Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
iceage (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
Τον τελευταίο καιρό με 309
Ένταξη: 05 Αύγ 2004 Δημοσιεύσεις: 1165 Τόπος: Serres mode
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 07 Ιαν 2013, 23:11:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εάν πρόκειται για αγωνιστικό που φτιάχνεται από την αρχή δεν πολύ λέει.Φτιάχνεις ένα πύργο τύπου GAE με γαϊδούρια συρματόσχοινα και rod end και τελειώνει το παραμύθι. Αν πάει σε σβέλτο πολιτικό τότε δεν είμαι υπέρ. Γιατί πρέπει να τρυπήσεις το τούνελ για να πάει η τρύπα του λεβιέ πιο πίσω καθώς και τρύπημα στον καθρέφτη για να περάσει η ντίζα. Αλλά παρ'όλα αυτά είναι ένα πολύ ποιοτικό μοχλικό.
3rioStooges-Motorsport Team
Ιδρυτής Συμφωνικής Ορχήστρας Βορείων Προαστίων... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Octane (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!
Pagani Zonda Cinque (το 6ο)
Ένταξη: 27 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 2486
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 02 Δεκ 2013, 21:52:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το φορανε πολλα td cars εδω και πρεπει να ειναι ο,τι πιο ανουσιο μπορεις να αγορασεις με 1.000 ευρω...
http://www.youtube.com/watch?v=ySgp_IvvnVY
etuned
MEMsound έγραψε: | αλα οκτανε...μια ...αμονταριστη |
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31098 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 03 Δεκ 2013, 09:43:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
...full ρυθμιζομενος πυργολεβιες για peugeot με κιβωτια με συρματοσχοινα και οχι μοχλικα --- ομορφη κατασκευη...!!
ισως ενδιαφερει καποιος με 207 ....αλλα η τιμη ειναι τσουχτερη (αν και εχει πολυ δουλεια πάνω του -- βαση/μικρα μοχικα/γωνιες/ρουλεμαν/ντιζες κλπ κλπ ---και δεν εχει καμμια σχεση με το απλο πυργολεβιε που βαζαμε στα 106/205/206)
πάντως κα σε μηχανουργειο εδω Αθήνα που ρωτησαμε για κατασκευη τετοιου πραγματος για 207 1,6T... γυρω στα 1000ε μας ειχε πει οτι θα πηγαινε πάνω κάτω... ( )
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Octane (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!
Pagani Zonda Cinque (το 6ο)
Ένταξη: 27 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 2486
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 03 Δεκ 2013, 11:00:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναι βρε παιδι μου, οκ , το θεμα ειναι ποσο σου λειπει κατι τετοιο? Μια χαρα τι βγαζαμε ως τωρα με φτηνοτορες μετατροπες, klain.
etuned
MEMsound έγραψε: | αλα οκτανε...μια ...αμονταριστη |
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 03 Δεκ 2013, 20:06:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καταρχας εγω νομιζα οτι επροκειτω για σειριακο λεβιε.αλλα δεν ειναι .
Θολωσε το ματι απο την κ@υλα και δεν διαβασα τιποτα
Το ερωτημα ειναι αν αυτα τα "μοχλοντιζακια" θα ρυθμιστουν ποτε σωστα για να δουλεψουν ολα ομοιομοφα
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 03 Δεκ 2013, 20:32:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αλλαζεις μοχλικο κ αντι για ντιζακια εχεις πλεον συρματοσχοινα οπως ΒΕ. Επιτρεπεται στο Ν2?? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 03 Δεκ 2013, 20:47:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αλλαζεις μοχλικο κ αντι για ντιζακια εχεις πλεον συρματοσχοινα οπως ΒΕ. Επιτρεπεται στο Ν2?? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
iceage (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
Τον τελευταίο καιρό με 309
Ένταξη: 05 Αύγ 2004 Δημοσιεύσεις: 1165 Τόπος: Serres mode
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 03 Δεκ 2013, 21:59:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Lef205 έγραψε: | Καταρχας εγω νομιζα οτι επροκειτω για σειριακο λεβιε.αλλα δεν ειναι .
