PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Πίστα Μεγάρων: Ιδανικές γραμμές, tips, ασφάλεια.
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, ... 11, 12, 13  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Αθλητικές Εκδηλώσεις Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 205 rallye/gti

Ένταξη: 07 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 3142
Τόπος: στους αγωνες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 02 Ιαν 2007, 09:22:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Απο το incar δεν μπορω να καταλαβω ακριβως ποσο κλεινεται. Confused


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 02 Ιαν 2007, 17:45:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

μια πολυ ευστοχη παρατηρηση του vlasis...ενος εκ των γκουρου της πιστας των μεγαρων σε αλλο φορουμ (trackday-special)

Vlasis έγραψε:

Συγχαρητηρια σε ολους που καταφεραν με τη προπονηση και τεχνικη και εριξαν τους χρονους τους.

Ειναι πραγματικα ομορφο να πεφτουν οι χρονοι με upgrade του λογισμικου και οχι του σιδερικου.
(Ειδικα αν το λογισμικο ειναι και δωρεαν Smile )

scaraveos έγραψε:
bronx έγραψε:
Θέλω να ρωτήσω τον σκαραβέο πόσα km/h έβλεπε πριν φρενάρει για την Κ6 με το Toyota Starlet. Θα με βοηθούσε πολύ να καταλάβω αν βγαίνω σωστά απο την Κ5.

Οσο ηταν ατμοσφερικο το Starlet 75 αλογα εβλεπα κοντα στα 140-145 πριν τα φρενα για κ6 και στην εξοδο της κ5 γυρω στα 90(ειχα δει και 100). Με το τουρμπο τωρα δεν μπορω να σου πω γιατι εχω παει μια φορα μονο μεγαρα και ειχε κυκλοφοριακο...


Για το κομματι αυτο της πιστας να κυττατε 4 πραγματα:

1) Στροφες εξοδου απο Κ5 φυστικιες (ακριβως τη στιγμη που ψιλοντριφταρετε στο κερμπ εξοδου)
2) Ταχυτητα (κοντερισια εστω) στο ιδιο σημειο
3) Σημειο εφαρμογης φρενων πριν τη Κ6
4) Τελικη ταχυτητα (κοντερισια εστω) σε αυτο το σημειο.

Επειδη ΟΛΟΙ εχετε ψιλοσωστες γραμμες (η μικρες αποκλισεις τελοςπαντων που δεν ειναι το τελος του κοσμου) το μεγαλο κομματι τεχνικης που πρεπει να αφοσιωθητε ειναι σε επιμερους τεχνικες.

Δηλαδη πχ στη Κ5 ειναι βασικο ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ το παρακατω:

Α. Οταν εχετε βγει πρεπει οι στροφες στο μοτερ να ειναι πολυ κοντα (η παραπανω απο) τις στροφες μεγιστης ροπης και να αποφυγετε ασκοπα σπινιαρισματα (οι οδηγοι χωρις διαφορικο). Δηλαδη η επιλογη τηε 2ας η 3ης για το περασμα τις Κ5 ειναι πολυ βασικη. Οσοι βγαινετε ψοφιοι με τριτη στη Κ5, προσπαθηστε να βελτιωσετε την εξοδο απο Κ4 που δεν σας αφηνει να ανεβασετε χιλιομετρα για τη Κ5.

Β. Οριακο φρεναρισμα στην απολυτα ελαχιστη αποσταση για το αμαξι που εχετε. Σημαδεψτε το σημειο που θα βρητε και να το θυμαστε για παντα. Εχω παρατηρησει οτι σχεδον ολοι οδηγουν τις σωστες γραμμες με 95% ακριβεια αλλα στα φρενα οι περισσοτεροι τα αξιοποιουν μονο 50% (ναι ακομη και φιλοι μου οδηγοι με 1.12 χρονους δεν εχουν ξεζουμισει ακομη τα φρενα τους). Επεισης οι Κ4,Κ6 και Κ9 θα σας τρωνε δυο δεκατα γεματα η καθε μια μεχρι να τελειοποιεισετε το Μυτι-Τακουνι και αλλα δυο δεκατα η καθε μια για νατελειοποιησετε το Late Braking.

