Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 15 Σεπ 2009, 18:25:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εισαι σιγουρος οτι στα 40άρια μπορείς να ρυθμισεις ξεχωριστα slow & fast bump?
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Jim207GT (Δημήτρης) Τμήμα Κοινωνικών Εκδηλώσεων
Peugeot 207GT 2007
Ένταξη: 23 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 1174 Τόπος: Βύρωνας Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 15 Σεπ 2009, 19:55:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν ξέρω για το αν μπορείς να ρυθμίσεις αργη γρήγορη πάντως όπως μου τα περιγράφεις έχεις:
Πολύ απόσβεση επαναφοράς(αργή) δεν είναι απαραιτήτος κακό, και πάρα πολύ (γρήγορη) απόσβεση επαναφοράς που σε συνδιασμό με το μάλλον μαλακό ελατήριο σου, σου κάνει τα προβλήματα.
Όσο για τα κερμπ πρέπει να δώσεις παραπάνω πληροφορίες, πότε στο κάνει, όταν το πατάς ή όταν προσγειώνεσαι???
Γνώμη μου πάντως είναι αν δεν μπορείς να πειράξεις το fast δοκίμασε πιο σκληρά ελατήρια. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 15 Σεπ 2009, 20:27:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
πειραζει τη καμπυλη αν εχω καταλαβει καλα
στα κερμπ μητσο το κανει με το που τα ακουμπησει. στη προσγειωση ειναι μια χαρα λογω καλου ριμπαουντ. αυτο νομιζα οτι ειναι απο παρα πολυ φαστ μπαμπ και οχι απο ανεπαρκες. ετσι μου ειχε πει και πουπ να μειωσω 30% το μπαμπ αφηνοντας ιδιο ριμπαουντ. το θεμα ειναι οτι εχουμε θεμα στο φαστ ή στο σλοου μπαμπ
και πισω που ξεκολλαει αποτομα αυτο δεν ειναι δειγμα μικρου ριμπαουντ? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Jim207GT (Δημήτρης) Τμήμα Κοινωνικών Εκδηλώσεων
Peugeot 207GT 2007
Ένταξη: 23 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 1174 Τόπος: Βύρωνας Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 15 Σεπ 2009, 22:02:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Χμμ μπροστά όντως έχεις πολύ bump γιαυτό και σε κάνει νευρικό στα κερμπ, εκει θές πιο καλό fast bump, για πίσω το αντίθετο, είναι δείγμα πολύ slow rebound καθώς όπως πιέζεις ανασηκώνετε το πίσω μέρος και το πολύ rebound αναγκάζει το τροχό να σηκωθεί και αυτός μαζί. Στα έντονα φρένα με λίγο τιμόνι σε αποσταθεροποιεί εύκολα???(Δείγμα πολύ rebound πίσω αφού είσαι σωστός με ελατήριο και ένα κάρο bump μπροστά), στην εθνική με πολλά το νιώθεις φλύαρο πίσω?? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 15 Σεπ 2009, 22:07:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
katse με μπερδεψες
εμπρος φαστ μπαμπ παραπεμπει σε κερμπ αρα εχω πολυ βγαζω
σλοου μπαμπ εγω νομιζω οτι ειμαι καλος γιατι δε γερνει μια το αμαξι και εχει καλη κατευθυντικοτητα αν και λιγο νευρικο.
εθνικη γενικα ειναι παρα πολυ νευρικο και νιωθεις οτι ειναι ασταθες σε συνεχομενες ανωμαλιες
αρα ισως θελω ενα κλικ κατω μπαμπ π.χ 10%
και 30% κατω το φαστ
πισω τωρα ειναι ντουβαρι και δε σε ενχολει καθολου και πουθενα. απλα δεν εχει τη γλυκα στο απολυτο ελεγχο που ειχαν τα πεζο σπορισια τα οποια φημιζονται για εξωπραγματικα νουμερα σε φαστ νομιζω ριμπαουντ (εχουμε και τετοιο?)
φρενα ειναι βραχος πισω ακομα και μεσα στη κ8....
εεε? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Jim207GT (Δημήτρης) Τμήμα Κοινωνικών Εκδηλώσεων
Peugeot 207GT 2007
Ένταξη: 23 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 1174 Τόπος: Βύρωνας Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 15 Σεπ 2009, 23:05:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Υπάρχει αργη, γρηγορη απόσβεση συμπίεσης(fast,slow bump) και αντιστοιχα απόσβεση επαναφοράς(fast, slow rebound). Η αστάθεια και νευρικότητα στην εθνική είναι κατα κύριο λόγο στις πολύ μεγάλες τιμές επαναφοράς που έχεις, δεν προλαβάινει να διαβάσει γιατι έτσι είναι αργό, και κατα δεύτερο στη πολύ συμπίεση. Η πίστα έχει και το τίμημά της, θα έλεγα οτι πίο πολύ πηδάς από ανωμαλία σε ανωμαλία παρά διαβάζει.
Πάντως εγώ είμαι μαζί σου στο
Μπροστά
-10% slow bump
-30% fast bump
-10% Slow rebound
Πίσω
-10% slow bump
-10% slow rebound
-15% fast rebound
Πιστεύω δεν θα χάσεις την αμεσότητα και θα γίνει και πιο προβλέψιμο.
Αν ισχύει και αυτό που μου είχες πει για Κυρλακίτση και ελατήρια μεγάλες τιμές σε rebound χωρίς το σωστό ελατήριο είναι πολύ χειρότερες απο το να έχεις μικρότερες....
