Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
BTS (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!
Λουλακί Κατερπίλαρ
Ένταξη: 30 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1148
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Δεκ 2002, 14:57:23 Θέμα δημοσίευσης: Re: προσοχη |
|
|
danielos έγραψε: | ...τα πισω ειναι και με αεριο ακριβως για να ειναι πιο σκληρα απο τα μπροστα διοτι σε εμας δεν εχει πισω ελατηρια και αν τα εβγαζε μονο λαδιου θα ηταν υπερβολικα μαλ**α.μπροστα τα ελατηρια ειναι αυτα που εχουν αναλαβει το εργο της επαναφορας του αμορτισερ στην αρχικη του θεση και για αυτο το τελειο θα ηταν να συνδιαστουν με σκληρα ελατηρια καλη ωρα οπως τα eibach.!!!!! |
File danielo xoris elatiria piso, ti epanaferei to amortiser;
Autos pou sta eipe auta, ta exei mperdepsei ligo (eos para poli tha elega...).
Kai vevaia exei elatiria, me tin morfi ravdon strepsis (prosoxi, den milao gia tis antistreptikes, allo pragma aftes) kai auto eini koini gnosi olon. I ravdos strepsis kanei tin idia douleia me ena elatirio. Afta pros to paron, an arxiso na eksigo pios o rolos tuo amortiser kai poios tou elatiriou kindinevo na xaraktiristo grafikos...
Sorry gia ta greeklish.
www.euphemus.eu |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Δεκ 2002, 03:50:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Προφανώς στον Ντανιέλο του είπαν ότι επειδή δεν αλλάζουν τις ράβδους στρέψης στα 206 όταν αλλάζουν τα ελατήρια μπροστά, οι κατασκευαστές όπως η Koni φτιάχνει τα πίσω αμορτισέρ αναλογικά με τα μανίσια σκληρότερα σε σχέση με τα εμπρός έτσι ώστε να αντισταθμιστεί η διαφορά σκληρότητας των εμπρός βελτιωτικών ελατηρίων με τις πίσω μανίσιες ράβδους στρέψης.
BTS, μη φοβάσαι ότι θα φανείς γραφικός. Στο δικό μας Forum δεν λέγονται γραφικοί όσοι εξηγούν, ερμηνεύουν ή συμβουλεύουν, όντας γνωρίζοντας΄(ή έστω μισογνωρίζοντας) κάποια παραπάνω πράγματα για το αυτοκίνητο ή την οδήγηση. Έτσι γίνεται διάλογος, λύνονται απορίες, επεκτείνονται θέματα και έτσι βελτιωνόμαστε όλοι ανεξαιρέτως, παλιοί και νέοι, γνώστες και μη, έμπειροι και άπειροι.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
XASOS Νέος χρήστης
ΒMW 525
Ένταξη: 10 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 86
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Ιαν 2003, 14:01:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: | XS έγραψε: |
Με όλο το σεβασμό δεν ισχύει αυτό. Οι συντελεστές αεροδυναμικής που δείχνουν τη φόρτιση στον κάθετο άξονα του αυτοκινήτου θα δείχνουν προς την οροφή του αντί να δείχνουν το πάτωμά του. Όσο περισσότερο θα τρέχεις, τόσο θα ελαφρώνει το μπροστινό μέρος το οποίο -ανεξαρτήτως άξονα κίνησης- είναι και κατευθυντήριο. Αποτέλεσμα, αδυναμία ελιγμού σε μεγάλες ταχύτητες και σε extreme καταστάσεις... άσε καλύτερα.
|
Σίγουρα έχεις δίκιο!
Το ανέφερα διότι θυμάμαι καλά ότι τα πισωκίνητα έχουν από το ίδιο ύψος μπρος - πίσω έως πίσω χαμηλότερα και αυτό γιατί κατά την κίνηση των πίσω τροχών που σπρώχνουν (αντί για τους μπροστά που τραβάνε) το μπροστινό μέρος συμπιέζεται. Βεβαια στις μεγάλες ταχύτητες η αεροδυναμική έχει τον πρώτο λόγο μια και οι δυνάμεις που ασκούνται από τους κινητήριους τροχούς είναι μικρές σε σχέση με τις υπόλοιπες οπότε σαφώς και αντισταθμίζονται τα πράγματα (για την ακρίβεια έρχονται στην αρχική τους θέση)
ΟΚ μάλλον έχεις δίκιο, αναγνωρίζω το λάθος μου μια και δεν έχω ασχοληθεί πραγματικά με πισωκούνα (κακώς - κάκιστα) και ζητάω συγνώμη για την μ@λ@κ!@ που είπα!
