PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Ανάρτηση: Στήσιμο και Γεωμετρία
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Ιούν 2007, 17:21:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
....δε ξερω για την αντοχη τους αλλα απο αποδοση δεν ειναι χειροτερα απο τα rc.....

)


Μα εκεί ακριβώς είναι το θέμα Παναγιώτη μου. Οτι όλα τα αμορτισέρ αυτού του είδους δεν πρόκειται για "βελτιωτικά" αλλά για εναλλακτικές προτάσεις στις εργοστασιακές προδιαγραφές. Δεν θυμάμαι κανένα να είπε ότι τα αμορτισέρ του RC είναι εκπληκτικά αμορτισέρ, θυμάμαι όλοι όμως να λένε ότι είναι φτηνά προσφέροντας ένα μικρό ποσοστό "σκληρότητας" σε σχέση με τις μικρότερες εκδόσεις.

Με αυτές τις προδιαγραφές λοιπόν είναι αστείο να μιλάμε για τεράστια αύξηση της δυναμικής συμπεριφοράς ενός αυτοκινήτου και να μεταφράζουμε μικροαλλαγές σε μεσσίες και σωτήρες. Ε, ακριβώς αυτό με ενοχλεί.

Μπορεί λοιπόν να είμαι εκτός θέματος, δεν είμαι όμως εκτός των πραγμάτων.

Εγώ ξέρεις τί βλέπω αυτή την στιγμή; Εναν ανθρωπάκο που ήθελε να φιάξει το αμαξάκι του καλύτερο (για τον χ-ψ λόγο) και άκουσε τους γκουρού και τους γνώστες και πέταξε τα λεφτάκια του τσάμπα, γιατί αυτό που πήρε δεν τον ικανοποιεί. Και δεν έχει γίνει μια φορά αυτό μόνο.
Εξακολουθείς λοιπόν να το θεωρείς εκτός θέματος; Το ότι πολλές φορές δεν μιλάω, δεν σημαίνει ότι δεν βλέπω ή ότι δεν ακούω.



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Ιούν 2007, 18:03:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

δηλαδη τι να εβαζε?
εισαι λιγο προκατηλειμενος.

σε αυτη τη κατηγορια και απο τη στιγμη που καποιος απορριπτει εκ των προτερων τη λυση πεζο σπορτ με 750ευρω (εγω κοπανιομουνα αλλα ο αλεξ τη θεωρουσε ακριβη) τοτε απο εκει και περα ολες οι αλλες λυσεις ειναι αρκετα κοντινες μεταξυ τους.
και απο αυτες τις φτηνες και κοντινες μεταξυ τους λυσεις ισως τα ρεκορντ να ειναι τα πιο καλα στο τομεα αποδοση ανα κοστος και γενικα αποδοση σκετη...
ουτε κονι ουτε μπιλσταιν ουτε rc εχω δει να ειναι καλυτερα και ειναι ακριβοτερα....

το θεμα του αλεξ εγω πιστευω οτι ειναι αλλου το θεμα....
πρεπει να το οδηγησω για να πω...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Ιούν 2007, 18:53:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τάσο, μιλάς για αμορτισέρ αλλά στην προκειμένη περίπτωση είσαι όντως εκτός θέματος. Έχεις να προτείνεις κάτι καλύτερο από τα RSP αμορτισέρ στα 300Ε; Βρες μου και άσε τα περίεργα περί "γκουρού" όταν μιλάς για μένα. Αυτό που μπορώ να σου πω είναι ότι δεν θα βρεις παρά μόνο εάν πλησιάσεις στα διπλά χρήματα (και εκεί έχω υπόψιν μου μόνο τα Selex Tuning που είναι υπό δοκιμήν από τον Γιάννη και πάει καλά - και τα Competition που βάλαμε τα πισινά στο αγωνιστικό Clio Williams και είναι επίσης πολύ καλά για αγωνιστικό). Μετά περνάμε σε PS. Ελατήρια γραμμικά ναι είναι η σωστή επιλογή, αλλά όχι ότι τα προοδευτικά "δεν κάνουν" για να γουστάρεις οδήγηση. Εξάλλου εάν πας σε γραμμικά τότε πιθανότατα να μην μπορείς να επιλέξεις φθηνά αμορτισέρ. Γι αυτό και δεν προτείνω RSP με γραμμικά, δεν έχω δοκιμάσει τον συνδυασμό αλλά δεν μου παει κιόλας. Aυτά τα έλεγα πάντα. Είτε γραπτώς είτε προφορικώς.
Για Peugeot Sport ή για Bilstein από Κυρλαγκίτση το ξέρω κι εγώ και πολλοί άλλοι ότι θα είναι κορυφή. Νομίζω ότι το ξέρει κι ο Αλέξανδρος, του τα είχα πει. Αλλά σου λέω ότι τα RSP δεν είναι όπως τα περιγράφει ο Άλεξ, καμία σχέση. Κάτι άλλο παίζει. Όλοι ευχαριστημένοι με τα RSP και ένας τα κατηγορεί. Τί συμπέρασμα βγαίνει; Ή ότι νόμιζε ότι πήρε αμορτισέρ 1000Ε ή ό,τι κάτι άλλο δεν έχει στηθεί σωστά (αυτό θέλω να πιστεύω αφού το βρίσκω και πιο συνηθισμένο σε τέτοιες περιπτώσεις).


