PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Renato Travaglia: Ο Ευρωπαίος

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Διεθνείς Αγώνες Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
chatasos (Τάσος)
Developer - Administrator
Developer - Administrator
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 2612
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Νοέ 2002, 17:56:38    Θέμα δημοσίευσης: Renato Travaglia: Ο Ευρωπαίος Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Είναι πρωταθλητής Ευρώπης. Είναι πρωταθλητής Ιταλίας. Και όμως, είναι απλώς ένας λάτρης των αγώνων, που η μαρτυρία των ανθρώπων του forum που τον είδαν να μαζεύει τις πέτρες από τις ε.δ. του Mαύρου Ρόδου θα έκανε τον καθένα να πιστέψει ότι πρόκειται για ανέκδοτο.



Αυτός είναι ο Renato Travaglia, ένας άνθρωπος με καθαρό μυαλό, πείσμα, ιδέες και αγάπη, αγάπη για όλους και, προπάντων, για το αυτοκίνητο, τους αγώνες και τους νέους.

Συναντήσαμε τον Travaglia στο Λουτράκι και μιλήσαμε μαζί του. Απλός, με χιούμορ και με ανάγκη για άμεση και ουσιαστική επαφή, δεν άφησε πολλά περιθώρια στον άνθρωπο που μας έκανε στην αρχή τον μεταφραστή να τελειώσει τη δουλειά του. Προτίμησε με τα 'καλούτσικα' αγγλικά του να μιλήσει μαζί μας χωρίς να βασίζεται στη βοήθειά του. Και για να μας αποδείξει την ανάγκη του για άμεση και ουσιαστική επικοινωνία, μας μίλησε για το αγαπημένο του βιβλίο. Αυτό που διαβάζει και το έχει πάντα στην τσέπη του, ένα Ιταλο-Αγγλικό λεξικό!

Κ.Σ.: Κατ' αρχήν συγχαρητήρια για τις επιτυχίες σας. Με δύο τίτλους, το 2002 ήταν μια πολύ καλή χρονιά για σας. Ήταν και οι δύο τίτλοι στόχος σας από την αρχή της χρονιάς ή αποφασίσατε να διεκδικήσετε το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα, αφού είχατε ήδη εξασφαλίσει το Ιταλικό Πρωτάθλημα;

Renato Travaglia: Πρώτιστος στόχος μου ήταν να κερδίσω το Ιταλικό Πρωτάθλημα. Το κέρδισα δύο αγώνες πριν από το τέλος και μετά από αυτό σκέφτηκα σοβαρά να διεκδικήσω και το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα. Το μόνο πρόβλημα ήταν ότι, για να κερδίσω το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα, θα έπρεπε να κερδίσω όλους τους εναπομείναντες αγώνες.

Κ.Σ.: Και το καταφέρατε...

R.T.: Ναι, και μάλιστα σε αγώνες που οι αντίπαλοί μου είχαν μεγάλη εμπειρία, ενώ εγώ έτρεχα πρώτη φορά. Ήταν μια μεγάλη επιτυχία και αυτό έδωσε μεγάλη χαρά σε όλη την ομάδα μας αλλά και σε αυτούς που με βοήθησαν στη μέχρι τώρα πορεία μου.

Κ.Σ.: Κάποια στιγμή είπατε ότι είχατε μεγάλη βοήθεια από την CSAI (την Ιταλική Ομοσπονδία Αυτοκινήτου) για να μπορέσετε να συμμετάσχετε στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα. Ποια ήταν αυτή η βοήθεια που σας προσέφερε η CSAI και πόσο βοηθάει οποιονδήποτε Ιταλό αγωνιζόμενο που θέλει να κάνει αγώνες στο εξωτερικό;

R.T.: Ο πρόεδρος της CSAI, κ. Gino Macaluso, μου έδωσε μια μικρή οικονομική βοήθεια γιατί πίστεψε σε μένα.

