PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Audi Shooting Brake: Το ΤΤ του μέλλοντος;

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Νέα Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)

Ένταξη: 10 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1865
Τόπος: Αμπελογκάρντεν

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Οκτ 2005, 09:59:37    Θέμα δημοσίευσης: Audi Shooting Brake: Το ΤΤ του μέλλοντος; Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος






Ποιο είναι το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του μοναδικού -τουλάχιστον για την ώρα-, coupe μοντέλου της Audi; Φυσικά το... λογότυπό του, αφού δεν υπάρχει άλλο αυτοκίνητο της γερμανικής εταιρείας, στο οποίο να μην συνδυάζονται γράμματα και αριθμοί. Αυτό, ωστόσο, δεν εμπόδισε το ΤΤ να αποδειχθεί ιδιαίτερα επιτυχημένο εμπορικά, σε σημείο που, ίσως, και οι ιθύνοντες της Audi δεν περίμεναν.

Ωστόσο, αυτή τη στιγμή αποτελεί και το πιο "ηλικιωμένο" μοντέλο της γερμανικής, εταιρείας, αφού βρίσκεται στην αγορά σχεδόν επτά χρόνια και το μοναδικό εκτός της νέας εταιρικής ταυτότητας με την ανεστραμμένη τραπεζοειδή μάσκα. Η αντικατάσταση βέβαια ενός δημοφιλούς και καταξιωμένου -πλέον- μοντέλου μόνο εύκολο εγχείρημα δεν αποτελεί, ειδικά όταν όλα αυτά τα χρόνια έχει δημιουργήσει αρκετούς ανταγωνιστές.

Θα είναι όμως το πρωτότυπο Shooting Brake, που θα παρουσιαστεί στην έκθεση αυτοκινήτου του Τόκιο σε λίγες ημέρες, ο αντικαταστάτης του ΤΤ; Κι αν είναι αυτό το νέο μοντέλο, που πήγαν οι καμπύλες του σημερινού; Το σίγουρο είναι πως το πρωτότυπο των φωτογραφιών δεν θυμίζει ΤΤ, αλλά με την πρώτη ματιά αντιλαμβάνεται κανείς πως πρόκειται για μοντέλο της γερμανικής εταιρείας, χάρη στην "εταιρική" μάσκα με τις χρωμιωμένες γρίλιες που κυριαρχεί στο μπροστινό μέρος, αλλά και στους τέσσερις κύκλους που βρίσκονται στο καπό, πάνω από τη μάσκα, όπως και στο πρωτότυπο Le Mans.

Το μοναδικό στοιχείο που ίσως θυμίζει ΤΤ, είναι το «σπάσιμο» της πλευρικής γραμμής στα μπροστινά φτερά, αφού και τα τύπου LED φωτιστικά σώματα θυμίζουν περισσότερο εκείνα του Α3, αλλά και του φουτουριστικού, "κινηματογραφικού" RSQ. Οι διαστάσεις του είναι πιο κοντά στο σημερινό Α3, αφού το μήκος του πρωτότυπου φτάνει τα 4,18 μέτρα -14 εκατοστά περισσότερα από το ΤΤ- το πλάτος τα 1,84 μέτρα και το ύψος τα 1,35 μέτρα

Το πίσω μέρος αποτελεί κάτι το εντελώς καινούριο, όχι μόνο σε σχέση με το ΤΤ, αλλά και για μοντέλο της Audi. Θα μπορούσε να θεωρηθεί σαν ένα Α3 με περισσότερο κεκλιμένη οροφή, ωστόσο η πίσω ανεστραμμένη κολόνα και τα φωτιστικά σώματα που "εισέρχονται" στο προφίλ του μοντέλου, αποτελούν νέα σχεδιαστική προσέγγιση για τη γερμανική εταιρεία.

Ο διαχύτης στο πίσω μέρος -αλλά και στο μπροστινό- μόνο διακοσμητικό στοιχείο δεν αποτελεί, αφού οι επιδόσεις του Shooting Brake δεν είναι ευκαταφρόνητες, κάτι που μαρτυρούν και οι ζάντες των 19 ιντσών με τις διπλές ακτίνες και τα ελαστικά διαστάσεων 245/40 αλλά και οι δύο ξεχωριστές απολήξεις της εξάτμισης, τοποθετημένες στα άκρα του αμαξώματος.

Ελάχιστα, ίσως, θα μπορούσε να προσάψει κανείς στη γερμανική εταιρεία, αλλά η σχεδίαση του εσωτερικού και η ποιότητα των υλικών, αποτελούν, τις περισσότερες φορές, πρότυπα για τον ανταγωνισμό, ακόμα και τον ομοεθνή. Αυτό, φυσικά, επαναλαμβάνεται στον υπερθετικό βαθμό στο "νέο ΤΤ", που εντυπωσιάζει με τις καθαρές γραμμές του ταμπλό, διαθέτοντας ταυτόχρονα και τις απαραίτητες σπορτίφ πινελιές.

