Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
konstantinos Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XΤ (1999)
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 918 Τόπος: Μελίσσια
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 19 Νοέ 2002, 16:45:58 Θέμα δημοσίευσης: Service 60.000 χλμ. |
|
|
Ξέρει κανείς να πεί τι περιλαμβάνει και πόσο κοστίζει πάνω - κάτω.
Πλησιάζει η ώρα (150 χλμ) και θα ήθελα νε ξέρω.
Ευχαριστώ εκ τω προτέρω. 
Τελικά... θα πάει κανείς απο τον Μπάκα???!!!???
http://www.bakas.gr/
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004
Ένταξη: 20 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 936 Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 19 Νοέ 2002, 20:00:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και μενα πλησιαζει σε 10000 κλμ.Αντε να δω ποσα θα δωσεις,αν και εγω εχω μερικα εξτρα στον νου(βλ αντιστρεπτικες).Μην ξεχασεις να αλλαξεις και τα υγρα των φρενων
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)
Ένταξη: 10 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1865 Τόπος: Αμπελογκάρντεν
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 19 Νοέ 2002, 20:23:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και εγώ στην ίδια μοίρα είμαι παιδιά (3500 km ακόμα... ) και έχω ένα άσχημο προαίσθημα...
Αν υπολογίσω ότι στο τελευταίο (50000 km), έδωσα 110 Euro με αλλαγή στα τακάκια... σκούρα τα πράγματα.
Ας μοιραστεί κάποιος την... τραυματική του εμπειρία μαζί μας ώστε να προετοιμαστούμε ψυχολογικά.
Και κάτι τελευταίο.
¨Εχει αλλάξει κανείς τελευταία το μοτεράκι του ρελαντί, γιατί το δικό μου το βγάλανε ελατωματικό (δεν κρατουσε σταθερές τις στροφές στο ρελαντί και έσβηνε) και μάλλον το άλλαξα τζάμπα από ότι μου είπαν κάτι φίλοι (τζάμπα και 120 Euro... , πολύ κλάμα τελικά τελευταία...!!!)
Ευχαριστώ
Ένας πληγωμένος (στην τσέπη...) πεζάκιας.
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 19 Νοέ 2002, 22:12:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Vaggelis έγραψε: | Και εγώ στην ίδια μοίρα είμαι παιδιά (3500 km ακόμα... ) και έχω ένα άσχημο προαίσθημα...
Αν υπολογίσω ότι στο τελευταίο (50000 km), έδωσα 110 Euro με αλλαγή στα τακάκια... σκούρα τα πράγματα.
Ας μοιραστεί κάποιος την... τραυματική του εμπειρία μαζί μας ώστε να προετοιμαστούμε ψυχολογικά.
Και κάτι τελευταίο.
¨Εχει αλλάξει κανείς τελευταία το μοτεράκι του ρελαντί, γιατί το δικό μου το βγάλανε ελατωματικό (δεν κρατουσε σταθερές τις στροφές στο ρελαντί και έσβηνε) και μάλλον το άλλαξα τζάμπα από ότι μου είπαν κάτι φίλοι (τζάμπα και 120 Euro... , πολύ κλάμα τελικά τελευταία...!!!)
Ευχαριστώ
Ένας πληγωμένος (στην τσέπη...) πεζάκιας. |
Δεν θέλω να βγω αληθινός, αλλά έχω ένα άσχημο προαίσθημα για αυτό το μοτεράκι του ρελαντί. Το λέω γιατί και παλιότερα εγώ με το 205 το ίδιο πρόβλημα (σβήσιμο) αντιμετώπιζα, τους το πήγαινα (Lion), αλλάζανε το μοτεράκι, πλήρωνα 200.000 δρχ, και μετά από λίγο καιρό πάλι τα ίδια! Αρχίζω να πιστεύω ότι είναι η εύκολη λύση για την Peugeot στις περιπτώσεις που σβήνει το αυτοκίνητο.
Είναι εύκολο να πας σε έναν ηλεκτρολόγο να σου μετρήσει τον πολλαπλασιαστή; 
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)
Ένταξη: 10 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1865 Τόπος: Αμπελογκάρντεν
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 20 Νοέ 2002, 08:44:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Svstouk έγραψε: | Vaggelis έγραψε: | Και εγώ στην ίδια μοίρα είμαι παιδιά (3500 km ακόμα... ) και έχω ένα άσχημο προαίσθημα...
