PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - 206 1.6lt (16v 158 PS) με κινητήρα από Rallye
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3, 4, 5  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 03 Ιούν 2002, 22:07:01    Θέμα δημοσίευσης: 206 - 206 1.6lt (16v 158 PS) με κινητήρα από Rallye Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΤΕΥΧΟΣ ΤΟΥ POWERMAG



Θέλω Γκάζια
Σε αυτό το αίτημα του ιδιοκτήτη του 206 απάντησε χωρίς πολλή σκέψη το ανήσυχο Κρητικό πνεύμα, με την τοποθέτηση του μοτέρ από κάποιο Rallye. Αρχισαν τα όργανα...

Η "μαμά" Peugeot δυστυχώς δεν θέλησε να ακολουθήσει για το 206 την ίδια "πολεμική" πολιτική που ακολούθησε για το μικρότερο 106. Για το λόγο αυτό, σε καμία "γρήγορη" έκδοση του 206 δεν τοποθετήθηκε ο έξοχος κινητήρας του Rallye.
Οσοι ήθελαν extra δύναμη είχαν να επιλέξουν μεταξύ των 75 ή των 110 ίππων που προσφέρουν οι κινητήρες του 1,4 και 1,6 λίτρου.
-- "Μα", ίσως σκεφτεί κάποιος, "ο κινητήρας των 110 ίππων με λίγο "γαργάλημα" μπορεί να φτάσει ή και να ξεπεράσει σε απόδοση το μοτέρ του Rallye...", αφού τουλάχιστον με μια πρώτη ματιά δείχνουν να έχουν ίδια σχεδίαση. Και οι δύο είναι 16v και έχουν ίδια διάμετρο και διαδρομή, επομένως είναι λογικό να σκεφτείς οτι πρόκειται για τον ίδιο κινητήρα με πιο ήπιες ρυθμίσεις. Κρίμα, χάσατε. Οι διαφορές των δύο μοτέρ είναι αρκετές για να κόψουν τα φτερά της απόδοσης του 206. Η πολλαπλή εισαγωγής είναι νέα και λιγότερο ικανή, το καπάκι έχει νέα σχεδίαση και "φοράει" πιο ήπιους εκκεντροφόρους, η συμπίεση είναι χαμηλότερη, και η πολλαπλή εξαγωγής ουδεμία σχέση έχει με την εξαιρετική πολλαπλή του Rallye. Τα "κακά μαντάτα" συνεχίζονται: ο αναπρογραμματισμός του τρίφισου εγκέφαλου είναι δύσκολη υπόθεση. Για να "ξυπνήσετε" αυτό τον κινητήρα πρέπει να δαπανήσετε πολλά χρήματα και στο εμπόριο δεν υπάρχει η μεγάλη ποικιλία προϊόντων, αντίθετα με την εκτεταμένη γκάμα που διατίθεται για τον κινητήρα του Rallye.




AN ΠΑΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ POWERMAG...AΣ ΑΝΑΛΥΣΕΙ ΛΙΓΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 03 Ιούν 2002, 22:30:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εύκολο να το αναλύσεις. Αύριο όμως γιατί σήμερα.....

Πάντως το έχω ξαναπεί. Ο κινητήρας ΕΙΝΑΙ ίδιος.

Με Εγκέφαλο, εκκεντροφόρους, σκούπα, εξάτμιση και μια μικρή ροική εξέλιξη μπορεί (Θεωριτικά) να πιάσει τα 140 με 150 άλογα.

Το μεγαλύτερο "βαβα" του 206 είναι όντως η πολλαπλή εξαγωγής που είναι 4 σε 1 και όχι 4-2-1 σύν το ότι είναι βουλομένη με το καλοριφέρ!



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Nikel 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!




Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 1054
Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 04 Ιούν 2002, 01:09:53    Θέμα δημοσίευσης: Thelo ALOGAAAAAA Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

To thema to ixa ksana thiksi sto palio forum. Tora tha ithela na asxolitho me ta peri kostous atmosfairikis veltiosis kai eroto Twisted evil As ipothesoume pos thelo ton 1600 16v kinitira mou na ton veltioso kai na ftaso ta 160-170 aloga pia einai ta vimata kai poso kostizoun Question

