PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Επείγον: το ρελαντί τρελλάθηκε!!!
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
147 gr 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 07 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 6

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 07 Ιαν 2003, 23:55:53    Θέμα δημοσίευσης: Επείγον: το ρελαντί τρελλάθηκε!!! Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Xairetw olo to forum,eimai neo melos kai paroti katoxos 147 8a h8ela ta fota sas.Sas parakolou8ousa kai sto tfrc(ws alfistanuovo) kai eixa dei oti yphrxan poly enhmerwmena melh!!!to site einai poly wraio kai to forum kataplhktko kai makari na eixame kai meis oi 147kides kati analogo.
Sto 8ema mou loipon,h kopelia mou exei ena 206 1.4 tou 99.To kalokairi to relanti trela8hke,alla meta to fainomeno den epanalhf8hke mexri x8es poy ksanatrela8hke.relanti stis 3500 meta apo arketh wra stis 2500 kai meta apo kana tetarto kai synexh anapse sbhse synhl8e.shmera ksana ta idia. Ayrio 8a to pame ston ntasio gia na to eleksoume.an kapoios 8a mporouse na me boh8hsei 8a ton eyxaristousa poly
epsaksa sto forum alla de brhka kati analogo,isws na mhn epsaksa kala.
sas eyxaristw para poly kai pali Very happy Very happy
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004

Ένταξη: 20 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 936
Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 08 Ιαν 2003, 00:22:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εμενα μια φορα μολις παρκαρα αρχισε να ανεβοκατεβαζει απο μονο του στροφες (σαν πατημα-αφημα γκαζιου)1000-3500 και τουμπαλιν.Οταν εσβησα και ξαναβαλα μπροστα διορθωθηκε.Προφανως ηταν malfunction του εγκεφαλου διοτι τον πολλ/στη τον εχω αλλαξει-Μεχρις ωρας ο πολλ/στης ειναι το νο1 αιτιο ασταθειας ρελαντι στο 206.Ομως τα συμπτωματα σου δεν συμφωνουν 100% αν και απο αποψη χρονολογιας (1999) εισαι επικινδυνα υποπτος Wink


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
lionman (Nikos)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


206 cc

Ένταξη: 18 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 6
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 08 Ιαν 2003, 01:32:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

πρόσεξε τη βενζινη που βάζεις.Εμένα τουλάχιστον αυτό μου είπαν στην αντιπροσωπία.(εχώ αλλάξει και εγώ όμως πολ/στή). Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
PoLiThS (Νικόλας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


306 Cabriolet 1.6 Full (2001)

Ένταξη: 15 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 841
Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 08 Ιαν 2003, 02:17:16    Θέμα δημοσίευσης: Re: EPEIGON:to relanti....trela8hke Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

147 gr έγραψε:
Xairetw olo to forum,eimai neo melos kai paroti katoxos 147 8a h8ela ta fota sas.Sas parakolou8ousa kai sto tfrc(ws alfistanuovo) kai eixa dei oti yphrxan poly enhmerwmena melh!!!to site einai poly wraio kai to forum kataplhktko kai makari na eixame kai meis oi 147kides kati analogo.
Sto 8ema mou loipon,h kopelia mou exei ena 206 1.4 tou 99.To kalokairi to relanti trela8hke,alla meta to fainomeno den epanalhf8hke mexri x8es poy ksanatrela8hke.relanti stis 3500 meta apo arketh wra stis 2500 kai meta apo kana tetarto kai synexh anapse sbhse synhl8e.shmera ksana ta idia. Ayrio 8a to pame ston ntasio gia na to eleksoume.an kapoios 8a mporouse na me boh8hsei 8a ton eyxaristousa poly
epsaksa sto forum alla de brhka kati analogo,isws na mhn epsaksa kala.
sas eyxaristw para poly kai pali Very happy Very happy


