Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
mcdmate Μόλις έγραψα

Ένταξη: 12 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 30
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 01 Δεκ 2002, 10:34:48 Θέμα δημοσίευσης: 206 - Turbo σε 206 1,4 8v |
|
|
Για σας.
Ακούω για μετατροπές σε κινητήρες και βλέπω ότι το πράγμα θέλει πολλά και με αμφίβολα αποτελέσματα ή τουλάχιστο πολύ μικρό για τα χρήματα που δίνονται, ειδικά για μηχανές πού είναι 1400 και 8βαλβιδες, έτσι θα ήθελα να ρωτήσω την γνώμη σας, είναι καλή ιδέα για κάποιον που διαθέτη 1400 8v να προσθέσει ένα μικρό turbo 0,75 και να πάρει τα ποθητά 30 ή και παραπάνω άλογα και αρκετή ροπή.
Έχω ακούσει ότι σε τόσο μικρή πίεση ο κινητήρας δεν καταπονείτε σε μεγάλο βαθμό.
Γνώμες και συμβουλές για αυτή την μετατροπή. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
overgr (Σταύρος) Δραστήριο μέλος

 Peugeot 206 1.6 (16V) CC (2002)
Ένταξη: 21 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 248 Τόπος: Παπάγου, Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 01 Δεκ 2002, 12:26:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στους 1400άρηδες που ψάχνονται για παραπάνω άλογα, η προτεινόμενη λύση κατά τη γνώμη μου είναι η τοποθέτηση μοτέρ 1600 (είτε από 206 16v είτε από 106 Rally). Οικονομικά θα σου πάει γύρω στο 1,000,000. Ούτως ή άλλως και σε turbo να πας δεν υπάρχει περίπτωση να καθαρίσεις με λιγότερα. Επιπλέον θα έχεις ένα αυτοκίνητο σαφώς πιο αξιόπιστο, με μεγαλύτερη αξία μεταπώλησης και το κεφάλι σου ήσυχο. Και απ'ότι φαίνεται ούτε καν πρόβλημα με τα τεκμήρια δεν θα έχεις! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
richardos Μόλις έγραψα

106 rallye
Ένταξη: 31 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 8
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 01 Δεκ 2002, 15:16:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κατ'αρχας΄φίλε τι εννοείς με τον όρο μικρό υπερσυμπιεστή.
Αν εννοείς αυτό που κατάλαβα δηλαδή υπερπίεση 0,7-0,8 bar τότε μάλλον κάνεις λάθος. Η υπερπίεση αυτή δεν είναι μικρή.
Οταν γ΄νεται λόγο για light turbo, που ουσιαστικά απλά συνεπάγεται ότι δεν θα μεταβαλουμε την συμπίεση στον κινητήρα, γιατί οι θερμοκρασίες δεν θα ανέβουν τόσο πολύ, μιλάμε για υπερπίεση της τάξης 0,5bar.
Ωστόσο αυτό που θα σε συμβούλευα να κάνεις είναι να καταλήξεις τελικά τι θες: μην σκέφτεσαι πάντα τα άλογα που θα κερδίσεις. Μπορεί ας πούμε να φτιάξεις το μοτέρ που φοράς turbato και να αποδίδει 140 άλογα στον τροχό(1400cc) και να στα ρίχνει ένα ραλακι στα φανάρια.Μπορείς από την άλλη να φτιάξεις ένα γαμάτο ατμοσφαιρικό μοτέρ, με απίστευτα άλογα, ας πούμε 200+++ για το 1600 16V, και το πραγμα να μην μπορείς να το κυκλοφορήσεις στην πόλη.
Αλλη οδήγηση έχεις με turbo άλλη με ατμοσφαιρικό, άλλη ικανοποίηση η μία, άλλη η άλλη.
...μετά το 106...όλα τα υπόλοιπα είναι gti σκουπίδια... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Slash (Ντάνης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)
Ένταξη: 25 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 541 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 01 Δεκ 2002, 15:44:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και μην ξεχνάμε βέβαια την λύση 4πετάλουδου, στον 1600 του Rallye. Εκτός κι αν αυτό εννοείς....
I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
overgr (Σταύρος) Δραστήριο μέλος

 Peugeot 206 1.6 (16V) CC (2002)
Ένταξη: 21 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 248 Τόπος: Παπάγου, Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 01 Δεκ 2002, 18:13:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ρε παιδιά αφήστε τις υπερβολές (4πετάλουδα, 140 άλογα από 1400άρι, κ.ο.κ.)
