Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!
*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 20 Νοέ 2002, 13:21:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: | Αλλο αντιστρεπτική και άλλο ράβδος στρέψης.
Οι ράβδοι στρέψης λέγονται torsion bar και η αντιστρεπτική antiroll bar.
Oι ράβδοι στρέψης είναι τα αντίστοιχα ελλατήρια του πίσω άξονα.
Είναι απαραίτητα σε περίπτωση που σφίξεις μπροστά να σφίξεις και πίσω αλλιώς η δουλειά είναι εντελώς μισή. Αλλάζει όλη η φιλοσοφία της ανάρτησης (πολύ υποστροφή σε σχέση με πριν).
Επίσης βοηθάει στην μείωση των πλεύσεως (κλίσεις) του πίσω μέρους.
Η αντιστρεπτική βοηθάει λίγο ακόμα στην ακαμψία μεταξύ των δύο τροχών μεταφέροντας το φορτίο κατά την στροφή και στις δύο ρόδες εκτονώνοντας έτσι την πίεση που δέχεται ο ένας τροχός κατά την στροφή. |
Τελικά είμαι πολύ άσχετος...
Aλλος για torsion bar??...... και όχι αντιστρεπτική....??
TEΛΙΚΑ ΚΟΣΤΙΖΕΙ 204euro???? = 70.000δρχ???
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Vini στις Τετ 20 Νοέ 2002, 13:26:19, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 20 Νοέ 2002, 13:24:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγώ θα έλεγα μία απ'όλα! (να μην πω και δίπιττο )
Αυτό όμως αν όντως έχει μόνο 15 ευρώ η αντιστρεπτική. Γιατί αν έχει 150...
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!
*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 20 Νοέ 2002, 13:28:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: | Εγώ θα έλεγα μία απ'όλα! (να μην πω και δίπιττο )
Αυτό όμως αν όντως έχει μόνο 15 ευρώ η αντιστρεπτική. Γιατί αν έχει 150... |
Εγώ βλέπω ότι τα torsion bar είναι δύο (left και right) και κοστίζει το καθένα από 102 euro....
Mπλέχτηκα.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 20 Νοέ 2002, 13:37:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μα εγώ τι είπα;
2 x 102
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!
*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 20 Νοέ 2002, 13:39:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: | Μα εγώ τι είπα;
2 x 102 |
Sorry είδα ένα 150 ποιο πάνω... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
christhehealer (Celebrity) Έχω ξεφύγει !!!
Jazzmobile
Ένταξη: 19 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 3066 Τόπος: Αθήνα - Γκύζη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 20 Νοέ 2002, 13:39:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: | Εγώ θα έλεγα μία απ'όλα! (να μην πω και δίπιττο )
Αυτό όμως αν όντως έχει μόνο 15 ευρώ η αντιστρεπτική. Γιατί αν έχει 150... |
Kαι τριάντα να έχει... τύλα μου 2. Mια μπρος και μια πίσω. Eάν έχει 150 η μία, να το σκεφτώ πρώτα...
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 20 Νοέ 2002, 13:57:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ωπα, για να μην μπερδευτούμε...
Το πίσω σύστημα εκτός από τα αμορτισέρ περιλαμβάνει:
2 Ράβδους στρέψης
1 Αντιστρεπτική
Τα κομμάτια της Peugeot Sport είναι:
1. Rear RH Torsion Bar 25mm, 102 euro
2. Rear LH Torsion Bar 25mm, 102 euro
3. Rear Antiroll Bar 21mm, 15,40 euro
4. Entretoise Liaison Traverse (...δεν ξέρω πως να το μεταφράσω.. Στηρίγματα για τις ράβδους στρέψης είναι), 4 x 12,20 euro
Σύνολο Ράβδων στρέψης: 252,8 ευρώ + 19,5% ΦΠΑ
Σύνολο Αντιστρεπτικής 15,40 ευρώ + 19,5% ΦΠΑ
+ τα μεταφορικά
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!
