chatasos (Τάσος) Developer - Administrator


 Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 2612 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 02 Δεκ 2002, 13:46:55 Θέμα δημοσίευσης: Ράλι Παλάδιο: Νικητής ο Άρης Βωβός |
|
|
Ολοκληρώθηκε με απόλυτη επιτυχία, ο τελευταίος γύρος του κυπέλλου ασφάλτου για τους αγώνες Ράλι, με την διεξαγωγή του 23ου Ράλι Παλάδιο.
Ο αγώνας, που για πρώτη φορά στην πολύχρονη ιστορία του μεταφέρθηκε στην περιοχή της Νότιας Αττικής, συγκέντρωσε μεγάλο ενδιαφέρον, αφού πέρα από την παρουσία του Άρη Βωβού με το Peugeot 206 WRC, υπήρχαν οι θεσμοί του Peugeot, αλλά και του Yaris Cup.
Ευτυχώς, ο καιρός διέψευσε όλους αυτούς που περίμεναν ότι θα βρέξει το Σαββατοκύριακο και ο αγώνας πραγματοποιήθηκε σε στεγνή επιφάνεια. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα την αθρόα προσέλευση κόσμου στις ειδικές διαδρομές του αγώνα. Μάλιστα, εντύπωση προκάλεσε το γεγονός, πως ακόμα και στις νυχτερινές διαδρομές, η παρουσία των θεατών ήταν έντονη!
Στο καθαρό αγωνιστικό τομέα, οι Βωβός – ΕΛ-ΕΜ, δεν δυσκολεύτηκαν να κερδίσουν την πρώτη θέση της γενικής, πίσω από το τιμόνι του Peugeot 206 WRC. Κέρδισαν τις 7 ειδικές διαδρομές του αγώνα, ενώ κέρδισαν πολύτιμες εμπειρίες και αγωνιστικά χιλιόμετρα, με το αυτοκίνητο που θα συμμετάσχουν την νέα χρονιά στο Ιταλικό κύπελλο χώματος. Δεύτεροι γενικής, τερμάτισαν οι Λάμπρος Κύρκος, Γιώργος Πολυζώης με το Ford Escort WRC, στον πρώτο τους τερματισμό σε αγώνα Ράλι για την φετινή χρονιά, κερδίζοντας μάλιστα και μία ε.δ. την 7η. Πίσω τους, με διαφορά 13 δλ., βρέθηκαν οι Ευσταθίου – Ορφανός με το εκρηκτικό Renault Clio Kit Car. To ταχύτατο στην άσφαλτο πλήρωμα, στάθηκε άτυχο στην πρώτη ειδική διαδρομή, όταν μία σπασμένη πλύμνη τους κόστισε πολύτιμο χρόνο, αλλά και την δυνατότητα διεκδίκησης της δεύτερης θέσης.
Η μεγάλη μάχη της ημέρας, δόθηκε στην κατηγορία Ν, όπου οι Γιώργος Κωστάκης και Κώστας Πατσουρέας, διεκδικούσαν το κύπελλο στην κλάση. Η μονομαχία τους εξελίχθηκε σε θρίλερ, αφού έλυσαν τις διαφορές τους στην τελευταία ειδική, όταν και ξεκίνησαν με ίδιο συνολικό χρόνο! Τελικά, ο Γιώργος Κωστάκης ήταν αυτός που χαμογέλασε τελευταίος, αφού ο Κώστας Πατσουρέας χτύπησε το Mitsubishi Lancer μετά από μία μικροέξοδο. Κάτι που δεν τον εμπόδισε να τερματίσει δεύτερος στην κατηγορία. Τελικός νικητής, αλλά και κυπελλούχος ασφάλτου ο Γιώργος Κωστάκης, λοιπόν, μόλις στην πρώτη του χρονιά πλήρους εμπλοκής στον θεσμό!