Ξέρετε πόσο στοιχίζουν αυτές οι μετατροπές, για να γίνουν σωστά και αξιόπιστα?
Ο άνθρωπος νομίζω προσδιόρισε τον στόχο του: +30άλογα και ροπή.
To 1600άρι του 206 με τα 110 άλογα είναι η μόνη λογική λύση.
Σχετικά προσιτή, σίγουρη όσον αφορά απόδοση και αξιοπιστία, και εμπορεύσιμη όταν θα θελήσει να πουλήσει το αμάξι του. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 01 Δεκ 2002, 19:28:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
richardos έγραψε: | Κατ'αρχας΄φίλε τι εννοείς με τον όρο μικρό υπερσυμπιεστή.
Αν εννοείς αυτό που κατάλαβα δηλαδή υπερπίεση 0,7-0,8 bar τότε μάλλον κάνεις λάθος. Η υπερπίεση αυτή δεν είναι μικρή.
Οταν γ΄νεται λόγο για light turbo, που ουσιαστικά απλά συνεπάγεται ότι δεν θα μεταβαλουμε την συμπίεση στον κινητήρα, γιατί οι θερμοκρασίες δεν θα ανέβουν τόσο πολύ, μιλάμε για υπερπίεση της τάξης 0,5bar.
Ωστόσο αυτό που θα σε συμβούλευα να κάνεις είναι να καταλήξεις τελικά τι θες: μην σκέφτεσαι πάντα τα άλογα που θα κερδίσεις. Μπορεί ας πούμε να φτιάξεις το μοτέρ που φοράς turbato και να αποδίδει 140 άλογα στον τροχό(1400cc) και να στα ρίχνει ένα ραλακι στα φανάρια.Μπορείς από την άλλη να φτιάξεις ένα γαμάτο ατμοσφαιρικό μοτέρ, με απίστευτα άλογα, ας πούμε 200+++ για το 1600 16V, και το πραγμα να μην μπορείς να το κυκλοφορήσεις στην πόλη.
Αλλη οδήγηση έχεις με turbo άλλη με ατμοσφαιρικό, άλλη ικανοποίηση η μία, άλλη η άλλη. |
Παιδια μην φερνετε σε δυσκολη θεση τους admin και moderators χρησιμοποιοντας τετοιες φρασεις που ειναι μεν κοινοτυπια αυτες τις μερες αλλα.... χρησιμοποιηστε καποιο χαρακτηρα οπως #,@,$ ωστε ολοι να καταλαβαινουν τι θελετε να πειτε χωρις να φαινεται τοσο ασχημα σε καποιον που διαβαζει το post σας.
Φιλικα dimip. 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Nikel Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1054 Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 02 Δεκ 2002, 07:42:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σεμναααααα Ριχαρδο μου.....σεμνααααα!
Και εσυ βρε Ντιμη τι το κανεις quote και το ξανα-τονιζεις??? 
A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Nikel Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1054 Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 02 Δεκ 2002, 07:45:37 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ενα μικρό turbo - γνώμες |
|
|
mcdmate έγραψε: | Για σας.
Ακούω για μετατροπές σε κινητήρες και βλέπω ότι το πράγμα θέλει πολλά και με αμφίβολα αποτελέσματα ή τουλάχιστο πολύ μικρό για τα χρήματα που δίνονται, ειδικά για μηχανές πού είναι 1400 και 8βαλβιδες, έτσι θα ήθελα να ρωτήσω την γνώμη σας, είναι καλή ιδέα για κάποιον που διαθέτη 1400 8v να προσθέσει ένα μικρό turbo 0,75 και να πάρει τα ποθητά 30 ή και παραπάνω άλογα και αρκετή ροπή.
Έχω ακούσει ότι σε τόσο μικρή πίεση ο κινητήρας δεν καταπονείτε σε μεγάλο βαθμό.
Γνώμες και συμβουλές για αυτή την μετατροπή. |
Φιλε mcdmate καταρχην καλωσηρθες.....να σου πω ομως πως 0.75 bar πιεση δεν ειναι light αλλα heavy turbo για τα Peugeot μας! Οπως ειπε και ο Ριχαρδος 0.5 πιεση ειναι καλα! Απο εκει και πανω μπαινεις σε αλλα κολπα.....