Καλως ηρθεσ φιλε στο 206club forum. Το Προβλημα ετυχε να το αντιμετωπισω στο δικό μου και τα βήματα ειναι τα εξης! Θα πας στον εκει αντιπρόσωπο και θα ζητήσεισ διαγνωστικο ελεγχο με το DIAG2000 (ειναι το μηχανημα της Peugeot), στο κυκλικο μοτερ ρυθμισης ρελαντι. Υπαρχει και το ενδεχομενο του πολλαπλασιαστη αλλα... συνηθως με προβληματικο πολλαπλασιαστη το αυτοκινητο ρεταρει στισ χαμηλεσ στροφες.. παντως καλου κακου μπορει να ελεγχθει και αυτος. Κοστος για το μοτερακι του ρελαντι αν θυμαμαι καλα καπου στα 120 Ευρω... Παντως Ζητησε τους να το καθαρισουνε σε πρωτη φαση.. και αν δειτε οτι δεν γινεται δουλεια μετα να προβείτε σε αντικατασταση! Ενασ καθαρισμοσ κανει θαυματα Smile




Le Tavernier....

Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
GIANNIS206 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 RC

Ένταξη: 07 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 1168
Τόπος: Σέρρες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Ιαν 2003, 00:16:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ακούστε και τα δικα μου!Από τον μήνα Φεβρουάριο του 2002 και μετά παρατηρούνταν, σε αραιά χρονικά διαστήματα στην αρχή και σιγά σιγά πιο συχνά, σβησίματα του κινητήρα ενώ το αυτοκίνητο ήταν σε ακινησία.Οέλεγχος στον υπολογιστη δεν εβγαλε τίποτα. Το αυτοκίνητο είχε πρόβλημα ρετάριζε και σκοτσάριζε στο δρόμο μέχρι που έσβησε ο κινητήρας με 100 χλμ πάνω σε εθνική οδό. Τότε βρέθηκε τελικά ότι είχε σφάλμα στην πεταλούδα γκαζιού και στον αισθητήρα υποπίεσης. Το αυτοκίνητο για 2 περίπου εβδομάδες πήγαινε καλά αλλά και πάλι δεν είχε γίνει και ξαναπαρουσίασε τα ίδια προβλήματα.Έγινε τηλεφόρτωση.Το πρόβλημα όμως και πάλι δεν έγινε και αλλάχθηκε ο πολλαπλασιαστής.Το αυτοκίνητο ήταν μια χαρά για 5 περίπου μέρες και τα ίδια προβλήματα και κάναμε καθαρισμό όλων των ηλεκτρονικών επαφών. Μάταια όμως αφού τα προβλήματα δεν έλεγαν να σταματήσουν αλλά ούτε και να βρέχει η αιτία τους.Το αυτοκίνητο αφού με άφησε ακόμα μια φορά και ο υπολογιστής έδειξε ότι ο αισθητήρας λ και η πεταλούδα γκαζιού είχαν πρόβλημα.Αλλάζονται και πάλι δεν έγινε τίποτα!Τελικά το παράτρησα ΕΝΑ ΜΗΝΑ στα κεντρικά στην Θεσσαλο΄νίκη και άλλαξαν πλεξούδα κινητήρα!απο τοτε ησύχασα!!!!1τρέξτε να προλάβεται την εγγύηση!εγώ έκανα μεγάλη μανούρα!Αν δεν τα άλλαζαν στην εγγύση θα πλήρωκα κοντά στα 2500 ευρώ!Α το αυτοκίνητο είναι 1.6 16ν.
Συγνώμη για το μέγεθος! και για την επανάληψη αφού τα έχω πει και σε άλλο topic!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
PoLiThS (Νικόλας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


306 Cabriolet 1.6 Full (2001)

Ένταξη: 15 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 841
Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Ιαν 2003, 09:05:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γιαννη το προβλημα ομως παρουσιαστηκε σε 1,4 μοντελο 99.. και εχει αλλη αντιμετώπιση...




Le Tavernier....

Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
GIANNIS206 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 RC

Ένταξη: 07 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 1168
Τόπος: Σέρρες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Ιαν 2003, 09:11:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οκ Νίκο εγώ το ανέφερα μήπως και υπήρχε καμιά σχέση να βοηθούσα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
PoLiThS (Νικόλας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


306 Cabriolet 1.6 Full (2001)

Ένταξη: 15 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 841
Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Ιαν 2003, 09:40:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ναι βρε γιαννη μου καλα εκανες




Le Tavernier....

Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
seridim (ΔΗΜΗΤΡΗΣ)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


206 1.4(8V) ΧΤ(2001)

Ένταξη: 31 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 290
Τόπος: ΦΛΩΡΙΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 12 Ιαν 2003, 00:19:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εδώ και περίπου μια βδομάδα παρατήρησα το εξής: Καθώς κινούμαι ,όταν πατάω τον συμπλέκτη για να απομονώσω το στροφόμετρο κάνει κάτι τρελά. Δηλαδή!! Άλλοτε η βελόνα κατεβαίνει στις 1000 στροφές παραμένει εκεί για 1 δευτερόλεπτο περίπου και μετά κατεβαίνει κανονικά στις 900 και άλλοτε κατεβαίνει στις 1000 πάει στις 1100 και μετά στις 900. Μήπως είμαι και εγώ ένα άλλο θύμα του πολλαπλασιαστή;;;


Βελτιώνοντας το........"ΑΒΕΛΤΙΩΤΟ"

ANOTHER MEMBER OF K.R.T
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 12 Ιαν 2003, 07:31:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεύτερη φορά μετά από ταξίδι στην εθνική και βενζίνη από BP της εθνικής στο ύψος της Λαμίας, άρχισαν να παίζουν οι στροφές στο ρελαντί. Παρότι έβαλα VPower Racing (ακριβώς όπως και την 1η φορά) όσο πήγαινε χειροτέρευε ώσπου άρχισαν διακοπές τροφοδοσίας με σταθερό γκαζί στο ταξίδι. Όταν έφτασα στην Θεσσαλονίκη η κατάσταση έγινε κάκιστη, το μοτέρ να σβήνει οι στροφές να πέφτουν, τη μια όλα καλά και την άλλη όλα σκ@τ@.

Το κόλπο όμως το έμαθα και πήγα την επομένη καρφί στους "Βασίληδες" και μου έδωσαν με 10Ε το Fuel Line Cleaner της ProTec. Το έβαλα σε μισό ρεζερβουάρ με βενζίνη BP (στο "δικό μου" βενζινλαδικο) και ώ του θαύματος! Το φαινόμενο άρχισε σταδιακά να υποχωρεί και την επομένη το απόγευμα εξαφανίστηκε πλήρως! Δύο φορές το ίδιο πρόβλημα βρήκε την λύση του με τον ίδιο τρόπο.
Εάν δεν είχα τους "Bασίληδες" τί θα γινόταν; Θα άλλαζα πολλαπλασιαστή; Θα άλλαζα πλεξούδα; Ή θα άλλαζα αυτοκίνητο; Shocked

Το φαινόμενο αυτό μου δείχνει ότι το 1.6 16V που δεν έχει φίλτρο βενζίνης είναι "αλλεργικό" στις κακές βενζίνες... Sad

Από εδώ πέρα θα βάζω ένα Line Cleaner κάθε 5-6000χλμ και όχι κάθε 10000χλμ. Wink

Δυστυχώς στην Ελλάδα οι κακοί βενζινάδες εξακολουθούν να βρίσκονται στο προσκήνιο. Sad Evil


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
crazy206gs ((telis - arta))
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


206 COLOR LINE - 206 XS 1,6

Ένταξη: 12 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 35
Τόπος: ARTA

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 12 Ιαν 2003, 20:40:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Βρε Miltella, που το βρίσκεις το Fuel Line Cleaner της ProTec; Γιατι έχω κατά καιρούς αυτό το ανεβοκατέβασμα των στροφών και όλο στο συνεργείο είμαι. Mad



Bored of my signature? Click on it and change it!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 12 Ιαν 2003, 20:47:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

peugeot206 έγραψε:
Βρε Miltella, που το βρίσκεις το Fuel Line Cleaner της ProTec; Γιατι έχω κατά καιρούς αυτό το ανεβοκατέβασμα των στροφών και όλο στο συνεργείο είμαι. Mad


