Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Ntinos Τρελλαμένο μέλος
Saxo Vts-206 QUIKSILVER
Ένταξη: 14 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 417
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 30 Ιαν 2004, 07:21:51 Θέμα δημοσίευσης: Re: Mια ερωτηση για τα Κονι κιτρινα! |
|
|
sps έγραψε: | Πηγα σημερα σε ενα μαγαζι με αμορτισερ,και ρωταγα τιμες.
Μου ειπε λοιπον, περι κονι,οτι υπαρχουν τα κονι κιτρινα που ειναι εξωτερικα ρυθμιζομενα (τα μπροστα),και τα οποια κοστιζουν 500 ευρω.
Αλλα,μου λεει, πως υπαρχουν και τα κονι κιτρινα που δεν ειναι εξωτερικα ρυθμιζομενα,τα οποια ρυθμιζονται οταν βγουν,σαν τα κοκκινα, και κοστιζουν 400 ευρω.
Εσεις εχετε ακουσει για αυτα τα κιτρινα που δε ρυθμιζονται εξωτερικα?
Μηπως ειναι μουφα η υποθεση?
Επισης μου ειπε οτι κανει τα σπορτ sprint στον τορνο και τα δινει 570.
Τα sachs performance 370 euro.
Aπο οικονομικης αποψης κατεληξα αναμεσα στα sachs και κονι 400.
Αλλα για να δουμε τι θα πειτε και για τα κονι... |
καλα αυτο τωρα το προσεξα...
στον τορνο τι κανει?τρωει το καβουκι για να κοντυνει?ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
vangsgr (Vangelis) Μέλος
206xs 1,6(16v)
Ένταξη: 19 Ιούν 2003 Δημοσιεύσεις: 147 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 30 Ιαν 2004, 09:59:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και δυστυχώς δεν είναι ο μόνος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kovac (Χρήστος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 masturbisio!!!
Ένταξη: 13 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 1201 Τόπος: Νίκαια
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 30 Ιαν 2004, 23:41:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αφού σαν κουράσω πάλι δηλώνοντας πανάσχετος...
Απ' ό,τι έιχα διαβάσει καλύτερος συνδυασμός δεν είναι H&R (3cm χαμήλωμα που θέλω) με Record SP και όλα αυτά με 300€?
Αν την πέταξα...διορθώστε με...και λίγη κατανόηση με τις ντομάτες...
Και τα παπούτσια μέσα...
ΒΤΤ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Skull (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος
Ένταξη: 28 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 655 Τόπος: Έδεσσα-Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 31 Ιαν 2004, 00:36:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ntinos έγραψε: | ...επισης οι τιμες μου φενονται λιγο τσιμπημενες αμα ειναι χωρις τοποθετηση |
Για ποιες τιμες μιλας???Για τα 400ευρο(+μεταχειρισμενα??)??
----------------------------
Skull - personal blog |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ntinos Τρελλαμένο μέλος
Saxo Vts-206 QUIKSILVER
Ένταξη: 14 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 417
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 31 Ιαν 2004, 04:30:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Skull έγραψε: | Ntinos έγραψε: | ...επισης οι τιμες μου φενονται λιγο τσιμπημενες αμα ειναι χωρις τοποθετηση |
Για ποιες τιμες μιλας???Για τα 400ευρο(+μεταχειρισμενα??)?? |
ναι και τα 500 για καινουργια εφοσον ειπα ειναι χωρις τοποθετηση
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
S16 (Δημήτρης) Μέλος
Peugeot 106 Rallye 1.6 16v
Ένταξη: 30 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 110 Τόπος: Αθήνα (θέλω να φύγω...)
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 31 Ιαν 2004, 14:51:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ντινο εχεις δοκιμασει τα Κoni στο 106;
Για πες εντυπωσεις.
Με τι ελατηρια τα εχεις δυνδιασει;
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ntinos Τρελλαμένο μέλος
Saxo Vts-206 QUIKSILVER
Ένταξη: 14 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 417
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 01 Φεβ 2004, 20:22:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Roadrunner έγραψε: | Ντινο εχεις δοκιμασει τα Κoni στο 106;
Για πες εντυπωσεις.
