PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Βαρύ τιμόνι σε υψηλές ταχύτητες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
pezomania (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 1.6 16V

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1231
Τόπος: Mandra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Σεπ 2002, 19:18:24    Θέμα δημοσίευσης: 206 - Βαρύ τιμόνι σε υψηλές ταχύτητες Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ερώτηση:

Πώς θα καταφέρω να βαρύνω το τιμόνι μου στις υψηλές ταχύτητες;;; (μιλάμε για ταχύτητες 170+). Η μπάρα θόλων θα βοηθήσει;; Μήπως πιο φαρδύ ελαστικό;; ή μήπως θέλει κι άλλο χαμήλωμα μπροστά (ή πίσω;);;


Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
pugsang (Μάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 26 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1292
Τόπος: Ραφήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 27 Σεπ 2002, 07:28:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αγαπητέ φίλε,

Η μπάρα θόλων το μονο που θα κάνει ειναι να αυξήσει την σταθερότητα & την ευθυβολία του αυτοκινήτου.Με τα λαστιχα αυτο που θα καταφέρεις ειναι να αυξήσεις την κατανάλωση.Για αλλο χαμήλωμα δεν θα το έλεγα αν και εισαι στο σωστο σημείο επέμβασης.

Ο μοναδικός τρόπος ειναι να επέμβεις στην γεωμετρία της ανάρτησης.

Ως γνωστόν οι γωνίες που σχματίζει το συστημα αμορτισερ ελατήριο με τον δρόμο ειναι δυο:Η γωνία κάμπερ ειναι η γωνία με την οποια καθορίζεται η κλίση του ελαστικού σε σχέση με τον δρόμο και εχει τρει θέσεις:



Ουδέτερη κάμπερ
Αρνητική κάμπερ
Θετική κάμπερ

Για να μην το αναλύσω ολόκληρο θα σου πω οτι οσο πιο αρνητική ειναι η κάμπερ τοσο μεγαλύτερες πλευρικές επιταχύνσεις θα μπορεί να δεχτεί το ελαστικό και τοσο πιο βαρύ θα ειναι το τιμόνι

Η γωνία κάστερ ορίζει την καθετη κλίση του ελαστικού σε σχέση με τον δρόμο και εχει και αυτή τρεις θέσεις:



Ουδέτερη κάστερ
Αρνητική κάστερ
Θετική κάστερ

Για να μην το τραβήξω ξανα αυτο που σε ενδιαφέρει ειναι να εχεις οσο τον δυνατον πιο θετική κάστερ γιατι ετσι θα εχεις πιο δυνατή και γρήγορη επαναφορά του τιμονιου μετα την στροφή και πιο μεγάλη ευβολία.

Ελπίζω να βοήθησα αν και θα έλεγα να μην πειράξεις την γεωμετρία της ανάρτησης

Α!Και κατι αλλο που θυμήθηκα.Παίζει ρόλο και η βαλβίδα του υδραυλικού τιμονιού.Ας πουμε το saxo και το rallye εχουν ιδια κρεμαργιέρα και υδραυλική υποβοήθηση αλλα του saxo η βαλβίδα προέρχεται απο τις μικρότερες εκδόσεις για να ειανι πιο ελαφρύ το τιμόνι στους επιτόπιους ελιγμούς.Μήπως συμβαίνει κατι τέτοιο και στο 206?Μήπως μια βαλβίδα υδραυλικού απο rallye λύσει το πρόβλημα σου?


pedal to the metal
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
peugeot206cc (akis)
Μέλος
Μέλος


308

Ένταξη: 25 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 114
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 27 Σεπ 2002, 09:23:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sorry αλλά διαφωνώ φίλε Pugsang.
O φίλος Pezomania αναφέρεται σε πολύ υψηλές ταχύτητες που το τιμόνι δεν στρίβει πολύ. Περισσότερο αρνητικό κάμπερ θα οδηγήσει πιστεύω σε ελάφρυνση του τιμονιού γύρω από τη θέση της ευθείας (μικρότερη επαφή του ελαστικού με το δρόμο στη θέση της ευθείας και άρα μικρότερη τριβή).

Πιστεύω ότι με βελτίωση της αεροδυναμικής μπορείς να δεις μια διαφορά στις πολύ υψηλές ταχύτητες. Πρέπει να προσπαθήσεις να περνάει όσο το δυνατόν λίγοτερο αέρας κάτω από το πάτωμα του αυτοκινήτου. Ένα μπροστινό σπόιλερ πρόσθετο πάνω στον προφυλακτήρα ίσως βοηθήσει λίγο την κατάσταση καθώς θα μειώσει την αρνητική άντωση στο μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου σου.

