PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Service 60.000 χλμ.
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, ... 11, 12, 13  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Ady (Αδριανός)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2001)

Ένταξη: 03 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 1468
Τόπος: Αθήνα - Ν. Ερυθραία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 22 Νοέ 2002, 11:19:04    Θέμα δημοσίευσης: Re: Μοτεράκι Ρελαντί μήπως δεν είναι τυχαία η βλάβη και τα χ Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

konstantinos έγραψε:
Vaggelis έγραψε:
Πλησιάζει και η αλλαγή του ιμάντα του εκκεντροφόρου...


Καλημέρα, δεν το πολύ κατάλαβα αυτό. Είναι προγραμματισμένο να τον αλλάξεις ή σου δημιούργησε κάποιο πρόβλημα και θα τον αλλάξεις ?


Αν δεν έχει πρόβλημα, άστον για 10.000 Km ακόμα, Βαγγέλη.


Τσαφ...τσουφ...τσαφ...τσουφ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)

Ένταξη: 10 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1865
Τόπος: Αμπελογκάρντεν

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 22 Νοέ 2002, 11:24:22    Θέμα δημοσίευσης: Re: Μοτεράκι Ρελαντί μήπως δεν είναι τυχαία η βλάβη και τα χ Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

konstantinos έγραψε:
Vaggelis έγραψε:
Πλησιάζει και η αλλαγή του ιμάντα του εκκεντροφόρου...


Καλημέρα, δεν το πολύ κατάλαβα αυτό. Είναι προγραμματισμένο να τον αλλάξεις ή σου δημιούργησε κάποιο πρόβλημα και θα τον αλλάξεις ?


Κάνε scroll λίγο πιο πάνω να δεις τι έγραψε ο chatasos
**chatasos έγραψε:
Το service των 60.000 περιλαμβάνει ότι και αυτό των 40.000 χλμ. (δηλαδή το μεγάλο service όπως λέγεται) συν έλεγχο/αντικατάσταση ιμάντων δυναμό/εκκεντροφόρων. **

Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
konstantinos 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XΤ (1999)

Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 918
Τόπος: Μελίσσια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 22 Νοέ 2002, 11:37:22    Θέμα δημοσίευσης: Re: Μοτεράκι Ρελαντί μήπως δεν είναι τυχαία η βλάβη και τα χ Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Vaggelis έγραψε:
konstantinos έγραψε:
Vaggelis έγραψε:
Πλησιάζει και η αλλαγή του ιμάντα του εκκεντροφόρου...


Καλημέρα, δεν το πολύ κατάλαβα αυτό. Είναι προγραμματισμένο να τον αλλάξεις ή σου δημιούργησε κάποιο πρόβλημα και θα τον αλλάξεις ?


Κάνε scroll λίγο πιο πάνω να δεις τι έγραψε ο chatasos
**chatasos έγραψε:
Το service των 60.000 περιλαμβάνει ότι και αυτό των 40.000 χλμ. (δηλαδή το μεγάλο service όπως λέγεται) συν έλεγχο/αντικατάσταση ιμάντων δυναμό/εκκεντροφόρων. **

Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad


Σωστά !!!
Εγώ πάντως δεν θα πάρω... θα πάω στην επόμενη "πίστα" (βλέπε 70000 ή 80000) Cool Cool Cool


Τελικά... θα πάει κανείς απο τον Μπάκα???!!!???
http://www.bakas.gr/

Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)

Ένταξη: 10 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1865
Τόπος: Αμπελογκάρντεν

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 22 Νοέ 2002, 11:43:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Συμφωνώ, αν δεν βγάλει κανένα πρόβλημα, θα πάω και εγώ για τις 70000 km


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
chatasos (Τάσος)
Developer - Administrator
Developer - Administrator
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 2612
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 22 Νοέ 2002, 13:04:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγώ πάντως πήγα για τα 70.000 χλμ. γιατί τότε είναι το μικρό service (τεχνικός έλεγχος) που κοστίζει αρκετά φτηνότερα, οπότε θα του προσθέσω και τα έξοδα των ιμάντων.


Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)

Ένταξη: 10 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1865
Τόπος: Αμπελογκάρντεν

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 22 Νοέ 2002, 13:13:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μάστορά μου, τώρα που το σκέφτομαι, στα 70000 km θα πρέπει να αλλάξω και τα τακάκια...
Μμμμμμμ, μάλλον πρέπει να περιμένω το δώρο του Πάσχα (μάύρα Χριστούγεννα και μαύρο Πάσχα φέτος... Crying or Very sad )
Αφεντικό, θέλω αύξηση... (γιατί έχουμε σκούπες και Lexus lights στα σχέδια...)