Από όσο ξέρω, μόνο ο Μίλτος έχει κονέ για το συγκεκριμένο καθαριστικό.
Αν δεν καταφέρεις να το βρεις, θα σου πρότεινα το REDEX σε μικρό άσπρο πλαστικό μπουκάλι, που πωλείται σε όλα τα βενζινάδικα. Κοστίζει περίπου 2 ευρώ. Το βάζεις με κάθε γέμισμα του τεπόζιτου (διάβασε και τις οδηγίες).
Εγώ πάντως που το χρησιμοποιώ, έχω δει αποτέλεσμα! Wink




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 13 Ιαν 2003, 00:27:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

peugeot206 έγραψε:
Βρε Miltella, που το βρίσκεις το Fuel Line Cleaner της ProTec; Γιατι έχω κατά καιρούς αυτό το ανεβοκατέβασμα των στροφών και όλο στο συνεργείο είμαι. Mad


Ο αντιπρόσωπος είναι στην Θεσσαλονίκη. Επικοινώνησα μαζί του και του ζήτησα ένα κιβώτιο και μου είπε ότι είναι αυστηρά για επαγγελματική χρήση. Δεν μου πούλησε!! Shocked
Το παίρνω από το συνεργείο του club με 10Ε. Δεν έχω παζαρέψει τιμή. Δεν πειράζει, ας βγάλουν το κέρδος που θέλουν, δεν είναι και πολλά τα λεφτά...
Πιστεύω ότι θα υπάρχει κάποιο αντίστοιχο προϊόν στην αγορά. Και δεν μιλάω για το Redex που μπαίνει σε κάθε γέμισμα. Το redex είναι για προληπτική χρήση και όχι για θεραπευτική. Γι αυτό και το ProTec το πουλάνε μόνο σε συνεργεία.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
crazy206gs ((telis - arta))
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


206 COLOR LINE - 206 XS 1,6

Ένταξη: 12 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 35
Τόπος: ARTA

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 13 Ιαν 2003, 00:53:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγώ μένω στην Άρτα.Αποκλείεται να υπάρχει εδώ. Crying or Very sad Πάντως ευχαριστώ Svstouk.Αλλά αν το Protec είναι καλύτερο μάλλον θα το προτιμήσω Wink



Bored of my signature? Click on it and change it!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
danielos (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


106 Rallye

Ένταξη: 02 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 400

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 13 Ιαν 2003, 02:25:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

και εκει που ειχα ηρεμησει να τα παλι τα προβληματα.μετα απο ταξιδι που εκανα στην εθνικη προς τριπολη οταν εφτασα και επεσα σε κινηση το ρελαντι αρχισε να κανει τα δικα του.αρχισε να παιζει και ο κινητηρας ηθελε να σβησει.ξαφνικα εκανε το αλμα μεχρι τις 1200 στροφες και εσβηνε.το κουφο ειναι οτι μετα απο λιγο δεν ειχε προβλημα.υστερα απο λιγη ωρα παλι τα ιδια.να ειναι οι βενζινες τελικα ή ο πολλαπλασιαστης??ειχα συγκεκριμενο βενζιναδικο πριν (bp) αλλα το αλλαξα ελεω shell.πριν αλλαξω δεν ειχα ποτε προβλημα.δουλευω και με υψηλη συμπιεση(11.5:1) και ισως για αυτο το λογο να ειναι τοσο αισθητο το προβλημα.ρε μιλτελλα ανδεν το πουλανε αυτο το ρημαδι το καθαριστικο που μπορω να το βρω??


