PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Κινητηρας 1.4 75HP 8V vs 1.4 90HP 16V
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
geo1st487 (Γιώργος)
Μέλος
Μέλος


206 ΧΤ 1.4 16V 90hp

Ένταξη: 04 Μάϊ 2004
Δημοσιεύσεις: 151

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 21 Ιαν 2006, 22:14:40    Θέμα δημοσίευσης: Κινητηρας 1.4 75HP 8V vs 1.4 90HP 16V Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ποσο ανωτερος σε επιδοσεις ειναι ο κινητηρας 1.4 90HP 16V απο τον 1.4 75HP 8V;
Εχει οδηγησει κανεις δυο ιδια αυτοκινητα με τους παραπανω κινητηρες;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
tsosmoulis (μητσάκος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

106 rallye x 2

Ένταξη: 03 Ιούν 2004
Δημοσιεύσεις: 1747
Τόπος: ΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 22 Ιαν 2006, 02:20:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

θα ελεγα οτι η διαφορα παραειναι εμφανης.
Βασικα εκει που 'λαχανιαζει' το 8V αρχιζουν οι χαρες του 16V (οσες και να ειναι αυτες).
Και καποια τεχνικα στοιχεια λενε πολλα...11.5 κιλα ροπης το 8V, +2 κιλα ροπης το 16V.
Επισης το 8V γραφει 0-100 σε 14 secs το 16V τα γραφει σε 10.9 secs.
Αρκετα μεγαλες διαφορες, εως πολυ μεγαλες. εντελως διαφορετικα για μενα προσωπικα.

Βεβαια αν συζητησουμε για το θεμα αξιοπιστια εδω μπαινουν διαφορα. το 8V ειναι ενα μοτερ πολυδουλεμενο 'σκυλι' θα λεγαμε. Το 16V ειναι ενα σχεδον νεο μοτερ, αλλοι ειναι ευχαριστημενοι αλλοι οχι. κατα γενικη ομολογια ομως πιστευω το 16V ειναι ανωτερο στους περισσοτερους τομεις και ηταν μια καλη απαντηση της peugeot στα ανταγωνιστικα 14αρια της κατηγοριας.

Σκεψου οτι το 16V κινει (ας πουμε καλουτσικα) ολοκληρο 307!!!


τί κάνετε? ράλλυ???
στο ΔΝΤ αμέσως!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
SnakeMJK (Ζήσης)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)

Ένταξη: 27 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 5109
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 22 Ιαν 2006, 12:17:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και ο 8v παρόλο την ηλικία του και τα ελάχιστα άλογα του, μπορεί να κινήσει το 206 σε αξιοπρεπείς ταχύτητες. Αλλιώς δεν θα έκαναν Cup με αυτά Wink

Α και το 307 φόραγε και αυτό τον 1.4 8v (προσπαθούστε τουλάχιστον!!).


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kanelj (Γιαννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


PEUGEOT 206 1.6 8v rallye 109+ ?

Ένταξη: 27 Μάρ 2003
Δημοσιεύσεις: 2206
Τόπος: Γαλατσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 22 Ιαν 2006, 12:26:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τα ιδια χαλια ειναι και οι δυο Exclamation Laughing Laughing

Περα απο την πλακα οταν το ειχα πρωτοπαρει εγω το 8v τοτε,πρεπει να ηταν το πιο γρηγορο στην κατηγορια του,αν εξαιρεσεις κανα-δυο αλλα αυτοκινητα!
Κοινως,δεν μπορεις να πεις οτι ειναι αργο για 1.4lt!

Tωρα το 16v ,αν θελετε με διορθωνετε, κανει το αυτοκινητο πιο "ανετο" σε μεγαλες ταχυτητες και στην μεσαιες στροφες!

Λογικο ειναι κιολας! Rolling eyes


www.secret-rooms.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
kanelj (Γιαννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


PEUGEOT 206 1.6 8v rallye 109+ ?

