Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 02 Ιαν 2007, 09:22:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Απο το incar δεν μπορω να καταλαβω ακριβως ποσο κλεινεται.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 02 Ιαν 2007, 17:45:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μια πολυ ευστοχη παρατηρηση του vlasis...ενος εκ των γκουρου της πιστας των μεγαρων σε αλλο φορουμ (trackday-special)
Vlasis έγραψε: |
Συγχαρητηρια σε ολους που καταφεραν με τη προπονηση και τεχνικη και εριξαν τους χρονους τους.
Ειναι πραγματικα ομορφο να πεφτουν οι χρονοι με upgrade του λογισμικου και οχι του σιδερικου.
(Ειδικα αν το λογισμικο ειναι και δωρεαν )
scaraveos έγραψε: | bronx έγραψε: | Θέλω να ρωτήσω τον σκαραβέο πόσα km/h έβλεπε πριν φρενάρει για την Κ6 με το Toyota Starlet. Θα με βοηθούσε πολύ να καταλάβω αν βγαίνω σωστά απο την Κ5. |
Οσο ηταν ατμοσφερικο το Starlet 75 αλογα εβλεπα κοντα στα 140-145 πριν τα φρενα για κ6 και στην εξοδο της κ5 γυρω στα 90(ειχα δει και 100). Με το τουρμπο τωρα δεν μπορω να σου πω γιατι εχω παει μια φορα μονο μεγαρα και ειχε κυκλοφοριακο...
|
Για το κομματι αυτο της πιστας να κυττατε 4 πραγματα:
1) Στροφες εξοδου απο Κ5 φυστικιες (ακριβως τη στιγμη που ψιλοντριφταρετε στο κερμπ εξοδου)
2) Ταχυτητα (κοντερισια εστω) στο ιδιο σημειο
3) Σημειο εφαρμογης φρενων πριν τη Κ6
4) Τελικη ταχυτητα (κοντερισια εστω) σε αυτο το σημειο.
Επειδη ΟΛΟΙ εχετε ψιλοσωστες γραμμες (η μικρες αποκλισεις τελοςπαντων που δεν ειναι το τελος του κοσμου) το μεγαλο κομματι τεχνικης που πρεπει να αφοσιωθητε ειναι σε επιμερους τεχνικες.
Δηλαδη πχ στη Κ5 ειναι βασικο ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ το παρακατω:
Α. Οταν εχετε βγει πρεπει οι στροφες στο μοτερ να ειναι πολυ κοντα (η παραπανω απο) τις στροφες μεγιστης ροπης και να αποφυγετε ασκοπα σπινιαρισματα (οι οδηγοι χωρις διαφορικο). Δηλαδη η επιλογη τηε 2ας η 3ης για το περασμα τις Κ5 ειναι πολυ βασικη. Οσοι βγαινετε ψοφιοι με τριτη στη Κ5, προσπαθηστε να βελτιωσετε την εξοδο απο Κ4 που δεν σας αφηνει να ανεβασετε χιλιομετρα για τη Κ5.
Β. Οριακο φρεναρισμα στην απολυτα ελαχιστη αποσταση για το αμαξι που εχετε. Σημαδεψτε το σημειο που θα βρητε και να το θυμαστε για παντα. Εχω παρατηρησει οτι σχεδον ολοι οδηγουν τις σωστες γραμμες με 95% ακριβεια αλλα στα φρενα οι περισσοτεροι τα αξιοποιουν μονο 50% (ναι ακομη και φιλοι μου οδηγοι με 1.12 χρονους δεν εχουν ξεζουμισει ακομη τα φρενα τους). Επεισης οι Κ4,Κ6 και Κ9 θα σας τρωνε δυο δεκατα γεματα η καθε μια μεχρι να τελειοποιεισετε το Μυτι-Τακουνι και αλλα δυο δεκατα η καθε μια για νατελειοποιησετε το Late Braking.
