Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
overgr (Σταύρος) Δραστήριο μέλος

 Peugeot 206 1.6 (16V) CC (2002)
Ένταξη: 21 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 248 Τόπος: Παπάγου, Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 10 Σεπ 2005, 10:06:06 Θέμα δημοσίευσης: SEAT Ibiza Cupra - Εντυπώσεις από test drive |
|
|
Χθες, οδήγησα ένα SEAT Ibiza Cupra καθότι είμαι σε αναζήτηση αυτοκινήτου.
Το παληκάρι στη SEAT ξηγήθηκε... εξασφάλισε αυτοκίνητο και μου το έδωσε να το οδηγήσω μόνος μου για μία ώρα.
Η διαδρομή που κινήθηκα περιλάμβανε κατ' αρχήν ένα πέρασμα μέσα από τα στενά του Παπάγου (να δούμε και τι λέει το αμάξι σε λακούβες-σαμάρια κλπ.) και Περιφερειακό Υμηττού-Αττική Οδό μέχρι Ελ. Βενιζέλος με επιστροφή.
Το αυτοκίνητο ήταν το γνωστο δημοσιογραφικό κίτρινο Cupra, και είχε 19,800 Km. Η ανάρτηση του ήταν πολύ ταλαιπωρημένη - ειδικά το μπροστά δεξί αμορτισέρ ήταν χάλια. Αναλογικά με τα χλμ του αυτοκινήτου καθώς και το ότι είναι δημοσιογραφικό (ξέρετε τι σημαίνει αυτό...), υπάρχαν ελάχιστοι τριγμοί. Η ποιότητα κατασκευής δείχνει καλή, αν και η αίσθηση των υλικών είναι πολύ μέτρια. Πάντως δείχνει πολύ γερό!
Οδήγηση μέσα στη πόλη
Η ανάρτηση δεν είναι ιδιαίτερα σκληρή, έχει όμως μικρή διαδρομή και σε λακούβες σε ταλαιπωρεί λίγο. Για την απόσβεση της, δεν μπορώ να είμαι απόλυτα σίγουρος γιατί ήταν προφανές ότι τα αμορτισέρ ήταν χάλια.
Η Ροπή του κινητήρα είναι φανταστική, και το αμάξι κινείται πανεύκολα χωρίς να σου σπάει τα @@. Το ηλεκτρικό γκάζι κάνει αισθητή την παρουσία του, αλλά σε μικρό βαθμό - μετά από τη συμβίωση με το Peugeot δεν με ενόχλησε καθόλου.
Για κατανάλωση δεν γνωρίζω πάντως το trip computer έγραφε κάτι για 15ltr/100. Δεν μπορώ να πω ότι μου κάνει εντύπωση...
Κιβώτιο
Γερμανικό... ούτε κρύο, ούτε ζέστη. Πάντως δεν αρνήθηκε αλλαγή ανεξαρτήτως βίας. Η όπισθεν είναι ηλίθια...
Φρένα
Το αμάξι φόραγε τις τετραπίστονες δαγκάνες. Τα φρένα είναι αρκετά δυνατά, αν και λίγο ασαφή στο πρώτο τμήμα της διαδρομής τους. Σε αλλεπάλληλα φρεναρίσματα, δεν μάσησαν. Φυσικά στη διαδρομή που έκανα δεν πιέστηκε η αντοχή τους, αλλά σε μία φάση που πετάχτηκε ένας θείος, τα φρένα ήταν ΕΚΕΙ!
Κινητήρας
Πολύ δυνατός και γραμμικός. Τόσο γραμμικός που ψάχνεις τα άλογα!!! Μέχρι να δεις το κοντερ πως ανεβαίνει!!!
Οδική Συμπεριφορά-Τιμόνι
Ε, λοιπόν στρίβει. Ήμουν πολύ σκεπτικός στο συγκεκριμένο τομέα, όμως στρίβει. Είναι πολύ ουδέτερο. Όταν φεύγει, φεύγει με τα τέσσερα. Είναι πολύ ρυθμίσιμο με το γκάζι, και η μούρη του είναι βεντούζα (δεν το πίστευα).
Το τιμόνι του έχει πολύ καλή αίσθηση - είναι βαρύ, γρήγορο και φέρνει αρκετή πληροφορία από τους τροχούς. Αντίθετα με αυτά που γράφουν τα περιοδικά, δεν θεωρώ ότι φέρνει υπερβολικούς κραδασμούς στη καμπίνα.
Συμπέρασμα
Εξαιρετικό αυτοκίνητο (ειδικά για τα λεφτά που κοστίζει). Είναι πολύ πιθανό να πάρω τη μεγάλη απόφαση - αχ, που φτάσαμε... ibiza???
Every man carries a circle of Hell around his head like a Helo.
Every man!
Every man has to go through Hell to reach his Paradise!
Max Cady - Cape Fear |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 10 Σεπ 2005, 10:29:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αν θες τη γνωμε μου παρε με τα ιδια λεφτα ή αν εχεις κατι τις παραπανω το λεον η ακομα καλυτερα το λεον 4χ4...
αλλη κλαση αυτοκινητο με ατελειωτες δυνατοτητες μετατροπης ειδικα το 4χ4. και βεβαια ενα αμαξι που τα κανει ολα για πολλα χρονια.
ξερω ειναι παλιο αλλα........ δεν τα κανουν οπως παλια  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 10 Σεπ 2005, 11:19:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θα συμφωνησω με τον vinman!!! 1000 φορες το Leon FR (κιας ειναι λιγο πιο αργο), γιατι ειναι πιο ολοκληρωμενο αυτοκινητο και καλυτερο οδηγικα!!! Ασε που το σασι του διαχειριζεται πολυ καλυτερα αυτα τα αλογα (και εχει και διαπιστευτηρια για πολλα παραπανω)!!! Τα λεφτα τους ειναι σχεδον τα ιδια!!! 
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tiesto (Vassilis) Τρελλαμένο μέλος

