PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Service 60.000 χλμ.
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)

Ένταξη: 10 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1865
Τόπος: Αμπελογκάρντεν

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 13 Ιαν 2003, 09:37:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Svstouk έγραψε:
Βαγγέλη, σε ποιο συνεργείο το πήγες;


Στην Auto Motivo στην Πειραιώς (συνεργείο αντιπροσωπείας)


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5257
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 13 Ιαν 2003, 11:17:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εμεινες ευχαριστημενος;;
τι περιλαμβανει το σερβις που εκανες ;;;
στα λεφτα αυτα, σου αλλαξαν λαδακι ;
τι εβαλαν ;
ποσες ωρες εμεινε μεσα το 206 ;


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)

Ένταξη: 10 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1865
Τόπος: Αμπελογκάρντεν

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 13 Ιαν 2003, 11:44:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το service περιελάμβανε:
. Περιοδικό έλεγχο Α
. Αλλαγή λαδιών
. Αλλαγή φίλτρου λαδιού
. Αλλαγή φίλτρου καυσίμου
. Καθαριστικό μηχανής
. Υγρό καθαριστικού υαλοκαθαριστήρων
. Καθαρισμό φιλτροχοάνης
Σε γενικές γραμμές είμαι ευχαριστημένος


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5257
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 13 Ιαν 2003, 12:00:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Vaggelis έγραψε:
Το service περιελάμβανε:
. Περιοδικό έλεγχο Α
. Αλλαγή λαδιών
. Αλλαγή φίλτρου λαδιού
. Αλλαγή φίλτρου καυσίμου
. Καθαριστικό μηχανής
. Υγρό καθαριστικού υαλοκαθαριστήρων
. Καθαρισμό φιλτροχοάνης
Σε γενικές γραμμές είμαι ευχαριστημένος


σαν μπολικα μου ακουγονται τα ευρω που εδωσες για αυτο τον ελεγχο. τι λες ;
αλλα αρκει που εισαι ικανοποιημενος.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)

Ένταξη: 10 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1865
Τόπος: Αμπελογκάρντεν

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 13 Ιαν 2003, 12:25:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

DimiP έγραψε:

σαν μπολικα μου ακουγονται τα ευρω που εδωσες για αυτο τον ελεγχο. τι λες ;
αλλα αρκει που εισαι ικανοποιημενος.


´Exεις δίκιο και εμένα μου φάνηκαν αρκετά


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 13 Ιαν 2003, 13:10:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Vaggelis έγραψε:
Το service περιελάμβανε:
. Περιοδικό έλεγχο Α
. Αλλαγή λαδιών
. Αλλαγή φίλτρου λαδιού
. Αλλαγή φίλτρου καυσίμου
. Καθαριστικό μηχανής
. Υγρό καθαριστικού υαλοκαθαριστήρων
. Καθαρισμό φιλτροχοάνης
Σε γενικές γραμμές είμαι ευχαριστημένος


Τι λάδια έβαλες;

Αυτό το καθαριστικό μηχανής, τι είναι;




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)

Ένταξη: 10 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1865
Τόπος: Αμπελογκάρντεν

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 13 Ιαν 2003, 14:23:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

To λάδι που βάλανε ήταν TEXACO (δεν θυμάμαι τιμή αλλά θα την βρώ αν την θέλει κάποιος).
Το καθαριστικό ήταν για το εξωτερικό της μηχανής και χρησιμεύει και στην προστασία της μηχανης από φθορές και διαβρώσεις.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
chatasos (Τάσος)
Developer - Administrator
Developer - Administrator
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 2612
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 13 Ιαν 2003, 16:05:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

konstantinos έγραψε:
Vaggelis έγραψε:
Ωραία, αυτά είναι τα στάνταρ (τα τακάκια τα άλλαξα στα 50000 χλμ), αλλά με εκείνο το καταραμένο τον ιμάντα του εκκεντροφόρου, τι γίνεται;
Τον αλλάζω ή όχι, και πόσο θα κοστίσει;


Ρε μανία με τον ιμάντα... Laughing

Βαγγέλη εάν δεν έχεις πρόβλημα, μην τον αλλάζεις. Αυτός θα σε περιμένει στα 80000 χλμ. Το κόστο εκεί ξεπερνάει τα 100.000 δρχ Shocked


Σύμφωνα με την Lion:

ιμάντας εκκεντροφόρων : 22 ευρώ
ιμάντας δυναμό : 21 ευρώ
δυναμο : 388 ευρώ !!!

