Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 21 Ιούν 2005, 12:08:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | ....εβαλα και αποκλιση 5χιλ και το τιμονι αλλαξε αρκετα.
|
Θα σου ξεσκίζει τα λάστιχα με 5χιλ απόκλιση! Τόση έχει και το RC από μαμά!
Επίσης άλλαξε αρκετά προς το καλύτερο, ή προς το χειρότερο?!
volvos έγραψε: | ...αν διαβασες καλα τι εγραψα θα καταλαβεις πως βαζεις 0.5-1 αρνητικο καμπερ στο 206.
με τα μεν ακρα παιρνεις -1.5ως 2 και με τα δε πλακακια +0.5 αρα........... |
Για να είμαι ειλικρινής ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ!!!! Για εξήγησε καλύτερα!
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 21 Ιούν 2005, 13:53:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
p206xs2 έγραψε: | ....www.peugeotlogic.com |
Τα βρήκα!!
206 για την Αυστραλέζικη αγορά (ΟΛΑ)
Μπροστά:
Camber: 0°
Caster: 3°12-'3°36' ανάλογα με το μοντέλο
Toe: -0,75mm (Toe OUT) +/-0,5mm
King Pin Inclination (KPI): 9°42'
Πίσω:
Camber: -1°
Toe: Από +1,7mm έως +3,35mm Toe IN ανάλογα με το ύψος του αυτοκινήτου.
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Σεπ 2005, 09:33:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
χαρη στους τελευταιους 4τροχους εχει ενα συγκτιτικο με το 206 μεσα και εχουν κανει ευθυγραμμιση στον καρανικολα....
για τσεκαρε το ειναι ενδιαφερον.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31098 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Σεπ 2005, 10:00:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | χαρη στους τελευταιους 4τροχους εχει ενα συγκτιτικο με το 206 μεσα και εχουν κανει ευθυγραμμιση στον καρανικολα....
για τσεκαρε το ειναι ενδιαφερον.... |
τεύχος??
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
COOL ALEXIS (Aleki) Τμήμα Συνεργασιών
C3 Cowmooflage
Ένταξη: 10 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 2776 Τόπος: Fathercare
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Σεπ 2005, 10:39:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σεπτεμβρίου Μικρέ
Θέλω ένα και ένα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Σεπ 2005, 10:50:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | χαρη στους τελευταιους 4τροχους εχει ενα συγκτιτικο με το 206 μεσα και εχουν κανει ευθυγραμμιση στον καρανικολα....
για τσεκαρε το ειναι ενδιαφερον.... |
Εννοείται ότι θα το τσεκάρω!
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Σεπ 2005, 12:32:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Α Καλά!!!
Οι συντάκτες των 4Τ είναι για τα μπάζα!
Λένε ότι το 206 έχει ημιάκαμπτο πίσω!!!!!!!!!
Επίσης λένε ότι έχει τα χειρότερα φρένα και δεν λένε κάτι αρνητικό για τα Contiγλύστρα!
Σε κάποια έχουν δίκιο όπως τον κακό επιλογέα και τη θέση οδήγησης.
Τεσπα!
Για τη γεωμετρία των αναρτήσεων πάντως εγώ προσωπικά βρίσκω το toe-in του 206 στους πίσω τροχούς ανεπαρκές και το μπροστινό caster των 2 μόλις μοιρών ΑΚΡΩΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ για αυτοκίνητο με υδραυλικό τιμόνι.
Για αυτό είναι χαλαρό, ασαφές και με ανεπαρκή επαναφορά το τιμόνι!!!!!!!!
Τα άλλα 2 (Micra, Fiesta) έχουν 4 και 5 μοίρες που είναι πολύ πιο λογικό.
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 06 Σεπ 2005, 11:47:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πήγα χθες και έκανα ευθυγράμμηση μετά από 1 χρόνο....
Άλλαξα το toe μπροστά από 1,3χιλ Σύγκλιση σε 1,3χιλ Απόκλιση.
