Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!

*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 03 Ιούν 2002, 22:07:01 Θέμα δημοσίευσης: 206 - 206 1.6lt (16v 158 PS) με κινητήρα από Rallye |
|
|
ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΤΕΥΧΟΣ ΤΟΥ POWERMAG
Θέλω Γκάζια
Σε αυτό το αίτημα του ιδιοκτήτη του 206 απάντησε χωρίς πολλή σκέψη το ανήσυχο Κρητικό πνεύμα, με την τοποθέτηση του μοτέρ από κάποιο Rallye. Αρχισαν τα όργανα...
Η "μαμά" Peugeot δυστυχώς δεν θέλησε να ακολουθήσει για το 206 την ίδια "πολεμική" πολιτική που ακολούθησε για το μικρότερο 106. Για το λόγο αυτό, σε καμία "γρήγορη" έκδοση του 206 δεν τοποθετήθηκε ο έξοχος κινητήρας του Rallye.
Οσοι ήθελαν extra δύναμη είχαν να επιλέξουν μεταξύ των 75 ή των 110 ίππων που προσφέρουν οι κινητήρες του 1,4 και 1,6 λίτρου.
-- "Μα", ίσως σκεφτεί κάποιος, "ο κινητήρας των 110 ίππων με λίγο "γαργάλημα" μπορεί να φτάσει ή και να ξεπεράσει σε απόδοση το μοτέρ του Rallye...", αφού τουλάχιστον με μια πρώτη ματιά δείχνουν να έχουν ίδια σχεδίαση. Και οι δύο είναι 16v και έχουν ίδια διάμετρο και διαδρομή, επομένως είναι λογικό να σκεφτείς οτι πρόκειται για τον ίδιο κινητήρα με πιο ήπιες ρυθμίσεις. Κρίμα, χάσατε. Οι διαφορές των δύο μοτέρ είναι αρκετές για να κόψουν τα φτερά της απόδοσης του 206. Η πολλαπλή εισαγωγής είναι νέα και λιγότερο ικανή, το καπάκι έχει νέα σχεδίαση και "φοράει" πιο ήπιους εκκεντροφόρους, η συμπίεση είναι χαμηλότερη, και η πολλαπλή εξαγωγής ουδεμία σχέση έχει με την εξαιρετική πολλαπλή του Rallye. Τα "κακά μαντάτα" συνεχίζονται: ο αναπρογραμματισμός του τρίφισου εγκέφαλου είναι δύσκολη υπόθεση. Για να "ξυπνήσετε" αυτό τον κινητήρα πρέπει να δαπανήσετε πολλά χρήματα και στο εμπόριο δεν υπάρχει η μεγάλη ποικιλία προϊόντων, αντίθετα με την εκτεταμένη γκάμα που διατίθεται για τον κινητήρα του Rallye.
AN ΠΑΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ POWERMAG...AΣ ΑΝΑΛΥΣΕΙ ΛΙΓΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 03 Ιούν 2002, 22:30:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εύκολο να το αναλύσεις. Αύριο όμως γιατί σήμερα.....
Πάντως το έχω ξαναπεί. Ο κινητήρας ΕΙΝΑΙ ίδιος.
Με Εγκέφαλο, εκκεντροφόρους, σκούπα, εξάτμιση και μια μικρή ροική εξέλιξη μπορεί (Θεωριτικά) να πιάσει τα 140 με 150 άλογα.
Το μεγαλύτερο "βαβα" του 206 είναι όντως η πολλαπλή εξαγωγής που είναι 4 σε 1 και όχι 4-2-1 σύν το ότι είναι βουλομένη με το καλοριφέρ!
