PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

ΓΕΝΙΚΑ - Συμπεριφορά των Αναρτήσεων, Compression/Rebound
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
ultra-one (Χάρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)

Ένταξη: 13 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1792
Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 05 Ιούλ 2005, 10:42:26    Θέμα δημοσίευσης: ΓΕΝΙΚΑ - Συμπεριφορά των Αναρτήσεων, Compression/Rebound Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sidobre έγραψε:
......χωρίς κοπανήματα και χωρίς άσκοπη σκληρότητα ενώ καταφέρνει να περνάει «χαλί» πάνω από τις ανωμαλίες.

..........Σε ανώμαλο δρόμο φαίνεται η σκληρότητά της.



Χμμμ.... Τώρα πιο από τα 2 ισχύει??????!!! Scratch


Μάλλον τα σχόλια εδώ είναι Off Topic αλλά ψήνομαι πάντως! Και 2 αντιστρεπτικές από RC και θα είμαι κομπλέ από ανάρτηση πιστεύω Twisted evil


Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
kanelj (Γιαννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


PEUGEOT 206 1.6 8v rallye 109+ ?

Ένταξη: 27 Μάρ 2003
Δημοσιεύσεις: 2206
Τόπος: Γαλατσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 05 Ιούλ 2005, 10:56:14    Θέμα δημοσίευσης: Re: Παρουσίαση Προϊόντος: Aνάρτηση Peugeot Sport για 206 Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ultra-one έγραψε:
Sidobre έγραψε:
......χωρίς κοπανήματα και χωρίς άσκοπη σκληρότητα ενώ καταφέρνει να περνάει «χαλί» πάνω από τις ανωμαλίες.

..........Σε ανώμαλο δρόμο φαίνεται η σκληρότητά της.



Χμμμ.... Τώρα πιο από τα 2 ισχύει??????!!! Scratch

Off Topic Χ2
Και τα 2 προφανως!
Wink
Εννοει μαλλον οτι δειχνει την σκληροτητα της σε ανωμαλο δρομο αλλα σε καμια περιπτωση δεν κοπαναει!
Απλα στο δειχνει με το γνωστο ταρακουνημα που κανει το αυτοκινητο και τα βυζακια πηγαινουν πανω κατω! Laughing Laughing Laughing (Φαντασου την Pamela συνοδηγο σε τετοιο δρομο Exclamation Exclamation Yahoo! )


www.secret-rooms.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 05 Ιούλ 2005, 10:58:21    Θέμα δημοσίευσης: Re: Παρουσίαση Προϊόντος: Aνάρτηση Peugeot Sport για 206 Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ultra-one έγραψε:
Sidobre έγραψε:
......χωρίς κοπανήματα και χωρίς άσκοπη σκληρότητα ενώ καταφέρνει να περνάει «χαλί» πάνω από τις ανωμαλίες.

..........Σε ανώμαλο δρόμο φαίνεται η σκληρότητά της.



Χμμμ.... Τώρα πιο από τα 2 ισχύει??????!!! Scratch


Μάλλον τα σχόλια εδώ είναι Off Topic αλλά ψήνομαι πάντως! Και 2 αντιστρεπτικές από RC και θα είμαι κομπλέ από ανάρτηση πιστεύω Twisted evil


Είναι λογικό όταν περνάς πάνω από συνεχόμενες ανωμαλίες (για παράδειγμα δεν ξέρω αν γνωρίζεις στο Ν. Ψυχικό από την Πλατεία της Αγ. Σοφίας προς την Μεσογείων πόσο χάλια είναι ο δρόμος...) να φαίνεται η σκληρότητα της ανάρτησης. Αυτό ΔΕΝ σημαίνει ότι κοπανάει. Σημαίνει ότι καταλαβαίνεις ότι είναι σκληρό το αμάξι. Εγώ δεν θα το έλεγα πάντως για αρνητικό...



