PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Ράλι Μεγάλης Βρετανίας: Λίγο πριν από τον τελευταίο γύρο

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Διεθνείς Αγώνες Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
chatasos (Τάσος)
Developer - Administrator
Developer - Administrator
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 2612
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Νοέ 2002, 18:05:47    Θέμα δημοσίευσης: Ράλι Μεγάλης Βρετανίας: Λίγο πριν από τον τελευταίο γύρο Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το Network Q Rally της Μεγάλης Βρετανίας, που αρχίζει την Πέμπτη 14 Νοεμβρίου, είναι ο 14ος και τελευταίος γύρος του Π.Π.Ρ. 2002 και ο έκτος και τελευταίος του Πρωταθλήματος Νέων της FIA.

Χαρακτηριστικά του αγώνα

Ένας αγώνας σε μαλακό χώμα, κύριο χαρακτηριστικό του οποίου είναι ο άστατος καιρός, παρά το γεγονός ότι φέτος γίνεται μια εβδομάδα νωρίτερα απ' ό,τι συνήθως. Στον αγώνα αυτόν θα υπάρχει ο μέγιστος αριθμός συμμετοχών (90), ενώ αρκετές ακόμα είναι σε «λίστα αναμονής».

Αλλαγές του φετινού αγώνα

Οι εργοστασιακές συμμετοχές θα κάνουν όλες τις ειδικές διαδρομές μέρα. Ο αγώνας φέτος κινείται πιο ανατολικά από πέρσι και το σέρβις παρκ που βρίσκεται στο Felindre (βόρεια του Swansea) έχει αποκτήσει νέα επιφάνεια. Το σύστημα κοπής των εισιτηρίων έχει βελτιωθεί ώστε να επιτρέψει στα αυτοκίνητα να παρκάρουν πιο κοντά στα σημεία παρακολούθησης των θεατών. Ένα χιλιόμετρο νέων δρόμων έχει δημιουργηθεί στην περιοχή Walters' Arena (στην Rheola, ε.δ. 6 και 15) για να επιτρέψει στους θεατές να παρακολουθήσουν τη διαδρομή στο μέσον της. Πριν την εκκίνηση, οι θεατές μπορούν να δουν από κοντά τα αυτοκίνητα στην St Mary's Street στο Cardiff. Από εκεί, το πρώτο αυτοκίνητο θα ανέβει στη ράμπα που βρίσκεται σε μικρή απόσταση ανοίγοντας προοδευτικά τους διακόπτες που θα δώσουν στο Cardiff την γιορταστική, χριστουγεννιάτική του εμφάνιση.

Νέα του Π.Π.Ρ.

Και τα δύο παγκόσμια πρωταθλήματα της FIA, των οδηγών και των κατασκευαστών, κρίθηκαν στο Ράλι Νέας Ζηλανδίας, αφήνοντας το Πρωτάθλημα Νέων της FIA να κριθεί σ΄ αυτόν τον αγώνα που είναι και ο τελευταίος της σειράς. Τουλάχιστον 6 οδηγοί μπορούν να τελειώσουν τη χρονιά στη δεύτερη θέση της βαθμολογίας. Το ενδιαφέρον από πλευράς κατασκευαστών επικεντρώνεται τώρα στις τρεις μικρότερες ομάδες, την Mitsubishi, την Hyundai και την Skoda που έχουν τους ίδιους βαθμούς.

Στο μέτωπο των ομάδων:

TEAM PEUGEOT TOTAL: (Πρωταθλήτρια 2002, με 163 βαθμούς μέχρι τώρα). Richard Burns (Νο 1), Marcus Gronholm (Νο 2) και Harri Rovanpera (Νο 3).

Ο Marcus Gronholm θέλει να ισοφαρίσει το ρεκόρ νικών σε μια χρονιά. Όμως και η Peugeot μπορεί να ισοφαρίσει ένα ρεκόρ. Το ρεκόρ νικών σε μια χρονιά στο ΠΠΡ για τους κατασκευαστές κατέχει η Lancia από το 1987. Μέχρι στιγμής, η Peugeot έχει οκτώ. Ο Didier Auriol κατέχει το ρεκόρ με 6 νίκες από το 1992. Ο Φινλανδός έχει ήδη πέντε: «Θα είχα ήδη έξι, αν δεν είχε συμβεί αυτό το γεγονός με το σέρβις στην Αργεντινή...». Ο νέος πρωταθλητής είναι ο μόνος μη Βρετανός που έχει κερδίσει το Ράλι Μεγάλης Βρετανίας από το 1993. Ο Risto Pietilainen επιστρέφει μετά από απουσία 5 αγώνων δίπλα στον γαμπρό του Harri Rovanpera. Ο Risto αρρώστησε λίγο πριν από το Neste Ράλι Φινλανδίας και τη θέση του πήρε ο Voitto Silander.

