PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

SEAT Ibiza Cupra - Εντυπώσεις από test drive
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
overgr (Σταύρος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 206 1.6 (16V) CC (2002)

Ένταξη: 21 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 248
Τόπος: Παπάγου, Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 10 Σεπ 2005, 10:06:06    Θέμα δημοσίευσης: SEAT Ibiza Cupra - Εντυπώσεις από test drive Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Χθες, οδήγησα ένα SEAT Ibiza Cupra καθότι είμαι σε αναζήτηση αυτοκινήτου.

Το παληκάρι στη SEAT ξηγήθηκε... εξασφάλισε αυτοκίνητο και μου το έδωσε να το οδηγήσω μόνος μου για μία ώρα.

Η διαδρομή που κινήθηκα περιλάμβανε κατ' αρχήν ένα πέρασμα μέσα από τα στενά του Παπάγου (να δούμε και τι λέει το αμάξι σε λακούβες-σαμάρια κλπ.) και Περιφερειακό Υμηττού-Αττική Οδό μέχρι Ελ. Βενιζέλος με επιστροφή.

Το αυτοκίνητο ήταν το γνωστο δημοσιογραφικό κίτρινο Cupra, και είχε 19,800 Km. Η ανάρτηση του ήταν πολύ ταλαιπωρημένη - ειδικά το μπροστά δεξί αμορτισέρ ήταν χάλια. Αναλογικά με τα χλμ του αυτοκινήτου καθώς και το ότι είναι δημοσιογραφικό (ξέρετε τι σημαίνει αυτό...), υπάρχαν ελάχιστοι τριγμοί. Η ποιότητα κατασκευής δείχνει καλή, αν και η αίσθηση των υλικών είναι πολύ μέτρια. Πάντως δείχνει πολύ γερό!

Οδήγηση μέσα στη πόλη
Η ανάρτηση δεν είναι ιδιαίτερα σκληρή, έχει όμως μικρή διαδρομή και σε λακούβες σε ταλαιπωρεί λίγο. Για την απόσβεση της, δεν μπορώ να είμαι απόλυτα σίγουρος γιατί ήταν προφανές ότι τα αμορτισέρ ήταν χάλια.

Η Ροπή του κινητήρα είναι φανταστική, και το αμάξι κινείται πανεύκολα χωρίς να σου σπάει τα @@. Το ηλεκτρικό γκάζι κάνει αισθητή την παρουσία του, αλλά σε μικρό βαθμό - μετά από τη συμβίωση με το Peugeot δεν με ενόχλησε καθόλου.

Για κατανάλωση δεν γνωρίζω πάντως το trip computer έγραφε κάτι για 15ltr/100. Δεν μπορώ να πω ότι μου κάνει εντύπωση...

Κιβώτιο
Γερμανικό... ούτε κρύο, ούτε ζέστη. Πάντως δεν αρνήθηκε αλλαγή ανεξαρτήτως βίας. Η όπισθεν είναι ηλίθια...

Φρένα
Το αμάξι φόραγε τις τετραπίστονες δαγκάνες. Τα φρένα είναι αρκετά δυνατά, αν και λίγο ασαφή στο πρώτο τμήμα της διαδρομής τους. Σε αλλεπάλληλα φρεναρίσματα, δεν μάσησαν. Φυσικά στη διαδρομή που έκανα δεν πιέστηκε η αντοχή τους, αλλά σε μία φάση που πετάχτηκε ένας θείος, τα φρένα ήταν ΕΚΕΙ!

Κινητήρας
Πολύ δυνατός και γραμμικός. Τόσο γραμμικός που ψάχνεις τα άλογα!!! Μέχρι να δεις το κοντερ πως ανεβαίνει!!!