1. Pempto mpek kai parallilos egkefallos Exclamation Nai alla ti marka kai poso Question
2. Eksatmisi Exclamation Eponimi i oxi Question Apo kataliti kai piso, teliko i & agonistiko kataliti Question
3. Ekkentroforoi Exclamation Kent, Pipercross, Colombo i Mpoumpis Question Kseri kanis kana site (px.Agglia) na tous vroume ftinotera giati ellada kovoun k*lous Question
4. Roiki ekseliksi kinitira Exclamation Ti akrivos einai afto Question Timi Question
5. Planisma kapaki Exclamation Ti einai auto pali Question Timi Question
6. Pios veltiotis Question Filoi kata kairous mou exoun protini to Group Teaa, Toyomad, Car Evolution, Tsourgiannis, Manousiadis, Stergiou Exclamation Sas lene tipota afta ta onomata Question Exete na protinete kapion allo eponimo kai pano apolla timio Wink veltioti Question

PS. Skoupa exo giafto den tin anafero. Ean episis exo ksexasi kapio vima i exo mperdepsi kati parakalo doste mou ta fota sas.



A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 04 Ιούν 2002, 10:14:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Nikel, εσύ το σοβαρέβεις το... παιχνίδι.


Λοιπόν αν θές 160-170 άλογα τότε θα πάς για μονοπετάλουδη εισαγωγή και αμ θες παραπάνω θα πάς για πολυπετάλουδη (τετραπετάλουδη).

Το συνολικό κόστος της μετατροπής θα είναι γύρω στο 1.500.000 δρχ.
Το αρνητικό είναι ότι θα έχεις πρόβλημα με τα στρούμφ διότι θα κάνει πολύ θόρυβο και δεν θα έχεις ποτέ κάρτα καυσαερίων.

Καλό θα είναι την βελτίωση να την κάνεις σε έναν μόνο και όχι λίγο από εδώ, λίγο από εκεί.

Σε ποιόν τώρα εγώ δεν έχω να σου προτείνω κάποιον.



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
pugsang (Μάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 26 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1292
Τόπος: Ραφήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 04 Ιούν 2002, 10:56:07    Θέμα δημοσίευσης: Re: Thelo ALOGAAAAAA Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Nikel έγραψε:

1. Pempto mpek kai parallilos egkefallos Exclamation Nai alla ti marka kai poso Question
2. Eksatmisi Exclamation Eponimi i oxi Question Apo kataliti kai piso, teliko i & agonistiko kataliti Question
3. Ekkentroforoi Exclamation Kent, Pipercross, Colombo i Mpoumpis Question Kseri kanis kana site (px.Agglia) na tous vroume ftinotera giati ellada kovoun k*lous Question
4. Roiki ekseliksi kinitira Exclamation Ti akrivos einai afto Question Timi Question
5. Planisma kapaki Exclamation Ti einai auto pali Question Timi Question
6. Pios veltiotis Question Filoi kata kairous mou exoun protini to Group Teaa, Toyomad, Car Evolution, Tsourgiannis, Manousiadis, Stergiou Exclamation Sas lene tipota afta ta onomata Question Exete na protinete kapion allo eponimo kai pano apolla timio Wink veltioti Question


Λοιπον εχουμε και λεμε.Με ολα αυτα μαλλον θα φτάσεις γύρω στα 150-155 ΗΡ.Εκτος αν βαλεις τίποτα καννίβαλους εκκεντροφόρους αλλα η υποθεση κινηση μεσα στην Αθηνα θα αποκτήσει ενα νεο νόημα για σενα.Αναλυτικά:
1.Πας μαλλον για Haltech ή DTA πράλληλο εγκέφαλο
2.Για τετοιες ιπποδυνάμεις ψάχνεσαι για νεο χταπόδι-αγωνιστικό καταλύτη-τελικό.Παντα επώνυμα
3.Kent ή Pipercross θα δουλέψουν σίγουρα.Οι Μπουμπίσιοι δεν ξέρω τους φοβάμαι.Παντως σιγουρα πρεπει να ανεβάσεις συμπίεση για να δουλέψουν.Μπορεί και να μην συμφέρει να τους φέρεις απ εξω εκτος αν εχεις καποιον εκει να στους αγοράσει & να στους φέρει.
4.Η ροϊκή εξέλιξη αναφέρεται στο καπακι που με ειδική κατεργασία μεγαλώνουν και λειαίνουν τους αυλούς εισαγωγής για καλύτερη και ταχύτερη ροή του μίγματος προς τον θάλαμο καύσης.Πολύ λεπτη εργασία που πρέπει να γίνεται απο μαιτρ του είδους αλλιως μπορεί να γίνει & χειρότερο απο πριν
5.Με το πλάνισμα αφαιρούνται καποια δέκατα υλικού απο το καπακι με σκοπο να ανεβει η συμπίεση.Πολυ σημαντικό για να μπορεσουν να δουλέψουν οι νεοι εκκεντροφόροι αλλιως σε καθε αλλαγή ταχύτητας οι στροφές θα πέφτουν πιο χαμηλά απ οτι πρέπει.
6.Δεν θα παρω θέση.Ξερω οτι ο Τσούργιαννης εχει κανει καλή δουλεια σε καποιον αλλα δεν θέλω να προτείνω κανέναν