FORD MOTOR COMPANY: (2η με 94 βαθμούς). Carlos Sainz (Νο 4), Colin McRae (Νο 5) και Markko Martin (Νο 6). Ένας ακόμα οδηγός, που δεν δίνει όμως βαθμούς στην ομάδα, θα είναι ο Mark Higgins (Νo 24).

Αυτός είναι ο τελευταίος αγώνας του Colin McRae με τη Ford. Εκτός από τις τέσσερις επίσημες συμμετοχές, η M-Sport στηρίζει άλλα 5 Focus WRC ιδιωτικών ομάδων μεταξύ των οποίων και του δικού μας Γιάννη Παπαδημητρίου. Αυτός είναι ο δεύτερος αγώνας του Mark Higgins με την επίσημη ομάδα, όμως έχει ήδη κερδίσει με ένα δανεικό Focus το Ράλι Pirelli του τοπικού πρωταθλήματος του 2002.

555 SUBARU WORLD RALLY TEAM: (3η με 54 βαθμούς). Tommi Makinen (Νο 10), Petter Solberg (Νο 11). Δεν συμμετέχει τρίτο αυτοκίνητο σε αυτόν τον αγώνα.

Ο επικεφαλής της ομάδας David Lapworth είπε: «Η Subaru Θεωρεί το Network Q Ράλι «σπίτι» της. Έχουμε κερδίσει τον αγώνα πέντε φορές τα τελευταία οκτώ χρόνια. Το αυτοκίνητό μας ταιριάζει σε αυτό το είδος αγώνα. Το μόνο πρόβλημα που θα αντιμετωπίσουμε είναι ο άστατος καιρός. Βλέπετε, ο καιρός στην Ουαλία μπορεί να αλλάξει δραματικά μέσα σε λίγες εβδομάδες».

SKODA MOTORSPORT: (4η με 9 βαθμούς). Kenneth Eriksson (Νο 14), Toni Gardemeister (Νο 15) και Roman Kresta (Νο 16).

Η ομάδα ελπίζει να συνεχίσει την σειρά των επιτυχιών των τελευταίων ετών, αφού στα τελευταία 26 χρόνια έχει κερδίσει την κατηγορία της 24 φορές. Αυτός θα είναι ο τελευταίος προγραμματισμένος αγώνας του Kenneth Eriksson με τη Skoda. Ο Roman Kresta θα έχει νέο συνοδηγό. Πρόκειται για τον Milos Hulka, παλιό συνοδηγό του Emil Triner.

MARLBORO MITSUBISHI RALLIART: (5η με 9 βαθμούς). Francois Delecour (Νο 7), Alister McRae (Νο 8) και Jani Paasonen (Νο 9).

Αυτήν τη βδομάδα θα αποφασιστεί εάν ο Alister McRae θα είναι σε θέση να οδηγήσει μετά το ατύχημα με το ποδήλατο που είχε πριν από το Ράλι Σαν Ρέμο. Σίγουρο είναι ότι ο Dominique Savignoni θα αντικαταστήσει τον Daniel Grataloup στο πλάι του Francois Delecour. Ο Savignoni υπήρξε συνοδηγός του Delecour στο Μόντε του 1999, όπου και τερμάτισαν στη 4η θέση και έκτοτε δουλεύει μόνιμα σαν πλοηγός του. Αυτή είναι και η τελευταία εμφάνιση της Mitsubishi Ralliart με τα χρώματα της Marlboro.

HYUNDAI CASTROL WORLD RALLY TEAM: (6η με 9 βαθμούς). Armin Schwarz (Νo. 17) και Freddy Loix (Νo. 18) και Juha Kankkunen (Νo. 19).

Ο Μark Busfield, τιμ μάνατζερ της ομάδας, είπε: «Η ομάδα βρίσκεται σε έξαρση από την Αυστραλία, όταν ο Freddy Loix έκανε τον ταχύτερο χρόνο. Αυτό δημιούργησε ένα εξαιρετικό κλίμα μέσα στην ομάδα. Το πρόβλημα που αντιμετώπισε ο Juha Kankkunen με το μπουζί ήταν διαφορετικό από αυτά που είχαμε στο παρελθόν και ακόμα δεν γνωρίζουμε αν αυτή ήταν η αιτία της εγκατάλειψης τόσο του Juha όσο και του Armin Schwarz».