Ένταξη: 27 Μάρ 2003
Δημοσιεύσεις: 2206
Τόπος: Γαλατσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 22 Ιαν 2006, 12:27:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Με την ευκαιρια,γιατι ρωτας?!
Εγκυκλοπεδικα ή για καποιον αλλο λογο?


www.secret-rooms.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
geo1st487 (Γιώργος)
Μέλος
Μέλος


206 ΧΤ 1.4 16V 90hp

Ένταξη: 04 Μάϊ 2004
Δημοσιεύσεις: 151

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 22 Ιαν 2006, 13:47:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

kanelj έγραψε:
Με την ευκαιρια,γιατι ρωτας?!
Εγκυκλοπεδικα ή για καποιον αλλο λογο?


Εγκυκοπαιδικα και για να ξερω ποσο ανωτερο σε επιδοσεις ειναι το αμαξι μου σε σχεση με αλλα 206 8V

Οσο αφορα τα 0-100 απο επισημο προσπεκτους που εχω παρει απο την αντιπροσωπεια γραφει οτι το 206 8V πιανει τα 0-100 σε 12 secs και το 16V 10.9 secs.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
tsosmoulis (μητσάκος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

106 rallye x 2

Ένταξη: 03 Ιούν 2004
Δημοσιεύσεις: 1747
Τόπος: ΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 22 Ιαν 2006, 14:33:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

τα νουμερα που σου ανεφερα ειναι αυτα που δινουν οι 4τροχοι


τί κάνετε? ράλλυ???
στο ΔΝΤ αμέσως!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Lion80 (Δημοσθένης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 206 1.4 (16V) XS (2004)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 96
Τόπος: Αθήνα,Νότεια προάστεια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 22 Ιαν 2006, 17:00:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδιά επειδή ήμουν κάτοχος τόσο ενός 1.4 8v, όσο πλέον κι ενός 1.4 16v θα σας πώ (το αναμενόμενο) ότι το 16v είναι ένα βελτιωμένο 1400άρι.(Όπως άλλωστε και το 1.6 16v είναι ανώτερο του 1.4 16v).
Οι διαφορές ανάμεσα στα 2 1.400άρια έχουν να κάνουν όχι τόσο με τις τρελές επιδόσεις του 16v έναντι στο 8v.Σίγουρα γράφει καλύτερους χρόνους το 16v αλλά κυρίως είναι η αίσθηση που αποκομίζεις..Λίγο η ροπή,λίγο το πιό κοντό κιβώτιο(είχα το 1.4 8v xs και τώρα έχω το 1.4 16v xs),λίγο τα 15 άλογα,βάλε και τα πιο φαρδιά ελαστικά με τις 15άρες ζάντες,οι δίσκοι μπρός-πίσω στο 16v..ε...δεν φτάνουν αυτά??Ειδικά τα φρένα είναι καταπληκτικά(για την κατηγορία 1.400cc).Μία σημαντική επίσης διαφορά είναι πώς στο 16v ανεβαίνουν πολύ πρόθυμα οι στροφές του κινητήρα.Όχι πως ο 8v δεν ανέβαζε..αλλά από ένα σημείο και μετά δεν "έδινε" άλλο ο 8v..σε αντί8εση με τον 16v ο οποίος "δίνει" ακόμη και μέχρι τις 6.000 στροφές!!
Προσωπικά είχα μείνει απόλυτα ευχαριστημένος από το 8v.Άλλωστε ήξερα τι αγόραζα..Και αντίστοιχα έχω μείνει από το 16v.Δεν βάζει φωτιά στο δρόμο..προς Θεού.Αλλά είναι ένα κλίκ πιο πάνω από το αντίστοιχο 8v.
Όποιος προσανατολίζεται σε αγορά 1.4 η απάντηση είναι προφανής..16v
Έεεελα θα μου πείτε...Σιγά το νέο...!!!! Wink Laughing Laughing Laughing


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
netblaster (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)

Ένταξη: 14 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 1763
Τόπος: Αθήνα-Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 22 Ιαν 2006, 19:20:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τα πραγματα ειναι οπως τα λεει ο Lion80 πανω κατω!!!

Να συμπληρωσω οτι το 8V οσον αφορα την ευχρηστια του μεσα στην πολη ειναι ακομα απο τα καλυτερα, καθως χαμηλα ειναι πολυ ροπατο (αρκει να μην εχεις 5η)!!! Δεν εχει και ηλεκτρονικογκαζο, πραγμα που μερικες φορες κανει τον 16ν να "κρεμαει"!!!