Αρα υπαρχει ΠΟΛΥ περιθωριο να μειωσετε χρονους με λιγες σωστες και ΑΝΕΞΟΔΕΣ (σχετικα τελος παντων) προπονησεις σε τεχνικη.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος)
Ειδ. Γραμματέας
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 OMG

Ένταξη: 27 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 7134
Τόπος: Pyongyang

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 02 Ιαν 2007, 18:13:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Απλά μια παρατήρηση από μένα: Η τεχνική μύτη τακούνι δεν προσφέρει τίποτα απολύτως σε ένα ατμοσφαιρικό αμάξι.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
plaketokofths (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Piper J-3 Cub

Ένταξη: 25 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 3189

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 02 Ιαν 2007, 18:40:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Road_Runner έγραψε:
Απλά μια παρατήρηση από μένα: Η τεχνική μύτη τακούνι δεν προσφέρει τίποτα απολύτως σε ένα ατμοσφαιρικό αμάξι.


Δεν συμφωνώ η τεχνική αυτή χρησιμοποείται απ' οτι ξέρω για να απφύγεις την καταπόνιση του κιβωτίου-διαφορικού-κινητήρα μιας και στα κατεβάσματα ο ρυθμός της αύξησης στροφών του κιντήρα είναι πολύ μεγάλος. Ένας ακόμα λόγος είναι το μπλοκάρισμα των κινητήριων τροχών. Άρα δεν έχει να κάνει κατά τη γνώμη μου με το αν είναι ατμοσφαιρικό ή υπερτροφοδοτούμενο το αμάξι.

Πάντως αν κάνεις νύξη για εμένα που το είπα, το είπα αστειεύομενος στον volvo.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος)
Ειδ. Γραμματέας
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 OMG

Ένταξη: 27 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 7134
Τόπος: Pyongyang

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 02 Ιαν 2007, 18:45:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγώ νομίζω ότι χρησιμοποιείται για άλλον λόγο...
Αλλά μάλλον κάνω λάθος.
Εσείς ξέρετε...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
plaketokofths (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Piper J-3 Cub

Ένταξη: 25 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 3189

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 02 Ιαν 2007, 18:52:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Road_Runner έγραψε:
Εγώ νομίζω ότι χρησιμοποιείται για άλλον λόγο...
Αλλά μάλλον κάνω λάθος.
Εσείς ξέρετε...


Αν λες για εμένα δεν ξέρω, δεν είμαι σε καμμία περίπτωση σε τέτοιο επίπεδο ώστε να κανω μύτη-τακούνι... απλά έχω αυτή την εντύπωση και μου φαίνεται λογική.
Ο άλλος λόγος που λες είναι μάλλον για το lag των υπερτροφοτούμενων Question
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 205 rallye/gti

Ένταξη: 07 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 3142
Τόπος: στους αγωνες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 02 Ιαν 2007, 19:18:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

plaketokofths έγραψε:
Road_Runner έγραψε:
Απλά μια παρατήρηση από μένα: Η τεχνική μύτη τακούνι δεν προσφέρει τίποτα απολύτως σε ένα ατμοσφαιρικό αμάξι.


Δεν συμφωνώ η τεχνική αυτή χρησιμοποείται απ' οτι ξέρω για να απφύγεις την καταπόνιση του κιβωτίου-διαφορικού-κινητήρα μιας και στα κατεβάσματα ο ρυθμός της αύξησης στροφών του κιντήρα είναι πολύ μεγάλος. Ένας ακόμα λόγος είναι το μπλοκάρισμα των κινητήριων τροχών. Άρα δεν έχει να κάνει κατά τη γνώμη μου με το αν είναι ατμοσφαιρικό ή υπερτροφοδοτούμενο το αμάξι.

Πάντως αν κάνεις νύξη για εμένα που το είπα, το είπα αστειεύομενος στον volvo.

