netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Σεπ 2005, 00:56:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φιλε μου το κοστος για να τουρμπισεις ενα μοτερ ειναι αρκετα μεγαλο και δεν αξιζει γιαυτο το μοτερ!!! Ασε που επειδη ειναι και σχετικα παλιο (σιγουρα θα τα εχει τα χιλιομετρακια του) ειναι και ρισκο!!!
Το να βαλεις το 1.9 μαζι με το μπροστινο συστημα (κρεμαγιερα, ψαλιδια κτλ) απο το GTi ειναι καλη λυση, αλλα αν τα βρεις να ξερεις οτι θα εισαι σαν αυτους που κερδιζουν τζακποτ στο Τζοκερ!!!
Το ραλλομοτερο ειναι, για μενα, η καλυτερη λυση!!! Και ναι μπαινει ανετα, χωρις πατεντες!!! Εγω βεβαια θα προτιμουσα το 1.6 8ν, γιατι το σασι του cabrio δεν διαχειριστηκε ποτε (επισημα) πανω απο 110ps (τοσα περιπου ειχε το CTi) και οπως το εβλεπα και το δικο μου θα τα εβρισκε σιγουρα πολυ σκουρα μενα 16ν μοτερ!!! Αλλα επειδη ολα εχουν και την αρνητικη τους πλευρα, σαυτη την περιπτωση θα συναντησεις γραφειοκρατικα προβληματα καθως, αν το δηλωσεις θαχεις προβλημα επειδη κανενα απο τα 2 αυτα μοτερ (του ραλλυ) δεν φορεθηκε απο το εργοστασιο επισημα, οποτε δεν υπαρχει και η καταλληλη εγκριση!!! Αυτα βεβαια ξεπερνιουνται με το γνωστο ελληνικο τροπο...
Η αλλαγη μοτερ ομως προϋποθετει και αλλαγη σε αλλα σημαντικα σημεια του αυτοκινητου!!! Πρωτο και κυριο τα φρενα!!! Εγω ειχα βαλει δισκους-δαγκανες απο ραλλυ και το φρεναρισμα ειχε βελτιωθει αρκετα!!! Για καλυτερα αποτελεσματα ομως θελει αλλαγη κεκεινο το, πως το λενε τωρα, σαν τυμπανο που ειναι στο χωρο του κινητηρα και φευγουν τα σωληνακια (χρωματος χρυσαφι στο 205)!!! Αυτο για να εχεις μεγαλυτερη πιεση στο υγρο, αρα περισσοτερη δυναμη στο φρεναρισμα!!!
Μετα, θες αναρτηση!!! Αλλαγη αντιστρεπτικων μπροστα και πισω με πιο χοντρες καθως και αλλαγη των ραβδων στρεψης (προτιμηση απο το 205GTi 1.6)!!! Αμορτισερ-ελατηρια εννοουνται!!! 
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|