Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 22 Ιούν 2007, 12:12:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | Ναι θυμάμαι ότι 3-4 πόντοι διαφορά είναι το σωστό. |
Σε εμένα με τα σημεία αναφοράς που είχα πάρει (στην άκρη του μαρσπιέ που αρχίζει και στην άκρη που τελειώνει), η διαφορά ήταν 4 πόντους από το εμπρός μέρος με το πίσω.
Το ίδιο διατηρήθηκε και μετά το χαμήλωμα των 4,5 πόντων
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 22 Ιούν 2007, 12:19:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | Υπάρχουν κάποια όρια στο χαμήλωμα και στο σήκωμα και είναι ασφαλές να μην τα υπερβαίνουμε. |
Το έχω ξαναπεί και παλαιότερα, ότι σε ένα από τα Αγγλικά φόρουμ για 206 πάρα πολλοί λένε ότι το 206 βελτιώνεται πάρα πολύ οδηγικά όταν το χαμηλώσεις 1 πόντο μόνο πίσω.
Σκέφτομαι να το δοκιμάσω πάντως διότι σε οδηγικά θέματα θεωρώ τους Άγγλους πολύ "ψείρες" και πάρα πολύ αξιόπιστους σε αυτά που λένε.
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 22 Ιούν 2007, 12:23:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
χαρη αν θες να μειωσεις λιγο το παιξιμο του κωλου ναι χαμηλωσε το....
η μαμα διαφορα των 4+ποντων ειναι αρκετη...
παντως βαριεμαι να βρω τα ποστ μου ΑΛΛΑ ΠΟΙΟΣ ΚΟΠΑΝΙΟΤΑΝ ΓΙΑ ΤΑ ΜΙΣΕΛΕΝ ΠΡΙΝ ΚΑΝΑ ΔΥΟ ΣΕΛΙΔΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΙΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ???
ΟΕΟΕ???
αλεξ πανω απο 38 χλωμο το βλεπω να δουλευει.
επισης υπολογισε οτι με τετοιο καιρο και τετοια ζεστη γλυστρανε τα παντα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 22 Ιούν 2007, 12:32:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ultra-one έγραψε: | Miltellas έγραψε: | Υπάρχουν κάποια όρια στο χαμήλωμα και στο σήκωμα και είναι ασφαλές να μην τα υπερβαίνουμε. |
Το έχω ξαναπεί και παλαιότερα, ότι σε ένα από τα Αγγλικά φόρουμ για 206 πάρα πολλοί λένε ότι το 206 βελτιώνεται πάρα πολύ οδηγικά όταν το χαμηλώσεις 1 πόντο μόνο πίσω.
Σκέφτομαι να το δοκιμάσω πάντως διότι σε οδηγικά θέματα θεωρώ τους Άγγλους πολύ "ψείρες" και πάρα πολύ αξιόπιστους σε αυτά που λένε. |
Ναι αλλα εχε υποψη οτι αλλη ασφαλτο εχουν στην Αγγλια και αλλη εδω (η καλη προσφηση κριβει την υποστροφη).
Παντως αυτο που λες εχει καποια βαση. Μια φορα (οταν ειχα εντελος μαμα αναρτηση) που ειχα φορτωσει ενα 25κιλο σακο τσιμεντο στο πορτ-παγκαζ, ειχα παρατηρησει οτι ειχε γινει ουδετερο (σχεδον τελειο) σε συμπεριφορα.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 22 Ιούν 2007, 22:11:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ultra-one έγραψε: | Miltellas έγραψε: | Υπάρχουν κάποια όρια στο χαμήλωμα και στο σήκωμα και είναι ασφαλές να μην τα υπερβαίνουμε. |
Το έχω ξαναπεί και παλαιότερα, ότι σε ένα από τα Αγγλικά φόρουμ για 206 πάρα πολλοί λένε ότι το 206 βελτιώνεται πάρα πολύ οδηγικά όταν το χαμηλώσεις 1 πόντο μόνο πίσω.