Γιαννη αυτοι ακριβως που αναφερεις ειναι οι λογοι που χρησιμοποιηται η τεχνικη μυτη τακουνι στην πιστα και οχι μονο.
Την τεχνικη αυτη χρησιμοποιει ο θειος μου που τρεχει πιστες κυριολεκτικα πριν καν εμεις γεννηθουμε (πιστα ηταν τοτε η Τριπολη και το Τατοι) και δεν εχει χαλασει ποτε ουτε ενα σασμαν και εχει γλυτωσει απο φολες πολλα λαστιχα.
Στο 106 επειδη δεν μπορω να εφαρμοσω αυτη την τεχνικη λογω απειριας εχω φερει πιο κοντα τα πενταλ φρενουν και γκαζιου και αν τοποθετησω σε συγκεκριμενη θεση το ποδι μου στο πενταλ του φρενου, πατιεται και λιγο γκαζι ταυτοχρονα και υπαρχει ενα αποτελεσμα περιπου σαν αυτο της μυτης τακουνι.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
plaketokofths (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Piper J-3 Cub

Ένταξη: 25 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 3189

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 02 Ιαν 2007, 20:09:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Lef205 έγραψε:
plaketokofths έγραψε:
Road_Runner έγραψε:
Απλά μια παρατήρηση από μένα: Η τεχνική μύτη τακούνι δεν προσφέρει τίποτα απολύτως σε ένα ατμοσφαιρικό αμάξι.


Δεν συμφωνώ η τεχνική αυτή χρησιμοποείται απ' οτι ξέρω για να απφύγεις την καταπόνιση του κιβωτίου-διαφορικού-κινητήρα μιας και στα κατεβάσματα ο ρυθμός της αύξησης στροφών του κιντήρα είναι πολύ μεγάλος. Ένας ακόμα λόγος είναι το μπλοκάρισμα των κινητήριων τροχών. Άρα δεν έχει να κάνει κατά τη γνώμη μου με το αν είναι ατμοσφαιρικό ή υπερτροφοδοτούμενο το αμάξι.

Πάντως αν κάνεις νύξη για εμένα που το είπα, το είπα αστειεύομενος στον volvo.

Γιαννη αυτοι ακριβως που αναφερεις ειναι οι λογοι που χρησιμοποιηται η τεχνικη μυτη τακουνι στην πιστα και οχι μονο.
Την τεχνικη αυτη χρησιμοποιει ο θειος μου που τρεχει πιστες κυριολεκτικα πριν καν εμεις γεννηθουμε (πιστα ηταν τοτε η Τριπολη και το Τατοι) και δεν εχει χαλασει ποτε ουτε ενα σασμαν και εχει γλυτωσει απο φολες πολλα λαστιχα.
Στο 106 επειδη δεν μπορω να εφαρμοσω αυτη την τεχνικη λογω απειριας εχω φερει πιο κοντα τα πενταλ φρενουν και γκαζιου και αν τοποθετησω σε συγκεκριμενη θεση το ποδι μου στο πενταλ του φρενου, πατιεται και λιγο γκαζι ταυτοχρονα και υπαρχει ενα αποτελεσμα περιπου σαν αυτο της μυτης τακουνι.


Very happy

Αυτό που έχεις κάνει βοηθάει επίσης πάρα πολύ σαν εναλλακτική του αριστερό πόδι φρένο, το οποίο για κάποιον που ξέρει να κάνει σωστό χειρισμό ειναι αποτελεσμάτικό. Στην περιπτωση τη δικιά σου χρειάζεται και μεγάλη πατούσα Razz Razz
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 02 Ιαν 2007, 20:48:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ημαρτον...τι ειναι αυτα που λετε.

καταρχην γραψτε τα καπου αλλου...καλο ειναι καποιος να τα μεταφερει καθως εδω μιλαμε για γραμμες στη πιστα μεγαρων και οχι τεχνικες οδηγησης...

Η ΜΥΤΗ-ΤΑΚΟΥΝΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ ΜΕ ΤΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟ...

νικο για σενα...το αμαξι ειναι ατμοσφαιρικο - ή τουλαχιστον δουλευει σαν ατομοσφαικο καθως εχει eaton κομπρεσορα που ανεβαζει σταδιακα πιεση αναλογα με στροφες-
εγω θεωρω οτι η τεχνικη αυτη εφαρμοζεται ΜΟΝΟ σε ατμοσφαιρικα.
για σκεψου ενα τουρμπο να παιξεις μυτη τακουνι και με το που αφηνεις συμπλεκτη πανω στο φρενο να ξανατουρμπιζει Shocked
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
plaketokofths (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Piper J-3 Cub

Ένταξη: 25 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 3189

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 03 Ιαν 2007, 03:49:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
ημαρτον...τι ειναι αυτα που λετε.