Αν υπολογίσω ότι στο τελευταίο (50000 km), έδωσα 110 Euro με αλλαγή στα τακάκια... σκούρα τα πράγματα.
Ας μοιραστεί κάποιος την... τραυματική του εμπειρία μαζί μας ώστε να προετοιμαστούμε ψυχολογικά.
Και κάτι τελευταίο.
¨Εχει αλλάξει κανείς τελευταία το μοτεράκι του ρελαντί, γιατί το δικό μου το βγάλανε ελατωματικό (δεν κρατουσε σταθερές τις στροφές στο ρελαντί και έσβηνε) και μάλλον το άλλαξα τζάμπα από ότι μου είπαν κάτι φίλοι (τζάμπα και 120 Euro... , πολύ κλάμα τελικά τελευταία...!!!)
Ευχαριστώ
Ένας πληγωμένος (στην τσέπη...) πεζάκιας. |
Δεν θέλω να βγω αληθινός, αλλά έχω ένα άσχημο προαίσθημα για αυτό το μοτεράκι του ρελαντί. Το λέω γιατί και παλιότερα εγώ με το 205 το ίδιο πρόβλημα (σβήσιμο) αντιμετώπιζα, τους το πήγαινα (Lion), αλλάζανε το μοτεράκι, πλήρωνα 200.000 δρχ, και μετά από λίγο καιρό πάλι τα ίδια! Αρχίζω να πιστεύω ότι είναι η εύκολη λύση για την Peugeot στις περιπτώσεις που σβήνει το αυτοκίνητο.
Είναι εύκολο να πας σε έναν ηλεκτρολόγο να σου μετρήσει τον πολλαπλασιαστή;  |
Η ιστορία έχει ως εξής:
Ο κινητήρας στο ρελαντί, έκανε βύθιση στροφών και καμιά φορά έσβηνε. Εν το μεταξύ, λίγο καιρό πρίν είχα κάνει μια πλύση ρεζερβουάρ, γιατί είχα βάλει μια βενζίνη της πλάκας και είχε πάρει σκουπιδάκια το τεπόζιτο. Το πρόβλημα συνεχίστηκε και μετά την πλύση. Ρωτόντας κάτι φίλους, μου είπαν ότι το πρόβλημα είναι γενικό στα ΓΑΛΛΙΚΑ αυτοκίνητα, και αντιμετωπίζεται με καθάρισμα του μοτέρ του ρελαντί ψεκάζοντάς το με λάδι. Πηγαίνοντας το λοιπόν στο επίσημο συνεργείο της αντιπροσωπείας, και τονίζοντας οτι θέλω ΜΟΝΟ να μου καθαρίσει το μοτεράκι, όταν πήγα να το πάρω μου εξηγήσαν οτι είχε πρόβλημα το μοτεράκι και ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ το άλλαξαν. Περιτό να πώ οτι οι φίλοι μου με μουτζώναν για ένα μήνα...
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
konstantinos Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XΤ (1999)
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 918 Τόπος: Μελίσσια
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 20 Νοέ 2002, 09:23:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλημέρα σε όλους, τι έγινε ρε παιδιά κανείς δεν έχει φτάσει το όριο αυτό?
Μάλλον όλο και κάποιοι θα υπάρχουν...
Ψιτ Chat-Τάσο για μολόγα τα... 
Τελικά... θα πάει κανείς απο τον Μπάκα???!!!???
http://www.bakas.gr/
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
chatasos (Τάσος) Developer - Administrator


 Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 2612 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 20 Νοέ 2002, 09:53:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το service των 60.000 περιλαμβάνει ότι και αυτό των 40.000 χλμ. (δηλαδή το μεγάλο service όπως λέγεται) συν έλεγχο/αντικατάσταση ιμάντων δυναμό/εκκεντροφόρων.
Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
konstantinos Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XΤ (1999)
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 918 Τόπος: Μελίσσια
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 20 Νοέ 2002, 10:07:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
chatasos έγραψε: | Το service των 60.000 περιλαμβάνει ότι και αυτό των 40.000 χλμ. (δηλαδή το μεγάλο service όπως λέγεται) συν έλεγχο/αντικατάσταση ιμάντων δυναμό/εκκεντροφόρων. |
Ωραίαααα....
και απο τιμές??? 