Τώρα εάν θές να δείς διαφορά από την ανάρτηση νομίζω ότι θα πρέπει να αλλάξεις τη γωνία βασιλικού πύρου...
Καλό πάντως είναι να μη πειράξεις την ανάρτηση. Μπορεί να οδηγήσει σε πρόωρη ή ανομοιώμορφη φθορά των ελαστικών ή να χάσεις σταθερότητα κατά το φρενάρισμα και πολλά άλλα...


Peugeot for ever
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
pugsang (Μάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 26 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1292
Τόπος: Ραφήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 27 Σεπ 2002, 09:41:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εχεις δίκιο για την αεροδυναμική αλλα αυτό μπορεί να οδηγήσει σε μείωση της τελικής ταχύτητας

Επίσης νομίζω οτι η μεγάλη καστερ θα διορθωσεί και θα ισοσταθμίσει την μεγάλη κάμπερ.

Τέλος παντων η αλλαγή της γεωμετρίας δεν προτείνεται και σ' αυτο τουλάχιστον συμφωνούμε


pedal to the metal
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
peugeot206cc (akis)
Μέλος
Μέλος


308

Ένταξη: 25 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 114
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 27 Σεπ 2002, 11:02:34    Θέμα δημοσίευσης: Διαφωνία και πάλι Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sorry αλλά το μπροστινό σπόιλερ θα βελτιώσει και τον αεροδυναμικό συντελεστή και άρα θα οδηγήσει σε αύξηση της τελικής ταχύτητας και όχι σε μείωση.


Peugeot for ever
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
pugsang (Μάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 26 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1292
Τόπος: Ραφήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 27 Σεπ 2002, 11:23:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

THE WINGS OF THE CAR
The wings on an F1 car use the same principle as those found on a common aircraft. However, the wings on an F1 car are placed 'upside down', producing downforce, pushing the car onto the track. The basic way that an aircraft wing works is by having the upper surface a different shape to the lower. This difference causes the air to flow quicker over the top surface than the bottom, causing a difference in air pressure between the two surfaces. The air on the upper surface will be at a lower pressure than the air below the wing, resulting in a force pushing the wing upwards. This forces is called lift.



On a racing car, the wing is shaped so the low pressure area is under the wing, causing a force to push the wing downwards. This force is called downforce. This downward force can seriously limit top speed and causes the engine to use more fuel to get the car through the air.


pedal to the metal
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
peugeot206cc (akis)
Μέλος
Μέλος


308

Ένταξη: 25 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 114
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 27 Σεπ 2002, 11:46:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σε αυτό που έστειλες δεν διαφωνώ. Η Formula 1 έχει πολύ κακό αεροδυναμικό συστελεστή λόγω των ιδιαίτερων αεροτομών που έχει.
Επίσης τα άλλο κομμάτι αναφέρεται σε αγωνιστικά αυτοκίνητα που και σε αυτά (τύπου ΒΤΜ) η αεροδυναμική δεν είναι καλή εις βάρος της αρνητικής άντωσης. Επίσης θυμίζω ότι αυτού του τύπου τα αυτοκίνητα από κάτω είναι εντελώς επίπεδα.

Το Peugeot σου κάτω από τον προφυλακτήρα έχει ένα λαστιχάκι.
Αυτό αυτή την δουλειά κάνει. Βελτιώνει την αεροδυναμική και την αεροδυναμική άντωση. Τι πιστεύεις ; ότι εάν το βγάλεις θα έχει μεγαλύτερη τελική ;
Πιστεύω ότι εάν το αντικαταστήσεις με κάποιο διπλάσιο στο πάχος θα δεις μεγαλύτερη τελική.

Θα ήθελα και κάποιο άλλο μέλος του Club να μας πει την άποψη του.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 27 Σεπ 2002, 12:05:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

To λάστιχο στον προφυλακτήρα, έχω την αίσθηση ότι παίζει καθαρά ρόλο προστασίας και τίποτα άλλο. Ο Προφυλακτήρας είναι πολύ ευαίσθητος στα χτυπήματα, λόγω της στήριξής του που στο κάτω μέρος έχει 2 μικρά ελάσματα. Ετσι το λάστιχο προστατεύει λίγο από μικρά χτυπήματα που διαφορετικά θα σπάγανε αυτά τα μικρά πλαστικά ελάσματα.