καταρχην γραψτε τα καπου αλλου...καλο ειναι καποιος να τα μεταφερει καθως εδω μιλαμε για γραμμες στη πιστα μεγαρων και οχι τεχνικες οδηγησης...

Η ΜΥΤΗ-ΤΑΚΟΥΝΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ ΜΕ ΤΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟ...

νικο για σενα...το αμαξι ειναι ατμοσφαιρικο - ή τουλαχιστον δουλευει σαν ατομοσφαικο καθως εχει eaton κομπρεσορα που ανεβαζει σταδιακα πιεση αναλογα με στροφες-
εγω θεωρω οτι η τεχνικη αυτη εφαρμοζεται ΜΟΝΟ σε ατμοσφαιρικα.
για σκεψου ενα τουρμπο να παιξεις μυτη τακουνι και με το που αφηνεις συμπλεκτη πανω στο φρενο να ξανατουρμπιζει Shocked


ήμαρτον να πω κι εγώ με τη σειρά μου που έβαλες και size=24 άφου έβγαλες αυθαίρετα τα συμπερασμα οτι η τεχνική "μύτη τακούνι" ταυτίζεται με το "αριστερό πόδι φρένο"! Απλά είπα ότι αυτό που είπε ο Λευτέρης που χρησιμοποιεί κάποιος με το ίδιο πόδι τα 2 πεντάλ βρίσκει και εφαρμογή σε μια άλλη τεχνική αυτή του "αριστερό πόδι φρένο" Exclamation
Πως έβγαλες άραγε αυτό το αυθαίρετο συμπέρασμα φωνάζοντας(τα δικά μου τα μάτια βλέπουν καλά ακόμα Evil ) κιόλας δεν καταλαβαίνω! Crying or Very sad

Όσο γι αυτό που είπες με το τούρμπο δεν κατάλαβα γιατί το λες! Ουσιαστικά αυτό που κάνεις με τη μύτη τακούνι είναι, σ' ένα κατέβασμα μιας σχέσης να επιτύχεις "ομαλή" ,όχι απότομη δλδ, αύξηση στροφών του κινητήρα με ανεπιθύμητα αποτελέσματα, όπως μπλοκάρισμα των τροχών ή καταπόνηση κινούμενων μηχανικών μερών.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 03 Ιαν 2007, 08:35:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

τη προεκταση του μεσσαιου πενταλ τη κανεις προς το γκαζι για να το φερεις πιο κοντα....ΓΙΑ αυτο και δεν εχει καμια σχεση με αυτο που λες...
και γενικα το αριστερο ποδι στο φρενο στη πιστα σε νορμαλ αμαξι δεν ...

οταν κατεβαζεις ταχυτητα χωρις γκαζι η πεταλουδα ειναι κλειστη.οταν κατεβαζεις με μυτη τακουνι την αφηνεις μισανοιχτη.... τα αλλα ειναι ευκολα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
plaketokofths (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Piper J-3 Cub

Ένταξη: 25 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 3189

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 03 Ιαν 2007, 08:56:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
τη προεκταση του μεσσαιου πενταλ τη κανεις προς το γκαζι για να το φερεις πιο κοντα....ΓΙΑ αυτο και δεν εχει καμια σχεση με αυτο που λες...
και γενικα το αριστερο ποδι στο φρενο στη πιστα σε νορμαλ αμαξι δεν ...

οταν κατεβαζεις ταχυτητα χωρις γκαζι η πεταλουδα ειναι κλειστη.οταν κατεβαζεις με μυτη τακουνι την αφηνεις μισανοιχτη.... τα αλλα ειναι ευκολα!


ok θα μείνω στα άλλα τα ευκολα γιατί τα άλλα είναι ασχετα οπως λες.
Καλημέρα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
206 CC RG (kostadis)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 206 CC Army Edition

Ένταξη: 11 Δεκ 2005
Δημοσιεύσεις: 91
Τόπος: N.Ερυθραία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 03 Ιαν 2007, 09:12:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Lef205 έγραψε:
Στο 106 επειδη δεν μπορω να εφαρμοσω αυτη την τεχνικη λογω απειριας εχω φερει πιο κοντα τα πενταλ φρενουν και γκαζιου και αν τοποθετησω σε συγκεκριμενη θεση το ποδι μου στο πενταλ του φρενου, πατιεται και λιγο γκαζι ταυτοχρονα και υπαρχει ενα αποτελεσμα περιπου σαν αυτο της μυτης τακουνι.