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Nikel Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1054 Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Ιούν 2002, 01:09:53 Θέμα δημοσίευσης: Thelo ALOGAAAAAA |
|
|
To thema to ixa ksana thiksi sto palio forum. Tora tha ithela na asxolitho me ta peri kostous atmosfairikis veltiosis kai eroto As ipothesoume pos thelo ton 1600 16v kinitira mou na ton veltioso kai na ftaso ta 160-170 aloga pia einai ta vimata kai poso kostizoun
1. Pempto mpek kai parallilos egkefallos Nai alla ti marka kai poso
2. Eksatmisi Eponimi i oxi Apo kataliti kai piso, teliko i & agonistiko kataliti
3. Ekkentroforoi Kent, Pipercross, Colombo i Mpoumpis Kseri kanis kana site (px.Agglia) na tous vroume ftinotera giati ellada kovoun k*lous
4. Roiki ekseliksi kinitira Ti akrivos einai afto Timi
5. Planisma kapaki Ti einai auto pali Timi
6. Pios veltiotis Filoi kata kairous mou exoun protini to Group Teaa, Toyomad, Car Evolution, Tsourgiannis, Manousiadis, Stergiou Sas lene tipota afta ta onomata Exete na protinete kapion allo eponimo kai pano apolla timio veltioti
PS. Skoupa exo giafto den tin anafero. Ean episis exo ksexasi kapio vima i exo mperdepsi kati parakalo doste mou ta fota sas.
A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Ιούν 2002, 10:14:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Nikel, εσύ το σοβαρέβεις το... παιχνίδι.
Λοιπόν αν θές 160-170 άλογα τότε θα πάς για μονοπετάλουδη εισαγωγή και αμ θες παραπάνω θα πάς για πολυπετάλουδη (τετραπετάλουδη).
Το συνολικό κόστος της μετατροπής θα είναι γύρω στο 1.500.000 δρχ.
Το αρνητικό είναι ότι θα έχεις πρόβλημα με τα στρούμφ διότι θα κάνει πολύ θόρυβο και δεν θα έχεις ποτέ κάρτα καυσαερίων.
Καλό θα είναι την βελτίωση να την κάνεις σε έναν μόνο και όχι λίγο από εδώ, λίγο από εκεί.
Σε ποιόν τώρα εγώ δεν έχω να σου προτείνω κάποιον.
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Ιούν 2002, 10:56:07 Θέμα δημοσίευσης: Re: Thelo ALOGAAAAAA |
|
|
Nikel έγραψε: |
1. Pempto mpek kai parallilos egkefallos Nai alla ti marka kai poso
2. Eksatmisi Eponimi i oxi Apo kataliti kai piso, teliko i & agonistiko kataliti
3. Ekkentroforoi Kent, Pipercross, Colombo i Mpoumpis Kseri kanis kana site (px.Agglia) na tous vroume ftinotera giati ellada kovoun k*lous
4. Roiki ekseliksi kinitira Ti akrivos einai afto Timi
5. Planisma kapaki Ti einai auto pali Timi
6. Pios veltiotis Filoi kata kairous mou exoun protini to Group Teaa, Toyomad, Car Evolution, Tsourgiannis, Manousiadis, Stergiou Sas lene tipota afta ta onomata Exete na protinete kapion allo eponimo kai pano apolla timio veltioti
|
Λοιπον εχουμε και λεμε.Με ολα αυτα μαλλον θα φτάσεις γύρω στα 150-155 ΗΡ.Εκτος αν βαλεις τίποτα καννίβαλους εκκεντροφόρους αλλα η υποθεση κινηση μεσα στην Αθηνα θα αποκτήσει ενα νεο νόημα για σενα.Αναλυτικά:
1.Πας μαλλον για Haltech ή DTA πράλληλο εγκέφαλο
2.Για τετοιες ιπποδυνάμεις ψάχνεσαι για νεο χταπόδι-αγωνιστικό καταλύτη-τελικό.Παντα επώνυμα
3.Kent ή Pipercross θα δουλέψουν σίγουρα.Οι Μπουμπίσιοι δεν ξέρω τους φοβάμαι.Παντως σιγουρα πρεπει να ανεβάσεις συμπίεση για να δουλέψουν.Μπορεί και να μην συμφέρει να τους φέρεις απ εξω εκτος αν εχεις καποιον εκει να στους αγοράσει & να στους φέρει.