Αν είχε το ρόλο όπως λές αεροδυναμικής, τότε το λάστιχο θα έστελνε τον αέρα προς τα κάτω, άρα θα μιλάγαμε για άντωση!

Οι αεροδυναμικές βοήθειες είναι γεγονός ότι μειώνουν την τελική ταχύτητα και αυτό εξηγείται εύκολα αφού προσπαθούν να αλλάξουν την φορά του αέρα. Αυτο το επιτυγχάνουν με μια επιφάνεια στην οποία προσκρούει ο αέρας, άρα αυξάνετε η αεροδυναμική αντίσταση!

Οπότε είναι και λογικό να μειώνεται η ταχύτητα, αφού μεγαλώνει η αντίσταση του αέρα.

Οσο πιο μικρή είναι η κλίση του αεροδυναμικού βοηθήματος τόσο μικρότερη είναι η απώλεια ταχύτητος.

Πάντως γενικά συμφωνώ ότι το πρώτο πράγμα που πρέπει να αλλάξει ο Pezomania για να σκληρήνει το τιμόνι, είναι να αλλάξει την βαλβίδα του υδραυλικού.

Ομως δεν θεωρώ ότι η διαφορά του 206 με αυτή από το Rallye είναι μεγάλη.
Γεωμετρία ΔΕΝ το συζητάω.

Pugsang αν αλλάξει/ουμε silent block δεν καλυτερεύει γενικά η αίσθηση του τιμονιού;



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
pugsang (Μάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 26 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1292
Τόπος: Ραφήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 27 Σεπ 2002, 12:16:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το λαστιχάκι αυτο ξεχασέ το.Αφου δεν ειναι παράλληλο προς το έδαφος αλλα βγάζει μέτωπο στον αέρα αν το αντικαταστήσεις με καποιο πιο μεγάλο μαλλον χασούρα θα έχεις παρα κέρδος.Αυτο πρέπει να είναι εκει για να ομαλοποιεί το air flow αφου εξέχουν διάφορα πράγματα απο την μηχανή.

Οσο για το οτι τα αυτοκινητα ειναι επίπεδα αυτο γίνεται για να βελτιώνεται το φαινόμενο Bernouli


pedal to the metal
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
pugsang (Μάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 26 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1292
Τόπος: Ραφήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 27 Σεπ 2002, 12:19:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τασο Sidobre

Οντως βελτιώνεται η αίσθηση και σφίγγει το τιμόνι ΑΛΛΑ:

Μέχρι να ζεσταθούν και να δουλέψουν(αυτο δυστυχως γίνεται μονο εκτος πόλης) σου σπάνε τα νεύρα απο το κοπάνημα.Εγω τα ειχα & τα έβγαλα.


pedal to the metal
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
peugeot206cc (akis)
Μέλος
Μέλος


308

Ένταξη: 25 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 114
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 27 Σεπ 2002, 12:19:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sidobre >>Αυτο το επιτυγχάνουν με μια επιφάνεια στην οποία προσκρούει ο αέρας, άρα αυξάνετε η αεροδυναμική αντίσταση!

Νομίζω λάθος. Αυξάνεται η μετωπική επιφάνεια. Η αεροδυναμική αντίσταση μπορεί και να μειώνεται (εάν μειώνεται ταυτόχρονα και ο αεροδυναμικός συντελεστής)

Sidobre >>Οσο πιο μικρή είναι η κλίση του αεροδυναμικού βοηθήματος τόσο μικρότερη είναι η απώλεια ταχύτητος

Δεν μίλησα πουθενά για κλίση. Οι κλίσεις περιπλέκουν το θέμα. Μίλησα για σποιλερ εννοόντας κάτι αντίστοιχο με το λάστιχο που έγραψα πιο πάνω.

Sidobre >>Πάντως γενικά συμφωνώ ότι το πρώτο πράγμα που πρέπει να αλλάξει ο Pezomania για να σκληρήνει το τιμόνι, είναι να αλλάξει την βαλβίδα του υδραυλικού.

Το μόνο πράγμα που θα καταφέρει έτσι είναι μικρότερη υποβοήθηση σε όλες τις ταχύτητες. Για μένα όχι ιδιαίτερα επιθυμητό για οριακές καταστάσεις. Βλέπε να σου φευγει το πίσω μέρος αριστερά - δεξιά και εσύ να προσπαθείς να γλιτώσεις το τετακέ με ένα βαρύ τιμόνι.

