PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Ρυθμιζόμενη Ανάρτηση "Μέρος 1ο"
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Ntinos 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Saxo Vts-206 QUIKSILVER

Ένταξη: 14 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 417

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 30 Ιαν 2004, 07:21:51    Θέμα δημοσίευσης: Re: Mια ερωτηση για τα Κονι κιτρινα! Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

sps έγραψε:
Πηγα σημερα σε ενα μαγαζι με αμορτισερ,και ρωταγα τιμες.
Μου ειπε λοιπον, περι κονι,οτι υπαρχουν τα κονι κιτρινα που ειναι εξωτερικα ρυθμιζομενα (τα μπροστα),και τα οποια κοστιζουν 500 ευρω.

Αλλα,μου λεει, πως υπαρχουν και τα κονι κιτρινα που δεν ειναι εξωτερικα ρυθμιζομενα,τα οποια ρυθμιζονται οταν βγουν,σαν τα κοκκινα, και κοστιζουν 400 ευρω.

Εσεις εχετε ακουσει για αυτα τα κιτρινα που δε ρυθμιζονται εξωτερικα?
Μηπως ειναι μουφα η υποθεση?

Επισης μου ειπε οτι κανει τα σπορτ sprint στον τορνο και τα δινει 570.

Τα sachs performance 370 euro.

Aπο οικονομικης αποψης κατεληξα αναμεσα στα sachs και κονι 400.

Αλλα για να δουμε τι θα πειτε και για τα κονι...



καλα αυτο τωρα το προσεξα...
στον τορνο τι κανει?τρωει το καβουκι για να κοντυνει?ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
vangsgr (Vangelis)
Μέλος
Μέλος


206xs 1,6(16v)

Ένταξη: 19 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 147
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 30 Ιαν 2004, 09:59:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και δυστυχώς δεν είναι ο μόνος Exclamation Exclamation Exclamation
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kovac (Χρήστος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 masturbisio!!!

Ένταξη: 13 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 1201
Τόπος: Νίκαια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 30 Ιαν 2004, 23:41:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αφού σαν κουράσω πάλι δηλώνοντας πανάσχετος...

Απ' ό,τι έιχα διαβάσει καλύτερος συνδυασμός δεν είναι H&R (3cm χαμήλωμα που θέλω) με Record SP και όλα αυτά με 300€?

Αν την πέταξα...διορθώστε με...και λίγη κατανόηση με τις ντομάτες... Very happy


Και τα παπούτσια μέσα...
ΒΤΤ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger
Skull (Γιαννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος




Ένταξη: 28 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 655
Τόπος: Έδεσσα-Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 31 Ιαν 2004, 00:36:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ntinos έγραψε:
...επισης οι τιμες μου φενονται λιγο τσιμπημενες αμα ειναι χωρις τοποθετηση


Για ποιες τιμες μιλας???Για τα 400ευρο(+μεταχειρισμενα??)?? Confused



----------------------------
Skull - personal blog
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
Ntinos 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Saxo Vts-206 QUIKSILVER

Ένταξη: 14 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 417

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 31 Ιαν 2004, 04:30:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Skull έγραψε:
Ntinos έγραψε:
...επισης οι τιμες μου φενονται λιγο τσιμπημενες αμα ειναι χωρις τοποθετηση


Για ποιες τιμες μιλας???Για τα 400ευρο(+μεταχειρισμενα??)?? Confused


ναι και τα 500 για καινουργια εφοσον ειπα ειναι χωρις τοποθετηση


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
S16 (Δημήτρης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 106 Rallye 1.6 16v

Ένταξη: 30 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 110
Τόπος: Αθήνα (θέλω να φύγω...)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 31 Ιαν 2004, 14:51:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ντινο εχεις δοκιμασει τα Κoni στο 106;
Για πες εντυπωσεις. Embarassed
Με τι ελατηρια τα εχεις δυνδιασει;


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Ntinos 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Saxo Vts-206 QUIKSILVER

Ένταξη: 14 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 417

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 01 Φεβ 2004, 20:22:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Roadrunner έγραψε:
Ντινο εχεις δοκιμασει τα Κoni στο 106;
Για πες εντυπωσεις. Embarassed
Με τι ελατηρια τα εχεις δυνδιασει;


τα κονι τα φοραω ακομα στο 106.τα εχω δοκιμασει με ελατηρια vidden αρχικα,με eibach στην συνεχεια, με h&r και ξανα εβαλα τα eibach.

