PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Ρυθμιστές πίεσης βενζίνης...
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Rally (Γιάννης)
Μέλος
Μέλος


106 RALLYE 16v

Ένταξη: 15 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 138
Τόπος: Καλλιθεα-Αθηνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 04 Νοέ 2002, 14:48:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Mix206cc έγραψε:




Αφου το λες εσυ φιλε κατι θα ξερεις εμενα παντως μου το ειπε η Lion


φιλε μιχ δεν θελω να το παιξω ξερολας αλλα το εχω ψαξει.τι αλλο θα ακουσουμε απο την lion δεν ειναι δυνατον.θα κολλησω στο ραλακι το σηματακι VW και θα το πηγαινω στην ΚΑΡΕΝΤΑ, δεν παει αλλο!!! μηπως πρεπει να ανοιξουμε κανα θεμα με τα μαργαριταρια της ΛΙΟΝ? εγω θα πω ενα προσφατο παντως. μου ειπαν να αλλαξω ΟΛΟ το καλοριφερ στην εγγυηση επειδη εκανε θορυβο και δεν ηξεραν απο που. ο θορυβος απλα ηταν το μοτερακι που δεν εκλεινε ποτε!!!δεν ειναι και απλες δουλειες αυτες σε καινουργιο αυτοκινητο και καλο ειναι να τις αποφευγεις.


SPEED AND TURN!!!

DO YOU SPEAK RALLYE???
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Mix206cc 
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 1.6 16v cc (2001)

Ένταξη: 16 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 106
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 04 Νοέ 2002, 19:40:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Rally έγραψε:
Mix206cc έγραψε:




Αφου το λες εσυ φιλε κατι θα ξερεις εμενα παντως μου το ειπε η Lion


φιλε μιχ δεν θελω να το παιξω ξερολας αλλα το εχω ψαξει.τι αλλο θα ακουσουμε απο την lion δεν ειναι δυνατον.θα κολλησω στο ραλακι το σηματακι VW και θα το πηγαινω στην ΚΑΡΕΝΤΑ, δεν παει αλλο!!! μηπως πρεπει να ανοιξουμε κανα θεμα με τα μαργαριταρια της ΛΙΟΝ? εγω θα πω ενα προσφατο παντως. μου ειπαν να αλλαξω ΟΛΟ το καλοριφερ στην εγγυηση επειδη εκανε θορυβο και δεν ηξεραν απο που. ο θορυβος απλα ηταν το μοτερακι που δεν εκλεινε ποτε!!!δεν ειναι και απλες δουλειες αυτες σε καινουργιο αυτοκινητο και καλο ειναι να τις αποφευγεις.

Συμφωνω μαζι σου Rally οι αντιπροσωπιες ειναι για τον λοςμπου :D


I need NOS and I need it by tonight...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Νοέ 2002, 02:02:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Rally έγραψε:
τι αλλο θα ακουσουμε απο την lion δεν ειναι δυνατον.θα κολλησω στο ραλακι το σηματακι VW και θα το πηγαινω στην ΚΑΡΕΝΤΑ, δεν παει αλλο!!! μηπως πρεπει να ανοιξουμε κανα θεμα με τα μαργαριταρια της ΛΙΟΝ?


Άσε Ραλλάκια.. Τα ξέρουμε! Και έχουμε αναφερθεί συχνά στην Lion.
Τελικά, απ'ότι φαίνεται οι ευχαριστημένοι πελάτες τους, είναι αυτοί που δεν ασχολούνται και πολύ με το αυτοκίνητό τους. Νομίζω ότι δεν χρειάζεται να βάλεις εσύ το σήμα της VW, αλλά η Lion να αρχίσει να πουλάει VW... H Peugeot δεν της πάει φαίνεται...


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Nikel 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!




Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 1054
Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Νοέ 2002, 02:57:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:
Rally έγραψε:
τι αλλο θα ακουσουμε απο την lion δεν ειναι δυνατον.θα κολλησω στο ραλακι το σηματακι VW και θα το πηγαινω στην ΚΑΡΕΝΤΑ, δεν παει αλλο!!! μηπως πρεπει να ανοιξουμε κανα θεμα με τα μαργαριταρια της ΛΙΟΝ?


Άσε Ραλλάκια.. Τα ξέρουμε! Και έχουμε αναφερθεί συχνά στην Lion.
Τελικά, απ'ότι φαίνεται οι ευχαριστημένοι πελάτες τους, είναι αυτοί που δεν ασχολούνται και πολύ με το αυτοκίνητό τους. Νομίζω ότι δεν χρειάζεται να βάλεις εσύ το σήμα της VW, αλλά η Lion να αρχίσει να πουλάει VW... H Peugeot δεν της πάει φαίνεται...






A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!

Ένταξη: 09 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 2111
Τόπος: Were the Eagles fly higher

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 26 Μάρ 2003, 12:46:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λοιπον............Εβγαλα τον ρυθμιστη που ειχα στο 106 για διαφορους λογους.