 Opel Astra GTC 1.8 Cosmo
Ένταξη: 02 Ιούν 2005 Δημοσιεύσεις: 758 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 10 Σεπ 2005, 12:45:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ερχομαι να διαφωνισω με τους τελευταιους. το leon ειναι σιγουρα ενα αρκετα καλο αυτοκινητο αλλα ειναι γενικα παλιο οποτε και το σασι ειναι χειροτερο και η συμπεριφορα χειροτερη. Εκτος απ αυτα, εχει κυκλοφορησει παρα πολυ και ειναι πολυ πιο απλο εξωτερικα απτο ibiza που ειδικα το cupra ειναι πανεμορφο! Απο επιδοσεις, ειναι φυσικα πιο αργο αφου εχουν ιδιο moter και καποια διαφορα βαρους.
Φιλε μου εγω θα συμφωνησω μαζι σου και αν τελικα το παρεις, σου προτεινω ενα ωραιο κοκκινο που χει η seat
επισης, αν το παρεις θα κανονισουμε να με πας βολτα επειδη μονο στη θεα του intercooler μπροστα τρελαινομαι!
παντως, μη το σκεφτεσαι (που καταντησαμε, ibiza). Ουτε εμενα μ αρεσει γενικα το ibiza αλλα αν ειχα την ευκαιρια να επαιρνα το cupra θα το κανα με 1000! ειναι πολυ ξεχωριστο αυτοκινητο!
"The world's best Dj! Dj Tiesto!" - Cream Amnesia Ibiza 10/08/2002
www.tiesto.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sfaker2000 (NIKOS) Μέλος

 PEUGEOT 206 RC
Ένταξη: 27 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 102 Τόπος: IRAKLIO
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 10 Σεπ 2005, 16:41:49 Θέμα δημοσίευσης: 206 RC |
|
|
βαλε κατι παραπανω και παρε το RC να γουσταρεις φιλε...με την σαλοναρα του,δεν ειναι σαν ντατσουν μεσα...γνωμη μου,χωρις παρεξηγηση....
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tiesto (Vassilis) Τρελλαμένο μέλος

 Opel Astra GTC 1.8 Cosmo
Ένταξη: 02 Ιούν 2005 Δημοσιεύσεις: 758 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 10 Σεπ 2005, 17:05:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
πολυ καλο αυτοκινητο και το RC και ειδικα τα bucket του! Εχει καλυτερο κρατημα απτο Cupra (σε απολυτες συνθηκες) αλλα κατα τ αλλα πιστευω πως το seat ειναι μπροστα. και σε επιδοσεις και σε γενικη ποιοτητα κατασκευης και σε ομορφια (υποκειμενικα τα δυο τελευταια βεβαια) αλλα και σε τιμη.
Γενικα παντως σε συγκριτικα εχω διαβασει πως το Cupra ειναι καλυτερο.
"The world's best Dj! Dj Tiesto!" - Cream Amnesia Ibiza 10/08/2002
www.tiesto.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sfaker2000 (NIKOS) Μέλος

