Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Ady (Αδριανός) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2001)
Ένταξη: 03 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 1468 Τόπος: Αθήνα - Ν. Ερυθραία
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 22 Νοέ 2002, 11:19:04 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μοτεράκι Ρελαντί μήπως δεν είναι τυχαία η βλάβη και τα χ |
|
|
konstantinos έγραψε: | Vaggelis έγραψε: | Πλησιάζει και η αλλαγή του ιμάντα του εκκεντροφόρου... |
Καλημέρα, δεν το πολύ κατάλαβα αυτό. Είναι προγραμματισμένο να τον αλλάξεις ή σου δημιούργησε κάποιο πρόβλημα και θα τον αλλάξεις ? |
Αν δεν έχει πρόβλημα, άστον για 10.000 Km ακόμα, Βαγγέλη.
Τσαφ...τσουφ...τσαφ...τσουφ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)
Ένταξη: 10 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1865 Τόπος: Αμπελογκάρντεν
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 22 Νοέ 2002, 11:24:22 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μοτεράκι Ρελαντί μήπως δεν είναι τυχαία η βλάβη και τα χ |
|
|
konstantinos έγραψε: | Vaggelis έγραψε: | Πλησιάζει και η αλλαγή του ιμάντα του εκκεντροφόρου... |
Καλημέρα, δεν το πολύ κατάλαβα αυτό. Είναι προγραμματισμένο να τον αλλάξεις ή σου δημιούργησε κάποιο πρόβλημα και θα τον αλλάξεις ? |
Κάνε scroll λίγο πιο πάνω να δεις τι έγραψε ο chatasos
**chatasos έγραψε:
Το service των 60.000 περιλαμβάνει ότι και αυτό των 40.000 χλμ. (δηλαδή το μεγάλο service όπως λέγεται) συν έλεγχο/αντικατάσταση ιμάντων δυναμό/εκκεντροφόρων. **
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
konstantinos Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 (8V) XΤ (1999)
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 918 Τόπος: Μελίσσια
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 22 Νοέ 2002, 11:37:22 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μοτεράκι Ρελαντί μήπως δεν είναι τυχαία η βλάβη και τα χ |
|
|
Vaggelis έγραψε: | konstantinos έγραψε: | Vaggelis έγραψε: | Πλησιάζει και η αλλαγή του ιμάντα του εκκεντροφόρου... |
Καλημέρα, δεν το πολύ κατάλαβα αυτό. Είναι προγραμματισμένο να τον αλλάξεις ή σου δημιούργησε κάποιο πρόβλημα και θα τον αλλάξεις ? |
Κάνε scroll λίγο πιο πάνω να δεις τι έγραψε ο chatasos
**chatasos έγραψε:
Το service των 60.000 περιλαμβάνει ότι και αυτό των 40.000 χλμ. (δηλαδή το μεγάλο service όπως λέγεται) συν έλεγχο/αντικατάσταση ιμάντων δυναμό/εκκεντροφόρων. **
|
Σωστά !!!
Εγώ πάντως δεν θα πάρω... θα πάω στην επόμενη "πίστα" (βλέπε 70000 ή 80000)
Τελικά... θα πάει κανείς απο τον Μπάκα???!!!???
http://www.bakas.gr/
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)
Ένταξη: 10 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1865 Τόπος: Αμπελογκάρντεν
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 22 Νοέ 2002, 11:43:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Συμφωνώ, αν δεν βγάλει κανένα πρόβλημα, θα πάω και εγώ για τις 70000 km
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
chatasos (Τάσος) Developer - Administrator
Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 2612 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 22 Νοέ 2002, 13:04:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγώ πάντως πήγα για τα 70.000 χλμ. γιατί τότε είναι το μικρό service (τεχνικός έλεγχος) που κοστίζει αρκετά φτηνότερα, οπότε θα του προσθέσω και τα έξοδα των ιμάντων.
Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)
Ένταξη: 10 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1865 Τόπος: Αμπελογκάρντεν
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 22 Νοέ 2002, 13:13:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μάστορά μου, τώρα που το σκέφτομαι, στα 70000 km θα πρέπει να αλλάξω και τα τακάκια...
Μμμμμμμ, μάλλον πρέπει να περιμένω το δώρο του Πάσχα (μάύρα Χριστούγεννα και μαύρο Πάσχα φέτος... )
Αφεντικό, θέλω αύξηση... (γιατί έχουμε σκούπες και Lexus lights στα σχέδια...)