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
alxdr74 (αλεξανδρος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot 307 1.4 XS

Ένταξη: 11 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 491
Τόπος: GREECE

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 22 Νοέ 2002, 13:21:46    Θέμα δημοσίευσης: Re: Μοτεράκι Ρελαντί μήπως δεν είναι τυχαία η βλάβη και τα χ Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

206xs έγραψε:
Καλησπέρα σε όλους,

Διαβάζοντας τα παραπάνω γιατί και εγώ πλησιάζω τα 60.000χλμ (σε 1500 έφτασαν!). Όσο για τον τίτλο τον έγραψα γιατί και εγώ στα 48000χλμ περίπου είχα πρόβλημα με το ρελαντί με βυθίσεις και το αυτοκίνητο να σβήνει επανειλημένως και μου αλλάξαν και μένα το μοτεράκι του ρελαντί (κόστος 130 ευρώ) και απο τότε δεν το ξαναπαρουσίασε. Μήπως η σύμπτωση στα χιλιόμετρα που παρουσιάζεται η βλάβη δεν είναι τυχαία ?? Τρία περιστάτικα στα ίδια περίπου χιλιόμετρα εμένα με προβληματίζει λίγο. Confused
Το προβληματακι αυτο με το μοτερακι του ρελαντί πρεπει να το αντιμετοπιζω και εγω χωρις να μπορω ομως να μιλησω με σιγουρια! Συγκεκριμενα μου εσβυσε 2-3 φορες μεχρι τωρα και ενω ήμουνα σταματημενος σε φανάρι και πήγαινα να ξεκινησω! Κατα τη διάρκεια του service και αφου το βάλαμε στο διαγνωστικο μας ''εβγαλε'' την βλαβη: Σφάλμα εκχυσης καυσιμου..... Απο την αντιπροσωπια μου ειπανε να το αφήσω λιγο καιρο και εαν την επομενη φορα μας ξαναβγάλει το ιδιο να αλλαξουμε το μοτερακι! Παλι καλα που ειναι μέσα στην εγγυηση!! Και ειναι καινουργιο αυτοκινητο!! Mad 7 μηνες ζωή εχει και 30.800 χιλιομετρα μόνο!




Peugeot...The drive of your life
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)

Ένταξη: 10 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1865
Τόπος: Αμπελογκάρντεν

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 22 Νοέ 2002, 15:13:04    Θέμα δημοσίευσης: Re: Μοτεράκι Ρελαντί μήπως δεν είναι τυχαία η βλάβη και τα χ Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

alxdr74 έγραψε:
Και ειναι καινουργιο αυτοκινητο!! Mad 7 μηνες ζωή εχει και 30.800 χιλιομετρα μόνο!


30.800 χιλιόμετρα!!!!!!! Που τα κατάφερες ρε μάστορα;;;
Και δεν έχεις κλείσει χρόνο ακόμα;;; Έτσι όπως πας, σε μια τριετία (που κοντεύω να κλείσω εγώ) θα έχεις πατήσει τα 100.000 km. Εγώ ούτε τα 60.000 δεν έχω πιάσει ακόμα...
Είσαι ταξιδιάρης, έ;


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
alxdr74 (αλεξανδρος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot 307 1.4 XS

Ένταξη: 11 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 491
Τόπος: GREECE

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Νοέ 2002, 09:48:43    Θέμα δημοσίευσης: Re: Μοτεράκι Ρελαντί μήπως δεν είναι τυχαία η βλάβη και τα χ Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Vaggelis έγραψε:
alxdr74 έγραψε:
Και ειναι καινουργιο αυτοκινητο!! Mad 7 μηνες ζωή εχει και 30.800 χιλιομετρα μόνο!


30.800 χιλιόμετρα!!!!!!! Που τα κατάφερες ρε μάστορα;;;
Και δεν έχεις κλείσει χρόνο ακόμα;;; Έτσι όπως πας, σε μια τριετία (που κοντεύω να κλείσω εγώ) θα έχεις πατήσει τα 100.000 km. Εγώ ούτε τα 60.000 δεν έχω πιάσει ακόμα...
Είσαι ταξιδιάρης, έ;

Ταξιδιάρης δεν λες τιποτα εχω οργωσει όλη την Ελλαδα εκτος απο Πελλοπόνησο! Πιστευω οτι ειμαι απο τα λίγα ατομα που δεν προκειτε να βαρεθουν ποτε την οδηγηση! Και τωρα με το 206......




