Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
greenpug106 (Κωνσταντίνος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 Gti, PT51, etuned
Ένταξη: 24 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 897 Τόπος: Κύπρος
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 09 Μάϊ 2011, 06:48:25 Θέμα δημοσίευσης: 106 - αργεί να ξεκινήσει |
|
|
Το 106 μου αργεί να ξεκινήσει.
Το starter ακούγεται αλλά η μηχανή δεν παίρνει εύκολα μπρος.
Στη 2-3η προσπάθεια ξεκινάει.
Έχετε υπόψη τι μπορεί να είναι?
Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Giannis307 (Giannis???) Έχω ξεφύγει !!!


 308 Thp130
Ένταξη: 05 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3967 Τόπος: Nikaia/Argyroupoli
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 09 Μάϊ 2011, 08:34:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δες μπαταρια αν εχει πεσει....δες ματι στροφαλου (που δεν το νομιζω αυτο συνηθως παει μια και εξω) και τα ηλεκτρικα της πεταλουδας |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
greenpug106 (Κωνσταντίνος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 Gti, PT51, etuned
Ένταξη: 24 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 897 Τόπος: Κύπρος
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 09 Μάϊ 2011, 10:30:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Επειδή διάβασα αρκετά παρόμοια προβλήματα θα δω τα ακόλουθα
Αισθητήρας στροφάλου
Αισθητήρας ψυχρής εκκίνησης - Αυτόν που τον βρίσκουμε?
Immobilizer
Μίζα
Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
LIONKING (βασιλης) Φανατικό μέλος

saxo vts 1.6 (16v) 02"
Ένταξη: 05 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 371
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 09 Μάϊ 2011, 14:38:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ριξε κανα βλεφαρο και σε μπουζι.αα και καινουργια να ειναι αν ειναι πολυ ψυχρα κανουν κατι τετοια. ο ασθητηρας θερμοκρασιας ( οπως λεγεται της ψυχρης) ειναι διπλα απο τον αισθητηρα του θερμοστατη |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
greenpug106 (Κωνσταντίνος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 Gti, PT51, etuned
Ένταξη: 24 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 897 Τόπος: Κύπρος
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 09 Μάϊ 2011, 16:24:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οκ ευχαριστώ.
Το μεσημέρι πάντως αφού γύρισα το κλειδί στην τελευταία στάση το άφησα 3-4 δευτερόλεπτα να πάρει ρεύμα με την ησυχία της η αντλία βενζίνης και ξεκίνησε από την πρώτη. Θα το δοκιμάζω έτσι να δούμε εάν αυτό ήταν το πρόβλημα
Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
reselie-206 (Αστραπόγιαννος) Έχω ξεφύγει !!!


 207 522 whp
Ένταξη: 14 Ιαν 2011 Δημοσιεύσεις: 1753 Τόπος: Λαμία
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 09 Μάϊ 2011, 18:07:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν μάθεις τι έφταιγε πές μου γιατί μου το έκανε και εμένα(επίσης όταν άφηνα τον διακοπτη ανοιχτό για λίγο έπαιρνε...μπορει να είναι και μπαταρία δεδομένου οτι δε μου το ξαναέκανε απο όταν άλλαξα...
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Gotcha (George) Τρελλαμένο μέλος


 F20 πετρέλης
Ένταξη: 06 Ιούν 2009 Δημοσιεύσεις: 813
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 09 Μάϊ 2011, 18:15:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλα ρε παιδια, ποιος βαζει το αμαξι μπρος χωρις να περιμενει την αντλια να κανει την "δουλεια" της με το πρωτο γυρισμα του διακοπτη?? :S |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
206xtreme (Vassilis) Μέλος


