PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - 206 1.6 16v 2ο στάδιο/ηλεκτρικό γκάζι+Bosch εγκέφαλo
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
206 Blackbird (Γιώργος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


206 XS 1.6

Ένταξη: 22 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 40
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 22 Ιαν 2005, 23:10:24    Θέμα δημοσίευσης: 206 - 206 1.6 16v 2ο στάδιο/ηλεκτρικό γκάζι+Bosch εγκέφαλo Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation 1/2/05 Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation
Προς κάθε αναγνώστη:Επειδή ασχολούμαι και επαγγελματικά με την βελτίωση του αυτοκινήτου και προς αποφυγή παρεξηγήσεων αναφέρομαι για το προσωπικό μου αυτοκίνητο.Για τον λόγο αυτόν δεν ονομάζω βελτιωτές και απαντώ μονο δημόσια στο FORUM και όχι σε PM.


Laughing Δεν ξέρω αν θα έπρεπε να απαντήσω σε κάποιο άλλο σχετικό θέμα.
Ο λόγος που άνοιξα νέο θέμα είναι γιατί πιστεύω ότι ενδιαφέρει τους
περισσότερους με 206 1600 16V.

Ας τα πάρουμε από την αρχή...

Όπως οι περισσότεροι από εμάς πιστεύω, άρχισα την βελτίωση από τα κλασικά...Ζαντολάστιχα , εξάτμιση , φιλτροχοάνη...
Και εδώ σταματά η ομοιότητα με μία συνηθησμένη βελτίωση.
Η χοάνη της Green δούλεψε αλλά όταν το αυτοκίνητο ζεσταινόταν ή δούλευε καλοκαίρι η απόδοση έπεφτε.( πολυ κατά την ταπεινή μου γνώμη).Δοκιμάζω λοιπόν σκούπα.Δεν είδα και μεγάλη διαφορά, προφανώς ο λόγος ήταν γιατί δεν μπορεί να πάρει φρέσκο αέρα εξαιτίας περιορισμών στον χώρο του κινητήρα.Συνεχίζοντας την "μανία" μου με την εισαγωγή αγόρασα και ένα βαρελάκι της BMC.Είχε διαφορά αλλά πιστεύω ότι ήταν καλό μόνο για πρώτο στάδιο. Αφού λοιπόν είδα ότι το αυτοκίνητο ανταποκρίνονταν στις αλλαγές αποφάσισα να βάλω και πρόγραμμα.Το αποτέλεσμα ήταν καλό.Η απόδοση ήταν πολύ καλή αν εξαιρέσεις το λαμπάκι του check που έμενε συνεχώς αναμένο και την όχι καλή απόδοση χαμηλά.Ήταν όμως η αρχή για να μπώ για τα καλά στον χορό της βελτίωσης.

Στην αρχή έβαλα ρυθμιζόμενα γρανάζια εκκεντροφόρων και ανέβασα την συμπίεση.το αποτέλεσμα ήταν 135 ίπποι και 16.8 ροπή.
Έλα όμως που τα saxoralla με είχαν ακόμη για πρωινό.Δεν είμαι κοντράκιας αλλά σε ποιον αρέσει να τον περνάνε για πλάκα ???

Είχε έρθει η ώρα για δραστικά μέτρα...
Ροική εξέλιξη στο καπάκι εκκεντροφόροι Χταπόδι , εξάτμιση ,καταλύτης πρόγραμμα 2ου σταδίου και στήσιμο του αυτοκινήτου για τα αναμενόμενα
150+ άλογα που περίμενα.Αποτέλεσμα 154ps , 17.8kg ροπή και κόφτης στις 7800 !!! και όλα αυτά
ΧΩΡΙΣ ΑΛΛΑΓΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ , ΜΕ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΓΚΑΖΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ, ΤΟΝ ΤΡΙΦΥΣΣΟ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΤΗΣ BOSCH, ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ ΦΙΛΤΡΟΚΟΥΤΙ !!!!!

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Θέλει πολύ ψάξιμο πριν κάνουμε οτιδήποτε...

Αυτά τα λίγα προς το παρόν...


