PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Αναζήτηση Project Car για βελτίωση!

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
rallaki-1 (Μike)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


207 Rallyeee..

Ένταξη: 19 Απρ 2010
Δημοσιεύσεις: 398
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 05 Απρ 2016, 14:48:06    Θέμα δημοσίευσης: Αναζήτηση Project Car για βελτίωση! Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπέρα σας!

Θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας τις παρακάτω σκέψεις μου γιατί ξέρω πόσο πολύτιμη είναι η βοήθεια σας!

Σκέφτηκα λοιπόν ότι θα ήταν καλό αντί να ρίχνω λεφτά στο αμάξι μου (Peugeot 207) να αγοράσω ένα φτηνό και να ξεκινήσω να πειραματίζομαι σε αυτό.

Ένα λόγος ακόμα (και ο πιο σημαντικός) είναι ότι πάντα ήθελα να μάθω να προγραμματίζω. Μου είπαν λοιπόν κάτι γνωστοί μου πως αν πας στο δικό σου αυτοκίνητο, εκτός από τον πανάκριβο εξοπλισμό που θες (>5000€), θα δυσκολευτείς πολύ. Μου πρότειναν λοιπόν να ξεκινήσω με άγραφο που έχουν λογισμικό που είναι εύκολο στον χρήστη αλλά και το σημαντικότερο ότι υπάρχουν πολλές πληροφορίες καθώς και video – How to στο διαδίκτυο.

Επίσης, συζητήσαμε πως καλό θα ήταν να ξεκινήσω πάνω σε turbo για να μάθω και πιο περίπλοκους χάρτες.

Στη συζήτηση πάνω αναφέραμε το fiat punto gt καθώς είναι φτηνό, turbo και σχετικά αξιόπιστο στα πειράγματα.

Η αγορά πάει περίπου στα 1800€ και η αγορά άγραφου εγκεφάλου περίπου 800€ (Megasquirt, kms, haltech). Άρα, σχετικά φτηνά ξεκινάς να μπαίνεις στον χώρο του ecu tuning.

Τι λέτε λοιπόν? Έχει κάνει - σκεφτεί κάποιος κάτι αντίστοιχο?


Peugeotναυτης..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
alfasud (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 106 R 1.6 (16V)

Ένταξη: 09 Νοέ 2011
Δημοσιεύσεις: 457

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 05 Απρ 2016, 15:00:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλη σκεψη αν και πρεπει να υπολογισεις και τα παγια εξοδα του... μουλαριου που θα παρεις Very happy . Κατα τα αλλα ο προγραμματισμος του αγραφου απαιτει καποιες βασικες γνωσεις λειτουργιας του κινητηρα και αρκετο διαβασμα ( θεωρω ομως οτι αυτο ειναι ευχαριστο). Χρησιμοτατο θα ειναι να βρεις ενα αρχικο σετ χαρτων ωστε να παρει μπρος και να μη χρειαστει να τα φτιαξεις ολα απο το μηδεν. Επισης αν ο αγραφος δεν συνοδευεται απο καποιον ανταπτωρα για τα ηλεκτρικα του αμαξιου που θα μπει, χρειαζονται και καποιες ηλεκτρολογικες γνωσεις για να συνδεθουν ολοι οι αισθητηρες.

Α και τα τουρμπο δεν εχουν πιο περιπλοκους χαρτες... Απλα η μια διασταση στους βασικους πινακες (χαρτες) ανεβαινει ψηλοτερα απο τα ατμοσφαιρικα. Laughing



Auto Power
"Ο ΝΟΤΗΣ"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
rallaki-1 (Μike)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


207 Rallyeee..

Ένταξη: 19 Απρ 2010
Δημοσιεύσεις: 398
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 05 Απρ 2016, 15:23:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το αρκετό διαβασμά όπως είπες είναι κάτι πολύ ευχάριστο και θα μου γλιτώσει και λεφτά Laughing !!

Για το αρχικό σετ χαρτών έχεις δίκιο άλλα θα το ψάξω όταν καταλήξω στο αυτοκίνητο και στον άγραφο.

Εσύ τι αμάξι προτείνεις? Έψαξα και για Starlet αλλά είναι πανάκριβα!