*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 20 Νοέ 2002, 14:05:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: | Ωπα, για να μην μπερδευτούμε...
Το πίσω σύστημα εκτός από τα αμορτισέρ περιλαμβάνει:
2 Ράβδους στρέψης
1 Αντιστρεπτική
Τα κομμάτια της Peugeot Sport είναι:
1. Rear RH Torsion Bar 25mm, 102 euro
2. Rear LH Torsion Bar 25mm, 102 euro
3. Rear Antiroll Bar 21mm, 15,40 euro
4. Entretoise Liaison Traverse (...δεν ξέρω πως να το μεταφράσω.. Στηρίγματα για τις ράβδους στρέψης είναι), 4 x 12,20 euro
Σύνολο Ράβδων στρέψης: 252,8 ευρώ + 19,5% ΦΠΑ
Σύνολο Αντιστρεπτικής 15,40 ευρώ + 19,5% ΦΠΑ
+ τα μεταφορικά |
πω!πω! μαζεύτηκαν πολλά φράγκα ε?? 100.000δρχ στο νερό.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
TZAG Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206CC 1.6 (16V) (2002)
Ένταξη: 25 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 451 Τόπος: Theva
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 20 Νοέ 2002, 15:12:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Excuse moi....ΓΙΑΤΙ ΒΙΑΖΕΣΤΕ
ΡΩΤΗΣΑΤΕ ΤΗΝ PEUGEOT ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΙΠΑΝ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΑ
Έκανα εδώ και καιρό κάποια δηλωση ότι ΞΕΡΩ ΑΝΘΡΩΠΟ ΣΤΗΝ DAKAR AE στα ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑΑΑΑΑΑΑΑ
Και εφ' όσον γίνουμε και CLUUUUUUUUUUUUUBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBB
Μπορώ να ΜΑΘΩΩΩΩΩΩΩ ΤΙΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΣΣΣΣΣ
Όποιος βιάζετε ας τα πάρει από Γαλλία...
TZAG
Minus the roof, the sky is the limit.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 20 Νοέ 2002, 15:18:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pardon monsieur TZAG
αλλα κανενας εμπορος Peugeot δεν εχει προσβαση στα ανταλλακτικά της Peugeot sport.Οι μονοι που τα πουλάνε στην Ελλάδα είναι η Condor.Πιστεψε με θα ειναι σίγουρα 30% ακριβότερα
Π.χ.
Ράβδοι στρέψης για το 106
Τιμη Condor περιπου 720 Ευρά
Τιμή Γαλλίας στην μπουτικ περίπου 390 Ευρά + φπα
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 20 Νοέ 2002, 15:20:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Vini έγραψε: |
πω!πω! μαζεύτηκαν πολλά φράγκα ε?? 100.000δρχ στο νερό.... |
Ε οχι και πολλα ρε Νικο αν σκεφτείς οτι εγω για το δικό μου θέλω τα 3πλάσια για τα ιδια πράγματα μια χαρα είναι οι τιμές!!!
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DimiP Άντε γεια !!!
Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 20 Νοέ 2002, 15:48:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
TZAG έγραψε: | Excuse moi....ΓΙΑΤΙ ΒΙΑΖΕΣΤΕ
ΡΩΤΗΣΑΤΕ ΤΗΝ PEUGEOT ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΙΠΑΝ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΑ
Έκανα εδώ και καιρό κάποια δηλωση ότι ΞΕΡΩ ΑΝΘΡΩΠΟ ΣΤΗΝ DAKAR AE στα ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑΑΑΑΑΑΑΑ
Και εφ' όσον γίνουμε και CLUUUUUUUUUUUUUBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBB
Μπορώ να ΜΑΘΩΩΩΩΩΩΩ ΤΙΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΣΣΣΣΣ
Όποιος βιάζετε ας τα πάρει από Γαλλία...
TZAG |
φιλε tzag, μου φαινεται πως μιλας σιγα και γιαυτο δε σε ακουνε!!!