A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mcdmate Μόλις έγραψα

Ένταξη: 12 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 30
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 02 Δεκ 2002, 08:23:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sorry για το λάθος, δεν είμαι και πολύ γνώστης του θέματος, απλά θέλω να κάνω το 206 πιο ζωηρό χωρίς να χρειαστεί να δώσω μια περιουσία και μετά να τρέχω κάθε λίγο στα συνεργεία για ρυθμίσεις και αλλαγές, έτσι μου πρότεινε κάποιος φίλος ένα light turbo και ρώτησα μια γνώμη, δεν θέλω από 1400cc 140 hp απλά κάτι να δώσει λίγο ζωή στον κινητήρα και λίγο χαρά στη φάτσα μου…
Πάντως μάλλον τελικά αλλαγή μοτέρ μου μυρίζει. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
overgr (Σταύρος) Δραστήριο μέλος

 Peugeot 206 1.6 (16V) CC (2002)
Ένταξη: 21 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 248 Τόπος: Παπάγου, Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 02 Δεκ 2002, 10:48:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τότε μην τολμήσεις να πλησιάσεις turbo!
Προχώρα για άλλο μοτέρ!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Nikel Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1054 Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 02 Δεκ 2002, 16:58:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
overgr έγραψε: | Τότε μην τολμήσεις να πλησιάσεις turbo!
Προχώρα για άλλο μοτέρ!!!! |
Συμφωνω μιας και ο 1400αρης δεν εχει ακουστει πως κουβαλαει και πολλες αντοχες! Αποδειξη πως δεν εχω δει-ακουσει ουτε ενα τουρμπισμενο!
A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
richardos Μόλις έγραψα

106 rallye
Ένταξη: 31 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 8
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 03 Δεκ 2002, 07:51:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
H αλλαγή μοτέρ έχει και αυτή τα σκοτεινα της σημεία. Μπορούμε να τα αναφέρουμε, αλλά κάτι τέτοιο ξεφεύγει από τα πλαίσια αυτής της απάντησης.
+ το γεγονός ότι το κόστος δεν θα ναι μη συγκρίσιμο με μια light turbo μετατροπή.
Ποιός σας είπε κύριοι ότι το κόστος βγαίνει μόνο από τό τι υλικά χρησιμοποιούνται. Σαφώς και ένας βελτιωτής βλέπει το κόστος όλων των μετατροπών και κανονίζει τις τιμές του.
Σαφώς και υπάρχουν πολλά light turbo 1400cc, που σαφώς είναι πιο σβέλτα, νευρικά, και $#%^&*%$@!#%&*^%$#@%Υ&&%$$# τα 1600άρια.
Ελπίζω όλοι στο site να έμειναν ευχαριστημένοι με τα (%@#%).
Είναι όμως κοροιδία.Αν μπείτε σε άλλα forum, όπως 4Τ, Power κτλ. θ αφρίξετε με το επίπεδο των συζητήσεων. Αυτό είναι αλήθεια, όπως και το ότι το συγκεκριμένο forum κρατάει ένα καλό επίπεδο είναι και αυτό αλήθεια. Σίγουρα όμως λογοκρισίες του τύπου κόβεται η λέξη ''γαμάτο'' είναι τουλάχιστον ακραίες, βλακώδεις και επιδεικνύουν απίστευτα κολλήματα.
Γιαυτό κύριοι του forum ξαναεξετάστε το θέμα.
Ποιός μιλησε για σεμνότητα ο Nikel;;;;;;;;;
Νikel μίλησες για σεμνότητα και έγινε σεισμός στον Πύργο ρε Nikel. Γιατί ρε φίλε. Τι φταίνε οι άνθρωποι;;; γιατί γίνεσαι τόσο κακός........
...μετά το 106...όλα τα υπόλοιπα είναι gti σκουπίδια... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Rally (Γιάννης) Μέλος

106 RALLYE 16v
Ένταξη: 15 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 138 Τόπος: Καλλιθεα-Αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 03 Δεκ 2002, 09:24:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Nikel έγραψε: | overgr έγραψε: | Τότε μην τολμήσεις να πλησιάσεις turbo!
