PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Πίστα Μεγάρων: Ιδανικές γραμμές, tips, ασφάλεια.
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Αθλητικές Εκδηλώσεις Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 02 Ιαν 2006, 06:51:14    Θέμα δημοσίευσης: Πίστα Μεγάρων: Ιδανικές γραμμές, tips, ασφάλεια. Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

το είχαμε αρχίσει το θέμα "εδώ" αλλά ας το ξαναρχίσουμε εδώ και κατα προτίμηση δέιχνοντας την σχετική σοβαρότητα που του αρμόζει. Wink

Η πίστα του Αυτοκινητοδρομίου των Μεγάρων:



Για αρχή κάποια πραγματάκια που τα έχουμε αναφέρει ήδη:

MEMsound έγραψε:
Από τα δύσκολα και τεχνικά σημεία το κομμάτι Κ8->Κ9 και η Κ5 από την οποία εξαρτάται η τελική στην ευθεία...


Lef205 έγραψε:
Για 'μενα οι πιο δυσκολες στροφες ειναι οι Κ4,Κ9 που συμφωνα με αυτα που ειδαμε και χτες με τον Νικο, οπως ερχεσαι με φουλ γκαζια απο Κ3 και Κ8 αντιστοιχα πρεπει να πεσεις στα φρενα βαθεια στις κορυφες τους και να κοψεις το τιμονι δεξια.
Για Κ8 και Κ3 ειναι φαινομαινικα δυσκολες,αλλα αν μαθεις τη σωστη γραμμη,γινονται απλα εσακια.
Η επιτυχια στην Κ5 εξαρταται απο το ποσο βαθεια θα μπεις μεσα στη στροφη γιατι ν στριψεις νωρις καβαλησες κερμπ.
Στην κ3 και κ8 τα κερμπ ειναι καπως πιο φιλικα.


Road_Runner έγραψε:
Προσοχή όσα αυτοκίνητα έχουν μαμά ανάρτηση, αλλά και όσοι έχουν αλλαγμένη, να προσέχουν τα κερμπ ειδικά των στροφών Κ3 και Κ8 γιατι 'ερχεσαι με πολλά χλμ και αν πατήσεις λίγο πιο μέσα που ψηλώνει απότομα υπάρχει κίνδυνος ανατροπής και ειδικά για τους "μαμά" μεγάλη απόλεια ελέγχου Arrow χάσιμο χρόνου.



η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 17 Μάρ 2006, 20:56:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

...unlocked... Wink


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
fotis-84 (fotis)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


peugeot 106 EN/2

Ένταξη: 01 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 260

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Ιούν 2006, 13:42:41    Θέμα δημοσίευσης: ΜΕΓΑΡΑ! Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

http://img86.imageshack.us/my.php?image=megara1kb.jpg

καποιος που την εχει κανει την πιστα αρκετα και θυμαται, μπορει να πει με τι ταχυτητες στριβονται οι σημειωμενες στροφες στα μεγαρα?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Ιούν 2006, 15:08:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ρε φιλε δεν αφησες και καμια στροφη...
ολες πια τις θες? Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
fotis-84 (fotis)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


peugeot 106 EN/2

Ένταξη: 01 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 260

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Ιούν 2006, 15:13:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Ιούν 2006, 15:23:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Με το 14/60 (παλιά δηλαδή):

Κ1 2η, Κ3 3η και κατέβασμα 2η στην Κ4.
Στην Κ5 κατάλαβα ότι την βγάζεις με 3η αλλά πολλές φορές ψυχολογικά άφηνα 2η και έχανα χλμ στην ευθεία.

Κ6, 2η Κ7 έχεις 3η και λίγο πριν την Κ8 4η, κατέβασμα 3η στην Κ8 και γκάζι για μα μείνεις αριστερά και κατέβασμα 2η για την Κ9 μετά το σπας για να περάσεις με όσα πιο πολλά μπορείς μέχρι ξανά την Κ1



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Ιούν 2006, 17:56:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
γελαω εκ των προτερων...
\
να κανω μια καγκουροερωτηση!!!!!!