XS έγραψε: | Θυμάστε τι είχε γίνει με μια Mercedes στo Le Man πριν λίγα χρόνια που μια ριπή αέρα την γύρισε τούμπα; |
Υπάρχει και σε βιντεάκι (mpeg) και είναι εκπληκτικό έως τραγικό! |
Επειδή είμαι κάτοχος ενοσ ΒΜW 525 ξέρω ότι οι περισσότερες εταιρίες αμορτισέρ προτείνουν μεγαλύτερο χαμήλωμα μπροστά. έτσι ΄στα πολλά χ.α.ω. με την ανύψωση του μπροστινού μέρους το αμάξι έρχεται στην ευθεία του...Επίσης κατά την κίνηση οι πίσω τροχοί συμπιέζονται είτε είναι μπρστινοκίνητο είτε πισωκίνητο το αμάξι. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Ιαν 2003, 14:23:39 Θέμα δημοσίευσης: Re: προσοχη |
|
|
christhehealer έγραψε: | pezomania έγραψε: | Τα αμορτισέρ μου χρειάζονται επειγόντος αλλαγή και ένα από τα αμορτισέρ που θα ήθελα να βάλω είναι όντως τα koni. Σε παρακαλώ πές μου από που τα πήρες και πόσο σου κόστισαν (για να αρχίσω τις οικονομίες ) |
GEO, εγώ είχα βρει τα KONI κίτρινα Sport ρυθμιζόμενα 600E. O Vini τα είχε βρει 170.000 αλλά δεν ξέρω εάν μιλούσε για τα ίδια. |
Chris Ο Ντανιέλος τα πήρε 340euro εσύ τα βρήκες 600euro και ο Νίκος 500euro! Ωραία
Αρχίζω λοιπόν και εγώ το ψάξιμο και περιμέντε την 4η εναλλακτική
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Tomcat (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1400 QS (V8) 55,927 kW+
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1188 Τόπος: Αθήνα-Καλλιθέα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Ιαν 2003, 15:31:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
XASOS έγραψε: | Sidobre έγραψε: | XS έγραψε: |
Με όλο το σεβασμό δεν ισχύει αυτό. Οι συντελεστές αεροδυναμικής που δείχνουν τη φόρτιση στον κάθετο άξονα του αυτοκινήτου θα δείχνουν προς την οροφή του αντί να δείχνουν το πάτωμά του. Όσο περισσότερο θα τρέχεις, τόσο θα ελαφρώνει το μπροστινό μέρος το οποίο -ανεξαρτήτως άξονα κίνησης- είναι και κατευθυντήριο. Αποτέλεσμα, αδυναμία ελιγμού σε μεγάλες ταχύτητες και σε extreme καταστάσεις... άσε καλύτερα.
|
Σίγουρα έχεις δίκιο!
Το ανέφερα διότι θυμάμαι καλά ότι τα πισωκίνητα έχουν από το ίδιο ύψος μπρος - πίσω έως πίσω χαμηλότερα και αυτό γιατί κατά την κίνηση των πίσω τροχών που σπρώχνουν (αντί για τους μπροστά που τραβάνε) το μπροστινό μέρος συμπιέζεται. Βεβαια στις μεγάλες ταχύτητες η αεροδυναμική έχει τον πρώτο λόγο μια και οι δυνάμεις που ασκούνται από τους κινητήριους τροχούς είναι μικρές σε σχέση με τις υπόλοιπες οπότε σαφώς και αντισταθμίζονται τα πράγματα (για την ακρίβεια έρχονται στην αρχική τους θέση)
ΟΚ μάλλον έχεις δίκιο, αναγνωρίζω το λάθος μου μια και δεν έχω ασχοληθεί πραγματικά με πισωκούνα (κακώς - κάκιστα) και ζητάω συγνώμη για την μ@λ@κ!@ που είπα!