Προχώρα για άλλο μοτέρ!!!! |
Συμφωνω μιας και ο 1400αρης δεν εχει ακουστει πως κουβαλαει και πολλες αντοχες! Αποδειξη πως δεν εχω δει-ακουσει ουτε ενα τουρμπισμενο! |
νικελ εχεις κατσαβιδι στο σπιτι σου?
μαλλον ναι, παρε το λοιπον και βιδωσε λιγο την μνημη σου.οχι μονο εχεις δει σε περιοδικα αλλα εχεις δει απο κοντα και εχεις παει και βολτα και ηταν αξιοπιστο τοσο που προσπαθουσαν να το σπασουν και δεν μπορουσαν.ειδικα για εναν 1400 κινητηρα που τα 75 αλογα ειναι αν μη τι αλλο φτωχα και τα περιθωρια λιγα το τουρμπο ειναι η ιδανικη λυση θα ελεγα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Nikel Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1054 Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 03 Δεκ 2002, 11:21:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Rally έγραψε: | Nikel έγραψε: | overgr έγραψε: | Τότε μην τολμήσεις να πλησιάσεις turbo!
Προχώρα για άλλο μοτέρ!!!! |
Συμφωνω μιας και ο 1400αρης δεν εχει ακουστει πως κουβαλαει και πολλες αντοχες! Αποδειξη πως δεν εχω δει-ακουσει ουτε ενα τουρμπισμενο! |
νικελ εχεις κατσαβιδι στο σπιτι σου?
μαλλον ναι, παρε το λοιπον και βιδωσε λιγο την μνημη σου.οχι μονο εχεις δει σε περιοδικα αλλα εχεις δει απο κοντα και εχεις παει και βολτα και ηταν αξιοπιστο τοσο που προσπαθουσαν να το σπασουν και δεν μπορουσαν.ειδικα για εναν 1400 κινητηρα που τα 75 αλογα ειναι αν μη τι αλλο φτωχα και τα περιθωρια λιγα το τουρμπο ειναι η ιδανικη λυση θα ελεγα. |
Done..........
Hmmmmm τωρα αρχιζω και θυμαμαι...εχεις δικιο Johnny boy!
Στον φιλο mcdmate δεν μπορω να δωσω λεπτομερειες διοτι δεν ξερω τι φοραγε το αυτοκινητο! Ομως μπορω να πω οτι πηγαινε φοβερα!
A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Nikel Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1054 Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 03 Δεκ 2002, 11:28:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
richardos έγραψε: | H αλλαγή μοτέρ έχει και αυτή τα σκοτεινα της σημεία. Μπορούμε να τα αναφέρουμε, αλλά κάτι τέτοιο ξεφεύγει από τα πλαίσια αυτής της απάντησης.
+ το γεγονός ότι το κόστος δεν θα ναι μη συγκρίσιμο με μια light turbo μετατροπή.
Ποιός σας είπε κύριοι ότι το κόστος βγαίνει μόνο από τό τι υλικά χρησιμοποιούνται. Σαφώς και ένας βελτιωτής βλέπει το κόστος όλων των μετατροπών και κανονίζει τις τιμές του.
Σαφώς και υπάρχουν πολλά light turbo 1400cc, που σαφώς είναι πιο σβέλτα, νευρικά, και $#%^&*%$@!#%&*^%$#@%Υ&&%$$# τα 1600άρια.
Ελπίζω όλοι στο site να έμειναν ευχαριστημένοι με τα (%@#%).
Είναι όμως κοροιδία.Αν μπείτε σε άλλα forum, όπως 4Τ, Power κτλ. θ αφρίξετε με το επίπεδο των συζητήσεων. Αυτό είναι αλήθεια, όπως και το ότι το συγκεκριμένο forum κρατάει ένα καλό επίπεδο είναι και αυτό αλήθεια. Σίγουρα όμως λογοκρισίες του τύπου κόβεται η λέξη ''γαμάτο'' είναι τουλάχιστον ακραίες, βλακώδεις και επιδεικνύουν απίστευτα κολλήματα.
Γιαυτό κύριοι του forum ξαναεξετάστε το θέμα.
Ποιός μιλησε για σεμνότητα ο Nikel;;;;;;;;;
Νikel μίλησες για σεμνότητα και έγινε σεισμός στον Πύργο ρε Nikel. Γιατί ρε φίλε. Τι φταίνε οι άνθρωποι;;; γιατί γίνεσαι τόσο κακός........ |

A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 03 Δεκ 2002, 14:50:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
richardos έγραψε: | Ελπίζω όλοι στο site να έμειναν ευχαριστημένοι με τα (%@#%).
