PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Ρυθμιζόμενη Ανάρτηση "Μέρος 1ο"
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
pezomania (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 1.6 16V

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1231
Τόπος: Mandra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 07 Μάρ 2003, 08:27:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sidobre έγραψε:

Τα πίσω αμορτισέρ ΔΕΝ ρυθμίζονται ούτε καθ'ύψος ούτε σε σκληρότητα.
Μπορείς μόνο να παίξεις με το ύψος με τις ράβδους. Ο πίσω άξονας όσο κι'αν τον χαμηλώσεις δεν επιβαρύνει τα αμορτισέρ, ούτε τα βγάζει εκτός λειτουργείας γιατί είναι τοποθετημένα πλάγια.



Τάσο, αν δεν κάνω λάθος, και στα πίσω αμορτισέρ παίζει ρόλο πόσο έχεις χαμηλώσει το αμάξι. Αν δεν είναι χαμηλώματος τα αμορτισερ και το χαμηλώσεις πίσω, τα αμορτισερ τα βγάζεις εκτός λειτουργίας.

Και σε φίλο μου που το είχε χαμηλώσει υπερβολικά πίσω και του κοπάναγε. Το πήγε σε μηχανικό και το σήκωσε και του είπε ότι τα αμορτισέρ του πίσω είχαν βγεί τελείως εκτος λειτουργίας!! Και το παλικάρι απο τη στιγμή που το σήκωσε απέκτησε και πίσω αμορτισέρ!


Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
danielos (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


106 Rallye

Ένταξη: 02 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 400

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 07 Μάρ 2003, 08:30:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Vini έγραψε:
danielos έγραψε:
pezomania έγραψε:
Παιδιά, επειδή όπως έχετε καταλάβει ψάχνομαι για αλλαγη αμορτισέρ, έχω βρεί για ΚΟΝΙ τις παρακάτω τιμές:

ΚΟΝΙ κόκκινα μη ρυθμιζόμενα : 470€
ΚΟΝΙ κίτρινα ρυθμιζόμενα : 640€

Οι τιμές μου φαίνονται τσιμπημένες κάνω λάθος;

Dany όποτε έχεις χρόνο (κανά Σαββάτο) να βρεθούμε να πάμε στην αποθήκη που μου έλεγες, γιατί οι τιμές που ακούω έξω είναι να εξωφρενικές Crying or Very sad

τις τιμες που ακους εξω τις ακουγα και εγω οταν ηταν να αλλαξω τα αμορτισερ μου και ειχα παθει το ιδιο εγκεφαλικο Laughing .να βρεθουμε να παμε στην αποθηκη να δουμε τι παιζει για το 206 απο koni κιτρινα.δεν πιστευω να εχουν μεγαλη διαφορα απο την τιμη που τα πηρα εγω!!


dani φτιάξε τον PEZOMANIA γιατί θα κατέβω κάτω στο Μ/Κ και θα σας κάνω άνω-κάτω....και θα πω και στο αφεντικό να σου κόψει τον sproxy...

Θέλω τις καλύτερες τιμές και τα καλύτερα αμορτισέρ για το Pezomaniako...και πες εκεί στο αποθηκάριο ότι ο Vini παρακολουθεί τις κινήσεις του.... Wink Wink Wink

Αντε και μετά θα σας κεράσω και καφεδάκι .... Wink Wink Wink .... Wink Wink Wink

περνα ρε vini να σε δουμε και ας τις φαμε κιολας δεν πειραζει!!! Laughing Laughing Laughing
οσο για τις τιμες πιστευω οτι ειναι οτι πρεπει για τον pezomania αφου σιγουρα θα εχει ακουσει τα τρελα εκει εξω!!!!!!!!!!!


