Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
DRAKE (ΚΥΡΙΑΚΟΣ) Τρελλαμένο μέλος

 207 Le Mans No 0638, 106 1,1
Ένταξη: 29 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 516 Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Μάϊ 2005, 09:50:16 Θέμα δημοσίευσης: 206 - Ανάρτηση για 206 1.4 |
|
|
Έχοντας διαβάσει όλα τα ποστ που αφορούν τις αναρτήσεις μπορώ να πά ότι......καταμπερδεύτικα. Από ότι κατάλαβα η σκληρότητα των ελατηρίων εμπρός και ράβδων στρέψης πίσω πρέπει να μεταβληθεί στο ίδιο ποσοστό και για πίσω και εμπρός. Γνωρίζει κα Έχω καταλήξει στα εξής : KW Variant 1 ρυθμιζόμενη μόνο σε ύψος με αμορτισέρ σετ εμπρός - πίσω, αλλαγή εμπρός αντιστρεπτικής με την 20 (20.6) από cc 1.6, πίσω 21 από Gti και σκέφτομαι και για ράβδους στρέψης 19.5mm από 19 που είναι τώρα. Έχει κάποιος εμπειρία για να μου πει κατά πόσο προς το καλύτερο ή χειρότερο θα αλλάξει η συμπεριφορά;; Με ενδιαφέρει κυρίως στις στροφές .
Έχει κάποιος καμμιά άλλη πρόταση; Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις.
Πάρα πολύ κ@λ@παιδο ο Κυριάκος ρε Κούλα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DRAKE (ΚΥΡΙΑΚΟΣ) Τρελλαμένο μέλος

 207 Le Mans No 0638, 106 1,1
Ένταξη: 29 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 516 Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Μάϊ 2005, 17:36:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Να σημειώσω πως εμπρός θα γίνει το ελάχιστο χαμήλωμα περίπου 3εκ και πίσω κούρδισμα ένα κλικ του άξονα (30 δόντια) περίπου 2 εκ.
Πάρα πολύ κ@λ@παιδο ο Κυριάκος ρε Κούλα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Μάϊ 2005, 17:50:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
νομίζω οτι αν κάνεις τα όσα γράφεις το στήσιμο του αυτοκινήτου θα είναι πραγματικά καλό. Σωστές επιλογές και δοκιμασμένες λύσεις... δεν έχω κάτι να παρατηρήσω πέρα απο το ότι θα πρέπει να τα συνδυάσεις ολα αυτα και με μια καλή τετράδα ελαστικά. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DRAKE (ΚΥΡΙΑΚΟΣ) Τρελλαμένο μέλος

 207 Le Mans No 0638, 106 1,1
Ένταξη: 29 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 516 Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Μάϊ 2005, 18:02:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
7Χ15 ΜΕ 195/50/15 Uniroyal Sport 550 υπάρχουν ήδη. Αυτό που με τρόμαξε είναι ότι ακούστηκε κάτι για το αν χαμηλώσεις πολύ γίνεται υποστροφικό και επίσης το ίδιο αν το παρακάνεις με την σκληρότητα ελατηρίων και αντιστρεπτικών.
Πάρα πολύ κ@λ@παιδο ο Κυριάκος ρε Κούλα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Μάϊ 2005, 18:06:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
DRAKE έγραψε: | 7Χ15 ΜΕ 195/50/15 Uniroyal Sport 550 υπάρχουν ήδη. Αυτό που με τρόμαξε είναι ότι ακούστηκε κάτι για το αν χαμηλώσεις πολύ γίνεται υποστροφικό και επίσης το ίδιο αν το παρακάνεις με την σκληρότητα ελατηρίων και αντιστρεπτικών. |
νομίζω οτι καλύτερα παντως να βάλεις πρώτα τα αμορτισερ να δεις πως ειναι το αμαξι με το χαμηλωμα και τι τάσεις αναπτύσσει και μετά να κοιτάξεις αν χρειάζονται ράβδοι κτλ. Όντως να το κανεις κουτσουρο τελείως ίσως να έχει και αντίθετα αποτελεσματα απο τα επιθυμητά ιδιαίτερα στο όριο όπου πιθανόν να γίνει πολύ απότομο...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DRAKE (ΚΥΡΙΑΚΟΣ) Τρελλαμένο μέλος

