Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
BTS (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!
Λουλακί Κατερπίλαρ
Ένταξη: 30 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1148
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 04 Νοέ 2002, 17:03:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
christhehealer έγραψε: | Miltellas έγραψε: | Όσο χαμηλώνουμε την ανάρτηση, τόσο το camber γίνεται αρνητικότερο.
-----------------------------
Χαμηλώνοντας και σκληραίνοντας μπροστά, εάν χαμηλώσουμε και δεν σκληρύνουμε πίσω, κάνουμε μισή δουλειά και σαν αποτέλεσμα θα πάρουμε ένα 206 λιγότερο υπερστροφικό έως και υποστροφικό (εάν παραχαμηλώσουμε πίσω).
|
Πίσω. Kαι μπροστά θετικότερο. Kοίτα το 206 σου σε τελείως επίπεδο έδαφος για να καταλάβεις. Kαι λόγω του μπροστά γίνεται υποστροφικότερο...
Δεν μπορείς να έχεις ένα "καρα"αρνητικό καμπέρ και να είναι υποστροφικό το αυτοκίνητο. Nόμίζω δηλαδή. Eάν κάνω λάθος να με διορθώσετε. |
To κάμπερ είναι δευτερεύουσα ρύθμιση. Δηλαδή, η υποστροφή οφείλεται κυρίως στο σκλήρημα μπροστά και λιγότερο στη μείωση του κάμπερ. Στους αγώνες, όταν θέλουν να αλλάξουν την συμπεριφορά του οχήματος, αρχίζουν από αμορτισέρ-ελατήρια. Κάμπερ,κάστερ, σύγκλιση κλπ, είναι για fine-tuning όταν πλησιάζεις στο επιθυμιτό αποτέλεσμα. Βέβαια, αν οι γωνίες είναι τελείως λάθος, τότε έχεις πρόβλημα.
Πάντως μου κάνει εντύπωση η παρατήρηση σου ότι έγινε λιγότερο αρνητικό το κάμπερ μετά το χαμήλωμα. Σε τέτοιου τύπου αναρτήσεις, το κάμπερ αυξάνεται με την συμπίεση. Πίεσε το καπό και θα το δείς. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 05 Νοέ 2002, 10:14:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μια που το έφερε η κουβέντα από άλλο θέμα:
Οταν χαμηλώνουμε το αυτοκίνητο πρέπει μπροστά να κατεβάζουμε περισσότερο απ'ότι πίσω.
Το αυτοκίνητο πρέπει να είναι πιο χαμηλό μπροστά για λόγους ευστάθειας, και κατα τα φρεναρίσματα και τις απότομες αλλαγές στην κατανομή βάρους. Αυτό ισχύει μόνο για τα μπροστοκίνητα αυτοκίνητα.
Στα πισωκίνητα χαμηλώνουμε περισσότερο πίσω.
Γενικά ισχύει ότι εκεί που είναι οι κινητήριοι τροχοί πρέπει να είναι και πιο χαμηλό για να πέφτει και μεγαλύτερο βάρος σε αυτούς τους τροχούς.
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
XS Μόλις έγραψα
206 XS 1.4lt (not mine lolz!)
Ένταξη: 03 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 31 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 05 Νοέ 2002, 16:23:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: | Μια που το έφερε η κουβέντα από άλλο θέμα:
Στα πισωκίνητα χαμηλώνουμε περισσότερο πίσω.
|
Με όλο το σεβασμό δεν ισχύει αυτό. Οι συντελεστές αεροδυναμικής που δείχνουν τη φόρτιση στον κάθετο άξονα του αυτοκινήτου θα δείχνουν προς την οροφή του αντί να δείχνουν το πάτωμά του. Όσο περισσότερο θα τρέχεις, τόσο θα ελαφρώνει το μπροστινό μέρος το οποίο -ανεξαρτήτως άξονα κίνησης- είναι και κατευθυντήριο. Αποτέλεσμα, αδυναμία ελιγμού σε μεγάλες ταχύτητες και σε extreme καταστάσεις... άσε καλύτερα.