Θολωσε το ματι απο την κ@υλα και δεν διαβασα τιποτα
Το ερωτημα ειναι αν αυτα τα "μοχλοντιζακια" θα ρυθμιστουν ποτε σωστα για να δουλεψουν ολα ομοιομοφα |
Δεν έχουν το παραμικρό πρόβλημα. Το θέμα είναι ότι για τα δικά μας σασμάν ΜΑ θέλει λίγη μετατροπή στα εργοστασικά μοχλικά και τρύπημα στον καθρεύτη του αυτοκινήτου για να περάσουν οι ντίζες. Παλαιότερα υπήρχε και βίντεο στο youtube με σασμάν και λεβιέ στον πάγκο που έδειχνε την λειτουργεία του και την μετατροπή στα μοχλικά. Φτιάξε ντουβάρι βάσεις πρώτα και μετά πες μου αν παίζει ο λεβιές.
3rioStooges-Motorsport Team
Ιδρυτής Συμφωνικής Ορχήστρας Βορείων Προαστίων... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 03 Δεκ 2013, 23:03:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | Αλλαζεις μοχλικο κ αντι για ντιζακια εχεις πλεον συρματοσχοινα οπως ΒΕ. Επιτρεπεται στο Ν2?? |
Οχι δεν επιτρεπεται, συζητηση κανουμε
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 03 Δεκ 2013, 23:47:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
A ok to doses to 207? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 04 Δεκ 2013, 18:48:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Lef205 έγραψε: | Καταρχας εγω νομιζα οτι επροκειτω για σειριακο λεβιε.αλλα δεν ειναι .
Θολωσε το ματι απο την κ@υλα και δεν διαβασα τιποτα |
Λευτέρη, ακόμα και σειριακός λεβιές να ήταν (ο λεγόμενος "μύλος" δηλαδή), εάν το σασμάν δεν έχει την κατάλληλη υποδομή να δεχτεί καρφωτές αλλαγές (βλ.ασυγχρόνιστο dog), θα χρειαζόταν πάτημα συμπλέκτη σε ΚΑΘΕ αλλαγή που κατά τη γνώμη μου θα ήταν μιά τρύπα στο νερό.
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31098 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 04 Δεκ 2013, 20:36:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
(αναφερομαι σε τοποθετηση σε 207 και σε λοιπα που εχουν εργοστασιακα συρματοσχοινα και οχι μοχλικα) το βασικο πλεονεκτημα ολης αυτης της κατασκευής ειναι οτι φερνειος τον λεβιε πιο ψηλα και κοντα στο τιμόνι ΧΩΡΙΣ "τα μεινοκτήματα" που ειχαν οι πυργολεβιεδες που βαζαμε εμείς στα 106/206 (βλέπεις νεκρές διαδρομές - μεγαλες διαδρομές - καπως ασαφής επιλογη ταχυτητας κλπ κλπ)
θεωρω οτι ετσι οπως ειναι θα ειναι "σαν μαμα" βελτιωμενο "σε όλα" και απ οτι βλέπω και ρυθμίσιμο -- λιγο πιο μπροστα ή πίσω ή δεξια ή αριστρερα ολο μαζι το "Η" --ωστε να ερθει εκει ακριβως που θελει ο οδηγός.
προφανώς και δεν ειναι το Α και Ω για την βελτίωση ενός αυτοκινητου... νομίζω ομως οτι με τετοια πραγματα (οπως και το καθισμα και το τιμόνι) φερνεις την θεση οδηγησης στα μετρα σου καινιωθεις πιοομορφα μεσα στο αυτοκινητό σου.
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:40:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
RoadRunner122 έγραψε: | Lef205 έγραψε: | Καταρχας εγω νομιζα οτι επροκειτω για σειριακο λεβιε.αλλα δεν ειναι .