Οδική Συμπεριφορά-Τιμόνι
Ε, λοιπόν στρίβει. Ήμουν πολύ σκεπτικός στο συγκεκριμένο τομέα, όμως στρίβει. Είναι πολύ ουδέτερο. Όταν φεύγει, φεύγει με τα τέσσερα. Είναι πολύ ρυθμίσιμο με το γκάζι, και η μούρη του είναι βεντούζα (δεν το πίστευα).

Το τιμόνι του έχει πολύ καλή αίσθηση - είναι βαρύ, γρήγορο και φέρνει αρκετή πληροφορία από τους τροχούς. Αντίθετα με αυτά που γράφουν τα περιοδικά, δεν θεωρώ ότι φέρνει υπερβολικούς κραδασμούς στη καμπίνα.

Συμπέρασμα
Εξαιρετικό αυτοκίνητο (ειδικά για τα λεφτά που κοστίζει). Είναι πολύ πιθανό να πάρω τη μεγάλη απόφαση - αχ, που φτάσαμε... ibiza???


Every man carries a circle of Hell around his head like a Helo.
Every man!
Every man has to go through Hell to reach his Paradise!
Max Cady - Cape Fear
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 10 Σεπ 2005, 10:29:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

αν θες τη γνωμε μου παρε με τα ιδια λεφτα ή αν εχεις κατι τις παραπανω το λεον η ακομα καλυτερα το λεον 4χ4...
αλλη κλαση αυτοκινητο με ατελειωτες δυνατοτητες μετατροπης ειδικα το 4χ4. και βεβαια ενα αμαξι που τα κανει ολα για πολλα χρονια.
ξερω ειναι παλιο αλλα........ δεν τα κανουν οπως παλια Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
netblaster (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)

Ένταξη: 14 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 1763
Τόπος: Αθήνα-Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 10 Σεπ 2005, 11:19:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θα συμφωνησω με τον vinman!!! 1000 φορες το Leon FR (κιας ειναι λιγο πιο αργο), γιατι ειναι πιο ολοκληρωμενο αυτοκινητο και καλυτερο οδηγικα!!! Ασε που το σασι του διαχειριζεται πολυ καλυτερα αυτα τα αλογα (και εχει και διαπιστευτηρια για πολλα παραπανω)!!! Twisted evil Τα λεφτα τους ειναι σχεδον τα ιδια!!! Wink


Photobucket
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Tiesto (Vassilis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Opel Astra GTC 1.8 Cosmo

Ένταξη: 02 Ιούν 2005
Δημοσιεύσεις: 758
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 10 Σεπ 2005, 12:45:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ερχομαι να διαφωνισω με τους τελευταιους. το leon ειναι σιγουρα ενα αρκετα καλο αυτοκινητο αλλα ειναι γενικα παλιο οποτε και το σασι ειναι χειροτερο και η συμπεριφορα χειροτερη. Εκτος απ αυτα, εχει κυκλοφορησει παρα πολυ και ειναι πολυ πιο απλο εξωτερικα απτο ibiza που ειδικα το cupra ειναι πανεμορφο! Απο επιδοσεις, ειναι φυσικα πιο αργο αφου εχουν ιδιο moter και καποια διαφορα βαρους.

Φιλε μου εγω θα συμφωνησω μαζι σου και αν τελικα το παρεις, σου προτεινω ενα ωραιο κοκκινο που χει η seat Wink

επισης, αν το παρεις θα κανονισουμε να με πας βολτα επειδη μονο στη θεα του intercooler μπροστα τρελαινομαι!

παντως, μη το σκεφτεσαι (που καταντησαμε, ibiza). Ουτε εμενα μ αρεσει γενικα το ibiza αλλα αν ειχα την ευκαιρια να επαιρνα το cupra θα το κανα με 1000! ειναι πολυ ξεχωριστο αυτοκινητο!