Sidobre >>Γεωμετρία ΔΕΝ το συζητάω.

Τι εννοείς ;


Τα silent block κάνουν το αυτοκίνητο να αντιδρά πιο άμεσα στις αλλαγές πορείας. Καμία σχέση με το τιμόνι.


Peugeot for ever
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
pugsang (Μάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 26 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1292
Τόπος: Ραφήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 27 Σεπ 2002, 12:22:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

peugeot206cc έγραψε:

Το μόνο πράγμα που θα καταφέρει έτσι είναι μικρότερη υποβοήθηση σε όλες τις ταχύτητες. Για μένα όχι ιδιαίτερα επιθυμητό για οριακές καταστάσεις. Βλέπε να σου φευγει το πίσω μέρος αριστερά - δεξιά και εσύ να προσπαθείς να γλιτώσεις το τετακέ με ένα βαρύ τιμόνι.


Ε οχι & βαρύ τιμόνι το Rallye!!!!!!!!!


pedal to the metal
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
peugeot206cc (akis)
Μέλος
Μέλος


308

Ένταξη: 25 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 114
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 27 Σεπ 2002, 12:27:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pugsang έγραψε:
peugeot206cc έγραψε:

Το μόνο πράγμα που θα καταφέρει έτσι είναι μικρότερη υποβοήθηση σε όλες τις ταχύτητες. Για μένα όχι ιδιαίτερα επιθυμητό για οριακές καταστάσεις. Βλέπε να σου φευγει το πίσω μέρος αριστερά - δεξιά και εσύ να προσπαθείς να γλιτώσεις το τετακέ με ένα βαρύ τιμόνι.


Ε οχι & βαρύ τιμόνι το Rallye!!!!!!!!!


Σχετικό είναι αυτό. Εγώ θα το ήθελα λίγο πιο ελαφρύ και λίγο πιο γρήγορο.
Α! και εαν γινόταν να κόβει και περισσότερο.

Αλλιώς θα είναι να είναι μη υδραυλικό. Όπως ήταν στα 8βάλβιδα.ΑΛΛΗ ΑΙΣΘΗΣΗ


Peugeot for ever
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
pugsang (Μάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 26 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1292
Τόπος: Ραφήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 27 Σεπ 2002, 12:28:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εν τω μεταξύ η πλάκα ειναι οτι εμεις εδω εχουμε σφαχθεί και ο pezomania καθετε και παρακολουθεί(?) αμέριμνος!!!

Laughing Laughing Laughing Laughing

Παντως το τιμόνι εγω θα το ήθελα πιο βαρύ και να κόβει λιγότερο!!!

Laughing Laughing Laughing


pedal to the metal
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 27 Σεπ 2002, 12:36:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

peugeot206cc έγραψε:
Sidobre >>Αυτο το επιτυγχάνουν με μια επιφάνεια στην οποία προσκρούει ο αέρας, άρα αυξάνετε η αεροδυναμική αντίσταση!

Νομίζω λάθος. Αυξάνεται η μετωπική επιφάνεια. Η αεροδυναμική αντίσταση μπορεί και να μειώνεται (εάν μειώνεται ταυτόχρονα και ο αεροδυναμικός συντελεστής)


H μετωπική επιφάνεια προκαλεί αντίσταση του αέρα. Είναι τόσο απλά τα πράγματα. Εφ'όσον αυξάνεται η μετωπική επιφάνεια, συνήθως αυξάνεται και η αεροδυναμική αντίσταση.

peugeot206cc έγραψε:
Sidobre >>Οσο πιο μικρή είναι η κλίση του αεροδυναμικού βοηθήματος τόσο μικρότερη είναι η απώλεια ταχύτητος

Δεν μίλησα πουθενά για κλίση. Οι κλίσεις περιπλέκουν το θέμα. Μίλησα για σποιλερ εννοόντας κάτι αντίστοιχο με το λάστιχο που έγραψα πιο πάνω.


Mα για να κατευθύνουν τον αέρα τα σπόιλερ, έχουν κλίση τέτοια ώστε να τον στέλνουν πάνω, κάτω, αριστερά, δεξια κτλ.

peugeot206cc έγραψε:
Sidobre >>Πάντως γενικά συμφωνώ ότι το πρώτο πράγμα που πρέπει να αλλάξει ο Pezomania για να σκληρήνει το τιμόνι, είναι να αλλάξει την βαλβίδα του υδραυλικού.

