PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Ανάρτηση: Στήσιμο και Γεωμετρία
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 22 Ιούν 2007, 12:12:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:
Ναι θυμάμαι ότι 3-4 πόντοι διαφορά είναι το σωστό.


Σε εμένα με τα σημεία αναφοράς που είχα πάρει (στην άκρη του μαρσπιέ που αρχίζει και στην άκρη που τελειώνει), η διαφορά ήταν 4 πόντους από το εμπρός μέρος με το πίσω.

Το ίδιο διατηρήθηκε και μετά το χαμήλωμα των 4,5 πόντων



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
ultra-one (Χάρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)

Ένταξη: 13 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1792
Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 22 Ιούν 2007, 12:19:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:
Υπάρχουν κάποια όρια στο χαμήλωμα και στο σήκωμα και είναι ασφαλές να μην τα υπερβαίνουμε.

Το έχω ξαναπεί και παλαιότερα, ότι σε ένα από τα Αγγλικά φόρουμ για 206 πάρα πολλοί λένε ότι το 206 βελτιώνεται πάρα πολύ οδηγικά όταν το χαμηλώσεις 1 πόντο μόνο πίσω.

Σκέφτομαι να το δοκιμάσω πάντως διότι σε οδηγικά θέματα θεωρώ τους Άγγλους πολύ "ψείρες" και πάρα πολύ αξιόπιστους σε αυτά που λένε.


Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 22 Ιούν 2007, 12:23:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

χαρη αν θες να μειωσεις λιγο το παιξιμο του κωλου ναι χαμηλωσε το....
η μαμα διαφορα των 4+ποντων ειναι αρκετη...


παντως βαριεμαι να βρω τα ποστ μου ΑΛΛΑ ΠΟΙΟΣ ΚΟΠΑΝΙΟΤΑΝ ΓΙΑ ΤΑ ΜΙΣΕΛΕΝ ΠΡΙΝ ΚΑΝΑ ΔΥΟ ΣΕΛΙΔΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΙΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ???
ΟΕΟΕ???


αλεξ πανω απο 38 χλωμο το βλεπω να δουλευει.
επισης υπολογισε οτι με τετοιο καιρο και τετοια ζεστη γλυστρανε τα παντα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 22 Ιούν 2007, 12:32:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ultra-one έγραψε:
Miltellas έγραψε:
Υπάρχουν κάποια όρια στο χαμήλωμα και στο σήκωμα και είναι ασφαλές να μην τα υπερβαίνουμε.

Το έχω ξαναπεί και παλαιότερα, ότι σε ένα από τα Αγγλικά φόρουμ για 206 πάρα πολλοί λένε ότι το 206 βελτιώνεται πάρα πολύ οδηγικά όταν το χαμηλώσεις 1 πόντο μόνο πίσω.

Σκέφτομαι να το δοκιμάσω πάντως διότι σε οδηγικά θέματα θεωρώ τους Άγγλους πολύ "ψείρες" και πάρα πολύ αξιόπιστους σε αυτά που λένε.


Ναι αλλα εχε υποψη οτι αλλη ασφαλτο εχουν στην Αγγλια και αλλη εδω (η καλη προσφηση κριβει την υποστροφη).

Παντως αυτο που λες εχει καποια βαση. Μια φορα (οταν ειχα εντελος μαμα αναρτηση) που ειχα φορτωσει ενα 25κιλο σακο τσιμεντο στο πορτ-παγκαζ, ειχα παρατηρησει οτι ειχε γινει ουδετερο (σχεδον τελειο) σε συμπεριφορα.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 22 Ιούν 2007, 22:11:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ultra-one έγραψε:
Miltellas έγραψε:
Υπάρχουν κάποια όρια στο χαμήλωμα και στο σήκωμα και είναι ασφαλές να μην τα υπερβαίνουμε.

Το έχω ξαναπεί και παλαιότερα, ότι σε ένα από τα Αγγλικά φόρουμ για 206 πάρα πολλοί λένε ότι το 206 βελτιώνεται πάρα πολύ οδηγικά όταν το χαμηλώσεις 1 πόντο μόνο πίσω.

Σκέφτομαι να το δοκιμάσω πάντως διότι σε οδηγικά θέματα θεωρώ τους Άγγλους πολύ "ψείρες" και πάρα πολύ αξιόπιστους σε αυτά που λένε.