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
ultra-one (Χάρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)

Ένταξη: 13 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1792
Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 05 Ιούλ 2005, 11:59:23    Θέμα δημοσίευσης: Re: Παρουσίαση Προϊόντος: Aνάρτηση Peugeot Sport για 206 Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sidobre έγραψε:
ultra-one έγραψε:
Sidobre έγραψε:
......χωρίς κοπανήματα και χωρίς άσκοπη σκληρότητα ενώ καταφέρνει να περνάει «χαλί» πάνω από τις ανωμαλίες.

..........Σε ανώμαλο δρόμο φαίνεται η σκληρότητά της.



Χμμμ.... Τώρα πιο από τα 2 ισχύει??????!!! Scratch


Μάλλον τα σχόλια εδώ είναι Off Topic αλλά ψήνομαι πάντως! Και 2 αντιστρεπτικές από RC και θα είμαι κομπλέ από ανάρτηση πιστεύω Twisted evil


Είναι λογικό όταν περνάς πάνω από συνεχόμενες ανωμαλίες (για παράδειγμα δεν ξέρω αν γνωρίζεις στο Ν. Ψυχικό από την Πλατεία της Αγ. Σοφίας προς την Μεσογείων πόσο χάλια είναι ο δρόμος...) να φαίνεται η σκληρότητα της ανάρτησης. Αυτό ΔΕΝ σημαίνει ότι κοπανάει. Σημαίνει ότι καταλαβαίνεις ότι είναι σκληρό το αμάξι. Εγώ δεν θα το έλεγα πάντως για αρνητικό...


Αυτό που δεν κατάλαβα είναι πως γίνεται να περνάει "χαλί" πάνω από τις ανωμαλίες και ταυτόχρονα να δείχνει σκληρή!!!

Σκληρή σημαίνει ότι θα χοροπηδάει!

Δεν μίλησα για κοπάνημα. Το κοπάνημα στις λακκούβες (όταν ο τροχός πέφτει σε τρύπα) συνήθως είναι λόγω ανεπαρκούς rebound για το συγκεκριμένο ελατήριο και όχι απλά επειδή τα ελατηρια είναι σκληρά!

Υπάρχουν άπειρα αυτοκίνητα με "μαλακές" αναρτήσεις που κοπανάνε!


Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 05 Ιούλ 2005, 12:11:59    Θέμα δημοσίευσης: Re: Παρουσίαση Προϊόντος: Aνάρτηση Peugeot Sport για 206 Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ultra-one έγραψε:

Αυτό που δεν κατάλαβα είναι πως γίνεται να περνάει "χαλί" πάνω από τις ανωμαλίες και ταυτόχρονα να δείχνει σκληρή!!!

Σκληρή σημαίνει ότι θα χοροπηδάει!

Δεν μίλησα για κοπάνημα. Το κοπάνημα στις λακκούβες (όταν ο τροχός πέφτει σε τρύπα) συνήθως είναι λόγω ανεπαρκούς rebound για το συγκεκριμένο ελατήριο και όχι απλά επειδή τα ελατηρια είναι σκληρά!

Υπάρχουν άπειρα αυτοκίνητα με "μαλακές" αναρτήσεις που κοπανάνε!


Τα είπες ακριβώς αντίθετα!!!!!

Καταλαβαίνεις εύκολα την σκληρότητά της όταν το rebound είναι καλό και το αυτοκίνητο στέκεται στον δρόμο. Οταν χοροπηδάει δεν έχει rebound.
Χαλί περνάει πάνω από τις ανωμαλίες αλλά αν ο δρόμος είναι χάλι είναι άλλο κεφάλαιο.

Oταν το αυτοκίνητο "κοπανάει" σημαίνει συνήθως ότι το ελατήριο είναι μαλακό και η διαδρομή μικρή και τερματίζει. Το rebound όπως λέει και η λέξη είναι η επαναφορά. Wink



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
ultra-one (Χάρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)

Ένταξη: 13 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1792
Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 05 Ιούλ 2005, 13:50:45    Θέμα δημοσίευσης: Re: Παρουσίαση Προϊόντος: Aνάρτηση Peugeot Sport για 206 Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sidobre έγραψε:
ultra-one έγραψε:

Αυτό που δεν κατάλαβα είναι πως γίνεται να περνάει "χαλί" πάνω από τις ανωμαλίες και ταυτόχρονα να δείχνει σκληρή!!!