Αρα υπαρχει ΠΟΛΥ περιθωριο να μειωσετε χρονους με λιγες σωστες και ΑΝΕΞΟΔΕΣ (σχετικα τελος παντων) προπονησεις σε τεχνικη. |
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος) Ειδ. Γραμματέας
Peugeot 206 OMG
Ένταξη: 27 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 7134 Τόπος: Pyongyang
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 02 Ιαν 2007, 18:13:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Απλά μια παρατήρηση από μένα: Η τεχνική μύτη τακούνι δεν προσφέρει τίποτα απολύτως σε ένα ατμοσφαιρικό αμάξι. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 02 Ιαν 2007, 18:40:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Road_Runner έγραψε: | Απλά μια παρατήρηση από μένα: Η τεχνική μύτη τακούνι δεν προσφέρει τίποτα απολύτως σε ένα ατμοσφαιρικό αμάξι. |
Δεν συμφωνώ η τεχνική αυτή χρησιμοποείται απ' οτι ξέρω για να απφύγεις την καταπόνιση του κιβωτίου-διαφορικού-κινητήρα μιας και στα κατεβάσματα ο ρυθμός της αύξησης στροφών του κιντήρα είναι πολύ μεγάλος. Ένας ακόμα λόγος είναι το μπλοκάρισμα των κινητήριων τροχών. Άρα δεν έχει να κάνει κατά τη γνώμη μου με το αν είναι ατμοσφαιρικό ή υπερτροφοδοτούμενο το αμάξι.
Πάντως αν κάνεις νύξη για εμένα που το είπα, το είπα αστειεύομενος στον volvo. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος) Ειδ. Γραμματέας
Peugeot 206 OMG
Ένταξη: 27 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 7134 Τόπος: Pyongyang
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 02 Ιαν 2007, 18:45:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγώ νομίζω ότι χρησιμοποιείται για άλλον λόγο...
Αλλά μάλλον κάνω λάθος.
Εσείς ξέρετε... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 02 Ιαν 2007, 18:52:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Road_Runner έγραψε: | Εγώ νομίζω ότι χρησιμοποιείται για άλλον λόγο...
Αλλά μάλλον κάνω λάθος.
Εσείς ξέρετε... |
Αν λες για εμένα δεν ξέρω, δεν είμαι σε καμμία περίπτωση σε τέτοιο επίπεδο ώστε να κανω μύτη-τακούνι... απλά έχω αυτή την εντύπωση και μου φαίνεται λογική.
Ο άλλος λόγος που λες είναι μάλλον για το lag των υπερτροφοτούμενων |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 02 Ιαν 2007, 19:18:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
plaketokofths έγραψε: | Road_Runner έγραψε: | Απλά μια παρατήρηση από μένα: Η τεχνική μύτη τακούνι δεν προσφέρει τίποτα απολύτως σε ένα ατμοσφαιρικό αμάξι. |
Δεν συμφωνώ η τεχνική αυτή χρησιμοποείται απ' οτι ξέρω για να απφύγεις την καταπόνιση του κιβωτίου-διαφορικού-κινητήρα μιας και στα κατεβάσματα ο ρυθμός της αύξησης στροφών του κιντήρα είναι πολύ μεγάλος. Ένας ακόμα λόγος είναι το μπλοκάρισμα των κινητήριων τροχών. Άρα δεν έχει να κάνει κατά τη γνώμη μου με το αν είναι ατμοσφαιρικό ή υπερτροφοδοτούμενο το αμάξι.
Πάντως αν κάνεις νύξη για εμένα που το είπα, το είπα αστειεύομενος στον volvo. |
Γιαννη αυτοι ακριβως που αναφερεις ειναι οι λογοι που χρησιμοποιηται η τεχνικη μυτη τακουνι στην πιστα και οχι μονο.
Την τεχνικη αυτη χρησιμοποιει ο θειος μου που τρεχει πιστες κυριολεκτικα πριν καν εμεις γεννηθουμε (πιστα ηταν τοτε η Τριπολη και το Τατοι) και δεν εχει χαλασει ποτε ουτε ενα σασμαν και εχει γλυτωσει απο φολες πολλα λαστιχα.