Ένταξη: 30 Οκτ 2009 Δημοσιεύσεις: 124
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 09 Μάϊ 2011, 19:15:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Gotcha έγραψε: | Καλα ρε παιδια, ποιος βαζει το αμαξι μπρος χωρις να περιμενει την αντλια να κανει την "δουλεια" της με το πρωτο γυρισμα του διακοπτη?? :S |
Εγώ... Αλλά έχω 3 μπαταρίες... Οπότε κατά 99% είναι θέμα μπαταρίας... Βάλε ένα πολύμετρο και δες την τάση... Αν είσαι κρύος κάτω από 12.4 τότε φυσιολογικό μου φαίνεται... (Στα υπόψιν, όταν είχα τη μια μπαταρία με τις καταναλώσεις που είχα και το ελάχιστο φόρτισμα στο μιζάρισμα έβλεπα και 11.2!!!!!!! Που να πάρει μπρος... Αφού δε το έκανα πυροτέχνημα το αμάξι πάλι καλά...)
Αν πάλι δεν είναι η μπαταρία που είναι το πιο απλό να ελέγξεις τότε βλέπεις τα υπόλοιπα.
   |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
106PYRGOS (VASILIS) Μέλος

peugeot 106 1.6 (16v)rallye(2001)
Ένταξη: 07 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 198 Τόπος: ΠΥΡΓΟΣ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 09 Μάϊ 2011, 21:04:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αν κ πριν ετσι το εκανες κ δεν ειχες προβλημα οντως θελει ψαξιμο,αλλα κ εγω αν παω να το βαλω κατευθειαν με το που γυρισω το κλειδι συνηθως δεν παιρνει,το αφηνω 2-3 δευτερα κ ειναι κομπλε.ετσι ειναι το σωστο.
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
greenpug106 (Κωνσταντίνος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 Gti, PT51, etuned
Ένταξη: 24 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 897 Τόπος: Κύπρος
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 09 Μάϊ 2011, 21:09:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
106PYRGOS έγραψε: | αν κ πριν ετσι το εκανες κ δεν ειχες προβλημα οντως θελει ψαξιμο,αλλα κ εγω αν παω να το βαλω κατευθειαν με το που γυρισω το κλειδι συνηθως δεν παιρνει,το αφηνω 2-3 δευτερα κ ειναι κομπλε.ετσι ειναι το σωστο. |
Όχι παλαιότερα το έβαζα μπρος με την πρώτη και έπαιρνε.
Αφου αναφέρετε μπαταρια να πω ότι τελευταία έχανε και την ώρα κατά την εκκίνηση από τα όργανα και ήθελε ξανά ρύθμισμα
Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 09 Μάϊ 2011, 21:30:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
greenpug106 έγραψε: | ... τελευταία έχανε και την ώρα κατά την εκκίνηση από τα όργανα και ήθελε ξανά ρύθμισμα |
εεε τι κάνει νιάου νιάου στα κεραμύδια???
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 09 Μάϊ 2011, 21:52:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν ειναι μπαταρια θα φαινοταν αμεσως απο την ενταση φωτισμου του καντραν ρε...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 09 Μάϊ 2011, 21:55:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για μενα 2 παιζουν.
1. Τσεκάρεις τάση μπαταρίας, αν εισαι ~13,5V αναμμένος είσαι ΟΚ. Στην μιζιά αν δεν πέφτει κάτω απο 10 είσαι πάλι οκ. Η μίζα γυρνάει και με 8V! Αν στο κάνει καιρό κανονικά θα επρεπε να είχες μείνει. Επίσης το λαμπάκι της μπαταριας του καντραν αφορά το δυναμό.
2. Αν δυσκολευεται να πάρει για καιρο 8/10 ειναι βαλβίδα ψυχρής. Ειναι ακριβώς πίσω απο το θερμοστάτη. Μια μπλε ειναι! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
206xtreme (Vassilis) Μέλος