AUTOMOBILES CITROEN (δεν παίρνει βαθμούς στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών και το 2002). Thomas Radstrom (Νο 20) και Sebastien Loeb (Νο 21). Δεν υπάρχει τρίτο αυτοκίνητο σε αυτόν τον αγώνα.

Η απόφαση να συμμετάσχουν σε αυτό τον αγώνα επίσημα ήρθε πολύ αργά. Όλες αυτές οι συμμετοχές είναι για την απόκτηση εμπειρίας της Citroen ενόψει της πλήρους εμπλοκής της την επόμενη χρονιά. Επίσημα ή ανεπίσημα μέσω της Ισπανικής Piedrafita, η Citroen συμμετείχε σε 11 από τους 14 αγώνες το 2002. Αυτός θα είναι ο τελευταίος αγώνας του Denis Giraudet με την ομάδα, αφού από του χρόνου θα βρίσκεται και πάλι στο πλάι του Didier Auriol στην Skoda.

Νέα από το Πρωτάθλημα Νέων της FIA

Ο τελευταίος αγώνας του πρωταθλήματος βρίσκει δύο οδηγούς υποψήφιους του τίτλου, τον Ιταλό Andrea Dallavilla και τον Ισπανό Daniel Sola. Ο Dallavilla βρίσκεται ένα βαθμό μπροστά από τον Sola και, σε περίπτωση ισοβαθμίας, ο Ισπανός έχει μέχρι στιγμής δύο νίκες έναντι μιας του Ιταλού. Ο συνοδηγός του Dallavilla, Giovanni Bernacchini, είπε: «Για μας είναι τώρα ή ποτέ. Του χρόνου, ο Andrea θα είναι πολύ μεγάλος για να συμμετάσχει στο Πρωτάθλημα Νέων». Ο συνοδηγός του Sola, Alex Romani, είπε: «Αναγνωρίζουμε ότι έχουμε ένα ψυχολογικό πλεονέκτημα απέναντι στον Andrea... Το ότι βρισκόμαστε πίσω του είναι πάντα καλύτερο». Ο υπεύθυνος του τμήματος πελατών της Citroen, Jean-Francois Lienere, είπε: «Τα αυτοκίνητά μας έχουν σίγουρο το 1-2 στον θεσμό, τώρα ελπίζουμε ότι ο Janne Tuohino θα ανέβει στην τρίτη θέση».

Δύο οδηγοί δεν θα λάβουν μέρος σε αυτό τον αγώνα: ο Ισπανός Albert Llovera και ο Λιβανέζος Roger Feghali. Αυτός είναι ο δεύτερος χωμάτινος αγώνας του θεσμού. Το προηγούμενο Σαββατοκύριακο, ο Sola συμμετείχε στο γαλλικό ράλι Vaucluse για να αποκτήσει περισσότερη εμπειρία στο χώμα. Οι Rowe και Carlsson, τα Puma των οποίων ετοιμάζονται από την ομάδα Astra, θα οδηγήσουν σε αυτό τον αγώνα αυτοκίνητα του Γαλλικού Πρωταθλήματος που είναι πιο εξελιγμένα. Νέα υπάρχουν και από τη Suzuki: Ο Juha Kangas έκανε δοκιμές στη Φινλανδία ώστε να επιτύχει τις καλύτερες ρυθμίσεις στο ύψος του αυτοκινήτου, ενώ ο Ιάπωνας Niwa θα έχει και πάλι νέο συνοδηγό, τον τέταρτο σε έξι αγώνες! Ο Kosti Katajamaki θα κάνει την τελευταία εμφάνιση του VW Polo, ενώ από την επόμενη χρονιά θα τρέχει η νέα έκδοση. Δύο Opel ίδιων προδιαγραφών θα συμμετάσχουν σε αυτό τον αγώνα: ο Niall McShea με την ομάδα RML και ο Sven Haaf με την ομάδα Palmer. Αυτός είναι και ο τελευταίος αγώνας του 42χρονου Gwyndaf Evans στον θεσμό εξαιτίας του ορίου ηλικίας που έχει ορισθεί από το 2003. Οι τελευταίες δοκιμές βελτίωσης της ανάρτησης που έκανε ο Evans θα βοηθήσουν την επίσημη συμμετοχή της MG αλλά και το δεύτερο αυτοκίνητο που θα οδηγήσει ο Mark Blundell.