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
TZAG Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206CC 1.6 (16V) (2002)
Ένταξη: 25 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 451 Τόπος: Theva
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 20 Νοέ 2002, 16:56:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pugsang έγραψε: | pardon monsieur TZAG
αλλα κανενας εμπορος Peugeot δεν εχει προσβαση στα ανταλλακτικά της Peugeot sport.Οι μονοι που τα πουλάνε στην Ελλάδα είναι η Condor.Πιστεψε με θα ειναι σίγουρα 30% ακριβότερα
Π.χ.
Ράβδοι στρέψης για το 106
Τιμη Condor περιπου 720 Ευρά
Τιμή Γαλλίας στην μπουτικ περίπου 390 Ευρά + φπα |
Όπως νομίζετε καί ξέρετε..δεν επίμενω
J'accepte votre pardon monsieur pugsang
TZAG :D
Minus the roof, the sky is the limit.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Nikel Έχω ξεφύγει !!!
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1054 Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 20 Νοέ 2002, 18:12:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: | Αλλο αντιστρεπτική και άλλο ράβδος στρέψης.
Οι ράβδοι στρέψης λέγονται torsion bar και η αντιστρεπτική antiroll bar.
Oι ράβδοι στρέψης είναι τα αντίστοιχα ελλατήρια του πίσω άξονα.
Είναι απαραίτητα σε περίπτωση που σφίξεις μπροστά να σφίξεις και πίσω αλλιώς η δουλειά είναι εντελώς μισή. Αλλάζει όλη η φιλοσοφία της ανάρτησης (πολύ υποστροφή σε σχέση με πριν).
Επίσης βοηθάει στην μείωση των πλεύσεως (κλίσεις) του πίσω μέρους.
Η αντιστρεπτική βοηθάει λίγο ακόμα στην ακαμψία μεταξύ των δύο τροχών μεταφέροντας το φορτίο κατά την στροφή και στις δύο ρόδες εκτονώνοντας έτσι την πίεση που δέχεται ο ένας τροχός κατά την στροφή. |
Οταν λες να σφιξεις την μπροστα τι εννοεις??? Να στο πω διαφορετικα...εγω αλλαξα μπρος-πισω αμορτισερ τι απ'τα παραπανω χρειαζομαι και γιατι???
A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004
Ένταξη: 20 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 936 Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 20 Νοέ 2002, 20:43:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οποιος θελει να δει την διαφορα με και χωρις ας ερθει να τον κανω βολτα
Δωρο χαρτοσακουλα για τους πισω και Λεξοτανιλ για ολους
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Νοέ 2002, 00:24:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Nikel έγραψε: | Οταν λες να σφιξεις την μπροστα τι εννοεις??? Να στο πω διαφορετικα...εγω αλλαξα μπρος-πισω αμορτισερ τι απ'τα παραπανω χρειαζομαι και γιατι??? |
Στα θέματα αντιστρεπτικών και αμορτισέρ τα έχω πει...
Άλλη η δουλειά των αμορτισέρ, άλλη των ελατηρίων ή ράβδων στρέψης και άλλη των αντιστρεπτικών.
Για να μην ξαναλέω τα ίδια θα σου πω τί μπορείς να κάνεις για να βελτιώσεις το κράτημά σου.
Ελατήρια χαμηλώματος έβαλες;
Εάν όχι:
Τοποθετείς σκληρότερες (χοντρύτερες) αντιστρεπτικές εμπρός & πίσω. Όχι μόνο πίσω γιατί θα υπερστρέφεις του κερατά... Θα βρεις όμως χοντρύτερες;
Εάν ναι:
Εκτός από τις σκληρότερες αντιστρεπτικές, τοποθετείς ράβδους στρέψης (πίσω φυσικά, εμπρός έχεις ελατήρια) από το 2λιτρο που είναι 19,5χιλ και η χαμένη υπερστροφή ξανάρχεται δριμύτερη.