Peugeotναυτης..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
alfasud (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 106 R 1.6 (16V)

Ένταξη: 09 Νοέ 2011
Δημοσιεύσεις: 457

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 05 Απρ 2016, 16:46:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ξεχασα, ο αγραφος θα πρεπει να υποστηριζει knock sensor και να συνοδευεται απο wide band λ απαραιτητα.Με αυτά το κανεις τελειο απο θεμα καυσιμου,ομαλης λειτουργιας κλπ .Για αποδοση χρειαζεται δυναμομετρο κυριως για να εξαντλησεις τα ορια του αβανς...
Σχετικα με τι αμαξι, εξαρταται τι σου αρεσει και τι θα βρεις. Σε κοβω αμετονοητο ....τουρμπακια παντως Very happy

Έχω κάποια αρχειάκια με γενικές και ειδικές οδηγίες προγραμματισμού, δώσε μου ένα email να σου τα στείλω να δεις τι παίζει...



Auto Power
"Ο ΝΟΤΗΣ"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MariosT (MARIOS)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 106

Ένταξη: 09 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 39

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 05 Απρ 2016, 18:48:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πολλη καλη σκεψη . Χρησιμα επισης ειναι οργανα τυπου AFR , πυρομετρο καθως επισης βοηθουν και μοναδες που μετρανε επιταχυνση , ροπη , ιπποδυναμη τυπου V-box , η Gtech που εχω εγω
http://www.gtechpro.com/rr.html
Με αυτες αποφευγεις τις συνεχεις επισκεψεις σε δυναμομετρα και βλεπεις αμεσα την καθε σχετικη βελτιωση η οχι που κανεις πανω στην μηχανη .
Καλη επιτυχια στην προσπαθεια σου .
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Giannis307 (Giannis???)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

308 Thp130

Ένταξη: 05 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3967
Τόπος: Nikaia/Argyroupoli

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 05 Απρ 2016, 19:21:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

sorry αλλα το πρωτο που σκεφτικα με οσα γραφτηκαν ηταν αυτο.....

https://www.youtube.com/watch?v=Z8dy6yxLrJk


βρες σαξοραλλο
δουλεμενα πολλες φτηνες λυσεις
και αν κατι παει στραβα ευκολα το επαναφερεις
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
kpsig 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος




Ένταξη: 23 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 438

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 05 Απρ 2016, 19:42:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μιας και τα έχω κάνει,
πάρε έναν αξιόπιστο lambda και ο Megasquirt 2 είναι υπεραρκετός αν και ο 3 ειδικά για Turbo έχει ωραίες επιπλέον λειτουργίες.
Καλό το Punto Gt αλλά.... τουλάχιστον αυτό που θα βρεις πρέπει να είναι άψογο από θέματα συμπίεσης... και η τουρμπίνα να είναι καλή...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MariosT (MARIOS)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 106

Ένταξη: 09 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 39

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 05 Απρ 2016, 19:47:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Απλα στο ατμοσφαιρικο(σαξοραλλο) δεν θα βλεπει μεγαλες διαφορες οσο και αν προσπαθει απο το προγραμμα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Giannis307 (Giannis???)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

308 Thp130

Ένταξη: 05 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3967
Τόπος: Nikaia/Argyroupoli

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 05 Απρ 2016, 20:07:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

giati στο πουντοτζιτο θα δει νομιζεις....εκτος και αν εχεις πλανα για 1.6 16β μετατροπη οπου εκει πασο θα γεινει οπλο...το μοτερ ειναι καλο για αυτο που ειναι στα πουντο μολις το τσιτωσεις ραγιζει...γεγονος...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
akis1976 (akis1976)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 RC

Ένταξη: 27 Απρ 2012
Δημοσιεύσεις: 456
Τόπος: Πειραιας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 05 Απρ 2016, 20:33:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και κάπου εδω θα μπει ο salex και θα πει,ξεκινά απο ατμόσφαιρα να μαθεις τα βασικά,που πιο δύσκολα μπορεί να παει κατι στραβά να σπάσει δηλαδη και αφου τα μάθεις και εχεις προγραμματίσει 4-5 διαφορετικούς εγκέφαλους τοτε περνάς στα turbo μοτερ.
Αυτά τα γράφω γιατί οπου εχω διαβάσει γι'αυτο που πας να κάνεις σε ξένα forum και ελληνικά αυτο απαντάνε όλοι οι προγραμματιστές.
Ίσως να βρεις ενδιαφέρων το παρακάτω
https://www.youtube.com/watch?v=NOVkmUOSBdQ


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
alfasud (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 106 R 1.6 (16V)

Ένταξη: 09 Νοέ 2011
Δημοσιεύσεις: 457

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 05 Απρ 2016, 21:55:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σωστά όλα, πολλά συν για το πυρόμετρο, ακόμη και σε ατμοσφαιρικό. Υπάρχουν άγραφοι που έχουν δικό τους σένσορα θερμοκρασίας καυσαερίων, ενσωματωμενο με τον λ, οπότε και κόβουν αβάνς άμεσα με το που ανέβει η θερμοκρασία πάνω από το προκαθορισμένο όριο.
Ο mega squirt θεωρείται πλέον ξεπερασμένος, υπάρχουν στην Ελληνική αγορά των μεταχειρισμένων πολλοί αλλοι με καλύτερα χαρακτηριστικά ( haltech, Dta κ.α.).

