PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Turbo σε 206 1,4 8v
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3, 4  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
mcdmate 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 12 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 30

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 01 Δεκ 2002, 10:34:48    Θέμα δημοσίευσης: 206 - Turbo σε 206 1,4 8v Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για σας.
Ακούω για μετατροπές σε κινητήρες και βλέπω ότι το πράγμα θέλει πολλά και με αμφίβολα αποτελέσματα ή τουλάχιστο πολύ μικρό για τα χρήματα που δίνονται, ειδικά για μηχανές πού είναι 1400 και 8βαλβιδες, έτσι θα ήθελα να ρωτήσω την γνώμη σας, είναι καλή ιδέα για κάποιον που διαθέτη 1400 8v να προσθέσει ένα μικρό turbo 0,75 και να πάρει τα ποθητά 30 ή και παραπάνω άλογα και αρκετή ροπή.
Έχω ακούσει ότι σε τόσο μικρή πίεση ο κινητήρας δεν καταπονείτε σε μεγάλο βαθμό.
Γνώμες και συμβουλές για αυτή την μετατροπή.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
overgr (Σταύρος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 206 1.6 (16V) CC (2002)

Ένταξη: 21 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 248
Τόπος: Παπάγου, Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 01 Δεκ 2002, 12:26:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Στους 1400άρηδες που ψάχνονται για παραπάνω άλογα, η προτεινόμενη λύση κατά τη γνώμη μου είναι η τοποθέτηση μοτέρ 1600 (είτε από 206 16v είτε από 106 Rally). Οικονομικά θα σου πάει γύρω στο 1,000,000. Ούτως ή άλλως και σε turbo να πας δεν υπάρχει περίπτωση να καθαρίσεις με λιγότερα. Επιπλέον θα έχεις ένα αυτοκίνητο σαφώς πιο αξιόπιστο, με μεγαλύτερη αξία μεταπώλησης και το κεφάλι σου ήσυχο. Και απ'ότι φαίνεται ούτε καν πρόβλημα με τα τεκμήρια δεν θα έχεις!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
richardos 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


106 rallye

Ένταξη: 31 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 8

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 01 Δεκ 2002, 15:16:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κατ'αρχας΄φίλε τι εννοείς με τον όρο μικρό υπερσυμπιεστή.
Αν εννοείς αυτό που κατάλαβα δηλαδή υπερπίεση 0,7-0,8 bar τότε μάλλον κάνεις λάθος. Η υπερπίεση αυτή δεν είναι μικρή.
Οταν γ΄νεται λόγο για light turbo, που ουσιαστικά απλά συνεπάγεται ότι δεν θα μεταβαλουμε την συμπίεση στον κινητήρα, γιατί οι θερμοκρασίες δεν θα ανέβουν τόσο πολύ, μιλάμε για υπερπίεση της τάξης 0,5bar.
Ωστόσο αυτό που θα σε συμβούλευα να κάνεις είναι να καταλήξεις τελικά τι θες: μην σκέφτεσαι πάντα τα άλογα που θα κερδίσεις. Μπορεί ας πούμε να φτιάξεις το μοτέρ που φοράς turbato και να αποδίδει 140 άλογα στον τροχό(1400cc) και να στα ρίχνει ένα ραλακι στα φανάρια.Μπορείς από την άλλη να φτιάξεις ένα γαμάτο ατμοσφαιρικό μοτέρ, με απίστευτα άλογα, ας πούμε 200+++ για το 1600 16V, και το πραγμα να μην μπορείς να το κυκλοφορήσεις στην πόλη.
Αλλη οδήγηση έχεις με turbo άλλη με ατμοσφαιρικό, άλλη ικανοποίηση η μία, άλλη η άλλη.


...μετά το 106...όλα τα υπόλοιπα είναι gti σκουπίδια...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Slash (Ντάνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)

Ένταξη: 25 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 541
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 01 Δεκ 2002, 15:44:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και μην ξεχνάμε βέβαια την λύση 4πετάλουδου, στον 1600 του Rallye. Wink Εκτός κι αν αυτό εννοείς....



I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
overgr (Σταύρος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 206 1.6 (16V) CC (2002)

Ένταξη: 21 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 248
Τόπος: Παπάγου, Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 01 Δεκ 2002, 18:13:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ρε παιδιά αφήστε τις υπερβολές (4πετάλουδα, 140 άλογα από 1400άρι, κ.ο.κ.)
Ξέρετε πόσο στοιχίζουν αυτές οι μετατροπές, για να γίνουν σωστά και αξιόπιστα?