Όντως Χάρη το έχω προσέξει σε μένα. Γι αυτό και πρότεινα στον Αλέξανδρο το παρακάτω:
Miltellas έγραψε:
...Γενικά προσπάθησε να κρατήσεις εργοστασιακές αναλογίες με το πολύ έναν πόντο χαμηλότερο τον κώλο αλλά σε καμία περίπτωση ψηλότερο.



Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Baby_On_Board (Babis)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


206 Gti 1.6

Ένταξη: 23 Σεπ 2006
Δημοσιεύσεις: 215

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 23 Ιούν 2007, 09:26:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Mη ξεχνάμε όμως πως άλλο είναι η αλλαγή γεωμετρίας σε συγκεκριμένη
κατανομή βαρών και άλλο η αλλαγή ποσότητας και κατανομής βάρους.


rfactor
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 23 Ιούν 2007, 16:50:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αν εννοείς ότι άλλο είναι να προσαρμόζουμε την ανάρτηση στην δεδομένη εργοστασιακή κατανομή του βάρους και άλλο είναι το να αλλάζουμε την κατανομή βάρους είτε για να "διορθώσουμε" αδυναμία της δεδομένης ανάρτησης είτε για να βελτιστοποιήσουμε την λειτουργία της, τότε μιλάς σωστά. Το ταυτόχρονο χαμήλωμα 3εκ εμπρός-πίσω είναι κυρίως αλλαγή γεωμετρίας (αν και δεν αποκλείεται κατά μία έννοια να ανακατανέμεται και το βάρος λόγω αλλαγής θέσης του ως προς το κέντρο περιστροφής), ενώ το κατέβασμα έναν επιπλέον πόντο στο πίσω μέρος σε σχέση με το εμπρός αποτελεί αλλαγή της κατανομής βάρους (και την αντιμετωπίζω περισσότερο σαν κίνηση βελτιστοποίησης παρά αδυναμίας ανάρτησης, αν και πάλι αυτό σηκώνει συζήτηση).


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Baby_On_Board (Babis)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


206 Gti 1.6

Ένταξη: 23 Σεπ 2006
Δημοσιεύσεις: 215

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 23 Ιούν 2007, 19:57:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το περιέγραψες πολύ καλά.beer beer
Βέβαια έναυσμά μου ήταν η αφαίρεση της ρεζέρβας,που το σήκωμα
ενα πόντο που επιφέρει περίπου ή κατι λιγότερο, δεν ειναι το ίδιο με το να
σηκώσουμε το αυτοκίνητο ενα πόντο.
Πάντως η αλλαγή στο ύψος ενός εκ των 2 τροχών μόνο, εκτός από αλλαγή
στη κατανομή επιφέρει και μεγαλύτερη αλλαγή ως προς το κέντρο
περιστροφής αν δεν κάνω λάθος(ή όχι..?)


rfactor
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 03 Ιούλ 2007, 22:07:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και επειδή θα γίνει εργασία στα μπροστινά αμορτισέρ και είναι καλή ευκαιρία...

Αξίζει τον κόπο να μπούνε 2 top mount της Peugeot Sport?

Κωδικούς/τιμές έχουμε ή να ενοχλήσω τον Γκαγκαστάθη?



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 205 rallye/gti

Ένταξη: 07 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 3142
Τόπος: στους αγωνες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 03 Ιούλ 2007, 22:10:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Steve έγραψε:
ή να ενοχλήσω τον Γκαγκαστάθη?

Aυτο ειναι το καλυτερο Σταυρο.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 03 Ιούλ 2007, 22:12:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Συμφωνώ... έχουμε όμως κάποια έκπτωση σαν PSClub ή να ενοχλήσω τον Κόνδορα? (εκεί έχουμε ακόμα άραγε έκπτωση?)



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 04 Ιούλ 2007, 07:58:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ta τοπ μαουντ της πεζο σπορτ νομιζω ειναι ιδια με τα μαμα...
αλλα επισης νομιζω οτι τα εχει πιο φτηνα απο πεζο μαμα
ο γκαγκα....

κονδωρα ξεχνα το

γκαγκασταθη το μονο πες του οτι εισαι φιλος του παναγιωτη σκαρμεα με το 206 απο αθηνα...εχω ειδικη μεταχειριση Laughing

και κοιτα πρωτα τιμες στα σαιτ...εγω συνηθως οσο λεει εκει τα παιρνω...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 04 Ιούλ 2007, 11:06:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μισό λίγο:

Αν είναι ίδια με τα μαμά, ποιός ο λόγος να βαπτιστούνε "Peugeot Sport"? Rolling eyes

Αν είναι τα ίδια με τα μαμά, γιατί να μπώ στον κόπο να τα αλλάξω?