Τελικά... θα πάει κανείς απο τον Μπάκα???!!!???
http://www.bakas.gr/
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)
Ένταξη: 10 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1865 Τόπος: Αμπελογκάρντεν
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 20 Νοέ 2002, 10:08:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
chatasos έγραψε: | Το service των 60.000 περιλαμβάνει ότι και αυτό των 40.000 χλμ. (δηλαδή το μεγάλο service όπως λέγεται) συν έλεγχο/αντικατάσταση ιμάντων δυναμό/εκκεντροφόρων. |
Για κάντο μια ανάλυση αυτό σε Euro... 
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
chatasos (Τάσος) Developer - Administrator


 Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 2612 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 20 Νοέ 2002, 12:08:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εμένα μου πήγε 45.000 δρχ. χωρίς αντικατάσταση ιμάντων την οποία θα κάνω μάλλον στα 70.000 χλμ. Τα πιο πολλά που μου άλλαξαν ήταν ψιλομπιχλιμπίδια...
Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
konstantinos Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XΤ (1999)
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 918 Τόπος: Μελίσσια
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 20 Νοέ 2002, 12:24:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
chatasos έγραψε: | Εμένα μου πήγε 45.000 δρχ. χωρίς αντικατάσταση ιμάντων την οποία θα κάνω μάλλον στα 70.000 χλμ. Τα πιο πολλά που μου άλλαξαν ήταν ψιλομπιχλιμπίδια... |
Ηταν και τα λάδια - φίλτρο μέσα στο service - τιμή ???
Τελικά... θα πάει κανείς απο τον Μπάκα???!!!???
http://www.bakas.gr/
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
chatasos (Τάσος) Developer - Administrator


 Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 2612 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 20 Νοέ 2002, 12:31:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
konstantinos έγραψε: | chatasos έγραψε: | Εμένα μου πήγε 45.000 δρχ. χωρίς αντικατάσταση ιμάντων την οποία θα κάνω μάλλον στα 70.000 χλμ. Τα πιο πολλά που μου άλλαξαν ήταν ψιλομπιχλιμπίδια... |
Ηταν και τα λάδια - φίλτρο μέσα στο service - τιμή ??? |
εννοείται
Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)
Ένταξη: 10 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1865 Τόπος: Αμπελογκάρντεν
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 20 Νοέ 2002, 13:09:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οι ιμάντες πόσο περίπου πάνε σε τιμή;
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004
Ένταξη: 20 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 936 Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 20 Νοέ 2002, 19:22:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγω ιμαντα δυναμο λογω των προβληματων που αντιμετωπισα(μ@λ@κιες Πεζω) εχω αλλαξει ηδη 3 φορες και ειναι φτηνος γυρω στο 3χιλιαρο.Τωρα ο ιμαντας εκκεντροφορου ειναι ο χρονισμου?Αν ναι ειναι αλμυρουτσικος.
Παιδες εγω θα ζητησω και καθαρισμο μπεκ-πεταλουδας,επαναχρονισμο βαλβιδων
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)
Ένταξη: 10 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1865 Τόπος: Αμπελογκάρντεν
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Νοέ 2002, 09:59:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η ρύθμιση των βαλβίδων νομίζω οτι είναι μέσα στα προβλεπόμενα του service. Επίσης έχω ακούσει οτι η αλλαγή του ιμάντα του εκκεντροφόρου μπορ΄εί να φτάσει σε τιμή και τα 250 - 300 Euro;;; Αληθεύει;;;
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ady (Αδριανός) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2001)
Ένταξη: 03 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 1468 Τόπος: Αθήνα - Ν. Ερυθραία
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Νοέ 2002, 10:56:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Vaggelis έγραψε: | Η ρύθμιση των βαλβίδων νομίζω οτι είναι μέσα στα προβλεπόμενα του service. Επίσης έχω ακούσει οτι η αλλαγή του ιμάντα του εκκεντροφόρου μπορ΄εί να φτάσει σε τιμή και τα 250 - 300 Euro;;; Αληθεύει;;; |
Ναι αληθεύει.
Οσο για τη ρύθμιση των βαλβίδων, δε νομίζω ότι είναι προβλεπόμενη, αν πάρουμε σαν προβλεπόμενες εργασίες αυτές που γράφει το βιβλίο του service.