 207 Le Mans No 0638, 106 1,1
Ένταξη: 29 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 516 Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Μάϊ 2005, 18:17:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μα αν σκληρύνουν τα εμπρός ελατήρια δεν θα πρέπει να σκληρύνουν σε ανάλογο ποσοστό οι ράβδοι πίσω που παίζουν το ρόλο των ελατηρίων για να διατηρηθεί η ομοιόμορφία; Και μετά για να μειώσουμε και λίγο τις κλίσεις αλλάζουμε αντιστρεπτικές έτσι δεν είναι;
Πάρα πολύ κ@λ@παιδο ο Κυριάκος ρε Κούλα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Μάϊ 2005, 18:21:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
DRAKE έγραψε: | Μα αν σκληρύνουν τα εμπρός ελατήρια δεν θα πρέπει να σκληρύνουν σε ανάλογο ποσοστό οι ράβδοι πίσω που παίζουν το ρόλο των ελατηρίων για να διατηρηθεί η ομοιόμορφία; Και μετά για να μειώσουμε και λίγο τις κλίσεις αλλάζουμε αντιστρεπτικές έτσι δεν είναι; |
ακριβως αυτη ήταν η απορία μου κι εμενα... ψαχνω να βρω το τοπικ που ειχα παρει απαντησεις...το θεμα ειναι οτι θελει λίγο μελέτη...να δεις πόσο πιο σκληρο (με νουμερα) γινεται το μπροστα για να δεις αν όντως χρειαζεται ραβδους πισω...κι αν χρειαζεται τοτε ποιες? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DRAKE (ΚΥΡΙΑΚΟΣ) Τρελλαμένο μέλος

 207 Le Mans No 0638, 106 1,1
Ένταξη: 29 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 516 Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Μάϊ 2005, 19:01:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπόν μάλλον θα αλλάξω πρώτα το σετ αμορτισερ-ελατήρια και μετά βλέπουμε... Να ρωτήσω τώρα. Ποιά η σκληρότητα των μαμά ελατηρίων του 1,4 8V, ποιά των ράβδων 19mm , ποιά των 19,5mm και θα ρωτήσω και για τα ελατήρια της KW. Λογικά αν είναι κατά πχ 50% πιο σκληρά από τα μαμά και οι ράβδοι πίσω θα πρέπει να είναι κατά 50% πιο σκληρές έτσι;;;; 
Πάρα πολύ κ@λ@παιδο ο Κυριάκος ρε Κούλα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nikq (Nikos) Φανατικό μέλος