Στο 106 επειδη δεν μπορω να εφαρμοσω αυτη την τεχνικη λογω απειριας εχω φερει πιο κοντα τα πενταλ φρενουν και γκαζιου και αν τοποθετησω σε συγκεκριμενη θεση το ποδι μου στο πενταλ του φρενου, πατιεται και λιγο γκαζι ταυτοχρονα και υπαρχει ενα αποτελεσμα περιπου σαν αυτο της μυτης τακουνι. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 02 Ιαν 2007, 20:09:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Lef205 έγραψε: | plaketokofths έγραψε: | Road_Runner έγραψε: | Απλά μια παρατήρηση από μένα: Η τεχνική μύτη τακούνι δεν προσφέρει τίποτα απολύτως σε ένα ατμοσφαιρικό αμάξι. |
Δεν συμφωνώ η τεχνική αυτή χρησιμοποείται απ' οτι ξέρω για να απφύγεις την καταπόνιση του κιβωτίου-διαφορικού-κινητήρα μιας και στα κατεβάσματα ο ρυθμός της αύξησης στροφών του κιντήρα είναι πολύ μεγάλος. Ένας ακόμα λόγος είναι το μπλοκάρισμα των κινητήριων τροχών. Άρα δεν έχει να κάνει κατά τη γνώμη μου με το αν είναι ατμοσφαιρικό ή υπερτροφοδοτούμενο το αμάξι.
Πάντως αν κάνεις νύξη για εμένα που το είπα, το είπα αστειεύομενος στον volvo. |
Γιαννη αυτοι ακριβως που αναφερεις ειναι οι λογοι που χρησιμοποιηται η τεχνικη μυτη τακουνι στην πιστα και οχι μονο.
Την τεχνικη αυτη χρησιμοποιει ο θειος μου που τρεχει πιστες κυριολεκτικα πριν καν εμεις γεννηθουμε (πιστα ηταν τοτε η Τριπολη και το Τατοι) και δεν εχει χαλασει ποτε ουτε ενα σασμαν και εχει γλυτωσει απο φολες πολλα λαστιχα.
Στο 106 επειδη δεν μπορω να εφαρμοσω αυτη την τεχνικη λογω απειριας εχω φερει πιο κοντα τα πενταλ φρενουν και γκαζιου και αν τοποθετησω σε συγκεκριμενη θεση το ποδι μου στο πενταλ του φρενου, πατιεται και λιγο γκαζι ταυτοχρονα και υπαρχει ενα αποτελεσμα περιπου σαν αυτο της μυτης τακουνι. |
Αυτό που έχεις κάνει βοηθάει επίσης πάρα πολύ σαν εναλλακτική του αριστερό πόδι φρένο, το οποίο για κάποιον που ξέρει να κάνει σωστό χειρισμό ειναι αποτελεσμάτικό. Στην περιπτωση τη δικιά σου χρειάζεται και μεγάλη πατούσα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 02 Ιαν 2007, 20:48:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ημαρτον...τι ειναι αυτα που λετε.
καταρχην γραψτε τα καπου αλλου...καλο ειναι καποιος να τα μεταφερει καθως εδω μιλαμε για γραμμες στη πιστα μεγαρων και οχι τεχνικες οδηγησης...
Η ΜΥΤΗ-ΤΑΚΟΥΝΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ ΜΕ ΤΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟ...
νικο για σενα...το αμαξι ειναι ατμοσφαιρικο - ή τουλαχιστον δουλευει σαν ατομοσφαικο καθως εχει eaton κομπρεσορα που ανεβαζει σταδιακα πιεση αναλογα με στροφες-
εγω θεωρω οτι η τεχνικη αυτη εφαρμοζεται ΜΟΝΟ σε ατμοσφαιρικα.
για σκεψου ενα τουρμπο να παιξεις μυτη τακουνι και με το που αφηνεις συμπλεκτη πανω στο φρενο να ξανατουρμπιζει |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 03 Ιαν 2007, 03:49:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | ημαρτον...τι ειναι αυτα που λετε.
καταρχην γραψτε τα καπου αλλου...καλο ειναι καποιος να τα μεταφερει καθως εδω μιλαμε για γραμμες στη πιστα μεγαρων και οχι τεχνικες οδηγησης...