Με τι ελατηρια τα εχεις δυνδιασει; |
τα κονι τα φοραω ακομα στο 106.τα εχω δοκιμασει με ελατηρια vidden αρχικα,με eibach στην συνεχεια, με h&r και ξανα εβαλα τα eibach.
τα vidden ειναι τα χειροτερα ελατηρια μακραν και παρολο που το αμαξι ειχε καλο κρατημα, χτυπαγαν οι σπυρες μεταξυ τους κανοντας πολυ ενοχλητικο θορυβο.με τα ελατηρια αυτα το αμαξι ηταν εντελως ξερο (πολυ κοπανημα αλλα κρατημα για πιστα,απολυτο στις αντιδρασεις)
τα eibach ειναι καλη λυση αλλα ειναι ξερα στο δουλεμα τους (πολυ λιγοτερο βεβαια) και ακουγονται μερικες φορες οταν δουλευουν
τα h&r ηταν μακραν τα καλυτερα αφου ηταν γλυκα σε δουλεμα με το ιδιο κρατημα και συμπεριφορα στις αντιδρασεις με τα eibach.ο μονος λογος που τα εβγαλα ηταν οτι ηταν 2,5 ποντων ενω το αμαξι το ειχα setarei και πισω για 3,5 (μπροστα) και οταν τα εβαλα δεν μαρεσε οπτικα και δεν ηθελα να σηκωσω το πισω μερος ξανα (καθαρα οπτικη προτιμηση,ενω σιγουρα θα ανεβαινε ελαφρα και το κεντρο βαρους).
επισης τα eibach τα δοκιμασα με bilstein καποια εποχη, ενω πριν τα ειχα συνδιασει με h&R. τα h&r δουλεψαν αψογα με κιτρινα bilstein και ο μονος λογος που δεν τα φοραω ακομα ειναι οτι ειχα καταστρεψει τα 2 δεξια αμορτισερ σε πηγαδι που 'ετυχε' να βρεθει στον δρομο μου και τα εβγαλα και ξανα εβαλα τα κονι (δεν υπηρχαν λεφτα για αντικατασταση τοτε και ετσι εμειναν τα κονι πανω)
για rallye θα σου δωσω μια συμβουλη.η βαλε bilstein group N η μην το πειραξεις,ολα ταλλα αμορτισερ ειναι απλος συμβιβασμος (εκτος αν πας σε ρυθμιζομενη η σε peugeot sport-πανακριβες)
επισης οτι και να σου πουν τα bilstein τα κιτρινα ταπλα ειναι μαλ**α για rallye και θα σου χαλασουν γρηγορα
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
S16 (Δημήτρης) Μέλος
Peugeot 106 Rallye 1.6 16v
Ένταξη: 30 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 110 Τόπος: Αθήνα (θέλω να φύγω...)
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 02 Φεβ 2004, 00:01:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ntinos έγραψε: | Roadrunner έγραψε: | Ντινο εχεις δοκιμασει τα Κoni στο 106;
Για πες εντυπωσεις.
Με τι ελατηρια τα εχεις δυνδιασει; |
τα κονι τα φοραω ακομα στο 106.τα εχω δοκιμασει με ελατηρια vidden αρχικα,με eibach στην συνεχεια, με h&r και ξανα εβαλα τα eibach.
τα vidden ειναι τα χειροτερα ελατηρια μακραν και παρολο που το αμαξι ειχε καλο κρατημα, χτυπαγαν οι σπυρες μεταξυ τους κανοντας πολυ ενοχλητικο θορυβο.με τα ελατηρια αυτα το αμαξι ηταν εντελως ξερο (πολυ κοπανημα αλλα κρατημα για πιστα,απολυτο στις αντιδρασεις)
τα eibach ειναι καλη λυση αλλα ειναι ξερα στο δουλεμα τους (πολυ λιγοτερο βεβαια) και ακουγονται μερικες φορες οταν δουλευουν
τα h&r ηταν μακραν τα καλυτερα αφου ηταν γλυκα σε δουλεμα με το ιδιο κρατημα και συμπεριφορα στις αντιδρασεις με τα eibach.ο μονος λογος που τα εβγαλα ηταν οτι ηταν 2,5 ποντων ενω το αμαξι το ειχα setarei και πισω για 3,5 (μπροστα) και οταν τα εβαλα δεν μαρεσε οπτικα και δεν ηθελα να σηκωσω το πισω μερος ξανα (καθαρα οπτικη προτιμηση,ενω σιγουρα θα ανεβαινε ελαφρα και το κεντρο βαρους).
