Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
147 gr Μόλις έγραψα

Ένταξη: 07 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 6
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 07 Ιαν 2003, 23:55:53 Θέμα δημοσίευσης: Επείγον: το ρελαντί τρελλάθηκε!!! |
|
|
Xairetw olo to forum,eimai neo melos kai paroti katoxos 147 8a h8ela ta fota sas.Sas parakolou8ousa kai sto tfrc(ws alfistanuovo) kai eixa dei oti yphrxan poly enhmerwmena melh!!!to site einai poly wraio kai to forum kataplhktko kai makari na eixame kai meis oi 147kides kati analogo.
Sto 8ema mou loipon,h kopelia mou exei ena 206 1.4 tou 99.To kalokairi to relanti trela8hke,alla meta to fainomeno den epanalhf8hke mexri x8es poy ksanatrela8hke.relanti stis 3500 meta apo arketh wra stis 2500 kai meta apo kana tetarto kai synexh anapse sbhse synhl8e.shmera ksana ta idia. Ayrio 8a to pame ston ntasio gia na to eleksoume.an kapoios 8a mporouse na me boh8hsei 8a ton eyxaristousa poly
epsaksa sto forum alla de brhka kati analogo,isws na mhn epsaksa kala.
sas eyxaristw para poly kai pali  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004
Ένταξη: 20 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 936 Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 08 Ιαν 2003, 00:22:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εμενα μια φορα μολις παρκαρα αρχισε να ανεβοκατεβαζει απο μονο του στροφες (σαν πατημα-αφημα γκαζιου)1000-3500 και τουμπαλιν.Οταν εσβησα και ξαναβαλα μπροστα διορθωθηκε.Προφανως ηταν malfunction του εγκεφαλου διοτι τον πολλ/στη τον εχω αλλαξει-Μεχρις ωρας ο πολλ/στης ειναι το νο1 αιτιο ασταθειας ρελαντι στο 206.Ομως τα συμπτωματα σου δεν συμφωνουν 100% αν και απο αποψη χρονολογιας (1999) εισαι επικινδυνα υποπτος 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
lionman (Nikos) Μόλις έγραψα

 206 cc
Ένταξη: 18 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 6 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 08 Ιαν 2003, 01:32:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
πρόσεξε τη βενζινη που βάζεις.Εμένα τουλάχιστον αυτό μου είπαν στην αντιπροσωπία.(εχώ αλλάξει και εγώ όμως πολ/στή).  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PoLiThS (Νικόλας) Τρελλαμένο μέλος