ο ραλλος αγριεμενος οσο ποτε!!!!!!!!!!
142 αλογα στον τροχο ειναι............
.....ΠΡΟΚΛΗΣΗ.....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 14 Ιαν 2003, 00:31:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αύριο θα επικοινωνήσω με τον εισαγωγέα και θα μάθω πού θα το βρείτε...
Υπομονή. Wink


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
danielos (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


106 Rallye

Ένταξη: 02 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 400

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 14 Ιαν 2003, 03:25:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

να τα παλι τα κουφα.τι ειναι αυτο το πραγμα ρε γα**το μρ το ρελαντι??σημερα αλλαξα και βενζινη (εβαλα bp 98 απο διαφορετικο βενζιναδικο) και εβαλα το περιβοητο ροζ παχυρευστο υγρο των 3Ε για να καθαρισει το συμπαν απο την κοπρια.το ρελαντι συνεχισε τα δικα του!και το κακο ειναι οτι αρχισαν και αλλα μαλλον τυχαια βεβαια.με ταχυτητα π.χ 100-130 χιλιομετρων αφηνω το γκαζι για να πεσουν μονες τους οι στροφες του κινητηρα και αυτος αρχιζει τα κομπιασματα ιδιως οσο επεφταν οι στροφες κατω απο τις 4000(2000-3000 γινοταν χαμος).το λεγομενο ρεταρισμα!!!το φαινομενο αυτο δεν μειωθηκε καθολου και παρουσιαζεται οταν αφησω το ποδι απο το πενταλ του γκαζιου!
α!και το πιο σπουδαιο.για πρωτη φορα τον Οκτωβριο και στη συνεχεια για 5-6 φορες μεσα στους επομενους μηνες οταν ενα κρυο πρωινο με πολυ υγρασια πηγα να βαλω μπροστα τη μηχανη ακουγα ενα περιεργο θορυβο απο το καπο.λες και βραχυκυκλωναν καλωδια που ειχαν ρευμα.με το που αφηνα το κλειδι επαιρνε μπροστα και ο στιγμιαιος θορυβος σταματαγε!(ηταν ενα κ ζ τ τ τ).
και μια αλλη φορα εκανε αμαν να παρει μπρος γυρισα τη μιζα 3-4 φορες αλλα ειχα φωτα ραδιο αλαρμ φως πλαφονιερας ανοικτα!δεν ξερω εχω μπερδευτει ?τι να ειναι?ενα φιλαρακι που το οδηγησε απο το ρεταρισμα μου ειπε οτι δειχνει σχεδον σιγουρα για πολλαπλασιαστης.το οποιο συμφωνα με τα λεγομενα του δικαιολογει και την ασταθεια στο ρελαντι!!!HELPPPPPPPPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Question Question Sad Crying or Very sad Sad


ο ραλλος αγριεμενος οσο ποτε!!!!!!!!!!
142 αλογα στον τροχο ειναι............
.....ΠΡΟΚΛΗΣΗ.....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
KASFIKIS NIKOS (Νικος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


106 RALLYE 16V

Ένταξη: 28 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 76

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 14 Ιαν 2003, 08:18:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φιλε DANIELO γεια σου.

Το προβλημα σου μπορει να ειναι σε εναν απο τους 4 πολλαπλασιαστες.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
PoLiThS (Νικόλας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


306 Cabriolet 1.6 Full (2001)

Ένταξη: 15 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 841
Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 14 Ιαν 2003, 08:47:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

KASFIKIS NIKOS έγραψε:
Φιλε DANIELO γεια σου.

Το προβλημα σου μπορει να ειναι σε εναν απο τους 4 πολλαπλασιαστες.


Στο Rallye αλλαζει ο καθε ενας ξεχωριστά ? δεν ξερω....




Le Tavernier....

Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5257
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 14 Ιαν 2003, 08:58:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

PoLiThS έγραψε:
KASFIKIS NIKOS έγραψε:
Φιλε DANIELO γεια σου.

Το προβλημα σου μπορει να ειναι σε εναν απο τους 4 πολλαπλασιαστες.


Στο Rallye αλλαζει ο καθε ενας ξεχωριστά ? δεν ξερω....


στο 206 o πολλαπλασ. ειναι ενας με 4 αποληξεις/υποδοχες για τα μπουζι.
κοστος περι τα 40 χιλιαρικα (δρχ). και δεν εχει μπουζοκαλωδια
Στο 106 δεν ξερω, αλλα μαλλον θα ειναι 4 χωριστοι.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2309s (PHP: 62% - SQL: 38%) - SQL queries: 13 - GZIP enabled - Debug on