τα vidden ειναι τα χειροτερα ελατηρια μακραν και παρολο που το αμαξι ειχε καλο κρατημα, χτυπαγαν οι σπυρες μεταξυ τους κανοντας πολυ ενοχλητικο θορυβο.με τα ελατηρια αυτα το αμαξι ηταν εντελως ξερο (πολυ κοπανημα αλλα κρατημα για πιστα,απολυτο στις αντιδρασεις)
τα eibach ειναι καλη λυση αλλα ειναι ξερα στο δουλεμα τους (πολυ λιγοτερο βεβαια) και ακουγονται μερικες φορες οταν δουλευουν
τα h&r ηταν μακραν τα καλυτερα αφου ηταν γλυκα σε δουλεμα με το ιδιο κρατημα και συμπεριφορα στις αντιδρασεις με τα eibach.ο μονος λογος που τα εβγαλα ηταν οτι ηταν 2,5 ποντων ενω το αμαξι το ειχα setarei και πισω για 3,5 (μπροστα) και οταν τα εβαλα δεν μαρεσε οπτικα και δεν ηθελα να σηκωσω το πισω μερος ξανα (καθαρα οπτικη προτιμηση,ενω σιγουρα θα ανεβαινε ελαφρα και το κεντρο βαρους).
επισης τα eibach τα δοκιμασα με bilstein καποια εποχη, ενω πριν τα ειχα συνδιασει με h&R. τα h&r δουλεψαν αψογα με κιτρινα bilstein και ο μονος λογος που δεν τα φοραω ακομα ειναι οτι ειχα καταστρεψει τα 2 δεξια αμορτισερ σε πηγαδι που 'ετυχε' να βρεθει στον δρομο μου και τα εβγαλα και ξανα εβαλα τα κονι (δεν υπηρχαν λεφτα για αντικατασταση τοτε και ετσι εμειναν τα κονι πανω)
για rallye θα σου δωσω μια συμβουλη.η βαλε bilstein group N η μην το πειραξεις,ολα ταλλα αμορτισερ ειναι απλος συμβιβασμος (εκτος αν πας σε ρυθμιζομενη η σε peugeot sport-πανακριβες)
επισης οτι και να σου πουν τα bilstein τα κιτρινα ταπλα ειναι μαλ**α για rallye και θα σου χαλασουν γρηγορα


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
S16 (Δημήτρης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 106 Rallye 1.6 16v

Ένταξη: 30 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 110
Τόπος: Αθήνα (θέλω να φύγω...)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 02 Φεβ 2004, 00:01:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ntinos έγραψε:
Roadrunner έγραψε:
Ντινο εχεις δοκιμασει τα Κoni στο 106;
Για πες εντυπωσεις. Embarassed
Με τι ελατηρια τα εχεις δυνδιασει;


τα κονι τα φοραω ακομα στο 106.τα εχω δοκιμασει με ελατηρια vidden αρχικα,με eibach στην συνεχεια, με h&r και ξανα εβαλα τα eibach.