 306 Cabriolet 1.6 Full (2001)
Ένταξη: 15 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 841 Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 08 Ιαν 2003, 02:17:16 Θέμα δημοσίευσης: Re: EPEIGON:to relanti....trela8hke |
|
|
147 gr έγραψε: | Xairetw olo to forum,eimai neo melos kai paroti katoxos 147 8a h8ela ta fota sas.Sas parakolou8ousa kai sto tfrc(ws alfistanuovo) kai eixa dei oti yphrxan poly enhmerwmena melh!!!to site einai poly wraio kai to forum kataplhktko kai makari na eixame kai meis oi 147kides kati analogo.
Sto 8ema mou loipon,h kopelia mou exei ena 206 1.4 tou 99.To kalokairi to relanti trela8hke,alla meta to fainomeno den epanalhf8hke mexri x8es poy ksanatrela8hke.relanti stis 3500 meta apo arketh wra stis 2500 kai meta apo kana tetarto kai synexh anapse sbhse synhl8e.shmera ksana ta idia. Ayrio 8a to pame ston ntasio gia na to eleksoume.an kapoios 8a mporouse na me boh8hsei 8a ton eyxaristousa poly
epsaksa sto forum alla de brhka kati analogo,isws na mhn epsaksa kala.
sas eyxaristw para poly kai pali  |
Καλως ηρθεσ φιλε στο 206club forum. Το Προβλημα ετυχε να το αντιμετωπισω στο δικό μου και τα βήματα ειναι τα εξης! Θα πας στον εκει αντιπρόσωπο και θα ζητήσεισ διαγνωστικο ελεγχο με το DIAG2000 (ειναι το μηχανημα της Peugeot), στο κυκλικο μοτερ ρυθμισης ρελαντι. Υπαρχει και το ενδεχομενο του πολλαπλασιαστη αλλα... συνηθως με προβληματικο πολλαπλασιαστη το αυτοκινητο ρεταρει στισ χαμηλεσ στροφες.. παντως καλου κακου μπορει να ελεγχθει και αυτος. Κοστος για το μοτερακι του ρελαντι αν θυμαμαι καλα καπου στα 120 Ευρω... Παντως Ζητησε τους να το καθαρισουνε σε πρωτη φαση.. και αν δειτε οτι δεν γινεται δουλεια μετα να προβείτε σε αντικατασταση! Ενασ καθαρισμοσ κανει θαυματα 
Le Tavernier....
Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GIANNIS206 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 207 RC
Ένταξη: 07 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1168 Τόπος: Σέρρες
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Ιαν 2003, 00:16:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ακούστε και τα δικα μου!Από τον μήνα Φεβρουάριο του 2002 και μετά παρατηρούνταν, σε αραιά χρονικά διαστήματα στην αρχή και σιγά σιγά πιο συχνά, σβησίματα του κινητήρα ενώ το αυτοκίνητο ήταν σε ακινησία.Οέλεγχος στον υπολογιστη δεν εβγαλε τίποτα. Το αυτοκίνητο είχε πρόβλημα ρετάριζε και σκοτσάριζε στο δρόμο μέχρι που έσβησε ο κινητήρας με 100 χλμ πάνω σε εθνική οδό. Τότε βρέθηκε τελικά ότι είχε σφάλμα στην πεταλούδα γκαζιού και στον αισθητήρα υποπίεσης. Το αυτοκίνητο για 2 περίπου εβδομάδες πήγαινε καλά αλλά και πάλι δεν είχε γίνει και ξαναπαρουσίασε τα ίδια προβλήματα.Έγινε τηλεφόρτωση.Το πρόβλημα όμως και πάλι δεν έγινε και αλλάχθηκε ο πολλαπλασιαστής.Το αυτοκίνητο ήταν μια χαρά για 5 περίπου μέρες και τα ίδια προβλήματα και κάναμε καθαρισμό όλων των ηλεκτρονικών επαφών. Μάταια όμως αφού τα προβλήματα δεν έλεγαν να σταματήσουν αλλά ούτε και να βρέχει η αιτία τους.Το αυτοκίνητο αφού με άφησε ακόμα μια φορά και ο υπολογιστής έδειξε ότι ο αισθητήρας λ και η πεταλούδα γκαζιού είχαν πρόβλημα.Αλλάζονται και πάλι δεν έγινε τίποτα!Τελικά το παράτρησα ΕΝΑ ΜΗΝΑ στα κεντρικά στην Θεσσαλο΄νίκη και άλλαξαν πλεξούδα κινητήρα!απο τοτε ησύχασα!!!!1τρέξτε να προλάβεται την εγγύηση!εγώ έκανα μεγάλη μανούρα!Αν δεν τα άλλαζαν στην εγγύση θα πλήρωκα κοντά στα 2500 ευρώ!Α το αυτοκίνητο είναι 1.6 16ν.
Συγνώμη για το μέγεθος! και για την επανάληψη αφού τα έχω πει και σε άλλο topic! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PoLiThS (Νικόλας) Τρελλαμένο μέλος

 306 Cabriolet 1.6 Full (2001)
Ένταξη: 15 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 841 Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Ιαν 2003, 09:05:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γιαννη το προβλημα ομως παρουσιαστηκε σε 1,4 μοντελο 99.. και εχει αλλη αντιμετώπιση...
Le Tavernier....
Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GIANNIS206 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 207 RC
Ένταξη: 07 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1168 Τόπος: Σέρρες
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Ιαν 2003, 09:11:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οκ Νίκο εγώ το ανέφερα μήπως και υπήρχε καμιά σχέση να βοηθούσα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PoLiThS (Νικόλας) Τρελλαμένο μέλος