pedal to the metal
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
chatasos (Τάσος)
Developer - Administrator
Developer - Administrator
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 2612
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 04 Ιούν 2002, 11:31:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παράθεση:
4.Η ροϊκή εξέλιξη αναφέρεται στο καπακι που με ειδική κατεργασία μεγαλώνουν και λειαίνουν τους αυλούς εισαγωγής για καλύτερη και ταχύτερη ροή του μίγματος προς τον θάλαμο καύσης.Πολύ λεπτη εργασία που πρέπει να γίνεται απο μαιτρ του είδους αλλιως μπορεί να γίνει & χειρότερο απο πριν
5.Με το πλάνισμα αφαιρούνται καποια δέκατα υλικού απο το καπακι με σκοπο να ανεβει η συμπίεση.Πολυ σημαντικό για να μπορεσουν να δουλέψουν οι νεοι εκκεντροφόροι αλλιως σε καθε αλλαγή ταχύτητας οι στροφές θα πέφτουν πιο χαμηλά απ οτι πρέπει.


Κάποιος γνωστός μου έχει ένα 106 1.4 του 1994 και ισχυρίζεται πως μόνο
με βελτιώσεις στο καπάκι (με ίδιους εκκεντροφόρους) μπορεί και φτάνει τα 200km/h τελική.
Επίσης έχει βάλει εξάτμιση (από καταλύτη & πίσω) και έχει αφαιρέσει σχεδόν
όλο το φιλτροκούτι. Για την ακρίβεια εγώ είδα μόνο τον σπηρωειδή σωλήνα
να είναι κομμένος και να μην έχει τίποτα μπροστά, απλά μία τρύπα!!!!
Μπορεί να γίνεται κάτι τέτοιο?


Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
pugsang (Μάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 26 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1292
Τόπος: Ραφήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 04 Ιούν 2002, 11:41:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λογικά ο φιλος σου εχει ανεβάσει συμπίεση και εχει ρυθμίσει τον μανίσιο εκκεντροφόρο.Παρολα αυτα πρεπει να εχει και πρόγραμμα για να δουλέψει η νεα ρύθμιση.Τα 200 χλμ/ω ειναι κοντεράτα φαντάζομαι.Για πραγματικά μου φαίνονται ψιλοφίδι.Η τελική εξαρτάται απο το διαφορικό.Πρέπει να το παει στα +100ΗΡ για να δει τετοια νουμερα πραγματικά αν και με την σχέση μετάδοσης της 5ης του 1.4 που είναι overdrive ειναι ψιλοδύσκολο.Μονο σε κατηφόρα & με ούριο τυφώνα να σπρώχνει.
Τι θελεις να πεις οτι δεν εχει καθόλου φίλτρο??? Ουτε καν φιλτροχοάνη???8O 8O 8O


pedal to the metal
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Nikel 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!




Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 1054
Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 04 Ιούν 2002, 12:34:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Re paidia eroto ti akrivos einai i monopetaloudi eigagogi? Mpori na topothetithi se ola ta autokinita? Kai pio to kostos tis? Episis exo akousi pos pera apto ipsilo kostos to provlima me ta tetrapetalouda einai pios tha sto rithmisi sosta Exclamation Auto isxiei kai sto monopetaloudo i einai pio eukolo sto rithmisma kai topothetisi Question



A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
pugsang (Μάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 26 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1292
Τόπος: Ραφήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 04 Ιούν 2002, 12:48:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Βασικα αγαπητέ φίλε μονοπετάλουδο φορας και τωρα στο αμαξι σου Rolling eyes Rolling eyes

Απλα ο Sidobre ηθελε να πει οτι κρατας την ιδια εισαγωγή (1 πεταλούδα εισαγωγής & για τους 4 κυλίνδρους) και απλα βελτιώνεις τα υπόλοιπα(καπακια,εκκεντροφορους κλπ)


pedal to the metal
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 04 Ιούν 2002, 13:00:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Aκριβώς!