Σκληρή σημαίνει ότι θα χοροπηδάει!

Δεν μίλησα για κοπάνημα. Το κοπάνημα στις λακκούβες (όταν ο τροχός πέφτει σε τρύπα) συνήθως είναι λόγω ανεπαρκούς rebound για το συγκεκριμένο ελατήριο και όχι απλά επειδή τα ελατηρια είναι σκληρά!

Υπάρχουν άπειρα αυτοκίνητα με "μαλακές" αναρτήσεις που κοπανάνε!


Τα είπες ακριβώς αντίθετα!!!!!

Καταλαβαίνεις εύκολα την σκληρότητά της όταν το rebound είναι καλό και το αυτοκίνητο στέκεται στον δρόμο. Οταν χοροπηδάει δεν έχει rebound.
Χαλί περνάει πάνω από τις ανωμαλίες αλλά αν ο δρόμος είναι χάλι είναι άλλο κεφάλαιο.

Oταν το αυτοκίνητο "κοπανάει" σημαίνει συνήθως ότι το ελατήριο είναι μαλακό και η διαδρομή μικρή και τερματίζει. Το rebound όπως λέει και η λέξη είναι η επαναφορά. Wink


Πιστεύω ότι πρέπει να μετακινήσουμε αυτή τη συζήτηση σε άλλο τοπικ!
Το rebound βασικά για να μην το μπερδεύουμε είναι όταν το αμορτισέρ ΕΚΤΕΙΝΕΤΑΙ.

Όταν το rebound είναι αδύνατο τότε οι τροχοί πέφτουν με δύναμη στις τρύπες και το αυτοκίνητο κοπανάει. Επίσης αν είναι ανεπαρκές το Rebound τότε οι τροχοί θα χοροπηδάνε σαν τρελλοί μετά από μια ανωμαλία όταν θα προσπαθούν να επιστρέψουν στη θέση τους και το αμορτισέρ (rebound) είναι αδύνατο για να τους σταματήσει!

Όταν το ελατήριο ή/και το bounce (συμπίεση) του αμορτισέρ είναι σκληρά, τότε ολόκληρο το αυτοκίνητο χοροπηδάει!


Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 05 Ιούλ 2005, 14:27:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Χάρη, παρόμοια πράγματα λέμε αλλά με διαφορετικές εκφράσεις. (στο περίπου)

Η Λειτουργία της ανάρτησης έχει ως εξής:

Το ελατήριο είναι υπεύθυνο για την υπερέκταση και την συμπίεση των κινητών μερών της ανάρτησης, καθώς και της απόσβεσης των ανωμαλιών. Στην ουσία αυτό είναι υπεύθυνο για την ομαλή επαφή του ελαστικού με τον δρόμο.

Το αμορτισέρ (dumper) στην ουσία, σταματά την τάση του ελατηρίου να ταλαντώνεται. Αν είχαμε ένα αυτοκίνητο πάνω σε 4 ελατήρια μόνο, τότε αυτό θα χοροπηδούσε συνέχεια σε κάθε ανωμαλία. Ο ρόλος του αμορτισέρ είναι να σταματά τις ταλαντώσεις του ελατηρίου. Στην ουσία, μετατρέπει την κινητική ενέργεια σε θερμική.

Αν είχαμε ένα αυτοκίνητο χωρίς ελατήρια και αμορτισέρ, τότε αυτό σε κάθε ανωμαλία θα είχε ταλαντώσεις ακολουθώντας τις ανωμαλίες στον δρόμο. Στην ουσία επειδή το αυτοκίνητο είναι αρκετά άκαμπτο, σε κάθε ανωμαλία τα ελαστικά θα έχαναν την επαφή με τον δρόμο. Ομως το αυτοκίνητο δεν χοροπηδάει. Τουλάχιστον με την καθ'αυτή έννοια της ταλάντωσης. Θα ακολουθούσε "σκληρά" τις ανωμαλίες δημιουργώντας μια όχι τόσο "άνετη" κατάσταση, αφού οι κραδασμοί θα μεταφέρονταν αυτούσιες στο σώμα μας.