Θυμάστε τι είχε γίνει με μια Mercedes στo Le Man πριν λίγα χρόνια που μια ριπή αέρα την γύρισε τούμπα; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 05 Νοέ 2002, 16:25:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: |
Στα πισωκίνητα χαμηλώνουμε περισσότερο πίσω.
|
Τασο μαλλον το σωστό θα ήταν ''Στα πισωκίνητα σκληραίνουμε περισσότερο πισω''
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 05 Νοέ 2002, 16:33:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
XS έγραψε: |
Με όλο το σεβασμό δεν ισχύει αυτό. Οι συντελεστές αεροδυναμικής που δείχνουν τη φόρτιση στον κάθετο άξονα του αυτοκινήτου θα δείχνουν προς την οροφή του αντί να δείχνουν το πάτωμά του. Όσο περισσότερο θα τρέχεις, τόσο θα ελαφρώνει το μπροστινό μέρος το οποίο -ανεξαρτήτως άξονα κίνησης- είναι και κατευθυντήριο. Αποτέλεσμα, αδυναμία ελιγμού σε μεγάλες ταχύτητες και σε extreme καταστάσεις... άσε καλύτερα.
|
Σίγουρα έχεις δίκιο!
Το ανέφερα διότι θυμάμαι καλά ότι τα πισωκίνητα έχουν από το ίδιο ύψος μπρος - πίσω έως πίσω χαμηλότερα και αυτό γιατί κατά την κίνηση των πίσω τροχών που σπρώχνουν (αντί για τους μπροστά που τραβάνε) το μπροστινό μέρος συμπιέζεται. Βεβαια στις μεγάλες ταχύτητες η αεροδυναμική έχει τον πρώτο λόγο μια και οι δυνάμεις που ασκούνται από τους κινητήριους τροχούς είναι μικρές σε σχέση με τις υπόλοιπες οπότε σαφώς και αντισταθμίζονται τα πράγματα (για την ακρίβεια έρχονται στην αρχική τους θέση)
ΟΚ μάλλον έχεις δίκιο, αναγνωρίζω το λάθος μου μια και δεν έχω ασχοληθεί πραγματικά με πισωκούνα (κακώς - κάκιστα) και ζητάω συγνώμη για την μ@λ@κ!@ που είπα!
XS έγραψε: | Θυμάστε τι είχε γίνει με μια Mercedes στo Le Man πριν λίγα χρόνια που μια ριπή αέρα την γύρισε τούμπα; |
Υπάρχει και σε βιντεάκι (mpeg) και είναι εκπληκτικό έως τραγικό!
If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Sidobre στις Τρι 05 Νοέ 2002, 16:35:35, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 05 Νοέ 2002, 16:34:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pugsang έγραψε: | Sidobre έγραψε: |
Στα πισωκίνητα χαμηλώνουμε περισσότερο πίσω.
|
Τασο μαλλον το σωστό θα ήταν ''Στα πισωκίνητα σκληραίνουμε περισσότερο πισω'' |
Μάλλον αυτό θα θυμόμουνα και το θυμόμουνα λάθος!
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 05 Νοέ 2002, 16:44:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σημασία πάντως για το θέμα έχει αυτό που πραγματικά πρέπει να προσέχουμε:
Sidobre έγραψε: | Οταν χαμηλώνουμε το αυτοκίνητο πρέπει μπροστά να κατεβάζουμε περισσότερο απ'ότι πίσω.
|
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
christhehealer (Celebrity) Έχω ξεφύγει !!!