τα vidden ειναι τα χειροτερα ελατηρια μακραν και παρολο που το αμαξι ειχε καλο κρατημα, χτυπαγαν οι σπυρες μεταξυ τους κανοντας πολυ ενοχλητικο θορυβο.με τα ελατηρια αυτα το αμαξι ηταν εντελως ξερο (πολυ κοπανημα αλλα κρατημα για πιστα,απολυτο στις αντιδρασεις)
τα eibach ειναι καλη λυση αλλα ειναι ξερα στο δουλεμα τους (πολυ λιγοτερο βεβαια) και ακουγονται μερικες φορες οταν δουλευουν
τα h&r ηταν μακραν τα καλυτερα αφου ηταν γλυκα σε δουλεμα με το ιδιο κρατημα και συμπεριφορα στις αντιδρασεις με τα eibach.ο μονος λογος που τα εβγαλα ηταν οτι ηταν 2,5 ποντων ενω το αμαξι το ειχα setarei και πισω για 3,5 (μπροστα) και οταν τα εβαλα δεν μαρεσε οπτικα και δεν ηθελα να σηκωσω το πισω μερος ξανα (καθαρα οπτικη προτιμηση,ενω σιγουρα θα ανεβαινε ελαφρα και το κεντρο βαρους).
επισης τα eibach τα δοκιμασα με bilstein καποια εποχη, ενω πριν τα ειχα συνδιασει με h&R. τα h&r δουλεψαν αψογα με κιτρινα bilstein και ο μονος λογος που δεν τα φοραω ακομα ειναι οτι ειχα καταστρεψει τα 2 δεξια αμορτισερ σε πηγαδι που 'ετυχε' να βρεθει στον δρομο μου και τα εβγαλα και ξανα εβαλα τα κονι (δεν υπηρχαν λεφτα για αντικατασταση τοτε και ετσι εμειναν τα κονι πανω)
για rallye θα σου δωσω μια συμβουλη.η βαλε bilstein group N η μην το πειραξεις,ολα ταλλα αμορτισερ ειναι απλος συμβιβασμος (εκτος αν πας σε ρυθμιζομενη η σε peugeot sport-πανακριβες)
επισης οτι και να σου πουν τα bilstein τα κιτρινα ταπλα ειναι μαλ**α για rallye και θα σου χαλασουν γρηγορα


Ntino ευχαριστω για την απαντηση.
Τα BILSTEIN group N που λες δεν ειναι για 106 S2.
Ειναι για το AX, αλλο που τα μισα rallye της Ελλαδας τα φορανε.
Βασικα για τα BILSTEIN εχω ακουσει πολλα διαφορετικα σχολια και δε θα τα βαλω μαλλον.
Γι΄αυτο σε ρωτησα για τα KONI.
Βεβαια δεν ξερω για τα KONI μεχρι ποιας σκληροτητας ελατηριο μπορουν να υποστηριξουν.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Ntinos 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Saxo Vts-206 QUIKSILVER

Ένταξη: 14 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 417

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 02 Φεβ 2004, 06:15:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Roadrunner έγραψε:
Ntinos έγραψε:
Roadrunner έγραψε:
Ντινο εχεις δοκιμασει τα Κoni στο 106;
Για πες εντυπωσεις. Embarassed
Με τι ελατηρια τα εχεις δυνδιασει;


τα κονι τα φοραω ακομα στο 106.τα εχω δοκιμασει με ελατηρια vidden αρχικα,με eibach στην συνεχεια, με h&r και ξανα εβαλα τα eibach.

τα vidden ειναι τα χειροτερα ελατηρια μακραν και παρολο που το αμαξι ειχε καλο κρατημα, χτυπαγαν οι σπυρες μεταξυ τους κανοντας πολυ ενοχλητικο θορυβο.με τα ελατηρια αυτα το αμαξι ηταν εντελως ξερο (πολυ κοπανημα αλλα κρατημα για πιστα,απολυτο στις αντιδρασεις)
τα eibach ειναι καλη λυση αλλα ειναι ξερα στο δουλεμα τους (πολυ λιγοτερο βεβαια) και ακουγονται μερικες φορες οταν δουλευουν
τα h&r ηταν μακραν τα καλυτερα αφου ηταν γλυκα σε δουλεμα με το ιδιο κρατημα και συμπεριφορα στις αντιδρασεις με τα eibach.ο μονος λογος που τα εβγαλα ηταν οτι ηταν 2,5 ποντων ενω το αμαξι το ειχα setarei και πισω για 3,5 (μπροστα) και οταν τα εβαλα δεν μαρεσε οπτικα και δεν ηθελα να σηκωσω το πισω μερος ξανα (καθαρα οπτικη προτιμηση,ενω σιγουρα θα ανεβαινε ελαφρα και το κεντρο βαρους).
επισης τα eibach τα δοκιμασα με bilstein καποια εποχη, ενω πριν τα ειχα συνδιασει με h&R. τα h&r δουλεψαν αψογα με κιτρινα bilstein και ο μονος λογος που δεν τα φοραω ακομα ειναι οτι ειχα καταστρεψει τα 2 δεξια αμορτισερ σε πηγαδι που 'ετυχε' να βρεθει στον δρομο μου και τα εβγαλα και ξανα εβαλα τα κονι (δεν υπηρχαν λεφτα για αντικατασταση τοτε και ετσι εμειναν τα κονι πανω)
για rallye θα σου δωσω μια συμβουλη.η βαλε bilstein group N η μην το πειραξεις,ολα ταλλα αμορτισερ ειναι απλος συμβιβασμος (εκτος αν πας σε ρυθμιζομενη η σε peugeot sport-πανακριβες)
επισης οτι και να σου πουν τα bilstein τα κιτρινα ταπλα ειναι μαλ**α για rallye και θα σου χαλασουν γρηγορα