επισης τα eibach τα δοκιμασα με bilstein καποια εποχη, ενω πριν τα ειχα συνδιασει με h&R. τα h&r δουλεψαν αψογα με κιτρινα bilstein και ο μονος λογος που δεν τα φοραω ακομα ειναι οτι ειχα καταστρεψει τα 2 δεξια αμορτισερ σε πηγαδι που 'ετυχε' να βρεθει στον δρομο μου και τα εβγαλα και ξανα εβαλα τα κονι (δεν υπηρχαν λεφτα για αντικατασταση τοτε και ετσι εμειναν τα κονι πανω)
για rallye θα σου δωσω μια συμβουλη.η βαλε bilstein group N η μην το πειραξεις,ολα ταλλα αμορτισερ ειναι απλος συμβιβασμος (εκτος αν πας σε ρυθμιζομενη η σε peugeot sport-πανακριβες)
επισης οτι και να σου πουν τα bilstein τα κιτρινα ταπλα ειναι μαλ**α για rallye και θα σου χαλασουν γρηγορα |
Ntino ευχαριστω για την απαντηση.
Τα BILSTEIN group N που λες δεν ειναι για 106 S2.
Ειναι για το AX, αλλο που τα μισα rallye της Ελλαδας τα φορανε.
Βασικα για τα BILSTEIN εχω ακουσει πολλα διαφορετικα σχολια και δε θα τα βαλω μαλλον.
Γι΄αυτο σε ρωτησα για τα KONI.
Βεβαια δεν ξερω για τα KONI μεχρι ποιας σκληροτητας ελατηριο μπορουν να υποστηριξουν.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ntinos Τρελλαμένο μέλος
Saxo Vts-206 QUIKSILVER
Ένταξη: 14 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 417
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 02 Φεβ 2004, 06:15:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Roadrunner έγραψε: | Ntinos έγραψε: | Roadrunner έγραψε: | Ντινο εχεις δοκιμασει τα Κoni στο 106;
Για πες εντυπωσεις.
Με τι ελατηρια τα εχεις δυνδιασει; |
τα κονι τα φοραω ακομα στο 106.τα εχω δοκιμασει με ελατηρια vidden αρχικα,με eibach στην συνεχεια, με h&r και ξανα εβαλα τα eibach.
τα vidden ειναι τα χειροτερα ελατηρια μακραν και παρολο που το αμαξι ειχε καλο κρατημα, χτυπαγαν οι σπυρες μεταξυ τους κανοντας πολυ ενοχλητικο θορυβο.με τα ελατηρια αυτα το αμαξι ηταν εντελως ξερο (πολυ κοπανημα αλλα κρατημα για πιστα,απολυτο στις αντιδρασεις)
τα eibach ειναι καλη λυση αλλα ειναι ξερα στο δουλεμα τους (πολυ λιγοτερο βεβαια) και ακουγονται μερικες φορες οταν δουλευουν
τα h&r ηταν μακραν τα καλυτερα αφου ηταν γλυκα σε δουλεμα με το ιδιο κρατημα και συμπεριφορα στις αντιδρασεις με τα eibach.ο μονος λογος που τα εβγαλα ηταν οτι ηταν 2,5 ποντων ενω το αμαξι το ειχα setarei και πισω για 3,5 (μπροστα) και οταν τα εβαλα δεν μαρεσε οπτικα και δεν ηθελα να σηκωσω το πισω μερος ξανα (καθαρα οπτικη προτιμηση,ενω σιγουρα θα ανεβαινε ελαφρα και το κεντρο βαρους).