Αν βάζαμε τώρα στο ίδιο αυτοκίνητο ελατήρια χωρίς αμορτισέρ. Με σκληρά ελατήρια, θα μειόνονταν λίγο οι κραδασμοί όμως θα είχαμε ταλαντώσεις το ίδιο σκληρές με τις ανωμαλίες, αφού από την φύση του το ελατήριο αποθηκεύει ενέργεια και όταν τελειώνει η δύναμη που ασκείται πάνω του, τότε εκτονώνει την αποθηκευμένη ενέργεια. Αν βάζαμε μαλακά ελατήρια, τότε θα μειώναμε τους κραδασμούς, όμως θα αυξάναμε τον αριθμό των ταλαντώσεων και το χοροπήδηγμα.

Εδώ έρχονται και κολάνε τα αμορτισέρ που όπως είπαμε πιο πάνω το έργο τους είναι να σταματάνε την ταλάντωση του ελατηρίου. Στα σκληρά ελατήρια χρειάζεται ένα αμορτισέρ που να μπορεί επαρκώς να το συγκρατήσει ώστε να μην ταλαντώνεται. Εδώ συνηθίζουμε και λέμε ότι η ανάρτηση έχει δυνατό rebound. Αν το αμορτισέρ δεν είναι αρκετά δυνατό, τότε η ταλάντωση θα συνεχίσει, ενώ αν είναι πιο δυνατό, το ελατήριο δεν θα μπορεί να επανέλθει γρήγορα στην αρχική του θέση. Επίσης όταν το αμορτισέρ είναι πολύ δυνατό, η ανάρτηση δεν μπορεί να έχει εύκολη υπερέκταση, αρα πάλι μειωμένη επαφή του ελαστικού με τον δρόμο.



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 05 Ιούλ 2005, 14:29:59    Θέμα δημοσίευσης: Re: Παρουσίαση Προϊόντος: Aνάρτηση Peugeot Sport για 206 Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ultra-one έγραψε:
Όταν το rebound είναι αδύνατο τότε οι τροχοί πέφτουν με δύναμη στις τρύπες και το αυτοκίνητο κοπανάει.


Το αυτοκίνητο "κοπανάει" όταν από απότομη ανωμαλία το ελατήριο φτάνει στην μεγαλύτερη συμπίεση όπου χτυπάνε τα bumpstop του αμορτισέρ. Αυτό ναι μεν γίνεται όταν πέφτεις σε λακκούβα, όχι όμως όταν υπερεκτείνεται ο τροχός, αλλά στην επαναφορά του που έχει να αντιμετωπίσει το βάρος του αυτοκινήτου.

Συμβαίνει συνήθως σε αναρτήσεις που έχουν μικρή διαδρομή (χαμηλώματος) που όμως η σκληρότητα παραμένει παρόμοια με πριν.

Ορισμένοι θεωρούν "κοπάνημα" τους απότομους κραδασμούς όταν η ανάρτηση είναι σκληρή



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 05 Ιούλ 2005, 14:39:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Επίσης, για να σε προλάβω, χοροπήδηγμα συναντάμε συνήθως σε κακομελετημένες αναρτήσεις που το ελατήριο είναι σκληρό αλλά το αμορτισέρ όχι τόσο δυνατό που να το συγκρατεί. Τότε έχουμε μεγάλες ταλαντώσεις και μάλιστα δυνατές που μέσα χτυπιέσαι.

Επειδή οι καλές αναρτήσεις είναι ακριβές (ότι πληρώσεις παίρνεις) η αγορά είναι γεμάτες από μέτριες ή κακές αναρτήσεις. Ετσι έχει περάσει στον κόσμο ότι οι σκληρότερες αναρτήσεις χοροπηδάνε!

Η Peugeot Sport (μια που ξεκινήσαμε από εκεί) δεν είναι καθόλου από αυτές. Το αμορτισέρ κάθεται κουτί με το ελατήριο και δείχνει πολύ καλομελετημένη.