Η ΜΥΤΗ-ΤΑΚΟΥΝΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ ΜΕ ΤΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟ...
νικο για σενα...το αμαξι ειναι ατμοσφαιρικο - ή τουλαχιστον δουλευει σαν ατομοσφαικο καθως εχει eaton κομπρεσορα που ανεβαζει σταδιακα πιεση αναλογα με στροφες-
εγω θεωρω οτι η τεχνικη αυτη εφαρμοζεται ΜΟΝΟ σε ατμοσφαιρικα.
για σκεψου ενα τουρμπο να παιξεις μυτη τακουνι και με το που αφηνεις συμπλεκτη πανω στο φρενο να ξανατουρμπιζει |
ήμαρτον να πω κι εγώ με τη σειρά μου που έβαλες και size=24 άφου έβγαλες αυθαίρετα τα συμπερασμα οτι η τεχνική "μύτη τακούνι" ταυτίζεται με το "αριστερό πόδι φρένο"! Απλά είπα ότι αυτό που είπε ο Λευτέρης που χρησιμοποιεί κάποιος με το ίδιο πόδι τα 2 πεντάλ βρίσκει και εφαρμογή σε μια άλλη τεχνική αυτή του "αριστερό πόδι φρένο"
Πως έβγαλες άραγε αυτό το αυθαίρετο συμπέρασμα φωνάζοντας(τα δικά μου τα μάτια βλέπουν καλά ακόμα ) κιόλας δεν καταλαβαίνω!
Όσο γι αυτό που είπες με το τούρμπο δεν κατάλαβα γιατί το λες! Ουσιαστικά αυτό που κάνεις με τη μύτη τακούνι είναι, σ' ένα κατέβασμα μιας σχέσης να επιτύχεις "ομαλή" ,όχι απότομη δλδ, αύξηση στροφών του κινητήρα με ανεπιθύμητα αποτελέσματα, όπως μπλοκάρισμα των τροχών ή καταπόνηση κινούμενων μηχανικών μερών. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 03 Ιαν 2007, 08:35:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
τη προεκταση του μεσσαιου πενταλ τη κανεις προς το γκαζι για να το φερεις πιο κοντα....ΓΙΑ αυτο και δεν εχει καμια σχεση με αυτο που λες...
και γενικα το αριστερο ποδι στο φρενο στη πιστα σε νορμαλ αμαξι δεν ...
οταν κατεβαζεις ταχυτητα χωρις γκαζι η πεταλουδα ειναι κλειστη.οταν κατεβαζεις με μυτη τακουνι την αφηνεις μισανοιχτη.... τα αλλα ειναι ευκολα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 03 Ιαν 2007, 08:56:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | τη προεκταση του μεσσαιου πενταλ τη κανεις προς το γκαζι για να το φερεις πιο κοντα....ΓΙΑ αυτο και δεν εχει καμια σχεση με αυτο που λες...
και γενικα το αριστερο ποδι στο φρενο στη πιστα σε νορμαλ αμαξι δεν ...
οταν κατεβαζεις ταχυτητα χωρις γκαζι η πεταλουδα ειναι κλειστη.οταν κατεβαζεις με μυτη τακουνι την αφηνεις μισανοιχτη.... τα αλλα ειναι ευκολα! |
ok θα μείνω στα άλλα τα ευκολα γιατί τα άλλα είναι ασχετα οπως λες.