Jazzmobile
Ένταξη: 19 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 3066 Τόπος: Αθήνα - Γκύζη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 05 Νοέ 2002, 18:12:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
BTS έγραψε: | Πάντως μου κάνει εντύπωση η παρατήρηση σου ότι έγινε λιγότερο αρνητικό το κάμπερ μετά το χαμήλωμα. Σε τέτοιου τύπου αναρτήσεις, το κάμπερ αυξάνεται με την συμπίεση. Πίεσε το καπό και θα το δείς. |
Oπτική είναι η παρατήρηση. Mπροστά πριν το χαμήλωμα δεν φαινόταν το XS να έχει αρνητική καμπέρ. Aπό ουδέτερη έως θετική θα την έλεγα. Γι' αυτό λέω ότι έγινε θετικότερη. Δεν μπορώ να το αποδείξω μαθηματικά και δεν ξέρω τι γίνεται τι γίνεται και με τη γεωμετρία του 106 πριν και μετά για να μπορώ να συγκρίνω.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 05 Νοέ 2002, 18:53:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Χωρίς να επεκταθώ σε τεχνικούς όρους και αναλύσεις (άλωστε οι προ λαλίσαντες τα είπαν όλα :D ), θα πώ σαν χαμηλωμένος τι είδα.
Λοιπόν για όσους δεν ξέρουν, το έχω χαμηλώσει 3 cm με eibach ελατήρια χωρίς καμία απολύτως άλλη αλαγή. Λοιπόν το αμάξι ενο θα το περίμενα πιο σταθερό στα πολλά χλμ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ!! 2ON Σε ανοιχτές στροφές που μπαίνει με 140 ++ το αμάξι φοβάμαι ότι θα μου διώξει τον κόλο!!3ΟΝ Σε κλειστές διαδρομές, το αμάξι είναι ΚΛΑΣΕΙΣ ΑΝΩΤΕΡΟ από μαμά!!
Επίσης κράτημα είναι και τα λάστιχα ε; Για να μην τα ξεχνάμε
Αυτά
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
BTS (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!
Λουλακί Κατερπίλαρ
Ένταξη: 30 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1148
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 05 Νοέ 2002, 21:27:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pezomania έγραψε: |
Λοιπόν για όσους δεν ξέρουν, το έχω χαμηλώσει 3 cm με eibach ελατήρια χωρίς καμία απολύτως άλλη αλαγή. Λοιπόν το αμάξι ενο θα το περίμενα πιο σταθερό στα πολλά χλμ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ!! 2ON Σε ανοιχτές στροφές που μπαίνει με 140 ++ το αμάξι φοβάμαι ότι θα μου διώξει τον κόλο!! |
Πριν απαντήσω στον φίλο pezomania, να πω γενικά ότι δογματικές απόψεις και υπεραπλουστευμένες εξηγήσεις του τύπου 'αν είναι αυτό...σκληραίνουμε..., αν είναι εκείνο...χαμηλώνουμε' δεν βοηθούν καθόλου. Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα! Αυτό που είναι αλήθεια είναι ότι όλα είναι σχετικά :D ! Αυτό που δουλεύει σε Α συνθήκες , δεν δουλεύει το ίδιο καλά στις Β συνθήκες!
Το ξέρω ότι μπορεί να γίνομαι αντιπαθητικός τώρα, αλλά καμιά φορά στην πρσπάθεια μας να αιτιολογήσουμε ένα φαινόμενο, φέρνουμε την εξήγηση στα 'μέτρα μας' , αγνοώντας πολύ σημαντικά στοιχεία. Κανείς μας δεν μπορεί να τα ξέρει όλα, αλλά τουλάχιστον πρέπει να υπάρχει ανοικτό μυαλό και να μην βιαζόμαστε να βγάλουμε συμπεράσματα. Αυτά τα λέω από ενδιαφέρον διότι διέκρινα διάθεση για γνώση και δημιουργία σε αυτό το φόρουμ και πιστεύω ότι μπορεί να γίνει η καλύτερη πηγή σωστής πληροφόρησης γύρω από τα γαλλάκια μας.