Ένταξη: 30 Οκτ 2009 Δημοσιεύσεις: 124
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 09 Μάϊ 2011, 22:06:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
plaketokofths έγραψε: | Για μενα 2 παιζουν.
1. Τσεκάρεις τάση μπαταρίας, αν εισαι ~13,5V αναμμένος είσαι ΟΚ. Στην μιζιά αν δεν πέφτει κάτω απο 10 είσαι πάλι οκ. Η μίζα γυρνάει και με 8V! Αν στο κάνει καιρό κανονικά θα επρεπε να είχες μείνει. Επίσης το λαμπάκι της μπαταριας του καντραν αφορά το δυναμό.
2. Αν δυσκολευεται να πάρει για καιρο 8/10 ειναι βαλβίδα ψυχρής. Ειναι ακριβώς πίσω απο το θερμοστάτη. Μια μπλε ειναι! |
13.5 αμα είναι αναμμένος να ψάχνει αρχίσει να ψάχνει η για μπαταρίες (βραχυκυκλωμένο στοιχείο μέσα) ή για δυναμό (αρπαγμένα πηνία) με μεγάλη κλίση στο 2ο.... Απαγορεύτεται τάση κάτω από 14.1V και μετά από πολλά χιλιόμετρα θα μπορούσα να δεχτώ 13.8... Αλλά όχι 13.5 (είναι υπερβολικά χαμηλή τάση όταν είσαι αναμμένος)!!!!! Κάπου υπάρχει πρόβλημα!!! Εγώ του έχω πιεί το αίμα και η τάση μου είναι πάντα όταν δε παίζω μουσική 14.6!!!!!!!!!!!!! Και όταν το τρέχω και ζεσταίνει το δυναμό πολύ πέφτω στα 14.3!!!!!!!!!!!!!!!!!! Αμα δω 13.5 αναμμένος θα βάλω τα κλάματα... Επίσης... Ναι η μίζα γυρνάει με οποιαδήποτε τάση ακόμα και χαμηλή!!! Αλλά δώστης τα ampere που ζητάει συνεχόμενα!!!! ΜΠΟΥΡΛΟΤΟΟΟΟΟΟΟΟ!!!!!
Τώρα για τη βαλβίδα ψυχρής δε το κατέχω... Αλλά αφού το λες λογικά παίζει σα θέμα...
   |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
206xtreme (Vassilis) Μέλος


Ένταξη: 30 Οκτ 2009 Δημοσιεύσεις: 124
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 09 Μάϊ 2011, 22:07:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Αν ειναι μπαταρια θα φαινοταν αμεσως απο την ενταση φωτισμου του καντραν ρε...  |
Άλλο λέει έδω... Δεν εννοεί το λαμπάκι της μπαταρίας... Εννοεί οτι το καντραν δε θα φωτοβολούσε αρκετά... Αλλά αμα το συνηθίσεις δε σου κάνει αίσθηση φαντάζομαι... Οπότε δε θα μπορούσε και εύκολα να το δει...
   |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
reselie-206 (Αστραπόγιαννος) Έχω ξεφύγει !!!