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Ιούν 2007, 20:36:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγώ δεν φωνάζω ότι τα RSP δεν είναι καλά. Για τα λεφτά τους, ειναι άριστα! Οχι όμως για τις απαιτήσεις του Αλέξανδρου. Αναλογιστείτε λοιπόν πόσο υπέροχα λόγια έχουν γραφτεί για αυτά τα αμορτισέρ σε σχέση όχι με την τιμή τους, αλλά με την απόλυτη λειτουργια τους. Αυτό που τις περισσότερες φορές με δαιμονίζει, είναι ότι όλοι έχουμε δοκιμάσει πράγματα που στην πορεία ανακαλύψαμε ότι τα πληρώσαμε άδικα γιατί οι προσδωκίες μας ήταν μεγαλύτερες από το φτηνό αποτέλεσμα. Αυτό χρόνια τώρα με δαιμονίζει. Και δεν εννοώ να βάλει ο Αλέξανδρος-και ο κάθ Αλέξανδρος- καμία proflex ή οsrav ή έστω και Leda, αλλά ΤΗΝ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ αυτών των αναρτήσεων που μας είναι γνωστή σε όλους: Στενά γραμικά Ελατήρια.

Στο σημείο που έφτασε, -για να μην λέτε ότι δεν προτείνω λύσεις- καλό είναι -αφού πρώτα το δει και ο Παναγιώτης- και αφού δοκιμάσει και τα παλιότερα λάστιχα, (το πρόβλημα εδώ είναι ότι άλλαξε σημαντικά μέρη της δυναμικής συμπεριφοράς με την μία και όχι λίγα-λίγα) αν μπορεί να προσαρμόσει στενά πιατέλα με γραμμικό ελατήριο (από 250 έως 280 λίμπρες) ώστε να μειώσει στο ελάχιστο την αδράνεια της προοδευτικής φόρτισης που του δημιουργούν τα ελατήρια στο turn-in. Aν αυτή την στιγμή (δεν το έχω δει και δεν το ξέρω) έχει μεγάλες μετατοπίσεις φορτίου, μειώνοντάς τις θα μειωθεί και αισθητά και το απότομο του πίσω μέρους.



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Ιούν 2007, 20:41:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
σε αυτη τη κατηγορια και απο τη στιγμη που καποιος απορριπτει εκ των προτερων τη λυση πεζο σπορτ με 750ευρω (εγω κοπανιομουνα αλλα ο αλεξ τη θεωρουσε ακριβη)
.


Δηλαδή τώρα που θα ξανα-πληρώσει κάτι καλύτερο, θα είναι φθηνότερο;

Ξέρεις γιατί θεωρώ υπερβολικά τίμια π.χ. την PS (και άλλες, όχι μόνο αυτή)
Γιατί π.χ. θα πάρεις μια ανάρτηση με 300 ευρώ, θα πληρώσεις 150 τουλάχιστον για ελατήρια (στην πιο φθηνή τους έκδοση) και άλλα 200 για πιατέλα για να φιάξεις μια αντάξια αλλά φθηνότερη αναρτηση. Και τί γλύτωσες; 50-100 ευρώ; Ε, τόσο λίγο αξίζει το ρίσκο γα το αν θα πετύχει, ενώ ο άλλος στο δίνει έτοιμο σεταρισμένο;



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
GIANNIS206 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 RC