επισης τα eibach τα δοκιμασα με bilstein καποια εποχη, ενω πριν τα ειχα συνδιασει με h&R. τα h&r δουλεψαν αψογα με κιτρινα bilstein και ο μονος λογος που δεν τα φοραω ακομα ειναι οτι ειχα καταστρεψει τα 2 δεξια αμορτισερ σε πηγαδι που 'ετυχε' να βρεθει στον δρομο μου και τα εβγαλα και ξανα εβαλα τα κονι (δεν υπηρχαν λεφτα για αντικατασταση τοτε και ετσι εμειναν τα κονι πανω)
για rallye θα σου δωσω μια συμβουλη.η βαλε bilstein group N η μην το πειραξεις,ολα ταλλα αμορτισερ ειναι απλος συμβιβασμος (εκτος αν πας σε ρυθμιζομενη η σε peugeot sport-πανακριβες)
επισης οτι και να σου πουν τα bilstein τα κιτρινα ταπλα ειναι μαλ**α για rallye και θα σου χαλασουν γρηγορα |
Ntino ευχαριστω για την απαντηση.
Τα BILSTEIN group N που λες δεν ειναι για 106 S2.
Ειναι για το AX, αλλο που τα μισα rallye της Ελλαδας τα φορανε.
Βασικα για τα BILSTEIN εχω ακουσει πολλα διαφορετικα σχολια και δε θα τα βαλω μαλλον.
Γι΄αυτο σε ρωτησα για τα KONI.
Βεβαια δεν ξερω για τα KONI μεχρι ποιας σκληροτητας ελατηριο μπορουν να υποστηριξουν. |
δεν ξερω αν ειναι οντως ετσι για τα bilstein αλλα μπορω να το μαθω πολυ ευκολα.
επειδη εχω οδηγησει rallye με bilstein group Ν 16v και νορμαλ επισης εχω να πω οτι απλα ηταν σε κρατημα απο τα καλιτερα που εχουν πεσει στα χερια μου μεχρι τωρα.απλα εστριβες με την σκεψη,και δεν ΚΟΠΑΝΑΓΑΝ οσο τα κονι στο δικο μου π.χ ακομα και με 15αρες και 195/45 λαστιχα (και εγω φοραω στο 106 165/65/14 επειδη απλα με 175/60/14 δεν καθεσαι μεσα απο το κοπανημα)
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
S16 (Δημήτρης) Μέλος
Peugeot 106 Rallye 1.6 16v
Ένταξη: 30 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 110 Τόπος: Αθήνα (θέλω να φύγω...)
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 02 Φεβ 2004, 13:40:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
[quote="Ntinos"] δεν ξερω αν ειναι οντως ετσι για τα bilstein αλλα μπορω να το μαθω πολυ ευκολα. [quote]
Ρωτα να δεις!
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
PHSYBORG (HULK) Έχω ξεφύγει !!!
Pug 8v ''maximum attack''
Ένταξη: 24 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 1109 Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 25 Φεβ 2004, 10:17:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΟSRAV (ΑΥΤΟΡΥΘΜΗΖΟΜΕΝΑ)
ΕΛΑΤΗΡΙΑ EIBACH ( 3cm)
TIMH ΠΑΚΕΤΟΥ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΚΑΙ ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ 550?.
Για πειτε τι λεει η προταση του Καρλη !
FULL THROTLE....
NEW forum at www.btt.20m.com |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 25 Φεβ 2004, 17:36:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
PHSYBORG έγραψε: | ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΟSRAV (ΑΥΤΟΡΥΘΜΗΖΟΜΕΝΑ)
ΕΛΑΤΗΡΙΑ EIBACH ( 3cm)
TIMH ΠΑΚΕΤΟΥ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΚΑΙ ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ 550?.