4.Η ροϊκή εξέλιξη αναφέρεται στο καπακι που με ειδική κατεργασία μεγαλώνουν και λειαίνουν τους αυλούς εισαγωγής για καλύτερη και ταχύτερη ροή του μίγματος προς τον θάλαμο καύσης.Πολύ λεπτη εργασία που πρέπει να γίνεται απο μαιτρ του είδους αλλιως μπορεί να γίνει & χειρότερο απο πριν
5.Με το πλάνισμα αφαιρούνται καποια δέκατα υλικού απο το καπακι με σκοπο να ανεβει η συμπίεση.Πολυ σημαντικό για να μπορεσουν να δουλέψουν οι νεοι εκκεντροφόροι αλλιως σε καθε αλλαγή ταχύτητας οι στροφές θα πέφτουν πιο χαμηλά απ οτι πρέπει.
6.Δεν θα παρω θέση.Ξερω οτι ο Τσούργιαννης εχει κανει καλή δουλεια σε καποιον αλλα δεν θέλω να προτείνω κανέναν
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
chatasos (Τάσος) Developer - Administrator


 Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 2612 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Ιούν 2002, 11:31:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παράθεση: | 4.Η ροϊκή εξέλιξη αναφέρεται στο καπακι που με ειδική κατεργασία μεγαλώνουν και λειαίνουν τους αυλούς εισαγωγής για καλύτερη και ταχύτερη ροή του μίγματος προς τον θάλαμο καύσης.Πολύ λεπτη εργασία που πρέπει να γίνεται απο μαιτρ του είδους αλλιως μπορεί να γίνει & χειρότερο απο πριν
5.Με το πλάνισμα αφαιρούνται καποια δέκατα υλικού απο το καπακι με σκοπο να ανεβει η συμπίεση.Πολυ σημαντικό για να μπορεσουν να δουλέψουν οι νεοι εκκεντροφόροι αλλιως σε καθε αλλαγή ταχύτητας οι στροφές θα πέφτουν πιο χαμηλά απ οτι πρέπει. |
Κάποιος γνωστός μου έχει ένα 106 1.4 του 1994 και ισχυρίζεται πως μόνο
με βελτιώσεις στο καπάκι (με ίδιους εκκεντροφόρους) μπορεί και φτάνει τα 200km/h τελική.
Επίσης έχει βάλει εξάτμιση (από καταλύτη & πίσω) και έχει αφαιρέσει σχεδόν
όλο το φιλτροκούτι. Για την ακρίβεια εγώ είδα μόνο τον σπηρωειδή σωλήνα
να είναι κομμένος και να μην έχει τίποτα μπροστά, απλά μία τρύπα!!!!
Μπορεί να γίνεται κάτι τέτοιο?
Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Ιούν 2002, 11:41:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λογικά ο φιλος σου εχει ανεβάσει συμπίεση και εχει ρυθμίσει τον μανίσιο εκκεντροφόρο.Παρολα αυτα πρεπει να εχει και πρόγραμμα για να δουλέψει η νεα ρύθμιση.Τα 200 χλμ/ω ειναι κοντεράτα φαντάζομαι.Για πραγματικά μου φαίνονται ψιλοφίδι.Η τελική εξαρτάται απο το διαφορικό.Πρέπει να το παει στα +100ΗΡ για να δει τετοια νουμερα πραγματικά αν και με την σχέση μετάδοσης της 5ης του 1.4 που είναι overdrive ειναι ψιλοδύσκολο.Μονο σε κατηφόρα & με ούριο τυφώνα να σπρώχνει.
Τι θελεις να πεις οτι δεν εχει καθόλου φίλτρο??? Ουτε καν φιλτροχοάνη???8O 8O 8O
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Nikel Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1054 Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Ιούν 2002, 12:34:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Re paidia eroto ti akrivos einai i monopetaloudi eigagogi? Mpori na topothetithi se ola ta autokinita? Kai pio to kostos tis? Episis exo akousi pos pera apto ipsilo kostos to provlima me ta tetrapetalouda einai pios tha sto rithmisi sosta Auto isxiei kai sto monopetaloudo i einai pio eukolo sto rithmisma kai topothetisi 
A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Ιούν 2002, 12:48:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βασικα αγαπητέ φίλε μονοπετάλουδο φορας και τωρα στο αμαξι σου
Απλα ο Sidobre ηθελε να πει οτι κρατας την ιδια εισαγωγή (1 πεταλούδα εισαγωγής & για τους 4 κυλίνδρους) και απλα βελτιώνεις τα υπόλοιπα(καπακια,εκκεντροφορους κλπ)
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Ιούν 2002, 13:00:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Aκριβώς!
