Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος) Ειδ. Γραμματέας
Peugeot 206 OMG
Ένταξη: 27 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 7134 Τόπος: Pyongyang
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Ιαν 2006, 16:54:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | [Δεν αναφέρομουν στην φώτο της υπογραφής σου...
Αναφερόμουν σε μία από τις φώτο που ανέβασε ο Παναγιώτης |
OK u r right. Είμαι αρκετά έξω.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31098 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Ιαν 2006, 17:23:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για να μην παρεξηγηθώ και 'γω δυσκολευόμουν πολύ να κρατηθώ "μέσα" στην Κ9.
Βασικά το δύσκολο είναινα βρεις σε πιο ακριβώς σημείο πρέπει να αρχίζεις να στρίβεις στην είσοδο της Κ9.
Αν πατήσεις στο σωστό σημείο σε κράταει και η στροφή (κλίση) και τα λάστιχα (πρόσφυση) μέσα...
Το θέμα είναι που είναι αυτό το σημείο το οποίο μάλιστα αλλάζει ανάλογα με την ταχύτητα, την υγρασία κλπ κλπ....
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος) Ειδ. Γραμματέας
Peugeot 206 OMG
Ένταξη: 27 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 7134 Τόπος: Pyongyang
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Ιαν 2006, 17:52:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μην ανησυχείς. Δεν σε παρεξηγούμε... ΤΟΜΜΥ!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Tiesto (Vassilis) Τρελλαμένο μέλος
Opel Astra GTC 1.8 Cosmo
Ένταξη: 02 Ιούν 2005 Δημοσιεύσεις: 758 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Ιαν 2006, 18:10:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και το θεμα στην Κ9 ειναι η εξοδος. Δεν πρεπει κατα την γνωμη μου να κλεινεσαι στην εξοδο επειδη ειναι πολυ ανοιχτη. οποτε κλεινεσαι στην εισοδο και μετα το apex χρησιμοποιεις ολο το πλατος της πιστας για να βγεις.
"The world's best Dj! Dj Tiesto!" - Cream Amnesia Ibiza 10/08/2002
www.tiesto.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος) Ειδ. Γραμματέας
Peugeot 206 OMG
Ένταξη: 27 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 7134 Τόπος: Pyongyang
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Ιαν 2006, 18:15:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σωστό, αν είχες ένα αμάξι με 300 άλογα. Όμως με τα 82 ταπεινά άτια πρέπει να κλείνεσαι για να κερδίζεις μέτρα. Σημαντικό στα αυτοκίνητα με μικρή ιπποδύναμη.. Το καλύτερο είναι να σε βγάλει στην μέση του πλάτους της πίστας και μετά να κλειστείς πάλι, να πάρεις την Κ10 γλύφοντας το κερμπ δεξια |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31098 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Ιαν 2006, 18:20:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ακριβώς...
Αλλά άντε κάντο!
ΕΓΩ ΔΥΣΚΟΛΕΥΟΜΑΙ!!!!!
Για να μην ξεχνιόμαστε με τους αριθμους των στροφών:
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Έχει επεξεργασθεί από τον/την MEMsound στις Τετ 11 Ιαν 2006, 18:29:08, 2 φορές συνολικά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος) Ειδ. Γραμματέας
Peugeot 206 OMG
Ένταξη: 27 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 7134 Τόπος: Pyongyang
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Ιαν 2006, 18:27:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Επιτούτου θα σε βοηθήσω στα Μέγαρα από κοντά όταν θα ξαναπάμε... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31098 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Ιαν 2006, 18:32:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Χμ "επιτούτου"
Κάπου το έχω ξανακούσει αυτό!!!
οκ.! Κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη!!!
Θα κάνεις και μια βόλτα την "νύφη"...
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Tiesto (Vassilis) Τρελλαμένο μέλος
Opel Astra GTC 1.8 Cosmo
Ένταξη: 02 Ιούν 2005 Δημοσιεύσεις: 758 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Ιαν 2006, 18:49:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Road_Runner έγραψε: | Σωστό, αν είχες ένα αμάξι με 300 άλογα. Όμως με τα 82 ταπεινά άτια πρέπει να κλείνεσαι για να κερδίζεις μέτρα. Σημαντικό στα αυτοκίνητα με μικρή ιπποδύναμη.. Το καλύτερο είναι να σε βγάλει στην μέση του πλάτους της πίστας και μετά να κλειστείς πάλι, να πάρεις την Κ10 γλύφοντας το κερμπ δεξια |
καταλαβα τι εννοεις. δεν το χα σκεφτει ετσι. σωστο αυτο. Βεβαια το να σε βγαλει στην μεση δεν ειναι τοσο δυσκολο οσο να κρατηθεις μεσα επειδη ειναι πλατια η πιστα.