If everything seems under control, you're just not going fast enough...


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Sidobre στις Τρι 05 Ιούλ 2005, 14:50:31, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 05 Ιούλ 2005, 14:44:45    Θέμα δημοσίευσης: Re: Παρουσίαση Προϊόντος: Aνάρτηση Peugeot Sport για 206 Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

kanelj έγραψε:

Και τα 2 προφανως!
Wink
Εννοει μαλλον οτι δειχνει την σκληροτητα της σε ανωμαλο δρομο αλλα σε καμια περιπτωση δεν κοπαναει!
Απλα στο δειχνει με το γνωστο ταρακουνημα που κανει το αυτοκινητο και τα βυζακια πηγαινουν πανω κατω! Laughing Laughing Laughing (Φαντασου την Pamela συνοδηγο σε τετοιο δρομο Exclamation Exclamation Yahoo! )



Σωστός Γιάννη. Ετσι ακριβώς είναι.

Μια που το αναφέρεις... Μήπως σου βρίσκεται καμία Pamela για να δοκιμάσω συμπεριφορά;; Rolling eyes Whistling



If everything seems under control, you're just not going fast enough...


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Sidobre στις Τρι 05 Ιούλ 2005, 14:51:22, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 05 Ιούλ 2005, 14:48:59    Θέμα δημοσίευσης: Re: Παρουσίαση Προϊόντος: Aνάρτηση Peugeot Sport για 206 Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ultra-one έγραψε:

Το rebound βασικά για να μην το μπερδεύουμε είναι όταν το αμορτισέρ ΕΚΤΕΙΝΕΤΑΙ.


Τσούκου! Για διάβασε αυτό:

Rebound
Means to “spring back.” The front and rear suspension rebound after
being compressed from an impact.



Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
ultra-one (Χάρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)

Ένταξη: 13 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1792
Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 05 Ιούλ 2005, 15:40:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και εγώ πιστεύω ότι προσπαθούμε να πούμε τα ίδια πράγματα αλλά με διαφορετικό τρόπο!!!


Οι κατασκευαστές επιδιώκουν να "παντρεύουν" τα ελατήρια με κατάλληλα αμορτισέρ ούτως ώστε να μην υπάρχουν ταλαντώσεις και από την άλλη οι τροχοί να μπορούν να ακολουθούν τις ανωμαλίες του δρόμου χωρίς να τους "καθυστερεί" ένα πολύ δυνατό αμορτισέρ.
Όπως φαίνεται και στο διάγραμμα στην περίπτωση που το damping είναι 0,5 του critical, επιλέγουν τα αμορτισέρ να είναι λίγο πιο αδύνατα από ότι πρέπει (critical damping) για να επιτυγχάνεται καλή άνεση, καλό transient response της ανάρτησης, συνεχής επαφή με το δρόμο και ελάχιστες ταλαντώσεις.

Οι ταλαντώσεις μπορούν ΜΟΝΟ να εξαλειφθούν αν πλησιάσουμε το CRITICAL damping! Σε αυτή την περίπτωση όμως υπάρχει μια μικρή καθυστέρηση του ελατηρίου να ακολουθήσει τις ανωμαλίες ελεύθερα και οι τροχοί ίσως χάνουν στιγμιαία την επαφή τους με το

Τώρα, αν βάλουμε πιο σκληρά ελατήρια σε "μαμά" ή αδύνατα αμορτισέρ αυτομάτως πάμε σε Underdamped κατάσταση και αυξάνουμε κατά πολύ τις ταλαντώσεις και το κοπάνημα αφού το amplitude της ταλάντωσης μεγαλώνει και η κίνηση της ταλάντωσης παίρνει χρόνο για να μηδενιστεί.
Το αποτέλεσμα είναι ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ αφού το αμάξωμα ταλαντώνεται και πλέει, η μεταφορά βάρους είναι πιο απότομη και οι τροχοί χάνουν την επαφή τους με το δρόμο μετά από μια ανωμαλία αφού χοροπηδάνε!
Με την αλλαγή ελατηρίων με πιο σκληρά ΕΠΙΒΑΛΛΟΝΤΑΙ καλύτερα αμορτισέρ.