Για πειτε τι λεει η προταση του Καρλη ! |
Αρκετα καλη μου φενεται και εχω ακουση οτι ειναι πολυ καλα τα OSRAV !!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Skull (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος
Ένταξη: 28 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 655 Τόπος: Έδεσσα-Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Απρ 2004, 01:25:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τελικα μαλον θα τα αγορασω τα ΚΟΝΙ κιτρινα 300ευρο μολις 6μηνες δουλεμενα με πολυ ηπιο οδηγο και θα τα τοποθετησω με τα μανισια ελατηρια οπως και ο παλιος ιδιοκτητης!
Θα εχω κανα προβλημα με τα μαμα ελατηρια???
Επειδη δεν παιζουν πολλα φραγκα θα καθυστερησω να βαλω και μπαρα θολων!Τι λετε??
----------------------------
Skull - personal blog |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
STAMOS (STAMOS) Νέος χρήστης
1.4 XS SR
Ένταξη: 28 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 56 Τόπος: ΑΘΗΝΑ ΠΕΥΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Απρ 2004, 07:17:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
συγνωμη αλλα μου θυμιζει κατι απο αχταρμα αυτο,και μεταχειρισμενα αμορτισερ και μαμα ελατηρια σε μαμα αμορτισερ πως θα δουλευει ολο αυτο.Βαλε 4 καινουργια να εισαι ησυχος, ηπιος οδηγος δεν λεει τιποτα, αποκλειεται ο προηγουμενος ιδιοκτητης να εχε πεσει απροσεχτα σε κανεναν ταφο?.Και η μπαρα θολων που κολαει.Sorry φιλε αλλα δεν συμφωνω |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
STAMOS (STAMOS) Νέος χρήστης
1.4 XS SR
Ένταξη: 28 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 56 Τόπος: ΑΘΗΝΑ ΠΕΥΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Απρ 2004, 07:18:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
σε σκληρα αμορτισερ ηθελα να πω |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
paradisos9_mr2 (Πανος) Μόλις έγραψα
Toyota Mr2
Ένταξη: 19 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 13 Τόπος: Αθηνα (περιστερι)
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Απρ 2004, 13:58:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Skull έγραψε: | Τελικα μαλον θα τα αγορασω τα ΚΟΝΙ κιτρινα 300ευρο μολις 6μηνες δουλεμενα με πολυ ηπιο οδηγο και θα τα τοποθετησω με τα μανισια ελατηρια οπως και ο παλιος ιδιοκτητης!
Θα εχω κανα προβλημα με τα μαμα ελατηρια???
Επειδη δεν παιζουν πολλα φραγκα θα καθυστερησω να βαλω και μπαρα θολων!Τι λετε?? |
Σαν αμορτισερ το κονι τα κιτρινα πιστευω οτι ειναι οτι καλυτερο για τους Ελληνικους δρομους .Τα ρυθμιζεις αναλογα την χρηση που κανεις .
Τωρα μπορει ο οδηγος να ειναι ηπιος αλλα οι δρομοι μας δεν ειναι .
οι λακουβες ειναι που χαλανε τα αμορτισερ!!
Δεν νομιζω πως σου χρειαζονται οι μπαρες θολων
Basketball ...volley...tenis....football, they all need only one ball......,racing needs TWO!!!
To drift ειναι σαν την ζωη. Θελει ισορροπια!!
MR2 Club of Greece
www.mr2club.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 09 Απρ 2004, 00:00:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
καλησπερα παιδες νεος στο φορουμ.
δεν ξερω τι λετε εσεις για 206 αλλα οσοι εχουν φορεσει κονι με ελατηρια χαμηλωματος κλαινε ολοι απο το κοπανημα...
για spax ξερω 3 περιπτωσεις που δακρυσανε μετα απο 10-15000χλμ και
για bilstein χλωμο σε κοστος...
ενας αναρτησας μου ειπε πρωτα να αλλαξω συνεμπλοκ και μετα να ασχοληθω να πειραξω αναρτηση αν δεν καλυπτει...τι λετε?