Καλημέρα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
206 CC RG (kostadis) Νέος χρήστης
Peugeot 206 CC Army Edition
Ένταξη: 11 Δεκ 2005 Δημοσιεύσεις: 91 Τόπος: N.Ερυθραία
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 03 Ιαν 2007, 09:12:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Lef205 έγραψε: | Στο 106 επειδη δεν μπορω να εφαρμοσω αυτη την τεχνικη λογω απειριας εχω φερει πιο κοντα τα πενταλ φρενουν και γκαζιου και αν τοποθετησω σε συγκεκριμενη θεση το ποδι μου στο πενταλ του φρενου, πατιεται και λιγο γκαζι ταυτοχρονα και υπαρχει ενα αποτελεσμα περιπου σαν αυτο της μυτης τακουνι. |
Ξέχασα να σου πω την ημέρα που οδήγησα τον ράλο ότι μου έκανε εντύπωση η πεταλιέρα σου γιατί βοηθάει πολύ στο μύτη τακούνι! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 03 Ιαν 2007, 09:16:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ρε βολβε στην καρακοσμαρα σου ζεις? ποιος σου ειπε οτι συσχετιζαμε τη μυτη τακουνι με το αριστερο φρενο? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 03 Ιαν 2007, 09:21:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | τη προεκταση του μεσσαιου πενταλ τη κανεις προς το γκαζι για να το φερεις πιο κοντα....ΓΙΑ αυτο και δεν εχει καμια σχεση με αυτο που λες...
|
Και εσυ που το ξερεις οτι γινεται για αυτο?
Και δευτερον δεν το ειπε αυτος, εγω το ειπα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Amaxopoulos Μόλις έγραψα
Ένταξη: 09 Σεπ 2005 Δημοσιεύσεις: 34
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 03 Ιαν 2007, 11:33:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
H τεχνικη μυτη-τακουνι χρησιμευει ως επι το πλειστον σε πισωκινητα αυτοκινητα ωστε να μην αποσταθεροποιειται ο ποπος απο αποτομη συμπλεξη κατα το κατεβασμα.
Κατα ενα μεγαλο ποσοστο στα μπροσθοκινητα αυτη η τεχνικη προσφερει κυριως στη προστασια της μεταδοσης ,παλι κατα την αποτομη συμπλεξη.
Αν (ελεω πιστας,αλλα ορισμενοι το κανουν και σε αλλου ειδους διαδρομες-αγωνες) κατεβαζετε ταχυτητα,ας πουμε στο τελος της ευθειας κατευθειαν απο 4-5 σε 2-3 τοτε η τεχνικη δεν εχει καμια χρησιμοτητα,αφου πλεον η συμπλεξη εξ ορισμου του κατεβασματος στην ιδανικη σχεση για να στριψουμε,και οχι ΚΑΙ για να φρεναρουμε,ειναι ομαλη.
Αλλα επαναλαμβανω η τεχνικη μυτη-τακουνι εχει μεγαλυτερη-ουσιαστικοτερη χρηστικοτητα σε πισωκινητα(ανεξαρτητα τουρμπο-ατμοσφαιρας)
Οφφ-τοπικ ομως..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31098 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 03 Ιαν 2007, 12:47:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
...δεν είσαστε οff-topic αλλά θέλετε να επιστρέψουμε στα πιο βασικά σχετικά με την οδήγιση στα Μέγαρα.
Οι περισσότεροι από εμάς δεν έχουμε βρει (ή δεν μας έχει δείξει) κάποιος τις βασικές "σωστές" (σχετικά = οι λεπτομέρειες εξαρτώνται από το εκάστοτε αυτοκίνητο) γραμμές μέσα στην πίστα.
Οι μύτες και τα τακούνια εμένα μου φαίνονται σαν το κερασάκι στην τούρτα...
Δεν τα "μειώνω" απλά τα θεωρώ δευτερεύοντα όταν δεν ξέρουμε τα βασικά και ακόμα περισσότερο όταν αρκετοί δεν έχουν μπει πίστα...
Δεν χρειάζεται να κολλάμε στην λεπτομέρεια.
Ραντεβού το ΣΚ στην πίστα.
Να δω πότε θα αποφασίσετε αν θέλετε Σάββατο ή Κύριακη.
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος) Ειδ. Γραμματέας
Peugeot 206 OMG
Ένταξη: 27 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 7134 Τόπος: Pyongyang
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 03 Ιαν 2007, 13:12:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Amaxopoulos έγραψε: | H τεχνικη μυτη-τακουνι χρησιμευει ως επι το πλειστον σε πισωκινητα αυτοκινητα ωστε να μην αποσταθεροποιειται ο ποπος απο αποτομη συμπλεξη κατα το κατεβασμα.