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
alxdr74 (αλεξανδρος) Τρελλαμένο μέλος
peugeot 307 1.4 XS
Ένταξη: 11 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 491 Τόπος: GREECE
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 22 Νοέ 2002, 13:21:46 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μοτεράκι Ρελαντί μήπως δεν είναι τυχαία η βλάβη και τα χ |
|
|
206xs έγραψε: | Καλησπέρα σε όλους,
Διαβάζοντας τα παραπάνω γιατί και εγώ πλησιάζω τα 60.000χλμ (σε 1500 έφτασαν!). Όσο για τον τίτλο τον έγραψα γιατί και εγώ στα 48000χλμ περίπου είχα πρόβλημα με το ρελαντί με βυθίσεις και το αυτοκίνητο να σβήνει επανειλημένως και μου αλλάξαν και μένα το μοτεράκι του ρελαντί (κόστος 130 ευρώ) και απο τότε δεν το ξαναπαρουσίασε. Μήπως η σύμπτωση στα χιλιόμετρα που παρουσιάζεται η βλάβη δεν είναι τυχαία ?? Τρία περιστάτικα στα ίδια περίπου χιλιόμετρα εμένα με προβληματίζει λίγο. | Το προβληματακι αυτο με το μοτερακι του ρελαντί πρεπει να το αντιμετοπιζω και εγω χωρις να μπορω ομως να μιλησω με σιγουρια! Συγκεκριμενα μου εσβυσε 2-3 φορες μεχρι τωρα και ενω ήμουνα σταματημενος σε φανάρι και πήγαινα να ξεκινησω! Κατα τη διάρκεια του service και αφου το βάλαμε στο διαγνωστικο μας ''εβγαλε'' την βλαβη: Σφάλμα εκχυσης καυσιμου..... Απο την αντιπροσωπια μου ειπανε να το αφήσω λιγο καιρο και εαν την επομενη φορα μας ξαναβγάλει το ιδιο να αλλαξουμε το μοτερακι! Παλι καλα που ειναι μέσα στην εγγυηση!! Και ειναι καινουργιο αυτοκινητο!! 7 μηνες ζωή εχει και 30.800 χιλιομετρα μόνο!
Peugeot...The drive of your life |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)
Ένταξη: 10 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1865 Τόπος: Αμπελογκάρντεν
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 22 Νοέ 2002, 15:13:04 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μοτεράκι Ρελαντί μήπως δεν είναι τυχαία η βλάβη και τα χ |
|
|
alxdr74 έγραψε: | Και ειναι καινουργιο αυτοκινητο!! 7 μηνες ζωή εχει και 30.800 χιλιομετρα μόνο! |
30.800 χιλιόμετρα!!!!!!! Που τα κατάφερες ρε μάστορα;;;
Και δεν έχεις κλείσει χρόνο ακόμα;;; Έτσι όπως πας, σε μια τριετία (που κοντεύω να κλείσω εγώ) θα έχεις πατήσει τα 100.000 km. Εγώ ούτε τα 60.000 δεν έχω πιάσει ακόμα...
Είσαι ταξιδιάρης, έ;
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
alxdr74 (αλεξανδρος) Τρελλαμένο μέλος
peugeot 307 1.4 XS
Ένταξη: 11 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 491 Τόπος: GREECE
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Νοέ 2002, 09:48:43 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μοτεράκι Ρελαντί μήπως δεν είναι τυχαία η βλάβη και τα χ |
|
|
Vaggelis έγραψε: | alxdr74 έγραψε: | Και ειναι καινουργιο αυτοκινητο!! 7 μηνες ζωή εχει και 30.800 χιλιομετρα μόνο! |
30.800 χιλιόμετρα!!!!!!! Που τα κατάφερες ρε μάστορα;;;
Και δεν έχεις κλείσει χρόνο ακόμα;;; Έτσι όπως πας, σε μια τριετία (που κοντεύω να κλείσω εγώ) θα έχεις πατήσει τα 100.000 km. Εγώ ούτε τα 60.000 δεν έχω πιάσει ακόμα...
