PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

106 - Μετατροπή δεύτερου στάδιου για rallye 16v

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
danielos (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


106 Rallye

Ένταξη: 02 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 400

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 02 Δεκ 2002, 12:19:13    Θέμα δημοσίευσης: 106 - Μετατροπή δεύτερου στάδιου για rallye 16v Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ειμαι καινουργιος στην παρεα και εχω ενα ραλλακι 1.6 16v.Μπήκα με πολυ ενδιαφερον στο site του 206 μηπως και μπορεσω να βρω καποιο ομοσταυλο μου.Εχω κανει καποιες βελτιωσεις ηδη στο αυτοκινητακι οπως φιλτροχοανη βαρελακι της BMC , τοποθετηση 15' ζαντων(rt max kosei racing),πολυχαρακτους δισκους και σωληνακια υψηλης της TAROX,ελατηρια EIBACH και αμορτισερ ΚΟΝΙ κιτρινα και το αυτοκινητο εχει δεθει με θολομπαρα.Στα στροφιλικια δεν εχω παραπονο μπαινει σαν τρενο αλλα εκει που νομιζω οτι θελει βελτιωση ειναι στην ιπποδυναμη γιατι πλεον μου φαινεται καπως... ψοφιο. Evil Εχοντας αποκλεισει την λυση του τουρμπισματος ,γιατι οπως ξερετε τα γαλλικα 106,206,saxo εχουν ελλατωματικο σαζμαν και δεν αντεχουν τρελλες ιπποδυναμεις,σκεφτομαι σοβαρα μια ατμοσφαιρικη βελτιωση δευτερου σταδιου κοντα στα 155-160 αλογα.Τιμη που εχω παρει ειναι περιπου 1300 ευρω.Αξιζει?Θα ηθελα καποια βοηθεια!!!Sorry αν κουρασα και ευχαριστω εκ των προτερων!! Ειναι τρελοι αυτοι οι γαλατες ε???
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5257
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 02 Δεκ 2002, 14:08:42    Θέμα δημοσίευσης: Re: Μετατροπη δευτερου σταδιου για rallye 16v Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

danielos έγραψε:
Ειμαι καινουργιος στην παρεα και εχω ενα ραλλακι 1.6 16v.Μπήκα με πολυ ενδιαφερον στο site του 206 μηπως και μπορεσω να βρω καποιο ομοσταυλο μου.Εχω κανει καποιες βελτιωσεις ηδη στο αυτοκινητακι οπως φιλτροχοανη βαρελακι της BMC , τοποθετηση 15' ζαντων(rt max kosei racing),πολυχαρακτους δισκους και σωληνακια υψηλης της TAROX,ελατηρια EIBACH και αμορτισερ ΚΟΝΙ κιτρινα και το αυτοκινητο εχει δεθει με θολομπαρα.Στα στροφιλικια δεν εχω παραπονο μπαινει σαν τρενο αλλα εκει που νομιζω οτι θελει βελτιωση ειναι στην ιπποδυναμη γιατι πλεον μου φαινεται καπως... ψοφιο. Evil Εχοντας αποκλεισει την λυση του τουρμπισματος ,γιατι οπως ξερετε τα γαλλικα 106,206,saxo εχουν ελλατωματικο σαζμαν και δεν αντεχουν τρελλες ιπποδυναμεις,σκεφτομαι σοβαρα μια ατμοσφαιρικη βελτιωση δευτερου σταδιου κοντα στα 155-160 αλογα.Τιμη που εχω παρει ειναι περιπου 1300 ευρω.Αξιζει?Θα ηθελα καποια βοηθεια!!!Sorry αν κουρασα και ευχαριστω εκ των προτερων!! Ειναι τρελοι αυτοι οι γαλατες ε???


θα σου προτεινα μια ανεξοδη λυση για το προβλημα που εχεις με την χαμηλη ιπποδυναμη του ralye σου. Twisted evil Twisted evil
ελα να οδηγησεις το 206 μου με τα 75 αλογα! αν θελεις στο δανειζω και ενα Σ/Κ. Μετα ξαναγυρνα στο relye σου και θα καταλαβεις πως η ιπποδυναμη σου αυξηθηκε αισθητα εστω και.....φανταστικα! Laughing Laughing Laughing


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
seridim (ΔΗΜΗΤΡΗΣ)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


206 1.4(8V) ΧΤ(2001)

