PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

WRC 2003: Έως ... τρικυμιώδης

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Διεθνείς Αγώνες Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
chatasos (Τάσος)
Developer - Administrator
Developer - Administrator
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 2612
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 06 Δεκ 2002, 16:56:24    Θέμα δημοσίευσης: WRC 2003: Έως ... τρικυμιώδης Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αρχές Δεκέμβρη και ενώ όλοι περίμεναν τις τελευταίες αποφάσεις της FIA που θα οριστικοποιούσαν και τις τελευταίες λεπτομέρειες για τη νέα χρονιά η αποχώρηση της Mitsubishi από το πρωτάθλημα του 2003 τάραξε τα φαινομενικά ήρεμα νερά.

Και αυτό ήταν μόνο η αρχή καθώς η ατμόσφαιρα είναι ηλεκτρισμένη τόσο από τις αντιδράσεις των οδηγών αλλά και των ομάδων για τις διάφορες αποφάσεις που συζητιέται ότι πρόκειται να παρθούν.

Έτσι μόνο μπορεί να εξηγηθεί η οργισμένη αντίδραση, μερικών από τους κορυφαίους οδηγούς του πρωταθλήματος αλλά και ορισμένων team managers, στα σχέδια της FIA για τον περιορισμό των πλοηγών των οδηγών στα ασφάλτινα ράλι από τη νέα χρονιά.

Η εισήγηση αναφέρει ότι τα πλοηγά, στα ασφάλτινα ράλι, πρέπει να περιοριστούν σε ένα για κάθε κατασκευαστή, όμως θα μπορούν να υπολογίζουν και στη βοήθεια των πληρωμάτων που ελέγχουν τις ε.δ. για λογαριασμό των εταιρειών κατασκευής ελαστικών. Η πρώτη αντίδραση ήρθε από τη μεριά του Carlos Sainz που επισήμανε ότι : «στο χώμα το πρόβλημα δεν είναι τόσο μεγάλο, αλλά στην άσφαλτο ενώ το κόστος δεν θα μειωθεί σημαντικά οι κίνδυνοι θα αυξηθούν πολύ». Παρόμοια ήταν και η αντίδραση του Richard Burns που επεσήμανε ότι η απόφαση αυτή εκτός των άλλων διαγράφει και τον παράγοντα εκείνο που επέτρεπε στους αγώνες να γίνονται τόσο κοντά χρονικά ο ένας στον άλλον. Αλλά και από πλευράς κατασκευαστών υπάρχουν αντιδράσεις και αμφιβολίες για την ορθότητα του μέτρου. Ο John Easton, διευθυντής της Ralliart Europe πιστεύει ότι η απόφαση αυτή θα πλήξει ιδιαίτερα τους λιγότερα έμπειρους οδηγούς, ενώ δεν είναι λίγοι εκείνοι που πίστεψαν ότι η πρόταση θα βρει υποστηρικτές μια και φαινόταν να στρέφεται εναντίον της Peugeot που συνήθως χρησιμοποιεί 4 αυτοκίνητα σε κάθε αγώνα.

Όμως και ενώ η Peugeot δεν φαίνεται ακόμα να ανησυχεί, προβληματισμός φαίνεται να υπάρχει στην Hyundai καθώς ο κύριος χορηγός της ομάδας η Castrol αναμένεται να αποχωρήσει πριν την έναρξη της νέας σεζόν ενώ παράλληλα σημαντικές περικοπές στο αγωνιστικό τμήμα εξέλιξης αναμένεται να ακολουθήσουν την απόφαση για περιορισμό των συμμετεχόντων αυτοκινήτων σε δύο αντί για τρία την επόμενη χρονιά.

Παρά το ότι δεν υπάρχει επίσημη επιβεβαίωση για την λήξη της τρίχρονης συνεργασίας της Hyundai με την Castrol, η έντονη κινητικότητα στην ομάδα φανερώνει μια ιδιαίτερα δυσάρεστη κατάσταση με απρόβλεπτες για το μέλλον της στο WRC εξελίξεις. Εντούτοις παρά τις περικοπές και την φημολογούμενη απόλυση 50 περίπου στελεχών της ομάδας, το τμήμα «πελατών» αναμένεται να αναπτυχθεί σημαντικά απορροφώντας μάλιστα και αρκετά από τα στελέχη που απολύθηκαν.

Η ταραγμένη κατάσταση φαίνεται πως οδήγησε πολλούς οδηγούς να στραφούν προς το πρωτάθλημα αυτοκινήτων παραγωγής, στο οποίο αν και δεν έχει ακόμα ανακοινωθεί η λίστα συμμετεχόντων, οι πληροφορίες αναφέρουν πως αυτές πλησιάζουν τις 30, αριθμό ρεκόρ τα τελευταία χρόνια.

Δεν φαίνεται όμως να συμβαίνει το ίδιο και με το πρωτάθλημα Junior. Παρότι οι δηλώσεις συμμετοχής έληξαν το Σάββατο 30 Νοεμβρίου, όπως άλλωστε και οι συμμετοχές της ομάδας Ν, οι δηλώσεις για τις συμμετοχές είναι φειδωλές και συγκρατημένες. Χαρακτηριστικός ο σχολιασμός της FIA για τον αριθμό των «Junior» που τον χαρακτήρισε «ενθαρρυντικό». Μάλιστα σύμφωνα με τελευταίες πληροφορίες ακόμα και ο 27χρονος πρωταθλητής του θεσμού Daniel Sola προσανατολίζεται στη λύση της ομάδας Ν. Βέβαια από μια άποψη η δυσκολία στην εξεύρεση 30 συμμετοχών για τον θεσμό αυτό ήταν αναμενόμενη μετά την εφαρμογή του περιορισμού στην ηλικία των οδηγών στα 28.

Στο μεταξύ η Subaru αποφάσισε να αμφισβητήσει φέτος όχι την κυριαρχία της Peugeot αλλά αυτήν της Mitsubishi στην ομάδα N, υποστηρίζοντας δύο οδηγούς στο πρωτάθλημα οδηγών αυτοκινήτων παραγωγής του 2003. Πρόκειται για τον Ιάπωνα Toshihiro Arai και τον Νεοζηλανδό Possum Bourne που θα πρέπει να αμφισβητήσουν την κυριαρχία των Mitsubishi, δύο από τα οποία θα βρίσκονται στα χέρια του φιλόδοξου Αργεντίνου Marcos Ligato αλλά και του πολυπρωταθλητή της ομάδας Ν Gustavo Trelles.

Οι αποφάσεις που τις επόμενες μέρες θα ανακοινωθούν είναι ίσως οι πιο καθοριστικές για την εξέλιξη του πρωταθλήματος του 2003, καθώς η κατάσταση στο χώρο του WRC κάθε άλλο παρά ήρεμη μπορεί σήμερα να χαρακτηριστεί.

Πηγή : rally.gr


Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Διεθνείς Αγώνες Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1083s (PHP: 73% - SQL: 27%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on