Είσαι ταξιδιάρης, έ; |
Ταξιδιάρης δεν λες τιποτα εχω οργωσει όλη την Ελλαδα εκτος απο Πελλοπόνησο! Πιστευω οτι ειμαι απο τα λίγα ατομα που δεν προκειτε να βαρεθουν ποτε την οδηγηση! Και τωρα με το 206......
Peugeot...The drive of your life |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)
Ένταξη: 10 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1865 Τόπος: Αμπελογκάρντεν
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 31 Δεκ 2002, 10:24:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Επειδή η ώρα της κρίσεως πλησιάζει (500 χλμ...), ας μου επαναλάβει κάποιος τι αλλάζουμε και ποιο είναι το κοστολόγιο, γιατί έχω ακούσει ένα σωρό απόψεις και έχω μπερδευτεί
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
konstantinos Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 (8V) XΤ (1999)
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 918 Τόπος: Μελίσσια
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 31 Δεκ 2002, 10:28:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
- Ελεγχος Υγρών (Φρένα - παραφλου κλπ)
- Αλλαγή Λαδιών
- Αλλαγη Τακάκια (εάν χρειάζεται)
- Δεν θυμάμαι άλλα
κοστολόγιο 34000 δρχ (μαζί με τακάκια).
Τελικά... θα πάει κανείς απο τον Μπάκα???!!!???
http://www.bakas.gr/
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)
Ένταξη: 10 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1865 Τόπος: Αμπελογκάρντεν
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 31 Δεκ 2002, 10:33:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ωραία, αυτά είναι τα στάνταρ (τα τακάκια τα άλλαξα στα 50000 χλμ), αλλά με εκείνο το καταραμένο τον ιμάντα του εκκεντροφόρου, τι γίνεται;
Τον αλλάζω ή όχι, και πόσο θα κοστίσει;
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
alxdr74 (αλεξανδρος) Τρελλαμένο μέλος
peugeot 307 1.4 XS
Ένταξη: 11 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 491 Τόπος: GREECE
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 31 Δεκ 2002, 10:34:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
konstantinos έγραψε: | - Ελεγχος Υγρών (Φρένα - παραφλου κλπ)
- Αλλαγή Λαδιών
- Αλλαγη Τακάκια (εάν χρειάζεται)
- Δεν θυμάμαι άλλα
κοστολόγιο 34000 δρχ (μαζί με τακάκια). |
Φιλτρα αερα και a/c?
βαλβιδες ρυθμιση χωρις να ειμαι σιγουρος και τελος πιστευω και αλλαγη στα μπουζι..
Peugeot...The drive of your life |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
konstantinos Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 (8V) XΤ (1999)
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 918 Τόπος: Μελίσσια
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 31 Δεκ 2002, 10:35:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Vaggelis έγραψε: | Ωραία, αυτά είναι τα στάνταρ (τα τακάκια τα άλλαξα στα 50000 χλμ), αλλά με εκείνο το καταραμένο τον ιμάντα του εκκεντροφόρου, τι γίνεται;
Τον αλλάζω ή όχι, και πόσο θα κοστίσει; |
Ρε μανία με τον ιμάντα...
Βαγγέλη εάν δεν έχεις πρόβλημα, μην τον αλλάζεις. Αυτός θα σε περιμένει στα 80000 χλμ. Το κόστο εκεί ξεπερνάει τα 100.000 δρχ
Τελικά... θα πάει κανείς απο τον Μπάκα???!!!???
http://www.bakas.gr/
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
konstantinos Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 (8V) XΤ (1999)
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 918 Τόπος: Μελίσσια
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 31 Δεκ 2002, 10:37:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
alxdr74 έγραψε: | konstantinos έγραψε: | - Ελεγχος Υγρών (Φρένα - παραφλου κλπ)
- Αλλαγή Λαδιών
- Αλλαγη Τακάκια (εάν χρειάζεται)
- Δεν θυμάμαι άλλα
κοστολόγιο 34000 δρχ (μαζί με τακάκια). |
Φιλτρα αερα και a/c?
βαλβιδες ρυθμιση χωρις να ειμαι σιγουρος και τελος πιστευω και αλλαγη στα μπουζι.. |
Μπουζί - βαλβίδες ρύθμιση στα 40000 χλμ.
Φίλτρο λαδιού - αέρα ειναι "λόγια του αέρα"...