XS έγραψε: | Θυμάστε τι είχε γίνει με μια Mercedes στo Le Man πριν λίγα χρόνια που μια ριπή αέρα την γύρισε τούμπα; |
Υπάρχει και σε βιντεάκι (mpeg) και είναι εκπληκτικό έως τραγικό! |
Επειδή είμαι κάτοχος ενοσ ΒΜW 525 ξέρω ότι οι περισσότερες εταιρίες αμορτισέρ προτείνουν μεγαλύτερο χαμήλωμα μπροστά. έτσι ΄στα πολλά χ.α.ω. με την ανύψωση του μπροστινού μέρους το αμάξι έρχεται στην ευθεία του...Επίσης κατά την κίνηση οι πίσω τροχοί συμπιέζονται είτε είναι μπρστινοκίνητο είτε πισωκίνητο το αμάξι. |
Καταρχήν συνηθίζεται το πίσω μέρος να αφήνεται ψηλότερα και όχι το μπροστινό χαμηλότερα! (Ελπίζω να πιάνεις τι εννοώ)
Αυτό γίνεται για τους εξής λόγους : Στην περίπτωση που στο αυτοκίνητο μπει το μέγιστο πλήθος ατόμων (5) να μην κάτσει περισσότερο από την οριζοντίωση!Σε αντίθετη περίπτωση το πίσω μέρος θα έμπαινε υπερβολικά μέσα στους θόλους και η δομική επιβάρυνση του μπροστινού τμήματος κατά την κίνηση θα ήταν ιδιαίτερα μεγάλή.
Επίσης δημιουργώντας μια κλίση στο αυτοκίνητο μειώνεις κάπως την επίδραση του φαινομένου Bernulli που είναι και ο βασικός παράγων αστάθειας στις υψηλές ταχύτητες.Αυτό συμβαίνει διότι ο αεράς δεν έχει ομαλή ροή σε όλο το μήκος του αυτοκινήτου με αποτέλεσμα να δημιουργούνται δίνες στην περιοχή του πίσω τζαμιού.Με το φαινόμενο Bernulli ο αέρας ουσιαστικά ρουφάει το αυτοκίνητο προς τα επάνω και για αυτό παρουσιάζεται αυτή η αστάθεια ,οπότε παρενοχλώντας την ομαλή ροή ελλατώνεις και το "ρούφηγμα - υποπίεση" του αέρα (Αυτός άλλωστε είναι και ο ρόλος των αεροτομών)!!!!!!!
Το μείων αυτής της ενέργειας είναι ή μεγαλύτερη προβαλώμενη επιφάνεια = αυξηση αεροδυναμικού συντελεστή= μικρότερες τελικές , τα φώτα θέλουν ρύθμισμα (το έκανα πριν δυο βδομάδες γιάτι δεν πήγαινε άλλο η κατάσταση) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
XASOS Νέος χρήστης
ΒMW 525
Ένταξη: 10 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 86
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 18 Ιαν 2003, 15:58:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Tomcat έγραψε: |
Καταρχήν συνηθίζεται το πίσω μέρος να αφήνεται ψηλότερα και όχι το μπροστινό χαμηλότερα! (Ελπίζω να πιάνεις τι εννοώ)
Αυτό γίνεται για τους εξής λόγους : Στην περίπτωση που στο αυτοκίνητο μπει το μέγιστο πλήθος ατόμων (5) να μην κάτσει περισσότερο από την οριζοντίωση!Σε αντίθετη περίπτωση το πίσω μέρος θα έμπαινε υπερβολικά μέσα στους θόλους και η δομική επιβάρυνση του μπροστινού τμήματος κατά την κίνηση θα ήταν ιδιαίτερα μεγάλή.
Επίσης δημιουργώντας μια κλίση στο αυτοκίνητο μειώνεις κάπως την επίδραση του φαινομένου Bernulli που είναι και ο βασικός παράγων αστάθειας στις υψηλές ταχύτητες.Αυτό συμβαίνει διότι ο αεράς δεν έχει ομαλή ροή σε όλο το μήκος του αυτοκινήτου με αποτέλεσμα να δημιουργούνται δίνες στην περιοχή του πίσω τζαμιού.Με το φαινόμενο Bernulli ο αέρας ουσιαστικά ρουφάει το αυτοκίνητο προς τα επάνω και για αυτό παρουσιάζεται αυτή η αστάθεια ,οπότε παρενοχλώντας την ομαλή ροή ελλατώνεις και το "ρούφηγμα - υποπίεση" του αέρα (Αυτός άλλωστε είναι και ο ρόλος των αεροτομών)!!!!!!!
