Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
PASALIMANI (Σπυρος) Νέος χρήστης
Peugeot 206 1.6 (16V) XS (2002)
Ένταξη: 07 Φεβ 2008 Δημοσιεύσεις: 85 Τόπος: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Σεπ 2009, 15:40:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γιωργο οταν εψαχνα να βρω που θα κανω το σερβις περασα απο επισημο εμπορο στο κεντρο του πειραια και ρωταντας τον υπευθυνο εκει-που στο μεταξυ γυαλιζε το ματι του οταν με ειδε- μου λεει θα κανουμε και ρυθμιση βαλβιδων... με το που τελειωσε εξαφανιστηκα αμεσως και βρηκα ενα ανεπισημο με 2 πολυ καλους συνεργασιμους μηχανικους και εκανα την δουλεια μου χωρις πιστευω να μου εσκισαν την τσεπη.
Σκεψου λοιπον τι θα κανεις. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
paranoia (Giwrgos) Νέος χρήστης
206 cc
Ένταξη: 01 Ιούν 2009 Δημοσιεύσεις: 93
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Σεπ 2009, 19:10:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ξέχασα να αναφέρω ότι όλα αυτά σε ένα "ανεπίσημο" εξειδικευμένο απλά συνεργείο της περιοχής μου. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
paranoia (Giwrgos) Νέος χρήστης
206 cc
Ένταξη: 01 Ιούν 2009 Δημοσιεύσεις: 93
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Σεπ 2009, 15:30:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδιά υπάρχει περίπτωση ένας ιμάντας χρονισμού να έχει ζωή ακόμα και να μην χρειάζεται αλλαγή στα 60 αλλά να κρατήσει ακόμα για αρκετα χιλιόμετρα;
Αυτό ένα συνεργείο μπορεί να το διαπιστώσει ή θα αρχίσει να λέει μαλ***ες για να τα πάρουν;
Επίσης ξέρετε αν χρειάζεται να μείνει μέρες μέσα το αμάξι ή είναι δουλειά λίγης ώρας; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
vamvakoolas (kostis) Τρελλαμένο μέλος
307cc
Ένταξη: 30 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 979 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Σεπ 2009, 16:43:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
θεωρητικα (ολα τα βιβλια peugeot το λενε) πρεπει να αλλαχθει στα 60κ...εγω ειμαι 63κ και δεν εχω αλλαξει για παραδειγμα.
Ο μηχανικος ελεγχει τον ιμαντα για οφθαλμοφανες πραγματα (π.χ ραγισματα ή χαλαρωση) αλλα ειναι δυσκολο να σου πει οτι αντεχει αλλα 20κ (να παρει ρισκο)
Αν δεν εχει δουλεια το συνεργειο και βαλει ατομο να ασχοληθει, το πρωι το πας το απογευμα το περνεις (δεν ειναι παντως δουλεια 1-2 ωρων)
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!
BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Σεπ 2009, 18:03:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Oπτικός έλεγχος στον ιμάντα χρονισμού δεν πολυπαίζει.
Τα χιλιόμετρα δεν είναι τόσο απόλυτα, αλλά ο χρόνος είναι.
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
vamvakoolas (kostis) Τρελλαμένο μέλος
307cc
Ένταξη: 30 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 979 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Σεπ 2009, 18:55:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
drdino έγραψε: | Oπτικός έλεγχος στον ιμάντα χρονισμού δεν πολυπαίζει.
Τα χιλιόμετρα δεν είναι τόσο απόλυτα, αλλά ο χρόνος είναι. |
μη το πεις παραεξω....(για τον οπτικο)
εχω δει μηχανες ναπανε απο ιμαντα στα 40 ή 50κ (γιατι τα σκιζουν στη πολη) οπως εχω διαβασει απο συμφουρητη οτι το ειχε 8 !! χρονια και δεν ηξερε οτι αλλαζει
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!
BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Σεπ 2009, 18:57:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γιατί να μην το πω; Για να εξετάσεις όλον τον ιμάντα εσωτερικά και εξωτερικά πρέπει να τον βγάλεις, καθώς οι ρωγμές δεν είναι το μόνο σημάδι φθοράς. Οπότε αν τον βγάλεις, τον αλλάζεις κιόλας.