Πάντως και το τουρμπο-σαξόραλο είναι καλή περίπτωση για Project car! Cool Very happy



Auto Power
"Ο ΝΟΤΗΣ"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
NoDsl 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 26 Μάϊ 2009
Δημοσιεύσεις: 787

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 06 Απρ 2016, 09:46:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δε νομίζω πως αρκεί μια ζωή να πιάσεις έστω και το 1% από αυτό που οίκοι έκαναν να μάθουν/κατακτήσουν γενιές ολόκληρες. Και μην παρεξηγήσεις αυτό που λέω. Δεν το πάω σε θέμα νοημοσύνης, σε καμία περίπτωση.

Επίσης, ειδικά ο προγραμματισμός εγκεφάλου αποτελεί "κλειστή κοινότητα", και ευλόγως. Επιπλέον θα χρειαστείς εξοπλισμό που δεν θα υπάρχει οικονομική δυνατότητα στα σίγουρα(test room και τα συναφή).

Γενικά, παίρνω τον άγραφο, πετάω μια κονσέρβα που προτείνει ο μαστρομήτσος απο το κουβέιτ, θα ανάψει το αμάξι. Αλλά απο το ανάβω μέχρι το δουλεύω, έχει γενιές διαφορά και ξεφεύγει από το όριο απλοκλειστικά του προγραμματισμού(Δεν είναι μλκες που έβαλαν turbo pressure map στους χαρτες του MED17. Ούτε οτι έχει, ξέρω και εγώ πόσους, χάρτες.)


Πάντως είναι ενδιαφέρον και αμα το γουστάρεις παίζεις. Αλλά αυτό που παίζεις μην το κάνεις χάρο για άλλους Wink Με πιάνεις.

My 2 eurocents.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
alfasud (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 106 R 1.6 (16V)

Ένταξη: 09 Νοέ 2011
Δημοσιεύσεις: 457

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 06 Απρ 2016, 10:21:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγώ πάντως θεωρώ ότι με άγραφο και ειδικά αν έχει πάρει μπροστά το μοτέρ ( δηλαδή έχουν δουλέψει όλοι οι αισθητήρες κανονικά ), το να φτιάξει κάποιος ένα αξιοπρεπέστατο πρόγραμμα (με μεγαλύτερη προσοχή και λεπτομέρεια από ότι θα έφτιαχνε κάποιος επαγγελματίας του είδους που απλά θα έκανε μικροτροποιησεις στην κονσέρβα), είναι πραγματικό... κλέψιμο Εκκλησίας!
Το λογισμικό των τελευταίας γενιάς άγραφων είναι τέτοιο που έχει μεγάλες δυνατότητες ακόμη και για autotune. Επιμένω οτι αν κάποιος αποκτήσει εξοικείωση με το λογισμικό και τις λειτουργίες του, μπορεί να φτιάξει ένα σωστό χάρτη καυσίμου με road tuning καθαρά ( οπότε δεν έχεις ανάγκη ούτε το δυναμόμετρο).
Το αβάνς είναι λιγο δυσκολότερο με την έννοια ότι κατά γενική ομολογία στη βιβλιογραφία απαιτεί δυναμόμετρο για να φτάσει κάποιος στα όρια των απόλυτων επιδόσεων. Η ιδέα του Μάριου με τις συσκευές μέτρησης επιδόσεων, μπορεί να βοηθήσει πάρα πολύ κάποιον που θέλει να κυνηγήσει τα όρια ( όχι βέβαια με την ίδια ακρίβεια που θα είχε στο dyno).