Αντε, οταν κανω τραμπα τα πισω μπροστα με βλεπω να ξαναπηγαινω
"The world's best Dj! Dj Tiesto!" - Cream Amnesia Ibiza 10/08/2002
www.tiesto.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!
Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5108 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Ιαν 2006, 19:05:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Tiesto έγραψε: | Αντε, οταν κανω τραμπα τα πισω μπροστα με βλεπω να ξαναπηγαινω |
Και εγώ όταν κάνω τράμπα τα αριστερά με τα δεξιά λάστιχα...
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος) Ειδ. Γραμματέας
Peugeot 206 OMG
Ένταξη: 27 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 7134 Τόπος: Pyongyang
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Ιαν 2006, 19:12:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το DVD γα**ει. αύριο θα έρθεις στην λέσχη΄Ζήση να σου το επιστρέψω; Δεν μπορώ σήμερα γιατί το αμάξι είναι χάλια. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!
Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5108 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Ιαν 2006, 20:13:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Road_Runner έγραψε: | Το DVD γα**ει. αύριο θα έρθεις στην λέσχη΄Ζήση να σου το επιστρέψω; Δεν μπορώ σήμερα γιατί το αμάξι είναι χάλια. |
Φέρ'το την Πέμπτη, αλλά δεν νομίζω να το πάρω... Όλο και κανείς άλλος θα το θέλει!!
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
vinman Γεν. Γραμματέας
407 2.0
Ένταξη: 21 Φεβ 2005 Δημοσιεύσεις: 4577
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Ιαν 2006, 21:31:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
SnakeMJK έγραψε: | Road_Runner έγραψε: | Το DVD γα**ει. αύριο θα έρθεις στην λέσχη΄Ζήση να σου το επιστρέψω; Δεν μπορώ σήμερα γιατί το αμάξι είναι χάλια. |
Φέρ'το την Πέμπτη, αλλά δεν νομίζω να το πάρω... Όλο και κανείς άλλος θα το θέλει!! |
Το θέλει...το θέλει... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Ιαν 2006, 21:34:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Tiesto έγραψε: | Road_Runner έγραψε: | Σωστό, αν είχες ένα αμάξι με 300 άλογα. Όμως με τα 82 ταπεινά άτια πρέπει να κλείνεσαι για να κερδίζεις μέτρα. Σημαντικό στα αυτοκίνητα με μικρή ιπποδύναμη.. Το καλύτερο είναι να σε βγάλει στην μέση του πλάτους της πίστας και μετά να κλειστείς πάλι, να πάρεις την Κ10 γλύφοντας το κερμπ δεξια |
καταλαβα τι εννοεις. δεν το χα σκεφτει ετσι. σωστο αυτο. Βεβαια το να σε βγαλει στην μεση δεν ειναι τοσο δυσκολο οσο να κρατηθεις μεσα επειδη ειναι πλατια η πιστα.
Αντε, οταν κανω τραμπα τα πισω μπροστα με βλεπω να ξαναπηγαινω |
Δεν ειναι δυσκολο να κρατηθεις μεσα αν σηκωσεις λιγο το ποδι σου απο το γκαζι.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Tiesto (Vassilis) Τρελλαμένο μέλος
Opel Astra GTC 1.8 Cosmo
Ένταξη: 02 Ιούν 2005 Δημοσιεύσεις: 758 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Ιαν 2006, 01:44:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
χανεις χρονο ομως
ενω αν μεινεις στο γκαζι και τ αφησεις να σε βγαλει στη μεση ισως κερδισεις.
"The world's best Dj! Dj Tiesto!" - Cream Amnesia Ibiza 10/08/2002
www.tiesto.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31098 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Ιαν 2006, 02:45:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τo μένω στο γκάζι είναι κάτι τελείως σχετικό ανάλογα με το "γκάζι" του κάθε αυτοκινήτου.