Η μόνη ίσως αλλαγή που προσωπικά πρέπει να γίνει είναι στην ίδια την πεταλούδα. Αυτή την στιγμή το ηλεκτονικό μοτεράκι που έχει η πεταλούδα δεν νομίζω ότι είναι το καλύτερο (αν και με την μεγάλη εισαγωγή που έχει μιάζει να δουλεύει ψιλοσωστά). Πρέπει να καθηστερεί λίγο κατά το άνοιγμα της (μικρή υστέρηση όμως). Δεν ξέρω όμως αν είναι θέμα εγκεφάλου ή όχι.
Pugsang φαντάζομαι ότι ούτε και εσύ πρέπει να το ξέρεις (αν είναι εντάξει ή όχι) γιατί φοράμε διαφορέτική πεταλούδα. Στο rallye είναι με ντίζα.
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
chatasos (Τάσος) Developer - Administrator


 Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 2612 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Ιούν 2002, 13:14:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pugsang έγραψε: | Τι θελεις να πεις οτι δεν εχει καθόλου φίλτρο??? Ουτε καν φιλτροχοάνη???8O 8O 8O |
Εγώ πάντως όταν είδα την μηχανή του, αυτό που είδα ήταν ένας
σωλήνας κομμένος εκεί που αρχίζουν τα σπιράλ.
Με άλλα λόγια εκεί που στο 206 κουμπώνει η σκούπα, αυτός δεν είχε
τίποτα!!!!
Τώρα αν πιο μέσα είχε κάποιο φίλτρο δεν το ξέρω.
Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Ιούν 2002, 15:11:49 Θέμα δημοσίευσης: ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 1.6 16V |
|
|
ΕΠΙ ΤΗ ΕΥΚΑΙΡΕΙΑ ΤΟΥ ΑΝΟΙΓΜΑΤΟΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ TOPIC ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΠΟΣΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ!
Η ΑΠΟΡΙΑ ΜΟΥ ΑΥΤΗ ΓΕΝΗΘΗΚΕ ΕΞ ΑΡΧΗΣ ΑΠΟ ΤΟ RALLYE, TO GTI & TO SAXO! ΠΟΥ ΕΝΟ ΛΕΓΑΝΕ ΟΤΙ ΦΟΡΑΝΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΑΠΕΔΙΔΑΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΕΙΣ ΚΑΙ ΡΟΠΕΣ! ΜΕΤΑ ΟΙ ΑΠΟΡΙΕΣ ΜΟΥ ΜΕΤΑΦΕΡΘΗΚΑΝ ΣΤΟ 206 (ΚΑΙ ΠΟΙΟ ΕΝΤΟΝΕΣ ΕΠΕΙΔΗ ΜΕ ΕΝΔΙΕΦΕΡΕ ΑΜΕΣΑ). ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΟΛΛΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΙΩΝΤΟΥΣΑΝ ΜΕ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ "ΓΑΛΙΚΟΥΣ" ΚΑΤΕΛΗΞΑ ΣΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ:
Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΠΟΥ ΦΟΡΑΕΙ ΤΟ 206 1.6 16V XS ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙΔΙΟΣ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΦΟΡΑΕΙ ΤΟ CC ΚΑΙ ΤΟ XSARA 1.6!!
ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΙΔΙΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΤΩΝ RALLY - GTI - SAXO !!
ΑΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΚΑΛΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΛΕΓΑΝΕ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ, ΟΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΕΧΟΥΝ ΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΤΟΥΣ ΣΤΟ MANAGEMENT ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ Ο ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ! ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΔΙΝΟΝΤΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΕΙΣ ΣΤΙΣ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΟΝΤΡΕΣ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΝΑ ΔΙΝΟΥΝ ΤΡΕΛΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ!!! (ΕΙΔΑ SAXO ΝΑ ΤΡΩΕΙ ΑΝΕΛΕΕΙΤΑ ΚΑΡΟΤΣΕΣ ΑΠΟ RALLYE ΠΟΥ ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΕΧΟΥΝ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ!)