Έχει επεξεργασθεί από τον/την 206 Blackbird στις Τρι 01 Φεβ 2005, 14:36:27, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31102
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Ιαν 2005, 10:32:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καθολου ασχημα θα ελεγα.
Εχεις κανενα διαγραμμα δυναμομετρησης?
Που την εκανες την δυναμομετρηση?
Προφανως τα 154 ειναι θεωριτικος υπολογισμος της ισχυος στο στροφαλο.
Στους τροχους ποσο εδειξε?
Αυτα τα ολιγα ερωτηματα....
Ετσι για να μιλαμε με συγκεκριμενα στοιχεια. Wink


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5257
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Ιαν 2005, 12:33:48    Θέμα δημοσίευσης: Re: 206 1.6 2ο στάδιο με ηλεκτρικό γκάζι και Bosch εγκέφαλο Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

206 Blackbird έγραψε:
Laughing Δεν ξέρω αν θα έπρεπε να απαντήσω σε κάποιο άλλο σχετικό θέμα.
Ο λόγος που άνοιξα νέο θέμα είναι γιατί πιστεύω ότι ενδιαφέρει τους
περισσότερους με 206 1600 16V.

Ας τα πάρουμε από την αρχή...

Όπως οι περισσότεροι από εμάς πιστεύω, άρχισα την βελτίωση από τα κλασικά...Ζαντολάστιχα , εξάτμιση , φιλτροχοάνη...
Και εδώ σταματά η ομοιότητα με μία συνηθησμένη βελτίωση.
Η χοάνη της Green δούλεψε αλλά όταν το αυτοκίνητο ζεσταινόταν ή δούλευε καλοκαίρι η απόδοση έπεφτε.( πολυ κατά την ταπεινή μου γνώμη).Δοκιμάζω λοιπόν σκούπα.Δεν είδα και μεγάλη διαφορά, προφανώς ο λόγος ήταν γιατί δεν μπορεί να πάρει φρέσκο αέρα εξαιτίας περιορισμών στον χώρο του κινητήρα.Συνεχίζοντας την "μανία" μου με την εισαγωγή αγόρασα και ένα βαρελάκι της BMC.Είχε διαφορά αλλά πιστεύω ότι ήταν καλό μόνο για πρώτο στάδιο. Αφού λοιπόν είδα ότι το αυτοκίνητο ανταποκρίνονταν στις αλλαγές αποφάσισα να βάλω και πρόγραμμα.Το αποτέλεσμα ήταν καλό.Η απόδοση ήταν πολύ καλή αν εξαιρέσεις το λαμπάκι του check που έμενε συνεχώς αναμένο και την όχι καλή απόδοση χαμηλά.Ήταν όμως η αρχή για να μπώ για τα καλά στον χορό της βελτίωσης.

Στην αρχή έβαλα ρυθμιζόμενα γρανάζια εκκεντροφόρων και ανέβασα την συμπίεση.το αποτέλεσμα ήταν 135 ίπποι και 16.8 ροπή.
Έλα όμως που τα saxoralla με είχαν ακόμη για πρωινό.Δεν είμαι κοντράκιας αλλά σε ποιον αρέσει να τον περνάνε για πλάκα ???

Είχε έρθει η ώρα για δραστικά μέτρα...
Ροική εξέλιξη στο καπάκι εκκεντροφόροι Χταπόδι , εξάτμιση ,καταλύτης πρόγραμμα 2ου σταδίου και στήσιμο του αυτοκινήτου για τα αναμενόμενα
150+ άλογα που περίμενα.Αποτέλεσμα 154ps , 17.8kg ροπή και κόφτης στις 7800 !!! και όλα αυτά
ΧΩΡΙΣ ΑΛΛΑΓΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ , ΜΕ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΓΚΑΖΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ, ΤΟΝ ΤΡΙΦΥΣΣΟ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΤΗΣ BOSCH, ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ ΦΙΛΤΡΟΚΟΥΤΙ !!!!!

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Θέλει πολύ ψάξιμο πριν κάνουμε οτιδήποτε...

Αυτά τα λίγα προς το παρόν...