Ο άνθρωπος νομίζω προσδιόρισε τον στόχο του: +30άλογα και ροπή.
To 1600άρι του 206 με τα 110 άλογα είναι η μόνη λογική λύση.
Σχετικά προσιτή, σίγουρη όσον αφορά απόδοση και αξιοπιστία, και εμπορεύσιμη όταν θα θελήσει να πουλήσει το αμάξι του.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5257
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 01 Δεκ 2002, 19:28:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

richardos έγραψε:
Κατ'αρχας΄φίλε τι εννοείς με τον όρο μικρό υπερσυμπιεστή.
Αν εννοείς αυτό που κατάλαβα δηλαδή υπερπίεση 0,7-0,8 bar τότε μάλλον κάνεις λάθος. Η υπερπίεση αυτή δεν είναι μικρή.
Οταν γ΄νεται λόγο για light turbo, που ουσιαστικά απλά συνεπάγεται ότι δεν θα μεταβαλουμε την συμπίεση στον κινητήρα, γιατί οι θερμοκρασίες δεν θα ανέβουν τόσο πολύ, μιλάμε για υπερπίεση της τάξης 0,5bar.
Ωστόσο αυτό που θα σε συμβούλευα να κάνεις είναι να καταλήξεις τελικά τι θες: μην σκέφτεσαι πάντα τα άλογα που θα κερδίσεις. Μπορεί ας πούμε να φτιάξεις το μοτέρ που φοράς turbato και να αποδίδει 140 άλογα στον τροχό(1400cc) και να στα ρίχνει ένα ραλακι στα φανάρια.Μπορείς από την άλλη να φτιάξεις ένα γαμάτο ατμοσφαιρικό μοτέρ, με απίστευτα άλογα, ας πούμε 200+++ για το 1600 16V, και το πραγμα να μην μπορείς να το κυκλοφορήσεις στην πόλη.
Αλλη οδήγηση έχεις με turbo άλλη με ατμοσφαιρικό, άλλη ικανοποίηση η μία, άλλη η άλλη.


Παιδια μην φερνετε σε δυσκολη θεση τους admin και moderators χρησιμοποιοντας τετοιες φρασεις που ειναι μεν κοινοτυπια αυτες τις μερες αλλα.... χρησιμοποιηστε καποιο χαρακτηρα οπως #,@,$ ωστε ολοι να καταλαβαινουν τι θελετε να πειτε χωρις να φαινεται τοσο ασχημα σε καποιον που διαβαζει το post σας.
Φιλικα dimip. Wink


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Nikel 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!




Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 1054
Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 02 Δεκ 2002, 07:42:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σεμναααααα Ριχαρδο μου.....σεμνααααα!
Και εσυ βρε Ντιμη τι το κανεις quote και το ξανα-τονιζεις??? Laughing



A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Nikel 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!




Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 1054
Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 02 Δεκ 2002, 07:45:37    Θέμα δημοσίευσης: Re: Ενα μικρό turbo - γνώμες Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

mcdmate έγραψε:
Για σας.
Ακούω για μετατροπές σε κινητήρες και βλέπω ότι το πράγμα θέλει πολλά και με αμφίβολα αποτελέσματα ή τουλάχιστο πολύ μικρό για τα χρήματα που δίνονται, ειδικά για μηχανές πού είναι 1400 και 8βαλβιδες, έτσι θα ήθελα να ρωτήσω την γνώμη σας, είναι καλή ιδέα για κάποιον που διαθέτη 1400 8v να προσθέσει ένα μικρό turbo 0,75 και να πάρει τα ποθητά 30 ή και παραπάνω άλογα και αρκετή ροπή.
Έχω ακούσει ότι σε τόσο μικρή πίεση ο κινητήρας δεν καταπονείτε σε μεγάλο βαθμό.
Γνώμες και συμβουλές για αυτή την μετατροπή.


Φιλε mcdmate καταρχην καλωσηρθες.....να σου πω ομως πως 0.75 bar πιεση δεν ειναι light αλλα heavy turbo για τα Peugeot μας! Οπως ειπε και ο Ριχαρδος 0.5 πιεση ειναι καλα! Απο εκει και πανω μπαινεις σε αλλα κολπα.....