ο ραλλος αγριεμενος οσο ποτε!!!!!!!!!!
142 αλογα στον τροχο ειναι............
.....ΠΡΟΚΛΗΣΗ.....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
fpug 
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος




Ένταξη: 05 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 392

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 07 Μάρ 2003, 09:57:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sidobre έγραψε:


Ξέρω ότι τα Spax είναι πάρα πολύ καλά αμορτισέρ (ιδίως σχέση τιμή / απόδοσης) αλλά δεν έχω βρεί ούτε έναν (πλήν του Pugsang που είχε μόνο τα αμορτισέρ) που να τα έχει δοκιμάσει στην Ελλάδα.

Βέβαια μόνο θετικά ακούω μέχρι στιγμής γι'αυτό και ψήνομαι.

Μια τέτοια ανάρτηση που -προσωπικά- θέλω να ετοιμάσω θα έφτανε πάνω απο 2.000 ευρώ! Με τα Spax φαίνεται ότι θα την φτιάξω πολύ φθηνότερα



Εγω εχω δοκιμασει SPAX οχι βεβαια σε 206 και μαλιστα καποια χρονια πριν (το εχω ξανααναφερει) και εμεινα εντυπωσιασμενος. Τα 'οδηγησα' Αγγλια και Ελλαδα οποτε εχω καλη αποψη και για διαφορετικα ειδη δρομων.
Ανεπιφυλακτα οποιος θελει να αγορασει να τα παρει. Σε κιτ βεβαια γιατι θα εχουν και τα 'αναλογα' ελατηρια. Wink Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 07 Μάρ 2003, 11:00:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

fpug έγραψε:
Εγω εχω δοκιμασει SPAX οχι βεβαια σε 206 και μαλιστα καποια χρονια πριν (το εχω ξανααναφερει) και εμεινα εντυπωσιασμενος. Τα 'οδηγησα' Αγγλια και Ελλαδα οποτε εχω καλη αποψη και για διαφορετικα ειδη δρομων.
Ανεπιφυλακτα οποιος θελει να αγορασει να τα παρει. Σε κιτ βεβαια γιατι θα εχουν και τα 'αναλογα' ελατηρια. Wink Wink


Νομίζω ότι αυτό είναι το πιο ενθαρυντικό...

Προσπαθώ (επιδή πλέον μπήκα στην "τελική ευθεία") να βρω όσες περισσότερες εντυπώσεις από ανθρώπους που τα "εχουν φορέσει"...

Ορισμένοι δεν ήταν ευχαριστημένοι επειδή είναι πολύ σκληρά. Νομίζω ότι αυτό θα είναι και το σημείο που θα μου αρέσει περισσότερο!

Αλλοι, που απλά έχουν ακούσει για αυτά εμμένουν σε Bilsteinοηδή....

Νομίζω ότι ο κύβος ερρίφθει!
Spax.... here I come.... Very happy



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 08 Μάρ 2003, 07:49:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pezomania έγραψε:
Sidobre έγραψε:

Τα πίσω αμορτισέρ ΔΕΝ ρυθμίζονται ούτε καθ'ύψος ούτε σε σκληρότητα.
Μπορείς μόνο να παίξεις με το ύψος με τις ράβδους. Ο πίσω άξονας όσο κι'αν τον χαμηλώσεις δεν επιβαρύνει τα αμορτισέρ, ούτε τα βγάζει εκτός λειτουργείας γιατί είναι τοποθετημένα πλάγια.



Τάσο, αν δεν κάνω λάθος, και στα πίσω αμορτισέρ παίζει ρόλο πόσο έχεις χαμηλώσει το αμάξι. Αν δεν είναι χαμηλώματος τα αμορτισερ και το χαμηλώσεις πίσω, τα αμορτισερ τα βγάζεις εκτός λειτουργίας.

Και σε φίλο μου που το είχε χαμηλώσει υπερβολικά πίσω και του κοπάναγε. Το πήγε σε μηχανικό και το σήκωσε και του είπε ότι τα αμορτισέρ του πίσω είχαν βγεί τελείως εκτος λειτουργίας!! Και το παλικάρι απο τη στιγμή που το σήκωσε απέκτησε και πίσω αμορτισέρ!