"The world's best Dj! Dj Tiesto!" - Cream Amnesia Ibiza 10/08/2002

www.tiesto.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
sfaker2000 (NIKOS)
Μέλος
Μέλος


PEUGEOT 206 RC

Ένταξη: 27 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 102
Τόπος: IRAKLIO

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 10 Σεπ 2005, 16:41:49    Θέμα δημοσίευσης: 206 RC Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

βαλε κατι παραπανω και παρε το RC να γουσταρεις φιλε...με την σαλοναρα του,δεν ειναι σαν ντατσουν μεσα...γνωμη μου,χωρις παρεξηγηση....


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Tiesto (Vassilis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Opel Astra GTC 1.8 Cosmo

Ένταξη: 02 Ιούν 2005
Δημοσιεύσεις: 758
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 10 Σεπ 2005, 17:05:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

πολυ καλο αυτοκινητο και το RC και ειδικα τα bucket του! Εχει καλυτερο κρατημα απτο Cupra (σε απολυτες συνθηκες) αλλα κατα τ αλλα πιστευω πως το seat ειναι μπροστα. και σε επιδοσεις και σε γενικη ποιοτητα κατασκευης και σε ομορφια (υποκειμενικα τα δυο τελευταια βεβαια) αλλα και σε τιμη.

Γενικα παντως σε συγκριτικα εχω διαβασει πως το Cupra ειναι καλυτερο.


"The world's best Dj! Dj Tiesto!" - Cream Amnesia Ibiza 10/08/2002

www.tiesto.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
sfaker2000 (NIKOS)
Μέλος
Μέλος


PEUGEOT 206 RC

Ένταξη: 27 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 102
Τόπος: IRAKLIO

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 10 Σεπ 2005, 17:46:37    Θέμα δημοσίευσης: 206 RC Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

για ρωτα εμενα που εχω ανοιξη με cupra Rolling eyes kai η φαση ειναι οτι ετοιχε να ειναι και αλλος ενας με ενα clio 182....kai οι δυο του την φρεσκαραμε.... Rolling eyes ειναι καλο δεν λεω αλλα δεν ξερω κατι με χαλαει....και αν προσεξες στο παιριοδικο το κουπρα το μετρανε με χαμηλη θερμοκρασια 16c το RC αν θυμαμαι καλα 28c h 30c...δηλαδη το καλοκαιρι......εγω στα περιοδικα δεν εχω μπεσα,απο οπου τα περνουν γραφουν αναλογος.....αλλα να σου πω,ολα καλα ειναι μωρε.....


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Tiesto (Vassilis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Opel Astra GTC 1.8 Cosmo

Ένταξη: 02 Ιούν 2005
Δημοσιεύσεις: 758
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 10 Σεπ 2005, 18:24:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

παω στοιχημα πως ξερεις και εσυ οτι μια κοντρα στον δρομο με τυχαιους οδηγους δεν αντιπροσωπευει τις δυνατοτητες των αυτοκινητων.

για τις συνθηκες εχεις δικιο αλλα η ζεστη δεν επηρεαζει το ατμοσφαιρικο οσο το turbato. Σιγουρα επηρεαζει αλλα οχι τοσο πολυ συγκριτικα.

αλλα... οπως τα πες. ολα καλα ειναι. να χα και γω ενα τοσο γρηγορο αμαξι και δε πα να ταν και yugo! lol


"The world's best Dj! Dj Tiesto!" - Cream Amnesia Ibiza 10/08/2002

www.tiesto.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
manosm3 (manos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


207 RC F/L '10 & Peugeot 206 1.4 XT

Ένταξη: 17 Ιούν 2005
Δημοσιεύσεις: 908
Τόπος: Βριλησσια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 10 Σεπ 2005, 19:03:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ενας φιλος μου το εχει και ειναι ΑΠΟΛΥΤΑ ευχαριστημενος. Καποιοι απο σας θα τον ξερετε μαλλον. Τα rx-8 τα περναει απο πανω...


