PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Συνέντευξη με τον επικεφαλή της Peugeot, Corrado Provera!

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Διεθνείς Αγώνες Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 08 Νοέ 2002, 14:37:51    Θέμα δημοσίευσης: Συνέντευξη με τον επικεφαλή της Peugeot, Corrado Provera! Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Συνέντευξη με τον επικεφαλή της Peugeot, Corrado Provera!



Eρ.: Ποιό είναι το κίνητρο που οδήγησε την Peugeot και κατάφερε να κερδίσει όλα αυτά τα χρόνια το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών;


Απ.: Το κίνητρό μας είναι πάντα η επιτυχία. Το πώς ένιωσαν οι μηχανικοί μας μετά από την κατάρριψη προηγούμενου ?δικού τους- ρεκόρ αντικατάστασης του κιβώτιου ταχυτήτων στο αυτοκίνητο του Rovanpera, είναι το καλύτερο παράδειγμα! Δεν υπάρχει καμία περίπτωση να επαναπαυτούμε στις δάφνες μας. Είναι πολύ σημαντικό για την Peugeot να κερδίσει όλα τα είδη των αγώνων σε οποιεσδήποτε συνθήκες μπορεί να προσφέρει το Παγκόσμιο πρωτάθλημα, και από την πλευρά του ανταγωνισμού και από την πλευρά της επικοινωνίας. Ο απώτερος σκοπός είναι να μεγαλώσει ακόμα περισσότερο η εικόνα της εταιρίας στα μάτια των πελατών.

Ερ.: Στους περισσότερους αγώνες, έχετε κερδίσει όχι μόνο την πρώτη θέση αλλά και την δεύτερη! Πως εξηγείτε αυτήν την τόσο μεγάλη επιτυχία;

Aπ.: Θα έλεγα ότι πάγια τακτική μας είναι να αγωνίζονται και να μοιράζονται όλοι την νίκη, που μέχρι στιγμής λειτουργεί πάρα πολύ καλά. Ξέρουμε ότι δεν ήμασταν τέλειοι στην Αυστραλία. Ο Richard Burns είχε πρόβλημα με τον συμπλέκτη που σταμάτησε απροσδόκητα την μονομαχία του με τον Marcus Gronholm, αλλά υπήρχε συνέχεια με τον εκπληκτικό Harri Rovanpera, που συμφώνησε να δώσει ότι μπορούσε. Μας έφερε την όγδοη κατάκτηση της πρώτης και δεύτερης θέσης για αυτή την χρονιά. Μας έβαλε το «κερασάκι» στην τούρτα που μας έφερε απέραντη χαρά για όλους μας.

Ερ.: Πιστεύετε ότι αυτή η απόλυτη κυριαρχία σας, κάνει κακό για την εικόνα των αγώνων ράλυ όπως πολλοί πιστεύουν;

Aπ.: Πολλές από τις ομάδες έχουν βρεθεί στην δική μας θέση στο παρελθόν, κάτι το οποίο ποτέ δεν σταμάτησε το ενδιαφέρον του κόσμου για τους αγώνες. Απεναντίας οι αγώνες ράλυ έγιναν πιο διάσημοι από ποτέ. Οι αγώνες στην ουσία είναι μια πάλη με ίσους όρους που όλοι ακολουθούν πιστά τους ίδιους κανόνες. Δεν κλέβουμε και, αντίθετα με αυτό που πολλοί υποστηρίζουν, το budget μας δεν υπερβαίνει αυτό των άλλων ομάδων. Απλώς επενδύουμε τα κεφάλαιά μας με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο. Δεν ήρθαμε καν στους αγώνες παίρνοντας μεγάλα ονόματα οδηγών από άλλες ομάδες!

Ο Gilles Panizzi ήταν ήδη μέρος της ομάδος, ενώ ο Jean-Pierre Nicolas εντόπισε τον Marcus Gronholm πολύ πριν γίνει ο παγκόσμιος πρωταθλητής που ξέρουμε σήμερα. Από τότε ενδυναμώσαμε την ομάδα μας με τους Harri Rovanpera και Richard Burns που εντάξει μόλις είχε κερδίσει τον παγκόσμιο τίτλο. Γενικά όμως η ομάδα μαθαίνει και κάνει προόδους μαζί.

Ερ.: Η επιτυχία σας παρ’όλα αυτά ήρθε πολύ γρήγορα. Πως εξηγείτε την τόσο σύντομη εξέλιξή σας;

Aπ.: Είναι σίγουρα γιατί είχαμε αξιολογήσει και ταξινομήσει από την αρχή τις δυσκολίες που θα προέκυπταν και αξιολογήθηκαν σωστά τα συστατικά που χρειάζονται για να γίνουμε ανταγωνιστικοί. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν περάσαμε και δύσκολες στιγμές που έκαναν ακόμα μερικούς να γελάσουν με τα λάθη. Όμως καταφέραμε να χτίσουμε, μέσα από αυτές τις καταστρεπτικές στιγμές, μια πιο ισχυρή ομάδα. Το 2000 και 2001, νικήσαμε το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών παρά τα πολλά λάθη που κάναμε, αν και αναμφίβολα κάναμε λιγότερα απ’ότι οι ανταγωνιστές μας. Κάθε φορά που πέφταμε σηκωνόμασταν πάντα πιο δυνατοί. Είμαστε, και το πιστεύω ακράδαντα, πολύ υπερήφανοι για το επίπεδο που έχουμε επιτύχει μέχρι σήμερα, αλλά είμαστε και προσεκτικοί ώστε να μην υπερεκτιμήσουμε τις δυνάμεις μας.