To ίδιο πρόβλημα είχα κι εγώ το καλοκαίρι. Όπως θα θυμάστε πίσω ήμουν 6εκ χαμηλός. Με τα μαμά αμορτισέρ, στις διαμήκεις ανωμαλίες, τερμάτιζα πίσω. Αρχικά, η κατάσταση βελτιώθηκε πάρα πολύ με τα De Carbon. Αργότερα ολοκλήρωσα: έβαλα τις ράβδους στρέψης των 19,5χιλ πίσω (και αντιστρεπτική πίσω 21χιλ - μπροστά 20χιλ) σήκωσα σε ενδιάμεση θέση (3εκ) και... "με το πλάι κι όπου πάει" όπως λέει κι ένας γνωστός μας φίλος!
Με τον καιρό έχω διαπιστώσει ότι θα μπορούσα άνετα να χαμηλώσω πίσω άλλο 1εκ (σύνολο 4εκ).

Με σκληρότερες ράβδους στρέψης τα πίσω αμορτισέρ βοηθιούνται πάρα πολύ στο χαμήλωμα. Μπορείς να χαμηλώσεις μπροστά βάζοντας χαμηλότερα αλλά ίδιας σκληρότητας με τα μαμά ελατήρια; Θα κοπανάς παντού! Αλλά για πολύ χαμήλωμα πίσω (>6εκ) και ιδανική συμπεριφορά, χρειάζεσαι τις ράβδους στρέψης των 23χιλ (και ανάλογα αμορτισέρ για να κρατάει το rebound) και αντιστρεπτική 21χιλ (τουλάχιστον - αλλά δεν υπάρχει παχύτερη), αλλιώς υποστρέφεις του κερατά.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 11 Μάρ 2003, 17:22:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sidobre έγραψε:
Νομίζω ότι ο κύβος ερρίφθει!
Spax.... here I come.... Very happy


Kάποια παιδιά από την Αγγλία μου βάλανε ψύλλους στα αυτιά μου...

Συγκεκριμένα μου απαντήσανε ότι είναι καλά αλλά όχι για πολύ... Στους 6 μήνες περίπου αρχίζουν να τα παίζουν!

Αντι για αυτά μου προτείνουν να κοιτάξω κάτι σε AVO.

Συγκεκριμένα μετά από έρευνα βρήκα τα:

Avo Sport Evo Kit
Μπροστά: Ρυθμιζόμενα σε ύψος και σκληρότητα αμορτισέρ με στενά ελλατήρια.
Πίσω: Ρυθμιζόμενα τηλεσκοπικά αμορτισέρ.

Τιμή ίδια....

Εχει ακούσει/δοκιμάσει κανείς δαύτα;

(γα**το.... δεν θα ξεμπλέξω με τα αμορτισέρ...)



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Απρ 2003, 09:59:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Χτες ειχα περασει απο ενα γνωστο μου λαστιχα εδω στην πατρα,και μου ειπε οτι φερνει ετοιμο κιτ ρυθμιζομενης αναρτησης καθ"υψος και συνολικα κοστιζει 220.000 δρχ.
Στο 206 του δε,το οπτικο αποτελεσμα ηταν πολυ καλο.

Αν θελετε μπορω να ρωτησω περισσοτερες λεπτομερειες,να σας πω.
Επειδη βιαζομουν, να φανταστειτε δεν τον ρωτησα ουτε τι μαρκα ηταν το κιτ! Rolling eyes


Messinian Houses
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kfilis 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


206 xs 1.6

Ένταξη: 19 Μάρ 2003
Δημοσιεύσεις: 18
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 10 Μάϊ 2003, 18:33:43    Θέμα δημοσίευσης: Αμορτισέρ KW Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Έχει βάλει κανείς αμορτισέρ KW σε 206 1.6 xs; Ποιές είναι οι εντυπώσεις του;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
christhehealer (Celebrity)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Jazzmobile

Ένταξη: 19 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 3066
Τόπος: Αθήνα - Γκύζη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 11 Μάϊ 2003, 10:45:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Έχει βάλει...