Ένταξη: 07 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 1168
Τόπος: Σέρρες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Ιούν 2007, 20:48:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:
Τάσο, μιλάς για αμορτισέρ αλλά στην προκειμένη περίπτωση είσαι όντως εκτός θέματος. Έχεις να προτείνεις κάτι καλύτερο από τα RSP αμορτισέρ στα 300Ε; Βρες μου και άσε τα περίεργα περί "γκουρού" όταν μιλάς για μένα. Αυτό που μπορώ να σου πω είναι ότι δεν θα βρεις παρά μόνο εάν πλησιάσεις στα διπλά χρήματα (και εκεί έχω υπόψιν μου μόνο τα Selex Tuning που είναι υπό δοκιμήν από τον Γιάννη και πάει καλά - και τα Competition που βάλαμε τα πισινά στο αγωνιστικό Clio Williams και είναι επίσης πολύ καλά για αγωνιστικό). Μετά περνάμε σε PS. Ελατήρια γραμμικά ναι είναι η σωστή επιλογή, αλλά όχι ότι τα προοδευτικά "δεν κάνουν" για να γουστάρεις οδήγηση. Εξάλλου εάν πας σε γραμμικά τότε πιθανότατα να μην μπορείς να επιλέξεις φθηνά αμορτισέρ. Γι αυτό και δεν προτείνω RSP με γραμμικά, δεν έχω δοκιμάσει τον συνδυασμό αλλά δεν μου παει κιόλας. Aυτά τα έλεγα πάντα. Είτε γραπτώς είτε προφορικώς.
Για Peugeot Sport ή για Bilstein από Κυρλαγκίτση το ξέρω κι εγώ και πολλοί άλλοι ότι θα είναι κορυφή. Νομίζω ότι το ξέρει κι ο Αλέξανδρος, του τα είχα πει. Αλλά σου λέω ότι τα RSP δεν είναι όπως τα περιγράφει ο Άλεξ, καμία σχέση. Κάτι άλλο παίζει. Όλοι ευχαριστημένοι με τα RSP και ένας τα κατηγορεί. Τί συμπέρασμα βγαίνει; Ή ότι νόμιζε ότι πήρε αμορτισέρ 1000Ε ή ό,τι κάτι άλλο δεν έχει στηθεί σωστά (αυτό θέλω να πιστεύω αφού το βρίσκω και πιο συνηθισμένο σε τέτοιες περιπτώσεις).

Για τα RSP μην ξεχνάς ότι έχουν δοκιμαστεί και σε άλλους!!Βλέπε Άρης!!! Wink


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
GIANNIS206 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 RC

Ένταξη: 07 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 1168
Τόπος: Σέρρες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Ιούν 2007, 20:52:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αλέξανδρε από ότι θυμάμαι δεν έχεις πολύ καιρό με αυτό το Setup.Μήπως να επιμείνεις λίγο ακόμη με τα ελαστικά-πιέσεις.
Πολύ κουλά μου ακούγονται αυτά που περιγράφεις... Rolling eyes


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Ιούν 2007, 22:06:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Να ξαναπώ για το κιτ με 4ποντα APEX SP70-1050 (αν θυμάμαι καλά?) η καταντάω κουραστικός?



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 22 Ιούν 2007, 03:15:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τάσο, μιλάς για τις απαιτήσεις του Αλέξανδρου. Θεωρείς ότι είναι απαιτητικότερος από μένα κι από πολλούς άλλους. Φυσιολογικό...

Αλλά...