Τώρα σε μια μελετημένη ανάρτηση κομπλέ σαν την Peugeot Sport αυτό που είμαι σίγουρος ότι συμβαίνει είναι ότι γίνεται "close damping" του ελατηρίου από το αμορτισέρ. Δηλαδή το damping force είναι αρκετά μεγάλο για να ελέγχει πλήρως την κίνηση του ελατηρίου με τρόπο που να πλησιάζει σχεδόν το "critical damping".

Και εδώ είναι ίσως η διαφωνία μου με τον Τάσο!
Μια critically damped ανάρτηση ΔΕΝ κοπανάει στις λακκούβες διότι οι τροχοί πέφτουν μέσα "μαλακά" και επανέρχονται πάλι μαλακά στη θέση τους σε αντίθεση με μια underdamped ανάρτηση που οι τροχοί πέφτουν βίαια στις τρύπες και επανέρχονται επίσης βίαια πίσω στη θέση τους με αποτέλεσμα να σπρώχνουν απότομα το αμάξωμα πάνω και όπως λέει ο Τάσος (συμφωνώ) μπορεί να τερματίσουν και την ανάρτηση σε συμπίεση αν η διαδρομή είναι μικρή.

Μια closely damped ανάρτηση ίσως φανεί κάπως σκληρή σε χαμηλές ταχύτητες αλλά όσο αυξάνεται η ταχύτητα, τόσο καλύτερη γίνεται η απόσβεση των ανωμαλιών χωρίς ταλαντώσεις των τροχών και του αμαξώματος και από την άλλη οι τροχοί πατάνε πάντα "με δύναμη" κάτω ακόμη και αν περνάμε πάνω από ανωμαλίες μέσα σε μια στροφή.

Για μένα το μυστικό για ένα καλό setup για χρήση σε δρόμο είναι μαλακά ελατήρια, Close Damping από τα αμορτισέρ και πολύ σκληρές αντιστρεπτικές. Αυτό έκαναν οι Γάλλοι στα πιο καλοστημένα αυτοκίνητα παραγωγής τους. (205GTi, 309GTi, 306GTi, 405Mi 16, R5 GT Turbo, R11 Turbo, R21 Turbo) Wink


Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 05 Ιούλ 2005, 16:26:32    Θέμα δημοσίευσης: Re: Παρουσίαση Προϊόντος: Aνάρτηση Peugeot Sport για 206 Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sidobre έγραψε:
ultra-one έγραψε:

Το rebound βασικά για να μην το μπερδεύουμε είναι όταν το αμορτισέρ ΕΚΤΕΙΝΕΤΑΙ.


Τσούκου! Για διάβασε αυτό:

Rebound
Means to “spring back.” The front and rear suspension rebound after
being compressed
from an impact.



Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink


Eδω παντως λετε περιπου το ιδιο πραγμα. Εκτεινεται (μετα απο συμπιεση παντα) ειναι το ιδιο με spring back.
Προσοχη στο μετα απο συμπιεση γιατι υπαρχει και η εκταση απ'τη θεση ισιροπιας (οταν καπου κρεμαει ο τροχος), αυτο δεν ειναι rebound.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 05 Ιούλ 2005, 18:21:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ultra-one έγραψε:
.....Για μένα το μυστικό για ένα καλό setup για χρήση σε δρόμο είναι μαλακά ελατήρια, Close Damping από τα αμορτισέρ και πολύ σκληρές αντιστρεπτικές. Αυτό έκαναν οι Γάλλοι στα πιο καλοστημένα αυτοκίνητα παραγωγής τους. (205GTi, 309GTi, 306GTi, 405Mi 16, R5 GT Turbo, R11 Turbo, R21 Turbo) Wink


