PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

306 - Ανάρτηση KW / Προφόρτιση ελατηρίου. Τι ισχύει τελικά?

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
nik_marin (Nikos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


306 Race

Ένταξη: 07 Μάρ 2005
Δημοσιεύσεις: 582

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 21 Οκτ 2005, 20:56:13    Θέμα δημοσίευσης: 306 - Ανάρτηση KW / Προφόρτιση ελατηρίου. Τι ισχύει τελικά? Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

έχω ένα 306 με kw var2 το αυτοκίνητο ΔΕΝ το έχω χαμηλώσει καθόλου, εάν το χαμηλώσω θα μαλακώσει το ελατήριο ???
λόγω του ότι δεν θα είναι σφιγμένο πλέον τόσο πολύ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Οκτ 2005, 18:28:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το ελατηριο δεν μαλακωνει (πρακτικα) ΠΟΤΕ. Τα αμορτησερ με τη χρηση χανουν την σκληρωτητα τους αλλα το ελατηριο οχι. Ο μονος τροπος να αλλαξουν οι μηχανικες ιδιοτητες του ελατηριου ειναι αν υποστει θερμικη κατεργασια.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
nik_marin (Nikos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


306 Race

Ένταξη: 07 Μάρ 2005
Δημοσιεύσεις: 582

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 24 Οκτ 2005, 00:14:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το γόνατο είναι αυτό
http://www.306gti6.com/forum/showthread.php?id=34077&page=last


και λέω εάν το χαμηλώσω (ξεβιδώνοντας το κάτω πιατέλο ) θα μαλακώσει λόγω προφορτισεις ??
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 24 Οκτ 2005, 08:13:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Tο ελατηριο ειτε προφορτισμεο ειτε ελευθερο εχει τον ιδιο συντελεστη σκληρωτητας. Αλλαζωντας τη θεση του πιατελου απλα αλλαζεις το ηψος και τη διαδρομη της αναρτησης. Δηλαδη αν το κατεβασεις θα κατσει χαμηλωτερα το αμαξι. Αν το ανεβασεις (δηλαδη συμπιεσεις - προφωρτισεις) θα κατσει ψηλοτερα το αμαξι.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 24 Οκτ 2005, 10:09:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

STELIOS έγραψε:
Tο ελατηριο ειτε προφορτισμεο ειτε ελευθερο εχει τον ιδιο συντελεστη σκληρωτητας.
Thumb Left Thumb Left Thumb Left Thumb Left Thumb Left Thumb Left



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
ultra-one (Χάρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)

Ένταξη: 13 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1792
Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 24 Οκτ 2005, 12:46:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sidobre έγραψε:
STELIOS έγραψε:
Tο ελατηριο ειτε προφορτισμεο ειτε ελευθερο εχει τον ιδιο συντελεστη σκληρωτητας.
Thumb Left Thumb Left Thumb Left Thumb Left Thumb Left Thumb Left


Και όμως έχετε και οι δύο λάθος αν το ελατήριο είναι προοδευτικό (progressive)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing


Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 24 Οκτ 2005, 14:10:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ultra-one έγραψε:
Sidobre έγραψε:
STELIOS έγραψε:
Tο ελατηριο ειτε προφορτισμεο ειτε ελευθερο εχει τον ιδιο συντελεστη σκληρωτητας.
Thumb Left Thumb Left Thumb Left Thumb Left Thumb Left Thumb Left


Και όμως έχετε και οι δύο λάθος αν το ελατήριο είναι προοδευτικό (progressive)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing


Ρε παιδιά, το κάνετε συνέχεια αυτό. Τί πετάγεστε;

Το παιδί ρώτησε για την ανάρτησή του. Ο Στέλιος του απάντησε για την ανάρτησή του. Τί σχέση έχουν τώρα τα προοδευτικά ελατήρια που είναι παντελώς άσχετα με το γραμμικό που φοράει η KW.

Στην ίδια ερώτηση (την έχει κάνει και αλλού το παιδί) αγνοούν πλήρως ότι το ελατηριάκι που έχει πάνω η ανάρτησή του (helper) το μόνο ρόλο που παίζει είναι στην υπερέκταση να κρατάει το ελατήριο πάνω στο πιατέλο. Κάθονται και προσπαθούν να βγάλουν πόσο προφορτίζεται αυτό... ΗΜΑΡΤΟΝ και είναι περίπου 40lbs/inch!



If everything seems under control, you're just not going fast enough...


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Sidobre στις Δευ 24 Οκτ 2005, 14:34:16, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 24 Οκτ 2005, 14:31:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

την ιδια αποροια ειχε γνωστος με kw1 σε 206 2.0 που την ειχε τερμα πανω και εψαχνε τροπο να τη κατεβασει χωρις να χαμηλωσει.δηλαδη θα εβαζε τις πλακες της πεζο σπορτ ωστε να ψηλωσει το αμαξι κατα μισο ποντο τον οποιο θα εδινε χαμηλωνοντας στη kw. ετσι το χελπερ θα επαυε να ειναι εντελως συμπιεσμενο και ουσιαστικα ανυπαρκτο.αυτος θεωρουσε οτι το χελπερ εκτος απο το να κρατα το κυριο ελατηριο στη θεση του, βοηθα και σαν ενα ειδος μπαμπ στοπ πραγμα που εγω πολυ αμφιβαλλω.
παντως δεν νομιζω να μαλακωσει η αναρτηση καθως το κυριο ελατηριο δεν θα αλλαξει η προφορτιση του αν αλλαξεις υψος . το δε χελπερ δε βοηθα σε τετοιες καταστασεις νομιζω.
αν τον δω απο βδομαδα θα ρωτησω τι πετυχε.