Το τιμόνι με το επίπεδο κάτω μέρος φαίνεται να είναι δανεισμένο από το κορυφαίο RS4, ενώ ενσωματώνει και το διακόπτη ρύθμισης της ανάρτησης σε δύο θέσεις. Μην σας ξενίζουν οι τρεις κυκλικοί αεραγωγοί στο κέντρο του ταμπλό, αφού μόνο από τους δύο εξωτερικούς θα υπάρχει παροχή αέρα.

Ο κεντρικός αποτελεί μία οθόνη πολλαπλών ενδείξεων, τεχνολογίας ΟLED, (Organic Light Emition Diode) που θα προβάλλει τις πληροφορίες, είτε σε ψηφιακή είτε σε αναλογική μορφή, ενώ χάρη στην τεχνολογία που χρησιμοποιεί -τα οργανικά πολυμερή-, οι πληροφορίες θα είναι ορατές ακόμα και με πολύ έντονο ηλιακό φως και υπό γωνία 170 μοιρών.

Στην κεντρική οθόνη αφής θα προβάλλονται οι πληροφορίες από το σύστημα δορυφορικής πλοήγησης και το αναβαθμισμένο σύστημα πολυμέσων MMI (Multimedia Interface), ενώ θα είναι δυνατή και η χρήση των ειδικών μολυβιών -touch pens- στην οθόνη, που χρησιμοποιούνται και στα smart phones.

Ο θάλαμος των επιβατών θα μπορεί να φιλοξενεί τέσσερα άτομα, εστιάζοντας φυσικά περισσότερο στους δύο μπροστινούς, και ορισμένες αποσκευές, αφού η χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ φτάνει τα 255 λίτρα, ενώ αν αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα ο όγκος αυξάνεται στα 730 λίτρα.

Για την περίσταση, στο πρωτότυπο Shooting Brake έχει τοποθετηθεί ο V6 κινητήρας των 3.200κ.εκ. που αποδίδει 250 ίππους και 320Nm ροπής, γνωστός από τη παρουσία του τόσο στα σημερινά Α3 και ΤΤ, όσο και στο άρτι αφιχθέν στην ευρωπαϊκή αγορά VW Golf R32. Στον τομέα της μετάδοσης επιλέχτηκε η λύση της τετρακίνησης μέσω πολύδισκου συμπλέκτη -Haldex-, αφού ο εγκάρσια τοποθετημένος κινητήρας θα δυσκόλευε την κλασική λύση των τριών διαφορικών.

Οι επιδόσεις θα είναι αντίστοιχες με την εικόνα του μοντέλου, με τα πρώτα 100χλμ./ώρα να καλύπτονται από στάση σε 6 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα θα περιορίζεται στα 250χλμ./ώρα. Αν και το πρωτότυπο Audi εξοπλίζεται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων, στις εκδόσεις παραγωγής θα υπάρχει και η επιλογή του ημιαυτόματου σειραϊκού DSG.

Οι αναρτήσεις αποτελούνται από γόνατα McPherson στον μπροστινό άξονα και διάταξη πολλαπλών συνδέσμων στον πίσω ενώ παρουσιάζει ενδιαφέρον η "μαγνητική" μεταβολή της σκληρότητας των αμορτισέρ. Αντί για το κλασικό υγρό που διαθέτουν τα περισσότερα αμορτισέρ σε εκείνα του πρωτότυπου έχει τοποθετηθεί ένα υγρό του οποίου το ιξώδες μεταβάλλεται ανάλογα με το μαγνητικό πεδίο.

Έτσι, χάρη στους ηλεκτρομαγνήτες που έχουν τοποθετηθεί, μεταβάλλεται η ένταση του ηλεκτρικού ρεύματος που τους διαπερνά και ανάλογα σκληραίνει -με πιο παχύρευστο υγρό- ή μαλακώνει η ανάρτηση -με λεπτόρευστο.

Το Shooting Brake σίγουρα υπόσχεται πολλά, τόσο από πλευράς εμφάνισης όσο και από πλευράς επιδόσεων. Θα φέρει όμως μόνο αυτό τα διακριτικά ΤΤ; Μήπως βρισκόμαστε μπροστά στη δημιουργία μιας νέας γενιάς μοντέλων με τα γνωστά διακριτικά που θα περιλαμβάνουν και hatchback και coupe και cabrio εκδόσεις; Υπομονή μέχρι τον ερχόμενο Σεπτέμβριο και την έκθεση του Παρισιού. Εκεί τα πάντα θα έχουν ξεκαθαρίσει!

Πηγή: in.gr/auto


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Νέα Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1624s (PHP: 53% - SQL: 47%) - SQL queries: 13 - GZIP enabled - Debug on