Τσαφ...τσουφ...τσαφ...τσουφ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)
Ένταξη: 10 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1865 Τόπος: Αμπελογκάρντεν
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Νοέ 2002, 11:19:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ωωωωωωωωωχχχχ!!!!!!
Ήδη άρχισε να με πιάνει μια κράμπα στην... τσέπη. Πρέπει να αρχίσω σιγά - σιγά τον έρανο...
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
206xs (Χρήστος) Δραστήριο μέλος

 Chevrolet Cruze 1.8 Auto (2009)
Ένταξη: 13 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 259 Τόπος: Αθήνα - Σεπόλια
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Νοέ 2002, 21:50:31 Θέμα δημοσίευσης: Μοτεράκι Ρελαντί μήπως δεν είναι τυχαία η βλάβη και τα χλμ ? |
|
|
Καλησπέρα σε όλους,
Διαβάζοντας τα παραπάνω γιατί και εγώ πλησιάζω τα 60.000χλμ (σε 1500 έφτασαν!). Όσο για τον τίτλο τον έγραψα γιατί και εγώ στα 48000χλμ περίπου είχα πρόβλημα με το ρελαντί με βυθίσεις και το αυτοκίνητο να σβήνει επανειλημένως και μου αλλάξαν και μένα το μοτεράκι του ρελαντί (κόστος 130 ευρώ) και απο τότε δεν το ξαναπαρουσίασε. Μήπως η σύμπτωση στα χιλιόμετρα που παρουσιάζεται η βλάβη δεν είναι τυχαία ?? Τρία περιστάτικα στα ίδια περίπου χιλιόμετρα εμένα με προβληματίζει λίγο.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)
Ένταξη: 10 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1865 Τόπος: Αμπελογκάρντεν
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 22 Νοέ 2002, 11:08:05 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μοτεράκι Ρελαντί μήπως δεν είναι τυχαία η βλάβη και τα χ |
|
|
206xs έγραψε: | Καλησπέρα σε όλους,
Διαβάζοντας τα παραπάνω γιατί και εγώ πλησιάζω τα 60.000χλμ (σε 1500 έφτασαν!). Όσο για τον τίτλο τον έγραψα γιατί και εγώ στα 48000χλμ περίπου είχα πρόβλημα με το ρελαντί με βυθίσεις και το αυτοκίνητο να σβήνει επανειλημένως και μου αλλάξαν και μένα το μοτεράκι του ρελαντί (κόστος 130 ευρώ) και απο τότε δεν το ξαναπαρουσίασε. Μήπως η σύμπτωση στα χιλιόμετρα που παρουσιάζεται η βλάβη δεν είναι τυχαία ?? Τρία περιστάτικα στα ίδια περίπου χιλιόμετρα εμένα με προβληματίζει λίγο.  |
Λοιπόν, όπως ανέφερα και παραπάνω, το ίδιο πρόβλημα αντιμετώπισαν και δυο φίλοι μου που δεν είχαν όμως Peugeot, είχαν όμως ΓΑΛΛΙΚΑ. Συγκεκριμένα ο ένας είχε Saxo και ο άλλος Megane. Ο φίλος με το Saxo, μου είπε οτι το πρόβλημα βγαίνει σε ΟΛΑ τα ΓΑΛΛΙΚΑ και οτι πήγε στο συνεργείο και ζήτησε απλώς να του ψεκάσουν το μοτεράκι με λίγο λαδάκι. Από τότε δεν του ξαναέσβησε. Γι’αυτό λέω οτι ήταν κοροϊδίστικα τα λεφτά που δώσαμε. Πλησιάζει και η αλλαγή του ιμάντα του εκκεντροφόρου... (300 Euro , τι μου το θυμήσατε ρε...)
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
konstantinos Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XΤ (1999)
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 918 Τόπος: Μελίσσια
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 22 Νοέ 2002, 11:13:29 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μοτεράκι Ρελαντί μήπως δεν είναι τυχαία η βλάβη και τα χ |
|
|
Vaggelis έγραψε: | Πλησιάζει και η αλλαγή του ιμάντα του εκκεντροφόρου... |
Καλημέρα, δεν το πολύ κατάλαβα αυτό. Είναι προγραμματισμένο να τον αλλάξεις ή σου δημιούργησε κάποιο πρόβλημα και θα τον αλλάξεις ?
Τελικά... θα πάει κανείς απο τον Μπάκα???!!!???
http://www.bakas.gr/
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|