Auto Power
"Ο ΝΟΤΗΣ"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
puglover 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος




Ένταξη: 09 Μάϊ 2010
Δημοσιεύσεις: 485

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 06 Απρ 2016, 10:34:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ενταξει, το παιδι να πειραματιστει θελει για την πλακα του. Ποσοι ecu tuners ξεκινησαν ετσι? Πολλοι νομιζω... Και εμαθαν πανω στου "κασιδη το κεφαλι" και εγιναν χαρος για τα αμαξια του κοσμακη που τους εμπιστευτηκε. Απλα καποτε ηταν πιο ευκολο να επενδυσεις σε εξοπλισμο οταν χρεωνες 800€+ για ενα προγραμμα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
rallaki-1 (Μike)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


207 Rallyeee..

Ένταξη: 19 Απρ 2010
Δημοσιεύσεις: 398
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 08 Απρ 2016, 09:17:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

alfasud έγραψε:
Έχω κάποια αρχειάκια με γενικές και ειδικές οδηγίες προγραμματισμού, δώσε μου ένα email να σου τα στείλω να δεις τι παίζει...


Σου έχω στείλει pm!


Peugeotναυτης..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
alfasud (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 106 R 1.6 (16V)

Ένταξη: 09 Νοέ 2011
Δημοσιεύσεις: 457

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 08 Απρ 2016, 10:59:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σου τα εχω στείλει από την Τρίτη, τσεκάρισε τα email σου!



Auto Power
"Ο ΝΟΤΗΣ"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kpsig 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος




Ένταξη: 23 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 438

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 08 Απρ 2016, 12:39:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγώ πάντως πια, με τον Megasquirt, είμαι στο σημείο που βλέπω αμέσως τη διαφορά 2 μοιρών αβανς, ακόμη και στο ρυθμό που ανεβάζει θερμοκρασία λαδιού.
Περίπου 100 τεπόζιτα (δοκιμές πίστες βόλτες) από τότε που τον έβαλα και πολύ διάβασμα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 08 Απρ 2016, 13:28:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μιχάλη, υπάρχουν δύο προσεγγίσεις στο θέμα.
1. Να το πας με το μαλακό και να αρχίσεις να καταλαβαίνεις πρώτα τί συμβαίνει στο αυτοκίνητο παρακολουθώντας το. Να διαβάσεις εκτενώς στο θέμα πριν ακουμπήσεις πληκτρολόγιο. Μετά να παρατηρήσεις πως δουλεύουν όσοι ήδη ασχολούνται με το θέμα.
Στο τέλος να ξεκινήσεις με ενα ατμοσφαιρικό απλό αυτοκίνητο, χωρίς πολύπλοκα ηλεκτρονικά και αισθητήρες επάνω του. Οτιδήποτε έχει wideband lambda ήδη πάνω, ξέχασέ το.

2. Να ξεκινήσεις σαν Σούπερ Γκούφη, να πάρεις έναν άγραφο που δεν καλοκαταλαβαίνεις τί κάνει/κάνεις σε σχέση με το τί θα έπρεπε να κάνεις και να αντινάξεις το πρώτο αυτοκίνητο που θα βρεις μπροστά σου.
Σε αυτό το σημείο είναι που αρχίζει το γέλιο γιατί δεν υπάρχει καμία εγγύηση ότι θα το ανατινάξεις ακόμα Χ φορές ή θα γίνεις ο καλύτερος προγραμματιστής του κόσμου.


Από ό,τι διαβάζω, μάλλον τείνεις προς τη δεύτερη λύση. Ταπεινή μου γνώμη, πήγαινε με το μαλακό. Από προσωπική εμπειρία, ασχολούμαι καμια 12αριά χρόνια από τη στιγμή που άρχισε να μου κεντρίζει το ενδιαφέρον αυτή η χαρά (γιατί δουλειά δεν είναι) και μόνο έχω καταφέρει να ξύσω λίγο την επιφάνεια.
Υπάρχει ένας τεράστιος όγκος πληροφοριών που δεν ελπίζω ποτέ να μάθω. Κανένας δεν μπορεί να κάνει τα πάντα.

Αγόρασε έναν wideband lambda, βρες και το καρμπυρατεράτο αυτοκίνητο κανενός θείου στο χωριό και πήγαινε ρύθμισε του το καρμπυρατέρ. Μετά γύρισε τον διανομέα ανάφλεξης μέχρι να αρχίσεις να ακούς πυράκια.

Αυτό είναι το tuning. Αν καταλαβαίνεις τις βασικές αρχές του, πάντα θα μπορείς να κάνεις καλά τη δουλειά σου.


http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
kpsig 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος




Ένταξη: 23 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 438

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 08 Απρ 2016, 23:51:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Να συμπληρώσω, πάρε έναν ΚΑΛΟ wideband λ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1358s (PHP: 73% - SQL: 27%) - SQL queries: 19 - GZIP enabled - Debug on