A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
mcdmate 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 12 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 30

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 02 Δεκ 2002, 08:23:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sorry για το λάθος, δεν είμαι και πολύ γνώστης του θέματος, απλά θέλω να κάνω το 206 πιο ζωηρό χωρίς να χρειαστεί να δώσω μια περιουσία και μετά να τρέχω κάθε λίγο στα συνεργεία για ρυθμίσεις και αλλαγές, έτσι μου πρότεινε κάποιος φίλος ένα light turbo και ρώτησα μια γνώμη, δεν θέλω από 1400cc 140 hp απλά κάτι να δώσει λίγο ζωή στον κινητήρα και λίγο χαρά στη φάτσα μου…
Πάντως μάλλον τελικά αλλαγή μοτέρ μου μυρίζει.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
overgr (Σταύρος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 206 1.6 (16V) CC (2002)

Ένταξη: 21 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 248
Τόπος: Παπάγου, Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 02 Δεκ 2002, 10:48:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τότε μην τολμήσεις να πλησιάσεις turbo!
Προχώρα για άλλο μοτέρ!!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Nikel 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!




Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 1054
Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 02 Δεκ 2002, 16:58:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

overgr έγραψε:
Τότε μην τολμήσεις να πλησιάσεις turbo!
Προχώρα για άλλο μοτέρ!!!!


Συμφωνω μιας και ο 1400αρης δεν εχει ακουστει πως κουβαλαει και πολλες αντοχες! Αποδειξη πως δεν εχω δει-ακουσει ουτε ενα τουρμπισμενο!



A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
richardos 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


106 rallye

Ένταξη: 31 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 8

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 03 Δεκ 2002, 07:51:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

H αλλαγή μοτέρ έχει και αυτή τα σκοτεινα της σημεία. Μπορούμε να τα αναφέρουμε, αλλά κάτι τέτοιο ξεφεύγει από τα πλαίσια αυτής της απάντησης.
+ το γεγονός ότι το κόστος δεν θα ναι μη συγκρίσιμο με μια light turbo μετατροπή.
Ποιός σας είπε κύριοι ότι το κόστος βγαίνει μόνο από τό τι υλικά χρησιμοποιούνται. Σαφώς και ένας βελτιωτής βλέπει το κόστος όλων των μετατροπών και κανονίζει τις τιμές του.
Σαφώς και υπάρχουν πολλά light turbo 1400cc, που σαφώς είναι πιο σβέλτα, νευρικά, και $#%^&*%$@!#%&*^%$#@%Υ&&%$$# τα 1600άρια.
Ελπίζω όλοι στο site να έμειναν ευχαριστημένοι με τα (%@#%).
Είναι όμως κοροιδία.Αν μπείτε σε άλλα forum, όπως 4Τ, Power κτλ. θ αφρίξετε με το επίπεδο των συζητήσεων. Αυτό είναι αλήθεια, όπως και το ότι το συγκεκριμένο forum κρατάει ένα καλό επίπεδο είναι και αυτό αλήθεια. Σίγουρα όμως λογοκρισίες του τύπου κόβεται η λέξη ''γαμάτο'' είναι τουλάχιστον ακραίες, βλακώδεις και επιδεικνύουν απίστευτα κολλήματα.
Γιαυτό κύριοι του forum ξαναεξετάστε το θέμα.
Ποιός μιλησε για σεμνότητα ο Nikel;;;;;;;;;
Νikel μίλησες για σεμνότητα και έγινε σεισμός στον Πύργο ρε Nikel. Γιατί ρε φίλε. Τι φταίνε οι άνθρωποι;;; γιατί γίνεσαι τόσο κακός........


...μετά το 106...όλα τα υπόλοιπα είναι gti σκουπίδια...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Rally (Γιάννης)
Μέλος
Μέλος


106 RALLYE 16v

Ένταξη: 15 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 138
Τόπος: Καλλιθεα-Αθηνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 03 Δεκ 2002, 09:24:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Nikel έγραψε:
overgr έγραψε:
Τότε μην τολμήσεις να πλησιάσεις turbo!
Προχώρα για άλλο μοτέρ!!!!


Συμφωνω μιας και ο 1400αρης δεν εχει ακουστει πως κουβαλαει και πολλες αντοχες! Αποδειξη πως δεν εχω δει-ακουσει ουτε ενα τουρμπισμενο!