 306 Cabriolet 1.6 Full (2001)
Ένταξη: 15 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 841 Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Ιαν 2003, 09:40:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ναι βρε γιαννη μου καλα εκανες
Le Tavernier....
Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
seridim (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Δραστήριο μέλος

 206 1.4(8V) ΧΤ(2001)
Ένταξη: 31 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 290 Τόπος: ΦΛΩΡΙΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 12 Ιαν 2003, 00:19:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εδώ και περίπου μια βδομάδα παρατήρησα το εξής: Καθώς κινούμαι ,όταν πατάω τον συμπλέκτη για να απομονώσω το στροφόμετρο κάνει κάτι τρελά. Δηλαδή!! Άλλοτε η βελόνα κατεβαίνει στις 1000 στροφές παραμένει εκεί για 1 δευτερόλεπτο περίπου και μετά κατεβαίνει κανονικά στις 900 και άλλοτε κατεβαίνει στις 1000 πάει στις 1100 και μετά στις 900. Μήπως είμαι και εγώ ένα άλλο θύμα του πολλαπλασιαστή;;;
Βελτιώνοντας το........"ΑΒΕΛΤΙΩΤΟ"
ANOTHER MEMBER OF K.R.T |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 12 Ιαν 2003, 07:31:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεύτερη φορά μετά από ταξίδι στην εθνική και βενζίνη από BP της εθνικής στο ύψος της Λαμίας, άρχισαν να παίζουν οι στροφές στο ρελαντί. Παρότι έβαλα VPower Racing (ακριβώς όπως και την 1η φορά) όσο πήγαινε χειροτέρευε ώσπου άρχισαν διακοπές τροφοδοσίας με σταθερό γκαζί στο ταξίδι. Όταν έφτασα στην Θεσσαλονίκη η κατάσταση έγινε κάκιστη, το μοτέρ να σβήνει οι στροφές να πέφτουν, τη μια όλα καλά και την άλλη όλα σκ@τ@.
Το κόλπο όμως το έμαθα και πήγα την επομένη καρφί στους "Βασίληδες" και μου έδωσαν με 10Ε το Fuel Line Cleaner της ProTec. Το έβαλα σε μισό ρεζερβουάρ με βενζίνη BP (στο "δικό μου" βενζινλαδικο) και ώ του θαύματος! Το φαινόμενο άρχισε σταδιακά να υποχωρεί και την επομένη το απόγευμα εξαφανίστηκε πλήρως! Δύο φορές το ίδιο πρόβλημα βρήκε την λύση του με τον ίδιο τρόπο.
Εάν δεν είχα τους "Bασίληδες" τί θα γινόταν; Θα άλλαζα πολλαπλασιαστή; Θα άλλαζα πλεξούδα; Ή θα άλλαζα αυτοκίνητο;
Το φαινόμενο αυτό μου δείχνει ότι το 1.6 16V που δεν έχει φίλτρο βενζίνης είναι "αλλεργικό" στις κακές βενζίνες...
Από εδώ πέρα θα βάζω ένα Line Cleaner κάθε 5-6000χλμ και όχι κάθε 10000χλμ.
Δυστυχώς στην Ελλάδα οι κακοί βενζινάδες εξακολουθούν να βρίσκονται στο προσκήνιο. 
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
crazy206gs ((telis - arta)) Μόλις έγραψα