Πήγα σήμερα (με το PRCC παρέα με το 106SC και το IGNIS SC) στην πίστα καρτ στο Ρύσιο (κατάλληλη για αγώνες τύπου GTCC που πιθανότατα θα υλοποιηθούν από το 2008), είδα τον χρόνο μου στο τέλος σε σύγκριση με πολύ πιο πιστιάρικα στημένα αυτοκίνητα με ανώτερες και ακριβές αναρτήσεις όπως PS, Bilstein, Κυρλαγκίτσης, το ίδιο φαινόμενο παρατήρησα στις Σέρρες, το ίδιο και στο Αιγίνιο παλιότερα (για δημόσιο δρόμο που είναι η έδρα μου ας μην μιλήσω) και απορώ τώρα με το πόσο πιλότος μπορεί να είναι κάποιος για να βγάλει τόσο άχρηστο το δικό μου setup ώστε να θεωρήσει ότι πέταξε τα λεφτά του... Και να έλεγα ότι είμαι μοναδικό φαινόμενο... Δεν είμαι όμως! Μπορώ να φέρω πολλά παραδείγματα, όπως φυσικά τον Γιάννη με ηπιότερο στήσιμο από το δικό μου που πριν τα Selex φορούσε τα RSP 1.6, τον Άρη με το Ibiza με H&R και Koni, τον Βαγγέλη με το πρώην του Clio 1.4 που είχε H&R με RSP και ζωγράφιζε, τον Μάκη frapeole με H&R και RSP, τον αδερφό μου με 306 1.4 8V H&R και RSP, τον άλλον τον Μάκη με Saxo 1.4 VTS και H&R και RSP, για να μην πω και τον Αλεσάντρο με Rallye και μαμίσια πεθαμένη ανάρτηση με τραγικά λάστιχα που πηγαίνει αέρα στην πίστα (ενδεικτικά στην πίστα καρτ έχει 36.30 και φυσικά στις Σέρρες αναμένεται προσεχώς να γράψει επίσης - αλλά αυτός έχει μάρτυρες ολόκληρο το 106SC χώρια εμάς), και πιθανότατα ξεχνάω και αρκετούς άλλους. Λέω ψέμματα μήπως; Για τον Άρη, τον αδερφό μου και για όλους μπορεί να βεβαιώσει κι ο Γιάννης. Τον Μάκη ρωτήστε τον ίδιο, για μένα, τον Βαγγέλη και τον Γιάννη ρωτήστε πάλι τον Μάκη, κι αν δεν ξέρετε τον Μάκη θα σας πει ο Παναγιώτης που τον ρωτάει όποτε θέλει, τώρα αν κάποιος δεν πιστεύει ούτε τον Παναγιώτη λυπάμαι γι αυτόν. Φυσικά, υπάρχουν άπειροι να σας βεβαιώσουν για όλους τους παραπάνω. Δεν είμαστε άγνωστοι στην Θεσσαλονίκη. Απλά ρωτήστε, δεν έχω πρόβλημα να επαληθεύομαι, εξάλλου έτσι έχω κερδίσει την εκτίμηση των περισσοτέρων του χώρου μας.

Φυσικά, όλοι οι παραπάνω και με εντελώς μαμά 206 πάλι θα έγραφαν χρόνους. Άρα, μάλλον το χόμπι της οδήγησης το κατέχουμε επαρκώς ώστε όταν λέμε ότι μία ανάρτηση έχει τα τάδε και τα δείνα χαρακτηριστικά που τα είδαμε στην πράξη προφανώς δεν μπορεί να είναι φαντασιώσεις. Οπότε, εάν κάποιος θέλει να στρίβει με τα μπούνια σε ολισθηρό δρόμο (ή σε πίστα ή όπου θέλει) και δει υποστροφή, τότε αντί να ξοδεύει λεφτά για να βρει "καλύτερη" ανάρτηση -που δεν θα βρει τόσο καλή ώστε να τον πάει αντί να την πάει- ίσως είναι καλύτερα και φτηνότερα να ρωτήσει κάποιον και να του δείξει πώς να στρίβει με το υπάρχων setup του. Αλλιώς κινδυνεύει να φοράει 1500Ε ανάρτηση και θα περνάει ο Μάκης (το λιγότερο) από πάνω του με τα RSP και μετά θα πει πάλι ότι "πέταξε" τα λεφτά του, κι αυτή τη φορά θα έχει "πετάξει" πολλά λεφτά.

Για όλους τους παραπάνω λόγους ζήτησα από τον Παναγιώτη να οδηγήσει το 206 του Αλέξανδρου. Γιατί τον Παναγιώτη και όχι άλλον; Σίγουρα επειδή εμπιστεύομαι την κρίση του, αλλά κι επειδή τον εμπιστεύεται και ο Αλέξανδρος (και όχι μόνο).


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 22 Ιούν 2007, 08:39:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

eimai γκουρου το ξερω αλλα μη μου τα λετε ολοι μαζι
κοκκινιζω.... Laughing

χτες δε μπορεσα να περασω.
αλεξ τι κανατε τελικα?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 22 Ιούν 2007, 09:16:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν εχω παρα να συμφωνησω στο παραπανω ποστ του Μιλτου με τη ΓΕΝΙΚΗ διαπιστωση οτι δεν κοιταμε να βελτιωθουμε σαν οδηγοι,αλλα μας φταινε τα παντα ενω εμεις ειμαστε τελειοι οδηγοι.Συμπεριλαμβανομενου και του εαυτου μου.
Κλασσικη ελληνικη αγωνιστικη νοοτροπια! Very happy
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 22 Ιούν 2007, 10:10:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλέ ψυχραιμία...

Λοιπόν χθες μάλλον βρέθηκε μια λύση ικανοποιητική στην πρώτη ματιά (βάση όσων είπε ο Αλέξανδρος, αν και σήμερα θα ξαναπάει από Ριτσώνα για να έχει άμεση συγκριση)

Όπως πολλοί είχαμε αναφέρει σε προυγούμενα ποστα πριν αρχίσουμε να αλλάζουμε κάτι που ίσως δεν δουλευει πειραματίζοπμαστε με το υπάρχον:

Πρώτο και κύριο λοιπόν η ευθυγράμμιση.
την τσέκαρε ο Αλέξανδρος και όλα οκ.