νικελ εχεις κατσαβιδι στο σπιτι σου?
μαλλον ναι, παρε το λοιπον και βιδωσε λιγο την μνημη σου.οχι μονο εχεις δει σε περιοδικα αλλα εχεις δει απο κοντα και εχεις παει και βολτα και ηταν αξιοπιστο τοσο που προσπαθουσαν να το σπασουν και δεν μπορουσαν.ειδικα για εναν 1400 κινητηρα που τα 75 αλογα ειναι αν μη τι αλλο φτωχα και τα περιθωρια λιγα το τουρμπο ειναι η ιδανικη λυση θα ελεγα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Nikel 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!




Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 1054
Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 03 Δεκ 2002, 11:21:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Rally έγραψε:
Nikel έγραψε:
overgr έγραψε:
Τότε μην τολμήσεις να πλησιάσεις turbo!
Προχώρα για άλλο μοτέρ!!!!


Συμφωνω μιας και ο 1400αρης δεν εχει ακουστει πως κουβαλαει και πολλες αντοχες! Αποδειξη πως δεν εχω δει-ακουσει ουτε ενα τουρμπισμενο!


νικελ εχεις κατσαβιδι στο σπιτι σου?
μαλλον ναι, παρε το λοιπον και βιδωσε λιγο την μνημη σου.οχι μονο εχεις δει σε περιοδικα αλλα εχεις δει απο κοντα και εχεις παει και βολτα και ηταν αξιοπιστο τοσο που προσπαθουσαν να το σπασουν και δεν μπορουσαν.ειδικα για εναν 1400 κινητηρα που τα 75 αλογα ειναι αν μη τι αλλο φτωχα και τα περιθωρια λιγα το τουρμπο ειναι η ιδανικη λυση θα ελεγα.


Done..........
Hmmmmm τωρα αρχιζω και θυμαμαι...εχεις δικιο Johnny boy!
Στον φιλο mcdmate δεν μπορω να δωσω λεπτομερειες διοτι δεν ξερω τι φοραγε το αυτοκινητο! Ομως μπορω να πω οτι πηγαινε φοβερα!



A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Nikel 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!




Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 1054
Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 03 Δεκ 2002, 11:28:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

richardos έγραψε:
H αλλαγή μοτέρ έχει και αυτή τα σκοτεινα της σημεία. Μπορούμε να τα αναφέρουμε, αλλά κάτι τέτοιο ξεφεύγει από τα πλαίσια αυτής της απάντησης.
+ το γεγονός ότι το κόστος δεν θα ναι μη συγκρίσιμο με μια light turbo μετατροπή.
Ποιός σας είπε κύριοι ότι το κόστος βγαίνει μόνο από τό τι υλικά χρησιμοποιούνται. Σαφώς και ένας βελτιωτής βλέπει το κόστος όλων των μετατροπών και κανονίζει τις τιμές του.
Σαφώς και υπάρχουν πολλά light turbo 1400cc, που σαφώς είναι πιο σβέλτα, νευρικά, και $#%^&*%$@!#%&*^%$#@%Υ&&%$$# τα 1600άρια.
Ελπίζω όλοι στο site να έμειναν ευχαριστημένοι με τα (%@#%).
Είναι όμως κοροιδία.Αν μπείτε σε άλλα forum, όπως 4Τ, Power κτλ. θ αφρίξετε με το επίπεδο των συζητήσεων. Αυτό είναι αλήθεια, όπως και το ότι το συγκεκριμένο forum κρατάει ένα καλό επίπεδο είναι και αυτό αλήθεια. Σίγουρα όμως λογοκρισίες του τύπου κόβεται η λέξη ''γαμάτο'' είναι τουλάχιστον ακραίες, βλακώδεις και επιδεικνύουν απίστευτα κολλήματα.
Γιαυτό κύριοι του forum ξαναεξετάστε το θέμα.
Ποιός μιλησε για σεμνότητα ο Nikel;;;;;;;;;
Νikel μίλησες για σεμνότητα και έγινε σεισμός στον Πύργο ρε Nikel. Γιατί ρε φίλε. Τι φταίνε οι άνθρωποι;;; γιατί γίνεσαι τόσο κακός........