Την πιο σωστή θέση εδώ μέσα την άκουσα από τον Miltellas, που πάνω κάτω έλεγε ότι αν δεν μπορούμε να αναλύσουμε μία αλλαγή στο στήσιμο σωστά θεωρητικά, ας αρκεστούμε αξιολογώντας την αίσθηση που μας δίνει, που σε τελική ανάλυση αυτό είναι που μετράει. Τέλος και απαντώ στον φίλο pezomania:
Η πιο σωστή (στην πράξη) θεωρία σχετικά με τα ελατήρια που έχω διαβάσει, λέει το εξής:
' Όταν τοποθετούμε σκληρότερο ελατήριο σε έναν άξονα του αυτοκινήτου, ο άξονας αυτός κρατάει χειρότερα στις μικρές ταχύτητες και καλύτερα στις μεγάλες. Το αντίθετο συμβαίνει όταν μαλακώνουμε. '
To βλέπω να επιβεβαιώνεται κάθε φορά στην πράξη. Ο pezomania νιώθει την υπερστροφή να καραδοκεί στα πολλά, διότι σε αυτές τις ταχύτητες το μπροστινό μέρος κρατάει καλύτερα από πριν. Αντίστοιχα σε κλειστά κομμάτια, το άλλοτε υπερστροφικό 206, τώρα χάνει λίγο μπροστά και έγινε πιο ουδέτερο. Βέβαια μην ξεχνάμε ότι τα εργοστασιακά αμορτισέρ που φοράει δεν συνεργάζονται άψογα με τα χαμηλωμένα ελατήρια και αυτό του δημιουργεί προβλήματα. Η αστάθεια οφείλεται και σε μεγάλο βαθμό στις αυξημένες τώρα ταλαντώσεις του μπροστινού άξονα, που αυξομειώνουν έντονα το κατακόρυφο φορτίο των τροχών.
Θα μου πείτε "μα δεν ισχύει ότι ο σκληρότερος άξονας ξεκολλάει πρώτος;"
Ισχύει και αυτό, αλλά με την προυπόθεση ότι έχεις πάνω κάτω τα σωστά ελατήρια για τις συνθήκες κίνησης και απλώς θέλεις να αλλάξεις -λίγο- την συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Πχ. στα πολλά, ένα μαλακό πίσω μέρος δεν ελέγχει όπως πρέπει το αμάξωμα, και γλυστράει στις αλλαγές πορείας. Το ίδιο πίσω μέρος όμως, ακολουθεί το μπροστινό πολύ ωραία στις φουρκέτες και τις κλειστές στροφές και ίσως κρατάει και παραπάνω από το μπροστά.
See what i mean?
Όταν κρατάει, το σκλήρημα(μέχρι ένα σημείο, είπαμε, όλα είναι σχετικά!) ανεβάζει το κράτημα στις υψηλές ταχύτητες.
Sorry αν σας κούρασα, αλλά πιστεύω ότι αυτά θα σας βάλουν ζιζάνια...
www.euphemus.eu |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
christhehealer (Celebrity) Έχω ξεφύγει !!!
Jazzmobile
Ένταξη: 19 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 3066 Τόπος: Αθήνα - Γκύζη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 05 Νοέ 2002, 23:13:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
BTS έγραψε: | Το ξέρω ότι μπορεί να γίνομαι αντιπαθητικός τώρα, |
Το αντίθετο θα έλεγα BTS. Tον σκοπό του board τον περιγράφεις παρακάτω. Συνέχισε εσύ, και εγώ πάω στα βιβλία μου για τα ζιζάνια που λέγαμε
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
BTS (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!
Λουλακί Κατερπίλαρ
Ένταξη: 30 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1148
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 06 Νοέ 2002, 00:20:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
christhehealer έγραψε: | BTS έγραψε: | Το ξέρω ότι μπορεί να γίνομαι αντιπαθητικός τώρα, |
Το αντίθετο θα έλεγα BTS. Tον σκοπό του board τον περιγράφεις παρακάτω. Συνέχισε εσύ, και εγώ πάω στα βιβλία μου για τα ζιζάνια που λέγαμε |
OK!
Πάντως την καλύτερη πληροφόρηση την έχεις όταν έχεις
1)πολλές διαφορετικές πηγές
2)την ευκαιρία να εφαρμόσεις τις γνώσεις σου στην πράξη.