Με το δικό μου πχ αν είμαι λάθος στην κορυφή της Κ9 και μείνω στογκάζι με την υποστροφή ισχύος είμαι κατευθείαν στην αμμοπαδίδα... (δοκιμασμένο ευτυχώς χωρίς να την επισκευτώ...)
Όντως θέλει ελάχιστο άφημα του γκαζιού στην κορυφή για να μην υποστρέψει καθόλου και όπως ισιώνουν οι τροχοί στην έξοδο "πάτωμα"...
...το οποίο είναι επίσης αρκετά δύσκολο να γίνει ιδίως αν δεν κάθεσε σε bucket που να στηρίζει το σώμα σου και εσύ να μπορείς να ελέγχεις χέρια και πόδια όπως πρέπει...
= ετοιμαστείτε για ψώνια από την Oreca...
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Tiesto (Vassilis) Τρελλαμένο μέλος
Opel Astra GTC 1.8 Cosmo
Ένταξη: 02 Ιούν 2005 Δημοσιεύσεις: 758 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Ιαν 2006, 03:05:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ναι εδω εχεις δικιο. Το εγραψα σκεπτομενος το καρο μου που δεν εχει υποστροφη ισχυος επειδη δεν εχει τρελη ισχυ
Αυτο που εννουσα ειναι αυτο που ειπες. Να μεινεις στο (η ν αφησεις) γκαζι ισα ισα ωστε να μην σου υποστρεψει και να ισιωσεις τους τροχους ετσι ωστε να ρθεις στο μεσο της πιστας.
Προσωπικα οταν ειχα παει στους 1ους γυρους κλεινομουν μετα το apex με αποτελεσμα να κουραζω και εμενα αλλα και τα λαστιχα που στριγκλιζαν. Προσεξα αργοτερα, που πολλες φορες αφηνα να πατησει τ αυτοκινητο στο εξωτερικο kerb η αλλες που πηγαινα για την μεση της πιστας, οτι ηταν πολυ πιο αποτελεσματικο. Εκτος βεβαια αν ηταν ιδεα μου.
"The world's best Dj! Dj Tiesto!" - Cream Amnesia Ibiza 10/08/2002
www.tiesto.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31098 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Ιαν 2006, 03:28:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν διαβάσεις τα όσα έχει γράψει ο Τάσος στις οδηγίες στις πρώτες σελίδες του τόπικ θα δεις ότι γράφει κάποιυ για "late apex".
Αυτό ακριβώς ισχύει και εδώ και μάλιστα σε ποοοοολύ μεγάλο βαθμό γιατί Κ9 έχει παρατεταμένη έξοδο που σχεδόν την ενώνει με την Κ10 άρα το late apex του "συνδυασμού" Κ9-Κ10 είναι κάπου ανέμεσα στις 2 αυτές... το θέμα είναι που είναι ακριβώς... ΟΕΟ...
Επίσης αν ξαναδιαβάσεις τις οδηγίες θα δεις ότι στους συνδυασμούς στροφών, είτε πρόκειται για S, είτε για διαδοχικές στροφές ίδιας φοράς, το σημαντικό είναι ο συνολικός χρόνος διάνυσης αλλά και η ταχύτητα εξόδου από την 2η στροφή το οποίο θα καθορίσει το κέρδος χρόνου στην επόμενη ευθεία.
Άρα για εμένα:
Μπαίνεις τόσο τέζα στην Κ8 και κλειστά αριστερα... ώστε να βρεθείς ελεγχόμενα τελείως αριστερά στην είσοδο της Κ9, "καθυστερείς" και δεν να κλείνεσαι πριν το apex Κ9 σημαδεύοντας το late apex των Κ9->Κ10... ώστε να βγεις τέζα από την Κ10...
Όμορφο στην θεωρεία... στην πράξη κολλάμε..
επίσης η καθηστέρηση στο κλείσιμο της Κ9 εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τα λάστιχά σου: στο αν αντέχουν και λειτουργούν σε τέτοιες "απότομες" αλλαγές πορείας και δεν... "απλά υποστρέφουν μεγαλοπρεπώς" ... = θέλεις semislick στο είπα...
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Ιαν 2006, 09:27:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
και μια 22αρα πισω... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31098 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Ιαν 2006, 09:57:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
...μπορείς να μην μου το θυμίζεις...
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|