Οι τεχνικοί της Lion Hellas, με επικεφαλής τον Χρήστο Χριστακίδη, που έχουν την ευθύνη συντήρησης του αυτοκινήτου του 'Αρη Ιαβέρη, ξεπέρασαν τον εαυτό τους στην προσπάθεια να αλλάξουν το κιβώτιο ταχυτήτων. Δυστυχώς όμως ο χρόνος παραμονής του αυτοκινήτου στο Service Park δεν επαρκούσε.
Στο Peugeot Cup, ο Γιώργος Χατζηρήγας, με τον Μίνω Μιχελάκη παραπλεύρως, τερμάτισαν πρώτοι στον αγώνα, για το κύπελλο, αλλά και στην τελική του πρωταθλήματος, κατακτώντας ταυτόχρονα και την πρώτη θέση στον θεσμό. Η σημερινή νίκη ήρθε σαν αποτέλεσμα της εξαιρετικής εμφάνισης που πραγματοποίησαν, αφού κάποια στιγμή φιγουράριζαν στην τέταρτη θέση της γενικής κατάταξης! Η πέμπτη θέση, αλλά και η πρώτη στην F3, μόνο ανικανοποίητους δεν μπορεί να τους αφήνουν. Την πρώτη τριάδα συμπλήρωσαν οι Δήμητρης Αμαξόπουλος και Γιάννης Πανουργιάς. Στους άτυχους της ημέρας, να συμπεριλάβουμε τους Άρη Ιαβέρη και Γιώργο Καϊρη, οι οποίοι βρέθηκαν εκτός αγώνα, στο service park, δύο ειδικές πριν από το τέλος και ενώ ήταν δεύτεροι στην κατάταξη του Cup, και πρώτοι στην βαθμολογία του θεσμού.
Μάχη για γερά νεύρα δόθηκε στο Yaris Cup, με τελικούς νικητές τους Δημήτρη Μίχο, Κώστα Χειράκη. Μάλιστα, νίκη τους εξασφαλίστηκε μόλις στο τελευταίο χιλιόμετρο του αγώνα, όταν οι Κατσούρης – Τρυπιντής, βρέθηκαν εκτός δρόμου.
Δεύτεροι στον θεσμό, τερμάτισαν οι Γκίκας-Πολυδωρόπουλος, με τους Ζάχο-Ηλιόπουλο να ακολουθούν. Οι δύο διεκδικητές του επάθλου, Γκίκας και Ζάχος, θα λύσουν τις διαφορές τους στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς στον αγώνα της ταχύτητας Μεγάρων.
Στις επιμέρους κλάσεις, εντυπωσιακός ήταν οι Κουτσοκώστας-Θεοδοσίου με Peugeot 306 S16, τερματίζοντας πρώτοι στην Ν/3 και όγδοοι γενικής. Στην Ν/2, νικητές ήταν οι Γιώργος Εξαδάκτυλος - Βασίλης Μπελώνιας με Peugeot 106 Rallye, ενώ στην Ν/1 επικράτησαν οι Πλαφουντζής-Κυπραίου με Peugeot 205 Rallye. Πρώτοι στην Α/5, οι Σκαλτσάς-Χασιώτης με Nissan Micra K11. Στην ομάδα Ε, οι Πλατής-Νασιόπουλος με BMW M3, τερμάτισαν στην πρώτη θέση, κατακτώντας μάλιστα και την 14η θέση της γενικής! Πίσω τους και πρώτοι στην Ε/11, τερμάτισαν οι Καλογρίτσας-Ιερεμίας με VW Golf. Τέλος στα National, επικράτησαν οι Κατσαρέλιας-Κουλουμπέρης με Seat Ibiza.
Στον αγώνα, που ξεκίνησαν 112 πληρώματα, τα 86 είδαν τα καρό σημαία του τερματισμού. Στις κυριότερες εγκαταλείψεις του αγώνα, συμπεριλαμβάνονται οι Καμπύλης (ηιαξόνιο), Κοσμόπουλος, Άρης Ιαβέρης, Ριζικάρης, όλοι από σασμάν.