Τώρα πρέπει και εγώ να επιστρέψω στα βιβλία μου, τα 'κανονικά' όμως γιατί τον Ιούνιο θέλω πτυχίο!
Σύντομα θα σας πω ιστορίες από το στήσιμο ενός 106 ραλλύ που τερμάτισε 5ο στην Ν/2 στην ανάβαση Αγ.Άννας!
www.euphemus.eu |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
BTS (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!
Λουλακί Κατερπίλαρ
Ένταξη: 30 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1148
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Νοέ 2002, 04:02:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το γεγονός ότι μία σκληρότερη ανάρτηση αποδίδει καλύτερα στις υψηλές ταχύτητες είναι λογικό κι αυτό φαίνεται καθαρά εάν σκληρύνουμε κατά πολύ σε σχέση με πριν. Η σκληρότερη ανάρτηση, στις χαμηλές ταχύτητες δεν λειτουργεί με την πληρότητα που λειτουργεί μία μαλακότερη ανάρτηση. Εάν κάνετε το αυτοκίνητο "κούτσουρο" θα διαπιστώσετε ότι σε απότομες στροφές των 20-40χαω θα φεύγετε ευθεία όσο υπερστροφικό και αν είναι στημένο το αμάξι σας, κι αυτό γιατί η εμπρός ανάρτηση απλώς δεν θα λειτουργήσει. Ακραίο παράδειγμα για να κατανοήσουμε τα φαινόμενα.
Επειδή όλοι εδώ έχουμε 206 (έστω και 106) μπορούμε να γίνουμε και λίγο πιο συγκεκριμένοι.
Η ανάρτηση του 206 είναι έτσι ρυθμισμένη ώστε χαμηλώνοντας να αποκτά αρνητικότερο κάμπερ. Περιμένετε καλύτερο κράτημα μπροστά; Μόνο αφού ευθυγραμμίσετε, θα διαπιστώσετε σαφώς καλύτερη κατευθυντικότητα, καλύτερο κράτημα και όποιες παρενέργειες έχουν σχέση με το ακατάλληλο του συνδυασμού ελατηρίων αμορτισέρ αλλά και με το γεγονός ότι δεν έχουν αλλαχτεί οι ράβδοι στρέψης στην πίσω ανάρτηση. Η θεωρία λέει ότι το σκληρότερο άκρο γλυστράει πρώτο. Υπό φυσιολογικές συνθήκες και χωρίς να ληφθεί υπ'όψιν η τυχούσα διαφορά ορμής μεταξύ εμπρός και πίσω άξονα. Έτσι, χαμηλώνοντας και σκληραίνοντας το εμπρός μέρος και αφήνοντας το πίσω ως έχει, ανεβάζουμε το κράτημα αλλά κάνουμε το 206 υποστροφικότερο στο όριο. Δεδομένου ότι το πίσω μέρος δεν κατεβαίνει τόσο χαμηλά όσο το εμπρός η κατάσταση μετριάζεται.
Μας αρέσει η υποστροφική ή ουδέτερη συμπεριφορά; Το αφήνουμε ως έχει (αφού αλλάξουμε βέβαια τα αμορτισέρ).
Μας αρέσει η υπερστροφή; Πρέπει να σκληρύνουμε και το πίσω μέρος. Τους τρόπους τους έχω αναφέρει αλλού (αντιστρεπτική πίσω, ράβδους στρέψης πίσω, σκληρότερα αμορτισέρ πίσω κλπ) και δεν θα σας κουράσω άλλο. Πάντως με μαλακότερα αμορτισέρ εμπρός δεν γίνεται δουλειά, αυτό το δοκίμασα και δεν πετυχαίνει ο συνδυασμός με τα ελατήρια. Γι αυτό και ασχολήθηκα με την σκλήρυνση της πίσω ανάρτησης. Και η υπερστροφή ήρθε πιο ανελέητη από ποτέ! Τώρα ήρθε η ώρα για De Carbon Performance. Ίσως να δοκιμάσω μόνο με μπροστινά μήπως και η υπερστροφή γίνει λίγο ηπιότερη.... Θα δείξει...