Σκέφτομαι να το δοκιμάσω πάντως διότι σε οδηγικά θέματα θεωρώ τους Άγγλους πολύ "ψείρες" και πάρα πολύ αξιόπιστους σε αυτά που λένε. |
Όντως Χάρη το έχω προσέξει σε μένα. Γι αυτό και πρότεινα στον Αλέξανδρο το παρακάτω:
Miltellas έγραψε: | ...Γενικά προσπάθησε να κρατήσεις εργοστασιακές αναλογίες με το πολύ έναν πόντο χαμηλότερο τον κώλο αλλά σε καμία περίπτωση ψηλότερο. |
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baby_On_Board (Babis) Δραστήριο μέλος

206 Gti 1.6
Ένταξη: 23 Σεπ 2006 Δημοσιεύσεις: 215
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 23 Ιούν 2007, 09:26:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Mη ξεχνάμε όμως πως άλλο είναι η αλλαγή γεωμετρίας σε συγκεκριμένη
κατανομή βαρών και άλλο η αλλαγή ποσότητας και κατανομής βάρους.
rfactor |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 23 Ιούν 2007, 16:50:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν εννοείς ότι άλλο είναι να προσαρμόζουμε την ανάρτηση στην δεδομένη εργοστασιακή κατανομή του βάρους και άλλο είναι το να αλλάζουμε την κατανομή βάρους είτε για να "διορθώσουμε" αδυναμία της δεδομένης ανάρτησης είτε για να βελτιστοποιήσουμε την λειτουργία της, τότε μιλάς σωστά. Το ταυτόχρονο χαμήλωμα 3εκ εμπρός-πίσω είναι κυρίως αλλαγή γεωμετρίας (αν και δεν αποκλείεται κατά μία έννοια να ανακατανέμεται και το βάρος λόγω αλλαγής θέσης του ως προς το κέντρο περιστροφής), ενώ το κατέβασμα έναν επιπλέον πόντο στο πίσω μέρος σε σχέση με το εμπρός αποτελεί αλλαγή της κατανομής βάρους (και την αντιμετωπίζω περισσότερο σαν κίνηση βελτιστοποίησης παρά αδυναμίας ανάρτησης, αν και πάλι αυτό σηκώνει συζήτηση).
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baby_On_Board (Babis) Δραστήριο μέλος

206 Gti 1.6
Ένταξη: 23 Σεπ 2006 Δημοσιεύσεις: 215
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 23 Ιούν 2007, 19:57:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το περιέγραψες πολύ καλά.
Βέβαια έναυσμά μου ήταν η αφαίρεση της ρεζέρβας,που το σήκωμα
ενα πόντο που επιφέρει περίπου ή κατι λιγότερο, δεν ειναι το ίδιο με το να
σηκώσουμε το αυτοκίνητο ενα πόντο.
Πάντως η αλλαγή στο ύψος ενός εκ των 2 τροχών μόνο, εκτός από αλλαγή
στη κατανομή επιφέρει και μεγαλύτερη αλλαγή ως προς το κέντρο
περιστροφής αν δεν κάνω λάθος(ή όχι..?)
rfactor |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 03 Ιούλ 2007, 22:07:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και επειδή θα γίνει εργασία στα μπροστινά αμορτισέρ και είναι καλή ευκαιρία...
Αξίζει τον κόπο να μπούνε 2 top mount της Peugeot Sport?
Κωδικούς/τιμές έχουμε ή να ενοχλήσω τον Γκαγκαστάθη?
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 03 Ιούλ 2007, 22:10:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | ή να ενοχλήσω τον Γκαγκαστάθη? |
Aυτο ειναι το καλυτερο Σταυρο.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 04 Ιούλ 2007, 07:58:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ta τοπ μαουντ της πεζο σπορτ νομιζω ειναι ιδια με τα μαμα...
αλλα επισης νομιζω οτι τα εχει πιο φτηνα απο πεζο μαμα
ο γκαγκα....