ποσο σου κοστισαν αυτα;


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Ιαν 2005, 12:37:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Επισης, καλο θα ηταν να μας πεις τι χαρακτηριστικα εκκεντροφορων εβαλες, ποσο αυξησες τη συμπιεση, τι χταποδι εβαλε κλπ.
Ολα στη φορα Very happy
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
tsikis (Νικος)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


peugeot 307 1.6

Ένταξη: 03 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 366
Τόπος: ΝΕΟΣ ΚΟΣΜΟΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Ιαν 2005, 13:02:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ξεκίνα !!!! Wink Cool
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
206 Blackbird (Γιώργος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


206 XS 1.6

Ένταξη: 22 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 40
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Ιαν 2005, 14:02:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Smile Ένας ένας φίλοι.δεν προλαβαίνω να απαντήσω σε όλους !!!!
Δυναμομέτρηση στον χχχχχχχχχ 150ps 18kg ροπη εννοείται στον στρόφαλο.μεταξύ μας δεν πρέπει να λέμε ψέματα !!!!.Στον τροχό είδα 130ps. Στην χχχχχχχχ( ναι καλά το καταλάβατε είμαι και εγω άπιστος Θωμάς) έδειξε 153,8 και 17,7 ροπή.
Το πήγα στον χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ
Εκκεντροφόρους έβαλα ασύμετρους 262 εισαγωγή 252.Το χταπόδι το σχεδίασε ο μηχανικός για να δουλέψει με τους εκκεντροφόρους και έδωσε το σχέδιο στον εξατμισά.Συμπίεση 11.5:1.Εξάτμιση 53mm!
Η γνώμη μου είναι ότι όλα τα λεφτά είναι στα 3 σημεία :
Ροική στην κεφαλή.Όποιος έχει δει το καπάκι θα καταλάβει..
Στην ρύθμηση των εκκεντροφορων
Στο πρόγραμμα

Μου έχει κοστίσει μέχρι τώρα περίπου για τα μηχανικά με το πρόγραμμα 4000
Πλήρη εξάτμιση με καταλύτη 900, οι αναρτήσεις 800 ,τα φρένα 400 .πάντα σε ευρά ...

Και επειδή δεν κάνει μόνο να δίνεις αλλά και να παίρνεις έκανα ένα μικρό δωράκι στο αυτοκίνητο...3φτερο δίσκο συμπλέκτη.

Τώρα βολτάρω καταχαρούμενος χωρίς να φοβάμαι μην πάθει κάτι και το κυριότερο τα 2λιτρα τα έχω για πρωινό ( RC δεν έχω βρει ακόμη) , saxoralla μαμά η πρώτο στάδιο δεν περνάνε και τόσο καλά δίπλα μου,και έχω το θράσος να ανοίγω και με vtec .και έχω και καβάνζτα 10+ άλογα μόνο με αλλαγή εκκεντροφόρων.Τα νούμερα που γράφω είναι μετρημένα με GPS
0 - 60 3.92 sec ,0 - 80 5.5 sec ,0 -100 7.5 sec ,0 - 120 10.36sec ,0 - 160 18.02sec
0-400m 15.5 sec με 148.3km , 0 - 1000 28.1 sec με 190 km
Φρενάρισμα από 100km - 0m 38,51m 2.8 sec !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Υ.Γ. Πως μπορώ να στείλω φωτο από την κουκλα μου ???


Έχει επεξεργασθεί από τον/την 206 Blackbird στις Δευ 14 Φεβ 2005, 17:39:54, 2 φορές συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
p206xs2 (Γρηγόρης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 1.6 (16V) XS (2003)

Ένταξη: 02 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 273
Τόπος: Αθήνα, Νέος Κόσμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Ιαν 2005, 16:26:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γιώργο πόσα Km έχει το αμάξι σου;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
206 Blackbird (Γιώργος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


206 XS 1.6

Ένταξη: 22 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 40
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Ιαν 2005, 16:34:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

p206xs2 έγραψε:
Γιώργο πόσα Km έχει το αμάξι σου;


Razz 22.700 Από τα οποία έχει κάνει περίπου 9000 με το δεύτερο στάδιο.
Τα περισσότερα έχουν γίνει σε ταξίδια και σε πλακίτσα στον κόφτη με φίλους στον δρόμο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
lepou (lefteris)
Μέλος
Μέλος