Ένταξη: 31 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 290
Τόπος: ΦΛΩΡΙΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 02 Δεκ 2002, 14:13:27    Θέμα δημοσίευσης: Re: Μετατροπη δευτερου σταδιου για rallye 16v Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

danielos έγραψε:
Ειμαι καινουργιος στην παρεα και εχω ενα ραλλακι 1.6 16v.Μπήκα με πολυ ενδιαφερον στο site του 206 μηπως και μπορεσω να βρω καποιο ομοσταυλο μου.Εχω κανει καποιες βελτιωσεις ηδη στο αυτοκινητακι οπως φιλτροχοανη βαρελακι της BMC , τοποθετηση 15' ζαντων(rt max kosei racing),πολυχαρακτους δισκους και σωληνακια υψηλης της TAROX,ελατηρια EIBACH και αμορτισερ ΚΟΝΙ κιτρινα και το αυτοκινητο εχει δεθει με θολομπαρα.Στα στροφιλικια δεν εχω παραπονο μπαινει σαν τρενο αλλα εκει που νομιζω οτι θελει βελτιωση ειναι στην ιπποδυναμη γιατι πλεον μου φαινεται καπως... ψοφιο. Evil Εχοντας αποκλεισει την λυση του τουρμπισματος ,γιατι οπως ξερετε τα γαλλικα 106,206,saxo εχουν ελλατωματικο σαζμαν και δεν αντεχουν τρελλες ιπποδυναμεις,σκεφτομαι σοβαρα μια ατμοσφαιρικη βελτιωση δευτερου σταδιου κοντα στα 155-160 αλογα.Τιμη που εχω παρει ειναι περιπου 1300 ευρω.Αξιζει?Θα ηθελα καποια βοηθεια!!!Sorry αν κουρασα και ευχαριστω εκ των προτερων!! Ειναι τρελοι αυτοι οι γαλατες ε???

Καλωσήρθες !!. Απαντήσεις στα ερωτήματά σου θα σου δώσουν τα υπόλοιπα μέλη που έχουν 106Rallye. Ελπίζω να βρεις αυτό που ψάχνεις. Μέχρι τότε ΚΑΛΟ ΨΑΞΙΜΟ Laughing Laughing


Βελτιώνοντας το........"ΑΒΕΛΤΙΩΤΟ"

ANOTHER MEMBER OF K.R.T
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
KASFIKIS NIKOS (Νικος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


106 RALLYE 16V

Ένταξη: 28 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 76

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 02 Δεκ 2002, 14:25:24    Θέμα δημοσίευσης: Re: Μετατροπη δευτερου σταδιου για rallye 16v Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

danielos έγραψε:
Ειμαι καινουργιος στην παρεα και εχω ενα ραλλακι 1.6 16v.Μπήκα με πολυ ενδιαφερον στο site του 206 μηπως και μπορεσω να βρω καποιο ομοσταυλο μου.Εχω κανει καποιες βελτιωσεις ηδη στο αυτοκινητακι οπως φιλτροχοανη βαρελακι της BMC , τοποθετηση 15' ζαντων(rt max kosei racing),πολυχαρακτους δισκους και σωληνακια υψηλης της TAROX,ελατηρια EIBACH και αμορτισερ ΚΟΝΙ κιτρινα και το αυτοκινητο εχει δεθει με θολομπαρα.Στα στροφιλικια δεν εχω παραπονο μπαινει σαν τρενο αλλα εκει που νομιζω οτι θελει βελτιωση ειναι στην ιπποδυναμη γιατι πλεον μου φαινεται καπως... ψοφιο. Evil Εχοντας αποκλεισει την λυση του τουρμπισματος ,γιατι οπως ξερετε τα γαλλικα 106,206,saxo εχουν ελλατωματικο σαζμαν και δεν αντεχουν τρελλες ιπποδυναμεις,σκεφτομαι σοβαρα μια ατμοσφαιρικη βελτιωση δευτερου σταδιου κοντα στα 155-160 αλογα.Τιμη που εχω παρει ειναι περιπου 1300 ευρω.Αξιζει?Θα ηθελα καποια βοηθεια!!!Sorry αν κουρασα και ευχαριστω εκ των προτερων!! Ειναι τρελοι αυτοι οι γαλατες ε???



Οτι θελεις για το 206 θα το βρεις εδω.
Για το 106
http://www.tfrc.gr/modules.php?mop=modload&name=Forums&file=viewforum&forum=24
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
pugsang (Μάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 26 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1292
Τόπος: Ραφήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 02 Δεκ 2002, 14:46:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Νομίζω αγαπητέ φίλε οτι η καλύτερη λύση είναι να ακολουθήσεις το παραπάνω link.Εκει θα βρεις τα πάντα.Ας αφήσουμε αυτό τον χώρο στα παιδια του 206 club Wink Wink Wink Wink


pedal to the metal
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 02 Δεκ 2002, 14:50:06    Θέμα δημοσίευσης: Re: Μετατροπη δευτερου σταδιου για rallye 16v Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

danielos έγραψε:
Ειμαι καινουργιος στην παρεα και εχω ενα ραλλακι 1.6 16v.Μπήκα με πολυ ενδιαφερον στο site του 206 μηπως και μπορεσω να βρω καποιο ομοσταυλο μου.