... το περιοδικό Drive στο project του. Razz

Από το club κανένας. Είναι πολλά 1300 ευρώ, όσο καλή ανάρτηση κι αν είναι. Wink


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
kfilis 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


206 xs 1.6

Ένταξη: 19 Μάρ 2003
Δημοσιεύσεις: 18
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 11 Μάϊ 2003, 14:01:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

O KAΡΛΗΣ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ (info@karlis.gr) ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΙΜΗ ΓΙΑ KIT ANAΡΤΗΣΗΣ KW (ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ + ΕΛΑΤΗΡΙΑ): 650 EURO ΣΤΗΝ ΤΙΜΗ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΦΠΑ 18% ΚΑΙ ΕΞΟΔΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗΣ ΕΝΩ Ο ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΗΣ KW ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΜΟΥ ΕΙΠΕ 700 ΕURO. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ Η ΤΙΜΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΛΕΣ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΑΚΡΙΒΩΤΕΡΟ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΤΗΣ KW.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5257
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 11 Μάϊ 2003, 14:29:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

kfilis έγραψε:
O KAΡΛΗΣ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ (info@karlis.gr) ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΙΜΗ ΓΙΑ KIT ANAΡΤΗΣΗΣ KW (ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ + ΕΛΑΤΗΡΙΑ): 650 EURO ΣΤΗΝ ΤΙΜΗ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΦΠΑ 18% ΚΑΙ ΕΞΟΔΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗΣ ΕΝΩ Ο ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΗΣ KW ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΜΟΥ ΕΙΠΕ 700 ΕURO. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ Η ΤΙΜΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΛΕΣ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΑΚΡΙΒΩΤΕΡΟ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΤΗΣ KW.


ο Καρλης ειναι στη γειτονια μου (σχεδον!)
Δωσε πληροφοριες για το τι προιον ζητησες και αν θελει καποιος παω και ελεγχω απο κοντα...


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 12 Μάϊ 2003, 11:51:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τα αμορτισερ του drive project ειναι ρυθμιζομενα.
Tα amortiseur του καρλη δεν ειναι Cool


Messinian Houses
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Ronin (Πάνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 Grand Tourisme 2.0 16v

Ένταξη: 08 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 1252
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 12 Μάϊ 2003, 13:16:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φιλε klifi μπορεις να επικοινωνησεις με τον νασο (nickname : nasoss) για να σου πει για την KW.Φοραει ολο το κιτ και απ οτι μου εχει πει ειναι πολυ ικανοποιημενος.Αυτος βεβαια εχει το 1.4 αλλα για την αναρτηση πρεπει να μπορει να σου πει αρκετα πραγματα......



(αμα την βαλεις δεν προκειται να σου ξεφυγει σκυλος για σκυλο......οσοι ηταν στην τελευταια συναντηση μπορουν να στο επιβεβαιωσουν....)
Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
kfilis 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


206 xs 1.6

Ένταξη: 19 Μάρ 2003
Δημοσιεύσεις: 18
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 12 Μάϊ 2003, 13:18:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Έχεις δίκιο. Τα αμορτισέρ του Κάρλη δεν είναι ρυθμιζόμενα. Παρόλα αυτά η τιμή μου φαίνεται καλή για αμορτισέρ και ελατήρια μαζί, σχεδόν ίδια με την τιμή των Bilstein και Η-R. Είναι επίσης πολύ καλής ποιότητας κατασκευής.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
nasoss 
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 2.0 (16V) GTI

Ένταξη: 26 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 121
Τόπος: athina

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 12 Μάϊ 2003, 18:19:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

loipon epidi forao olo to kar kit tis KV tha sou po ta eksis.katarhin auti pou forao einegia 2.0 kai eine rithmizomeni kathipsos..ta theamatika apotelesmata pou ida itan to oti to amaksi estrive trapezi kai paralila horis to tonizo ayto horis na kopanai.ego epsaksa poli gia anartisi.propanton me endiafere prota to ksiloma ton tholon pou evlepa se ala autokinita .eime tis gnomis oti kalitera eine na mpeni sto amaksi kar kit mias eterias kai ohi na pernoume elatiria apo ti mia kai amortiser apo tin ali eteria kai na ta teriazoume.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email AIM διεύθυνση
kfilis 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