Ράβδους στρέψης 25χιλ να μην βάλεις, και όσοι το σκέφτονται να βάλουν να το σκεφτούν διπλά. Είναι καθαρά αγωνιστική επιλογή και απευθύνεται αποκλειστικά σε οδηγούς αγώνων ή αναλόγου επιπέδου. Θα ανεβεί μεν το κράτημα, αλλά τα όρια θα γίνουν δυσδιάκριτα έως "αόρατα". Προοδευτικότητα (προειδοποίηση) μηδέν με αντιδράσεις ακαριαίες (πολύ απότομες). Ακρίβεια ξυραφιού που κόβει όμως σαν ξυράφι.
Με 25 χιλιοστά πάχος είναι τεράστια η διαφορά από τα 19χιλ μανίσια. Σκεφτείτε ότι το 2λιτρο φοράει 19,5χιλ και σας λέω ότι το κράτημα στο 206 μου ήδη έγινε πολύ κοφτερό και υπερστροφικότατο (ράβδοι στρέψης + αντιοστρεπτικές - ακατάλληλα αμορτισέρ μπροστά).
Τάσο, εσύ μπορεί να έχεις τα κατάλληλα χέρια για να κουμαντάρεις ένα τρελλό 206, αλλά οι υπόλοιποι έχουν; Εάν ήταν τόσο απλά τα πράγματα για να βελτιωθεί το κράτημα σε ένα αυτοκίνητο όλοι οι κατασκευαστές θα πουλούσαν αυτοκίνητα με αγωνιστικό στήσιμο. Και εγώ ακόμη το σκέπτομαι να βάλω 25άρες αντιστρεπτικές γιατί το οδηγάει και η γυναίκα μου. Πόσο όμως θα το ήθελα... Άσε με λίγο χρόνο να το σκεφτώ (να κόψω αντιδράσεις να δω και την τσέπη μου) γιατί μπορεί να τις παραγγείλω και γω μαζί σου. Θέλει κανείς ράβδους στρέψης από 2λιτρο;
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ady (Αδριανός) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2001)
Ένταξη: 03 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 1468 Τόπος: Αθήνα - Ν. Ερυθραία
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Νοέ 2002, 08:51:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | Nikel έγραψε: | Οταν λες να σφιξεις την μπροστα τι εννοεις??? Να στο πω διαφορετικα...εγω αλλαξα μπρος-πισω αμορτισερ τι απ'τα παραπανω χρειαζομαι και γιατι??? |
Στα θέματα αντιστρεπτικών και αμορτισέρ τα έχω πει...
Άλλη η δουλειά των αμορτισέρ, άλλη των ελατηρίων ή ράβδων στρέψης και άλλη των αντιστρεπτικών.
Για να μην ξαναλέω τα ίδια θα σου πω τί μπορείς να κάνεις για να βελτιώσεις το κράτημά σου.
Ελατήρια χαμηλώματος έβαλες;
Εάν όχι:
Τοποθετείς σκληρότερες (χοντρύτερες) αντιστρεπτικές εμπρός & πίσω. Όχι μόνο πίσω γιατί θα υπερστρέφεις του κερατά... Θα βρεις όμως χοντρύτερες;
Εάν ναι:
Εκτός από τις σκληρότερες αντιστρεπτικές, τοποθετείς ράβδους στρέψης (πίσω φυσικά, εμπρός έχεις ελατήρια) από το 2λιτρο που είναι 19,5χιλ και η χαμένη υπερστροφή ξανάρχεται δριμύτερη.
Ράβδους στρέψης 25χιλ να μην βάλεις, και όσοι το σκέφτονται να βάλουν να το σκεφτούν διπλά. Είναι καθαρά αγωνιστική επιλογή και απευθύνεται αποκλειστικά σε οδηγούς αγώνων ή αναλόγου επιπέδου. Θα ανεβεί μεν το κράτημα, αλλά τα όρια θα γίνουν δυσδιάκριτα έως "αόρατα". Προοδευτικότητα (προειδοποίηση) μηδέν με αντιδράσεις ακαριαίες (πολύ απότομες). Ακρίβεια ξυραφιού που κόβει όμως σαν ξυράφι.