Kαλως ήλθες Danielo στην παρέα μας!

danielos έγραψε:
Εχω κανει καποιες βελτιωσεις ηδη στο αυτοκινητακι οπως φιλτροχοανη βαρελακι της BMC , τοποθετηση 15' ζαντων(rt max kosei racing),πολυχαρακτους δισκους και σωληνακια υψηλης της TAROX,ελατηρια EIBACH και αμορτισερ ΚΟΝΙ κιτρινα και το αυτοκινητο εχει δεθει με θολομπαρα.Στα στροφιλικια δεν εχω παραπονο μπαινει σαν τρενο αλλα εκει που νομιζω οτι θελει βελτιωση ειναι στην ιπποδυναμη γιατι πλεον μου φαινεται καπως... ψοφιο. Evil


Bαρελάκι σε Rallye και όχι σκούπα; Εντύπωση μου κάνει!
Πάντως θα έχεις λιγότερο θόρυβο!

Oι Tarox άψογη επιλογή, μ΄αρέσει... Μόλις φαγωθούν οι δικοί μου τέτοιους θα βάλω... Αλλά τι τακάκια; Λογικά πρέπει να έχεις βάλει Mintex 1144!

Πόσο σου πήγαν οι δίσκοι;

danielos έγραψε:
Εχοντας αποκλεισει την λυση του τουρμπισματος ,γιατι οπως ξερετε τα γαλλικα 106,206,saxo εχουν ελλατωματικο σαζμαν και δεν αντεχουν τρελλες ιπποδυναμεις,σκεφτομαι σοβαρα μια ατμοσφαιρικη βελτιωση δευτερου σταδιου κοντα στα 155-160 αλογα.Τιμη που εχω παρει ειναι περιπου 1300 ευρω.Αξιζει?Θα ηθελα καποια βοηθεια!!!Sorry αν κουρασα και ευχαριστω εκ των προτερων!! Ειναι τρελοι αυτοι οι γαλατες ε???


Για το turbισμα καλά κάνεις. Δεν είναι μόνο το κιβώτιο που θα έχει πρόβλημα αλλά όλη η συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Ζήτω η ατμόσφαιρα!

Mμμμ, 1300 ευρώ για 30+ άλογα; Μόνο;

Για ανάλυσε τι σου βάζουν; Ενδιαφέρον μου φαίνεται να έχει...
Μήπως είναι μούφα;



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
richardos 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


106 rallye

Ένταξη: 31 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 8

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 03 Δεκ 2002, 08:06:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ενα μεγάλο μπράβο για τα koni. Αν και δεν ξέρω πως ξεπέρασες το σκόπελο τον bilstein που όλοι βάζουν, αν το έκανες ψαγμένα και ενσυνείδητα μπράβο. Λίγο με τα eibach τα χαλάμε. Peugeot sport ή Sparco θα ταν καλύτερα, αλλά και πάλι μπράβο.
Μπράβο και για τα φρένα επειδή σκέφτηκες και μόνο να τα αναβαθμίσεις. Συμπληρώνω όμως ότι επειδή φοράς και 15άρες θα μπορούσες να ψαχτείς σε τίποτα μεγαλύτερα φρένα από 206gti ή κάμιά xsara ή κάνα 306.
Με το bmc μια τρύπα στο βαρέλι έκανες όμως.
Στην μετατροπή τώρα.
Δεν σου λέω ότι το καλύτερο είναι το turbo, γιατί δεν είναι καλύτερο ή χειρότερο, είναι απλά διαφορετική μετατροπή από την ατμοσφαιρική.
Απλά ο λόγος για τον οποίο αναφέρεις ότι απομακρύνεσαι από το turbo είναι λάθος. Αυτά αρχικά και μπορούμε να το ξανασυζητήσουμε το θέμα.
Η τιμή της μετατροπής δεν είναι τσιμπημένη. Φαντάζομαι τι θα περιέχει αλλά πρέπει να τα αναφέρεις όμως. Πρέπει να κάνουμε όλοι βασικά μια προσπάθεια να ξεφύγουμε από τους όρους στάδια βελτίωσης και να γνωρίζουμε τι ακριβώς μπαίνει σταμάξι μας. Τα στάδια είναι απλά για να βοηθούν τους βελτιωτές και να τα παίρνουν από εμάς.
Τα 160 άλογα πάντως σίγουρα θα ναι στρόφαλο και όχι τροχό, γιατί σίγουρα απαυτά που φαντάζομαι ότι θα σου χουν πει σαυτί την τιμή, θα ναι γύρω στα 145 τροχό.


...μετά το 106...όλα τα υπόλοιπα είναι gti σκουπίδια...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!