Το μείων αυτής της ενέργειας είναι ή μεγαλύτερη προβαλώμενη επιφάνεια = αυξηση αεροδυναμικού συντελεστή= μικρότερες τελικές , τα φώτα θέλουν ρύθμισμα (το έκανα πριν δυο βδομάδες γιάτι δεν πήγαινε άλλο η κατάσταση) |
Βασικά πιστεύω ότι το βασικό πρόβλημα στα πολλά χιλιόμετρα είναι η άνωση που ασκείτε στο αμάξι λόγω της μεγάλης ποσότητας αέρα που περνάει από το κάτω μέρος του αυτοκινήτου. έτσι το αμάξι 'ελαφρώνει". για να αντισαθμίσουν την άνωση χρησιμοποιούν ις αεροτομές.το φαινόμενο Βernoulli αν και υφίσταται παίζει δευτερέυοντα ρόλο και δεν μπορεί να επηρεάσει σημαντικά τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Τέλος δεν είμαι σίγουρος αν χαλάει η αεροδυναμική του αυτοκινήτου. δεν παίζει μόνο ρόλο η προβαλώμενη επιφάνεια αλλά και η ροή αέρος γύρω από το αμάξι επομένως αν δεν μπεί σε αεροδυναμική σύραγγα μόνο εικασίες γίνονται.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 25 Φεβ 2003, 00:26:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όση μεγαλύτερη μετωπική επιφάνεια έχει ένα στερεό (συμπεριλαμβανομένων των αυτοκινήτων ), τόσο πιο αυξημένη είναι και η αντίστασή του στον αέρα (τα δυο μεγέθη συνδέονται γραμμικά). Αυτό ισχύει.
Τώρα για το ύψωμα του πίσω μέρους δεν μπορώ να το εξηγήσω βάσει αεροδυναμικής. Αν μπορεί κάποιος να εξηγήσει πιο εμπεριστατωμένα πως το φαινόμενο του bernoulli λαμβάνει χώρα κάτω απο το αυτοκίνητο. Πάντως νομίζω πως με το ύψωμα του πίσω μέρους χειροτερεύει η κατάσταση, αφού παρατηρείται αύξηση της πίεσης του αέρα, κάτι που οδηγεί σε αποσταθεροποίηση.
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Δημήτριος στις Παρ 28 Φεβ 2003, 17:55:29, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
1.1 i love you (Γιάννης) Δραστήριο μέλος
C3 1.6 Elegance
Ένταξη: 06 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 233 Τόπος: Πόρτο-Ράφτη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 25 Φεβ 2003, 01:12:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τελικά οι γνώσεις σας στα θέματα ανάρτησης είναι καταπληκτικές Επειδή όμως εύκολα μπορεί κάποιος που τα διαβάζει όλα αυτά να μπερδευτεί, δε θα ήταν καλό, προκειμένου να ρισκάρει να πετάξει τα λεφτά του άδικα, να κάνει μια επίσκεψη στη Peugeot Sport Εγώ πάντως το σκέφτομαι σοβαρά Κάποια γνώμη πάνω σ αυτό το θέμα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Tomcat (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1400 QS (V8) 55,927 kW+
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1188 Τόπος: Αθήνα-Καλλιθέα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 25 Φεβ 2003, 01:19:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εξαρτάται από τα πόσα χρήματα έχεις σκοπό να διαθέσεις! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
1.1 i love you (Γιάννης) Δραστήριο μέλος
C3 1.6 Elegance
Ένταξη: 06 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 233 Τόπος: Πόρτο-Ράφτη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 25 Φεβ 2003, 01:42:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Tomcat έγραψε: | Εξαρτάται από τα πόσα χρήματα έχεις σκοπό να διαθέσεις! | Ανεξάρτητα απο αυτό, σα λύση αυτό που προανέφερα, πως σας φαίνεται :Θα είναι σωστές οι επεμβάσεις της Peugeot Sport :Εχει κάποιος απο εδω μέσα φτιάξει την ανάρτησή του εκεί; Αν όχι γιατί; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
konstantinos Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 (8V) XΤ (1999)
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 918 Τόπος: Μελίσσια
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 25 Φεβ 2003, 09:23:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
1.1 i love you έγραψε: | Θα είναι σωστές οι επεμβάσεις της Peugeot Sport :Εχει κάποιος απο εδω μέσα φτιάξει την ανάρτησή του εκεί; Αν όχι γιατί; |
Προσωπικά δεν την επέλεξα, διότι στη χρονική στιγμή (Φεβρουάριος 2000) που έκανα την αλλαγή (της ανάρτησης) δεν υπήρχαν εν γένει λύσεις για το 206. Αν και έκανα τότε επίσκεψη στο κατάστημά τους (PTS) η απάντηση ήταν διφορούμενη και με πάρα πολλά υπονοούμενα(δεν θα τα αναφέρω). Σίγουρα, ΤΩΡΑ θα υπάρχουν λύσεις για το 206 γενικά (σε όλα τα μοντέλα) αλλά η περιφερειακή αγορά θα είναι ένα βήμα μπροστά λόγω της τιμής/απόδοσης.
Τελικά... θα πάει κανείς απο τον Μπάκα???!!!???
http://www.bakas.gr/
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!
CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 25 Φεβ 2003, 09:43:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οταν σκληρηνουμε μπροστα πρεπει να σκληρηνουμε και πισω γιατι αλλιως ειναι λαθος.Επειδη ομως οι ραβδοι στρεψεος ειναι ακριβοι οι περισοτεροι δεν τις αλλαζουν.Οντως αν χαμηλωσουμε παρα πολυ δεν δουλευει η αναρτηση σε διαδρομη οποτε ειναι μονο για εμφανιση.Απο εκει και περα επειδη δεν μπορουμε να εχουμε 10 τυπους αναρτησεις και να τις δοκιμαζουμε λογο χρηματων,και επειδη δεν ειμαστε ειδικοι για να βγαλουμε συμπερασματα για το πως πρεπει να στηθει ενα αμαξι,γιαυτο καλο θα ειναι να επιλεγουμε ετοιμες λυσεις που δοκιμασαν αλλοι για μας και μεσα απο τους αγωνες.Και επειδη στην περιπτωση μας εχουμε τον καλυτερο γι αυτην την δουλεια (ξερετε τι εννοω οι περισοτεροι),,για να μην πεταμε τα χρηματα μας απο εδω και απο εκει,η λυση ειναι μια.....PEUGEOTSPORT
Οσοι στηνουν αμαξια περνανε ωρες δοκιμων,κατι που δεν μπορει να κανει ο οποιοσδηποτε απο εμας
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Φεβ 2003, 07:30:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το κεφάλαιο ανάρτηση έχει αντικειμενικούς κανόνες και υποκειμενικές επιλογές και εκτιμήσεις. Ό,τι προτείνει η Peugeot-Sport είναι αδιαμφισβήτητα άριστη έως κορυφαία επιλογή. Και ακριβή (όχι η ακριβότερη).
Από κει και πέρα το θέμα είναι τελείως υποκειμενικό. Για παράδειγμα η Peugeot-Sport απευθύνεται σε οδηγούς που κατέχουν το άθλημα. Οι υπόλοιποι το πιθανότερο να μην καταλάβουν διαφορές ώστε να εκτιμήσουν σωστά.
Πρόσφατα με ρώτησε ένας φίλος με βελτιωμένο Rallye: "Οδήγησε το αμάξι μου ένας με εμπειρία σε αγωνιστικά αυτοκίνητα και μου είπε ότι πετάει πολύ 'κώλο'. Πώς μπορώ να μειώσω την υπερστροφή;"
Λύση υπάρχει μεν, αλλά τελικά υπάρχει πράγματι πρόβλημα; Για μένα η υπερστροφή είναι πάγιος κανόνας. Για τον (έμπειρο) οδηγό που δοκίμασε το Rallye όμως η υπερστροφή προφανώς θεωρείται μπελάς. Η ουσία όμως είναι να εντοπίσει το πρόβλημα ο οδηγός του συγκεκριμένου αυτοκινήτου και όχι άλλοι οδηγοί, αλλιώς στην ουσία δεν υπάρχει πρόβλημα.
Συμπερασματικά θα πω κάτι που δεν έχω ξαναπεί και είναι αποτέλεσμα του συνεχούς προβληματισμού που έχω γι αυτό το θέμα μέσα και έξω από το Forum, και που θα σας το πει και οποιοσδήποτε σοβαρός οδηγός αγώνων: "Εάν δεν έχετε πρόβλημα με την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου σας, μην προχωράτε σε βελτίωση ανάρτησης, κακό θα κάνετε, καλό δεν θα κάνετε."
Κι αν έχουν πρόβλημα οι άλλοι με την ανάρτησή σας δεν θα οδηγούν αυτοί το αυτοκίνητό σας!
Προχωράτε σε οποιαδήποτε βελτίωση μόνο εάν πράγματι έχετε εντοπίσει συγκεκριμένες αιτίες που να σας ωθούν στην βελτίωση. Εάν χρειάζεται να ρωτήσετε άλλον για το αν χρειάζεται το αμάξι σας βελτίωση και που, τότε δεν χρειάζεται βελτίωση το αυτοκίνητο, αλλά εσείς. Βελτιώστε αφού πρώτα βελτιωθείτε. Όταν δεν σας αρκεί αυτό που έχετε, τότε εντοπίζετε το αίτιο και βελτιώνετε.
Αν θέλετε μπορώ να τεκμηριώσω περισσότερο για το ότι, η βελτίωση που γίνεται χωρίς να χρειάζεται όχι μόνο δεν ωφελεί αλλά βλάπτει κιόλας.