Η μόνη ίσως αλλαγή που προσωπικά πρέπει να γίνει είναι στην ίδια την πεταλούδα. Αυτή την στιγμή το ηλεκτονικό μοτεράκι που έχει η πεταλούδα δεν νομίζω ότι είναι το καλύτερο (αν και με την μεγάλη εισαγωγή που έχει μιάζει να δουλεύει ψιλοσωστά). Πρέπει να καθηστερεί λίγο κατά το άνοιγμα της (μικρή υστέρηση όμως). Δεν ξέρω όμως αν είναι θέμα εγκεφάλου ή όχι.

Pugsang φαντάζομαι ότι ούτε και εσύ πρέπει να το ξέρεις (αν είναι εντάξει ή όχι) γιατί φοράμε διαφορέτική πεταλούδα. Στο rallye είναι με ντίζα.



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
chatasos (Τάσος)
Developer - Administrator
Developer - Administrator
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 2612
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 04 Ιούν 2002, 13:14:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pugsang έγραψε:
Τι θελεις να πεις οτι δεν εχει καθόλου φίλτρο??? Ουτε καν φιλτροχοάνη???8O 8O 8O


Εγώ πάντως όταν είδα την μηχανή του, αυτό που είδα ήταν ένας
σωλήνας κομμένος εκεί που αρχίζουν τα σπιράλ.
Με άλλα λόγια εκεί που στο 206 κουμπώνει η σκούπα, αυτός δεν είχε
τίποτα!!!!
Τώρα αν πιο μέσα είχε κάποιο φίλτρο δεν το ξέρω.


Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
pezomania (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 1.6 16V

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1231
Τόπος: Mandra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 04 Ιούν 2002, 15:11:49    Θέμα δημοσίευσης: ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 1.6 16V Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΕΠΙ ΤΗ ΕΥΚΑΙΡΕΙΑ ΤΟΥ ΑΝΟΙΓΜΑΤΟΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ TOPIC ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΠΟΣΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ!

Η ΑΠΟΡΙΑ ΜΟΥ ΑΥΤΗ ΓΕΝΗΘΗΚΕ ΕΞ ΑΡΧΗΣ ΑΠΟ ΤΟ RALLYE, TO GTI & TO SAXO! ΠΟΥ ΕΝΟ ΛΕΓΑΝΕ ΟΤΙ ΦΟΡΑΝΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΑΠΕΔΙΔΑΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΕΙΣ ΚΑΙ ΡΟΠΕΣ! ΜΕΤΑ ΟΙ ΑΠΟΡΙΕΣ ΜΟΥ ΜΕΤΑΦΕΡΘΗΚΑΝ ΣΤΟ 206 (ΚΑΙ ΠΟΙΟ ΕΝΤΟΝΕΣ ΕΠΕΙΔΗ ΜΕ ΕΝΔΙΕΦΕΡΕ ΑΜΕΣΑ). ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΟΛΛΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΙΩΝΤΟΥΣΑΝ ΜΕ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ "ΓΑΛΙΚΟΥΣ" ΚΑΤΕΛΗΞΑ ΣΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ:

Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΠΟΥ ΦΟΡΑΕΙ ΤΟ 206 1.6 16V XS ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙΔΙΟΣ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΦΟΡΑΕΙ ΤΟ CC ΚΑΙ ΤΟ XSARA 1.6!!

ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΙΔΙΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΤΩΝ RALLY - GTI - SAXO !!

ΑΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΚΑΛΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΛΕΓΑΝΕ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ, ΟΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΕΧΟΥΝ ΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΤΟΥΣ ΣΤΟ MANAGEMENT ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ Ο ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ! ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΔΙΝΟΝΤΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΕΙΣ ΣΤΙΣ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΟΝΤΡΕΣ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΝΑ ΔΙΝΟΥΝ ΤΡΕΛΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ!!! (ΕΙΔΑ SAXO ΝΑ ΤΡΩΕΙ ΑΝΕΛΕΕΙΤΑ ΚΑΡΟΤΣΕΣ ΑΠΟ RALLYE ΠΟΥ ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΕΧΟΥΝ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ!)