Peugeot...The drive of your life
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)

Ένταξη: 10 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1865
Τόπος: Αμπελογκάρντεν

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 31 Δεκ 2002, 10:24:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Επειδή η ώρα της κρίσεως πλησιάζει (500 χλμ...), ας μου επαναλάβει κάποιος τι αλλάζουμε και ποιο είναι το κοστολόγιο, γιατί έχω ακούσει ένα σωρό απόψεις και έχω μπερδευτεί


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
konstantinos 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XΤ (1999)

Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 918
Τόπος: Μελίσσια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 31 Δεκ 2002, 10:28:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

- Ελεγχος Υγρών (Φρένα - παραφλου κλπ)
- Αλλαγή Λαδιών
- Αλλαγη Τακάκια (εάν χρειάζεται)
- Δεν θυμάμαι άλλα

κοστολόγιο 34000 δρχ (μαζί με τακάκια).


Τελικά... θα πάει κανείς απο τον Μπάκα???!!!???
http://www.bakas.gr/

Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)

Ένταξη: 10 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1865
Τόπος: Αμπελογκάρντεν

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 31 Δεκ 2002, 10:33:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ωραία, αυτά είναι τα στάνταρ (τα τακάκια τα άλλαξα στα 50000 χλμ), αλλά με εκείνο το καταραμένο τον ιμάντα του εκκεντροφόρου, τι γίνεται;
Τον αλλάζω ή όχι, και πόσο θα κοστίσει;


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
alxdr74 (αλεξανδρος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot 307 1.4 XS

Ένταξη: 11 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 491
Τόπος: GREECE

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 31 Δεκ 2002, 10:34:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

konstantinos έγραψε:
- Ελεγχος Υγρών (Φρένα - παραφλου κλπ)
- Αλλαγή Λαδιών
- Αλλαγη Τακάκια (εάν χρειάζεται)
- Δεν θυμάμαι άλλα

κοστολόγιο 34000 δρχ (μαζί με τακάκια).


Φιλτρα αερα και a/c?
βαλβιδες ρυθμιση χωρις να ειμαι σιγουρος και τελος πιστευω και αλλαγη στα μπουζι..




Peugeot...The drive of your life
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
konstantinos 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XΤ (1999)

Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 918
Τόπος: Μελίσσια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 31 Δεκ 2002, 10:35:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Vaggelis έγραψε:
Ωραία, αυτά είναι τα στάνταρ (τα τακάκια τα άλλαξα στα 50000 χλμ), αλλά με εκείνο το καταραμένο τον ιμάντα του εκκεντροφόρου, τι γίνεται;
Τον αλλάζω ή όχι, και πόσο θα κοστίσει;


Ρε μανία με τον ιμάντα... Laughing

Βαγγέλη εάν δεν έχεις πρόβλημα, μην τον αλλάζεις. Αυτός θα σε περιμένει στα 80000 χλμ. Το κόστο εκεί ξεπερνάει τα 100.000 δρχ Shocked


Τελικά... θα πάει κανείς απο τον Μπάκα???!!!???
http://www.bakas.gr/

Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
konstantinos 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XΤ (1999)

Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 918
Τόπος: Μελίσσια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 31 Δεκ 2002, 10:37:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

alxdr74 έγραψε:
konstantinos έγραψε:
- Ελεγχος Υγρών (Φρένα - παραφλου κλπ)
- Αλλαγή Λαδιών
- Αλλαγη Τακάκια (εάν χρειάζεται)
- Δεν θυμάμαι άλλα

κοστολόγιο 34000 δρχ (μαζί με τακάκια).


Φιλτρα αερα και a/c?
βαλβιδες ρυθμιση χωρις να ειμαι σιγουρος και τελος πιστευω και αλλαγη στα μπουζι..


Μπουζί - βαλβίδες ρύθμιση στα 40000 χλμ.

Φίλτρο λαδιού - αέρα ειναι "λόγια του αέρα"...