Υψος πίσω μέρους:
Δεν το μέτρήσαμε επακριβώς χθες.
Ο Αλέξανδρος μας είπε ότι είναι 1,5~2 πόντοιυς πιο ψιλό πίσω από εμπρός.
Με το μάτι και τελείως μπακάλικα δεν φαίνεται απαραίτητα λάθος (αν και εγώ θα το σήκωνα λίγο περαπάνω). Αλλά πριν δώσει κανείς χρήματα για νέο ρυθμισμα ύψους πίσω τρεκάρει:

Τα λάστιχα:
Λοιπόν χθες από 34/34 που είχε (θυμίζω σε 195/45-16 Exalto2)
Εβαλε 38ε/34π.
Σε σχετικά κλειστή/σφικτή διαδρομή αλλά από ότι κατάλαβα (από τα λεγόμενα του Αλέξανδρου) με μέτριο/ίσως και φοβισμένο(λόγω της προυγούμενης υποστροφής) ρυθμό πίεσης/οδήγισης το αμάξια ΒΕΛΤΙΩΘΗΚΕ ΑΡΚΕΤΑ στο turn in και τα μούτρα μειώθηκαν.

Τέλος χθες μας είπε ο Αλέξανδρος ότι έβαλε μαζί με την ανάρτηση και μία μπάρα θόλων (μοιάζει με Sabelt, αλλά δεν είναι σίγουρος ότι είναι κιόλας, αν και αυτό δεν έχει σημασία). Κρίνοντας από τα λεγομενα του Τάσου που είχε μπάρα θόλων είναι πολύ πιθανό κάποιο "τμήμα" της υποστροφής που έχει ο Αλέξανδρος να οφείλεται και στην μπάρα = μετά την δοκιμή στην Ριτσώνα με τις νέες πιέσεις στα λάστιχα (μιας και εκεί δοκιμάστηκε αρχικά το αμάξι και διαπιστώθηκαν τα παραπάνω) θα κάνει και μια δοκιμή χωρ΄'ις την μπάρα και από εκεί και πέρα βλέπεοντας και κάνοντας.

ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΑΥΤΟ έχουμε πει 100άδες φορές ότι αλλάζουμε 1~1 πράγμα κάθε φορά στο αμάξι και όχι όλα μαζί γιατί αλλιώς γίνεται χαμός και είναι πολύ δύσκολο να βρεθεί άκρη και ασφαλές συμπέρασμα για την όποια αλλαγή θετική ή αρνητική...
Τέλος πάντων, αυτό είναι άλλη κουβέντα.


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
alexPS (Αλέξανδρος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 20 Ιούλ 2005
Δημοσιεύσεις: 24

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 22 Ιούν 2007, 10:19:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λοιπόν για τα αμορτισερ : δεν κατηγορησα τ αμορτρσερ, εξαλλου για τα λεφτα τους παραειναι καλα. Τα ελατηρια κατηγορησα!!! Τωρα για το θεμα του παλατζου ξερουμε οτι πρεπει να βαλουμε αλλες ραβδους με ακομη πιο σφιχτο rebound.
Χθες οπως πρωειπε και ο μανθουμελ δοκιμασα 38 psi μπροστα και 34 ξωπισω...
Στα λιμανια αναβουμε φωτιες... στα λιμανακια δηλαδη ειδα εντελως διαφορετικη συμπεριφορα. Απειροελαχιστα μουτρα και ζωηρος κωλος..
Η τελικη ετοιμηγορια ομως θα γινει ριτσωνα αφου εκει πρωτοειδα το προβλημα...Τα exalto παντως λενε για recomended pressure 40psi
Laughing Laughing Shocked
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 22 Ιούν 2007, 10:24:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Βρηκαμε και εμείς ωραίο μέρος για δοκιμη.
τρομάρα μας... Laughing Laughing
(ας μην είχα να πάω Αργυρούπολη σε κάτι γενέθλια μετά και είχαμε φύγει για Ν.Μάκρη - Μαραθώνα...)
anyway


Πάντως όταν στο λέει η ίδια η MIchelen ότι θέλει τόση πιέση ε κάτι παραπάνω θα ξέρει... (πολύ πιθανό λόγω μαλακών πλαινών)