Μήπως τελικά ο γυαλός έχει πάρει πολλή κλίση?



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 04 Ιούλ 2007, 17:22:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

γιατι τα ψαλιδια της πεζο σπορτ για το 206 rc gr.N που ειναι ιδια με τα μαμα και εχουν μολις 75 ευρω πως το κρινεις?
την εμπρος 22αρα του 1.6 που ειναι ιδια με 206sw Και ειναι πιο ακριβη πως το βλεπεις?

γενικα οπως εχει σχολιαστει και παλια εχει τη ταση να βγαζει ανταλλακτικα μεγαλυτερων μοντελων για βελτιωτικα της
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 04 Ιούλ 2007, 17:50:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μάλιστα. Άρα αφήνω τα top mount ως έχουν Sad



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 04 Ιούλ 2007, 17:52:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

tsekare to με ντινο...
κατα 99% ειναι ιδια αν θυμαμαι καλα που το συζηταγαμε και δεν αξιζει...εκτος αν ειναι πιο φτηνα απο μαμα...

επισης αν μιλησετε πες του οτι ο παναγιωτης ακομα παλευει να βαλει τη τρομπα φρενων και τελικα θελει και παγουρακι.... Cool
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 04 Ιούλ 2007, 18:00:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οκ, θα του το πω, πες μου όμως και το τηλ του με πμ Razz



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 04 Ιούλ 2007, 18:12:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

2310323000 ντινοοοοοοος

ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ! Laughing


(πιο πμ ολη η ελλαδα απο εκει αγοραζει Laughing )
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 10 Ιούλ 2007, 21:52:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

λοιπον τις τελευταιες μερες κυκλοφορω με μαμα εμπρος αναρτηση...

δηλαδη ειμαι εμπρος καραμαμα μετα τελειωμενα αμορτισερ του παπιου και 22αρα αντιστρεπτικη και το αμαξι κατσικι
ααα και το μπλοκε

πισω χαμηλωμενο με 22αρες ραδβους 22αρα αντιστρεπτικη και τα απλα πεζο σπορτ

το αμαξι συνεχιζει να στριβει μια χαρα.
βεβαια η μουρη ειναι αρκετα ασαφης και χαζευει μεχρι αηδιας αλλα αν την εμπιστευτεις και πατησεις ελεω μπλοκε το αμαξι θα μεινει στη τροχια του και θα στριψει με πολλα χλμ...βεβαια αν κανει το τσικ και φυγει ειναι χαρος...

το θεμα ειναι οτι τραγικο δεν ειναι ουτε και σε προιδεαζει να μην πιεσεις...
ο λογος για μενα? Ο ΚΩΛΟΣ...

ο κωλος ειναι τοσο σωστος και καλος στις αντιδρασεις του και σε κανει να το εμπιστευεσαι τοσο πολυ πισω το αμαξι που απλα πιεζεις παιζοντας με τα ορια της μουρης... πριν ποτε με μαμα σεταπ δεν το ειχα κανει αυτο.
και τωρα καταλαβα καλυτερα το γιατι. ειναι τοσο κακη η ρυθμιση και η ασαφεια του πισω μερους που υποσεινηδητα παρασερνει τον οδηγο να κοβει ρυθμο...

στο δικο μου μπορει να ειναι πιο απολυτος ο κωλος απο τη μαμα μουρη τωρα αλλα ποτε δε με φοβιαε...ενω η μουρη οταν ξεκολλησει ειναι ωχ παναγια μου.......

για αυτο λοιπον το ξαναλεω για χιλιοστη φορα...ΦΤΙΑΞΤΕ ΤΟ ΚΩΛΟ ΠΡΩΤΑ ΚΑΙ ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΜΕ ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ Χ Ψ Ζ....
ο γαλλος εχει σεταρει παρα πολυ καλα το αμαξι στο θεμα ελατηρια αμορτισερ...στις λεπτομεριες ειναι που τα εκανε μπαχαλο ελεω και ελληνικων συνθηκων ασφαλτου βεβαια
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 10 Ιούλ 2007, 23:28:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Gourou suspension testing 2007 ©



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Επόμενη
Σελίδα 11 από 13

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,3801s (PHP: 87% - SQL: 13%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on