"Σχετικοάσχετο"....αλλά το ίδιο έκαναν και στην Seat Sport με το Ibiza Cupra:
Arrow Σε σχέση με το Ibiza FR (του οποίου εξέλιξη είναι το Cupra) το Cupra έχει πιο μαλακά ελατήρια, πιο σφηκτά αμορτισέρ και πιο χοντρές αντιστρεπτικές και όλα τα περιοδικά λένε ότι σε σχέση με το FR είναι κλάσεις ανώτερο στις στροφές. Wink


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
ultra-one (Χάρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)

Ένταξη: 13 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1792
Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 06 Ιούλ 2005, 03:06:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound έγραψε:
ultra-one έγραψε:
.....Για μένα το μυστικό για ένα καλό setup για χρήση σε δρόμο είναι μαλακά ελατήρια, Close Damping από τα αμορτισέρ και πολύ σκληρές αντιστρεπτικές. Αυτό έκαναν οι Γάλλοι στα πιο καλοστημένα αυτοκίνητα παραγωγής τους. (205GTi, 309GTi, 306GTi, 405Mi 16, R5 GT Turbo, R11 Turbo, R21 Turbo) Wink


"Σχετικοάσχετο"....αλλά το ίδιο έκαναν και στην Seat Sport με το Ibiza Cupra:
Arrow Σε σχέση με το Ibiza FR (του οποίου εξέλιξη είναι το Cupra) το Cupra έχει πιο μαλακά ελατήρια, πιο σφηκτά αμορτισέρ και πιο χοντρές αντιστρεπτικές και όλα τα περιοδικά λένε ότι σε σχέση με το FR είναι κλάσεις ανώτερο στις στροφές. Wink


Α τους κλέφτες! Αντέγραψαν τον "Γαλλικό τρόπο" και πέτυχαν! Silly

Επίσης κάτι άλλο! Θυμάστε τα παλιά Γαλλικά με τις πολύ μαλακές αναρτήσεις που σιδέρωναν όλους τους δρόμους και έστριβαν με 45 μοίρες κλίση, αλλά κρατούσαν φανταστικά???

Και πάλι ο τρόπος που ρύθμιζαν τις αναρτήσεις ήταν τότε με ΠΟΛΥ μαλακά ελατήρια, τεράστιες διαδρομές ανάρτησης, πολύ καλό Close Damping και μαλακές (ή καθόλου) αντιστρεπτικές.
Αλήθεια έχετε δει ποτέ παλιό Γαλλικό με μαλακή ανάρτηση να πλέει όπως έκαναν (και ακόμη κάνουν....) πολλά Γιαπωνέζικα και Γερμανικά της τότε εποχής??? Στην Αγγλία είχα ένα Renault 5 GTL 1.4 του 1978 και ο τρόπος που απορροφούσε τις ανωμαλίες είναι μάλλον άπιαστος σήμερα....
Επίσης κράταγε στο δρόμο σαν βδέλλα και ποτέ δεν έπλεε.

Κάτι που με συντάραξε σήμερα πάντως ήταν μια διαδρομή που έκανα σε ένα 407 1.8 από Καλλιθέα σε Μαρούσι μέσω εθνικής και η εντύπωση που πήρα είναι ότι το 407 ΠΛΕΕΙ (ειδικά πίσω)!!!!!!!!!!!!!!!


Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
vinman 
Γεν. Γραμματέας


407 2.0

Ένταξη: 21 Φεβ 2005
Δημοσιεύσεις: 4577

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 06 Ιούλ 2005, 05:21:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ultra-one έγραψε:

....Κάτι που με συντάραξε σήμερα πάντως ήταν μια διαδρομή που έκανα σε ένα 407 1.8 από Καλλιθέα σε Μαρούσι μέσω εθνικής και η εντύπωση που πήρα είναι ότι το 407 ΠΛΕΕΙ (ειδικά πίσω)!!!!!!!!!!!!!!!