Κατά τα άλλα, τα υπόλοιπα (χάλια) του 206 έχουν ως εξής:
Μπροστά:
Κάστερ: +2μοίρες και 32 λεπτά
Κάμπερ: +0μοίρες και 22 λεπτά:puke-r:
Πίσω:
Κάμπερ: -1 μοίρα
Toe: 1,3χιλ Σύγκλιση
Θεωρητικά πρέπει να υποστρέφει λιγότερο τώρα και να φθείρει και λιγότερο το έξω μέρος των ελαστικών.
Για την αίσθηση και απόκριση του τιμονιού θα σα πω μετά από εκτεταμένο τεστ ντράιβ.......
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 06 Σεπ 2005, 11:52:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ultra-one έγραψε: |
Toe: 1,3χιλ Σύγκλιση
|
Σωστό είναι Χάρη και αφου εδωσες απόκλιση μπροστα θα πλασσαρει πλεον μια χαρα.
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 06 Σεπ 2005, 12:16:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pugsang έγραψε: | ultra-one έγραψε: |
Toe: 1,3χιλ Σύγκλιση
|
Σωστό είναι Χάρη και αφου εδωσες απόκλιση μπροστα θα πλασσαρει πλεον μια χαρα. |
Σωστό είναι!! Απλά είναι ΛΙΓΟ! Για αυτό και η σχετική αστάθεια στην Ευθεία και εν μέρει η υπερστροφική συμπεριφορά!
Είμαι σίγουρος ότι το 106 σου θα έχει πάνω από 2χιλ σύγκλίση πίσω!
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 06 Σεπ 2005, 12:25:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
2 εχει και παιρνει και λιγο ακομα
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 06 Σεπ 2005, 21:10:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εγω χαρη παντως οταν εδωσα αποκλιση εμπρος στο τοε ειδα εμφανη διαφορα στο τιμονι και τα μουτρα χωρις να χασω εθνικη....
μακη καλο το 2 πισω αλλα ποσο καμπερ εχεις? και με τι συνεμπλοκ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Οκτ 2005, 07:56:39 Θέμα δημοσίευσης: 206 - Eυθυγράμμιση |
|
|
οπως λεει και ο τιτλος μιας και βαζω σημερα ψαλιδια ψαχνω για καλο και εμπειρο ευθυγραμμισα.
εχω απορριψει λογω παλαιοτερης εμπειριας το ποππακη.
μου εχουν αναφερει ενα κρικη στην αχαρνων... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Stevon ("Κουμπάρος" John Φυστίκη...) Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων
VF7 + VF3 = P.S.A.
Ένταξη: 22 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 2584
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Οκτ 2005, 08:37:56 Θέμα δημοσίευσης: Re: ευθυγραμμιση |
|
|
volvos έγραψε: |
μου εχουν αναφερει ενα κρικη στην αχαρνων... |
Δοκιμασμένος και απο πολλά αγωνιστηκά.....
Δέν προλάβαμε να το "τουρμπίσουμε" και μας άφησε ο 3ος... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Νοέ 2005, 15:13:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=5484&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=
μιλτο για ξεκινα το διαβασμα
εδω ειναι μια θεωρητικη αποψη του πως δινουμε λιγοτερο απο 2μοιρες καμπερ στο 206..
υποψη ο νικος-πολιτης που εχει βαλει τα ακρα ειδε 1.5 και κατι ψηλα καμπερ και οχι 2! |
Γνωρίζω το όλο θέμα (όπως και τον Πολίτη προσωπικά).
Πολύ καλή ακούγεται η πρότασή σου. Αλλά μάλλον κάποιος πρέπει να κάνει το 1ο βήμα...
