PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

106 - αργεί να ξεκινήσει
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
greenpug106 (Κωνσταντίνος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 106 Gti, PT51, etuned

Ένταξη: 24 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 897
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 09 Μάϊ 2011, 06:48:25    Θέμα δημοσίευσης: 106 - αργεί να ξεκινήσει Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το 106 μου αργεί να ξεκινήσει.

Το starter ακούγεται αλλά η μηχανή δεν παίρνει εύκολα μπρος.
Στη 2-3η προσπάθεια ξεκινάει.
Έχετε υπόψη τι μπορεί να είναι?


Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Giannis307 (Giannis???)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

308 Thp130

Ένταξη: 05 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3967
Τόπος: Nikaia/Argyroupoli

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 09 Μάϊ 2011, 08:34:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δες μπαταρια αν εχει πεσει....δες ματι στροφαλου (που δεν το νομιζω αυτο συνηθως παει μια και εξω) και τα ηλεκτρικα της πεταλουδας
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
greenpug106 (Κωνσταντίνος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 106 Gti, PT51, etuned

Ένταξη: 24 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 897
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 09 Μάϊ 2011, 10:30:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Επειδή διάβασα αρκετά παρόμοια προβλήματα θα δω τα ακόλουθα

Αισθητήρας στροφάλου
Αισθητήρας ψυχρής εκκίνησης - Αυτόν που τον βρίσκουμε?
Immobilizer
Μίζα


Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
LIONKING (βασιλης)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


saxo vts 1.6 (16v) 02"

Ένταξη: 05 Μάϊ 2006
Δημοσιεύσεις: 371

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 09 Μάϊ 2011, 14:38:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ριξε κανα βλεφαρο και σε μπουζι.αα και καινουργια να ειναι αν ειναι πολυ ψυχρα κανουν κατι τετοια. ο ασθητηρας θερμοκρασιας ( οπως λεγεται της ψυχρης) ειναι διπλα απο τον αισθητηρα του θερμοστατη
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
greenpug106 (Κωνσταντίνος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 106 Gti, PT51, etuned

Ένταξη: 24 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 897
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 09 Μάϊ 2011, 16:24:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οκ ευχαριστώ.

Το μεσημέρι πάντως αφού γύρισα το κλειδί στην τελευταία στάση το άφησα 3-4 δευτερόλεπτα να πάρει ρεύμα με την ησυχία της η αντλία βενζίνης και ξεκίνησε από την πρώτη. Θα το δοκιμάζω έτσι να δούμε εάν αυτό ήταν το πρόβλημα


Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
reselie-206 (Αστραπόγιαννος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

207 522 whp

Ένταξη: 14 Ιαν 2011
Δημοσιεύσεις: 1753
Τόπος: Λαμία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 09 Μάϊ 2011, 18:07:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αν μάθεις τι έφταιγε πές μου γιατί μου το έκανε και εμένα(επίσης όταν άφηνα τον διακοπτη ανοιχτό για λίγο έπαιρνε...μπορει να είναι και μπαταρία δεδομένου οτι δε μου το ξαναέκανε απο όταν άλλαξα...


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Gotcha (George)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

F20 πετρέλης

Ένταξη: 06 Ιούν 2009
Δημοσιεύσεις: 813

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 09 Μάϊ 2011, 18:15:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλα ρε παιδια, ποιος βαζει το αμαξι μπρος χωρις να περιμενει την αντλια να κανει την "δουλεια" της με το πρωτο γυρισμα του διακοπτη?? :S
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
206xtreme (Vassilis)
Μέλος
Μέλος




Ένταξη: 30 Οκτ 2009
Δημοσιεύσεις: 124

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 09 Μάϊ 2011, 19:15:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Gotcha έγραψε:
Καλα ρε παιδια, ποιος βαζει το αμαξι μπρος χωρις να περιμενει την αντλια να κανει την "δουλεια" της με το πρωτο γυρισμα του διακοπτη?? :S


Εγώ... Smile Smile Αλλά έχω 3 μπαταρίες... Οπότε κατά 99% είναι θέμα μπαταρίας... Βάλε ένα πολύμετρο και δες την τάση... Αν είσαι κρύος κάτω από 12.4 τότε φυσιολογικό μου φαίνεται... (Στα υπόψιν, όταν είχα τη μια μπαταρία με τις καταναλώσεις που είχα και το ελάχιστο φόρτισμα στο μιζάρισμα έβλεπα και 11.2!!!!!!! Που να πάρει μπρος... Αφού δε το έκανα πυροτέχνημα το αμάξι πάλι καλά...)