Άλλες σημαντικές συμμετοχές

«Επίτιμος καλεσμένος» οδηγός θα είναι ο τέσσερις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής μοτοσικλέτας Valentino Rossi, που θα οδηγήσει ένα Peugeot 206WRC της HF Grifone με τη χορηγία της Michelin. Για να τον τιμήσουν για τις επιτυχίες του, οι οργανωτές τού έδωσαν το τυχερό του νούμερο, το 46. Άλλη μία προσωπικότητα που θα τρέξει με ένα MG ZR Super 1600 είναι ο παλαιός οδηγός Formula 1, Mark Blundell. Στις υποστηριζόμενες από τις ομάδες συμμετοχές, συγκαταλέγονται και τα Peugeot των Gilles Panizzi και Juuso Pykalisto που προετοιμάζονται από την Bozian Racing. Ο Πολωνός Tomasz Kuchar, που θα είναι ο μόνος οδηγός που θα χρησιμοποιήσει το ίδιο αυτοκίνητο που έτρεξε στην Αυστραλία πριν από δύο εβδομάδες, είπε: «Ελπίζω να είναι ο τελευταίος αγώνας που κάνω με την Corolla».

Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι φέτος υπάρχουν πολύ λιγότερες ξένες ιδιωτικές συμμετοχές από ό,τι συνήθως. Ο 17χρονος Jari Matti Latvala θα κάνει τον πρώτο του αγώνα του ΠΠΡ έχοντας ήδη στο ενεργητικό του μερικούς αγώνες του Βρετανικού Πρωταθλήματος. Τρέχει στην Βρετανία επειδή είναι πολύ μικρός για να οδηγήσει στην πατρίδα του τη Φινλανδία. Μέντοράς του είναι ο νικητής του RAC του 1989, Pentti Airikkala.

Μεγάλο βήμα στην καριέρα τους κάνουν και οι Justin Dale, David Higgins και Mikko Hirvonen, που θα οδηγήσουν πρώτη φορά σε αγώνα του ΠΠΡ αυτοκίνητα της Subaru που υποστηρίζονται από την Prodrive, την 22 Motorsport και την World Rally Hire αντίστοιχα. Ο David Higgins, που ήταν ο νικητής στην ομάδα Ν πέρσι και θα οδηγήσει ένα Impreza του 99, είπε: «Αν κρίνω από τον καιρό που έχει αυτήν τη στιγμή στην περιοχή μου, πιστεύω ότι ο αγώνας θα είναι υγρός, ομιχλώδης και με πολλή λάσπη. Ποιος θα ήθελε να οδηγήσει ένα αυτοκίνητο τελευταίας τεχνολογίας κάτω από τέτοιες συνθήκες;». Άλλος ένας νεαρός, ο Alister Ginley, θα κάνει τα πρώτα του βήματα με αυτοκίνητο WRC σε μεγάλο αγώνα, με ένα Focus της M-Sport.

Σημαντικά Γεγονότα

Κάτοχοι τίτλων όπως ο Patrick Richard από τον Καναδά, ο David Higgins πρωταθλητής ομάδας Ν στο Βρετανικό Πρωτάθλημα αλλά και πρωταθλητής SCCA στις ΗΠΑ, και ο Ισπανός πρωταθλητής χώματος Txus Jaio, αναμένεται να δώσουν το παρών μαζί με τον νέο πρωταθλητή Νορβηγίας στην ομάδα Ν, τον Σουηδό (!) Jonas Kruse. Αλλά και ο James Thompson, κάτοχος του τίτλου σε αγώνες BTCC, θα βρεθεί στο τιμόνι ενός Mitsubishi της ομάδας Ν, ενώ και ο Hirvonen είναι πρωταθλητής F2 στη Φινλανδία.

Προσοχή

Υπάρχει ένα ασυνήθιστο κενό έξι ωρών το Σάββατο ανάμεσα στις επισκέψεις των αυτοκινήτων στο Σέρβις Παρκ, όταν ο αγώνας πηγαίνει βόρεια με κέντρο ανασυγκρότησης το Sennybridge. Ένα βοηθητικό κέντρο Τύπου θα υπάρχει και εκεί.