Mαλλον κατι θα παιζει με το 407 που πηγες βολτα....Μπορει να ηταν διαλυμενο...γιατι το σιγουρο ειναι οτι δεν πλεει καθολου Χαρη...και στο λεω απο προσωπικη εμπειρια....ισα ισα που που κανει το εντελως αναποδο απο το να πλεει... Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 15 Απρ 2007, 13:23:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

meta την αλλαγη της αναρτησης και το φορεμα της καπισιας παρατηρω ενω σχετικο σπινιαρισμα στην εξοδο των στροφων...
ελεω μπλοκε δεν επρεπε να κανει κιχ το αμαξι...
το αμαξι αντιθετα σου δινει καποιες φορες την αισθηση οτι μπισταει να το πω...

απο οσα εχω διαβασει μου δινεται η αισθηση οτι εχω μεγαλο rebound με αυτα τα αμορτισερ...

τι λετε?
τι κανω?

μια λυση που σκεφτηκα ειναι ενα εξτρα χαμηλωμα 0.5-1ποντο εμπρος που θα εχει αλλες παρενεργιες αλλα λεω μηπως μου σωσει λιγο τη κατασταση..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 15 Απρ 2007, 13:40:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παναγιώτη, μήπως το rebound των εμπρός αμορτισέρ είναι αδύναμο για τα ελατήριά σου;


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 15 Απρ 2007, 16:59:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

to αντιθετο ...
μαλλον ειναι παρα πολυ δυναατο...
μη ξεχνας ειναι αεριου λαδιου και δεν ανεβαιουν με τιποτα οταν τα πατησεις κατω χαρακτηριστικο ολων των πεζο σπορτ( το δυνατο ριμπαουντ)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 13 Σεπ 2009, 20:57:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

σε bilstein Που εχω (τα χοντροκαλαμα)

ενα σερβις π.χ κυρλακιτσης τι μπορει να ρυθμισει
bump
rebound
οκ

apo εκει και περα τι αλλαζει σε μια bilstein ξεχωριστα απο τα υπολοιπα?
fast bump - rebound?
slow bump - rebound?

ρωταω για να δω τι επιλογες διορθωσης εχω σε καποια θεματακια που με απασχολουν...

περιπληπτικα.
καλη προσφυση εμπρος και αισθηση στο τιμονι που με παραπεμπουν σε σωστο rebound
πολυ κακο πατημα πανω στα κερμπ και εντονη αποσταθεροποιηση.
επισης και εθνικη το αμαξι ειναι παρα πολυ νευρικο σε συνεχομενες ανωμαλιες και δε σου εμπνεει καμια ασφαλεια
αυτα νομιζω παραπεμπουν σε αρκετα ανεβασμενο bump και ειδικα σε fast bump αν εχω καταλαβει καλα
αφου το αμαξι δεν εχει καθολου κλισεις και ρολ (αρα αξιοπρεπες bump)

πισω εχει σαφεστατα αυξημενα ορια σε σχεση με τα παλια μου πεζο σπορισια αλλα αισθητα πιο αποτομη συμπεριφορα οταν ξεκολλησει. με τα πεζο σπορτ ξεκολλαγε και διορθωνες χωρις κανενα φοβο και παθος. με τα bilstein apla τρομαζεις πως και που θα ξεκολλησει. ομως οταν ξεκολλησει ειναι και παλι ρυθμισιμο και δε σε πουλαει ουτε νιωθεις την αναρτηση να καταρεει και να μην εχεις τον ελεγχο. δηλαδη ειναι πιο τονισμενες οι αντιδρασεις του πισω μερους
αυτο νομιζωωω οτι ισως ειναι ανεπαρκες fast rebound Που μου παραπεμπει στη πρωτη αντιδραση που κανει το αμορτισερ.

αν τα εχω αποκρυπτογραφησει καλα θελω
πιο εντονα φαστ ριμπαουντ μπρος πισω
λιγοτερο μπαμπ εμπρος
ισως ενα κλικ παραπανω ριμπαουντ πισω


υ.γ επισης φωτο φαινεται να βουταει το αμαξι πραμα που παραπεμπει σε μαλακο μπαμπ που δεν εχω . εκτος αν ξεγελαει φωτο??


γνωμες?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενη
Σελίδα 1 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,3555s (PHP: 89% - SQL: 11%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on