Ερ.: Άρα δεν θεωρείται τον εαυτό σας ανίκητο;

Aπ.: Απολύτως όχι, ιδιαίτερα επειδή όσο πιο πολύ νικάς τόσο πιο κοντά έρχεσαι στην ήτα. Αυτοί που ανησυχούν για το μέλλον των αγώνων ράλυ, δεν χρειάζονται να ανησυχούν. Οι ανταγωνιστές μας αξίζουν τον μεγαλύτερο σεβασμό. Ακόμα και αν περιστασιακά δεν καταφέρνουν να βρίσκονται δίπλα μας, ξέρουμε ότι δεν είναι έτσι. Οι κανόνες είναι ίδιοι για όλες τις ομάδες και ο καθένας έχει ίσες ευκαιρίες με τους άλλους. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι θα σταματήσουμε την προσπάθειά μας. Θέλουμε να είμαστε στους αγώνες για πολύ καιρό και ο στόχος μας είναι να κερδίζουμε. Θα συνεχίσουμε να δουλεύουμε έτσι, γιατί ξέρουμε καλά ότι το πρωτάθλημα δεν θα είναι τόσο εύκολο την επόμενη χρονιά!

Ερ.: Για το πιο άμεσο μέλλον, όλοι περιμένουν να δουν την μεγάλη μάχη μεταξύ του Marcus Gronholn και του Richard Burns στην Μεγάλη Βρετανία. Θα είναι αντάξιο των προσδοκιών τους;

Aπ.: Eιλικρινά και εμείς πιστεύουμε το ίδιο, αλλά όμως δεν θέλω να αφήσω τον Rovanpera έξω από το παιχνίδι. Όπως και στην Αυστραλία και οι τρεις οδηγοί θα είναι ελεύθεροι να τρέξουν όπως θέλουν. Για την ακρίβεια αυτός είναι και ο κανόνας της ομάδος από την αρχή του πρωταθλήματος στο Monte Carlo. Πέρυσι έπρεπε να καλμάρουμε τους Rovanpera και Gronholm στην Φιλανδία, να ηρεμήσουν τα πνεύματα και αυτό γιατί στην συγκεκριμένη στιγμή έπρεπε και οι δύο οδηγοί να πετύχουν όσο το δυνατόν περισσότερους πόντους για την ομάδα.

Η FIA αφαίρεσε τον κανόνα που έπρεπε να δηλώσεις τους οδηγούς που θα βαθμολογηθούν και αυτό είναι πιο εύκολο για όλους μας και πιο ιδανικό για τους αγώνες.

Πηγή: WRC.COM



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Slash (Ντάνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)

Ένταξη: 25 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 541
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 09 Νοέ 2002, 02:14:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τη συνέντευξη δεν την διάβασα, αλλά μου άρεσε το στυλ του τύπου. Είναι νικητής και το δείχνει!! Μπουγάς-like τύπος!! :D Χίλια μπράβο του!



I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 09 Νοέ 2002, 04:45:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αν και η Peugeot κυριαρχεί στο WRC όπως η Ferrari στην F1, η διαφορά επιπέδου είναι τεράστια.
Το αποτέλεσμα που έφερε η Peugeot είναι πολύ μεγαλύτερης αξίας από της Ferrari. Στο WRC οι πιθανότητες να μην τερματίσει κάποιος είναι πάρα πολλές, επίσης ο οδηγός μετράει πάρα πολύ. Και η Ford είχε τους καλύτερους οδηγούς (Colin, Sainz). Όσο εύκολο και να φαινόταν το πρωτάθλημα, άλλο τόσο δύσκολο ήταν.
Στην F1 έγινε φανερό από τον 1ο αγώνα ότι το πρωτάθλημα θα το πάρει ο Σουμάχερ και η Ferrari, ενώ στο WRC η αγωνία κυριαρχεί ακόμη και όταν έχει βαθμολογικά σχεδόν ξεκαθαρίσει το πρωτάθλημα, κι αυτό γιατί οι αστάθμητοι παράγοντες παίζουν τεράστιο ρόλο στις εξελίξεις. Ο οδηγός χρειάζεται εκτός από τεχνική, αντίληψη και μέθοδο, καί Τύχη! Σε κάθε αγώνα υπάρχουν ατυχίες και 1-2 ατυχίες περισσότερες στον Γκρόνχολμ και 1-2 ατυχίες λιγότερες στον Μπερνς ήταν σε θέση να αλλάξει χέρια ο τίτλος.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Διεθνείς Αγώνες Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1152s (PHP: 68% - SQL: 32%) - SQL queries: 14 - GZIP enabled - Debug on