Ένταξη: 09 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 2111
Τόπος: Were the Eagles fly higher

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 03 Δεκ 2002, 12:54:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΚΑΛΩΣΗΡΘΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΜΑΣ DANIELO.ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΕ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΤΙ Η ΣΚΟΥΠΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΠΡΙΝ ΑΡΧΙΣΕΙΣ ΝΑ ΒΑΖΕΙΣ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΡΑΛΑΚΙ ΣΟΥ ΣΑΝ ΚΑΤΟΧΟΣ RALLYE ΚΑΙ ΕΓΩ ΘΑ ΣΟΥ ΠΡΩΤΕΙΝΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΟΙΟ ΣΟΒΑΡΑ ΤΙΣ ΛΥΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ Η PEUGEOTSPORT ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΠΙΛΟΓΗ.ΕΧΩ ΔΩΣΕΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΟΛΛΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΑΛΛΑ ΤΕΛΙΚΑ ΣΑΝ ΤΗΝ PEUGEOTSPORT ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΗ.ΤΩΡΑ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΤΕΤΡΑΠΕΤΑΛΟΥΔΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΜΕ 42ΑΡΙΑ ΣΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΥΣ KENT ΑΠΟ 280 ΜΟΙΡΕΣ ΚΑΙ ΠΑΝΩ.ΥΠΑΡΧΕΙ ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΙ Η ΑΚΡΑΙΑ ΛΥΣΗ ΤΩΝ 302 ΜΟΙΡΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ 315 ΜΟΙΡΩΝ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ RACING ONLY.ΒΕΒΑΙΑ ΟΙ ΓΝΩΣΤΕΣ ΣΚΟΥΠΕΣ ΓΙΑ ΤΕΤΡΑΠΕΤΑΛΟΥΔΕΣ ΕΙΣΑΓΩΓΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΕΣ ΟΠΟΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΣΩΣΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΜΠΕΙ Η ΣΚΟΥΠΑ ΑΠΟ ΤΟ 106 MAXI.Η ΤΙΜΗ ΤΗΣ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΤΣΙΜΠΗΜΕΝΗ.ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΔΙΑΤΕΘΗΜΕΝΟΣ ΝΑ ΔΩΣΕΙΣ ΤΟΣΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΕΧΕΙ H PEUGEOTSPORT ΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΑΠΟ ΤΟ 106 ΜΙΝΙ GROUP A ΚΑΙ ΣΕ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟ ΜΕ ΦΛΑΤΖΑ ΜΕΤΑΛΙΚΗ ΚΑΙ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΥΣ ΤΗΣ ΜΑΜΑΣ PEUGEOTSPORT ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΡΑΛΑΚΙ ΣΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ ΣΤΑ 160 ΑΛΟΓΑ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΜΕΣ ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΕΣ.ΔΕΣ ΣΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΚΑΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΤΗΛ.ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΑΠΟ ΕΝΑ ΜΑΓΑΖΙ ΠΟΥ ΕΙΣΑΓΕΙ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΑΠΟ ΓΑΛΛΙΑ ΓΝΗΣΙΑ ΑΝΤΑΛΑΚΤΙΚΑ PEUGEOTSPORT.ΓΚΑΓΚΑΣΤΑΘΗΣ ΝΤΙΝΟΣ ΛΕΓΕΤΕ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα AIM διεύθυνση Yahoo Messenger MSN Messenger
danielos (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


106 Rallye

Ένταξη: 02 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 400

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 03 Δεκ 2002, 12:59:49    Θέμα δημοσίευσης: Re: Μετατροπη δευτερου σταδιου για rallye 16v Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

kat arxin oi diskoplakes pou evala einai ergostasiakis diastasis (247mm) kai moy kostisan peripou 350 eyro kai konta sta 120 eyro exoun ta solinakia ipsilis kai to ygro DOT4.tromeri diafora pantos kai sthn aisthisi alla kai sthn apodosi se sxesi me prin.kolas kiriolektika sto papriz.to stadio tis ekseliksis pou anefera perilamvanei:reprophiling ton ekkentroforon {(boubisious H' KENT dedomenou tis terastias diaforas sthn timi peripou 500euro)aksizoun ta parapano lefta,oi boubis einai aksiopistoi sti leitourgia toys h tha exo provlima me tis valdides??},allagi flantzas me leptoteri kai anevasma simpiesis sto 11.3 peripoy(logiko noumero),eksatmisi apo kataliti kai piso (xeiropiiti??),roiki ekseliksi kilindrokefalis me flowbench ,filtroxoani kai anaprogramatismos tou egefalou me nea dedomena.i apodosi theoritika panta tha ftasei sta 155 aloga sto strofalo!!theoritika to barelaki logo ton ilikon kataskeyis den krataei th thermokrasia eisagogis se xamilotera noumera apo oti me mia apli poliesteriki skoupa??
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
pugsang (Μάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 26 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1292
Τόπος: Ραφήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 03 Δεκ 2002, 13:38:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγω θα συμφωνήσω με τον φίλο ΝΙΚΟ.Σαν την Peugeotsport πουθενά.Αλλωστε το πακέτο για να το κανεις σαν τα 106 του cup δεν ειναι και άσχημο:

Σκούπα:200 Ευρά
Εκκεντροφόροι:728 Ευρά
Εγκέφαλος:293 Ευρά (χωρίς A/C όμως)
Εξάτμιση:320 Ευρά κομπλέ απο μπροστά μεχρι πίσω

Σύνολο πακέτου 1541 Ευρά + 300 Ευρά τοποθέτηση και ρύθμιση.Με 1841 Ευρά ήτοι 630,000 χιλίαρικα εχεις αμάξι με 155 άλογα και με την ούγια της Peugeotsport.Η φλάντζα έχει κανενα 20.000 χιλίαρικα νούμερο πολύ λογικό.


pedal to the metal
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
danielos (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


106 Rallye

Ένταξη: 02 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 400

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 03 Δεκ 2002, 14:04:10    Θέμα δημοσίευσης: ΟΜΩΣ??? Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

h peugeot sport omos exei kataferei na programmatizei tous egefalous 2002 giati tin teleutaia fora poy rotisa stin condor mou eipan oti den exoun programma gia egefalo 2002.o dikos mou einai o trifisos marelli.lete n a mporeso na bro akri me ayto to thema??
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 03 Δεκ 2002, 14:24:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θα συμφωνήσω και εγώ με τα παιδιά για Peugeot Sport. Eχει αποδείξει έμπρακτα ότι είναι η πιο αξιόπιστη βελτίωση.

Για τους εκκεντροφόρους δεν θα σου συμβούλεβα να βάλεις με reprofile γιατί πολλά έχω ακούσει... Βέβαια αυτή είναι καθαρά δική σου επιλογή απλά εγώ θυμίζω ότι "το φθηνό είναι και πιο ακριβό".

Για εισαγωγή σκούπα δαγκωτό ή αν θες την πανάκριβη εισαγωγή του Maxi.
Το BMC είναι για καταστάσεις που δεν μπαίνει από την μάσκα πολύς αέρας. Στο Rallye παραμπαίνει!

Απο καταλύτη και πίσω εξάτμιση χειροποίητη; Θα σου αφαιρέσουν το μεσαίο (ακριβώς μετά τον καταλύτη); Δεν είναι τίποτα πάντως... Ενας απλός σωλήνας και ένα τελικό. Δες πάντως της Peugeot Sport... μου το έδειξε ο Pugsang και έπαθα πλάκα!

Για τα φρένα DOT4 φορούσες και πρίν. Δεν άλλαξε κάτι... Υπάρχει αν θές λίγο καλύτερο υγρό 5.1. Το DOT 5 δεν το συνιστώ γιατί είναι σιλικονούχο.

Για τον επαναπρογραμματισμό δεν ξέρω πολλά για τα ραλλάκια. Ξέρω ότι κάνουνε πολλοί. Πάντως να έχεις υπ'όψη σου ότι θα πρέπει να δέσει καλά με τους εκκεντροφόρους που θα βάλεις. Αν πας σε αυτούς που βελτιώνουν αγωνιάρικα ραλλάκια πιθανόν να ξέρουν τις ρυθμίσεις τουλάχιστον για εκκεντροφόρους της Peugeot Sport.



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
pugsang (Μάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 26 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1292
Τόπος: Ραφήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 03 Δεκ 2002, 14:38:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μιλάμε κατ αρχην για PeugeotsportFrance

Ο εγκέφαλος πάντως σε καθε περίπτωση ειναι μονοφυσος και θέλει αλλαγή στην καλωδίωση


pedal to the metal
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!

Ένταξη: 09 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 2111
Τόπος: Were the Eagles fly higher