 206 1.4 quiksilver (8/2001)
Ένταξη: 09 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 313 Τόπος: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 28 Ιούν 2005, 14:07:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλησπέρα Κυριάκο, τελικά τι έκανες έβαλες ανάρτηση ? εάν ναι, μπορείς σε παρακαλώ να μου πεις τι προτίμησες τελικά να βάλεις? Χρειάστηκε τίποτα άλλο αντικατάσταση(με τις αντιστρεπτικές οκ? )?
Αλήθεια θεωρείται υπερβολή μια ανάρτηση όπως η KW1 ,Peugeot sport για 1,4 κυβικά?
Γενικά ρε παιδιά θα υπάρξει κάποιο τοπικ που θα μπορέσει να βοηθήσει εμάς τους ψιλό-άσχετους(αγοραστές) για τις προσφορές που έχετε πετύχει με τόσο ο κόπο και έχετε ανεβάσει στο e-shop? Να γράψετε κάποιες εντυπώσεις για αυτά που μας προτείνεται (σαν πιο «διαβασμένοι» από εμένα) ;
Ίσως όσοι που Ίδη έχουν βάλει κάτι από το e-shop να μας πουν εντυπώσεις
Sorry που σας κουράζω αλλά μέχρι τα μέσα Ιουλίου σίγουρα θα έχω βάλλει ανάρτηση και είναι κρίμα να μην την βάλω από το club μας …  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 28 Ιούν 2005, 14:18:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
nikq έγραψε: | Καλησπέρα Κυριάκο, τελικά τι έκανες έβαλες ανάρτηση ? εάν ναι, μπορείς σε παρακαλώ να μου πεις τι προτίμησες τελικά να βάλεις? Χρειάστηκε τίποτα άλλο αντικατάσταση(με τις αντιστρεπτικές οκ? )?
Αλήθεια θεωρείται υπερβολή μια ανάρτηση όπως η KW1 ,Peugeot sport για 1,4 κυβικά?
Γενικά ρε παιδιά θα υπάρξει κάποιο τοπικ που θα μπορέσει να βοηθήσει εμάς τους ψιλό-άσχετους(αγοραστές) για τις προσφορές που έχετε πετύχει με τόσο ο κόπο και έχετε ανεβάσει στο e-shop? Να γράψετε κάποιες εντυπώσεις για αυτά που μας προτείνεται (σαν πιο «διαβασμένοι» από εμένα) ;
Ίσως όσοι που Ίδη έχουν βάλει κάτι από το e-shop να μας πουν εντυπώσεις
Sorry που σας κουράζω αλλά μέχρι τα μέσα Ιουλίου σίγουρα θα έχω βάλλει ανάρτηση και είναι κρίμα να μην την βάλω από το club μας …  |
κατά καιρούς έχουν γραφτεί πολλά για όλες τις αναρτήσεις. το τι είναι υπερβολή δεν εξαρτάται από τα κυβικά του αυτοκινήτου σου αλλά από τα χέρια σου και τον προσανατολισμό σου. Για αυτον που έχει το αμαξι για μεσα στην πολη και το τρέχει στην αττικη οδο και μονο φυσικά και ειναι υπερβολή η kw ή μια ps ακόμα κι αν εχει 2λιτρο. Αντίθετα για καποιον που δε βλέπει την ώρα να ανέβει ένα βουνό ή να μπει σε μια πιστα και να στριβει ατελείωτα ΔΕΝ είναι υπερβολή καμμία ανάρτηση ακόμα και σε 800cc αυτοκίνητο. Γι αυτόν που είναι κάπου στο ενδιάμεσο, υπάρχουν πάντα και οι ενδιάμεσες λύσεις...
Αυτή την στιγμή θεωρώ πως το eshop καλύπτει όλα τα γούστα, οπότε δεν υπάρχει λόγος κάποιος να μην αγοράσει από τους συνεργάτες μας ειδικά εφόσον οι τιμές είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστικές.
Εντυπώσεις για την PS έχει ήδη γράψει ο Sidobre και αναμένονται κι άλλες σύντομα...
Για τις KW οι κυριοι Ronin, p206Mike, vio μπορούν να μιλήσουν...
Bilstein ο κος kanelj |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nikq (Nikos) Φανατικό μέλος