Είναι όμως κοροιδία.Αν μπείτε σε άλλα forum, όπως 4Τ, Power κτλ. θ αφρίξετε με το επίπεδο των συζητήσεων. Αυτό είναι αλήθεια, όπως και το ότι το συγκεκριμένο forum κρατάει ένα καλό επίπεδο είναι και αυτό αλήθεια. Σίγουρα όμως λογοκρισίες του τύπου κόβεται η λέξη ''γαμάτο'' είναι τουλάχιστον ακραίες, βλακώδεις και επιδεικνύουν απίστευτα κολλήματα.
Γιαυτό κύριοι του forum ξαναεξετάστε το θέμα. |
Γιατί ποιος είπε ότι θα λογοκρίνουμε ποτέ το "Γαμάτο"?
Ορίστε λοιπόν: Γαμάτο, γαμάτο, γαμάτο, γαμάτο!
Δεν είναι η λέξη που λογοκρίνεται, είναι η πρόθεση!
Τα υπόλοιπα είναι ανοησίες ορισμένων που κοροϊδεύουν την ενέργεια αυτή που προσπαθούμε α. να κρατήσουμε επίπεδο, β. να προστατέψουμε τα μέλη του από συνέπειες.
Οποιος έχει να πεί κάτι πάνω σε αυτό και άν έχω δίκιο ή άδικο ας το πεί!
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Alex Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 03 Δεκ 2002, 15:15:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ρε μη μου θιγετε τον 1400αρη μου Ειναι απιστευτο εργαλειο - σκυλι. Εδω μιλαγα με ανθρωπο που εχει συνεργειο Peugeot και μου πε οτι ο συγκεκριμενος ειναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΣΚΥΛΙ και οτι και να το σκιζω ολη μερα δεν θα παθει τιποτα.. δεν εχει και αδικο.. οσοι με βλεπουν πως το παω το μοτερ μου λενε "δεν το λυπασαι?" και η απαντηση ειναι "οχι".. Μιλαμε για ΣΚΥΥΥΥΛΙΙΙΙΙΙ.. (βαλτε του και κανα καλο λαδακι παντως αν σκοπευετε να το ταλαιπωρησετε)
Και να πω οτι ειναι πανω απο 10 χρονων κινητηρας που εχει μπει σε τουλαχιστον 6-7 αμαξια (106,206,306,saxo,xsara και αλλα λιγοτερο συνηθισμενα-εμπορικα) με συνεχεις βελτιωσεις οποτε ειναι χιλιοδοκιμασμενος απο αξιοπιστια.. Πιο συχνα ακουω για σπασμενα ημιαξονια σε 1400 (απ'το σκισιμο) παρα για χαλασμενους κινητηρες..
Οσο για Turbo: Σε ενα παλιο Power Techniques (τευχος γυρω στο '99-'00) τον ειχαν με Turbo αλλα σε 306 και εβγαζε 130 αλογα αν θυμαμαι καλα και ροπη δεν θυμαμαι. Πιθανολογω πανω απο 18 κιλα.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 03 Δεκ 2002, 17:00:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: | richardos έγραψε: | Ελπίζω όλοι στο site να έμειναν ευχαριστημένοι με τα (%@#%).
Είναι όμως κοροιδία.Αν μπείτε σε άλλα forum, όπως 4Τ, Power κτλ. θ αφρίξετε με το επίπεδο των συζητήσεων. Αυτό είναι αλήθεια, όπως και το ότι το συγκεκριμένο forum κρατάει ένα καλό επίπεδο είναι και αυτό αλήθεια. Σίγουρα όμως λογοκρισίες του τύπου κόβεται η λέξη ''γαμάτο'' είναι τουλάχιστον ακραίες, βλακώδεις και επιδεικνύουν απίστευτα κολλήματα.
Γιαυτό κύριοι του forum ξαναεξετάστε το θέμα. |
Γιατί ποιος είπε ότι θα λογοκρίνουμε ποτέ το "Γαμάτο"?
Ορίστε λοιπόν: Γαμάτο, γαμάτο, γαμάτο, γαμάτο!