Το μόνο πράγμα που θα καταφέρει έτσι είναι μικρότερη υποβοήθηση σε όλες τις ταχύτητες. Για μένα όχι ιδιαίτερα επιθυμητό για οριακές καταστάσεις. Βλέπε να σου φευγει το πίσω μέρος αριστερά - δεξιά και εσύ να προσπαθείς να γλιτώσεις το τετακέ με ένα βαρύ τιμόνι.


Kαι πάλι λάθος! Το Rallye έχει ένα ανεπτυγμένο σύστημα (όπως και το 206) που αυτόματα η βαλβίδα ανάλογα τα χλμ. σκληραίνει ή μαλακώνει το τιμόνι. Απλά έχω την αίσθηση ότι στο Rallye είναι λίγο πιο σκληρή από το 206.

Πάντως όσο πιο σκληρό είναι το τιμόνι, τόσο πιο σαφές είναι και τόσο λιγότερη ανασφάλεια νιώθεις. Αν οδηγήσεις ποτέ Toyota θα καταλάβεις τι λέω. Εχει τόσο ελαυρύ τιμόνι που δυσκολεύεσαι να στρίψεις με ακρίβεια.

Οσο αφορά το παράδειγμα που αναφέρεις αν έχεις ελαυρύ τιμόνι, το πιο πιθανό όσο γάτος και να είσαι, είναι να το παρακάνεις και να βρεθείς με την μούρη ανάποδα. Αν όμως το τιμόνι είναι βαρύ, τότε θα έχεις καλύτερη αίσθηση στο τί κάνεις.

peugeot206cc έγραψε:
Sidobre >>Γεωμετρία ΔΕΝ το συζητάω.

Τι εννοείς ;


Eννοώ ότι αν ξεκινήσει κάποιος να αλλάζει την γεωμετρία του αυτοκινήτου, τότε το πιο πιθανό είναι να χάσει το παιχνίδι. Είναι άκρως επικύνδινο, ιδιαίτερα για τα Ελληνικά δεδομένα.


peugeot206cc έγραψε:
Τα silent block κάνουν το αυτοκίνητο να αντιδρά πιο άμεσα στις αλλαγές πορείας. Καμία σχέση με το τιμόνι.


Ακριβώς! Για αυτό τον λόγο φαντάζομαι (δεν το ξέρω για αυτό το ρώτησα) ότι αφού θα έχει διορθωθεί η κατευθυντικότητα, αυτόματα το τιμόνι θα γίνεται πιο σαφές, άρα θα μειωθεί και η ανασφάλεια που σου παρέχει το ελαυρύ τιμόνι.



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
peugeot206cc (akis)
Μέλος
Μέλος


308

Ένταξη: 25 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 114
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 27 Σεπ 2002, 13:19:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σε αυτά που λες μπορεί να έχεις και δίκιο.
Θα προσπαθήσω να γίνω λίγο πιο κατανοητός σε αυτά που είπα.

Sidobre>>H μετωπική επιφάνεια προκαλεί αντίσταση του αέρα. Είναι τόσο απλά τα πράγματα. Εφ'όσον αυξάνεται η μετωπική επιφάνεια, συνήθως αυξάνεται και η αεροδυναμική αντίσταση.

Περνά λιγότερο αέρας κάτω από το αυτοκίνητο που οι επιφάνειες είναι ανόμαλες και ο αέρας βρίσκει αντίσταση.Ο αέρας αυτός με σχεδον κάθετο spoiler φεύγει αριστερά και δεξιά που οι επιφάνειες είναι σαφώς πιο λείες.
Άρα ο αεροδυναμικός συντελεστής ειναι πιθανόν να γίνεται καλύτερος.Εάν γίνεται καλύτερος ΜΠΟΡΕΙ να έχουμε και μικρότερη αεροδυναμική αντίσταση παρά την αύξηση της μετωπικής επιφάνεις. (Η αεροδυναμική αντίσταση προκύπτει από το γινόμενο του αεροδυναμικού συντελεστή και της μετωπικής επιφάνειας).

Sidobre>>Mα για να κατευθύνουν τον αέρα τα σπόιλερ, έχουν κλίση τέτοια ώστε να τον στέλνουν πάνω, κάτω, αριστερά, δεξια κτλ.

Σκέψου ένα σποιλερ χωρίς κλίση. Πάλι ο αέρας από κάπου θα φύγει.