Laughing Twisted evil Laughing Twisted evil Laughing Twisted evil Laughing Twisted evil Laughing



A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 03 Δεκ 2002, 14:50:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

richardos έγραψε:
Ελπίζω όλοι στο site να έμειναν ευχαριστημένοι με τα (%@#%).
Είναι όμως κοροιδία.Αν μπείτε σε άλλα forum, όπως 4Τ, Power κτλ. θ αφρίξετε με το επίπεδο των συζητήσεων. Αυτό είναι αλήθεια, όπως και το ότι το συγκεκριμένο forum κρατάει ένα καλό επίπεδο είναι και αυτό αλήθεια. Σίγουρα όμως λογοκρισίες του τύπου κόβεται η λέξη ''γαμάτο'' είναι τουλάχιστον ακραίες, βλακώδεις και επιδεικνύουν απίστευτα κολλήματα.
Γιαυτό κύριοι του forum ξαναεξετάστε το θέμα.


Γιατί ποιος είπε ότι θα λογοκρίνουμε ποτέ το "Γαμάτο"?

Ορίστε λοιπόν: Γαμάτο, γαμάτο, γαμάτο, γαμάτο!

Δεν είναι η λέξη που λογοκρίνεται, είναι η πρόθεση!

Τα υπόλοιπα είναι ανοησίες ορισμένων που κοροϊδεύουν την ενέργεια αυτή που προσπαθούμε α. να κρατήσουμε επίπεδο, β. να προστατέψουμε τα μέλη του από συνέπειες.

Οποιος έχει να πεί κάτι πάνω σε αυτό και άν έχω δίκιο ή άδικο ας το πεί!



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 03 Δεκ 2002, 15:15:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ρε μη μου θιγετε τον 1400αρη μου Laughing Ειναι απιστευτο εργαλειο - σκυλι. Εδω μιλαγα με ανθρωπο που εχει συνεργειο Peugeot και μου πε οτι ο συγκεκριμενος ειναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΣΚΥΛΙ και οτι και να το σκιζω ολη μερα δεν θα παθει τιποτα.. δεν εχει και αδικο.. οσοι με βλεπουν πως το παω το μοτερ μου λενε "δεν το λυπασαι?" και η απαντηση ειναι "οχι".. Μιλαμε για ΣΚΥΥΥΥΛΙΙΙΙΙΙ.. (βαλτε του και κανα καλο λαδακι παντως αν σκοπευετε να το ταλαιπωρησετε)

Και να πω οτι ειναι πανω απο 10 χρονων κινητηρας που εχει μπει σε τουλαχιστον 6-7 αμαξια (106,206,306,saxo,xsara και αλλα λιγοτερο συνηθισμενα-εμπορικα) με συνεχεις βελτιωσεις οποτε ειναι χιλιοδοκιμασμενος απο αξιοπιστια.. Πιο συχνα ακουω για σπασμενα ημιαξονια σε 1400 (απ'το σκισιμο) παρα για χαλασμενους κινητηρες..

Οσο για Turbo: Σε ενα παλιο Power Techniques (τευχος γυρω στο '99-'00) τον ειχαν με Turbo αλλα σε 306 και εβγαζε 130 αλογα αν θυμαμαι καλα και ροπη δεν θυμαμαι. Πιθανολογω πανω απο 18 κιλα..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5257
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 03 Δεκ 2002, 17:00:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sidobre έγραψε:
richardos έγραψε:
Ελπίζω όλοι στο site να έμειναν ευχαριστημένοι με τα (%@#%).
Είναι όμως κοροιδία.Αν μπείτε σε άλλα forum, όπως 4Τ, Power κτλ. θ αφρίξετε με το επίπεδο των συζητήσεων. Αυτό είναι αλήθεια, όπως και το ότι το συγκεκριμένο forum κρατάει ένα καλό επίπεδο είναι και αυτό αλήθεια. Σίγουρα όμως λογοκρισίες του τύπου κόβεται η λέξη ''γαμάτο'' είναι τουλάχιστον ακραίες, βλακώδεις και επιδεικνύουν απίστευτα κολλήματα.
Γιαυτό κύριοι του forum ξαναεξετάστε το θέμα.


Γιατί ποιος είπε ότι θα λογοκρίνουμε ποτέ το "Γαμάτο"?

Ορίστε λοιπόν: Γαμάτο, γαμάτο, γαμάτο, γαμάτο!

Δεν είναι η λέξη που λογοκρίνεται, είναι η πρόθεση!