Ntino ευχαριστω για την απαντηση.
Τα BILSTEIN group N που λες δεν ειναι για 106 S2.
Ειναι για το AX, αλλο που τα μισα rallye της Ελλαδας τα φορανε.
Βασικα για τα BILSTEIN εχω ακουσει πολλα διαφορετικα σχολια και δε θα τα βαλω μαλλον.
Γι΄αυτο σε ρωτησα για τα KONI.
Βεβαια δεν ξερω για τα KONI μεχρι ποιας σκληροτητας ελατηριο μπορουν να υποστηριξουν.


δεν ξερω αν ειναι οντως ετσι για τα bilstein αλλα μπορω να το μαθω πολυ ευκολα.
επειδη εχω οδηγησει rallye με bilstein group Ν 16v και νορμαλ επισης εχω να πω οτι απλα ηταν σε κρατημα απο τα καλιτερα που εχουν πεσει στα χερια μου μεχρι τωρα.απλα εστριβες με την σκεψη,και δεν ΚΟΠΑΝΑΓΑΝ οσο τα κονι στο δικο μου π.χ ακομα και με 15αρες και 195/45 λαστιχα (και εγω φοραω στο 106 165/65/14 επειδη απλα με 175/60/14 δεν καθεσαι μεσα απο το κοπανημα)


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
S16 (Δημήτρης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 106 Rallye 1.6 16v

Ένταξη: 30 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 110
Τόπος: Αθήνα (θέλω να φύγω...)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 02 Φεβ 2004, 13:40:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

[quote="Ntinos"] δεν ξερω αν ειναι οντως ετσι για τα bilstein αλλα μπορω να το μαθω πολυ ευκολα. [quote]

Ρωτα να δεις! Wink


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
PHSYBORG (HULK)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Pug 8v ''maximum attack''

Ένταξη: 24 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 1109
Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 25 Φεβ 2004, 10:17:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΟSRAV (ΑΥΤΟΡΥΘΜΗΖΟΜΕΝΑ)
ΕΛΑΤΗΡΙΑ EIBACH ( 3cm)
TIMH ΠΑΚΕΤΟΥ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΚΑΙ ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ 550?.

Για πειτε τι λεει η προταση του Καρλη !



FULL THROTLE....

NEW forum at www.btt.20m.com
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 25 Φεβ 2004, 17:36:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

PHSYBORG έγραψε:
ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΟSRAV (ΑΥΤΟΡΥΘΜΗΖΟΜΕΝΑ)
ΕΛΑΤΗΡΙΑ EIBACH ( 3cm)
TIMH ΠΑΚΕΤΟΥ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΚΑΙ ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ 550?.

Για πειτε τι λεει η προταση του Καρλη !