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 22 Ιούν 2007, 10:38:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κατα την ταπεινη μου γνωμη, εισαι αρκετα χαμηλος πισω, και ενδεχομενως αυτο να δημιουργει κατα κυριο λογο την υποστροφη.
Ανεβασε 2 ποντους για να εισαι εμπρος πισω διαφορα 4 ποντους.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 22 Ιούν 2007, 11:11:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ναι θυμάμαι ότι 3-4 πόντοι διαφορά είναι το σωστό. Σήμερα θα ξαναμετρήσω ύψος σε μένα γιατί ξέχασα και θα σας πω πόση διαφορά έχω. Μετράμε από την προεξοχή του μαρσπιέ (είναι το πιο κοντινό σημείο του μαρσπιέ από το έδαφος). Για εμπρός, πίσω από το πλαστικό του θόλου που καλύπτει το μαρσπιέ και για πίσω έναν πόντο πριν τελειώσει αυτή η διαμήκης προεξοχή.

Αλέξανδρε, για σένα γράφω γιατί θέλω να σε δω ευχαριστημένο... Smile

Το ύψος του πίσω μέρος τροποποιεί δραματικά την συμπεριφορά. Χαμηλώνοντας πίσω αυξάνεις υποστροφή και ο κώλος μαλακώνει (βοηθάει για να μειώσουμε ή να εξαλείψουμε το φαινόμενο του εκκρεμούς - τις σφαλιάρες - αλλά αν το παρακάνουμε μπορεί να προκαλέσουμε ανεξέλεγκτη υπερστροφή στο apex - κορυφή της στροφής - και υπερβολική υποστροφή στην είσοδο). Αλλά και ψηλώνοντας πίσω θα αυξήσεις υπερστροφή και ο κώλος θα σκληραίνει (βοηθάει να μειώσουμε υποστροφή στο turn in αλλά αν το παρακάνουμε μπορεί να πρoκαλέσουμe ανεξέλεγκτη υποστροφή στο apex και υπερβολική υπερστροφή στην είσοδο). Μπορείς να αντιμετωπίσεις σχεδόν τα πάντα μόνο και μόνο ρυθμίζοντας το ύψος του πίσω μέρους.
Ίσως πρέπει να δοκιμάσεις να σηκώσεις έναν πόντο πίσω. Γενικά προσπάθησε να κρατήσεις εργοστασιακές αναλογίες με το πολύ έναν πόντο χαμηλότερο τον κώλο αλλά σε καμία περίπτωση ψηλότερο. Αυτό ισχύει για το setup σου, αν και δεν ξέρω τί προκαλεί στην πράξη η μπάρα θόλων στο 206 γιατί ποτέ δεν έβαλα αλλά ούτε έβαλε και κανείς που ξέρω, λογικά θα σκληραίνει την μούρη με αποτέλεσμα αύξηση υποστροφής όπως παρατηρεί ο Μάνθος. Στο R5 που είχα μου έκανε μεγάλο καλό αλλά μιλάμε για αυτοκίνητο με μαλακό σασί στο εμπρός μέρος. Στο Alfa Club έχω μάθει ότι πολλοί που είχαν μπάρα την έβγαλαν και άλλοι ψάχτηκαν πολύ ρυθμίζοντάς την και με απανωτές ευθυγραμμίσεις. Είναι ιδιοτροπία των Alfa ή είναι κάτι γενικό; Χμ, Παναγιώτη δεν θυμάμαι... ο Μάκης έχει μπάρα θόλων;

Πάμε Ριτσώνα τώρα... Δεν έχω πάει πολλές φορές. Αλλά τις φορές που πέρασα θυμάμαι άσφαλτο γλυστερή από την πολυχρησία και πολύ κλειστές στροφές. Η εμφάνιση υποστροφής ισχύος σε τέτοιες διαδρομές γίνεται για πλάκα. Η υποστροφή ισχύος αντιμετωπίζεται μόνο με μπλοκέ αλλά ακόμη και με αυτό εάν δεν οδηγείς προσαρμοσμένος στο μπλοκέ θα σπάσεις τα μούτρα σου και μάλιστα άσχημα. Δεν έχω οδηγήσει με μπλοκέ αλλά έτσι φαντάζομαι ότι συμβαίνει από φίλους που έχουν αλλά και βάση κοινής λογικής.