 207 522 whp
Ένταξη: 14 Ιαν 2011 Δημοσιεύσεις: 1753 Τόπος: Λαμία
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 09 Μάϊ 2011, 22:11:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στάνταρ είναι μπαταρία...τα ίδια και σε εμένα κάθε φορά ρεσέτ ... επίσης καμιά φορά άναβε λαμπάκι airbag fault και μου λέγανε τα παιδιά μπαταρίαααα τίποτα εγώ... μέχρι που έμεινα... 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 09 Μάϊ 2011, 22:12:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
206xtreme έγραψε: | plaketokofths έγραψε: | Για μενα 2 παιζουν.
1. Τσεκάρεις τάση μπαταρίας, αν εισαι ~13,5V αναμμένος είσαι ΟΚ. Στην μιζιά αν δεν πέφτει κάτω απο 10 είσαι πάλι οκ. Η μίζα γυρνάει και με 8V! Αν στο κάνει καιρό κανονικά θα επρεπε να είχες μείνει. Επίσης το λαμπάκι της μπαταριας του καντραν αφορά το δυναμό.
2. Αν δυσκολευεται να πάρει για καιρο 8/10 ειναι βαλβίδα ψυχρής. Ειναι ακριβώς πίσω απο το θερμοστάτη. Μια μπλε ειναι! |
13.5 αμα είναι αναμμένος να ψάχνει αρχίσει να ψάχνει η για μπαταρίες (βραχυκυκλωμένο στοιχείο μέσα) ή για δυναμό (αρπαγμένα πηνία) με μεγάλη κλίση στο 2ο.... Απαγορεύτεται τάση κάτω από 14.1V και μετά από πολλά χιλιόμετρα θα μπορούσα να δεχτώ 13.8... Αλλά όχι 13.5 (είναι υπερβολικά χαμηλή τάση όταν είσαι αναμμένος)!!!!! Κάπου υπάρχει πρόβλημα!!! Εγώ του έχω πιεί το αίμα και η τάση μου είναι πάντα όταν δε παίζω μουσική 14.6!!!!!!!!!!!!! Και όταν το τρέχω και ζεσταίνει το δυναμό πολύ πέφτω στα 14.3!!!!!!!!!!!!!!!!!! Αμα δω 13.5 αναμμένος θα βάλω τα κλάματα... Επίσης... Ναι η μίζα γυρνάει με οποιαδήποτε τάση ακόμα και χαμηλή!!! Αλλά δώστης τα ampere που ζητάει συνεχόμενα!!!! ΜΠΟΥΡΛΟΤΟΟΟΟΟΟΟΟ!!!!!
Τώρα για τη βαλβίδα ψυχρής δε το κατέχω... Αλλά αφού το λες λογικά παίζει σα θέμα... |
Δεν συμφωνώ μαζί σου για την τάση! Εχεις 206 και ο ανθρωπος εχει 106! Εχετε αλλα ηλεκτρικά. Πιθανώς να έχεις και αλλη - αλλες μπαταριες πανω και αλλαγμένο δυναμό.
Στο 206 δεν θυμαμαι να πω με σιγουρια να πω την τάση αλλά στο saxo που εχει ιδια ηλεκτρικά με το 106 χωρίς φορτία και τον κινητήρα σε λειτουργία δεν πάει πάνω απο 14V. Κι αυτά με ολοκαινουρια μπαταρία και υστερα απο επιτυχή αμπερομέτρηση του δυναμό. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 09 Μάϊ 2011, 22:43:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σε 106/Saxo απο 13,5 και πανω εισαι jet.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
greenpug106 (Κωνσταντίνος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 Gti, PT51, etuned
Ένταξη: 24 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 897 Τόπος: Κύπρος
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 10 Μάϊ 2011, 06:25:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
plaketokofths έγραψε: | Για μενα 2 παιζουν.
1. Τσεκάρεις τάση μπαταρίας, αν εισαι ~13,5V αναμμένος είσαι ΟΚ. Στην μιζιά αν δεν πέφτει κάτω απο 10 είσαι πάλι οκ. Η μίζα γυρνάει και με 8V! Αν στο κάνει καιρό κανονικά θα επρεπε να είχες μείνει. Επίσης το λαμπάκι της μπαταριας του καντραν αφορά το δυναμό.
2. Αν δυσκολευεται να πάρει για καιρο 8/10 ειναι βαλβίδα ψυχρής. Ειναι ακριβώς πίσω απο το θερμοστάτη. Μια μπλε ειναι! |
Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις.
Όχι δεν το κάνει καιρό.
Άλλαξα σασμάν και το αυτοκίνητο έμεινε στο συνεργείο 2-3 εβδομάδες και αυτό το έκανε μόλις το πήρα πίσω δηλαδή εδώ και μια εβδομάδα.
Ποτέ δεν περίμενα να πάρουν ρεύμα τα διάφορα.
Και σήμερα το πρωί που περίμενα και πάλι ξεκίνησε από την πρώτη όπως και χθες. Την μπαταρία την έβαλα το 2008 καινούργια και μάλιστα 55ΑΗ (πιο δυνατή από αυτή που είχε)
Για το κατράν ανάφερα ότι χανόταν η ώρα κατά την εκκίνηση δηλαδή έδειχνε λάθος ώρα. Δεν πρόσεξα κάτι άλλο.
Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 10 Μάϊ 2011, 15:24:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μετρα την τάση 3 φορες:
1. σε λειτουργια
2. σβηστο
3. πανω στην μιζιά
και πες μας... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|