Αρκετα καλη μου φενεται και εχω ακουση οτι ειναι πολυ καλα τα OSRAV !!! Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Skull (Γιαννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος




Ένταξη: 28 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 655
Τόπος: Έδεσσα-Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Απρ 2004, 01:25:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τελικα μαλον θα τα αγορασω τα ΚΟΝΙ κιτρινα 300ευρο μολις 6μηνες δουλεμενα με πολυ ηπιο οδηγο και θα τα τοποθετησω με τα μανισια ελατηρια οπως και ο παλιος ιδιοκτητης! Very happy

Θα εχω κανα προβλημα με τα μαμα ελατηρια???
Επειδη δεν παιζουν πολλα φραγκα θα καθυστερησω να βαλω και μπαρα θολων!Τι λετε?? Confused



----------------------------
Skull - personal blog
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
STAMOS (STAMOS)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


1.4 XS SR

Ένταξη: 28 Αύγ 2003
Δημοσιεύσεις: 56
Τόπος: ΑΘΗΝΑ ΠΕΥΚΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Απρ 2004, 07:17:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

συγνωμη αλλα μου θυμιζει κατι απο αχταρμα αυτο,και μεταχειρισμενα αμορτισερ και μαμα ελατηρια σε μαμα αμορτισερ πως θα δουλευει ολο αυτο.Βαλε 4 καινουργια να εισαι ησυχος, ηπιος οδηγος δεν λεει τιποτα, αποκλειεται ο προηγουμενος ιδιοκτητης να εχε πεσει απροσεχτα σε κανεναν ταφο?.Και η μπαρα θολων που κολαει.Sorry φιλε αλλα δεν συμφωνω
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
STAMOS (STAMOS)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


1.4 XS SR

Ένταξη: 28 Αύγ 2003
Δημοσιεύσεις: 56
Τόπος: ΑΘΗΝΑ ΠΕΥΚΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Απρ 2004, 07:18:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

σε σκληρα αμορτισερ ηθελα να πω Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
paradisos9_mr2 (Πανος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Toyota Mr2

Ένταξη: 19 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 13
Τόπος: Αθηνα (περιστερι)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Απρ 2004, 13:58:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Skull έγραψε:
Τελικα μαλον θα τα αγορασω τα ΚΟΝΙ κιτρινα 300ευρο μολις 6μηνες δουλεμενα με πολυ ηπιο οδηγο και θα τα τοποθετησω με τα μανισια ελατηρια οπως και ο παλιος ιδιοκτητης! Very happy

Θα εχω κανα προβλημα με τα μαμα ελατηρια???
Επειδη δεν παιζουν πολλα φραγκα θα καθυστερησω να βαλω και μπαρα θολων!Τι λετε?? Confused


Σαν αμορτισερ το κονι τα κιτρινα πιστευω οτι ειναι οτι καλυτερο για τους Ελληνικους δρομους .Τα ρυθμιζεις αναλογα την χρηση που κανεις .

Τωρα μπορει ο οδηγος να ειναι ηπιος αλλα οι δρομοι μας δεν ειναι .
οι λακουβες ειναι που χαλανε τα αμορτισερ!!

Δεν νομιζω πως σου χρειαζονται οι μπαρες θολων


Basketball ...volley...tenis....football, they all need only one ball......,racing needs TWO!!!

To drift ειναι σαν την ζωη. Θελει ισορροπια!!

MR2 Club of Greece
www.mr2club.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 09 Απρ 2004, 00:00:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

καλησπερα παιδες νεος στο φορουμ.
δεν ξερω τι λετε εσεις για 206 αλλα οσοι εχουν φορεσει κονι με ελατηρια χαμηλωματος κλαινε ολοι απο το κοπανημα...
για spax ξερω 3 περιπτωσεις που δακρυσανε μετα απο 10-15000χλμ και
για bilstein χλωμο σε κοστος...
ενας αναρτησας μου ειπε πρωτα να αλλαξω συνεμπλοκ και μετα να ασχοληθω να πειραξω αναρτηση αν δεν καλυπτει...τι λετε?
παντως κονι κιτρινο με μαμα ελατηριο ειχα σε κορσα και ηταν τελειο μετα με eibah εκλαιγα....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Skull (Γιαννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος




Ένταξη: 28 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 655
Τόπος: Έδεσσα-Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 09 Απρ 2004, 23:30:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν ξερω και πολλα πραγματα αλλα αυτα που ειπα ειναι ολα βασισμενα στην λογικη!