 PEUGEOT 206 RC
Ένταξη: 27 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 102 Τόπος: IRAKLIO
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 10 Σεπ 2005, 17:46:37 Θέμα δημοσίευσης: 206 RC |
|
|
για ρωτα εμενα που εχω ανοιξη με cupra kai η φαση ειναι οτι ετοιχε να ειναι και αλλος ενας με ενα clio 182....kai οι δυο του την φρεσκαραμε.... ειναι καλο δεν λεω αλλα δεν ξερω κατι με χαλαει....και αν προσεξες στο παιριοδικο το κουπρα το μετρανε με χαμηλη θερμοκρασια 16c το RC αν θυμαμαι καλα 28c h 30c...δηλαδη το καλοκαιρι......εγω στα περιοδικα δεν εχω μπεσα,απο οπου τα περνουν γραφουν αναλογος.....αλλα να σου πω,ολα καλα ειναι μωρε.....
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tiesto (Vassilis) Τρελλαμένο μέλος

 Opel Astra GTC 1.8 Cosmo
Ένταξη: 02 Ιούν 2005 Δημοσιεύσεις: 758 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 10 Σεπ 2005, 18:24:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
παω στοιχημα πως ξερεις και εσυ οτι μια κοντρα στον δρομο με τυχαιους οδηγους δεν αντιπροσωπευει τις δυνατοτητες των αυτοκινητων.
για τις συνθηκες εχεις δικιο αλλα η ζεστη δεν επηρεαζει το ατμοσφαιρικο οσο το turbato. Σιγουρα επηρεαζει αλλα οχι τοσο πολυ συγκριτικα.
αλλα... οπως τα πες. ολα καλα ειναι. να χα και γω ενα τοσο γρηγορο αμαξι και δε πα να ταν και yugo! lol
"The world's best Dj! Dj Tiesto!" - Cream Amnesia Ibiza 10/08/2002
www.tiesto.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
manosm3 (manos) Τρελλαμένο μέλος

207 RC F/L '10 & Peugeot 206 1.4 XT
Ένταξη: 17 Ιούν 2005 Δημοσιεύσεις: 908 Τόπος: Βριλησσια
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 10 Σεπ 2005, 19:03:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ενας φιλος μου το εχει και ειναι ΑΠΟΛΥΤΑ ευχαριστημενος. Καποιοι απο σας θα τον ξερετε μαλλον. Τα rx-8 τα περναει απο πανω...
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 10 Σεπ 2005, 19:10:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Tiesto έγραψε: | ..............
για τις συνθηκες εχεις δικιο αλλα η ζεστη δεν επηρεαζει το ατμοσφαιρικο οσο το turbato. Σιγουρα επηρεαζει αλλα οχι τοσο πολυ συγκριτικα.
........... |
Nα σε διορθωσω εδω ???
Αναποδα τα λες για τον απλουστατο λογο οτι το Τourbato ψυχει τον εισερχομενο αερα μεσω του Intercooler του. Οποτε δεν ειναι τοσο επιρεπεις σε αλλαγες θερμοκρασιας οσο το ατμοσφαιρικο που τον παιρνει οπως ειναι....
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tiesto (Vassilis) Τρελλαμένο μέλος

 Opel Astra GTC 1.8 Cosmo
Ένταξη: 02 Ιούν 2005 Δημοσιεύσεις: 758 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 10 Σεπ 2005, 19:18:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
nooo my friend εδω κανεις λαθος. παρ ολο που ψυχεται, δεν παυει να ναι πιο ζεστος απ οτι θα ηταν με χαμηλοτερη θερμοκρασια περιβαλοντος. Η θερμοκρασια του αερα εισαγωγης παιζει πιο ζωτικο ρολο στο turbato απ οτι στο ατμοσφαιρικο.
"The world's best Dj! Dj Tiesto!" - Cream Amnesia Ibiza 10/08/2002
www.tiesto.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 10 Σεπ 2005, 19:51:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θα διαφωνισω παλι αλλα θα σου εξηγισω τους λογους οταν τα πουμε απο κοντα γιατι ειδη εχουμε ξεφυγει πολυ OFF TOPIC τωρα.
Επιστρεφουμε στο IBIZA CUPRA.....
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!

 CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 10 Σεπ 2005, 20:02:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγω θα ελεγα να περιμενεις μεχρι την ανοιξη οπου θα ερθει στην Ελλαδα το καινουργιο Clio Renault Sport με τους 200 ατμοσφαιρικους ιππους και τις τετραπιστονες δαγκανες 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nido (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος

 206 2.0 RC (2005)
Ένταξη: 10 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 662
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 10 Σεπ 2005, 20:22:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
overgr έγραψε: |
Κιβώτιο
Γερμανικό... ούτε κρύο, ούτε ζέστη. Πάντως δεν αρνήθηκε αλλαγή ανεξαρτήτως βίας. Η όπισθεν είναι ηλίθια...
|
Στο συγκεκριμένο που οδήγησες η όπισθεν πρέπει να συνοδευόταν κι από ένα "γκράαακ!" όταν έμπαινε, όπως επίσης (σε μικρότερο βαθμό) και η αλλαγή από 1η σε 2α...
overgr έγραψε: |
Κινητήρας
Πολύ δυνατός και γραμμικός. Τόσο γραμμικός που ψάχνεις τα άλογα!!! Μέχρι να δεις το κοντερ πως ανεβαίνει!!!
|
Γραμμικός??!... Από Impreza βγήκες ή από EVO?!!
Πράγματι ροπιάζει από χαμηλά και στην πόλη μπορείς να κινείσαι "σαν κύριος" χωρίς να χρειάζεται να ξεπερνάς τις 3000 σ.α.λ. αλλά από κει και πάνω με το γκάζι στο πάτωμα "τρελαίνεται" και ανεβάζει σαν να τον τσίμπησε αλογόμυγα.
Το σασί του πάντως και η γεωμετρία της ανάρτησης δεν είναι ό,τι καλύτερο με δεδομένη τη δύναμη του κινητήρα. Στις εξόδους η υποστροφή ισχύος έρχεται αρκετά νωρίς και είναι πολύ εύκολο να χαλάσεις τη γραμμή σου.
overgr έγραψε: |
Οδική Συμπεριφορά-Τιμόνι
.......
Είναι πολύ ουδέτερο. Όταν φεύγει, φεύγει με τα τέσσερα.
.......
|
Το ζητούμενο είναι όταν "φεύγει" να το κάνει επειδή εσύ το ζήτησες, και με τρόπο που σου επιτρέπει να "σημαδεύεις". Αν το κάνει (με το δικό σου στυλ οδήγησης)... όλα καλά!
Το συγκεκριμένο πάντως έχω την εντύπωση πως φορούσε τα Eagle F1 της Goodyear αντί των P-Zero Nero με τα οποία έρχεται κανονικά το Cupra (τα μπροστινά λιώνουν για πλάκα, και μετά πας... κολυμπώντας!! ).
overgr έγραψε: |
Για κατανάλωση δεν γνωρίζω πάντως το trip computer έγραφε κάτι για 15ltr/100. Δεν μπορώ να πω ότι μου κάνει εντύπωση...
|
Αν το πιέσεις (που θα το κάνεις!) καίει πολύ. Σε πιο "καθημερινή οδήγηση" ένα 12lt/100km είναι εφικτό με λίγη αυτοσυγκράτηση, αλλά την 95άρα αμόλυβδη την ξεχνάς και βέβαια σε καμία περίπτωση δε μπορείς να λες πως είσαι "οικονομικός"...
netblaster έγραψε: |
Θα συμφωνησω με τον vinman!!! 1000 φορες το Leon FR (κιας ειναι λιγο πιο αργο), γιατι ειναι πιο ολοκληρωμενο αυτοκινητο και καλυτερο οδηγικα!!! Ασε που το σασι του διαχειριζεται πολυ καλυτερα αυτα τα αλογα (και εχει και διαπιστευτηρια για πολλα παραπανω)!!! Τα λεφτα τους ειναι σχεδον τα ιδια!!!
|
Σίγουρα μια σφικτή ανάρτηση κι ένα [πολύ] δυνατό μοτέρ δεν αρκούν για να κάνουν ένα αυτοκίνητο γρήγορο παντού και -προπαντός- διασκεδαστικό. Σε μεγάλες ευθείες το "μεγάλο" Ibiza παίζει στην ουσία χωρίς αντίπαλο σε αυτή την τιμή, αλλά στις στροφές... Οδηγήστε σε ορεινή διαδρομή 206 RC, Clio 182, Cooper S και ακόμα και το σημαντικά φθηνότερο αλλά άψογα στημένο Fiesta ST και θα καταλάβετε αν τα χρήματά σας πιάνουν τόπο επιλέγοντας την Ισπανίδα "καλλονή" ΚΑΙ για το στήσιμό της!