Ξέχασα να σου πω την ημέρα που οδήγησα τον ράλο ότι μου έκανε εντύπωση η πεταλιέρα σου γιατί βοηθάει πολύ στο μύτη τακούνι! Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 205 rallye/gti

Ένταξη: 07 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 3142
Τόπος: στους αγωνες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 03 Ιαν 2007, 09:16:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ρε βολβε στην καρακοσμαρα σου ζεις? ποιος σου ειπε οτι συσχετιζαμε τη μυτη τακουνι με το αριστερο φρενο?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 205 rallye/gti

Ένταξη: 07 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 3142
Τόπος: στους αγωνες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 03 Ιαν 2007, 09:21:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
τη προεκταση του μεσσαιου πενταλ τη κανεις προς το γκαζι για να το φερεις πιο κοντα....ΓΙΑ αυτο και δεν εχει καμια σχεση με αυτο που λες...

Και εσυ που το ξερεις οτι γινεται για αυτο?
Και δευτερον δεν το ειπε αυτος, εγω το ειπα. Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Amaxopoulos 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 09 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 34

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 03 Ιαν 2007, 11:33:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

H τεχνικη μυτη-τακουνι χρησιμευει ως επι το πλειστον σε πισωκινητα αυτοκινητα ωστε να μην αποσταθεροποιειται ο ποπος απο αποτομη συμπλεξη κατα το κατεβασμα.
Κατα ενα μεγαλο ποσοστο στα μπροσθοκινητα αυτη η τεχνικη προσφερει κυριως στη προστασια της μεταδοσης ,παλι κατα την αποτομη συμπλεξη.
Αν (ελεω πιστας,αλλα ορισμενοι το κανουν και σε αλλου ειδους διαδρομες-αγωνες) κατεβαζετε ταχυτητα,ας πουμε στο τελος της ευθειας κατευθειαν απο 4-5 σε 2-3 τοτε η τεχνικη δεν εχει καμια χρησιμοτητα,αφου πλεον η συμπλεξη εξ ορισμου του κατεβασματος στην ιδανικη σχεση για να στριψουμε,και οχι ΚΑΙ για να φρεναρουμε,ειναι ομαλη.

Αλλα επαναλαμβανω η τεχνικη μυτη-τακουνι εχει μεγαλυτερη-ουσιαστικοτερη χρηστικοτητα σε πισωκινητα(ανεξαρτητα τουρμπο-ατμοσφαιρας)

Οφφ-τοπικ ομως..... Embarassed
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 03 Ιαν 2007, 12:47:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

...δεν είσαστε οff-topic αλλά θέλετε να επιστρέψουμε στα πιο βασικά σχετικά με την οδήγιση στα Μέγαρα.
Οι περισσότεροι από εμάς δεν έχουμε βρει (ή δεν μας έχει δείξει) κάποιος τις βασικές "σωστές" (σχετικά = οι λεπτομέρειες εξαρτώνται από το εκάστοτε αυτοκίνητο) γραμμές μέσα στην πίστα.
Οι μύτες και τα τακούνια εμένα μου φαίνονται σαν το κερασάκι στην τούρτα...
Δεν τα "μειώνω" απλά τα θεωρώ δευτερεύοντα όταν δεν ξέρουμε τα βασικά και ακόμα περισσότερο όταν αρκετοί δεν έχουν μπει πίστα...
Δεν χρειάζεται να κολλάμε στην λεπτομέρεια. Wink

Ραντεβού το ΣΚ στην πίστα. Wink
Να δω πότε θα αποφασίσετε αν θέλετε Σάββατο ή Κύριακη.