 206 COLOR LINE - 206 XS 1,6
Ένταξη: 12 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 35 Τόπος: ARTA
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 12 Ιαν 2003, 20:40:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βρε Miltella, που το βρίσκεις το Fuel Line Cleaner της ProTec; Γιατι έχω κατά καιρούς αυτό το ανεβοκατέβασμα των στροφών και όλο στο συνεργείο είμαι. 
Bored of my signature? Click on it and change it! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 12 Ιαν 2003, 20:47:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
peugeot206 έγραψε: | Βρε Miltella, που το βρίσκεις το Fuel Line Cleaner της ProTec; Γιατι έχω κατά καιρούς αυτό το ανεβοκατέβασμα των στροφών και όλο στο συνεργείο είμαι.  |
Από όσο ξέρω, μόνο ο Μίλτος έχει κονέ για το συγκεκριμένο καθαριστικό.
Αν δεν καταφέρεις να το βρεις, θα σου πρότεινα το REDEX σε μικρό άσπρο πλαστικό μπουκάλι, που πωλείται σε όλα τα βενζινάδικα. Κοστίζει περίπου 2 ευρώ. Το βάζεις με κάθε γέμισμα του τεπόζιτου (διάβασε και τις οδηγίες).
Εγώ πάντως που το χρησιμοποιώ, έχω δει αποτέλεσμα! 
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 13 Ιαν 2003, 00:27:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
peugeot206 έγραψε: | Βρε Miltella, που το βρίσκεις το Fuel Line Cleaner της ProTec; Γιατι έχω κατά καιρούς αυτό το ανεβοκατέβασμα των στροφών και όλο στο συνεργείο είμαι.  |
Ο αντιπρόσωπος είναι στην Θεσσαλονίκη. Επικοινώνησα μαζί του και του ζήτησα ένα κιβώτιο και μου είπε ότι είναι αυστηρά για επαγγελματική χρήση. Δεν μου πούλησε!!
Το παίρνω από το συνεργείο του club με 10Ε. Δεν έχω παζαρέψει τιμή. Δεν πειράζει, ας βγάλουν το κέρδος που θέλουν, δεν είναι και πολλά τα λεφτά...
Πιστεύω ότι θα υπάρχει κάποιο αντίστοιχο προϊόν στην αγορά. Και δεν μιλάω για το Redex που μπαίνει σε κάθε γέμισμα. Το redex είναι για προληπτική χρήση και όχι για θεραπευτική. Γι αυτό και το ProTec το πουλάνε μόνο σε συνεργεία.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
crazy206gs ((telis - arta)) Μόλις έγραψα