206 xs 1.6

Ένταξη: 19 Μάρ 2003
Δημοσιεύσεις: 18
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 13 Μάϊ 2003, 06:43:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και εγώ συμφωνώ μαζί σου ότι το car kit είναι η πιο αποτελεσματική λύση και δουλεύουν καλύτερα σε ένα αυτοκίνητο από το να κάνεις συνδιασμούς αμορτισέρ - ελατηρίων. Ευχαριστώ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
nasoss 
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 2.0 (16V) GTI

Ένταξη: 26 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 121
Τόπος: athina

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 30 Αύγ 2003, 10:47:52    Θέμα δημοσίευσης: Εντυπώσεις απο ανάρτηση KW Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Επειδή με ρωτάνε πολλά παιδία τι σοι πράγμα είναι αυτό, και πώς και τι, θα σας πω της εντυπώσεις μου από τον εδώ και 1,5 χρόνο που την φοράω μια και πρέπει να είμαι από τους πρώτους που την βάλανε (αν όχι ο πρώτος!)
Καταρχήν φοράω car kit της k.w. η οποία είναι για 2.0 it και είναι ρυθμιζόμενη καθ ύψος .
Τα πλεονεκτήματα έχουν ως εξής :

1. Είναι car kit και δεν χρειάζεται να καταφύγετε σε πειραματισμούς, δηλαδή δεν χρειάζεται να σπας το κεφάλι σου να βρεις πως θα ταιριάξει καλύτερα, π.χ. το Α αμορτισέρ με το Β ελατήριο. Άρα ένα καλό, είναι ότι έχουμε πολύ καλή <<χημεία αμορτισέρ - ελατήρια >>
2. Είναι <<οικονομική>> γιατί όταν θα χρειαστεί κάποια στιγμή να την αλλάξεις, απλά αλλάζεις μόνο τα λαδάκια και τα φυσίγγια γιατί είναι επισκεβάσιμη, με ένα πολύ μικρό κόστος.
3. Πάμε τώρα στο ψητό:Τρομερά κρατήματα στα στροφιδια και παράλληλα φοβερή άνεση στην καμπίνα, χωρίς τριγμούς χωρίς κοπάνιμα το τονίζω αυτό που λέω ,νομίζεις ότι βρίσκεσαι σε οικογενειακό αυτοκίνητο με την αναρτισουλα του που είναι για την πόλη. Όταν ας πούμε περάσεις από κάποια λακκούβα με μια κάποια ταχύτητα δεν θα συμβεί αυτό που γίνετε στα άλλα αυτοκίνητα, δηλαδή να σου κοπανίσουν οι θόλοι, πρέπει να πέσεις σε <<λακκούβα γκρεμό>> για να γίνει αυτό. Φανταστείτε ότι έχω κάνη 6 ποντο χαμήλωμα και σε όλη τι διάρκεια που την έχω 3 φορές μόνο μου έχουν χτυπήσει στους θόλους και αυτό γιατί έπεσα σε λακκούβες πηγάδια. Και βέβαια δεν συμφωνώ σε όσους λένε ότι επειδή είναι 6 πόντους κάτω δεν δουλεύει σωστά η ανάρτηση. Λάθος ! Εμένα μου δουλεύει μια χαρά και είμαι ευχαριστημένος, γιατί ρε πεδία όπως και να το κάνουμε όσο πιο χαμηλά τόσο καλύτερα κρατήματα έχουμε από μια ας πούμε με 3 πόντους χαμήλωμα ,Το ότι δεν δουλεύει σωστά με 6 πόντους χαμήλωμα θα συμφωνήσω μόνο όταν π.χ. κάποιος θέλει να παι και στον δρόμο με τις λακκούβες ,να κινείτε μέσα στην πόλη σχεδόν όλη την ημέρα που είναι γεμάτη από λακκούβες, να ανέβει και το πεζοδρόμιο του, ε να μην τον κόφτη και πολύ σε τι δρόμο θα πέσει, ε τότε ναι, δεν κάνη για αυτόν το 6ποντο.Εγο ας πούμε πριν την βάλλω ήξερα ότι πολλή δρόμοι που χρησιμοποιούσα πριν θα έπρεπε να κατεργιθούν και έτσι έκανα Από τι στιγμή που βάζεις sport ανάρτηση ξέρεις εκ το προτέρων ότι πρέπει να κάνεις κάποιες <<θυσίες>> . Και στην τελική οι συγκεκριμένες εταιρείες που βγάζουν τις ρυθμιζόμενες για το ύψος ,θα λέγανε ότι, ας πούμε για το 206 μέχρι 3 πόντους ελατήριο και τέλος. Τεσ πα!
ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ:
Είναι λύγο ακριβή…. Μάλλον (αλλά αξίζει )
Προσοχή , διαβάστε τα παρακάτω για να μην βρεθείτε προ εκπλήξεων!