ΕΝΔΕΙΧΤΙΚΑ ΑΝΑΦΕΡΟ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ:

RALLYE: 125 - 127HP
GTI : 122HP
SAXO: 120HP

206 XS: 118HP
206CC: 113HP
XSARA: 111HP

ΕΜΦΑΝΗΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΡΟΠΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΦΑΣΜΑ ΤΩΝ ΣΤΡΟΦΩΝ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΜΦΑΝΙΖΟΥΝ!
RALLYE: 15,2/5000
GTI : 14,6/4800
SAXO: 14.6/4600

206 XS: 16/4800
206CC: 15/4500
XSARA: 15,2/4600

ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΤΩΝ ΡΟΠΩΝ ΕΠΙΦΙΛΑΣΟΜΑΙ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΕΓΡΑΨΑ ΑΠΟ ΜΝΗΜΗΣ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΚΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΕΓΡΑΨΑ ΣΩΣΤΑ.

ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ!


Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 04 Ιούν 2002, 15:53:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

To ότι έχουνε διαφορετικό management (και έχεις δίκιο) δεν σημαίνει ότι είναι και διαφορετικοί κινητήρες. Ομως πρόσεξε διότι μια τέτοια διαφορά (113 με 118 bhp) μπορεί να υπάρχει και μεταξύ 2 XS! Είναι θέμα στρωσίματος, ανοίγματος, μεταχείρησης και ακόμη βενζίνης πυκνότητα αέρα, διαφορά θερμοκρασίας και και και....

Πάντως είναι γεγονός ότι διαφορά μεταξύ αυτοκινήτων υπάρχει. Σε management, πιθανό και εξαγωγή/εισαγωγή.



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 04 Ιούν 2002, 17:24:25    Θέμα δημοσίευσης: 118 - 110 = 8 Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Έγώ απλά προσθέτω ότι ένας λόγος που πήρα το XS ήταν το AUTOTRITI που το φέρνει ακόμη πρώτο στα Gti μέχρι 120άλογα και μάλιστα το παρουσιάζει με 118ps και 16 ροπή.

Εχω μπροστά μου τεύχη του τελευταίου έτους...και διαβάζω:
ιπποδύναμη 118hp/5720
ροπή 160/4460
0-100 9,5
τελική 198

Τελικά ποια είναι η αλήθεια?

Μήπως το μυστικό είναι στο στρόφαλο όπου εκεί το 1600 βγάζει 118 άλογα?


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Vini στις Τετ 05 Ιούν 2002, 07:55:08, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
pezomania (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 1.6 16V

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1231
Τόπος: Mandra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 05 Ιούν 2002, 07:35:04    Θέμα δημοσίευσης: ΑΛΗΘΕΙΑ & ΨΕΜΑΤΑ Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!

ΠΡΟΣ SIDOBRE:

ΠΡΑΓΜΑΤΙ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΥΤΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΙΣΧΥΕΙ ΜΕΤΑΞΥ 2 XS. ΑΛΛΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΟΥΝ, ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΡΩΤΑ (1.000 -1.500 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ Ή ΚΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 1000 ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ) ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΛΕΩ ΟΤΙ Η ΔΙΑΦΟΡΑ 5HP ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΑΝΤΙΚΗ! ΣΚΕΨΟΥ ΟΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΕΝΑ ΑΜΑΞΙ 5HP ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΡΙΞΕΙΣ ΑΡΚΕΤΑ ΛΕΦΤΑΚΙΑ!!

ΠΡΟΣ VINI:

ΟΛΕΣ ΟΙ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΕΙΣ (ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΕΣ, ΑΛΛΑ ΣΤΟ AUTO ΤΡΙΤΗ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ!) ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΣΤΡΟΦΑΛΟ!


Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 05 Ιούν 2002, 07:59:58    Θέμα δημοσίευσης: ..... Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Kαλημέρα!

Τελικά μάλλον έχει δίκιο ένας φίλος μου που είναι οπαδός CITROEN και λέει με σιγουριά ότι όλα είναι θέμα marketing....
Επειδή τα XSARA 1600 και το XS 1600 έχουν την ίδια μηχανή...πρέπει να αποδίδουν τα ίδια άλογα...μόνο και μόνο για να πουλάει η XSARA....διαφορετικά το παιχνίδι θα το είχε μόνο η PEUGEOT που συμβιβάζεται να μετριάζει τις ιπποδυνάμεις.....