206 GTi

Ένταξη: 28 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 159

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Ιαν 2005, 17:04:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φιλε συχγαρητηρια ακουγετε πολυ καλο.Να ρωτησω και εγω κανα δυο παραγματακια?
Απο ρλαντι πως εισαι? ειναι σταθερο και που? καρτα καυσαερειων βγαζεις?Χαμηλα πως ειναι το αμαξι , απο ποιες στροφες και μετα ξυπναει και μεχρι που συνεχιζει να τραβαει?Τελος το προγραμμα το φτιαχνει ο ιδιος ο Τσουργιανης?
THAKSSSSS !!!!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Ιαν 2005, 20:30:57    Θέμα δημοσίευσης: Re: 206 1.6 2ο στάδιο με ηλεκτρικό γκάζι και Bosch εγκέφαλο Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

206 Blackbird έγραψε:
Laughing Δεν ξέρω αν θα έπρεπε να απαντήσω σε κάποιο άλλο σχετικό θέμα.
Ο λόγος που άνοιξα νέο θέμα είναι γιατί πιστεύω ότι ενδιαφέρει τους
περισσότερους με 206 1600 16V.

Ας τα πάρουμε από την αρχή...



Αγαπητέ Γιώργο ή αλλιώς κ. WRC Tuning, (george175@wrctuning.gr)

O Tρόπος που διάλέξατε να κάνετε διαφήμιση του αντικειμένου σας δεν είναι και ο καλύτερος.

Είχαμε επικοινωνήσει μέσω e-mail και είχαμε δεσμευτεί ότι θα περάσουμε από εκεί να δούμε τα ακριβά, αλλά ωστόσο, εκ πρώτης απόψεως, αξιόλογα κατορθώματά σας.

Ο τρόπος που όμως επιλέξατε να κάνετε διαφήμιση, είναι κακός και αυτή την στιγμή βλάπτει μόνο εσάς.

Θα μπορούσατε ωστόσο, αν θέλετε να αποδείξετε στον κόσμο το εκπληκτικό, όπως λέτε, αυτοκίνητο που φιάξατε, να το παρουσιάσετε σε κάποιο περιοδικό που ψάχνουν απεγνωσμένα βελτίωση με τον εν λόγω κινητήρα. Τουλάχιστον θα είχατε, σχετικά αξιόπιστα, κάποιες μετρήσεις για το έργο σας.

Παρ'όλα αυτά, επιτροπή από εμάς θα περάσει να συζητήσει μαζί σας, ακόμα και να αξιολογήσει το έργο σας, αλλά πρώτη και τελευταία φορά θα ανεχτούμε τέτοιου είδους "διαφήμηση" από την εταιρία σας.

Με φιλικούς χαιρετισμούς

Τάσος Κωνσταντάτος
Πρόεδρος ΠΔΕ.



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
206 Blackbird (Γιώργος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


206 XS 1.6

Ένταξη: 22 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 40
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Ιαν 2005, 21:12:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αγαπητέ κε Κωνσταντάτο

Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω την προσβλητικότατο τρόπο σας.
πρώτα πρώτα ΔΕΝ έρκυψα το ποιος είμαι ή το τι κάνω.Το αν έκανα ή προσπάθησα να κάνω διαφήμηση όπως λέτε φαίνεται από τα κείμενα και είναι στην διάθεση του καθενός (ελπίζω) να διακρίνει του λόγου το αληθές.

Σας προκαλώ λοιπόν να μου πείτε που ή σε ποιο σημείο των γραφόμενων μου έκανα την παραμικρή διαφήμηση της δουλειάς μου που όπως γνωρίζεται από την προηγούμενη επικοινωνία μας είναι η ανάπτυξη λογισμικού συμπεριλαμβανομένης και της χαρτογράφησης των εγκεφάλων των αυτοκινήτων παντα όμως σύμφωνα με τις υποδείξεις του εκάστοτε μηχανικού και όχι από τον δικό μου εγκέφαλο.(πρέπει να διαβάσατε ότι είπα ξεκάθαρα για το λαμπάκι του check engine και την όχι καλή απόδοση στις χαμηλές στροφές.Αν αυτό είναι διαφήμιση τότε εντάξει...)