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος)
Ειδ. Γραμματέας
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 OMG

Ένταξη: 27 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 7134
Τόπος: Pyongyang

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 03 Ιαν 2007, 13:12:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Amaxopoulos έγραψε:
H τεχνικη μυτη-τακουνι χρησιμευει ως επι το πλειστον σε πισωκινητα αυτοκινητα ωστε να μην αποσταθεροποιειται ο ποπος απο αποτομη συμπλεξη κατα το κατεβασμα.
Κατα ενα μεγαλο ποσοστο στα μπροσθοκινητα αυτη η τεχνικη προσφερει κυριως στη προστασια της μεταδοσης ,παλι κατα την αποτομη συμπλεξη.
Αν (ελεω πιστας,αλλα ορισμενοι το κανουν και σε αλλου ειδους διαδρομες-αγωνες) κατεβαζετε ταχυτητα,ας πουμε στο τελος της ευθειας κατευθειαν απο 4-5 σε 2-3 τοτε η τεχνικη δεν εχει καμια χρησιμοτητα,αφου πλεον η συμπλεξη εξ ορισμου του κατεβασματος στην ιδανικη σχεση για να στριψουμε,και οχι ΚΑΙ για να φρεναρουμε,ειναι ομαλη.

Αλλα επαναλαμβανω η τεχνικη μυτη-τακουνι εχει μεγαλυτερη-ουσιαστικοτερη χρηστικοτητα σε πισωκινητα(ανεξαρτητα τουρμπο-ατμοσφαιρας)

Οφφ-τοπικ ομως..... Embarassed


Worthy Thumb Left
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 03 Ιαν 2007, 15:29:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

μονο που στο τελος της ευθειας το αμαξι φρεναρει καλυτερα οταν πας 4-3-2 αντι για 4-2 στις ταχυτητες...

μου το ελεγε ο τιμος και δεν το πιστευα. με καλα και σωστα φρενα βλεπεις διαφορα και στα σταδιακα κατεβασματα και στο μυτη τακουνι
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Amaxopoulos 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 09 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 34

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 03 Ιαν 2007, 15:56:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σε αυτο δεν παιρνουμε ορκο.
Ειδικα οταν εχουμε καλα φρενα σε αντοχη-κοπωση και ισχυ πεδησης,τοτε τα κατεβασματα 1-1 ταχυτητα εχουν να κανουν περισσοτερο με ρυθμο και ψυχολογια παρα με μετρα φρεναρισματος.(για αυτο και στα ραλλυ που το Α και το Ω ειναι ο ρυθμος το 99% κανει τετοιου ειδους κατεβασματα και οχι πολλες ταχυτητες μαζι)
Κατα τετοια κατεβασματα(1 μια) σε συνδυασμο με το θεωρητικα(και μονο....) οριακο ρυθμο της πιστας,ειναι πιθανο να μπλοκαρουν τους τροχους χωρις τη χρηση μυτη-τακουνι.


Γενικα κατα την γρηγορη οδηγηση-αγωνιστικη το τελευταιο πραγμα που μαθαινουμε ειναι το φρεναρισμα.
Αυτο ειναι λογικο(στην Ελλαδα τουλαχιστον συνεπικουρουμενο απο την ποιοτητα της ασφαλτου) αφου ολοι μας εχουμε γκαζωσει-σπιναρει,ολοι μας λιγο-πολυ εχουμε δοκιμασει-δοκιμαζουμε να στριψουμε οριακα την-τις αγαπημενες μας στροφες-διαδρομες,αλλα ειναι εξαιρετικα απιθανο να επιδιωξουμε να φρεναρουμε οριακα,αφου ως επι το πλειστον κραταμε μια πισινη,μην τυχων φυγουμε ευθεια χωρις λογο(αφου στις βολτες μας δεν μας κυνηγαει και κανενας,ωστε να μας σωσει το τελευταιο δεκατο που θα "γλιτωσουμε" απο οριακο φρεναρισμα .(βλεπε εξτριμ καταστασεις οπως Ρανιοτι,κ.α. σε δημοσιο δρομο-ραλλυ η διαφορες αλλες με αυτοκινητα τουρισμου σε πιστα ,WTCC,κλπ)






Οσον αφορα τις γραμμες κλπ.(μπας και πουμε κατι ποιο ζουμερο!) η πραξη με ολιγον απο πληροφοριες και σωστες συμβουλες ειναι ο καλυτερος συνδυασμος ωστε να απολαμβανουμε τα τουτου μας εις το μεγαρο,και οπου αλλου! Smile
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Αθλητικές Εκδηλώσεις Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, ... 11, 12, 13  Επόμενη
Σελίδα 2 από 13

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2249s (PHP: 86% - SQL: 14%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on