κονδωρα ξεχνα το
γκαγκασταθη το μονο πες του οτι εισαι φιλος του παναγιωτη σκαρμεα με το 206 απο αθηνα...εχω ειδικη μεταχειριση
και κοιτα πρωτα τιμες στα σαιτ...εγω συνηθως οσο λεει εκει τα παιρνω... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 04 Ιούλ 2007, 11:06:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μισό λίγο:
Αν είναι ίδια με τα μαμά, ποιός ο λόγος να βαπτιστούνε "Peugeot Sport"?
Αν είναι τα ίδια με τα μαμά, γιατί να μπώ στον κόπο να τα αλλάξω?
Μήπως τελικά ο γυαλός έχει πάρει πολλή κλίση?
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 04 Ιούλ 2007, 17:22:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
γιατι τα ψαλιδια της πεζο σπορτ για το 206 rc gr.N που ειναι ιδια με τα μαμα και εχουν μολις 75 ευρω πως το κρινεις?
την εμπρος 22αρα του 1.6 που ειναι ιδια με 206sw Και ειναι πιο ακριβη πως το βλεπεις?
γενικα οπως εχει σχολιαστει και παλια εχει τη ταση να βγαζει ανταλλακτικα μεγαλυτερων μοντελων για βελτιωτικα της |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 04 Ιούλ 2007, 17:52:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
tsekare to με ντινο...
κατα 99% ειναι ιδια αν θυμαμαι καλα που το συζηταγαμε και δεν αξιζει...εκτος αν ειναι πιο φτηνα απο μαμα...
επισης αν μιλησετε πες του οτι ο παναγιωτης ακομα παλευει να βαλει τη τρομπα φρενων και τελικα θελει και παγουρακι....  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 04 Ιούλ 2007, 18:12:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
2310323000 ντινοοοοοοος
ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ!
(πιο πμ ολη η ελλαδα απο εκει αγοραζει ) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 10 Ιούλ 2007, 21:52:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
λοιπον τις τελευταιες μερες κυκλοφορω με μαμα εμπρος αναρτηση...
δηλαδη ειμαι εμπρος καραμαμα μετα τελειωμενα αμορτισερ του παπιου και 22αρα αντιστρεπτικη και το αμαξι κατσικι
ααα και το μπλοκε
πισω χαμηλωμενο με 22αρες ραδβους 22αρα αντιστρεπτικη και τα απλα πεζο σπορτ
το αμαξι συνεχιζει να στριβει μια χαρα.
βεβαια η μουρη ειναι αρκετα ασαφης και χαζευει μεχρι αηδιας αλλα αν την εμπιστευτεις και πατησεις ελεω μπλοκε το αμαξι θα μεινει στη τροχια του και θα στριψει με πολλα χλμ...βεβαια αν κανει το τσικ και φυγει ειναι χαρος...
το θεμα ειναι οτι τραγικο δεν ειναι ουτε και σε προιδεαζει να μην πιεσεις...
ο λογος για μενα? Ο ΚΩΛΟΣ...
ο κωλος ειναι τοσο σωστος και καλος στις αντιδρασεις του και σε κανει να το εμπιστευεσαι τοσο πολυ πισω το αμαξι που απλα πιεζεις παιζοντας με τα ορια της μουρης... πριν ποτε με μαμα σεταπ δεν το ειχα κανει αυτο.
και τωρα καταλαβα καλυτερα το γιατι. ειναι τοσο κακη η ρυθμιση και η ασαφεια του πισω μερους που υποσεινηδητα παρασερνει τον οδηγο να κοβει ρυθμο...
στο δικο μου μπορει να ειναι πιο απολυτος ο κωλος απο τη μαμα μουρη τωρα αλλα ποτε δε με φοβιαε...ενω η μουρη οταν ξεκολλησει ειναι ωχ παναγια μου.......
για αυτο λοιπον το ξαναλεω για χιλιοστη φορα...ΦΤΙΑΞΤΕ ΤΟ ΚΩΛΟ ΠΡΩΤΑ ΚΑΙ ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΜΕ ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ Χ Ψ Ζ....
ο γαλλος εχει σεταρει παρα πολυ καλα το αμαξι στο θεμα ελατηρια αμορτισερ...στις λεπτομεριες ειναι που τα εκανε μπαχαλο ελεω και ελληνικων συνθηκων ασφαλτου βεβαια |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|