Αλέξανδρε, τα γραμμικά είναι σίγουρα καλύτερα (όχι απλώς καλύτερα αλλά ουσιαστικά η ορθή επιλογή για απόδοση) αλλά μη νομίζεις ότι με τα H&R δεν είσαι καλά. Σκέψου ότι όλοι όσοι ανέφερα στο προηγούμενο ποστ μου -και μιλάμε για άτομα που το κατέχουν το άθλημα- φοράνε 3ποντα H&R προοδευτικά. Γενικά, στην προοδευτική κατηγορία τα H&R είναι από τα καλύτερα. Οπότε σου εγγυώμαι ότι μπορείς να πετύχεις παραπάνω από καλό στήσιμο με τα H&R. Αν και θα ήθελα να δω πώς συμπεριφέρονται τα RSP 2.0 με γραμμικό ελατήριο που είναι πολύ πιθανό να το πειραματιστώ με την επόμενη αλλαγή των αμορτισέρ μου. Wink


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
ultra-one (Χάρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)

Ένταξη: 13 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1792
Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 22 Ιούν 2007, 11:34:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:
Χαμηλώνοντας πίσω αυξάνεις υποστροφή και ο κώλος μαλακώνει (βοηθάει για να μειώσουμε ή να εξαλείψουμε το φαινόμενο του εκκρεμούς - τις σφαλιάρες - αλλά αν το παρακάνουμε μπορεί να προκαλέσουμε ανεξέλεγκτη υπερστροφή στο apex - κορυφή της στροφής - και υπερβολική υποστροφή στην είσοδο). Αλλά και ψηλώνοντας πίσω θα αυξήσεις υπερστροφή και ο κώλος θα σκληραίνει (βοηθάει να μειώσουμε υποστροφή στο turn in αλλά αν το παρακάνουμε μπορεί να πρoκαλέσουμe ανεξέλεγκτη υποστροφή στο apex και υπερβολική υπερστροφή στην είσοδο).

Για να είμαι ειλικρινής δεν έχω καταλάβει πως το χαμήλωμα πίσω αυξάνει την υποστροφή και ταυτόχρονα δημιουργεί ανεξέλεγκτη υπερστροφή και επίσης γιατί μαλακώνει ο κώλος???????? Shocked

Το ίδιο και με το ψήλωμα πως γίνεται να αυξάνεται η υπερστροφή και ταυτόχρονα να δημιουργείται ανεξέλεκτη υποστροφή και επίσης γιατί σκληραίνει ο κώλος??????? Shocked

Μπορείς να μας εξηγήσεις περισσότερο???????? Confused


Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 22 Ιούν 2007, 12:00:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ναι, θα προσπαθήσω.
Οι διαπιστώσεις εδώ είναι εμπειρικές και όχι από κάποιο βιβλίο (όπως όταν εξηγώ για λιπαντικά). Τις δοκιμές τις έχω κάνει σε μένα, αφού με διάφορα setup έχω ανεβοκατεβάσει συχνά το πίσω μέρος. Έχω δει πολλές ανεξέλεγκτες υποστροφές, υπερστροφές, σφαλιάρες, τρομάρες και τα παρόμοια, και μιλάμε πάντα για ίδια ελατήρια-ράδβους-αμορτισέρ κάθε φορά. Ο Γιάννης πχ που έχει κρατήσει ίδια την αναλογία ύψους που του έχει αρέσει (εργοστασιακή αναλογία), δεν είχε τέτοια προβλήματα ούτε με τα RSP 1.6 ούτε και με τα Selex Tuning. Γι αυτό και λέω ότι το ύψος πίσω παίζει μεγάλο ρόλο στην δυναμική συμπεριφορά του αυτοκινήτου μας.

Θυμάσαι που έλεγα για το αδύναμο rebound των πίσω αμορτισέρ του RC; Θυμάσαι πώς αντιμετώπισα τις φοβερές φάπες που έτρωγα (φαινόμενο εκκρεμούς); Είχα χαμηλώσει το πίσω μέρος για να "μαλακώσω" τις ράβδους και να μειώσω την ορμή επαναφοράς τους.