Θολωσε το ματι απο την κ@υλα και δεν διαβασα τιποτα |
Λευτέρη, ακόμα και σειριακός λεβιές να ήταν (ο λεγόμενος "μύλος" δηλαδή), εάν το σασμάν δεν έχει την κατάλληλη υποδομή να δεχτεί καρφωτές αλλαγές (βλ.ασυγχρόνιστο dog), θα χρειαζόταν πάτημα συμπλέκτη σε ΚΑΘΕ αλλαγή που κατά τη γνώμη μου θα ήταν μιά τρύπα στο νερό. |
Εννοειται οτι ο λεβιες δεν κανει το σασμαν σειριακο, αλλα ειχα ακουσει για σειριακους λεβιεδες που ομως δεν εχω βρει στο νετ.
Εχεις υποψην σου κανενα site?
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:49:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μιλάς για ΜΑ ή γενικά?
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nido (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος
206 2.0 RC (2005)
Ένταξη: 10 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 662
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nido (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος
206 2.0 RC (2005)
Ένταξη: 10 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 662
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 06 Φεβ 2015, 16:20:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αυτό εδώ σε ποια 206 ΔΕΝ μπαίνει?
Αν θυμάμαι καλά δεν κονταίνει και πάαααρα πολύ τις διαδρομές, σωστά?
Curse Of The Traveller |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 06 Φεβ 2015, 16:36:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Νίκο, λογικά κάνει μόνο για τα μοντέλα με ντίζες-μπαράκια, όχι για αυτές με εύκαμπτες ντίζες.
Αλλά, από που κι ως που να σου κοντύνει τις διαδρομές; Το μόνο πλεονέκτημα που θα έχεις στην ουσία με αυτό, θα είναι αυξημένη αντοχή στην άρθρωση η οποία συνήθως φθείρεται και παίρνει κενά/αποκτά τζόγο
Η μεταβολή των διαδρομών επιτυγχάνεται με ανάλογες τροποποιήσεις στα παλάτζα του μοχλικού. Ακόμα και 1cm ψηλότερα να είναι τοποθετημένη η μπίλια στον εικονιζόμενο σε σχέση με τον εργοστασιακό, η διαφορά είναι μη αντιληπτή.
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31098 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 06 Φεβ 2015, 17:47:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Νίκο δεν μπαινει αυτο σε σενα -- βασικά σε οποιοδηποτε 206RC μιας και τα RC εχουν συρματοσχοινα και οχι μοχλικα οπως τα υποιπα 206.
Εσυ χρειζεσαι αντιστοιχα με αυτο που δινουν για τα 207 και τα mini cooper οπως ποσταρε και ο Λευτερης πιο πάνω http://www.shop.cae-racing.de/index.php?k=12&lang=eng
(εχει και τα 106 εκει αλλα για πλήρη μετατροπη τους απο μοχλικα σε συμρατοσχοινα)
Φτιάχνει και ο Αλέπης (αν δεν κάνω λάθος) κατι αντιστοιχο για 207 με χαμηλωτερο κοστος (που ομως δεν το γνωριζω επακριβως απο δικια μου ερωτηση οποτε ας μην σου μεταφερω λάθος πληροφορια αρα τηλεφωνησε του)
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nido (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος
206 2.0 RC (2005)
Ένταξη: 10 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 662
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 06 Φεβ 2015, 18:07:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις guys.
Αν πάρουμε το δικό μου, που μεταδίδει με συρματόσχοινα την κίνηση, το κέντρο της μπίλιας όπου κάνει pivot ο μοχλός είναι ελάχιστα πιο χαμηλά από το άνοιγμα που έχει η λαμαρίνα του πατώματος.
Η βάση που έβαλα πιο πάνω φαίνεται να ανεβάζει το σημείο pivot περίπου 2.5 με 3 πόντους (με το μάτι, οπότε κρατάω μια πισινή) οι οποίοι όταν αφαιρούνται από την απόσταση από το επάνω μέρος του λεβιέ για να υπολογίσουμε την αλλαγή στο ratio θα κάνουν αρκετά μεγάλη διαφορά.
(ίσως όχι τόση όση φαίνεται παρακάτω, αλλά κοντά...)
Γιατί όμως δε μπαίνει αυτό στα "συρματοσχοινοντιζάτα" μοντέλα? Τι το εμποδίζει?
Curse Of The Traveller |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|