Νίκο συμφωνείς;
Για την ώρα ας μην σας κουράσω περισσότερο.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
danielos (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος
106 Rallye
Ένταξη: 02 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 400
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Φεβ 2003, 08:41:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | Το κεφάλαιο ανάρτηση έχει αντικειμενικούς κανόνες και υποκειμενικές επιλογές και εκτιμήσεις. Ό,τι προτείνει η Peugeot-Sport είναι αδιαμφισβήτητα άριστη έως κορυφαία επιλογή. Και ακριβή (όχι η ακριβότερη).
Από κει και πέρα το θέμα είναι τελείως υποκειμενικό. Για παράδειγμα η Peugeot-Sport απευθύνεται σε οδηγούς που κατέχουν το άθλημα. Οι υπόλοιποι το πιθανότερο να μην καταλάβουν διαφορές ώστε να εκτιμήσουν σωστά.
Πρόσφατα με ρώτησε ένας φίλος με βελτιωμένο Rallye: "Οδήγησε το αμάξι μου ένας με εμπειρία σε αγωνιστικά αυτοκίνητα και μου είπε ότι πετάει πολύ 'κώλο'. Πώς μπορώ να μειώσω την υπερστροφή;"
Λύση υπάρχει μεν, αλλά τελικά υπάρχει πράγματι πρόβλημα; Για μένα η υπερστροφή είναι πάγιος κανόνας. Για τον (έμπειρο) οδηγό που δοκίμασε το Rallye όμως η υπερστροφή προφανώς θεωρείται μπελάς. Η ουσία όμως είναι να εντοπίσει το πρόβλημα ο οδηγός του συγκεκριμένου αυτοκινήτου και όχι άλλοι οδηγοί, αλλιώς στην ουσία δεν υπάρχει πρόβλημα.
Συμπερασματικά θα πω κάτι που δεν έχω ξαναπεί και είναι αποτέλεσμα του συνεχούς προβληματισμού που έχω γι αυτό το θέμα μέσα και έξω από το Forum, και που θα σας το πει και οποιοσδήποτε σοβαρός οδηγός αγώνων: "Εάν δεν έχετε πρόβλημα με την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου σας, μην προχωράτε σε βελτίωση ανάρτησης, κακό θα κάνετε, καλό δεν θα κάνετε."
Κι αν έχουν πρόβλημα οι άλλοι με την ανάρτησή σας δεν θα οδηγούν αυτοί το αυτοκίνητό σας!
Προχωράτε σε οποιαδήποτε βελτίωση μόνο εάν πράγματι έχετε εντοπίσει συγκεκριμένες αιτίες που να σας ωθούν στην βελτίωση. Εάν χρειάζεται να ρωτήσετε άλλον για το αν χρειάζεται το αμάξι σας βελτίωση και που, τότε δεν χρειάζεται βελτίωση το αυτοκίνητο, αλλά εσείς. Βελτιώστε αφού πρώτα βελτιωθείτε. Όταν δεν σας αρκεί αυτό που έχετε, τότε εντοπίζετε το αίτιο και βελτιώνετε.
Αν θέλετε μπορώ να τεκμηριώσω περισσότερο για το ότι, η βελτίωση που γίνεται χωρίς να χρειάζεται όχι μόνο δεν ωφελεί αλλά βλάπτει κιόλας.
Νίκο συμφωνείς;
Για την ώρα ας μην σας κουράσω περισσότερο. |
μιλτ το θεμα ειναι οτι και τον ιδιο τον οδηγο μπορει να μην τον ικανοποιει το στησιμο του αυτοκινητου απο ενα σημειο και μετα και να θελει να αλλαξει κατι το οποιο εχει αντιληφθει και τον ενοχλει οταν εμφανιζεται σε μεγαλο βαθμο(οπως για παραδειγμα η υπερστροφη).τωρα αν καποιος θελει να κρατησει το αυτοκινητο του υπερστροφικο ειναι πολυ λογικο και αποδεκτο.εγω πιστευω και συμφωνω οτι η ρυθμιση εχει να κανει με το προσωπικο στυλ του εκαστοτε οδηγου!ελα ομως που καμια φορα συμπιπτει με καποιου αλλου!!!
ο ραλλος αγριεμενος οσο ποτε!!!!!!!!!!
142 αλογα στον τροχο ειναι............