 206 1.4 quiksilver (8/2001)
Ένταξη: 09 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 313 Τόπος: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 28 Ιούν 2005, 15:41:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ότι έχουν συζητηθεί πολλά για αναρτήσεις ναι το ξέρω, υπάρχουν πολλές γνώμες που μπορούν να μας κατευθύνουν σε κάποια επιλογή αλλά οι περισσότερες έχουν ειπωθεί πριν κλειδωθεί το forum και δεν ήταν σχετικά ελεγχόμενες … αλλά θα ήθελα να επικεντρωθούμε στην επιλογή αυτών που έχουν ανέβει στο e-shop πχ koni,weitec .. hr κτλ
για τις τιμές σίγουρα είναι πολύ καλές , αλλά γενικά υπάρχουν τιμές ακτύπητες από πολλούς εμπόρους . (Επίσης υπάρχουν πολλοί κωδικοί που χαρακτηρίζουν μια ανάρτηση και εκεί είναι που άμα θέλουν στην φέρνουν πχ άλλο Bilstein sprint και άλλο Bilstein sport έχουν άλλο κωδικό και δεν ξερώ τι άλλο ).
Πέτρο εάν ήξερα ότι hr με Bilstein με τους κωδικούς χχχχχ θα ήμουν ευχαριστημένος θα τα έπαιρνα αύριο αλλά με αυτά που διαβάζω στις σελίδες μας βλέπω ότι άλλοι την πάτησαν, άλλοι άλλο πλήρωσαν άλλο τους έβαλαν , τελικά για να είμαι σίγουρος πρέπει να πάρω ένα ακριβό σετ .
θα μπει ανάρτηση μέχρι τα μέσα Ιουλίου και προσπαθώ να βγάλω μια άκρη please help! Ευχαριστώ  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 28 Ιούν 2005, 16:03:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
nikq έγραψε: | ότι έχουν συζητηθεί πολλά για αναρτήσεις ναι το ξέρω, υπάρχουν πολλές γνώμες που μπορούν να μας κατευθύνουν σε κάποια επιλογή αλλά οι περισσότερες έχουν ειπωθεί πριν κλειδωθεί το forum και δεν ήταν σχετικά ελεγχόμενες … αλλά θα ήθελα να επικεντρωθούμε στην επιλογή αυτών που έχουν ανέβει στο e-shop πχ koni,weitec .. hr κτλ
για τις τιμές σίγουρα είναι πολύ καλές , αλλά γενικά υπάρχουν τιμές ακτύπητες από πολλούς εμπόρους . (Επίσης υπάρχουν πολλοί κωδικοί που χαρακτηρίζουν μια ανάρτηση και εκεί είναι που άμα θέλουν στην φέρνουν πχ άλλο Bilstein sprint και άλλο Bilstein sport έχουν άλλο κωδικό και δεν ξερώ τι άλλο ).
Πέτρο εάν ήξερα ότι hr με Bilstein με τους κωδικούς χχχχχ θα ήμουν ευχαριστημένος θα τα έπαιρνα αύριο αλλά με αυτά που διαβάζω στις σελίδες μας βλέπω ότι άλλοι την πάτησαν, άλλοι άλλο πλήρωσαν άλλο τους έβαλαν , τελικά για να είμαι σίγουρος πρέπει να πάρω ένα ακριβό σετ .
θα μπει ανάρτηση μέχρι τα μέσα Ιουλίου και προσπαθώ να βγάλω μια άκρη please help! Ευχαριστώ  |
Αν θες Bilstein-HR υπάρχουν τα κατάλληλα και σου εγγυώμαι προσωπικά οτι δε θα σε κοροιδέψει κανείς στην αγορά. Δεν είναι απαραίτητο να πάρεις KW μονο και μονο επειδη δεν ξερεις ποιο ειναι το σωστο bilstein για σένα ή ποιον μπορείς να εμπιστευθείς. Αν ενδιαφέρεσαι όντως για Bilstein, θα κανονίσουμε να πάμε μαζί αν θες στον Φωκά και θα ενημερωθείς κατάλληλα και για την συμπεριφορά της ανάρτησης και για την τιμή και για την διαφορά sport-sprint και την απάτη άλλων εμπόρων.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kanelj (Γιαννης) Έχω ξεφύγει !!!