Ας αφήσουμε όμως τους πρωταγωνιστές του αγώνα να μας πουν την δική τους άποψη…
Άρης Βωβός: Ήταν ένας ευχάριστος, για εμάς, αγώνας. Από την αρχή, στόχος μας ήταν η εξοικείωση με το αυτοκίνητο, αλλά και η συμπλήρωση περισσοτέρων αγωνιστικών χιλιομέτρων πίσω από το τιμόνι του. Από την μικρή εμπειρία που έχω στην άσφαλτο, σε σχέση με το Focus είναι κατά πολύ καλύτερο. Η μεταφορά του αγώνα πιστεύω ότι είναι ένα θετικό γεγονός, αφού είναι καλό οι οδηγοί να ξεφεύγουν από τα τετριμμένα. Όλες οι ειδικές ήταν τεχνικές και ιδιαίτερα απαιτητικές.
Λάμπρος Κύρκος: Σκοπός μας, από την αρχή, ήταν να τερματίσουμε στον αγώνα. Ο αγώνας ήταν πολύ ωραίος, ενώ μου άρεσαν πάρα πολύ οι νυκτερινές. Μόνο αρνητικό σημείο, οι πολύ μεγάλες απλές διαδρομές, οι οποίες μας κούρασαν.
Σάκης Ευσταθίου: Ο αγώνας ήταν πολύ ωραίος. Οι ειδικές ήταν πολύ καλές, ενώ οι δύο τελευταίες ήταν ιδιαίτερα τεχνικές. Μοναδική παραφωνία, το γεγονός πως οι δρόμοι είχαν αρκετό χώμα, αλλά και γαρμπίλι, κάτι που έκανε την ζωή μας δύσκολη. Η αλλαγή του τόπου διεξαγωγής του αγώνα, μόνο θετική θα μπορούσε να χαρακτηριστεί, αφού είναι καλό να αλλάζουν τα συνηθισμένα…Ο αγώνας είχε μία δική του ομορφιά. Για εμάς, η χρονιά τελείωσε με τον καλύτερο τρόπο.
Γιώργος Κωστάκης: Μόνο ικανοποιημένους μπορεί να μας αφήνει η πρώτη θέση στο κύπελο ασφάλτου στην κατηγορία Ν, αλλά και η τέταρτη θέση της γενικής. Αυτό αποκτά μεγαλύτερη σημασία ακόμα, αφού αυτή ήταν και η πρώτη μας ουσιαστική χρονιά, πλήρους εμπλοκής. Στην τελευταία ειδική, έτσι όπως ήρθαν τα πράγματα, μπήκαμε με αντίπαλο το χρονόμετρο και τον Πατσουρέα, με μοναδικό στόχο την νίκη, ακόμα και αν με την τρίτη θέση εξασφαλίζαμε τον τίτλο.
Γιώργος Χατζηρήγας: Σε αυτόν τον αγώνα, πήγαμε σαφώς πιο γρήγορα από τους προηγούμενους. Μάλιστα, κάποια στιγμή είμασταν και τέταρτοι γενικής! Όλα τα παιδιά που συμμετείχαν στο Cup, έκαναν έναν εξαιρετικό αγώνα και αξίζουν πολλά συγχαρητήρια. Το αποτέλεσμα, φυσικά, μας ικανοποιεί, αν και κάναμε πολλά λάθη στην αρχή της χρονιάς. Όταν ξεκινήσαμε την χρονιά, δεν σκεφτόμασταν την κατάκτηση του κυπέλου. Τελικά, φανήκαμε πιο τυχεροί, αφού όπως είχα πει και νωρίτερα, ο πιο ικανός αλλά και πιο τυχερός, θα είναι αυτός που θα κερδίσει το Cup. Τέλος καλό, όλα καλά. Την νέα χρονιά, δεν θα αγωνιστούμε στο Peugeot Cup, αλλά στο Πρωτάθλημα Ράλι με το Daewoo Lanos στην κατηγορία Α/6.
Πηγή : rally.gr
Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος! |
|