Για να καταλάβεις το Fast=ας πούμε λακούβες,κερμπ,σαμαράκια γενικώς κάτι που εκτίνει ή συμπιέζει ακαριαία το αμορτησέρ, ενώ slow=κυρίως οι δυνάμεις που ασκούντε όταν στρίβεις επιταχύνεις, φρενάρεις κτλ αργή κίνηση του αμορτησέρ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Σεπ 2009, 12:00:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μιλησα με σπυρο το παιδι που μου τη φτιαχνει πανω σαλονικ
αυτος επιμενει οτι το αναποδο. εχουμε βαλει λιγο μπαμπ και τερματιζει η αναρτηση. για αυτο και βουταει φρενα.
για ασταθεια εθνικη ισως ειναι αυτο που λες γιατι και σπυρος δε του κολλαγε με μπαμπ τοσο. μου προτεινε να κανουμε μια μπαιπασ βαλβιδα για αυτο.
και πισω μου ειπε και αυτος μηπως πρεπει να μαλακωσουμε ριμπαουντ για να μη σηκωνεται τοσο ο κωλος.
γενικα θα τη δει στα χερια του για να θυμηθει ρυθμισεις και θα μου πει. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος) Ειδ. Γραμματέας
Peugeot 206 OMG
Ένταξη: 27 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 7134 Τόπος: Pyongyang
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Σεπ 2009, 12:34:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οτι πει ο σπυρος ΙΣΧΥΕΙ..
Ο τυπος απλα το εχει....
Ειδικα μετα απο Κορινθο ετοιμαζομαι να του φτιαξω αφισα και να την βαλω πανω απο το κρεβατι μου... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Πάνος Έχω ξεφύγει !!!
Pug 206 1,6 (16v) GTi - RC
Ένταξη: 12 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 2485 Τόπος: Καλαμάτα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Σεπ 2009, 12:52:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τι επιστημονικες αναλυσεις ειναι αυτες ρε...
Εγω δεν είμαι λογιστής , είμαι μπλοκακι .
Είμαι μπλοκάκι με καρμπόν,σε νομοσχέδια φασόν και σφραγιδάκι.
http://www.panoslahanas.blogspot.gr/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Σεπ 2009, 12:56:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
to kalo ton bilstein
service me kato apo 200eyro αν δε πετυχει το ξανακανεις
μητσο λεω
fast bump +40%
slow bump +10%
slow rebound -20%
rear
fast rebound -20%
slow rebound -10%
bump idio |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Σεπ 2009, 13:09:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
για να δω αν κατλαλαβα καλά:
με +40% fast bump θα γίνει 40% πιο "σφικτο" (απ οτι ειναι τώρα) την ωρα της αποτομης συμπίεσης? δηλαδη θα "αργεί" να συμπιεστεί απότομα = σε σαμαράκι/κερμπ κλπ?
με το +10% slow bump θα γινει πιο σφικτό στην συμπίεση κατα την αλαγη πορείας?
και με το -20% στο slow rebound θα γίνει πιο λιγο πιο γρηγορο/μαλακό στην επαναφορά (=μετα την συμπίεση)?
μηπως τοσο σκληρό εμπρός στα κερμπ "πηδάει" πολυ (επειδη θα δυσκολευται να συμπιεστεί το αμορτισερ)?
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος) Ειδ. Γραμματέας
Peugeot 206 OMG
Ένταξη: 27 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 7134 Τόπος: Pyongyang
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Σεπ 2009, 13:15:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
με αυτο το 40% θα κανεις μεγαλη μαλ***α...
Θα το δεις...
Τα αλλα καλα ακουγονται... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Σεπ 2009, 13:23:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
poyp gia 30% milagame |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Jim207GT (Δημήτρης) Τμήμα Κοινωνικών Εκδηλώσεων
Peugeot 207GT 2007
Ένταξη: 23 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 1174 Τόπος: Βύρωνας Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Σεπ 2009, 14:59:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ρε μπόζο μου είχες πεί οτι στα φρένα είσαι οκ......
Άμα τερματίζεις αλλάζει το θέμα, όπως σου είπα τα υπόλοιπα είδες οτι συμβαδίζω με Σπύρο απλά μπροστά θα έλεγα λίγο λιγότερο από 40% μου ακούγετε πολύ.
Κάντο δε γμτ είναι πιο φθηνό από να έπαιζες με λίγο πιό σκληρό ελατήριο μπροστά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Σεπ 2009, 15:01:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
DEN εχω αποσταθεροποιηση στα φρενα. απλα φωτο φαινεται να βουταει μουρη ....
το 40 το κοψαμε οκ θα το κανουμε 30 ειπαμε
ελατηρια να αλλαξω ειναι μεγαλη πικρ.α
φοραω τα πεζο σπορτ που ειναι 7αρια και γαμιουνται. δεν υαπρχει τετοια διασταση μονοκατι προφλεξ με 200ευρω |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Σεπ 2009, 18:37:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ξεφευγουμε λιγο απο το τοπικ, αλλα τα πιατελα που εχεις δεν γινεται αν τα πας στον Τόλη (ή σε οποιον αλλο να στα μετατρεψει για να πάρουν 6άρι ελατηριο?
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Σεπ 2009, 18:53:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
βαριεμαι |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Σεπ 2009, 22:51:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | βαριεμαι |
ε τωρα τι να σου πω...
ελεος!!!
@steve...
προς το παρόν για τα Μέγαρα λέμε
Σερρες δεν εχουμε φτάσει ακομη...
και ετσι οπως πάει με τις ρημαδοδουλειες μας χλωμο το κόβω γενικώς...
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|