υ.γ παντως ο τυπος ειναι ιδιαζουσα περιπτωση. φορα 185-60-15 και τρεχει με τσινκο στα ραλλυ.εχει ουκ ολογες φορες γραψει χωματινες διαδρομες με το 206 Rolling eyes
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 205 rallye/gti

Ένταξη: 07 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 3142
Τόπος: στους αγωνες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 24 Οκτ 2005, 14:32:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Προεδρε χαλαρωσε! Wink


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 24 Οκτ 2005, 14:35:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Lef205 έγραψε:
Προεδρε χαλαρωσε! Wink


Χαλάρωσα! Salute



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 24 Οκτ 2005, 14:40:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
....αυτος θεωρουσε οτι το χελπερ εκτος απο το να κρατα το κυριο ελατηριο στη θεση του, βοηθα και σαν ενα ειδος μπαμπ στοπ πραγμα που εγω πολυ αμφιβαλλω.


Blink


Οποιος κοιτάξει μια τέτοια ανάρτηση με το αυτοκίνητο να πατάει, θα δει ότι το helper είναι σχεδόν τελείως συμπιεσμένο.



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
ultra-one (Χάρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)

Ένταξη: 13 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1792
Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 24 Οκτ 2005, 15:17:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sidobre έγραψε:
ultra-one έγραψε:
Sidobre έγραψε:
STELIOS έγραψε:
Tο ελατηριο ειτε προφορτισμεο ειτε ελευθερο εχει τον ιδιο συντελεστη σκληρωτητας.
Thumb Left Thumb Left Thumb Left Thumb Left Thumb Left Thumb Left


Και όμως έχετε και οι δύο λάθος αν το ελατήριο είναι προοδευτικό (progressive)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing


Ρε παιδιά, το κάνετε συνέχεια αυτό. Τί πετάγεστε;

Το παιδί ρώτησε για την ανάρτησή του. Ο Στέλιος του απάντησε για την ανάρτησή του. Τί σχέση έχουν τώρα τα προοδευτικά ελατήρια που είναι παντελώς άσχετα με το γραμμικό που φοράει η KW.

Στην ίδια ερώτηση (την έχει κάνει και αλλού το παιδί) αγνοούν πλήρως ότι το ελατηριάκι που έχει πάνω η ανάρτησή του (helper) το μόνο ρόλο που παίζει είναι στην υπερέκταση να κρατάει το ελατήριο πάνω στο πιατέλο. Κάθονται και προσπαθούν να βγάλουν πόσο προφορτίζεται αυτό... ΗΜΑΡΤΟΝ και είναι περίπου 40lbs/inch!


Κάποιος διαβάζοντας τον ΤΙΤΛΟ του ποστ και ΟΛΑ τα ποστ εκτός το 1ο, δεν μπορεί να καταλάβει ότι μιλάμε συγκεκριμένα για τα ελατήρια της KW!!!!!

Αυτό πάντως που έχω πει ισχύει! Laughing

Προτείνω πάντως να αλλάξετε τον τίτλο σε "Προφόρτιση ελατηρίου KW τι ισχύει τελικά ?" για αποφυγή μπερδεμάτων!!!! Cool Cool Cool Cool


Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 24 Οκτ 2005, 15:19:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Kαι για να γίνω πιο αναλυτικός

Αυτά που έχει η KW είναι Helper Springs

Ενα ωραίο κειμενάκι που βρήκα και εξηγεί την λειτουργία τους:

Helper springs are used to prevent the Main springs from becoming loose in the spring seats when the wheels are at full droop. The Helper springs, unlike the Tender springs, have very little spring rates, and therefore do not affect the suspension characteristics of the vehicle.

If a car lifts a wheel in a turn or becomes airborne over bumps then the strut will extend and the shorter main spring will become loose, free to rattle and move around. If a spring re-seats incorrectly the car will have that wheel loaded more than others and the handling will change dramatically. The car may become unstable in certain situations. The Helper springs are used to keep the main springs seated and pressed against the spring perches, not allowing them to move freely, jump, rattle, move around and possibly re-seat incorrectly off-center. Some racing series require these springs if shorter main springs are used.

Υπάρχουν κάποιες αναρτήσεις που έχουν Tender Springs. Αυτό είναι εντελώς διαφορετικό και τότε μιλάμε για συνεργασία κύριου ελατηρίου και του δευτερεύοντος. Αυτά, ναι βοηθάνε στην ομαλή επαναφορά του κύριου ελατηρίου και τα βλέπουμε συνήθως στις πολύ σκληρές αναρτήσεις για να μην "χοροπηδάει" ολόκληρο το αυτοκίνητο (να είναι πιο φιλικό).



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1502s (PHP: 83% - SQL: 17%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on