Κ.Σ.: Πέρα από την οικονομική βοήθεια, τι κάνει η CSAI για να προωθήσει τους Ιταλούς οδηγούς ώστε να μπορέσουν να βγουν έξω από τη χώρα τους;

R.T.: Ήδη η οικονομική βοήθεια πιστεύω ότι είναι πάρα πολύ σημαντική γιατί ουσιαστικά επιτρέπει τη συμμετοχή. Εξάλλου, η Ιταλική Ομοσπονδία δεν είναι πολύ πλούσια και δεν έχει πολλές δυνατότητες. Ο Gino Macaluso, που είναι εδώ και ένα χρόνο μόνο Πρόεδρος, πιστεύω ότι θα κάνει ό,τι είναι δυνατό για να προωθήσει τους νέους οδηγούς ώστε να έχουν τη δυνατότητα να βγουν στο εξωτερικό. Το πρόβλημα είναι ότι στην Ιταλία δεν υπάρχει πλέον μια εργοστασιακή ομάδα που να συμμετέχει στο ΠΠΡ, ώστε μέσω αυτής να προωθηθούν νέοι Ιταλοί οδηγοί.

Κ.Σ.: Τα σχέδιά σας για του χρόνου είναι να τρέξετε στο Ιταλικό Πρωτάθλημα με ένα αυτοκίνητο S1600. Εκτός από αυτό, θα κάνετε και άλλους αγώνες του Ευρωπαϊκού ή του Παγκοσμίου;

R.T.: Ναι, θα τρέξω με ένα Peugeot S1600 στο Ιταλικό Πρωτάθλημα. Παράλληλα, θα ήθελα να υπερασπίσω τον ευρωπαϊκό μου τίτλο και ίσως και κάποιους αγώνες του Παγκοσμίου με το Peugeot WRC. Αυτήν τη στιγμή ψάχνω για χορηγούς που θα μου επιτρέψουν να το πραγματοποιήσω.

Κ.Σ.: Για ποιο λόγο δεν τρέχετε και στην Ιταλία με το Peugeot WRC;

R.T.: Γιατί στην Ιταλία άλλαξαν οι κανονισμοί και από το 2003 τα αυτοκίνητα WRC δεν βαθμολογούνται στο Πρωτάθλημα. Εγώ τρέχω ως επίσημος οδηγός της Peugeot Ιταλίας και η ομάδα μου ενδιαφέρεται να κερδίσει το Ιταλικό Πρωτάθλημα. Έτσι, του χρόνου θα τρέχω με S1600.

Κ.Σ.: Στον τελευταίο αγώνα που έγινε στην Ιταλία, το Ράλι San Crispino, επρόκειτο να τρέξετε με το Peugeot S1600 αλλά δεν τρέξατε τελικά, γιατί;

R.T.: Πράγματι δεν ξεκινήσαμε γιατί η ομάδα είχε δώσει μεγάλο βάρος στους ευρωπαϊκούς αγώνες. Ελπίζαμε να προλάβουμε να συμμετάσχουμε στο Ράλι San Crispino αλλά δυστυχώς το νέο αυτοκίνητο δεν ήταν έτοιμο. Έλειπαν κάποια ανταλλακτικά, ελπίζαμε ότι η Peugeot Sport θα μας τα έστελνε αλλά δυστυχώς δεν πρόλαβαν να έρθουν εγκαίρως. Δεν ξέρω αν θα προλάβουμε τον επόμενο αγώνα, αλλά σίγουρα θα κάνουμε σύντομα έναν αγώνα στο χώμα. Θέλαμε να συμμετάσχουμε στο Ράλι Arretium, έναν μικρό χωμάτινο αγώνα στην Ιταλία στα τέλη Νοεμβρίου, αλλά προχθές έλαβα μια πρόσκληση να συμμετάσχω στον Αγώνα των Πρωταθλητών που γίνεται στα Κανάρια την ίδια περίοδο. Όμως, θα κάνουμε κάποιον άλλο αγώνα. Εντωμεταξύ θα κάνουμε κάποιες δοκιμές σε χώμα και άσφαλτο. Το αυτοκίνητο που έτρεξα στο Σαν Ρέμο δεν ήταν το δικό μας. Θέλουμε να κάνουμε κάποιες βελτιώσεις στο δικό μας αυτοκίνητο για το χώμα. Το αυτοκίνητο είναι πολύ γρήγορο στην άσφαλτο αλλά πιστεύουμε ότι με μερικές αλλαγές μπορεί να γίνει γρηγορότερο στο χώμα.

Κ.Σ.: Προτιμάτε την άσφαλτο ή το χώμα;

R.T.: Προτιμώ το χώμα αλλά ουσιαστικά τρέχω στην άσφαλτο.