στη κ8 και στις φυστικιες-κ5 με ποσα στριβετε?

εμενα στη κ8 εστριβε ακομα και με τα εξαλτο2 με 100+ ενω με τα χανκοοκ 110+ και χωρις να χρειαστει να πουλησω τη κ9...
στις δε φυστικιες με τα χανκοοκ εστριβε με 2α κοφτες και πανω στο κερμπ το εσωτερικο εβαζα 3η δηλαδη εβγαινα ανετα με 100+ αλλα λογω ελλεψης δυναμης το αμαξι δε μπορουσε να επιταχυνει...με λιγο παραπανω κοφτη και δυναμη θα εμπαινε με 100 απο την αρχη πιστευω και χωρις κινδυνο να ανοιχτει στην εξοδο..με τα δε κοντινεταλ(ουτε καν τα εξαλτο) σε αθλια κατασταση ημουν με ανεση με 2α ψηλα και κοφτες στην εξοδο δηλαδη 95+

τωρα γιατι τα λεω. βλεπω κατα καιρους στους 4τ κατι συγκριτικα που εχουν χλμ με εισοδο-εξοδο στις στροφες των μεγαρων,
και βλεπω κατι αθλια και κουλα νουμερα αρκετα πιο κατω και τους 4τ να γραφουν διθυραμβικα σχολια και επαινους.
χαρακτηριστικα θυμαμαι το οπλο σιβικ typer να μπαινει με 100 στη κ8 και 88-90 στη κ5 και να λενε για μυθικο κρατημα και αλλα τετοια.!!!
κατι καραφτιαγμενα c2 vts να μη περνανε τα 85 στις φυστικιες ...
και ερωτω. τι παιζει εδω?ποιος δε κανει κατι καλα?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Ιούν 2006, 17:59:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ο Εξοπλισμός που σκοπεύουμε να αγοράσουμε ως Club, θα μας λύσει τις απορίες αυτές πολύ σύντομα.... Wink



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Ιούν 2006, 19:13:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

σοφη κινηση...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
BadSpud! (Spiros) - (Π.R.T.)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Peugeot 106 Rallye 1600cc 16v (Τούμπανο)

Ένταξη: 23 Φεβ 2006
Δημοσιεύσεις: 393
Τόπος: 6' απο Παντού!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Ιούν 2006, 19:36:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Είναι πολύ ωραία πίστα αλλά για εμένα πιστεύω ότι είναι χωρίς αύριο~!!!
για πολύ σκότωμα… άντε κανονίστε κάνα T.Day να την μάθουμε~!!!!




Τελικά πολύ γρήγορο το κόκκινο (Ν προς Ε) για να καταλάβεις πόσο γρήγορο είναι…

Είναι λίγο πίσω μου (Ν προς Α)!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος)
Ειδ. Γραμματέας
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 OMG

Ένταξη: 27 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 7134
Τόπος: Pyongyang

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Ιούν 2006, 02:22:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η απάντηση έρχεται....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος)
Ειδ. Γραμματέας
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 OMG

Ένταξη: 27 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 7134
Τόπος: Pyongyang

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Ιούν 2006, 02:53:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ορίστε: http://i24.photobucket.com/albums/c3/nikosrs/95694994794596194596494596796596495.jpg
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
fotis-84 (fotis)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


peugeot 106 EN/2

Ένταξη: 01 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 260

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Ιούν 2006, 09:14:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Road_Runner έγραψε:
Ορίστε: http://i24.photobucket.com/albums/c3/nikosrs/95694994794596194596494596796596495.jpg


πολυ καλη δουλεια!!!

Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
BadSpud! (Spiros) - (Π.R.T.)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Peugeot 106 Rallye 1600cc 16v (Τούμπανο)

Ένταξη: 23 Φεβ 2006
Δημοσιεύσεις: 393
Τόπος: 6' απο Παντού!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Ιούν 2006, 10:52:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Από ψιλά δεν κάνουμε τίποτα~!!!!
Το θέμα είναι να την στρίψουμε
Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up




Τελικά πολύ γρήγορο το κόκκινο (Ν προς Ε) για να καταλάβεις πόσο γρήγορο είναι…

Είναι λίγο πίσω μου (Ν προς Α)!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 01 Ιαν 2007, 12:00:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

video για περισυλλογη...

mazda mx-5 1.6
Τα specs του αυτοκινήτου είναι τα εξής:
Μπλοκέ διαφορικό Torsen - Τελική σχέση διαφορικού 4.625:1
Rotrex SP-30 Supercharger - Sidemounted A/A Intercooler
Ελαφρωμένο βολάν fidanza / ελαφρωμένο πλατώ SPEC / δίσκος SPEC2
Ο.Ζ Superleggera 15X7 , Toyo R888 195/50/15
εργοστασιακη αναρτηση με αλλαγμενη γεωμετρια
Ιπποδύναμη 190 bhp / Ροπή 21kgm
Βάρος: 1060 κιλά χωρίς οδηγό

Τιμές ευθυγράμμισης:
Μπροστά:
Κάμπερ: -1*40'
Κάστερ: 4*14'
Toe: -1.5mm

Πίσω:
Κάμπερ: -1*53'
Toe: +1.2mm


χρονος καπου 1.12.24
http://video.google.com/videoplay?docid=1292703310585930339

ο opterios στο τιμονι
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 01 Ιαν 2007, 13:33:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

kai ενας καλος γυρος -αν και εχω ενσταση για γραμμες κ9-κ3 - απο ενα ραλλυ αγνωστης προελευσης που εκανε καπου 1.11......

http://s30.photobucket.com/albums/c319/pskarm/megara/?action=view&current=Megara106laps.flv
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 205 rallye/gti

Ένταξη: 07 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 3142
Τόπος: στους αγωνες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 01 Ιαν 2007, 19:17:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αυτο ειναι αγωνιστικο και μαλλον Α.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
plaketokofths (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Piper J-3 Cub

Ένταξη: 25 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 3189

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 01 Ιαν 2007, 19:25:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:

Πίσω:
Κάμπερ: -1*53'
Toe: +1.2mm

το θετικό toe είναι σύγκλιση ή απόκλιση?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
gonakinen (ΓΙΩΡΓΗΣ)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

106RALLYE A6 , 205 E11

Ένταξη: 28 Δεκ 2005
Δημοσιεύσεις: 742
Τόπος: ΠΕΙΡΑΤΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΡΑΙΒΙΚΗ http://www.chaniacrete.gr/gr/

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 02 Ιαν 2007, 05:12:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
kai ενας καλος γυρος -αν και εχω ενσταση για γραμμες κ9-κ3 - απο ενα ραλλυ αγνωστης προελευσης που εκανε καπου 1.11......

http://s30.photobucket.com/albums/c319/pskarm/megara/?action=view&current=Megara106laps.flv


Μάλλον σωστά βγήκε από την Κ9... αν προσέξεις οι 'παλιοί' των Μεγάρων, αλλά κυρίως αυτοί που τρέχουν με αδύναμα αυτοκίνητα και πρωταγωνιστούν ακολουθούν αυτή τη γραμμή.
Κλείνονται αμέσως μετά το εσωτερικό κέρμπ της Κ9 κερδίζοντας 'μέτρα' στο συνολικό γύρο.

Αυτό διαπίστωσα κι εγώ με το δικό μου αργότερα.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 02 Ιαν 2007, 09:02:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

δε ξερω αν ξεγελαει η καμερα αλλα ουτε ο λευτερης ουτε ο τιμος εχω την αισθηση οτι κλεινοντουσαν τοσο νωρις στις κ9-κ4...

το μαζντα χτες πληροφοριες λενε οτι εκανε 1.11.5 ....κωλαμαξα και σου λενε οτι ειναι για ντριφτ μοονο!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Αθλητικές Εκδηλώσεις Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Επόμενη
Σελίδα 1 από 13

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1656s (PHP: 73% - SQL: 27%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on