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
paranoia (Giwrgos) Νέος χρήστης
206 cc
Ένταξη: 01 Ιούν 2009 Δημοσιεύσεις: 93
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Σεπ 2009, 21:13:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σας ευχαριστώ και τους δύο για τις απαντήσεις σας. Απλά ρε παιδιά εμείς στην οικογένεια έχουμε ένα κορόλλα μοντέλο 1997 και ιμάντα αλλάξαμε στα 140000 χλμ, κατά τύχη μας το είπαν σε ένα συνεργείο, ότι έπρεπε να τον αλλάξουμε γιατί αν έσπαγε...
Η αλήθεια είναι ότι δεν το τσιτώνω πολύ το αμάξι. μήπως ρε παιδιά πολλοί από αυτούς που τους σπάει οδηγούν με 6000 στροφές πρώτη-δευτέρα-τρίτη και μετά λένε αλλάχτε ιμάντα γιατί σπάει;
E αν το φτάνεις στα όρια λογικό δεν είναι;;
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!
BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Σεπ 2009, 01:18:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ο κόφτης είναι το σημείο μέχρι το οποίο μπορεί να λειτουργήσει το μοτέρ με ασφάλεια.
Από κει και πέρα, φίλη μου έχει κόψει ιμάντα σε polo παρόλο που δεν ξέρει τι υπάρχει πάνω από τις 3000 στροφές. Απλά πέρασαν τα χρόνια, έχασε μερικά δοντάκια, πήδηξε το γρανάζι και είχαμε βαλβιδόσουπα. Επίσης, αν είναι πλαστικοί οι εντατήρες, είναι και αυτοί επίφοβοι.
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
paranoia (Giwrgos) Νέος χρήστης
206 cc
Ένταξη: 01 Ιούν 2009 Δημοσιεύσεις: 93
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Σεπ 2009, 09:52:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μάλιστα.
Όπώς και να χει σήμερα από τις 8 το πρωί βγήκα για ψάξιμο.
Σε ένα εξουσιοδοτημένο που ρώτησα μου είπαν 330 ευρώ ιμάντας με τοποθέτηση και αν χρειάζεται και τρόμπα νερού +80.
Δηλαδή 410 ευρώ
Φυσικά και έφυγα και πήγα σε ένα εξειδικευμένο συνεργείο peugeot μετά με τελικό κόστος κιτ ιμάντα+τοποθέτηση +λάδια με πολύ λιγότερα λεφτά... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Dimitris_thess (Δημήτρης) Νέος χρήστης
Ένταξη: 29 Απρ 2009 Δημοσιεύσεις: 80
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Σεπ 2009, 10:23:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ase filaraki ego otan eixa 60000 xlm to phga antiprosopia sta kentrika stin athina me teliko kostos 630 euro... Perastika mou .
Kai to korifeo meta apo 5 meres tyxaia den eperne mpros to amaksi
Telika eixa meinei apo mpataria
Na rwthsw kt kai ego re pedia.. Meta ta 60000 xlm sta 70 prepei na kanw service h sta 80 kai ti allazoun se ayta??? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
vamvakoolas (kostis) Τρελλαμένο μέλος
307cc
Ένταξη: 30 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 979 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Σεπ 2009, 10:28:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
στα 80κ και σου κανουν λιγα πραγματα (λιγα λεφτα)
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Dimitris_thess (Δημήτρης) Νέος χρήστης
Ένταξη: 29 Απρ 2009 Δημοσιεύσεις: 80
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Σεπ 2009, 11:08:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
diladi apo ta 60 mexri ta 80 oute ladia den allazoume??? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Byakuya (Ηaris) Δραστήριο μέλος
Peugeot 207 LeMans 0012
Ένταξη: 10 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 205 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Σεπ 2009, 11:28:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φιλε μου εαν σου ειναι ευκολο γραψε με ελληνικα.