Photobucket
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
brz20 (Κωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)

Ένταξη: 04 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 4519
Τόπος: Τρικαλα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 23 Ιαν 2006, 02:14:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ειναι φυσικο ο 16V να ειναι πιο σπιρτο.Αλλο να περνεις μειγμα απο 2 βαλβιδες και αλλο απο μια.Στον ιδιο χρονο εχεις παρει την διπλασια ποσοτητα.Εχω οδηγισει και τα δυο 206 και εχω δει το παραπανω.Αλλα εκει που ειδα τρελη διαφορα ηταν σε δυο Polo που ειχα παρει βολτα.Ενα 8V 75HP με το 16V 100HP!!Μερα με νυχτα!


The Ubuntu it's a way of life.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 23 Ιαν 2006, 08:45:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

brz20 έγραψε:
Ειναι φυσικο ο 16V να ειναι πιο σπιρτο.Αλλο να περνεις μειγμα απο 2 βαλβιδες και αλλο απο μια.Στον ιδιο χρονο εχεις παρει την διπλασια ποσοτητα.....


Καμια σχεση....

Αλλα ας μην το σχολιασουμε εδω, θα βγουμε οff topic.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
tsosmoulis (μητσάκος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

106 rallye x 2

Ένταξη: 03 Ιούν 2004
Δημοσιεύσεις: 1747
Τόπος: ΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 23 Ιαν 2006, 12:23:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

brz20 έγραψε:
Ειναι φυσικο ο 16V να ειναι πιο σπιρτο.Αλλο να περνεις μειγμα απο 2 βαλβιδες και αλλο απο μια.Στον ιδιο χρονο εχεις παρει την διπλασια ποσοτητα.


Shocked Rolling eyes


τί κάνετε? ράλλυ???
στο ΔΝΤ αμέσως!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
SnakeMJK (Ζήσης)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)

Ένταξη: 27 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 5109
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 23 Ιαν 2006, 12:34:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

brz20 έγραψε:
Ειναι φυσικο ο 16V να ειναι πιο σπιρτο.Αλλο να περνεις μειγμα απο 2 βαλβιδες και αλλο απο μια.Στον ιδιο χρονο εχεις παρει την διπλασια ποσοτητα.


Πρέπει να καίει πολύ βενζίνα αυτό το πράμα... Razz


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Stevon ("Κουμπάρος" John Φυστίκη...)
Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων
Επίσημο Μέλος

VF7 + VF3 = P.S.A.

Ένταξη: 22 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 2584

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 23 Ιαν 2006, 14:21:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

tsosmoulis έγραψε:
Επισης το 8V γραφει 0-100 σε 14 secs το 16V τα γραφει σε 10.9 secs.


Δυστηχώς αυτέ είναι τιμές μόνο του φυλαδίου, χοντρικά θα υπολογίσετε ένα 13,5 για το 16V & 15,5-16 για το 8V , δλδ στην ουσία η διαφορά παραμένει στα 2+ sec αλλά οχι στα ίδια νούμερα. Arrow



Δέν προλάβαμε να το "τουρμπίσουμε" και μας άφησε ο 3ος...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
geo1st487 (Γιώργος)
Μέλος
Μέλος


206 ΧΤ 1.4 16V 90hp

Ένταξη: 04 Μάϊ 2004
Δημοσιεύσεις: 151

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 23 Ιαν 2006, 22:38:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Stevon έγραψε:
tsosmoulis έγραψε:
Επισης το 8V γραφει 0-100 σε 14 secs το 16V τα γραφει σε 10.9 secs.