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 03 Δεκ 2002, 18:41:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΦΙΛΕ DANIELO ΟΣΟ ΑΝΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΕΠΑΙΡΝΕΣ ΕΝΑ ΤΗΛ ΤΟΝ ΝΤΙΝΟ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΛΥΣΗ ΤΗΝ ΑΠΟΡΙΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΛΕΞΟΥΔΑ.ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ.ΓΙΑ REPROFILE ΟΥΤΕ ΝΑ ΤΟ ΣΚΕΦΤΕΣΕ.ΑΥΤΕΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ.ΟΣΟΝ ΑΝΑΦΟΡΑ ΤΑ ΥΓΡΑ ΦΡΕΝΩΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ DOT4 RACING ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΖΟΝΤΕ ΑΝΑ ΧΡΟΝΟ ΠΕΡΙΠΟΥ.ΟΣΟΝ ΑΝΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΑΦΟΥ ΜΠΗΚΕΣ ΣΤΟΝ ΧΟΡΟ ΤΗΣ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΞΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΛΥΣΗ ΜΕ ΡΙΘΜΥΖΟΜΕΝΑ ΠΙΑΤΕΛΑ.ΕΤΣΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΒΑΖΕΙΣ ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΜΕ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΕΣ ΛΙΜΠΡΕΣ.ΤΟ ΛΕΩ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΕΝΑ ΕΛΑΤΗΡΙΟ ΧΑΜΗΛΟΜΑΤΟΣ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΑΚΟ ΣΥΝΗΘΩΣ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΞΕΠΕΡΝΟΥΝ ΤΗΣ 150 ΜΕ 180 ΛΙΜΠΡΕΣ ΔΕΝ ΣΥΝΕΡΓΑΖΩΝΤΕ ΣΩΣΤΑ ΜΕ ΤΑ ΑΜΟΡΤΗΣΕΡ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΤΑ ΑΜΟΡΤΗΣΕΡ ΝΑ ΣΚΑΝΕ.ΠΑΛΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ PEUGEOTSPORT ΑΜΟΡΤΗΣΕΡ ΜΕ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΑ ΠΙΑΤΕΛΑ ΚΑΙ ΕΛΑΤΗΡΙΑ 220 ΜΕ 230 ΛΙΜΠΡΕΣ.ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΗ ΛΥΣΗ ΜΕ ΕΛΑΤΗΡΙΑ APEX ΑΠΟ 280 ΕΩΣ 330 ΛΙΜΠΡΕΣ ΑΝΑΛΟΓΑ ΠΟΣΟ ΘΕΣ ΝΑ ΣΦΙΞΕΙΣ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.ΤΟ ΙΔΙΟ ΒΕΒΑΙΑ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΙΣΩ ΟΠΟΥ ΤΟ ΕΛΑΤΗΡΙΟ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΡΑΒΔΟΣ ΣΤΡΕΨΕΟΣ.ΑΠΟ 19 ΧΙΛ. ΑΝ ΧΑΜΗΛΩΣΗ ΚΙΩΛΑΣ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΖΕΤΕ ΜΕ 21 ΧΙΛ Η 22 ΧΙΛ ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΙΩΣ ΤΑ ΑΜΟΡΤΗΣΕΡ ΠΑΝΕ ΠΕΡΙΠΑΤΟ.ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΝΕΜΠΛΟΚ ΤΟΥ ΠΙΣΩ ΑΞΟΝΑ ΜΕ PEUGEOTSPORT.ΕΧΕΙ ΙΜΗΜΕΤΑΛΙΚΑ ΚΑΙ ΑΛΟΥΜΙΝΕΝΙΑ.ΘΑ ΠΑΘΕΙΣ ΠΛΑΚΑ ΤΟ ΠΩΣ ΘΑ ΜΠΑΙΝΕΙ ΤΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΜΕΤΑ.ΜΠΟΡΕΙ ΒΕΒΑΙΑ ΜΕ ΤΑ ΑΛΛΟΥΜΙΝΕΝΙΑ ΝΑ ΧΤΥΠΑΕΙ ΕΛΑΦΡΟΣ ΑΛΛΑ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΖΟΓΟ ΑΠΟ ΠΟΥΘΕΝΑ ΜΕΤΑ.ΓΙΑ ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΔΕΣ ΠΡΩΤΑ ΤΗ ΔΡΟΜΟ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΛΛΑΞΕ ΤΗΝ.ΑΝ ΠΑΣ ΓΙΑ 106 MINI GROUP A ΤΟΤΕ ΕΞΑΤΜΗΣΗ PEUGEOTSPORT ΟΥΤΕ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΛΛΗ.ΑΝ ΤΩΡΑ ΠΑΣ ΣΕ EXTREAME ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΜΕ ΤΕΤΡΑΠΕΤΑΛΟΥΔΕΣ ΕΙΣΑΓΩΓΕΣ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗ ΤΟΤΕ ΔΕΣ ΤΗΝ OMP ΓΙΑ GROUP A.ΑΥΤΗΝ ΕΙΝΑΙ ΔΟΚΙΜΑΣΜΕΝΗ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΕΧΩ ΜΕΙΝΕΙ ΠΟΛΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ.ΑΠΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΑΝ ΔΕΝ ΑΝΕΒΑΣΕΙΣ ΣΥΜΠΙΕΣΗ ΚΑΚΟ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΠΑΡΑ ΚΑΛΟ. Cool
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα AIM διεύθυνση Yahoo Messenger MSN Messenger
danielos (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