Με 25 χιλιοστά πάχος είναι τεράστια η διαφορά από τα 19χιλ μανίσια. Σκεφτείτε ότι το 2λιτρο φοράει 19,5χιλ και σας λέω ότι το κράτημα στο 206 μου ήδη έγινε πολύ κοφτερό και υπερστροφικότατο (ράβδοι στρέψης + αντιοστρεπτικές - ακατάλληλα αμορτισέρ μπροστά).
Τάσο, εσύ μπορεί να έχεις τα κατάλληλα χέρια για να κουμαντάρεις ένα τρελλό 206, αλλά οι υπόλοιποι έχουν; Εάν ήταν τόσο απλά τα πράγματα για να βελτιωθεί το κράτημα σε ένα αυτοκίνητο όλοι οι κατασκευαστές θα πουλούσαν αυτοκίνητα με αγωνιστικό στήσιμο. Και εγώ ακόμη το σκέπτομαι να βάλω 25άρες αντιστρεπτικές γιατί το οδηγάει και η γυναίκα μου. Πόσο όμως θα το ήθελα... Άσε με λίγο χρόνο να το σκεφτώ (να κόψω αντιδράσεις να δω και την τσέπη μου) γιατί μπορεί να τις παραγγείλω και γω μαζί σου. Θέλει κανείς ράβδους στρέψης από 2λιτρο; |
Εντάξει βρε Μίλτο, το καταλάβαμε.........Δε χρειάζεται να μας τα λες τρεις φορές !!!! :D :D :D :D
Τσαφ...τσουφ...τσαφ...τσουφ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Νοέ 2002, 09:24:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μπάστα αφεντικό μπάστα... με ζάλισες! 3 φορές τα διάβασα και είναι πρωί ακόμα!
Λοιπόν σήμερα θα το ψάξω γιατί είχα την εντύπωση ότι η αντιστρεπτική είναι 19mm και όχι οι ράβδοι στρέψης. Αυτοί είχα την αίσθηση ότι είναι 21 ή 23mm
Θα το ψάξω και θα απαντήσω.
Αν όντως είναι 19 τότε σε 25 είναι μεγάλο βήμα αλλά θα είναι φοβερό!
Θα τερειάζει σίγουρα με τα στενά ελλατήρια που θα θέλω να βάλω μπροστά (μμμ γύρω στις 270lb).
Oντως θα είναι απόλυτο, αλλά βρε συ μην τα παραλές, θα σε προειδοποιεί! Δεν θα βλέπεις κοτζαμ κωλαράκο να σε προσπερνάει!??
Ααααχ, ατιμα λεφτά! Μόνο σε μένα δεν έρχεσται!
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Νοέ 2002, 09:28:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Nikel έγραψε: | Οταν λες να σφιξεις την μπροστα τι εννοεις??? Να στο πω διαφορετικα...εγω αλλαξα μπρος-πισω αμορτισερ τι απ'τα παραπανω χρειαζομαι και γιατι??? |
Οταν λέω "να σφίξεις μπροστά", εννοώ να έχεις σκληρύνει τα ελλατήρια. Ανεξάρτητα αν έχεις αλλάξει ανάρτηση ή όχι.
Αν λοιπόν σκληραίνεις τα ελλατήρια μπροστά πρέπει να σκλυρήνεις και τα ελλατήρια πίσω που στην συγκεκριμένη περίπτωση λέγονται ράβδοι στρέψης.
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ady (Αδριανός) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2001)
Ένταξη: 03 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 1468 Τόπος: Αθήνα - Ν. Ερυθραία
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Νοέ 2002, 10:21:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: |
Ααααχ, ατιμα λεφτά! Μόνο σε μένα δεν έρχεσται! |
Ναι, ενώ σε εμάς τους άλλους ξεχειλίζουν από τα πατζάκια..........
Αντε να πάρουμε το δώρο Χριστουγέννων να δούμε καμιά άσπρη μέρα.......
Τσαφ...τσουφ...τσαφ...τσουφ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|