Όταν πήγα και έβαλα ζάντες το πρώτο πράγμα που με ενδιέφερε ήταν πάνω από όλα να μπει η σωστή διάσταση και προπαντός να έχει το σωστό OFFSET . Η Peugeot έχει την ιδιοτροπία σε αυτό το πολύ λεπτό σημείο να αλλάζει το offset από 14” se 15”αρα ενώ αντιθέτως οι πιο πολλές εταιρίες που ξέρω διατηρούν το ίδιο offset σε όλες τις διαστάσεις.
Δυστυχώς φοβάμαι ότι πολύ δεν ξέρουν καν τι είναι(και το λέω αυτό γιατί ρώταγα τις αντιπροσωπείες να μου πουν τι offset έχει η 15”αρα και δεν ξέρανε καν τη πράγμα είναι αυτό που τους ρώταγα ,λες και είχα έρθει από το διάστημα, άκουσον άκουσον ,ήμαρτον πια με τους άσχετους ) το offset με αποτέλεσμα ,εκτός από τις ζάντες που δίνη η Peugeot όλες οι άλλες να διαφέρουν.
Που θέλω να καταλήξω , οποιoς έχει βάλει ζάντες εκτός της Peugeot και θέλει να βάλει την k.w. καλά θα κάνει να δει τι offset γράφουν από πίσω γιατί αλλιώς αν δεν είναι το σοστο ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΕΝΟΥΝ ( βρίσκει από μέσα το προφίλ από το λάστιχο πάνω στο ελατήριο) ενώ αντιθέτως αν βάλουμε στο μαμά ελατήριο λάθος offset θα μπαίνει μια χαρά.

Ελπίζω κάπως να σας κατατόπισα, ώστε να κάνετε τη σωστή αγορά ……



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email AIM διεύθυνση
DRAKE (ΚΥΡΙΑΚΟΣ)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


207 Le Mans No 0638, 106 1,1

Ένταξη: 29 Αύγ 2003
Δημοσιεύσεις: 516
Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 30 Αύγ 2003, 11:46:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πόσο σου κόστισε;;; Είναι ρυθμιζόμενη στο ύψος μόνο ή και σε σκληρότητα;;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
nasoss 
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 2.0 (16V) GTI

Ένταξη: 26 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 121
Τόπος: athina

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 30 Αύγ 2003, 12:55:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γύρο στα 850 και είναι μόνο καθ ύψος, αλλά τώρα πρέπει να έχει βγει καινούργια ακόμα καλύτερη και σε κρατήματα και σε ποιότητα.


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email AIM διεύθυνση
Martini (ΘΑΝΟΣ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 05 Αύγ 2003
Δημοσιεύσεις: 20
Τόπος: Αθηνα - Βούλα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 31 Αύγ 2003, 13:19:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

η ρυθμιζομενη σε υψος και σκληροτητα(variant 2) πριν απο 1 μηνα που ρωτησα 1300-1400 ευρα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Επόμενη
Σελίδα 3 από 10

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1947s (PHP: 82% - SQL: 18%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on