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 10 Σεπ 2005, 19:10:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Tiesto έγραψε:
..............
για τις συνθηκες εχεις δικιο αλλα η ζεστη δεν επηρεαζει το ατμοσφαιρικο οσο το turbato. Σιγουρα επηρεαζει αλλα οχι τοσο πολυ συγκριτικα.
...........


Nα σε διορθωσω εδω ???

Αναποδα τα λες για τον απλουστατο λογο οτι το Τourbato ψυχει τον εισερχομενο αερα μεσω του Intercooler του. Οποτε δεν ειναι τοσο επιρεπεις σε αλλαγες θερμοκρασιας οσο το ατμοσφαιρικο που τον παιρνει οπως ειναι....


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Tiesto (Vassilis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Opel Astra GTC 1.8 Cosmo

Ένταξη: 02 Ιούν 2005
Δημοσιεύσεις: 758
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 10 Σεπ 2005, 19:18:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

nooo my friend εδω κανεις λαθος. παρ ολο που ψυχεται, δεν παυει να ναι πιο ζεστος απ οτι θα ηταν με χαμηλοτερη θερμοκρασια περιβαλοντος. Η θερμοκρασια του αερα εισαγωγης παιζει πιο ζωτικο ρολο στο turbato απ οτι στο ατμοσφαιρικο.


"The world's best Dj! Dj Tiesto!" - Cream Amnesia Ibiza 10/08/2002

www.tiesto.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 10 Σεπ 2005, 19:51:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θα διαφωνισω παλι αλλα θα σου εξηγισω τους λογους οταν τα πουμε απο κοντα γιατι ειδη εχουμε ξεφυγει πολυ OFF TOPIC τωρα.

Επιστρεφουμε στο IBIZA CUPRA.....


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!

Ένταξη: 09 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 2111
Τόπος: Were the Eagles fly higher

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 10 Σεπ 2005, 20:02:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγω θα ελεγα να περιμενεις μεχρι την ανοιξη οπου θα ερθει στην Ελλαδα το καινουργιο Clio Renault Sport με τους 200 ατμοσφαιρικους ιππους και τις τετραπιστονες δαγκανες Wink


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα AIM διεύθυνση Yahoo Messenger MSN Messenger
nido (Νίκος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 2.0 RC (2005)

Ένταξη: 10 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 662

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 10 Σεπ 2005, 20:22:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

overgr έγραψε:

Κιβώτιο
Γερμανικό... ούτε κρύο, ούτε ζέστη. Πάντως δεν αρνήθηκε αλλαγή ανεξαρτήτως βίας. Η όπισθεν είναι ηλίθια...


Στο συγκεκριμένο που οδήγησες η όπισθεν πρέπει να συνοδευόταν κι από ένα "γκράαακ!" όταν έμπαινε, όπως επίσης (σε μικρότερο βαθμό) και η αλλαγή από 1η σε 2α...
Wink Cool


overgr έγραψε:

Κινητήρας
Πολύ δυνατός και γραμμικός. Τόσο γραμμικός που ψάχνεις τα άλογα!!! Μέχρι να δεις το κοντερ πως ανεβαίνει!!!


Γραμμικός??!... Από Impreza βγήκες ή από EVO?!! Laughing
Πράγματι ροπιάζει από χαμηλά και στην πόλη μπορείς να κινείσαι "σαν κύριος" χωρίς να χρειάζεται να ξεπερνάς τις 3000 σ.α.λ. αλλά από κει και πάνω με το γκάζι στο πάτωμα "τρελαίνεται" και ανεβάζει σαν να τον τσίμπησε αλογόμυγα.

Το σασί του πάντως και η γεωμετρία της ανάρτησης δεν είναι ό,τι καλύτερο με δεδομένη τη δύναμη του κινητήρα. Στις εξόδους η υποστροφή ισχύος έρχεται αρκετά νωρίς και είναι πολύ εύκολο να χαλάσεις τη γραμμή σου.

overgr έγραψε:

Οδική Συμπεριφορά-Τιμόνι
.......
Είναι πολύ ουδέτερο. Όταν φεύγει, φεύγει με τα τέσσερα.
.......