Μιλάω για τα ακραξόνια ως ασφαλής λύση αρνητικού κάμπερ διότι με την προθήκη πιατέλου PS απλά φοβάμαι για το αποτέλεσμα αφού μετακινεί ολόκληρο το γόνατο που σημαίνει ολική μετατόπιση του Βασιλικού Πείρου, πράγμα που τροποποιεί πλήρως το setup εμπρός. Μπορεί φυσικά και να μου αρέσει...
Θεωρητικά το πιατέλο θα μπορούσε να αλλάζει και το κάστερ που σε συνδυασμό με τα PS ακραξόνια θα μπορύσε να κάνει το θαύμα!
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Νοέ 2005, 18:12:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μη χαιρεσαι μιλτο γιατι απο οτι αποδειχτηκε και πρακτικα απο καποιο μαρτινι τα πιατελακια αυτα δεν μπορουν να μουν προς τα μεσα στο θολο οποτε να δωσουν αρνητικο καμπερ
προς τα εξω πανε οσο θες
το θεμα ομως τοτε ειναι οτι θα εχεις με ακρα και πιατελα περπου 1-1.5 καμπερ αρηνητικο αλλα δυστυχως και λιγοτερο αισθητα καστερ αφου θα εχεις φερει ολο το γονατο πιο εξω
τελικα μαλλον τα ρυθμιζομενα τοπ μαουντ και εδω θα λυσουν το προβλημα.
παντως στο κορσα που τα ειχα το οποιο και ηταν απαραδεκτο(μαμα) απο στριψιμο το ειχαν μεταμορφωσει |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Νοέ 2005, 18:51:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
δε καταλαβες
τα ακρα δινουν περιπου 2 μοιρες αρνητικο και με τα πλακακια θα δωσεις περιπου 0.5 θετικο οπερ εγενετο το 1.5...
το θεμα ειναι με καστερ κλπ κλπ τι γινεται.
οταν αλλαζεις απο πανω(τοπ μαουντ) αλλαζουν παρα πολλα πραγματα εστω και λιγο...
εχω χαθει |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Νοέ 2005, 18:59:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: |
...
αποδεδειγμενα το τιμονι θα μεταμορφωθει τα μουτρα θα εξαφανιστουν και τα λαστιχα δε θα φυτιλιαζονται στο αψε σβησε οπως του πολιτη που εχει μονο τα ακρα και 1.5και βαλε αρνητικο καμπερ.
...
|
Γι αυτό ανέφερα το 1.5. Κατά τα άλλα κατάλαβα μια χαρά τι είπες.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Νοέ 2005, 11:30:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
απο βδομαδα λεω να παω για ευθυγραμμιση να δω τι πουλια θα πιασω με τα ψαλιδια και την αναρτηση(ακομα δεν εχω κανει )
το θεμα ειναι
α. που να παω? αλλοι λενε σπεγγο τον οποιο ομως αντιπαθω. αλλοι λενε πουπακη που δε ξερω . εχω παει μονο σε αυτον στα βορεια που δε μου αρεσε αλλοι μου ειπαν κρικη αχαρνων...
εγω ελεγα μηπως παω και στη πεζο που λεει ο λογος γιατι μονο το τοε ουσιαστικα εχει καποιος να ρυθμιζει στο 206......
β. το θεμα ειναι τι τοε να δωσω...θεωρητικα σε μαμα 206 δινεις το θετικο και αρκετο ωστε μεσα στη στροφη να παρει και αλλο....δηλαδη με τη διαδρομη της αναρτησης και τη παραμορφωση των σινεμπλοκ παιρνεις και αλλο τοε και φτανεις σε ικανοποιητικα επιπεδα καστερ δυναμικου και τοε για να μειωσεις υποστροφη.
ελα ομως που εγω ουτε διαδρομη εχω αναρτησης πλεον μεγαλη ουτε παραμοφωση απο σινεμπλοκ καμια... αρα τι κανω???μηπως πρεπει να δωσω 2χιλ εμπρος αφου μεσα στη στροφη αυτο θα μεινει σχεδον αναλοιωτο? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|