Αν πάλι δεν είναι η μπαταρία που είναι το πιο απλό να ελέγξεις τότε βλέπεις τα υπόλοιπα.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
106PYRGOS (VASILIS)
Μέλος
Μέλος


peugeot 106 1.6 (16v)rallye(2001)

Ένταξη: 07 Αύγ 2008
Δημοσιεύσεις: 198
Τόπος: ΠΥΡΓΟΣ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 09 Μάϊ 2011, 21:04:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

αν κ πριν ετσι το εκανες κ δεν ειχες προβλημα οντως θελει ψαξιμο,αλλα κ εγω αν παω να το βαλω κατευθειαν με το που γυρισω το κλειδι συνηθως δεν παιρνει,το αφηνω 2-3 δευτερα κ ειναι κομπλε.ετσι ειναι το σωστο.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
greenpug106 (Κωνσταντίνος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 106 Gti, PT51, etuned

Ένταξη: 24 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 897
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 09 Μάϊ 2011, 21:09:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

106PYRGOS έγραψε:
αν κ πριν ετσι το εκανες κ δεν ειχες προβλημα οντως θελει ψαξιμο,αλλα κ εγω αν παω να το βαλω κατευθειαν με το που γυρισω το κλειδι συνηθως δεν παιρνει,το αφηνω 2-3 δευτερα κ ειναι κομπλε.ετσι ειναι το σωστο.


Όχι παλαιότερα το έβαζα μπρος με την πρώτη και έπαιρνε.
Αφου αναφέρετε μπαταρια να πω ότι τελευταία έχανε και την ώρα κατά την εκκίνηση από τα όργανα και ήθελε ξανά ρύθμισμα


Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 09 Μάϊ 2011, 21:30:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

greenpug106 έγραψε:
... τελευταία έχανε και την ώρα κατά την εκκίνηση από τα όργανα και ήθελε ξανά ρύθμισμα


εεε τι κάνει νιάου νιάου στα κεραμύδια???


3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 09 Μάϊ 2011, 21:52:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αν ειναι μπαταρια θα φαινοταν αμεσως απο την ενταση φωτισμου του καντραν ρε... Confused
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
plaketokofths (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Piper J-3 Cub

Ένταξη: 25 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 3189

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 09 Μάϊ 2011, 21:55:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για μενα 2 παιζουν.

1. Τσεκάρεις τάση μπαταρίας, αν εισαι ~13,5V αναμμένος είσαι ΟΚ. Στην μιζιά αν δεν πέφτει κάτω απο 10 είσαι πάλι οκ. Η μίζα γυρνάει και με 8V! Αν στο κάνει καιρό κανονικά θα επρεπε να είχες μείνει. Επίσης το λαμπάκι της μπαταριας του καντραν αφορά το δυναμό.

2. Αν δυσκολευεται να πάρει για καιρο 8/10 ειναι βαλβίδα ψυχρής. Ειναι ακριβώς πίσω απο το θερμοστάτη. Μια μπλε ειναι!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
206xtreme (Vassilis)
Μέλος
Μέλος




Ένταξη: 30 Οκτ 2009
Δημοσιεύσεις: 124

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 09 Μάϊ 2011, 22:06:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

plaketokofths έγραψε:
Για μενα 2 παιζουν.

1. Τσεκάρεις τάση μπαταρίας, αν εισαι ~13,5V αναμμένος είσαι ΟΚ. Στην μιζιά αν δεν πέφτει κάτω απο 10 είσαι πάλι οκ. Η μίζα γυρνάει και με 8V! Αν στο κάνει καιρό κανονικά θα επρεπε να είχες μείνει. Επίσης το λαμπάκι της μπαταριας του καντραν αφορά το δυναμό.