 206 COLOR LINE - 206 XS 1,6
Ένταξη: 12 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 35 Τόπος: ARTA
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 13 Ιαν 2003, 00:53:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγώ μένω στην Άρτα.Αποκλείεται να υπάρχει εδώ. Πάντως ευχαριστώ Svstouk.Αλλά αν το Protec είναι καλύτερο μάλλον θα το προτιμήσω 
Bored of my signature? Click on it and change it! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
danielos (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 106 Rallye
Ένταξη: 02 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 400
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 13 Ιαν 2003, 02:25:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
και εκει που ειχα ηρεμησει να τα παλι τα προβληματα.μετα απο ταξιδι που εκανα στην εθνικη προς τριπολη οταν εφτασα και επεσα σε κινηση το ρελαντι αρχισε να κανει τα δικα του.αρχισε να παιζει και ο κινητηρας ηθελε να σβησει.ξαφνικα εκανε το αλμα μεχρι τις 1200 στροφες και εσβηνε.το κουφο ειναι οτι μετα απο λιγο δεν ειχε προβλημα.υστερα απο λιγη ωρα παλι τα ιδια.να ειναι οι βενζινες τελικα ή ο πολλαπλασιαστης??ειχα συγκεκριμενο βενζιναδικο πριν (bp) αλλα το αλλαξα ελεω shell.πριν αλλαξω δεν ειχα ποτε προβλημα.δουλευω και με υψηλη συμπιεση(11.5:1) και ισως για αυτο το λογο να ειναι τοσο αισθητο το προβλημα.ρε μιλτελλα ανδεν το πουλανε αυτο το ρημαδι το καθαριστικο που μπορω να το βρω??
ο ραλλος αγριεμενος οσο ποτε!!!!!!!!!!
142 αλογα στον τροχο ειναι............
.....ΠΡΟΚΛΗΣΗ..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
danielos (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 106 Rallye
Ένταξη: 02 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 400
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 14 Ιαν 2003, 03:25:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
να τα παλι τα κουφα.τι ειναι αυτο το πραγμα ρε γα**το μρ το ρελαντι??σημερα αλλαξα και βενζινη (εβαλα bp 98 απο διαφορετικο βενζιναδικο) και εβαλα το περιβοητο ροζ παχυρευστο υγρο των 3Ε για να καθαρισει το συμπαν απο την κοπρια.το ρελαντι συνεχισε τα δικα του!και το κακο ειναι οτι αρχισαν και αλλα μαλλον τυχαια βεβαια.με ταχυτητα π.χ 100-130 χιλιομετρων αφηνω το γκαζι για να πεσουν μονες τους οι στροφες του κινητηρα και αυτος αρχιζει τα κομπιασματα ιδιως οσο επεφταν οι στροφες κατω απο τις 4000(2000-3000 γινοταν χαμος).το λεγομενο ρεταρισμα!!!το φαινομενο αυτο δεν μειωθηκε καθολου και παρουσιαζεται οταν αφησω το ποδι απο το πενταλ του γκαζιου!
α!και το πιο σπουδαιο.για πρωτη φορα τον Οκτωβριο και στη συνεχεια για 5-6 φορες μεσα στους επομενους μηνες οταν ενα κρυο πρωινο με πολυ υγρασια πηγα να βαλω μπροστα τη μηχανη ακουγα ενα περιεργο θορυβο απο το καπο.λες και βραχυκυκλωναν καλωδια που ειχαν ρευμα.με το που αφηνα το κλειδι επαιρνε μπροστα και ο στιγμιαιος θορυβος σταματαγε!(ηταν ενα κ ζ τ τ τ).
και μια αλλη φορα εκανε αμαν να παρει μπρος γυρισα τη μιζα 3-4 φορες αλλα ειχα φωτα ραδιο αλαρμ φως πλαφονιερας ανοικτα!δεν ξερω εχω μπερδευτει ?τι να ειναι?ενα φιλαρακι που το οδηγησε απο το ρεταρισμα μου ειπε οτι δειχνει σχεδον σιγουρα για πολλαπλασιαστης.το οποιο συμφωνα με τα λεγομενα του δικαιολογει και την ασταθεια στο ρελαντι!!!HELPPPPPPPPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 
ο ραλλος αγριεμενος οσο ποτε!!!!!!!!!!
142 αλογα στον τροχο ειναι............
.....ΠΡΟΚΛΗΣΗ..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
KASFIKIS NIKOS (Νικος) Νέος χρήστης

 106 RALLYE 16V
Ένταξη: 28 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 76
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 14 Ιαν 2003, 08:18:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φιλε DANIELO γεια σου.
Το προβλημα σου μπορει να ειναι σε εναν απο τους 4 πολλαπλασιαστες. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PoLiThS (Νικόλας) Τρελλαμένο μέλος

 306 Cabriolet 1.6 Full (2001)
Ένταξη: 15 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 841 Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 14 Ιαν 2003, 08:47:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
KASFIKIS NIKOS έγραψε: | Φιλε DANIELO γεια σου.
Το προβλημα σου μπορει να ειναι σε εναν απο τους 4 πολλαπλασιαστες. |
Στο Rallye αλλαζει ο καθε ενας ξεχωριστά ? δεν ξερω....
Le Tavernier....
Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 14 Ιαν 2003, 08:58:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
PoLiThS έγραψε: | KASFIKIS NIKOS έγραψε: | Φιλε DANIELO γεια σου.
Το προβλημα σου μπορει να ειναι σε εναν απο τους 4 πολλαπλασιαστες. |
Στο Rallye αλλαζει ο καθε ενας ξεχωριστά ? δεν ξερω.... |
στο 206 o πολλαπλασ. ειναι ενας με 4 αποληξεις/υποδοχες για τα μπουζι.
κοστος περι τα 40 χιλιαρικα (δρχ). και δεν εχει μπουζοκαλωδια
Στο 106 δεν ξερω, αλλα μαλλον θα ειναι 4 χωριστοι.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|