παντως κονι κιτρινο με μαμα ελατηριο ειχα σε κορσα και ηταν τελειο μετα με eibah εκλαιγα.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Skull (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος
Ένταξη: 28 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 655 Τόπος: Έδεσσα-Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 09 Απρ 2004, 23:30:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν ξερω και πολλα πραγματα αλλα αυτα που ειπα ειναι ολα βασισμενα στην λογικη!
Κατα αρχας τα αμορτισερ αυτα ειναι μεταχειρισμενα για κανα 20-25.000 χιλιομετρα και εχουν εγγυηση εφ ορου ζωης!Αυτο μας λεει οτι ο κατασκευαστης πιστευει οτι οτι και να γινει σε αυτο το αμορτισερ θα το αντεξει και αμα "δεν" τοτε αντικατασταση ή service!
Τα ελατηρια που κολανε??Κολανε στο οτι τα ελατηρια το μονο που προσφερουν ειναι το χαμηλωμα,δηλαδη τα βαζεις για να χαμηλωσεις το αυτοκινητο και αυτα που λενε αλαξε ελατηρια για να χαμηλωσεις το αυτοκινητο και θα σκληρηνει στην οδηγηση...δεν τα πολυπιστευω!
Ετσι και αλιως θα εχω σκληρο αμορτισερ!
Και τελος μπαρα θολων!
Απο την στιγμη που σκληρενει στην οδηγηση το αυτοκινητο σου καταπονειτε το σασι παραπανω,ε σε αυτο βοηθαει η μπαρα!
Δεν εχω ασχοληθει καθολου με αυτον τον τομεα και αυτα που λεω τα εχω ακουσει και οχι διαβασει!
Διορθωστε με αν κανω λαθος,φιλε Σταμο!
----------------------------
Skull - personal blog |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 13 Απρ 2004, 11:46:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κοιταξε να δεις...Οσον αφορα τα αμορτισερ που λες καλο θα ηταν πριν τα αγορασεις να τα πας σε ενα αμορτισερομετρο να τα "μετρησεις" και να δεις αν χρειαζονται φτιαξιμο!!!
Οσον αφορα τα ελατηρια εισαι λιιιγο λαθος!!! Στην αποσβεση των ανωμαλιων παιζει ρολο και το ελατηριο σε πολυ μεγαλο βαθμο...Οσο πιο σκληρο ειναι ενα ελατηριο τοσο πιο δυσκολα "συμπιεζεται" το αμορτισερ (αφου μειωνει και την διαδρομη του), αρα τοσο μεγαλυτερο το κοπανημα!!! Οταν ενα ελατηριο χαμηλωματος συνδυαστει με ενα σκληρο αμορτισερ τοτε θα εχουμε μια αναρτηση που ναι μεν θα βοηθαει στην επιθετικη οδηγηση, αλλα στην ανεση αστα να πανε... Γνωμη δικη μου, αν θες να κρατησεις τα "μαμα" ελατηρια, ειναι να βαλεις τα κοκκινα KONI!!! Θα δουλευει πολυ καλυτερα η αναρτηση!!!
Για τι μπαρα θολων τωρα...Δεν εχει να κανει με το ποσο καταπονειται το αυτοκινητο απο την αναρτηση!!! Η μπαρα θολων ειναι ενα επιπλεον "δεσιμο" για το αυτοκινητο ωστε να το κανει πιο συμπαγες, "ενα κομματι", βελτιωνοντας την αισθηση κατα την οδηγηση!!!
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Skull (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος
Ένταξη: 28 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 655 Τόπος: Έδεσσα-Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 13 Απρ 2004, 19:43:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τελικα τα αγορασα,με δοσεις, τα κιτρινα ΚΟΝΙ!!!!Αυριο παω να τα περασουμε....
Ειναι ελεγμενα,τα ελεξε αμορτισερας!!!
Αρχικα θα δοκιμασω το setup που ειχε ο προηγουμενος ιδιοκτητης και ηταν πολυ ευχαρηστημενος,δηλαδη,ρυθμισμενα οσο πιο μαλ**α γινετε με μανισια ελατηρια!!!Θα δουμε τωρα τι θα γινει....
----------------------------
Skull - personal blog |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|