Δεν θέλει και τίποτα άλλο το 206 για να υπερστρέφει. Στο κάτω-κάτω η μαμά υπερστροφικά το έστησε και αυτό δεν θέλει και πολλά-πολλά για να μας (ξανα)κουνήσει τον κωλαράκο.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DimiP Άντε γεια !!!
Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 09 Νοέ 2002, 22:12:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Rally έγραψε: | και οποιος χαμηλωσει μην ξεχασει να ρυθμισει τα φωτα του και σημαντικοτερο τον κατανεμητη φρενων!!! |
πως και ποσο ευκολο ειναι να κανουμε κατι τετοιο;
ο "αμορτισερας" θα "ξερει" να κανει κατι τετοιο;
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
danielos (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος
106 Rallye
Ένταξη: 02 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 400
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 10 Δεκ 2002, 10:29:22 Θέμα δημοσίευσης: προσοχη |
|
|
pezomania έγραψε: | Χωρίς να επεκταθώ σε τεχνικούς όρους και αναλύσεις (άλωστε οι προ λαλίσαντες τα είπαν όλα :D ), θα πώ σαν χαμηλωμένος τι είδα.
Λοιπόν για όσους δεν ξέρουν, το έχω χαμηλώσει 3 cm με eibach ελατήρια χωρίς καμία απολύτως άλλη αλαγή. Λοιπόν το αμάξι ενο θα το περίμενα πιο σταθερό στα πολλά χλμ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ!! 2ON Σε ανοιχτές στροφές που μπαίνει με 140 ++ το αμάξι φοβάμαι ότι θα μου διώξει τον κόλο!!3ΟΝ Σε κλειστές διαδρομές, το αμάξι είναι ΚΛΑΣΕΙΣ ΑΝΩΤΕΡΟ από μαμά!!
Επίσης κράτημα είναι και τα λάστιχα ε; Για να μην τα ξεχνάμε
Αυτά |
θελω να σε ρωτησω ποσα χιλιομετρα εχουν κανει τα ελατηρια σου γιατι και εγω εχω τα ιδια μαυρα της eibach.εφοσον εχεις αφησει τα μαμα αμορτισερ λογω του οτι γνωριζω απο ιδιας πειρας ποσο σκληρα ειναι τα eibach πιστευω οτι θα μειωθει πολυ γρηγορα η ζωη των αμορτισερ σου και καπου συντομα θα χρειαστουν αλλαγη.διοτι συμφωνω με τα παιδια που ειπαν οτι οταν χαμηλωνεις μονο απο ελατηρια το αυτοκινητο βγαζεις τα μαμα αμορτισερ εκτος ωφελιμης λειτουργιας.λογικοτατο οπως και το οτι ολα τα ελατηρια δεν μπορουν να δουλεωουν αρμονικα με ολα τα αμορτισερ.και εγω για να καταλαβεις το δικο μου το ειχα χαμηλωσει μονο με τα eibach και σε 8000 χιλιομετρα τα αμορτισερ βγηκαν off.κοπανημα που δεν μπορεις ουτε στο ελαχιστο να φανταστεις.περναγα πανω απο καλωδιο και το καταλαβαινα τρελα.τα αλλαξα με τα κιτρινα κονι(τροοοοομερα αμορτισερ).το ιδιο σε συμβουλευω να κανεις και εσυ οταν θα χρειαστει να αλλαξεις τα αμοτρισερ σου.ενα μεγαλοοοοοοοο μπραβο για την επιλογη των eibach 3cm.ελπιζω να ξερεις οτι ο καλυτερος συνδυασμος ειναι τα κονι(και οι δυο εταιριες ολλανδικες και δοκιμαζουν και προτινουν παντα μαζι τα προιοντα τους).φοβου τα bilstein group n.ενα φιλαρακι οπως τα εβαλε ετσι και τα εβγαλε.πολυ σκληρα.γιατι εχω ακουσει και την υπερτατη βλακεις οτι τα group n ειναι πιο σκληρα απο τα κιτρινα koni.ενω τα koni ειναι μονο λαδιου μπροστα και τα bilstein ειναι λαδιου-αεριου υψηλης πιεσης.προσοχη στην παραπληροφορηση!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DimiP Άντε γεια !!!
Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 10 Δεκ 2002, 22:05:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
παιδια μπορει κανεις να εξηγησει (με απλα λογια ετσι;) τις διαφορες - τα +/- των αμορτισερ λαδιου και λαδιου αεριου;
επισης τι αντικτυπο εχει στο 206 μας η χρηση τετοιων αμορτισερ; τα εμπρος με τα πισω δεν θα πρεπει να ειναι ιδιου τυπου;
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Δεκ 2002, 09:20:17 Θέμα δημοσίευσης: Re: προσοχη |
|
|
danielos έγραψε: | pezomania έγραψε: | Χωρίς να επεκταθώ σε τεχνικούς όρους και αναλύσεις (άλωστε οι προ λαλίσαντες τα είπαν όλα :D ), θα πώ σαν χαμηλωμένος τι είδα.
Λοιπόν για όσους δεν ξέρουν, το έχω χαμηλώσει 3 cm με eibach ελατήρια χωρίς καμία απολύτως άλλη αλαγή. Λοιπόν το αμάξι ενο θα το περίμενα πιο σταθερό στα πολλά χλμ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ!! 2ON Σε ανοιχτές στροφές που μπαίνει με 140 ++ το αμάξι φοβάμαι ότι θα μου διώξει τον κόλο!!3ΟΝ Σε κλειστές διαδρομές, το αμάξι είναι ΚΛΑΣΕΙΣ ΑΝΩΤΕΡΟ από μαμά!!
Επίσης κράτημα είναι και τα λάστιχα ε; Για να μην τα ξεχνάμε
Αυτά |
θελω να σε ρωτησω ποσα χιλιομετρα εχουν κανει τα ελατηρια σου γιατι και εγω εχω τα ιδια μαυρα της eibach.εφοσον εχεις αφησει τα μαμα αμορτισερ λογω του οτι γνωριζω απο ιδιας πειρας ποσο σκληρα ειναι τα eibach πιστευω οτι θα μειωθει πολυ γρηγορα η ζωη των αμορτισερ σου και καπου συντομα θα χρειαστουν αλλαγη.διοτι συμφωνω με τα παιδια που ειπαν οτι οταν χαμηλωνεις μονο απο ελατηρια το αυτοκινητο βγαζεις τα μαμα αμορτισερ εκτος ωφελιμης λειτουργιας.λογικοτατο οπως και το οτι ολα τα ελατηρια δεν μπορουν να δουλεωουν αρμονικα με ολα τα αμορτισερ.και εγω για να καταλαβεις το δικο μου το ειχα χαμηλωσει μονο με τα eibach και σε 8000 χιλιομετρα τα αμορτισερ βγηκαν off.κοπανημα που δεν μπορεις ουτε στο ελαχιστο να φανταστεις.περναγα πανω απο καλωδιο και το καταλαβαινα τρελα.τα αλλαξα με τα κιτρινα κονι(τροοοοομερα αμορτισερ).το ιδιο σε συμβουλευω να κανεις και εσυ οταν θα χρειαστει να αλλαξεις τα αμοτρισερ σου.ενα μεγαλοοοοοοοο μπραβο για την επιλογη των eibach 3cm.ελπιζω να ξερεις οτι ο καλυτερος συνδυασμος ειναι τα κονι(και οι δυο εταιριες ολλανδικες και δοκιμαζουν και προτινουν παντα μαζι τα προιοντα τους).φοβου τα bilstein group n.ενα φιλαρακι οπως τα εβαλε ετσι και τα εβγαλε.πολυ σκληρα.γιατι εχω ακουσει και την υπερτατη βλακεις οτι τα group n ειναι πιο σκληρα απο τα κιτρινα koni.ενω τα koni ειναι μονο λαδιου μπροστα και τα bilstein ειναι λαδιου-αεριου υψηλης πιεσης.προσοχη στην παραπληροφορηση!!!! |