 PEUGEOT 206 1.6 8v rallye 109+ ?
Ένταξη: 27 Μάρ 2003 Δημοσιεύσεις: 2206 Τόπος: Γαλατσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 28 Ιούν 2005, 22:22:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
σε 206 ετσι κι αλλιως μονο μια bilstein μπαινει (ή sprint ή sport,δεν θυμαμαι πια απο τις 2)
www.secret-rooms.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 29 Ιούν 2005, 00:51:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
kanelj έγραψε: | σε 206 ετσι κι αλλιως μονο μια bilstein μπαινει (ή sprint ή sport,δεν θυμαμαι πια απο τις 2) |
την φοράς και δε θυμάσαι??
μπαίνει κι άλλη μια σειρά που δεν είναι για χαμήλωμα και είναι στον μαμα προσανατολισμό και φυσικά πολύ φτηνη. τα μαύρα bilstein. Αλλά αυτά δε μας ενδιαφέρουν.
Το προβλημα δημιουργείται στο οτι για 206 βγαίνουν μόνο sport τα οποία ουσιαστικά δεν είναι αμορτισέρ για χαμήλωμα. Για χαμήλωμα είναι η σειρά sprint η οποία δεν βγαίνει για 206. Όμως... (εδω μπορεί να κανω λαθος) υπάρχουν sprint από άλλα μοντέλα της peugeot (306 νομίζω) τα οποία "ταιριάζουν" και στο 206 και ορισμένοι έξυπνοι έμποροι τα πασάρουν στον ανυποψίαστο πελάτη. Ο λόγος είναι οτι π.χ. τα spint για 306 κοστίζουν 360 ευρω* και τα sport για 206 κοστίζουν 505 ευρω*. Ο έξυπνος έμπορος πουλάει τα sprint του 306 σαν sprint για 206 στην τιμή των sport... Κι έτσι βάζει στην τσέπη αρκετά φράγκα...
Προσωπικά θεωρώ πως αν τα αμορτισέρ ήταν κατάλληλα και για 206 θα το έγραφε στους καταλόγους της η bilstein. Εφόσον δεν το κάνει...μη τα βάλετε.
Η απορία μου είναι τα Bilstein που βάζει ο Λιόλιος τα οποία ονομάζει GrN στα 206 ποιά ακριβώς αμορτισέρ είναι και τι ακριβώς εννοούμε με το upside down γιατί δε το καταλαβαίνω. Φυσικά ουτε GrN βγαίνουν για 206. Ας απαντήσει σε αυτό όποιος γνωρίζει...
*τιμές από το eshop μας |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sod (BASILHS) Τμήμα Κοινωνικών Εκδηλώσεων
 PUG 206 1.4 (8v) Βελτιωμενο στα σημεια
Ένταξη: 10 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 2079 Τόπος: athina - peristeri
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 29 Ιούν 2005, 06:04:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Kαλημερα!Δηλαδη ακυρο Πετρο τα sprint του 306 για 206???Με ορισμενουs που εχω μηλισει απο εδω μου χουν πει πωσ μπαινουν με μια μετατροπη στα πισω!Αυτο που ξερω παντωσ ειναι και πωσ μερικοι δινουν τουρκικα bilstein,γι αυτο προσοχη!!!!
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nikq (Nikos) Φανατικό μέλος

 206 1.4 quiksilver (8/2001)
Ένταξη: 09 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 313 Τόπος: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 29 Ιούν 2005, 12:38:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Baphomet έγραψε: | nikq έγραψε: | ότι έχουν συζητηθεί πολλά για αναρτήσεις ναι το ξέρω, υπάρχουν πολλές γνώμες που μπορούν να μας κατευθύνουν σε κάποια επιλογή αλλά οι περισσότερες έχουν ειπωθεί πριν κλειδωθεί το forum και δεν ήταν σχετικά ελεγχόμενες … αλλά θα ήθελα να επικεντρωθούμε στην επιλογή αυτών που έχουν ανέβει στο e-shop πχ koni,weitec .. hr κτλ
για τις τιμές σίγουρα είναι πολύ καλές , αλλά γενικά υπάρχουν τιμές ακτύπητες από πολλούς εμπόρους . (Επίσης υπάρχουν πολλοί κωδικοί που χαρακτηρίζουν μια ανάρτηση και εκεί είναι που άμα θέλουν στην φέρνουν πχ άλλο Bilstein sprint και άλλο Bilstein sport έχουν άλλο κωδικό και δεν ξερώ τι άλλο ).
Πέτρο εάν ήξερα ότι hr με Bilstein με τους κωδικούς χχχχχ θα ήμουν ευχαριστημένος θα τα έπαιρνα αύριο αλλά με αυτά που διαβάζω στις σελίδες μας βλέπω ότι άλλοι την πάτησαν, άλλοι άλλο πλήρωσαν άλλο τους έβαλαν , τελικά για να είμαι σίγουρος πρέπει να πάρω ένα ακριβό σετ .
θα μπει ανάρτηση μέχρι τα μέσα Ιουλίου και προσπαθώ να βγάλω μια άκρη please help! Ευχαριστώ  |
Αν θες Bilstein-HR υπάρχουν τα κατάλληλα και σου εγγυώμαι προσωπικά οτι δε θα σε κοροιδέψει κανείς στην αγορά. Δεν είναι απαραίτητο να πάρεις KW μονο και μονο επειδη δεν ξερεις ποιο ειναι το σωστο bilstein για σένα ή ποιον μπορείς να εμπιστευθείς. Αν ενδιαφέρεσαι όντως για Bilstein, θα κανονίσουμε να πάμε μαζί αν θες στον Φωκά και θα ενημερωθείς κατάλληλα και για την συμπεριφορά της ανάρτησης και για την τιμή και για την διαφορά sport-sprint και την απάτη άλλων εμπόρων.  |
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nikq (Nikos) Φανατικό μέλος