2. Αν δυσκολευεται να πάρει για καιρο 8/10 ειναι βαλβίδα ψυχρής. Ειναι ακριβώς πίσω απο το θερμοστάτη. Μια μπλε ειναι!


13.5 αμα είναι αναμμένος να ψάχνει αρχίσει να ψάχνει η για μπαταρίες (βραχυκυκλωμένο στοιχείο μέσα) ή για δυναμό (αρπαγμένα πηνία) με μεγάλη κλίση στο 2ο.... Απαγορεύτεται τάση κάτω από 14.1V και μετά από πολλά χιλιόμετρα θα μπορούσα να δεχτώ 13.8... Αλλά όχι 13.5 (είναι υπερβολικά χαμηλή τάση όταν είσαι αναμμένος)!!!!! Κάπου υπάρχει πρόβλημα!!! Εγώ του έχω πιεί το αίμα και η τάση μου είναι πάντα όταν δε παίζω μουσική 14.6!!!!!!!!!!!!! Και όταν το τρέχω και ζεσταίνει το δυναμό πολύ πέφτω στα 14.3!!!!!!!!!!!!!!!!!! Αμα δω 13.5 αναμμένος θα βάλω τα κλάματα... Επίσης... Ναι η μίζα γυρνάει με οποιαδήποτε τάση ακόμα και χαμηλή!!! Αλλά δώστης τα ampere που ζητάει συνεχόμενα!!!! ΜΠΟΥΡΛΟΤΟΟΟΟΟΟΟΟ!!!!!

Τώρα για τη βαλβίδα ψυχρής δε το κατέχω... Αλλά αφού το λες λογικά παίζει σα θέμα...


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
206xtreme (Vassilis)
Μέλος
Μέλος




Ένταξη: 30 Οκτ 2009
Δημοσιεύσεις: 124

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 09 Μάϊ 2011, 22:07:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Αν ειναι μπαταρια θα φαινοταν αμεσως απο την ενταση φωτισμου του καντραν ρε... Confused


Άλλο λέει έδω... Δεν εννοεί το λαμπάκι της μπαταρίας... Εννοεί οτι το καντραν δε θα φωτοβολούσε αρκετά... Αλλά αμα το συνηθίσεις δε σου κάνει αίσθηση φαντάζομαι... Οπότε δε θα μπορούσε και εύκολα να το δει...


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
reselie-206 (Αστραπόγιαννος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

207 522 whp

Ένταξη: 14 Ιαν 2011
Δημοσιεύσεις: 1753
Τόπος: Λαμία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 09 Μάϊ 2011, 22:11:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Στάνταρ είναι μπαταρία...τα ίδια και σε εμένα κάθε φορά ρεσέτ ... επίσης καμιά φορά άναβε λαμπάκι airbag fault και μου λέγανε τα παιδιά μπαταρίαααα τίποτα εγώ... μέχρι που έμεινα... Laughing


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
plaketokofths (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Piper J-3 Cub

Ένταξη: 25 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 3189

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 09 Μάϊ 2011, 22:12:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

206xtreme έγραψε:
plaketokofths έγραψε:
Για μενα 2 παιζουν.

1. Τσεκάρεις τάση μπαταρίας, αν εισαι ~13,5V αναμμένος είσαι ΟΚ. Στην μιζιά αν δεν πέφτει κάτω απο 10 είσαι πάλι οκ. Η μίζα γυρνάει και με 8V! Αν στο κάνει καιρό κανονικά θα επρεπε να είχες μείνει. Επίσης το λαμπάκι της μπαταριας του καντραν αφορά το δυναμό.

2. Αν δυσκολευεται να πάρει για καιρο 8/10 ειναι βαλβίδα ψυχρής. Ειναι ακριβώς πίσω απο το θερμοστάτη. Μια μπλε ειναι!