ΕΝΔΕΙΧΤΙΚΑ ΑΝΑΦΕΡΟ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ:
RALLYE: 125 - 127HP
GTI : 122HP
SAXO: 120HP
206 XS: 118HP
206CC: 113HP
XSARA: 111HP
ΕΜΦΑΝΗΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΡΟΠΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΦΑΣΜΑ ΤΩΝ ΣΤΡΟΦΩΝ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΜΦΑΝΙΖΟΥΝ!
RALLYE: 15,2/5000
GTI : 14,6/4800
SAXO: 14.6/4600
206 XS: 16/4800
206CC: 15/4500
XSARA: 15,2/4600
ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΤΩΝ ΡΟΠΩΝ ΕΠΙΦΙΛΑΣΟΜΑΙ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΕΓΡΑΨΑ ΑΠΟ ΜΝΗΜΗΣ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΚΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΕΓΡΑΨΑ ΣΩΣΤΑ.
ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ!
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Ιούν 2002, 15:53:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
To ότι έχουνε διαφορετικό management (και έχεις δίκιο) δεν σημαίνει ότι είναι και διαφορετικοί κινητήρες. Ομως πρόσεξε διότι μια τέτοια διαφορά (113 με 118 bhp) μπορεί να υπάρχει και μεταξύ 2 XS! Είναι θέμα στρωσίματος, ανοίγματος, μεταχείρησης και ακόμη βενζίνης πυκνότητα αέρα, διαφορά θερμοκρασίας και και και....
Πάντως είναι γεγονός ότι διαφορά μεταξύ αυτοκινήτων υπάρχει. Σε management, πιθανό και εξαγωγή/εισαγωγή.
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!

*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Ιούν 2002, 17:24:25 Θέμα δημοσίευσης: 118 - 110 = 8 |
|
|
Έγώ απλά προσθέτω ότι ένας λόγος που πήρα το XS ήταν το AUTOTRITI που το φέρνει ακόμη πρώτο στα Gti μέχρι 120άλογα και μάλιστα το παρουσιάζει με 118ps και 16 ροπή.
Εχω μπροστά μου τεύχη του τελευταίου έτους...και διαβάζω:
ιπποδύναμη 118hp/5720
ροπή 160/4460
0-100 9,5
τελική 198
Τελικά ποια είναι η αλήθεια?
Μήπως το μυστικό είναι στο στρόφαλο όπου εκεί το 1600 βγάζει 118 άλογα?
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Vini στις Τετ 05 Ιούν 2002, 07:55:08, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 05 Ιούν 2002, 07:35:04 Θέμα δημοσίευσης: ΑΛΗΘΕΙΑ & ΨΕΜΑΤΑ |
|
|
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!
ΠΡΟΣ SIDOBRE:
ΠΡΑΓΜΑΤΙ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΥΤΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΙΣΧΥΕΙ ΜΕΤΑΞΥ 2 XS. ΑΛΛΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΟΥΝ, ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΡΩΤΑ (1.000 -1.500 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ Ή ΚΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 1000 ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ) ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΛΕΩ ΟΤΙ Η ΔΙΑΦΟΡΑ 5HP ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΑΝΤΙΚΗ! ΣΚΕΨΟΥ ΟΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΕΝΑ ΑΜΑΞΙ 5HP ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΡΙΞΕΙΣ ΑΡΚΕΤΑ ΛΕΦΤΑΚΙΑ!!
ΠΡΟΣ VINI:
ΟΛΕΣ ΟΙ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΕΙΣ (ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΕΣ, ΑΛΛΑ ΣΤΟ AUTO ΤΡΙΤΗ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ!) ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΣΤΡΟΦΑΛΟ!
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!

*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 05 Ιούν 2002, 07:59:58 Θέμα δημοσίευσης: ..... |
|
|
Kαλημέρα!
Τελικά μάλλον έχει δίκιο ένας φίλος μου που είναι οπαδός CITROEN και λέει με σιγουριά ότι όλα είναι θέμα marketing....
Επειδή τα XSARA 1600 και το XS 1600 έχουν την ίδια μηχανή...πρέπει να αποδίδουν τα ίδια άλογα...μόνο και μόνο για να πουλάει η XSARA....διαφορετικά το παιχνίδι θα το είχε μόνο η PEUGEOT που συμβιβάζεται να μετριάζει τις ιπποδυνάμεις.....