 206 1.4 quiksilver (8/2001)
Ένταξη: 09 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 313 Τόπος: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 29 Ιούν 2005, 12:54:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
sod έγραψε: | Kαλημερα!Δηλαδη ακυρο Πετρο τα sprint του 306 για 206???Με ορισμενουs που εχω μηλισει απο εδω μου χουν πει πωσ μπαινουν με μια μετατροπη στα πισω!Αυτο που ξερω παντωσ ειναι και πωσ μερικοι δινουν τουρκικα bilstein,γι αυτο προσοχη!!!! |
Για δες τι έχει γραφτεί παλιότερα
netblaster έγραψε: | DIMCHRI έγραψε: |
κάποιος έβαλε apex και λέει ότι πάει τέλεια . κάποιος άλλος de carbon ,
άλλοι βάζουν bilstein, όμως ακόμα δεν έχω βγάλει άκρη.
πόσα είδη bilstein υπάρχουν για 206 1.6 ???
Sport, Sprint, και group N????
Kαι ποιά έιναι χαμηλώματος.
Εντωμεταξύ υπάρχουν 10 διαφορετικά τόπικ για αμορτισέρ,και δεν βγάζω και άκρη. |
Ειναι φυσιολογικο να μπερδευτεις!!! Ο καθενας λεει την γνωμη του βασει των εμπειριων του και των προτιμησεων του!!! Εμενα για παραδειγμα, δεν μου αρεσαν τα ΑΡΕΧ!!! Μια μεθοδος ειναι να πας με αυτο που λενε οι πολλοι, αν δεν εχεις κατι συγκεκριμενο στο μυαλο σου, οπως ο Steve για παραδειγμα!!! Εσυ εχεις το μαχαιρι, εσυ σφαζεις ομως!!!
Για το 206 βγαινουν Sport και groupN!!! Ταιριαζουν ομως και τα Sprint απο το 306!!! Για χαμηλωμα κανουν και τα μεν (Sport) και τα δε (grouN), μετα απο σχετικη ενημερωση που ειχα απο το τμημα εξυπηρετησης της Bilstein!!! Aυτο ισχυει μονο για τα πεζο-σιτροεν και για μερικες αλλες μαρκες!!! Μονο που τα Sport ειναι οριακα για χαμηλωμα μεχρι 3 ποντους!!! |
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 29 Ιούν 2005, 13:26:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
τα χαμηλώματος είναι τα SPRINT τα οποία ΔΕΝ βγαίνουν για 206. Για GrN εγώ ξέρω οτι δεν βγαίνουν για 206 αλλά θα το τσεκάρω και θα σας πω συντομα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nikq (Nikos) Φανατικό μέλος

 206 1.4 quiksilver (8/2001)
Ένταξη: 09 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 313 Τόπος: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 29 Ιούν 2005, 13:38:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Baphomet έγραψε: | τα χαμηλώματος είναι τα SPRINT τα οποία ΔΕΝ βγαίνουν για 206. Για GrN εγώ ξέρω οτι δεν βγαίνουν για 206 αλλά θα το τσεκάρω και θα σας πω συντομα... |
Ευχαριστώ Πέτρο ! Σήμερα μάλλον θα πάω από Φωκά να το ξεκαθαρίσω |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|