Τώρα το ότι ασχολούμαι και επαγγελματικά με την βελτίωση του αυτοκινήτου δεν αλλάζει τα γεγονότα που διηγήθηκα αλλά δεν δίνει και σε ΚΑΝΕΝΑΝ το δικαίωμα να μου στερήσει την αγάπη μου για την αυτοκίνηση και την βελτίωση.Δηλαδή τις προσπάθειες, τα ενδιάμεσα στάδια που προηγήθηκαν για να έχω αυτό το τελικό αποτέλεσμα.Όσον αφορά την δημοσίευση του έργου μου όπως λέτε στο επόμενο τεύχος του περιοδικου POWER TECHNIQUES θα είναι το πολυσυζητημένο αυτοκίνητο του οποίου οι επιδόσεις που έγραψα βγήκαν από το V BOX.
Αυτά τα λίγα γιατί δεν επιτρέπω σε κανέναν να αμφισβητεί την ακεραιότητα μου είται σαν επαγγελματία είται σαν άνθρωπο.
Και τελειώνοντας σας παραπαίμπω στον τίτλο του θέματος και στην εισαγωγή της δημοσίευσης μου. PEUGEOT 206 XS 1.6L 16V 2ο στάδιο με τον δικό του εγκέφαλο , με την δική του πεταλούδα του γκαζιου με την δύναμη που προανέφαιρα.Είπα απλά ότι γίνεται αλλά πρέπει να προσέξουν που θα κάνουν την βελτίωση.

Υ.Γ Η χχχχχχχχ αλλά και ο χχχχχχχ που έγραψα για τις δυναμομετρήσεις έχουν ο καθένας δικό τους συνεργάτη ( και βέβαια όχι εμένα) που φτιάχνουν τα προγράμματα.


Έχει επεξεργασθεί από τον/την 206 Blackbird στις Τρι 01 Φεβ 2005, 15:04:47, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Ιαν 2005, 21:21:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ο προσβλητικότατος όπως λέτε, τρόπος μου, αφορά την προστασία των μελών, αφού δεν αναφέρατε πουθενά ότι είστε ο επαγγελματίας που έφιαξε το αυτοκίνητο.

Δεν αμφισβητώ το έργο σας, και δεν έχω κανένα δικαίωμα άλλωστε. Με ενόχλησε ο "πλάγιος" τρόπος που επιλέξατε να διαφημιστείτε και ως υπεύθυνος του σωματείου, είμαι υποχρεωμένος να προστατέψω τα μέλη από αυτήν την κίνηση.

Αλλωστε, εμείς δεν σας αρνηθήκαμε τίποτα, ούτε, το ξαναλέω, αμφισβητήσαμε την δουλειά σας ή το αποτέλεσμά της.

Φαντάζομαι ότι θα ενοχλήσει και αρκετούς ο τρόπος που πήγατε να παρουσιάσετε την δουλειά σας ότι δήθεν είστε ένας ικανοποιημένος πελάτης του ίδιου σας του εαυτού. (ανεξάρτητα αν ο ίδιος είχατε την ειλικρήνια να γράψετε πιθανά προβλήματα).

Για να λήγει το θέμα εδώ, όπως σας ξαναείπα και πιο πριν, πολύ σύντομα θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να μιλήσουμε από κοντά, και εύχομαι να καταλάβετε ότι ο τρόπος μου δεν είναι προσβλητικός, αλλά αυτή είναι η δουλειά μου, να προστατεύω τα μέλη από τέτοιες κινήσεις.

ΜΦΧ
Τάσος Κωνσταντάτος.



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Ιαν 2005, 21:23:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Υ.Γ. Θα χαρώ πολύ να διαβάσω με πολύ ενδιαφέρον την παρουσίαση στο PT



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
overgr (Σταύρος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 206 1.6 (16V) CC (2002)

Ένταξη: 21 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 248
Τόπος: Παπάγου, Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Ιαν 2005, 21:34:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παράθεση:
Σας προκαλώ λοιπόν να μου πείτε που ή σε ποιο σημείο των γραφόμενων μου έκανα την παραμικρή διαφήμηση της δουλειάς μου


Παράθεση:
πρώτα πρώτα ΔΕΝ έρκυψα το ποιος είμαι ή το τι κάνω


Έχουμε:
Παράθεση:
Το πήγα στον Τσούργιαννη γιατί είναι από τους λίγους που αναλαμβάνει την βελτίωση κομπλέ και δεν γίνεσαι μπαλάκι από τον μηχανικό στον προγραμματά και τουμπαλιν


τα σχόλια δικά σας...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
206 Blackbird (Γιώργος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


206 XS 1.6

Ένταξη: 22 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 40
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Ιαν 2005, 21:49:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Confused Το θέμα ήδη έχει λήξει για εμένα και σέβομαι την προσπάθεια σας αλλά και την υποχρέωση σας να προστατεύετε το club από πονηρούς όλων των ειδών.