αυτό όμως δεν είναι λίγο κουφο? Ιδιες μηχανές με ίδια χαρακτηρηστικά σε διαφορετικά αμαξώματα με διαφορά βάρους πάνω από 100kgr? Περίεργο.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 05 Ιούν 2002, 09:31:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre:
Στο 206 η πεταλούδα ελέγχεται απο τον εγκέφαλο για λόγους οικονομίας στην κατανάλωση.Δυστυχώς δεν μπορείς να παίξεις με την πεταλούδα οπως με το 106 που είναι με ντίζα.Ολα ξεκινάνε απο την επαναχαρτογράφηση του εγκεφάλου με σκοπο την μείωση της υστέρησης κατα το αποτομο πάτημα του γκαζιού.Δεν ξέρω αν πρεπει να αλλαχτει και το μοτερακι της πεταλούδας.Στα 106 ρυθμίζουν την γωνια ανοίγματος της πεταλούδας και επεμβαίνουν στις βελόνες στήριξης στο σωμα για να ειναι πιο γρήγορη.Παντως το πολυ καργάρισμα της ντίζας δεν κανει καλό αφου λέγεται οτι απο εκει προέρχεται το ασταθές ρελαντί.
Με δεδομένο οτι η πεταλούδα εισαγωγής του 206 1.6 16V ειναι ιδια με του 106 16V δεν αξίζει να επέμβεις αφου ειναι ικανοποιητικού μεγέθους.Για τους 8V μια αλουμινένια εισαγωγή απο το 13αρι Rallye ειναι must λογω καλου μεγέθους πεταλούδας.Ασε που ειναι και value for money αν την παρεις απο Λιοσιων μεριά.(παλιατζίδικα)
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 05 Ιούν 2002, 17:28:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pugsang έγραψε: | Sidobre:
Στο 206 η πεταλούδα ελέγχεται απο τον εγκέφαλο για λόγους οικονομίας στην κατανάλωση.Δυστυχώς δεν μπορείς να παίξεις με την πεταλούδα οπως με το 106 που είναι με ντίζα.Ολα ξεκινάνε απο την επαναχαρτογράφηση του εγκεφάλου με σκοπο την μείωση της υστέρησης κατα το αποτομο πάτημα του γκαζιού.Δεν ξέρω αν πρεπει να αλλαχτει και το μοτερακι της πεταλούδας.Στα 106 ρυθμίζουν την γωνια ανοίγματος της πεταλούδας και επεμβαίνουν στις βελόνες στήριξης στο σωμα για να ειναι πιο γρήγορη.Παντως το πολυ καργάρισμα της ντίζας δεν κανει καλό αφου λέγεται οτι απο εκει προέρχεται το ασταθές ρελαντί.
Με δεδομένο οτι η πεταλούδα εισαγωγής του 206 1.6 16V ειναι ιδια με του 106 16V δεν αξίζει να επέμβεις αφου ειναι ικανοποιητικού μεγέθους.Για τους 8V μια αλουμινένια εισαγωγή απο το 13αρι Rallye ειναι must λογω καλου μεγέθους πεταλούδας.Ασε που ειναι και value for money αν την παρεις απο Λιοσιων μεριά.(παλιατζίδικα) |
φιλε τι εννοεις οταν λες αλουμινένια εισαγωγη ?
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Ιούν 2002, 07:26:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αγαπητε dimip,
Το 13αρι Rallye ειχε αλουμινενια εισαγωγή με μεγάλη πεταλούδα.Η εισαγωγή αυτη ειναι αλουμινένια σε αντίθεση με την δικια σου που είναι πλαστική.Πρεπει ομως να το τσεκαρεις οτι ταιριαζει η κατω τρυπα στην δικια σου πολλαπλη εισαγωγή και σιγουρα θα χρειαστεί να τροποποιήσεις τον σωλήνα της σκούπας (δεν θυμάμαι αν εχεις) που φερνει αερα προς την πεταλουδα λογω μαλλον μεγαλύτερης διαμέτρου.
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|