Το θέμα είναι ότι δεν ξέρω πόσο κοστίζουν οι εργασίες και αν χρειάζεται να αλλάξει και κάποιο άλλο ανταλλακτικό μαζί με τον ιμάντα (και είναι αυτό που κοστίζει τελικά).

Τα 2 τελευταία αλλάζονται μόνο όταν παρουσιάσουν πρόβλημα. Το 1ο κάθε 80.000 χλμ ή 4 χρόνια.


Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)

Ένταξη: 10 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1865
Τόπος: Αμπελογκάρντεν

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 13 Ιαν 2003, 16:23:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ωχ!!!!!!! Shocked Shocked Shocked
22 ευρώ=7500 δρχ
Εμένα γιατί στο συνεργείο, μου είπανε οτι η αλλαγή κοστίζει 40000 δρχ;;;; Shocked Shocked Shocked
Επιβεβαιώνω για τα 80000 km
Μάλλον πρέπει να στείλω ένα e-mail στην Lion....


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
chatasos (Τάσος)
Developer - Administrator
Developer - Administrator
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 2612
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 21 Φεβ 2003, 18:28:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τελικά η αλλαγή ιμάντα χρονισμού κοστίζει από 40.000 μέχρι 45.000 δρχ.

Τα μισά από αυτά είναι η εργασία η οποία κρατάει περίπου 2-3 ώρες.
Τα υπόλοιπα είναι τα ανταλλακτικά, τα οποία μπορεί να κοστίζουν και λιγότερο γιατί μπορεί να μην χρειαστεί να αλλάξετε και όλα τα εξτρά (ο ιμάντας έχει κάτι τσιμούχες και κάτι άλλα "μπιχλιμπίδια" μαζί).

Τα παραπάνω αφορούν το 1.4, δεν ξέρω αν ισχύουν οι ίδιες τιμές για τα υπόλοιπα μοντέλα.

Εγώ έχω ήδη κλείσει για τα 75.000 χλμ, γιατί στα 80.000 θα τα σκάσω χοντρά.


Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
PoLiThS (Νικόλας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


306 Cabriolet 1.6 Full (2001)

Ένταξη: 15 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 841
Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 07 Μάρ 2003, 01:28:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΤΕΧΝΙΚΗ ΟΔΗΓΙΑ PEUGEOT : Ο Ιμαντας χρονισμου πρέπει να αντικαθίσταται κάθε 60,000 χιλιομετρα... αυτο τα λέει όλα !!!! Το συζήτησα με τα παιδια εδω στο συνεργείο... ειναι κατηγοριματικοί... μετά απο αυτό το όριο.. η Peugeot δέν αναγνωριζει μια καταστριφη κινητηρα απο ελατωματικό ιμάντα




Le Tavernier....

Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 07 Μάρ 2003, 03:06:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Νίκο, αυτό ισχύει για όλα τα μοντέλα; Διευκρινίζεις σε παρακαλώ;


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 07 Μάρ 2003, 09:09:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

PoLiThS έγραψε:
ΤΕΧΝΙΚΗ ΟΔΗΓΙΑ PEUGEOT : Ο Ιμαντας χρονισμου πρέπει να αντικαθίσταται κάθε 60,000 χιλιομετρα... αυτο τα λέει όλα !!!! Το συζήτησα με τα παιδια εδω στο συνεργείο... ειναι κατηγοριματικοί... μετά απο αυτό το όριο.. η Peugeot δέν αναγνωριζει μια καταστριφη κινητηρα απο ελατωματικό ιμάντα


Και εμένα εδώ τα ίδια μου είπαν.

Κι όταν τους ρώτησα "Γιατί το βιβλίο συντήρησης λέει αλλαγή κάθε 120.000 χλμ;" μου είπαν ότι αυτά δεν ισχύουν.......

Τα σχόλια δικά σας.

Evil Evil




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
chatasos (Τάσος)
Developer - Administrator
Developer - Administrator
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 2612
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 07 Μάρ 2003, 13:40:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

PoLiThS έγραψε:
ΤΕΧΝΙΚΗ ΟΔΗΓΙΑ PEUGEOT : Ο Ιμαντας χρονισμου πρέπει να αντικαθίσταται κάθε 60,000 χιλιομετρα... αυτο τα λέει όλα !!!! Το συζήτησα με τα παιδια εδω στο συνεργείο... ειναι κατηγοριματικοί... μετά απο αυτό το όριο.. η Peugeot δέν αναγνωριζει μια καταστριφη κινητηρα απο ελατωματικό ιμάντα


Γιατί η LION λέει κάθε 80.000????


Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
PoLiThS (Νικόλας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


306 Cabriolet 1.6 Full (2001)

Ένταξη: 15 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 841
Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 07 Μάρ 2003, 13:54:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:
Νίκο, αυτό ισχύει για όλα τα μοντέλα; Διευκρινίζεις σε παρακαλώ;


Για τα 1400 ρώτησα... την αλλη εβδομάδα θα μάθω για όλα...




Le Tavernier....

Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 07 Μάρ 2003, 14:06:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το έχω ρωτήσει και εγώ!

Ισχύει για κάθε 60.000 χλμ.

Σε περίπτωση πάντω που ο ιμάντας σπάσει.... κλάφτε τα! Οπότε καλύτερα η αλλαγή στα 60.000 παρά με ρίσκο αργότερα...



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004

Ένταξη: 20 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 936
Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 15 Μάρ 2003, 17:10:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Την Τεταρτη εχω ραντεβου για Service 60000.Mου προτειναν να αλλαξουμε τον ιμαντα χρονισμου αλλα τους ειπα οτι το αμαξι δεν τα εχει κανει τα περισσοτερα χιλιομετρα στην πολη οποτε συμφωνησαν για τα 75000.Στο βιβλιο του Ηaynes αν και αναφερει την αλλαγη του ιμαντα χρονισμου στα 120.000(οσα και τo εγχειριδιο της peugeot) εντουτοις προτεινει το διαστημα αυτο να μειωθει στο μισο(60000) οταν κανεις συντομες διαδρομες η πολλα σταματα-ξεκινα.Στην πραγματικοτητα συνεχιζει η αντικατασταση εγκειται στον εκαστοτε ιδιοκτητη εχοντας υποψη οτι σοβαρη βλαβη της μηχανης θα προκληθει εαν ο ιμαντας σπασει.
Mε βαση τα παραπανω τα 75-80000 ειναι το λογικοτερο διαστημα(value for money) νομιζω χωρις να θελω να παρω κανεναν στον λαιμο μου
PS Εννοειται οτι θα παω με το δελτιο service του club Wink


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)

Ένταξη: 10 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1865
Τόπος: Αμπελογκάρντεν

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 15 Μάρ 2003, 17:23:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θα επαναλάβω οτι ρώτησα, όταν έκανα service των 60000 και μου είπε ο υπεύθυνος οτι τα μοντέλα 98-99 αλλάζουν ιμάντα στα 70000 και τα μοντέλα 00 και μετά, στα 80000 με κόστος 40000 δρχ


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004

Ένταξη: 20 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 936
Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 15 Μάρ 2003, 17:58:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

PoLiThS έγραψε:
ΤΕΧΝΙΚΗ ΟΔΗΓΙΑ PEUGEOT : Ο Ιμαντας χρονισμου πρέπει να αντικαθίσταται κάθε 60,000 χιλιομετρα... αυτο τα λέει όλα !!!! Το συζήτησα με τα παιδια εδω στο συνεργείο... ειναι κατηγοριματικοί... μετά απο αυτό το όριο.. η Peugeot δέν αναγνωριζει μια καταστριφη κινητηρα απο ελατωματικό ιμάντα

Παρεπιπτοντως τους ρωτησα αν εχουν καποια οδηγια για τα 60000 και μου απαντησαν αρνητικα .
Το βιβλιο του Haynes καλυπτει ολα τα 8βαλβιδα(1.1-1.4-1.6) και τα diesel(1.9-2.0) απο 1998 εως 2001


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
PoLiThS (Νικόλας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


306 Cabriolet 1.6 Full (2001)

Ένταξη: 15 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 841
Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 16 Μάρ 2003, 01:30:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μίλησα σήμερα με το εδώ συνεργείο.. Αλλαγη ιμαντα χρονισμου για τα μοντέλα 98 - 2/01 καθε 60,000km και για μοντέλα απο Ανοιξη 2001 και μετά ανα 80.000km




Le Tavernier....

Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13  Επόμενη
Σελίδα 3 από 13

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,3254s (PHP: 75% - SQL: 25%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on