αυτό όμως δεν είναι λίγο κουφο? Ιδιες μηχανές με ίδια χαρακτηρηστικά σε διαφορετικά αμαξώματα με διαφορά βάρους πάνω από 100kgr? Περίεργο....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
pugsang (Μάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 26 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1292
Τόπος: Ραφήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 05 Ιούν 2002, 09:31:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sidobre:

Στο 206 η πεταλούδα ελέγχεται απο τον εγκέφαλο για λόγους οικονομίας στην κατανάλωση.Δυστυχώς δεν μπορείς να παίξεις με την πεταλούδα οπως με το 106 που είναι με ντίζα.Ολα ξεκινάνε απο την επαναχαρτογράφηση του εγκεφάλου με σκοπο την μείωση της υστέρησης κατα το αποτομο πάτημα του γκαζιού.Δεν ξέρω αν πρεπει να αλλαχτει και το μοτερακι της πεταλούδας.Στα 106 ρυθμίζουν την γωνια ανοίγματος της πεταλούδας και επεμβαίνουν στις βελόνες στήριξης στο σωμα για να ειναι πιο γρήγορη.Παντως το πολυ καργάρισμα της ντίζας δεν κανει καλό αφου λέγεται οτι απο εκει προέρχεται το ασταθές ρελαντί.
Με δεδομένο οτι η πεταλούδα εισαγωγής του 206 1.6 16V ειναι ιδια με του 106 16V δεν αξίζει να επέμβεις αφου ειναι ικανοποιητικού μεγέθους.Για τους 8V μια αλουμινένια εισαγωγή απο το 13αρι Rallye ειναι must λογω καλου μεγέθους πεταλούδας.Ασε που ειναι και value for money αν την παρεις απο Λιοσιων μεριά.(παλιατζίδικα)


pedal to the metal
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5257
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 05 Ιούν 2002, 17:28:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pugsang έγραψε:
Sidobre:

Στο 206 η πεταλούδα ελέγχεται απο τον εγκέφαλο για λόγους οικονομίας στην κατανάλωση.Δυστυχώς δεν μπορείς να παίξεις με την πεταλούδα οπως με το 106 που είναι με ντίζα.Ολα ξεκινάνε απο την επαναχαρτογράφηση του εγκεφάλου με σκοπο την μείωση της υστέρησης κατα το αποτομο πάτημα του γκαζιού.Δεν ξέρω αν πρεπει να αλλαχτει και το μοτερακι της πεταλούδας.Στα 106 ρυθμίζουν την γωνια ανοίγματος της πεταλούδας και επεμβαίνουν στις βελόνες στήριξης στο σωμα για να ειναι πιο γρήγορη.Παντως το πολυ καργάρισμα της ντίζας δεν κανει καλό αφου λέγεται οτι απο εκει προέρχεται το ασταθές ρελαντί.
Με δεδομένο οτι η πεταλούδα εισαγωγής του 206 1.6 16V ειναι ιδια με του 106 16V δεν αξίζει να επέμβεις αφου ειναι ικανοποιητικού μεγέθους.Για τους 8V μια αλουμινένια εισαγωγή απο το 13αρι Rallye ειναι must λογω καλου μεγέθους πεταλούδας.Ασε που ειναι και value for money αν την παρεις απο Λιοσιων μεριά.(παλιατζίδικα)



φιλε τι εννοεις οταν λες αλουμινένια εισαγωγη ?


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
pugsang (Μάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 26 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1292
Τόπος: Ραφήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Ιούν 2002, 07:26:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αγαπητε dimip,

Το 13αρι Rallye ειχε αλουμινενια εισαγωγή με μεγάλη πεταλούδα.Η εισαγωγή αυτη ειναι αλουμινένια σε αντίθεση με την δικια σου που είναι πλαστική.Πρεπει ομως να το τσεκαρεις οτι ταιριαζει η κατω τρυπα στην δικια σου πολλαπλη εισαγωγή και σιγουρα θα χρειαστεί να τροποποιήσεις τον σωλήνα της σκούπας (δεν θυμάμαι αν εχεις) που φερνει αερα προς την πεταλουδα λογω μαλλον μεγαλύτερης διαμέτρου.


pedal to the metal
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
pugsang (Μάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 26 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1292
Τόπος: Ραφήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Ιούν 2002, 09:38:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δες το εδω:

http://freespace.virgin.net/rallye.106/rall3.jpg

http://freespace.virgin.net/rallye.106/ralleng.jpg


pedal to the metal
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3, 4, 5  Επόμενη
Σελίδα 1 από 5

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1714s (PHP: 88% - SQL: 12%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on