Για το τιμόνι συμφωνώ για αυτά που λές και είναι γενικότερα γνωστά. Απλά δεν ασπάζομαι εντελώς αυτή την άποψη.

Συμφωνώ απόλυτα για τη γεωμετρία.

Γενικότερα ελπίζω να τα συζυτήσουμε από κοντά στο 4ο meeting που θα διοργανωθεί και θα έχω και το CC μου.

Τέλος είχα διαβάσει ένα άρθρο σε ένα περιοδικό (νομίζω το DRIVE) που πειραματίστηκαν με ένα τέτοιο μικρό σποιλερ στο εμπρος όσο και στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου σε μια αεροδυναμική σύραγγα στο εξωτερικό και το αποτέλεσμα ήταν να βελτιωθεί ο αεροδυναμικός συντελεστής και να πατάει και το αυτοκίνητο καλύτερα κάτω.


Peugeot for ever
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 27 Σεπ 2002, 13:39:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pugsang έγραψε:
This force is called downforce. This downward force can seriously limit top speed and causes the engine to use more fuel to get the car through the air.


Ο pugsang μιλαει για downforce που προερχεται απο πτερυγες.. ο αλλος ομως δεν μιλησε για πτερυγα, μιλησε για κατι το οποιο απλα θα εκτρεπει τον αερα απο το να μπενει κατω απο το αμαξι και να το σηκωνει (αποτροπη ανωσης) αλλα αυτο δεν θα εχει εξαφανιστει τοσο πολυ ωστε να δημιουργησει downforce.

Τωρα αν αυτο θα αυξησει η θα μειωσει δεν το ξερω γιατι εχω να σκεφτω κατι θετικο και για τα 2.

1) Η ανωση κανει το αμαξι απειρως ελαφροτερο σε ταχυτητες γυρω στα 200 (μιλαμε για μειωση βαρους λογω ανωσης γυρω στα 300 κιλα) οποτε αυτο διευκολυνει τον κινητηρα να σπρωξει ενα "ελαφρυτερο" αμαξι.
2) Η ιδια ανωση δημιουργει αεροδυναμικη αντισταση στο "βρωμικο" αεροδυναμικα πατωμα του αυτοκινητου κοβωντας το πλεονεκτημα του 1.

Οποτε θα ειναι η καπου στα ιδια η θα γερνει στο + ή το - η τελικη ταχυτητα σε σχεση με προ-σποιλερ περιοδο.

Για να γυρισουμε στο θεμα μας... Θεωρητικα θα εξαφανιστει το ελαφρωμα του μπροστινου μερους αρκετα με ενα καλο σποιλερ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 27 Σεπ 2002, 13:45:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Alex έγραψε:
pugsang έγραψε:
This force is called downforce. This downward force can seriously limit top speed and causes the engine to use more fuel to get the car through the air.


Ο pugsang μιλαει για downforce που προερχεται απο πτερυγες..


Για αυτές ακριβώς μιλούσα και εγώ.



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 27 Σεπ 2002, 13:51:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pugsang έγραψε:
Τασο Sidobre

Οντως βελτιώνεται η αίσθηση και σφίγγει το τιμόνι ΑΛΛΑ:

Μέχρι να ζεσταθούν και να δουλέψουν(αυτο δυστυχως γίνεται μονο εκτος πόλης) σου σπάνε τα νεύρα απο το κοπάνημα.Εγω τα ειχα & τα έβγαλα.


Καλά! Θεόστραβος έχω καταντήσει!!!! ΤΩΡΑ ΤΟ ΕΙΔΑ ΑΥΤΟ!

Thanks Pugsang για την απάντηση! Το τελευταίο δεν το ήξερα (ότι κοπανάνε) οπότε.... καλά είμαστε και έτσι.



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
pugsang (Μάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 26 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1292
Τόπος: Ραφήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 27 Σεπ 2002, 13:53:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

peugeot206cc έγραψε:

Ένα μπροστινό σπόιλερ πρόσθετο πάνω στον προφυλακτήρα ίσως βοηθήσει λίγο την κατάσταση καθώς θα μειώσει την αρνητική άντωση στο μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου σου.


Και ο αγαπητός φίλος peugeot206cc για το ίδιο μιλάει.

Νομίζω????????/


pedal to the metal
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενη
Σελίδα 1 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1788s (PHP: 83% - SQL: 17%) - SQL queries: 19 - GZIP enabled - Debug on