Απλά λέω για μία ακόμη φορά ότι αυτοκίνητο αλλά και τα γεγονότα είναι πραγματικά.Όπως και το γεγονός ότι ξεκίνησα την βελτίωση γιατί μου αρέσει το αυτοκίνητο μου.Γι αυτό άλλωστε και είπα ότι γίνεται αυτή η βελτίωση αλλά να προσέξουν τι τους λένε οι διάφοροι...


Τώρα η αναφορά σε εταιρίες όπως: χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ πιστεύω ότι είναι γνωστοί και δεν πιστεύω ότι είναι περισσότερο διαφήμηση απο αναφορές σε άλλους βελτιωτές που κάνουν σε άλλες δημοσιεύσεις.


Έχει επεξεργασθεί από τον/την 206 Blackbird στις Τρι 01 Φεβ 2005, 15:05:46, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Ιαν 2005, 21:54:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

206 Blackbird έγραψε:
Confused Το θέμα ήδη έχει λήξει για εμένα και σέβομαι την προσπάθεια σας αλλά και την υποχρέωση σας να προστατεύετε το club από πονηρούς όλων των ειδών.

Απλά λέω για μία ακόμη φορά ότι αυτοκίνητο αλλά και τα γεγονότα είναι πραγματικά.Όπως και το γεγονός ότι ξεκίνησα την βελτίωση γιατί μου αρέσει το αυτοκίνητο μου.Γι αυτό άλλωστε και είπα ότι γίνεται αυτή η βελτίωση αλλά να προσέξουν τι τους λένε οι διάφοροι...


Τώρα η αναφορά σε εταιρίες όπως: Μαλιώρας , Powerland και Τσούργιαννης πιστεύω ότι είναι γνωστοί και δεν πιστεύω ότι είναι περισσότερο διαφήμηση απο αναφορές σε άλλους βελτιωτές που κάνουν σε άλλες δημοσιεύσεις.


Παρακαλώ όλους το θέμα να τελειώσει εδώ.
Γιώργο θα τα πούμε από κοντά πολύ σύντομα.



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Ronin (Πάνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 Grand Tourisme 2.0 16v

Ένταξη: 08 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 1252
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 24 Ιαν 2005, 12:37:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

206 Blackbird έγραψε:
και το κυριότερο τα 2λιτρα τα έχω για πρωινό ( RC δεν έχω βρει ακόμη) , saxoralla μαμά η πρώτο στάδιο δεν περνάνε και τόσο καλά δίπλα μου,και έχω το θράσος να ανοίγω και με vtec .


Απίστευτα δύσκολο έως απίθανο αυτο που γράφεις φίλε Γιώργο.
Μου φαίνετε πολύ δύσκολο ένα 206 σαν το δικό σου ,να μπορεί να σταθεί έστω δίπλα σε κάποιο απο τα αυτοκίνητα που γράφεις παραπάνω.

Άλλο το οτι βελτιώνουμε ένα αυτοκίνητο και ανεβάζουμε την απόδοση του,και άλλο να λέμε οτι ''ράβει'' τα γνωστά ''βρωμόγκαζα'',χωρίς κάν κάποια παρέμβαση στη μετάδοση (κ/πηνίο έστω...).

Ταπεινή μου άποψη πάντα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
zzzleepy (Μαύρος Χέλωνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)

Ένταξη: 06 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1289
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 24 Ιαν 2005, 13:34:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ronin έγραψε:
206 Blackbird έγραψε:
και το κυριότερο τα 2λιτρα τα έχω για πρωινό ( RC δεν έχω βρει ακόμη) , saxoralla μαμά η πρώτο στάδιο δεν περνάνε και τόσο καλά δίπλα μου,και έχω το θράσος να ανοίγω και με vtec .


Απίστευτα δύσκολο έως απίθανο αυτο που γράφεις φίλε Γιώργο.
Μου φαίνετε πολύ δύσκολο ένα 206 σαν το δικό σου ,να μπορεί να σταθεί έστω δίπλα σε κάποιο απο τα αυτοκίνητα που γράφεις παραπάνω.