Τελικά... θα πάει κανείς απο τον Μπάκα???!!!???
http://www.bakas.gr/

Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
alemao (Αριστείδης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος




Ένταξη: 28 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 599
Τόπος: Γλυκα Νερα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 31 Δεκ 2002, 10:51:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδιά ο Ιμάντας Χρονισμού (εκκεντροφόρων) είναι όντως τσουχτερός.
Πέρυσι είχα αλλάξει για το παλιό μου 106 1400 και στοίχισε κανά 40άρι χιλιάρικα Sad
Μην το αλλάξετε σε εξουσιοδοτημένο Peugeot-αντιπροσωπείες γιατί θα σας πιάσουν τον κ..λο κανονικότατα! Καλύτερα πηγαίνετε σε κανένα γνωστό σας συενργείο για Γαλλικά αυτοκίνητα, ή στον Θανάση Κρασούλη (Power Boost Service) που θας σας τον βάλουν (τον ιμάντα Very happy ) πολύ πιο φτηνά.

Αυτό με τα ανεβοκατεβάσματα του ρελαντί είναι κλασικό στα 106 Rallye/Saxo VTS. Sad
Συνήθως φταίει το μοτέρ του.


Top Fuel Racing Club ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)

Ένταξη: 10 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1865
Τόπος: Αμπελογκάρντεν

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 31 Δεκ 2002, 11:14:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

konstantinos έγραψε:

Ρε μανία με τον ιμάντα... Laughing

Βαγγέλη εάν δεν έχεις πρόβλημα, μην τον αλλάζεις. Αυτός θα σε περιμένει στα 80000 χλμ. Το κόστο εκεί ξεπερνάει τα 100.000 δρχ Shocked


Επιμένω για τον ιμάντα, γιατί έχω ακούσει 42 διαφορετικές γνώμες. Άλλος μου είπε για αλλαγή στα 60000, άλλος στα 70000, εσύ τώρα λές στα 80000...
Εντάξει, θα τα σκάσουμε που θα τα σκάσουμε, να ξλερουμε όμως πότε

alemao_rallye έγραψε:
Καλύτερα πηγαίνετε σε κανένα γνωστό σας συενργείο για Γαλλικά αυτοκίνητα, ή στον Θανάση Κρασούλη (Power Boost Service) που θας σας τον βάλουν (τον ιμάντα ) πολύ πιο φτηνά.


Ενδιαφέρον, θα ήθελα να μάθω περισσότερα


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 01 Ιαν 2003, 07:49:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ο σχολοδηγας μου ο οποιος ειχε fort fiestα 1.25 (κινητηρας Mazda) ειχε αναβαλει την αλλαγη του για 10.000 χιλιομετρα και του εσπασε με αποτελεσμα να παρει το μοτερ στο χερι! Οποτε μηπως ειναι cheap insurance η αλλαγη του, σε σχεση με το τι θα γινοταν εαν...? Παντως δεν εχω ακουσει ποτε για πεζο χαλασμενο κινητηρα απο τετοια φαση..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)

Ένταξη: 10 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1865
Τόπος: Αμπελογκάρντεν

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 13 Ιαν 2003, 09:06:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Προς κάθε ενδιαφερόμενο:
Λοιπόν, την πριν 3 μέρες πέρασα το ψυχολογικό φράγμα των 60000 km (ναι, ναι...), οπότε ο λέοντας πήγε για την καθιερωμένη "κούρα ομορφιάς"
Όπως ήταν φυσικό, μετά από τόσα που είχα ακούσει, πήγα λίγο φοβισμένος, γιατί δεν ήξερα πόσα θα σκάσω.
Τελικά, το μαλλί πήγε 97 ευρώπουλα (ουφ), τα τυπικά δηλαδή...
Σε σχετική ερώτηση μου στο μηχανικό, για το φλέγων ζήτημα του ιμάντα εκκεντοφόρου, που τόσο με απασχόλησε, μου είπε οτι για τα μοντέλα 2000 και μετά, η προγραμματισμένη αλλαγή είναι στα 80000 km (για τα μοντέλα 1999 και πριν είναι στα 70000), με τιμή στις 40000 δρχ (από τα 100000 που άκουγα είναι πολύ προτιμότερο)


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 13 Ιαν 2003, 09:11:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Βαγγέλη, σε ποιο συνεργείο το πήγες;




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, ... 11, 12, 13  Επόμενη
Σελίδα 2 από 13

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1959s (PHP: 79% - SQL: 21%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on