Curse Of The Traveller
Έχει επεξεργασθεί από τον/την nido στις Σαβ 10 Σεπ 2005, 20:34:43, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nido (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος

 206 2.0 RC (2005)
Ένταξη: 10 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 662
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 10 Σεπ 2005, 20:32:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΝΙΚΟΣ έγραψε: | Εγω θα ελεγα να περιμενεις μεχρι την ανοιξη οπου θα ερθει στην Ελλαδα το καινουργιο Clio Renault Sport με τους 200 ατμοσφαιρικους ιππους και τις τετραπιστονες δαγκανες  |
Ψήνεσαι, συνονόματε?!!!

Curse Of The Traveller |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!

 CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 10 Σεπ 2005, 20:50:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
nido έγραψε: | ΝΙΚΟΣ έγραψε: | Εγω θα ελεγα να περιμενεις μεχρι την ανοιξη οπου θα ερθει στην Ελλαδα το καινουργιο Clio Renault Sport με τους 200 ατμοσφαιρικους ιππους και τις τετραπιστονες δαγκανες  |
Ψήνεσαι, συνονόματε?!!!
 |
εε...λιγο... 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nido (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος

 206 2.0 RC (2005)
Ένταξη: 10 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 662
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 10 Σεπ 2005, 22:43:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΝΙΚΟΣ έγραψε: | nido έγραψε: | ΝΙΚΟΣ έγραψε: | Εγω θα ελεγα να περιμενεις μεχρι την ανοιξη οπου θα ερθει στην Ελλαδα το καινουργιο Clio Renault Sport με τους 200 ατμοσφαιρικους ιππους και τις τετραπιστονες δαγκανες  |
Ψήνεσαι, συνονόματε?!!!
 |
εε...λιγο...  |
Καλά ακούγονται 18 άλογα παραπάνω, να δούμε όμως και πόσο θα βαρύνει (ποιό ήταν το τελευταίο supermini που θυμάστε που βγήκε από το φούρνο..... εεεεε..... εργοστάσιο..... ελαφρύτερο από το μοντέλο που αντικαθιστούσε?!), τι θα παίζει με τη ροπή, και βέβαια πόσο καλύτερο μπορούν να κάνουν το ήδη υποδειγματικό στήσιμο!!

Curse Of The Traveller |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Recifees (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος

 206 BlueBird 1.600.000 κεκ
Ένταξη: 07 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 491
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 11 Σεπ 2005, 15:30:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
STELIOS έγραψε: | Tiesto έγραψε: | ..............
για τις συνθηκες εχεις δικιο αλλα η ζεστη δεν επηρεαζει το ατμοσφαιρικο οσο το turbato. Σιγουρα επηρεαζει αλλα οχι τοσο πολυ συγκριτικα.
........... |
Nα σε διορθωσω εδω ???
Αναποδα τα λες για τον απλουστατο λογο οτι το Τourbato ψυχει τον εισερχομενο αερα μεσω του Intercooler του. Οποτε δεν ειναι τοσο επιρεπεις σε αλλαγες θερμοκρασιας οσο το ατμοσφαιρικο που τον παιρνει οπως ειναι.... |
αλλα το ιντερκούλερ είναι αέρος -αέρος οπότε ψυκτικό μέσο αέρας άκα ότι έχει εκεί έξω 35 βαθμούς π.χ είναι αυτό που θα κρυώσει τον αέρα
Τώρα υπάρχουν και ιντεκούλερ αέρος-νερού αλλά είναι πιο ακριβά πιο βαριά και ....κοστίζουν
Τεσπά καλό μοτερ καλό τουτού άντε αν και αρέσει στον "γαμπρό" τύφλα να έχουν οι "πεθερές " 
Με την ρόδα στον αέρα ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 11 Σεπ 2005, 16:24:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
To τουρμπατο μοτερ δουλευει ουτως ή αλλος με ηψηλες θερμοκρασιες (λογο συμπιεσης και λογο θερμοτητας απ'τη τουρμπινα). Οποτε οι 35 ακομα και οι 40 βαθμοι C ειναι για αυτο "δροσεροι". Σε αντιθεση με οποιδηποτε ατμοσφαιρικο που εξαρταται πολυ περισσοτερο στη θερμοκρασια του εισερχομενου αερα (το βλεπεις και το καλοκαιρι-χειμωνα και στο δικο σου). Επεισης οι θερμοκρασιες δεν δουλευουν αθρηστικα, οταν η θερμοκρασια της εισαγωγης ειναι πχ. 50 βαθμοι και του εξωτερικου αερα 30, η θερμοκρασια του εισερχομενου αερα δεν ειναι 80 αλλα κατι λιγοετρο απο 50 αφου "δροσιζεται" απ'τη χαμηλοτερη θερμοκρασια του αερα (σε σχεση με τη εισαγωγη). Οποτε οταν στη εισαγωγη του τουρμπατου παιζουν ηψηλοτερες θερμοκρασιες (λογο κατασκευης) η ιδια εξωτερικη θερμοκρασια ειναι πιο "δροσερη" για το μοτερ απ'οτι θα ειναι για ενα ατμοσφαιρικο με την ιδια θερμοκρασια περιβαλλοντας (ειτε ειναι κρυο ειτε ζεστη). Δεν λεω πως δεν επιρεαζεται απλα επιρεαζεται λιγοτερο.
Σ'αυτο βαλετε και το Intercooler που δεν σιγουρα δεν παγωνει των αερα αλλα οποσδηποτε τον κραταει καπως σταθερο ειδικα οταν το μαξι κινηται. Εξαλου ο σκοπος του Intercooler ειναι να κατεβαζει την θερμοκρασια του αερα λογο της αυξησης του απ΄τη τουρμπινα (κυριος) και τη συμπιεση, και μιλαμε για θερμοκρασιες αρκετα μεγαλητερες απο 30 και 35 που ειναι συνηθος οι θερμοκρασιες περιβαλλοντος ακομα και το καλοκαιρι.
Εξαλου οπως θα εχετε προσεξει και οι περισσοτερες μετασκευες σε tourbo αρκουντε σε μια απλη φιλτροχοανη στο χωρο της μηχανης για την εισαγωγη (αφου ο αερας θα "κρυωσει" στο intercooler). Το ιδιο σε ενα ατμοσφαιρικο αμαξι θα το σκοτωνε γι'αυτο εχουν βγει οι σκουπες κτλ. που μαζευουν φρεσκο αερα απ'τη μετοπη.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ps180 (Manos) Μόλις έγραψα

Black RC
Ένταξη: 16 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 32
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 11 Σεπ 2005, 17:14:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν και ουσιαστικα οτι ηθελα να πω τα ειπε ο Nido..
Θελω να ρωτησω σε ποια συγκριτικα περιοδικων βγαινει καλυτερο το Cupra απο το RC?? Μονο ενα περιοδικο που ειναι υπερμαχος των Turbo ειπε οτι ειναι καλυτερο το cupra και αυτο δεν ειναι αλλο απο το EVO. Οποιοδηποτε αλλο περιοδικο δειχνει πως στις στροφες σε επαρχιακο δυκτιο-ορεινες διαδρομες και μεσα σε πιστα (εκει ερχεται το χαος για το cupra) το RC ειναι μπροστα..και μαλλον..αρκετα..
Εαν ο φιλος θελει επιδοσεις σε ευθεια ας διαλεξει ibiza(οσο για ποιοτητα κατασκευης..ειχα ibiza..ε δε νομιζω πως ειναι καλυτερο απο το 206)
Εαν θελει ολοκληρωμενο αυτοκινητο και σε ευθεια και σε στροφες και ενα μονιμο πλατυ χαμογελο..μαλλον πρεπει να ερ8ει απο Γαλλια μερια ειτε με το Clio ειτε με το RC..ειτε ακομη με το Cooper S.
Και κατι τελευταιο...2 φορες εχω πετυχει cupra στις στροφες στις τρυπες του καραμανλη μετα τα λιμανακια..ξερετε που λεω οι περισσοτεροι..
Και τις 2 φορες πηγαν να ανοιξουν μαζι μου..αλλα και τις 2 φορες..μετανιωσαν μολις πλησιαζαν οι στροφες..
(Και στο ibizaclub ολοι οι κατοχοι cupra παραδεχονται πως μετα την ευθεια δεν ακολουθουνε το RC..γι αυτο ας μην λεμε απλα οτι το RC ειναι πιο γρηγορο σε "απολυτες συνθηκες" μονο..) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|