13.5 αμα είναι αναμμένος να ψάχνει αρχίσει να ψάχνει η για μπαταρίες (βραχυκυκλωμένο στοιχείο μέσα) ή για δυναμό (αρπαγμένα πηνία) με μεγάλη κλίση στο 2ο.... Απαγορεύτεται τάση κάτω από 14.1V και μετά από πολλά χιλιόμετρα θα μπορούσα να δεχτώ 13.8... Αλλά όχι 13.5 (είναι υπερβολικά χαμηλή τάση όταν είσαι αναμμένος)!!!!! Κάπου υπάρχει πρόβλημα!!! Εγώ του έχω πιεί το αίμα και η τάση μου είναι πάντα όταν δε παίζω μουσική 14.6!!!!!!!!!!!!! Και όταν το τρέχω και ζεσταίνει το δυναμό πολύ πέφτω στα 14.3!!!!!!!!!!!!!!!!!! Αμα δω 13.5 αναμμένος θα βάλω τα κλάματα... Επίσης... Ναι η μίζα γυρνάει με οποιαδήποτε τάση ακόμα και χαμηλή!!! Αλλά δώστης τα ampere που ζητάει συνεχόμενα!!!! ΜΠΟΥΡΛΟΤΟΟΟΟΟΟΟΟ!!!!!

Τώρα για τη βαλβίδα ψυχρής δε το κατέχω... Αλλά αφού το λες λογικά παίζει σα θέμα...


Δεν συμφωνώ μαζί σου για την τάση! Εχεις 206 και ο ανθρωπος εχει 106! Εχετε αλλα ηλεκτρικά. Πιθανώς να έχεις και αλλη - αλλες μπαταριες πανω και αλλαγμένο δυναμό.


Στο 206 δεν θυμαμαι να πω με σιγουρια να πω την τάση αλλά στο saxo που εχει ιδια ηλεκτρικά με το 106 χωρίς φορτία και τον κινητήρα σε λειτουργία δεν πάει πάνω απο 14V. Κι αυτά με ολοκαινουρια μπαταρία και υστερα απο επιτυχή αμπερομέτρηση του δυναμό.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 09 Μάϊ 2011, 22:43:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σε 106/Saxo απο 13,5 και πανω εισαι jet. Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
greenpug106 (Κωνσταντίνος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 106 Gti, PT51, etuned

Ένταξη: 24 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 897
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 10 Μάϊ 2011, 06:25:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

plaketokofths έγραψε:
Για μενα 2 παιζουν.

1. Τσεκάρεις τάση μπαταρίας, αν εισαι ~13,5V αναμμένος είσαι ΟΚ. Στην μιζιά αν δεν πέφτει κάτω απο 10 είσαι πάλι οκ. Η μίζα γυρνάει και με 8V! Αν στο κάνει καιρό κανονικά θα επρεπε να είχες μείνει. Επίσης το λαμπάκι της μπαταριας του καντραν αφορά το δυναμό.

2. Αν δυσκολευεται να πάρει για καιρο 8/10 ειναι βαλβίδα ψυχρής. Ειναι ακριβώς πίσω απο το θερμοστάτη. Μια μπλε ειναι!


Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις.

Όχι δεν το κάνει καιρό.
Άλλαξα σασμάν και το αυτοκίνητο έμεινε στο συνεργείο 2-3 εβδομάδες και αυτό το έκανε μόλις το πήρα πίσω δηλαδή εδώ και μια εβδομάδα.

Ποτέ δεν περίμενα να πάρουν ρεύμα τα διάφορα.
Και σήμερα το πρωί που περίμενα και πάλι ξεκίνησε από την πρώτη όπως και χθες. Την μπαταρία την έβαλα το 2008 καινούργια και μάλιστα 55ΑΗ (πιο δυνατή από αυτή που είχε)

Για το κατράν ανάφερα ότι χανόταν η ώρα κατά την εκκίνηση δηλαδή έδειχνε λάθος ώρα. Δεν πρόσεξα κάτι άλλο.


Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
plaketokofths (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Piper J-3 Cub

Ένταξη: 25 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 3189

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 10 Μάϊ 2011, 15:24:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

μετρα την τάση 3 φορες:

1. σε λειτουργια
2. σβηστο
3. πανω στην μιζιά

και πες μας...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενη
Σελίδα 1 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1378s (PHP: 78% - SQL: 22%) - SQL queries: 13 - GZIP enabled - Debug on