Φίλε μου, τα έχω τα μαμά εδώ και 1 χρόνο χαμηλωμένο, δηλαδή τα έχω για 25.000χλμ!!! Τα αμορτισέρ μου χρειάζονται επειγόντος αλλαγή και ένα από τα αμορτισέρ που θα ήθελα να βάλω είναι όντως τα koni. Σε παρακαλώ πές μου από που τα πήρες και πόσο σου κόστισαν (για να αρχίσω τις οικονομίες )
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
danielos (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος
106 Rallye
Ένταξη: 02 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 400
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Δεκ 2002, 11:07:45 Θέμα δημοσίευσης: Re: προσοχη |
|
|
φιλε τα δικα μου ειναι για ραλλυ.δεν ξερω τι διαφορα πιθανως μπορει να υπαρχει σε σχεση με του 206.τα πηρα απο μαγαζι φιλου 360 ευρω την τετραδα.τα μπροστα ειναι λαδιου και τα πισω αεριου λαδιου.ειχα και εγω την απορια γιατι υπαρχει αυτη η διαφορα αναμεσασ στους δυο αξονες και ενημερωθηκα απο την ιδια την koni(το καταλαβα απολυτα οταν το οδηγησα με τα καινουργια) και μου απαντησαν οτι τα μπροστα τα βγαζουν μονο λαδιου υψηλης βεβαια πιεσης για μεγαλυτερη ανεση και να μην κοπαναει σαν τρελο.τα πισω ειναι και με αεριο ακριβως για να ειναι πιο σκληρα απο τα μπροστα διοτι σε εμας δεν εχει πισω ελατηρια και αν τα εβγαζε μονο λαδιου θα ηταν υπερβολικα μαλ**α.μπροστα τα ελατηρια ειναι αυτα που εχουν αναλαβει το εργο της επαναφορας του αμορτισερ στην αρχικη του θεση και για αυτο το τελειο θα ηταν να συνδιαστουν με σκληρα ελατηρια καλη ωρα οπως τα eibach.αν παρεις να ρωτησεις τα κονι τα προτινουν με τα 2.5ποντα eibach.αυτα στη θεωρια γιατι οταν μπεις πανω θα χασεις την μπαλα.αααααανεσηηηηη και τρομερο κρατημα.μπορει ομολογουμενος να μην εχουν το αρκετα καλυτερο κρατημα των bilstein αλλα για την Αθηνα και τους τρομεροτατους καλοδρομους προτιμησε ενα πιο μαλακο αμορτισερ.ειδικα με τα eibach θα το σκεφτεσαι και δευτερη φορα να περασεις σχετικα γρηγορα πανω απο σαμαρακια κ.τ.λ.ελπιζω να σε βοηθησα
!!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
christhehealer (Celebrity) Έχω ξεφύγει !!!
Jazzmobile
Ένταξη: 19 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 3066 Τόπος: Αθήνα - Γκύζη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Δεκ 2002, 14:21:21 Θέμα δημοσίευσης: Re: προσοχη |
|
|
pezomania έγραψε: | Τα αμορτισέρ μου χρειάζονται επειγόντος αλλαγή και ένα από τα αμορτισέρ που θα ήθελα να βάλω είναι όντως τα koni. Σε παρακαλώ πές μου από που τα πήρες και πόσο σου κόστισαν (για να αρχίσω τις οικονομίες ) |
GEO, εγώ είχα βρει τα KONI κίτρινα Sport ρυθμιζόμενα 600E. O Vini τα είχε βρει 170.000 αλλά δεν ξέρω εάν μιλούσε για τα ίδια.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|