.....ΠΡΟΚΛΗΣΗ..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Rally (Γιάννης) Μέλος
106 RALLYE 16v
Ένταξη: 15 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 138 Τόπος: Καλλιθεα-Αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Φεβ 2003, 09:35:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | Το κεφάλαιο ανάρτηση έχει αντικειμενικούς κανόνες και υποκειμενικές επιλογές και εκτιμήσεις. Ό,τι προτείνει η Peugeot-Sport είναι αδιαμφισβήτητα άριστη έως κορυφαία επιλογή. Και ακριβή (όχι η ακριβότερη).
Από κει και πέρα το θέμα είναι τελείως υποκειμενικό. Για παράδειγμα η Peugeot-Sport απευθύνεται σε οδηγούς που κατέχουν το άθλημα. Οι υπόλοιποι το πιθανότερο να μην καταλάβουν διαφορές ώστε να εκτιμήσουν σωστά.
Πρόσφατα με ρώτησε ένας φίλος με βελτιωμένο Rallye: "Οδήγησε το αμάξι μου ένας με εμπειρία σε αγωνιστικά αυτοκίνητα και μου είπε ότι πετάει πολύ 'κώλο'. Πώς μπορώ να μειώσω την υπερστροφή;"
Λύση υπάρχει μεν, αλλά τελικά υπάρχει πράγματι πρόβλημα; Για μένα η υπερστροφή είναι πάγιος κανόνας. Για τον (έμπειρο) οδηγό που δοκίμασε το Rallye όμως η υπερστροφή προφανώς θεωρείται μπελάς. Η ουσία όμως είναι να εντοπίσει το πρόβλημα ο οδηγός του συγκεκριμένου αυτοκινήτου και όχι άλλοι οδηγοί, αλλιώς στην ουσία δεν υπάρχει πρόβλημα.
Συμπερασματικά θα πω κάτι που δεν έχω ξαναπεί και είναι αποτέλεσμα του συνεχούς προβληματισμού που έχω γι αυτό το θέμα μέσα και έξω από το Forum, και που θα σας το πει και οποιοσδήποτε σοβαρός οδηγός αγώνων: "Εάν δεν έχετε πρόβλημα με την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου σας, μην προχωράτε σε βελτίωση ανάρτησης, κακό θα κάνετε, καλό δεν θα κάνετε."
Κι αν έχουν πρόβλημα οι άλλοι με την ανάρτησή σας δεν θα οδηγούν αυτοί το αυτοκίνητό σας!
Προχωράτε σε οποιαδήποτε βελτίωση μόνο εάν πράγματι έχετε εντοπίσει συγκεκριμένες αιτίες που να σας ωθούν στην βελτίωση. Εάν χρειάζεται να ρωτήσετε άλλον για το αν χρειάζεται το αμάξι σας βελτίωση και που, τότε δεν χρειάζεται βελτίωση το αυτοκίνητο, αλλά εσείς. Βελτιώστε αφού πρώτα βελτιωθείτε. Όταν δεν σας αρκεί αυτό που έχετε, τότε εντοπίζετε το αίτιο και βελτιώνετε.
Αν θέλετε μπορώ να τεκμηριώσω περισσότερο για το ότι, η βελτίωση που γίνεται χωρίς να χρειάζεται όχι μόνο δεν ωφελεί αλλά βλάπτει κιόλας.
Νίκο συμφωνείς;
Για την ώρα ας μην σας κουράσω περισσότερο. |
συμφωνω απολυτα, απλα μερικες υπαρχει και το αντικειμενικα καλυτερο που μπορει να μην το εχουμε 'αναλακυψει ' ως αναγκη μεχρι να οδηγησουμε ας πουμε κατι καλυτερο.ο ορος βελτιωση σημαινει πολλα περισσοτερα, σημαινει βελτιωση αναρτησης αρα κατι καλυτερο που μπορει να συνεπαγεται με βελτιωση εκτος απο οδικης συμπεριφορας και της ικανοτητας του οδηγου. θα συμπληρωνα λοιπον, στην αποψη σου να προχωραμε σε μια βελτιωση μονο οταν εχουμε εντοπισει καποιες συγκεκριμενες αιτιες για την βελτιωση αυτη, να προχωραμε σε μια βελτιωση οταν ειμαστε ετοιμοι να περασουμε στο επομενο σταδιο. τι εννοω? ασ πουμε ποιος ο λογος να κανεις μηχανικη μετατροπη στο αμαξι σου πχ, σε ενα ραλακι να το κανεις 160μ αλογα, αν δεν εχεις φτασει στο σημειο να στριβεις τα 120???
SPEED AND TURN!!!
DO YOU SPEAK RALLYE??? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!
CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Φεβ 2003, 14:04:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μιλτο ειμαι κατα 1000% συμφωνος μαζι σου και ολα αυτα που λες εχουν ουσια.Εδω ομως οι λιγοι θα συμφωνησουν μαζι μας.Το θεμα ειναι οτι κατα κυριο κανονα οι περισοτεροι πειραζουν μονο για να λενε πειραξα παρα γιατι το χρειαζωντε και πρεπει.Αυτο ειναι και το κακο
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
GIANNIS206 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
207 RC
Ένταξη: 07 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1168 Τόπος: Σέρρες
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Φεβ 2003, 15:13:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγώ έχω το αυτοκίνητο 2 χρόνια ξαι έχω σκεφτεί πάρα πολλές φορές να πειράξω την ανάρτησή του!!Ξυνόμουνα πάρα πολύ αλλά επειδή έχω γνωστούς που έχουν αγωνιστικό μου έλεγαν συνέχεια να μην το πειράξω.Εγώ όμως τους έφαγα τα αυτιά και μου υποσχέθηκαν το εξής:Με τον έναν να πάμε στην πίστα των Σερρών με τα 206 μας(έχει το GT)και να δούμε μαζί οδηγώντας τα και τα δύο τις διαφορές τους αλλά και το τι θέλω και τι όχι!!Ο άλλος μου είπε ότι πρώτα θα με μάθει να "οδηγώ"με το 206RALLYE ναι καλά ακούτε και μετά να "πειράξω"!! Έτσι περιμένω αλλά θα ξεκινήσω σύντομα!!!
Μίλτο συμφωνώ απόλυτα με αυτά που λες!!Άραγε μπορούμε να εξαντλήσουμε την ανάρτηση του αυτοκινήτου μας ή το χαμηλώνουμε αππλά για να το λέμε και να το δείχνουμε?? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
BTS (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!
Λουλακί Κατερπίλαρ
Ένταξη: 30 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1148
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Φεβ 2003, 16:35:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
GIANNIS206 έγραψε: | Μίλτο συμφωνώ απόλυτα με αυτά που λες!!Άραγε μπορούμε να εξαντλήσουμε την ανάρτηση του αυτοκινήτου μας ή το χαμηλώνουμε αππλά για να το λέμε και να το δείχνουμε?? |
Πιστεύω πως οι περισσότεροι δεν αλλάζουν αναρτήσεις επειδή τις έχουν 'ξεφτιλίσει', αλλά για ψυχολογικούς λόγους (να δείχνει πιο όμορφο, να αισθάνομαι πιο ασφαλής, κτλ). Δεν το λέω προσβλητικά αυτό, απλώς μέσα στην πόλη ή στο ταξίδι, πως να βρεις τα όρια της ανάρτησης;(μεγάλη κουβέντα το 'όρια' και κακώς την χρησιμοποιώ έτσι) Και άλλωστε μην ξεχνάμε ότι δεν είμαστε μόνοι μας στο δρόμο και πως ο δρόμος δεν είναι ιδιωτική πίστα δοκιμών...
Για μένα το πρακτικό πλεονέκτημα μιας ανάρτησης δεν είναι η βελτίωση του χρόνου στην ειδική 'σπίτι-δουλειά', αλλά το ότι μπορείς να κινείσαι σε δρόμους με στροφές με λίγη παραπάνω ασφάλεια...
www.euphemus.eu |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
GIANNIS206 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
207 RC
Ένταξη: 07 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1168 Τόπος: Σέρρες
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Φεβ 2003, 16:43:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναι σίγουρα δεν είμαστε μόνοι μας στο δρόμο!!! αλλά υπάρχουν αρκετοί ωραίοι δρόμοι που μπορούμε να πάμε γρήγορα!Εγώ δεν είπα ότι τελειώνω την ανάρτηση!απ΄λα θέλω και κάτι ακόμα!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
BTS (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!
Λουλακί Κατερπίλαρ
Ένταξη: 30 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1148
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Φεβ 2003, 17:06:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
GIANNIS206 έγραψε: | Ναι σίγουρα δεν είμαστε μόνοι μας στο δρόμο!!! αλλά υπάρχουν αρκετοί ωραίοι δρόμοι που μπορούμε να πάμε γρήγορα!Εγώ δεν είπα ότι τελειώνω την ανάρτηση!απ΄λα θέλω και κάτι ακόμα!! |
Όσοι μένουμε κοντά σε τέτοιους έρημους στριφτερούς δρόμους, είμαστε τυχεροί. Πάντως μπορεί κάποιος να τους ευχαριστηθεί και με μία νορμάλ ανάρτηση. Στο κάτω κάτω, Πεζώ έχουμε!
www.euphemus.eu |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|