Το ζητούμενο είναι όταν "φεύγει" Rolling eyes να το κάνει επειδή εσύ το ζήτησες, και με τρόπο που σου επιτρέπει να "σημαδεύεις". Wink Αν το κάνει (με το δικό σου στυλ οδήγησης)... όλα καλά!
Το συγκεκριμένο πάντως έχω την εντύπωση πως φορούσε τα Eagle F1 της Goodyear αντί των P-Zero Nero με τα οποία έρχεται κανονικά το Cupra (τα μπροστινά λιώνουν για πλάκα, και μετά πας... κολυμπώντας!! Exclamation ).


overgr έγραψε:

Για κατανάλωση δεν γνωρίζω πάντως το trip computer έγραφε κάτι για 15ltr/100. Δεν μπορώ να πω ότι μου κάνει εντύπωση...


Αν το πιέσεις (που θα το κάνεις!) καίει πολύ. Σε πιο "καθημερινή οδήγηση" ένα 12lt/100km είναι εφικτό με λίγη αυτοσυγκράτηση, αλλά την 95άρα αμόλυβδη την ξεχνάς και βέβαια σε καμία περίπτωση δε μπορείς να λες πως είσαι "οικονομικός"...

netblaster έγραψε:

Θα συμφωνησω με τον vinman!!! 1000 φορες το Leon FR (κιας ειναι λιγο πιο αργο), γιατι ειναι πιο ολοκληρωμενο αυτοκινητο και καλυτερο οδηγικα!!! Ασε που το σασι του διαχειριζεται πολυ καλυτερα αυτα τα αλογα (και εχει και διαπιστευτηρια για πολλα παραπανω)!!! Τα λεφτα τους ειναι σχεδον τα ιδια!!!


Σίγουρα μια σφικτή ανάρτηση κι ένα [πολύ] δυνατό μοτέρ δεν αρκούν για να κάνουν ένα αυτοκίνητο γρήγορο παντού και -προπαντός- διασκεδαστικό. Σε μεγάλες ευθείες το "μεγάλο" Ibiza παίζει στην ουσία χωρίς αντίπαλο σε αυτή την τιμή, αλλά στις στροφές... Οδηγήστε σε ορεινή διαδρομή 206 RC, Clio 182, Cooper S και ακόμα και το σημαντικά φθηνότερο αλλά άψογα στημένο Fiesta ST και θα καταλάβετε αν τα χρήματά σας πιάνουν τόπο επιλέγοντας την Ισπανίδα "καλλονή" ΚΑΙ για το στήσιμό της!
Wink


Curse Of The Traveller


Έχει επεξεργασθεί από τον/την nido στις Σαβ 10 Σεπ 2005, 20:34:43, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
nido (Νίκος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 2.0 RC (2005)

Ένταξη: 10 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 662

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 10 Σεπ 2005, 20:32:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΝΙΚΟΣ έγραψε:
Εγω θα ελεγα να περιμενεις μεχρι την ανοιξη οπου θα ερθει στην Ελλαδα το καινουργιο Clio Renault Sport με τους 200 ατμοσφαιρικους ιππους και τις τετραπιστονες δαγκανες Wink


Ψήνεσαι, συνονόματε?!!!
Laughing


Curse Of The Traveller
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!