106 Rallye

Ένταξη: 02 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 400

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 04 Δεκ 2002, 13:17:50    Θέμα δημοσίευσης: veltiosi ippodinamis Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

na po kai to kalitero kai to pio trelo Rolling eyes eixa prin apo ena misi mina dinamometrisi to aytokinhto mou kai eixe deiksi 121.5 aloga.h timi auti me provlimatise arketa giati anti na exo parei eixa xasei kiolas.to rallaki eixe mono th filtroxoani ths BMC(varelaki) kai ena teliko kazanaki POWERFULL(mesaio kazanaki diatirithike kathos kai o solinas o mamisios).etsi lipon ksekinisa na do ti ftaiei kai epaiza toso xamhla.kai ti anakalipsa Shocked to stomio tou solina tis filtroxoanis den empaine anamesa sti grilia pou exei to ralli mprosta sti metopi alla teleione pio mesa(akrivos pano apo to psigio).kai to pio theiko:to plastiko sto pano meros tou ventilater den eixe kopei me apotelesma na kleinei oli tin eisagogi tou aera ston kinitira kai i xoana na min travaei katholou krio aera afou sxedon itan kleismeni apo mprosta.apotelesma travage zesto kai to autokinito exane anti na parei.ekopsa to plastiko kai traviksa to solina pio ekso. Exclamation to dinamometrisa xtes sto idio dinamometro,me idia venzinh kai edeikse 127 aloga kai 0.5kgr ropi parapano.prosoxi sta panta paides!!!!!!! den to pisteua!!!terastiaaaa apoklisi!!!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
KASFIKIS NIKOS (Νικος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


106 RALLYE 16V

Ένταξη: 28 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 76

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 04 Δεκ 2002, 15:03:17    Θέμα δημοσίευσης: Re: veltiosi ippodinamis Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

danielos έγραψε:
na po kai to kalitero kai to pio trelo Rolling eyes eixa prin apo ena misi mina dinamometrisi to aytokinhto mou kai eixe deiksi 121.5 aloga.h timi auti me provlimatise arketa giati anti na exo parei eixa xasei kiolas.to rallaki eixe mono th filtroxoani ths BMC(varelaki) kai ena teliko kazanaki POWERFULL(mesaio kazanaki diatirithike kathos kai o solinas o mamisios).etsi lipon ksekinisa na do ti ftaiei kai epaiza toso xamhla.kai ti anakalipsa Shocked to stomio tou solina tis filtroxoanis den empaine anamesa sti grilia pou exei to ralli mprosta sti metopi alla teleione pio mesa(akrivos pano apo to psigio).kai to pio theiko:to plastiko sto pano meros tou ventilater den eixe kopei me apotelesma na kleinei oli tin eisagogi tou aera ston kinitira kai i xoana na min travaei katholou krio aera afou sxedon itan kleismeni apo mprosta.apotelesma travage zesto kai to autokinito exane anti na parei.ekopsa to plastiko kai traviksa to solina pio ekso. Exclamation to dinamometrisa xtes sto idio dinamometro,me idia venzinh kai edeikse 127 aloga kai 0.5kgr ropi parapano.prosoxi sta panta paides!!!!!!! den to pisteua!!!terastiaaaa apoklisi!!!!!




Φιλε danielo γεια σου.
Εγω αντιθετα στο δικο rallye μοντελο 2001 εχοντας σκουπα βαλμενη σωστα
με τα κοψιματα στο ventilater,βαζοντας το τελικο της powerfull αντι να κερδισω εχασα αρκετη ροπη χαμηλα.
Τωρα για τον τριφυσο εγκεφαλο magneti marelli που φοραει και το δικο μου εχω καταληξει μετα απο αρκετο ψαξιμο στην GENESIS.

Για γραψε μου για την εξατμιση πανω απο τα 170 πως πας;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
danielos (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


106 Rallye

Ένταξη: 02 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 400

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Δεκ 2002, 09:43:40    Θέμα δημοσίευσης: Re: veltiosi ippodinamis Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

file niko pisteuo epeidi exo akousei polla arnitika gia tin eksatmisi auti oti telika anti na pairnoume aloga kai ropi Evil XANOUME.exo akousei kai apo allous rallakides to idio apolias ropis xamila.esi to exeis dinamometrisei me kai xoris to teliko?ti akrivos edeikse to dinamometro??exeis programma ston periergo trifiso egefalo mas h aplos to exeis psaksi kai gia auto anaferesai sti genesis???pantos prosexe giati kai exo exo milisei me to idio to paidi(me tin BMW) kai den ksero peri aksiopistias.ektos apo skoupa kai eksatmisi ti allo exeis sto rallo??skeftesai kapoia proxorimeni metatropi???ego psaxnomai kairo gia ton egefalo giati mesa sto genari proxorao se veltiosi deyterou stadiou Twisted evil giro sta 155-160 alogatia kai oi apaitiseis tou anaprogrammatismou tou egefalou einai poli megaliteres apo oti ena aplo tsiparisma gia 5-6 aloga protou stadiou.kalo tha itan na apofigeis ta kola ksekola ston egefalo gia ti tha ton vlapsoun. oso gia eksatmisi apo oti exo rotisi veltiotes gia proto stadio mou eipan oti oles oi eksatmiseis paizoun pano kato sta idia.gia tin metatropi pou tha kano tha proxoriso se kati pio eleythero.to psaxno.mallon xeiropoiiti apo kataliti kai piso.rotisa peugeot sport kai mou eipe timi gia solina kai teliko aythentiko GROUP N 615eyro.prokitai gia koroidia.eipame oti paizei rolo i eksatmisi alla aytoi to kseftilisane.xilies fores na doso ayta pou tha perisepsoun gia kapoia pio ousiodi metatropi.gia paradeigma aperripsa to reprofiling ton ekkentroforon kai tha valo tous trelous KENT.kai metaksi tous exoun diafora 600 eyro gia na katalaveis.giati poli apla tithetai thema aksio pistias tis sostis leitourgias tou kinhtira kathos kai tis diaforas tis apodosis metaksi tous.na milagame gia kapoio trelo xtapodi poy tha edine trela se ropi kirios kapoias eponimis etairias na po malista!!!!!!!alla gia solina kai teliko 400 eyro parapano ta theoro keratiatika.sorry an koyrasa kai perimeno me anipomonisia tis apopsis sou pano sto thema.ta leme raaalista!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
KASFIKIS NIKOS (Νικος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