Δεν είναι η λέξη που λογοκρίνεται, είναι η πρόθεση!
Τα υπόλοιπα είναι ανοησίες ορισμένων που κοροϊδεύουν την ενέργεια αυτή που προσπαθούμε α. να κρατήσουμε επίπεδο, β. να προστατέψουμε τα μέλη του από συνέπειες.
Οποιος έχει να πεί κάτι πάνω σε αυτό και άν έχω δίκιο ή άδικο ας το πεί! |
ΕΓΩ λοιπον ειμαι αυτος ο ανοητος που κοροιδευω την ενεργεια των admin να κρατησουν ενα επιπεδο; μηπως κατι δεν καταλαβα;
Οχι, μαλλον ειμαι ο βλακας , ο κολλημενος που δεν βλεπω τι γινεται στα αλλα forum οπως μας ενημερωσε ο φιλος richardos.
Τελικα δεν ξερω τι ειμαι τελικα!
Παντως οπλισμενος με αμετρητη υπομονη δεν ειμαι γιαυτο και το βουλωνω. Στο κατω κατω δεν ειναι δουλεια μου να επεμβαινω σε θεματα admin. Τα ατομα που πρεπει λοιπον ας τα αφησω να κανουν τη δουλεια τους.
Συγνωμη που επενεβηκα σε ξενα χωραφια.
Πραγματικα δεν ειχα σκοπο ουτε να κοροιδεψω καμια προσπαθεια (αν ετσι περασε) ουτε και να μαλωσω κανενα επειδη γραφει ελευθερα.
Θεωρησα καλο να κανω μια συσταση μια και ολοι μεχρι τωρα χρησιμοποιουμε χαρακτηρες #$%^&* , αλλα αν δεν ειναι απαραιτητο ο.κ.
sorry και παλι απο ολους .
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
christhehealer (Celebrity) Έχω ξεφύγει !!!

 Jazzmobile
Ένταξη: 19 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 3066 Τόπος: Αθήνα - Γκύζη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 03 Δεκ 2002, 17:55:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
DimiP έγραψε: | ΕΓΩ λοιπον ειμαι αυτος ο ανοητος που κοροιδευω την ενεργεια των admin να κρατησουν ενα επιπεδο; μηπως κατι δεν καταλαβα;
Οχι, μαλλον ειμαι ο βλακας , ο κολλημενος που δεν βλεπω τι γινεται στα αλλα forum οπως μας ενημερωσε ο φιλος richardos.
Τελικα δεν ξερω τι ειμαι τελικα!
Παντως οπλισμενος με αμετρητη υπομονη δεν ειμαι γιαυτο και το βουλωνω. Στο κατω κατω δεν ειναι δουλεια μου να επεμβαινω σε θεματα admin. Τα ατομα που πρεπει λοιπον ας τα αφησω να κανουν τη δουλεια τους.
Συγνωμη που επενεβηκα σε ξενα χωραφια.
Πραγματικα δεν ειχα σκοπο ουτε να κοροιδεψω καμια προσπαθεια (αν ετσι περασε) ουτε και να μαλωσω κανενα επειδη γραφει ελευθερα.
Θεωρησα καλο να κανω μια συσταση μια και ολοι μεχρι τωρα χρησιμοποιουμε χαρακτηρες #$%^&* , αλλα αν δεν ειναι απαραιτητο ο.κ.
sorry και παλι απο ολους . |
DimiP είναι προφανές ότι ο Sidobre δεν απευθύνεται, σε σένα. Δεν νομίζω ότι έκανες τίποτα κακό. Aπλά εφάρμοσες μία αρχή που την έχουμε θέσει μόνοι μας και την κρατάμε, και πολύ καλά κάνουμε. Tο τι κάνουν τα άλλα forum δεν νομίζω ότι μας αφορά.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004
Ένταξη: 20 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 936 Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 03 Δεκ 2002, 21:00:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Alex έγραψε: | Και να πω οτι ειναι πανω απο 10 χρονων κινητηρας που εχει μπει σε τουλαχιστον 6-7 αμαξια (106,206,306,saxo,xsara και αλλα λιγοτερο συνηθισμενα-εμπορικα) με συνεχεις βελτιωσεις οποτε ειναι χιλιοδοκιμασμενος απο αξιοπιστια... |
H πιο σωστη κουβεντα του topic
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|