Λαδια αλλαζεις οπως αλλαζες μεχρι τωρα...δεν αλλαζει αυτο(πχ. καθε 7,5-10κ-15κ-20κ οσο γρηγοροτερα τοσο καλυτερα)
I enjoy every moment cause it's just a moment and then is gone...... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
paranoia (Giwrgos) Νέος χρήστης
206 cc
Ένταξη: 01 Ιούν 2009 Δημοσιεύσεις: 93
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Οκτ 2009, 19:49:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπόν έχουμε και λέμε μιας και έκανα το service των 60000 χλμ.
-Ιμάντας δυναμό
-Ιμάντας χρονισμού
-Τρόμπα νερού
-Λάδια, φίλτρο
Τελικό κόστος 340 ευρώ. Όλά αυτά εκτός αντιπροσωπείας και εξουσιοδοτημένα.
Γενικά είμαι ευχαριστημένος, αν και μου είπε ότι ο ιμάντας άντεχε άνετα για 5000 χλμ. ακόμα, οποτε τσάμπα και το άγχος. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
vamvakoolas (kostis) Τρελλαμένο μέλος
307cc
Ένταξη: 30 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 979 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Οκτ 2009, 09:28:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
τσαμπα αγχωθηκες..
ειδες που βρηκες και καλες τιμες?
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
paranoia (Giwrgos) Νέος χρήστης
206 cc
Ένταξη: 01 Ιούν 2009 Δημοσιεύσεις: 93
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 03 Οκτ 2009, 00:03:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Nαι φίλε. Τέλος καλό όλα καλά.
Από δω και περα θα ψάχνω περισσότερο κάθε φορά που είναι να μπει συνεργείο το αμάξι... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
vamvakoolas (kostis) Τρελλαμένο μέλος
307cc
Ένταξη: 30 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 979 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Δεκ 2009, 10:33:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αρχισε η αναβαθμιση εδω και μια εβδομαδα. Το αμαξι σχεδον θα γινει rebuild. Εχουμε και λεμε (για την ωρα):
-Αλλαγη ιμαντα δυναμο+τεντωτηρα 15 ο ιμαντας
-λαδια/φιλτρο (δικα μου τα λαδια οπως παντα total που τα ...σπανε )55 ολα
-αριστερη φουσκα
-ρουλεμαν πισω (2η φορα σε ενα χρονο---ανησυχω) 80 ευρα το σετ
-βαση μηχανης
Οι εργασιες εγιναν στο μηχανικο μου (Λαμπρος .Δ) και ακολουθει η επισκεψη στην peugeot...κλαψ οι τιμες ανταλλακτικων ειναι στο περιπου
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
vamvakoolas (kostis) Τρελλαμένο μέλος
307cc
Ένταξη: 30 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 979 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Ιαν 2010, 12:09:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
και ηρθε η ωρα για αντιπροσωπεια (γνωστη στο φορουμ στα βορεια προαστεια αθηνας)
Kit χρονισμου 124.75
Αντλια Νερου 71.78
φιλτρο αερα 12.13
δισκοι εμπρος σετ 152
τακακια μπροστα 59
μπουζι (4) 33.16
φιλτρο Α/C 23.87
υγρο ψυγειου 4λτ 14.5
συνολο με κατι αναλωσιμα/σπρευ 500 ευρα
Αντικασταση αντλιας/ιμαντα 113.84
αντικατασταση δισκων 51.23
εργασιες σερβις 76.7
GRAND TOTAL 750 ευρ
Τα φρενα ενω ειχα ζητησει παλιοτερα αλλαγη (στα τακακια) ειχαν πει πως εχουν ψωμι τελικα οπως αποδειχθηκε παλι @@ λεγανε. Θα τους ξαναεπισκεφτω σε 1-2 χρονια. Το cruise control δε το δεχθηκε ο ECU και κατι αλλες ηλεκτρ εργασιες που ζητησα απλως στα @@ τους. (τελικα δεν εχω βρει ακομα επισημο με καλο μηχανικο και ηλεκτρολογο, παντε εχουν ειτε το ενα ειτε το αλλο )
Μεχρι στιγμης εχουμε φτασει 1000 ευρα και ακολουθουν πλυσιμο σασι/μηχανης και αλλαγη μπαταριας.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!
BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Ιαν 2010, 12:40:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σε σφάξανε λίγο...
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|