Τα υπόλοιπα είναι ανοησίες ορισμένων που κοροϊδεύουν την ενέργεια αυτή που προσπαθούμε α. να κρατήσουμε επίπεδο, β. να προστατέψουμε τα μέλη του από συνέπειες.

Οποιος έχει να πεί κάτι πάνω σε αυτό και άν έχω δίκιο ή άδικο ας το πεί!


ΕΓΩ λοιπον ειμαι αυτος ο ανοητος που κοροιδευω την ενεργεια των admin να κρατησουν ενα επιπεδο; μηπως κατι δεν καταλαβα;
Οχι, μαλλον ειμαι ο βλακας , ο κολλημενος που δεν βλεπω τι γινεται στα αλλα forum οπως μας ενημερωσε ο φιλος richardos.
Τελικα δεν ξερω τι ειμαι τελικα!
Παντως οπλισμενος με αμετρητη υπομονη δεν ειμαι γιαυτο και το βουλωνω. Στο κατω κατω δεν ειναι δουλεια μου να επεμβαινω σε θεματα admin. Τα ατομα που πρεπει λοιπον ας τα αφησω να κανουν τη δουλεια τους.
Συγνωμη που επενεβηκα σε ξενα χωραφια.
Πραγματικα δεν ειχα σκοπο ουτε να κοροιδεψω καμια προσπαθεια (αν ετσι περασε) ουτε και να μαλωσω κανενα επειδη γραφει ελευθερα.
Θεωρησα καλο να κανω μια συσταση μια και ολοι μεχρι τωρα χρησιμοποιουμε χαρακτηρες #$%^&* , αλλα αν δεν ειναι απαραιτητο ο.κ.
sorry και παλι απο ολους .


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
christhehealer (Celebrity)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Jazzmobile

Ένταξη: 19 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 3066
Τόπος: Αθήνα - Γκύζη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 03 Δεκ 2002, 17:55:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

DimiP έγραψε:
ΕΓΩ λοιπον ειμαι αυτος ο ανοητος που κοροιδευω την ενεργεια των admin να κρατησουν ενα επιπεδο; μηπως κατι δεν καταλαβα;
Οχι, μαλλον ειμαι ο βλακας , ο κολλημενος που δεν βλεπω τι γινεται στα αλλα forum οπως μας ενημερωσε ο φιλος richardos.
Τελικα δεν ξερω τι ειμαι τελικα!
Παντως οπλισμενος με αμετρητη υπομονη δεν ειμαι γιαυτο και το βουλωνω. Στο κατω κατω δεν ειναι δουλεια μου να επεμβαινω σε θεματα admin. Τα ατομα που πρεπει λοιπον ας τα αφησω να κανουν τη δουλεια τους.
Συγνωμη που επενεβηκα σε ξενα χωραφια.
Πραγματικα δεν ειχα σκοπο ουτε να κοροιδεψω καμια προσπαθεια (αν ετσι περασε) ουτε και να μαλωσω κανενα επειδη γραφει ελευθερα.
Θεωρησα καλο να κανω μια συσταση μια και ολοι μεχρι τωρα χρησιμοποιουμε χαρακτηρες #$%^&* , αλλα αν δεν ειναι απαραιτητο ο.κ.
sorry και παλι απο ολους .


DimiP είναι προφανές ότι ο Sidobre δεν απευθύνεται, σε σένα. Δεν νομίζω ότι έκανες τίποτα κακό. Aπλά εφάρμοσες μία αρχή που την έχουμε θέσει μόνοι μας και την κρατάμε, και πολύ καλά κάνουμε. Tο τι κάνουν τα άλλα forum δεν νομίζω ότι μας αφορά.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004

Ένταξη: 20 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 936
Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 03 Δεκ 2002, 21:00:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Alex έγραψε:
Και να πω οτι ειναι πανω απο 10 χρονων κινητηρας που εχει μπει σε τουλαχιστον 6-7 αμαξια (106,206,306,saxo,xsara και αλλα λιγοτερο συνηθισμενα-εμπορικα) με συνεχεις βελτιωσεις οποτε ειναι χιλιοδοκιμασμενος απο αξιοπιστια...

H πιο σωστη κουβεντα του topic


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3, 4  Επόμενη
Σελίδα 1 από 4

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1606s (PHP: 85% - SQL: 15%) - SQL queries: 13 - GZIP enabled - Debug on