Τεχνικές Προκλήσεις

Ο τρεις φορές νικητής του Ράλι Μ. Βρετανίας και πιο επιτυχημένος οδηγός του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Colin McRae είπε: «Το κύριο χαρακτηριστικό του Ράλι Network Q είναι ο ...καιρός. Πραγματικά δεν ξέρεις τι να περιμένεις, οτιδήποτε ανάμεσα σε λάσπη, πάγο ή χιόνι. Δεν υπάρχει άλλος αγώνας στο ΠΠΡ όπου οι καιρικές συνθήκες να είναι τόσο ακραίες πριν τον αγώνα. Όμως, μόλις αυτός ξεκινήσει, οι καιρικές συνθήκες συνήθως δεν μεταβάλλονται. Τα περισσότερα χρόνια ο καιρός είναι υγρός και κρύος και ο δρόμος έχει πολλά σημεία με λάσπη. Η διαδρομή είναι πολύ γρήγορη και αυτό την κάνει ακόμα πιο πονηρή αφού, ανά πάσα στιγμή, βρίσκεις σημεία με πολλή λάσπη που δεν τα περιμένεις. Σε αυτό τον αγώνα οι πλοηγοί των ομάδων πραγματικά αξίζουν τον μισθό τους!».

Πηγή : rally.gr


Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
chatasos (Τάσος)
Developer - Administrator
Developer - Administrator
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 2612
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Νοέ 2002, 18:10:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το σύστημα κοπής των εισιτηρίων έχει βελτιωθεί ώστε να επιτρέψει στα αυτοκίνητα να παρκάρουν πιο κοντά στα σημεία παρακολούθησης των θεατών

Πάλι καλά που εμείς ακόμα δεν πληρώνουμε για να δούμε το δικό μας ράλυ.


Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
chatasos (Τάσος)
Developer - Administrator
Developer - Administrator
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 2612
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 17 Νοέ 2002, 17:24:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

1. Petter SOLBERG (N) Subaru Impreza WRC 2002 3:30:36.4 0:00:00.0
2. Markko MΔRTIN (EE) Ford Focus RS WRC 02 3:31:00.8 +0:00:24.4
3. Carlos SAINZ (E) Ford Focus RS WRC 02 3:32:12.1 +0:01:35.7
4. Tommi MΔKINEN (FIN) Subaru Impreza WRC 2002 3:33:13.9 +0:02:37.5
5. Colin MCRAE (GB) Ford Focus RS WRC 02 3:33:37.9 +0:03:01.5
6. Mark HIGGINS (GB) Ford Focus RS WRC 02 3:35:38.3 +0:05:01.9
7. Harri ROVANPERΔ (FIN) Peugeot 206 WRC 3:35:52.2 +0:05:15.8
8. Freddy LOIX (B) Hyundai Accent WRC3 3:35:52.3 +0:05:15.9
9. Juha KANKKUNEN (FIN) Hyundai Accent WRC3 3:36:05.5 +0:05:29.1
10. Toni GARDEMEISTER (FIN) Skoda Octavia WRC Evo 3 3:36:39.3 +0:06:02.9
11. Gilles PANIZZI (F) Peugeot 206 WRC 3:39:12.6 +0:08:36.2
12. Manfred STOHL (A) Ford Focus WRC 3:39:42.2 +0:09:05.8
13. Kenneth ERIKSSON (S) Skoda Octavia WRC Evo 3 3:41:01.8 +0:10:25.4
14. Armin KREMER (D) Ford Focus 3:45:55.4 +0:15:19.0
15. Roman KRESTA (CZ) Skoda Octavia WRC Evo 3 3:47:02.4 +0:16:26.0

Gronholm & Burns εγκατέλειψαν...


Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004

Ένταξη: 20 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 936
Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 18 Νοέ 2002, 00:10:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αν ειδα καλα ο Gronholm εριξε κατι τρομερα τουμπιδια γι'αυτο εγκατελειψε..
Παντως δεν πηγαμε και πολυ καλα...
Αλλα θα μου πεις Γαλλικο αμαξι στην Αγγλια λογικο


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 19 Νοέ 2002, 04:29:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μπράβο στον Solberg! Αυτό το παλληκάρι θα γίνει σύντομα πρωταθλητής. Μια καλή ομάδα του χρειάζεται, τίποτα άλλο.

Και ο Martin πάει γ@μιώντ@ς σα τον Colin στα νιάτα του, χωρίς τις τούμπες όμως. Λέτε να γίνει καλύτερος από αυτόν;

O Panizzi πάντως τερμάτισε όρθιος... Wink

Κι ο Ροβάνπερα κράτησε όπως πάντα τη σημαία...


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Διεθνείς Αγώνες Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1279s (PHP: 79% - SQL: 21%) - SQL queries: 19 - GZIP enabled - Debug on