Ένταξη: 09 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 2111
Τόπος: Were the Eagles fly higher

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 10 Σεπ 2005, 20:50:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

nido έγραψε:
ΝΙΚΟΣ έγραψε:
Εγω θα ελεγα να περιμενεις μεχρι την ανοιξη οπου θα ερθει στην Ελλαδα το καινουργιο Clio Renault Sport με τους 200 ατμοσφαιρικους ιππους και τις τετραπιστονες δαγκανες Wink


Ψήνεσαι, συνονόματε?!!!
Laughing


εε...λιγο... Laughing


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα AIM διεύθυνση Yahoo Messenger MSN Messenger
nido (Νίκος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 2.0 RC (2005)

Ένταξη: 10 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 662

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 10 Σεπ 2005, 22:43:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΝΙΚΟΣ έγραψε:
nido έγραψε:
ΝΙΚΟΣ έγραψε:
Εγω θα ελεγα να περιμενεις μεχρι την ανοιξη οπου θα ερθει στην Ελλαδα το καινουργιο Clio Renault Sport με τους 200 ατμοσφαιρικους ιππους και τις τετραπιστονες δαγκανες Wink


Ψήνεσαι, συνονόματε?!!!
Laughing


εε...λιγο... Laughing


Καλά ακούγονται 18 άλογα παραπάνω, να δούμε όμως και πόσο θα βαρύνει (ποιό ήταν το τελευταίο supermini που θυμάστε που βγήκε από το φούρνο..... εεεεε..... εργοστάσιο..... ελαφρύτερο από το μοντέλο που αντικαθιστούσε?!), τι θα παίζει με τη ροπή, και βέβαια πόσο καλύτερο μπορούν να κάνουν το ήδη υποδειγματικό στήσιμο!!
Wink


Curse Of The Traveller
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Recifees (Γιαννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 BlueBird 1.600.000 κεκ

Ένταξη: 07 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 491

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 11 Σεπ 2005, 15:30:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

STELIOS έγραψε:
Tiesto έγραψε:
..............
για τις συνθηκες εχεις δικιο αλλα η ζεστη δεν επηρεαζει το ατμοσφαιρικο οσο το turbato. Σιγουρα επηρεαζει αλλα οχι τοσο πολυ συγκριτικα.
...........


Nα σε διορθωσω εδω ???

Αναποδα τα λες για τον απλουστατο λογο οτι το Τourbato ψυχει τον εισερχομενο αερα μεσω του Intercooler του. Οποτε δεν ειναι τοσο επιρεπεις σε αλλαγες θερμοκρασιας οσο το ατμοσφαιρικο που τον παιρνει οπως ειναι....


αλλα το ιντερκούλερ είναι αέρος -αέρος οπότε ψυκτικό μέσο αέρας άκα ότι έχει εκεί έξω 35 βαθμούς π.χ είναι αυτό που θα κρυώσει τον αέρα Confused
Τώρα υπάρχουν και ιντεκούλερ αέρος-νερού αλλά είναι πιο ακριβά πιο βαριά και ....κοστίζουν
Τεσπά καλό μοτερ καλό τουτού άντε αν και αρέσει στον "γαμπρό" τύφλα να έχουν οι "πεθερές " Laughing Laughing Laughing


Με την ρόδα στον αέρα ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 11 Σεπ 2005, 16:24:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