106 RALLYE 16V

Ένταξη: 28 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 76

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Δεκ 2002, 10:22:16    Θέμα δημοσίευσης: Re: veltiosi ippodinamis Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

danielos έγραψε:
file niko pisteuo epeidi exo akousei polla arnitika gia tin eksatmisi auti oti telika anti na pairnoume aloga kai ropi Evil XANOUME.exo akousei kai apo allous rallakides to idio apolias ropis xamila.esi to exeis dinamometrisei me kai xoris to teliko?ti akrivos edeikse to dinamometro??exeis programma ston periergo trifiso egefalo mas h aplos to exeis psaksi kai gia auto anaferesai sti genesis???pantos prosexe giati kai exo exo milisei me to idio to paidi(me tin BMW) kai den ksero peri aksiopistias.ektos apo skoupa kai eksatmisi ti allo exeis sto rallo??skeftesai kapoia proxorimeni metatropi???ego psaxnomai kairo gia ton egefalo giati mesa sto genari proxorao se veltiosi deyterou stadiou Twisted evil giro sta 155-160 alogatia kai oi apaitiseis tou anaprogrammatismou tou egefalou einai poli megaliteres apo oti ena aplo tsiparisma gia 5-6 aloga protou stadiou.kalo tha itan na apofigeis ta kola ksekola ston egefalo gia ti tha ton vlapsoun. oso gia eksatmisi apo oti exo rotisi veltiotes gia proto stadio mou eipan oti oles oi eksatmiseis paizoun pano kato sta idia.gia tin metatropi pou tha kano tha proxoriso se kati pio eleythero.to psaxno.mallon xeiropoiiti apo kataliti kai piso.rotisa peugeot sport kai mou eipe timi gia solina kai teliko aythentiko GROUP N 615eyro.prokitai gia koroidia.eipame oti paizei rolo i eksatmisi alla aytoi to kseftilisane.xilies fores na doso ayta pou tha perisepsoun gia kapoia pio ousiodi metatropi.gia paradeigma aperripsa to reprofiling ton ekkentroforon kai tha valo tous trelous KENT.kai metaksi tous exoun diafora 600 eyro gia na katalaveis.giati poli apla tithetai thema aksio pistias tis sostis leitourgias tou kinhtira kathos kai tis diaforas tis apodosis metaksi tous.na milagame gia kapoio trelo xtapodi poy tha edine trela se ropi kirios kapoias eponimis etairias na po malista!!!!!!!alla gia solina kai teliko 400 eyro parapano ta theoro keratiatika.sorry an koyrasa kai perimeno me anipomonisia tis apopsis sou pano sto thema.ta leme raaalista!!!




Καλη σου μερα danielo.
Στο αυτοκινητο εχω μονο σκουπα το τελικο το εβγαλα γιατι ειδα πτωση,
δυναμομετρηση δεν εχω κανει γιατι η διαφορα ηταν πολυ εμφανης.
Στην GENESIS υπαρχει αλλο προγραμμα για Α σταδιο και αλλο για Β.
Οσο για την εξατμηση που λες της PEUGEOT SPORT μπορεις να την παραγγειλεις στην Γαλλια με τα μισα λεφτα σχεδον.
Τελικα για τον εγκεφαλο τι θα κανεις;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Δεκ 2002, 11:55:39    Θέμα δημοσίευσης: Re: veltiosi ippodinamis Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

danielos έγραψε:
rotisa peugeot sport kai mou eipe timi gia solina kai teliko aythentiko GROUP N 615eyro.


Μπές λίγο στο site που σου είπα και στις εξατμίσεις!

Κομπλέ όλη η εξάτμιση έχει 267 ευρώ!! Αντε και 70 τα μεταφορικά από Γαλλία!

ΔΕΣ ΤΟ!!!!



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1729s (PHP: 83% - SQL: 17%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on