Τελικά... θα πάει κανείς απο τον Μπάκα???!!!???
http://www.bakas.gr/
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
alemao (Αριστείδης) Τρελλαμένο μέλος
Ένταξη: 28 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 599 Τόπος: Γλυκα Νερα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 31 Δεκ 2002, 10:51:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδιά ο Ιμάντας Χρονισμού (εκκεντροφόρων) είναι όντως τσουχτερός.
Πέρυσι είχα αλλάξει για το παλιό μου 106 1400 και στοίχισε κανά 40άρι χιλιάρικα
Μην το αλλάξετε σε εξουσιοδοτημένο Peugeot-αντιπροσωπείες γιατί θα σας πιάσουν τον κ..λο κανονικότατα! Καλύτερα πηγαίνετε σε κανένα γνωστό σας συενργείο για Γαλλικά αυτοκίνητα, ή στον Θανάση Κρασούλη (Power Boost Service) που θας σας τον βάλουν (τον ιμάντα ) πολύ πιο φτηνά.
Αυτό με τα ανεβοκατεβάσματα του ρελαντί είναι κλασικό στα 106 Rallye/Saxo VTS.
Συνήθως φταίει το μοτέρ του.
Top Fuel Racing Club ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)
Ένταξη: 10 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1865 Τόπος: Αμπελογκάρντεν
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 31 Δεκ 2002, 11:14:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
konstantinos έγραψε: |
Ρε μανία με τον ιμάντα...
Βαγγέλη εάν δεν έχεις πρόβλημα, μην τον αλλάζεις. Αυτός θα σε περιμένει στα 80000 χλμ. Το κόστο εκεί ξεπερνάει τα 100.000 δρχ |
Επιμένω για τον ιμάντα, γιατί έχω ακούσει 42 διαφορετικές γνώμες. Άλλος μου είπε για αλλαγή στα 60000, άλλος στα 70000, εσύ τώρα λές στα 80000...
Εντάξει, θα τα σκάσουμε που θα τα σκάσουμε, να ξλερουμε όμως πότε
alemao_rallye έγραψε: | Καλύτερα πηγαίνετε σε κανένα γνωστό σας συενργείο για Γαλλικά αυτοκίνητα, ή στον Θανάση Κρασούλη (Power Boost Service) που θας σας τον βάλουν (τον ιμάντα ) πολύ πιο φτηνά.
|
Ενδιαφέρον, θα ήθελα να μάθω περισσότερα
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Alex Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 01 Ιαν 2003, 07:49:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ο σχολοδηγας μου ο οποιος ειχε fort fiestα 1.25 (κινητηρας Mazda) ειχε αναβαλει την αλλαγη του για 10.000 χιλιομετρα και του εσπασε με αποτελεσμα να παρει το μοτερ στο χερι! Οποτε μηπως ειναι cheap insurance η αλλαγη του, σε σχεση με το τι θα γινοταν εαν...? Παντως δεν εχω ακουσει ποτε για πεζο χαλασμενο κινητηρα απο τετοια φαση.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)
Ένταξη: 10 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1865 Τόπος: Αμπελογκάρντεν
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 13 Ιαν 2003, 09:06:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Προς κάθε ενδιαφερόμενο:
Λοιπόν, την πριν 3 μέρες πέρασα το ψυχολογικό φράγμα των 60000 km (ναι, ναι...), οπότε ο λέοντας πήγε για την καθιερωμένη "κούρα ομορφιάς"
Όπως ήταν φυσικό, μετά από τόσα που είχα ακούσει, πήγα λίγο φοβισμένος, γιατί δεν ήξερα πόσα θα σκάσω.
Τελικά, το μαλλί πήγε 97 ευρώπουλα (ουφ), τα τυπικά δηλαδή...
Σε σχετική ερώτηση μου στο μηχανικό, για το φλέγων ζήτημα του ιμάντα εκκεντοφόρου, που τόσο με απασχόλησε, μου είπε οτι για τα μοντέλα 2000 και μετά, η προγραμματισμένη αλλαγή είναι στα 80000 km (για τα μοντέλα 1999 και πριν είναι στα 70000), με τιμή στις 40000 δρχ (από τα 100000 που άκουγα είναι πολύ προτιμότερο)
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 13 Ιαν 2003, 09:11:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βαγγέλη, σε ποιο συνεργείο το πήγες;
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|