Δυστηχώς αυτέ είναι τιμές μόνο του φυλαδίου, χοντρικά θα υπολογίσετε ένα 13,5 για το 16V & 15,5-16 για το 8V , δλδ στην ουσία η διαφορά παραμένει στα 2+ sec αλλά οχι στα ίδια νούμερα. Arrow


13,5 πολλα ειναι. Το δικο μου με τα καταληλα γκαζια και αλλαγες ταχυτητων στην καταληλη χρονικη στιγμη πιστευω οτι τα πιανει σε 10,9 τουλαχιστον αν οχι σε 10. Με 5 ατομα μεσα μπορει να τα πιανει και σε 30 Razz
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
brz20 (Κωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)

Ένταξη: 04 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 4519
Τόπος: Τρικαλα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 23 Ιαν 2006, 22:44:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οκ λαθος.Αλλα οχι τελειως.Το ειπα πολυ χονδρικα και μπακαλικα.Παντως στην σπιρταδα δεν υπαρχει συγκριση.


The Ubuntu it's a way of life.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
netblaster (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)

Ένταξη: 14 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 1763
Τόπος: Αθήνα-Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 23 Ιαν 2006, 23:50:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

brz20 έγραψε:
Οκ λαθος.Αλλα οχι τελειως.Το ειπα πολυ χονδρικα και μπακαλικα.Παντως στην σπιρταδα δεν υπαρχει συγκριση.


Φαντασου να ειχε και ντιζα... Το ηλεκτρογκαζο του κοβει πολυ απτη σπιρταδα!!! Wink


Photobucket
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Ιαν 2006, 10:08:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

geo1st487 έγραψε:
Stevon έγραψε:
tsosmoulis έγραψε:
Επισης το 8V γραφει 0-100 σε 14 secs το 16V τα γραφει σε 10.9 secs.


Δυστηχώς αυτέ είναι τιμές μόνο του φυλαδίου, χοντρικά θα υπολογίσετε ένα 13,5 για το 16V & 15,5-16 για το 8V , δλδ στην ουσία η διαφορά παραμένει στα 2+ sec αλλά οχι στα ίδια νούμερα. Arrow


13,5 πολλα ειναι. Το δικο μου με τα καταληλα γκαζια και αλλαγες ταχυτητων στην καταληλη χρονικη στιγμη πιστευω οτι τα πιανει σε 10,9 τουλαχιστον αν οχι σε 10. Με 5 ατομα μεσα μπορει να τα πιανει και σε 30 Razz


Οι χρόνοι που γράφει ο Stevon αναφέρονται σε μετρήσεις με VBOX (με 2 άτομα + εξοπλισμό μετρήσεων) οι οποίες έγιναν μπροστά μας.
Οι χρόνοι που ανακοινώνει η Peugeot είναι με 1 άτομο μέσα (το γράφουν οι τεχνικές παρουσιάσεις στους πωλητές της).

Αλλά ας μην συνεχίσουμε εδώ με τα 0-100 γιατί θα ξεφύγουμε από το θέμα....

Υπάρχει αυτό αν θέλετε για τις επιδόσεις μας/σας (στο δρόμο όχι στο κρεβάτι... Laughing) : http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=4900&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=%EC%E5%EB%FE%ED


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
manosm3 (manos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


207 RC F/L '10 & Peugeot 206 1.4 XT

Ένταξη: 17 Ιούν 2005
Δημοσιεύσεις: 908
Τόπος: Βριλησσια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Ιαν 2006, 01:31:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οποιος θελει να παρει το 8ν ασφαλως και δε θελει με την καμια γκαζια. Μετα τις 5 χιλ ειδικα, ειναι ψοφιμι. Αυτο ειναι ιδανικο μονο για μετακινησεις στην πολη που οι στροφες δεν ανεβαινουν πολυ και βγαζει δυναμη χαμηλα. Σρ ταξιδι παντως καιει αρκετα με ταχυτητες των 120-140 χμ.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
tsosmoulis (μητσάκος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

106 rallye x 2

Ένταξη: 03 Ιούν 2004
Δημοσιεύσεις: 1747
Τόπος: ΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Ιαν 2006, 02:37:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

γενικοτερα ψοφημι ειναι αλλα ειδικα μετα τις 5200 δεν παλευεται...


τί κάνετε? ράλλυ???
στο ΔΝΤ αμέσως!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενη
Σελίδα 1 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2623s (PHP: 56% - SQL: 44%) - SQL queries: 13 - GZIP enabled - Debug on