To τουρμπατο μοτερ δουλευει ουτως ή αλλος με ηψηλες θερμοκρασιες (λογο συμπιεσης και λογο θερμοτητας απ'τη τουρμπινα). Οποτε οι 35 ακομα και οι 40 βαθμοι C ειναι για αυτο "δροσεροι". Σε αντιθεση με οποιδηποτε ατμοσφαιρικο που εξαρταται πολυ περισσοτερο στη θερμοκρασια του εισερχομενου αερα (το βλεπεις και το καλοκαιρι-χειμωνα και στο δικο σου). Επεισης οι θερμοκρασιες δεν δουλευουν αθρηστικα, οταν η θερμοκρασια της εισαγωγης ειναι πχ. 50 βαθμοι και του εξωτερικου αερα 30, η θερμοκρασια του εισερχομενου αερα δεν ειναι 80 αλλα κατι λιγοετρο απο 50 αφου "δροσιζεται" απ'τη χαμηλοτερη θερμοκρασια του αερα (σε σχεση με τη εισαγωγη). Οποτε οταν στη εισαγωγη του τουρμπατου παιζουν ηψηλοτερες θερμοκρασιες (λογο κατασκευης) η ιδια εξωτερικη θερμοκρασια ειναι πιο "δροσερη" για το μοτερ απ'οτι θα ειναι για ενα ατμοσφαιρικο με την ιδια θερμοκρασια περιβαλλοντας (ειτε ειναι κρυο ειτε ζεστη). Δεν λεω πως δεν επιρεαζεται απλα επιρεαζεται λιγοτερο.
Σ'αυτο βαλετε και το Intercooler που δεν σιγουρα δεν παγωνει των αερα αλλα οποσδηποτε τον κραταει καπως σταθερο ειδικα οταν το μαξι κινηται. Εξαλου ο σκοπος του Intercooler ειναι να κατεβαζει την θερμοκρασια του αερα λογο της αυξησης του απ΄τη τουρμπινα (κυριος) και τη συμπιεση, και μιλαμε για θερμοκρασιες αρκετα μεγαλητερες απο 30 και 35 που ειναι συνηθος οι θερμοκρασιες περιβαλλοντος ακομα και το καλοκαιρι.
Εξαλου οπως θα εχετε προσεξει και οι περισσοτερες μετασκευες σε tourbo αρκουντε σε μια απλη φιλτροχοανη στο χωρο της μηχανης για την εισαγωγη (αφου ο αερας θα "κρυωσει" στο intercooler). Το ιδιο σε ενα ατμοσφαιρικο αμαξι θα το σκοτωνε γι'αυτο εχουν βγει οι σκουπες κτλ. που μαζευουν φρεσκο αερα απ'τη μετοπη.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
ps180 (Manos)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Black RC

Ένταξη: 16 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 32

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 11 Σεπ 2005, 17:14:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αν και ουσιαστικα οτι ηθελα να πω τα ειπε ο Nido..

Θελω να ρωτησω σε ποια συγκριτικα περιοδικων βγαινει καλυτερο το Cupra απο το RC?? Μονο ενα περιοδικο που ειναι υπερμαχος των Turbo ειπε οτι ειναι καλυτερο το cupra και αυτο δεν ειναι αλλο απο το EVO. Οποιοδηποτε αλλο περιοδικο δειχνει πως στις στροφες σε επαρχιακο δυκτιο-ορεινες διαδρομες και μεσα σε πιστα (εκει ερχεται το χαος για το cupra) το RC ειναι μπροστα..και μαλλον..αρκετα.. Wink

Εαν ο φιλος θελει επιδοσεις σε ευθεια ας διαλεξει ibiza(οσο για ποιοτητα κατασκευης..ειχα ibiza..ε δε νομιζω πως ειναι καλυτερο απο το 206)

Εαν θελει ολοκληρωμενο αυτοκινητο και σε ευθεια και σε στροφες και ενα μονιμο πλατυ χαμογελο..μαλλον πρεπει να ερ8ει απο Γαλλια μερια ειτε με το Clio ειτε με το RC..ειτε ακομη με το Cooper S.

Και κατι τελευταιο...2 φορες εχω πετυχει cupra στις στροφες στις τρυπες του καραμανλη μετα τα λιμανακια..ξερετε που λεω οι περισσοτεροι..
Και τις 2 φορες πηγαν να ανοιξουν μαζι μου..αλλα και τις 2 φορες..μετανιωσαν μολις πλησιαζαν οι στροφες..

(Και στο ibizaclub ολοι οι κατοχοι cupra παραδεχονται πως μετα την ευθεια δεν ακολουθουνε το RC..γι αυτο ας μην λεμε απλα οτι το RC ειναι πιο γρηγορο σε "απολυτες συνθηκες" μονο..)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2133s (PHP: 80% - SQL: 20%) - SQL queries: 13 - GZIP enabled - Debug on