Άλλο το οτι βελτιώνουμε ένα αυτοκίνητο και ανεβάζουμε την απόδοση του,και άλλο να λέμε οτι ''ράβει'' τα γνωστά ''βρωμόγκαζα'',χωρίς κάν κάποια παρέμβαση στη μετάδοση (κ/πηνίο έστω...).

Ταπεινή μου άποψη πάντα.


Ο μόνος τρόπος για να μάθεις είναι να δοκιμάσεις... Razz




Για όλο τον κόσμο είσαι κάποιος... για κάποιον είσαι όλος ο κόσμος...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
206 Blackbird (Γιώργος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


206 XS 1.6

Ένταξη: 22 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 40
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 24 Ιαν 2005, 15:04:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ronin έγραψε:

Απίστευτα δύσκολο έως απίθανο αυτο που γράφεις φίλε Γιώργο.
Μου φαίνετε πολύ δύσκολο ένα 206 σαν το δικό σου ,να μπορεί να σταθεί...


zzzleepy έγραψε:

Ο μόνος τρόπος για να μάθεις είναι να δοκιμάσεις...



Φίλε Ronin

Cool Φοράω λάστιχα EAGLE F1 205/50/15 γιατι τα μαμα νούμερα "μαγουλιάζανε".Ίσως η λέξη πρωινό για τα δίλιτρα είναι υπερβολική αλλά μέχρι και τρίτες είμαι μπροστά με αρκετά που έχω ανοίξει.Τα saxoralla και τα vtec πραγματικά ξαφνιάζονται όταν με βλέπουν κοντά τους.Αυτό που προσπαθώ να πω και είναι και η ουσία της δημοσίευσης είναι ότι με μεράκι και σωστές επιλογές μπορεί το 206 να σταματήσει να είναι ο φτωχός συγγενής των Peugeot Sport.Τουλάχιστον όταν το αγόρασα εγώ το 2001, το πήρα με το σκεπτικό ότι είναι πανέμορφο , μελλοντικά θα μπορώ να το βελτιώσω όπως τα Rallye που έβλεπα στον δρόμο και είναι Peugeot ( και το μηχανάκι που έχω είναι Peugeot χωρίς τον Compressor ακόμη τουλάχιστον !!!).Ειλικρινά δεν ήξερα τότε τις δυσκολίες που θα συναντούσα στην προσπάθεια αυτή.Κατά τα άλλα είπα σε όλους τι πρέπει να προσέξουν για να χαίρονται το βελτιωμένο πεζάκι τους.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
lepou (lefteris)
Μέλος
Μέλος


206 GTi

Ένταξη: 28 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 159

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 24 Ιαν 2005, 17:52:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλα που υπαρχει και ο προεδρος δηλαδη. Αν δεν ειναι διαφημηση με πονηρο σκοπο αυτο που εγινε τοτε τι ειναι?
Εμφανεστατα εγινε αποκρυψη της ταυτοτητας με σκοπο να φανουν αντικειμενικα οσα ειπωθηκαν για τις δυνατοτητες του 206.
Τωρα και αληθεια να λεγατε κυριε Γιωργο ο τροπος που ακολουθησατε χαλαει το αποτελεσμα. Και μην πει κανεις οτι το αποτελεσμα μετραει.Καποιος σε κερδιζει για να του εμπιστευτεις το αμαξι σου και με τους τροπους του.
Ενω λοιπον εχθες ενθουσιαστηκα με οσα διαβασα σημερα διαβαζοντας την συνεχεια απογοητευτικα .Νομιζω και ολοι οι αλλοι.Και ενω εχθες μπηκε στο μυαλο ενα ακομα "σωστο" συνεργειο στο οποιο θα μπορουσα να παω για να βελτιωσω τον πεζουλα μου σημερα αυτο το συνεργειο το εβγαλα απο το μυαλο μου.
Κριμα γιατι για το Τσουργιαννη εχω ακουσει καποια καλα πραγματα και τον εχω θαυμασει μεσω τον αγωνιστικων του πολλες φορες.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Επόμενη
Σελίδα 1 από 12

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1793s (PHP: 84% - SQL: 16%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on