Κατα ενα μεγαλο ποσοστο στα μπροσθοκινητα αυτη η τεχνικη προσφερει κυριως στη προστασια της μεταδοσης ,παλι κατα την αποτομη συμπλεξη.
Αν (ελεω πιστας,αλλα ορισμενοι το κανουν και σε αλλου ειδους διαδρομες-αγωνες) κατεβαζετε ταχυτητα,ας πουμε στο τελος της ευθειας κατευθειαν απο 4-5 σε 2-3 τοτε η τεχνικη δεν εχει καμια χρησιμοτητα,αφου πλεον η συμπλεξη εξ ορισμου του κατεβασματος στην ιδανικη σχεση για να στριψουμε,και οχι ΚΑΙ για να φρεναρουμε,ειναι ομαλη.
Αλλα επαναλαμβανω η τεχνικη μυτη-τακουνι εχει μεγαλυτερη-ουσιαστικοτερη χρηστικοτητα σε πισωκινητα(ανεξαρτητα τουρμπο-ατμοσφαιρας)
Οφφ-τοπικ ομως..... |
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 03 Ιαν 2007, 15:29:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μονο που στο τελος της ευθειας το αμαξι φρεναρει καλυτερα οταν πας 4-3-2 αντι για 4-2 στις ταχυτητες...
μου το ελεγε ο τιμος και δεν το πιστευα. με καλα και σωστα φρενα βλεπεις διαφορα και στα σταδιακα κατεβασματα και στο μυτη τακουνι |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Amaxopoulos Μόλις έγραψα
Ένταξη: 09 Σεπ 2005 Δημοσιεύσεις: 34
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 03 Ιαν 2007, 15:56:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σε αυτο δεν παιρνουμε ορκο.
Ειδικα οταν εχουμε καλα φρενα σε αντοχη-κοπωση και ισχυ πεδησης,τοτε τα κατεβασματα 1-1 ταχυτητα εχουν να κανουν περισσοτερο με ρυθμο και ψυχολογια παρα με μετρα φρεναρισματος.(για αυτο και στα ραλλυ που το Α και το Ω ειναι ο ρυθμος το 99% κανει τετοιου ειδους κατεβασματα και οχι πολλες ταχυτητες μαζι)
Κατα τετοια κατεβασματα(1 μια) σε συνδυασμο με το θεωρητικα(και μονο....) οριακο ρυθμο της πιστας,ειναι πιθανο να μπλοκαρουν τους τροχους χωρις τη χρηση μυτη-τακουνι.
Γενικα κατα την γρηγορη οδηγηση-αγωνιστικη το τελευταιο πραγμα που μαθαινουμε ειναι το φρεναρισμα.
Αυτο ειναι λογικο(στην Ελλαδα τουλαχιστον συνεπικουρουμενο απο την ποιοτητα της ασφαλτου) αφου ολοι μας εχουμε γκαζωσει-σπιναρει,ολοι μας λιγο-πολυ εχουμε δοκιμασει-δοκιμαζουμε να στριψουμε οριακα την-τις αγαπημενες μας στροφες-διαδρομες,αλλα ειναι εξαιρετικα απιθανο να επιδιωξουμε να φρεναρουμε οριακα,αφου ως επι το πλειστον κραταμε μια πισινη,μην τυχων φυγουμε ευθεια χωρις λογο(αφου στις βολτες μας δεν μας κυνηγαει και κανενας,ωστε να μας σωσει το τελευταιο δεκατο που θα "γλιτωσουμε" απο οριακο φρεναρισμα .(βλεπε εξτριμ καταστασεις οπως Ρανιοτι,κ.α. σε δημοσιο δρομο-ραλλυ η διαφορες αλλες με αυτοκινητα τουρισμου σε πιστα ,WTCC,κλπ)
Οσον αφορα τις γραμμες κλπ.(μπας και πουμε κατι ποιο ζουμερο!) η πραξη με ολιγον απο πληροφοριες και σωστες συμβουλες ειναι ο καλυτερος συνδυασμος ωστε να απολαμβανουμε τα τουτου μας εις το μεγαρο,και οπου αλλου! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|