Θα εξηγήσω για όταν χαμηλώνουμε πίσω.
Το γιατί μαλακώνει δεν το γνωρίζω, αλλά η μόνη λογική εξήγηση είναι ότι αλλάζει ο μοχλισμός της ανάρτησης όσο οριζοντιώνεται το ψαλίδι με το έδαφος και έτσι η ράβδος στρέψης μπορεί να σηκώσει λιγότερο φορτίο.
Η υποστροφή αυξάνεται για δύο λόγους, πρώτον μαλακώνοντας πίσω αυξάνουμε την φόρτιση της εμπρός αντιστρεπτικής και γενικά της ανάρτησης που πλέον πρέπει να αναλάβει το επιπλέον φορτίο των κλίσεων του πίσω μέρους, κι έτσι η μούρη στο όριο φεύγει πρώτη. Αυτή η φόρτιση ταυτόχρονα μειώνεται επειδή ρίχνουμε το βάρος πίσω αλλά προφανώς η αδυναμία που προκαλείται από την οριζοντίωση του πίσω ψαλιδιού υπερισχύει σαν μειονέκτημα. Εννοείται ότι υπάρχει ένα οριακό σημείο όταν χαμηλώνουμε πίσω που όταν ξεπεραστεί καταστρέφουμε το οποιοδήποτε setup. Ο Τάσος που είναι θεωρητικά πιο καταρτισμένος μπορεί να εξηγήσει καλύτερα.
Η υπερβολική υπερστροφή στην κορυφή της στροφής προκαλείται μόνο σε οριακή οδήγηση και σε πολύ οριακή κατάσταση (οι περισσότεροι δεν το αντιμετωπίζουν ποτέ αυτό το φαινόμενο) και οφείλεται στο τελείωμα της πίσω ανάρτησης όπου πλέον κάπου θα σκληρύνει απότομα, τα ελαστικά θα χάσουν πρόσφυση και με το βάρος να έχει μεταφερθεί στην μία μεριά ενός πίσω μέρους που αδυνατεί να βρει τον αυτοέλεγχο, ο κώλος χάνει την επαφή και φεύγει πλέον με ορμή. Αν τυχόν προλάβεις να επαναφέρεις όλη η συσσωρευμένη ορμή είναι πολύ πιθανό να εκτιναχθεί από την συστραμμένη ορμή των τριών ράβδων και να μεταφερθεί απότομα από την ανάποδη και δεν πιστεύω ότι η δεύτερη ανάποδη τιμονιά θα προλάβει κάτι ακόμη κι αν το περιμένεις.

Αναλόγως συμβαίνει όταν ψηλώνουμε πίσω.
Υπάρχουν κάποια όρια στο χαμήλωμα και στο σήκωμα και είναι ασφαλές να μην τα υπερβαίνουμε.

Γι αυτό και επιμένω ότι κάτι δεν έχει γίνει καλά στο setup του Αλέξανδρου που πρέπει να συμπεριλάβει υπόψιν του και τις "ιδιοτροπίες" της Ριτσώνας. Είναι και φυσιολογικό να βλέπουμε διαφορετικές συμπεριφορές σε διαφορετικά οδοστρώματα, ανηφόρες-κατηφόρες και είδη στροφών. Αναγκαστικά, γι αυτό οι περισσότεροι ψάχνουμε για την χρυσή τομή.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Miltellas στις Παρ 22 Ιούν 2007, 12:10:16, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 22 Ιούν 2007, 12:05:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

βασικά πρέπει να μεταφέρω τα παραπάνω ποστς κάπου πιο σωστά...
πχ εδώ http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=539
τέλος πάντων

Αυτό που λέει ο Μίλτος Χάρη ισχύει και το έχω δει σε 106/saxo που είχαν φίλοι μου παλαιότερα...

όπως επίσης και στο αμάξι το stevon που μέχρι (λόγος φόρτου εργασίας του μηχανικού) να κατεβάσει το πίσω μέρος κυκλοφορούσε με μαμά ύψος πίσω και -2cm εμπρός με γραμμικά AVO ελατήρια εμπρός και το πίσω μέρος ήταν "αλλού γι' αλλού"...

Μόλις το χαμήλωσε συνηλθε αρκετά (και βάζοντας και την μαμά δική μου 21αντιστρεπτική πίσω "έδεσε" (όχι ότι είναι "τέλειο" αλλά είναι καλό)[/img]


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 22 Ιούν 2007, 12:10:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ultra-one έγραψε:

Για να είμαι ειλικρινής δεν έχω καταλάβει πως το χαμήλωμα πίσω αυξάνει την υποστροφή και ταυτόχρονα δημιουργεί ανεξέλεγκτη υπερστροφή και επίσης γιατί μαλακώνει ο κώλος???????? Shocked

Το ίδιο και με το ψήλωμα πως γίνεται να αυξάνεται η υπερστροφή και ταυτόχρονα να δημιουργείται ανεξέλεκτη υποστροφή και επίσης γιατί σκληραίνει ο κώλος??????? Shocked

Μπορείς να μας εξηγήσεις περισσότερο???????? Confused


Eκτως των παραπανω που αναφερει ο Μiltellas, εχει να κανει και με τη μετατοπιση του κεντρου βαρους. Οσο ψυλωνει ο κωλος ελαφρωνει, οσο χαμηλωνει βαραινει (με πολυ απλα λογια).


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13  Επόμενη
Σελίδα 10 από 13

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2134s (PHP: 82% - SQL: 18%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on