Κατα αρχας τα αμορτισερ αυτα ειναι μεταχειρισμενα για κανα 20-25.000 χιλιομετρα και εχουν εγγυηση εφ ορου ζωης!Αυτο μας λεει οτι ο κατασκευαστης πιστευει οτι οτι και να γινει σε αυτο το αμορτισερ θα το αντεξει και αμα "δεν" τοτε αντικατασταση ή service!

Τα ελατηρια που κολανε??Κολανε στο οτι τα ελατηρια το μονο που προσφερουν ειναι το χαμηλωμα,δηλαδη τα βαζεις για να χαμηλωσεις το αυτοκινητο και αυτα που λενε αλαξε ελατηρια για να χαμηλωσεις το αυτοκινητο και θα σκληρηνει στην οδηγηση...δεν τα πολυπιστευω!
Ετσι και αλιως θα εχω σκληρο αμορτισερ! Wink

Και τελος μπαρα θολων! Very happy
Απο την στιγμη που σκληρενει στην οδηγηση το αυτοκινητο σου καταπονειτε το σασι παραπανω,ε σε αυτο βοηθαει η μπαρα!


Δεν εχω ασχοληθει καθολου με αυτον τον τομεα και αυτα που λεω τα εχω ακουσει και οχι διαβασει! Wink
Διορθωστε με αν κανω λαθος,φιλε Σταμο! Twisted evil



----------------------------
Skull - personal blog
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
netblaster (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)

Ένταξη: 14 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 1763
Τόπος: Αθήνα-Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 13 Απρ 2004, 11:46:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κοιταξε να δεις...Οσον αφορα τα αμορτισερ που λες καλο θα ηταν πριν τα αγορασεις να τα πας σε ενα αμορτισερομετρο να τα "μετρησεις" και να δεις αν χρειαζονται φτιαξιμο!!!
Οσον αφορα τα ελατηρια εισαι λιιιγο λαθος!!! Στην αποσβεση των ανωμαλιων παιζει ρολο και το ελατηριο σε πολυ μεγαλο βαθμο...Οσο πιο σκληρο ειναι ενα ελατηριο τοσο πιο δυσκολα "συμπιεζεται" το αμορτισερ (αφου μειωνει και την διαδρομη του), αρα τοσο μεγαλυτερο το κοπανημα!!! Sad Οταν ενα ελατηριο χαμηλωματος συνδυαστει με ενα σκληρο αμορτισερ τοτε θα εχουμε μια αναρτηση που ναι μεν θα βοηθαει στην επιθετικη οδηγηση, αλλα στην ανεση αστα να πανε... Γνωμη δικη μου, αν θες να κρατησεις τα "μαμα" ελατηρια, ειναι να βαλεις τα κοκκινα KONI!!! Θα δουλευει πολυ καλυτερα η αναρτηση!!! Wink
Για τι μπαρα θολων τωρα...Δεν εχει να κανει με το ποσο καταπονειται το αυτοκινητο απο την αναρτηση!!! Η μπαρα θολων ειναι ενα επιπλεον "δεσιμο" για το αυτοκινητο ωστε να το κανει πιο συμπαγες, "ενα κομματι", βελτιωνοντας την αισθηση κατα την οδηγηση!!!


Photobucket
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Skull (Γιαννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος




Ένταξη: 28 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 655
Τόπος: Έδεσσα-Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 13 Απρ 2004, 19:43:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τελικα τα αγορασα,με δοσεις, τα κιτρινα ΚΟΝΙ!!!!Αυριο παω να τα περασουμε....

Ειναι ελεγμενα,τα ελεξε αμορτισερας!!! Very happy

Αρχικα θα δοκιμασω το setup που ειχε ο προηγουμενος ιδιοκτητης και ηταν πολυ ευχαρηστημενος,δηλαδη,ρυθμισμενα οσο πιο μαλ**α γινετε με μανισια ελατηρια!!!Θα δουμε τωρα τι θα γινει.... Confused



----------------------------
Skull - personal blog
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Επόμενη
Σελίδα 6 από 10

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,3778s (PHP: 61% - SQL: 39%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on