Κ.Σ.: Από την εμπειρία σας από το Ράλι ΕΛΠΑ, αλλά και από αυτά που είδατε από το Μαύρο Ρόδο μέχρι τώρα, ποια είναι η γνώμη σας για τα ελληνικά ράλι, τι διαφορές υπάρχουν ανάμεσα στα ελληνικά και τα ιταλικά ράλι;

R.T.: Έχω τρέξει μόνο στο ράλι ΕΛΠΑ. Μερικές από τις ειδικές του ΕΛΠΑ είναι φανταστικές. Μοιάζουν με αυτές της Ιταλίας, όπως η Φτέρη, οι Πετσάκοι, το Διακοφτό, γενικά η πρώτη μέρα μου άρεσε πολύ. Την δεύτερη μέρα δεν μου άρεσαν οι ειδικές, ήταν πολύ γρήγορες, πολύ φαρδιές και όχι τόσο τεχνικές. Βέβαια, έτρεξα και στο Ράλι Ακρόπολις πριν από τέσσερα χρόνια...

Κ.Σ.: Και το Μαύρο Ρόδο;

R.T.: Οι ειδικές διαδρομές είναι καταπληκτικές. Το σέρβις παρκ του Σαββάτου είχε πολλή λάσπη και ο χώρος ήταν πολύ μικρός αλλά ζήλεψα που δεν μπορούσα να κάνω την σούπερειδική στο Παραλληλοδρόμιο. Είναι φανταστική! Ελπίζω αύριο να «κλέψω» ένα αυτοκίνητο και να πάω να την κάνω...

Κ.Σ.: Αν θέλετε, μπορώ να σας δανείσω το δικό μου...

R.T.: Θα το ήθελα πολύ, αν έρθετε και εσείς μαζί μου. Όμως, εδώ έχω έρθει για τον Άρη Βωβό, για να τον βοηθήσω με τις γνώσεις μου πάνω στο αυτοκίνητο.

Κ.Σ.: Ποια είναι η γνώμη σας για τον Άρη, είναι καλός οδηγός;

R.T.: Είναι πάρα πολύ καλός οδηγός, στο χώμα είναι ιδιαίτερα γρήγορος. Το μόνο πρόβλημα που έχει είναι ότι δουλεύει πολύ και δεν έχει αρκετό χρόνο για να κάνει δοκιμές. Στο San Crispino ήρθε την Πέμπτη το απόγευμα και ο αγώνας ήταν το Σάββατο. Δεν πρόλαβε να κάνει σχεδόν καθόλου δοκιμές. Κέρδισε την δεύτερη ειδική μέσα στο «σπίτι» του Navarra και του Grossi και, αν δεν είχε το ατύχημα, σίγουρα θα πήγαινε πολύ καλά. Είμαι πολύ ικανοποιημένος από τη συνεργασία μας και χαίρομαι που μπορώ να τον βοηθάω και να του δίνω συμβουλές ώστε να βελτιώσει τις επιδόσεις του.

Κ.Σ.: Ποιο πιστεύετε ότι είναι το μειονέκτημά του, τι συμβουλή θα του δίνατε;

R.T.: Πιστεύω ότι θα έπρεπε να κάνει περισσότερα χιλιόμετρα με το αυτοκίνητο. Να επικεντρώσει την προσοχή του στις δοκιμές. Αν δουλέψει, πιστεύω ότι του χρόνου θα κερδίσει το Κύπελλο Χώματος στην Ιταλία.

Δεν θα μπορέσω να σας μιλήσω για τον Travaglia σαν οδηγό, υπάρχουν άλλοι πιο ειδικοί να επωμιστούν το δύσκολο αυτό έργο. Θα σας πω για τον Travaglia σαν άνθρωπο. Αυτόν που, λίγες μόνο μέρες μετά τη στέψη του ως πρωταθλητή Ευρώπης, δηλώνει ότι του αρέσει ο Βωβός σαν οδηγός και είναι εδώ γιατί του αρέσει να τον παρακολουθεί όταν αγωνίζεται. Και λέει αλήθεια, γιατί δεν ήταν στα σέρβις ή στο Van αγωνιώντας για την τύχη του αυτοκινήτου του. Ήταν εκεί στο βουνό, με τη βροχή, για να δει τα περάσματά του αλλά και τους άλλους κορυφαίους Έλληνες οδηγούς να αγωνίζονται.

Πηγή : rally.gr


Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Διεθνείς Αγώνες Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1162s (PHP: 77% - SQL: 23%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on