1).Περνουσε το μπαρομετρο στην καμπινα του οδηγου και σε περιπτωση ατυχηματος υπηρχε μεγαλη πιθανοτητα να κοπη το σωληνακι που περναει απο την μετωπη του αυτοκινητου λογο τσαλακωματος της λαμαρινας και να επαιρνε φωτια.
2).Και βασικοτερο........Η πιεση βενζινας απο τον ΄΄μαμα΄΄ ρυθμιστη δουλευε 2.7 BAR.Εγω εδωσα πιεση στον ΄΄καινουργιο΄΄3.2 BAR.
0.5 δηλαδη πανω.
Ειχα ομως την εντυπωση πως το αμαξι δεν παει.........

Οντως...Τωρα που τον εβγαλα το αμαξι παει καλυτερα.
Αυτο εχει μια βαση.......Τον ρυθμιστη στα 106 (δεν ξερω για αλλα αμαξια),μπαινει στα επιστρεφομενα.Ετσι δηλαδη για να δωσουμε πιεση,μειωνετε η παροχη.Εκει ειναι το προβλημα.

Μηπως τελικα ολα αυτα τα εξαρτηματακια ειναι παραπανω για ψυχολογικους λογους παρα για την ουσια που ζηταμε ολοι Question Question


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα AIM διεύθυνση Yahoo Messenger MSN Messenger
Θεοδόσης 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 106 Rallye 2002

Ένταξη: 07 Μάρ 2003
Δημοσιεύσεις: 15

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Μάρ 2003, 01:34:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδιά, έχουν λεχθεί κάποια πράγματα σε αυτό το topic που είναι λανθασμένα από τεχνικής άποψης. Επειδή το έχω ψιλοψάξει το θέμα θα ήθελα να γράψω κάποια πράγματα αλλά δεν είναι της ώρας διότι είναι 2 παρά και μπήκα για ένα διάλειμμα από το διάβασμα. Υπόσχομαι να επανέλθω σύντομα για να πω τα λίγα που γνωρίζω.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Ntinos 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Saxo Vts-206 QUIKSILVER

Ένταξη: 14 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 417

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Μάρ 2003, 02:34:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

[quote="ΝΙΚΟΣ"]Λοιπον............Εβγαλα τον ρυθμιστη που ειχα στο 106 για διαφορους λογους.

1).Περνουσε το μπαρομετρο στην καμπινα του οδηγου και σε περιπτωση ατυχηματος υπηρχε μεγαλη πιθανοτητα να κοπη το σωληνακι που περναει απο την μετωπη του αυτοκινητου λογο τσαλακωματος της λαμαρινας και να επαιρνε φωτια.
2).Και βασικοτερο........Η πιεση βενζινας απο τον ΄΄μαμα΄΄ ρυθμιστη δουλευε 2.7 BAR.Εγω εδωσα πιεση στον ΄΄καινουργιο΄΄3.2 BAR.
0.5 δηλαδη πανω.
Ειχα ομως την εντυπωση πως το αμαξι δεν παει.........

Οντως...Τωρα που τον εβγαλα το αμαξι παει καλυτερα.
Αυτο εχει μια βαση.......Τον ρυθμιστη στα 106 (δεν ξερω για αλλα αμαξια),μπαινει στα επιστρεφομενα.Ετσι δηλαδη για να δωσουμε πιεση,μειωνετε η παροχη.Εκει ειναι το προβλημα.

Μηπως τελικα ολα αυτα τα εξαρτηματακια ειναι παραπανω για ψυχολογικους λογους παρα για την ουσια που ζηταμε ολοι Question Question[/quo

αυτο ειναι και το ποιο σωστο θεωρητικα
ο ρυθμιστης πιεσης με πολυ μπακαλικα ειναι οτι το σασμαν σε ενα μοτερ.δεν γινεται να παρεις την απαιτουμενη ροπη στρεψης αν δεν υποδιερεσεις.ετσι δεν υφισταται και κυκλωμα ντεποζιτου-αντλιας χωρις να υπαρχει κατι να παρεμβαλεται ωστε να παρεις την απαιτουμενη ροη σε βενζινη.η καθε τρομπα εχει ενα στανταρ που θα δουλεψει.ηλεκτρονικος ελεγχος παντως και πρασινα αλογα δεν ειναι τιποτε αλλο απο το πολυ απλο της μετατροπης του μηχανικου αναλογου της κατασκευης σε γλωσσα που αναγνωριζει ο εγκεφαλος ωστε με την σειρα του να διορθωσει την παροχη.ποιο παλια (δεν ξερω) αλλα υποθετω οτι γινοταν με υποπιεση τωρα με σενσορα για να μην παρεμβαλεται το οργανο στο κυκλωμα.
αυτα με πολυ απλα λογια και οταν σας ξαναπουν οτι δεν υπαρχει ρυθμιστης πιεσης σε καποιο μερος,βαλτε το στα ποδια γιατι μπορει να σας πουν μετα οτι ανακαλυφθηκε η φωτια.απλα ο καθε ρυθμιστης ειναι διαφορετικος,εχει αλλο σχημα,μπορει να ειναι και μεσα στην αντλια (κατι σαν το ενσωματωμενο κιβωτιο της φεραρι,χαχ Laughing )παντως μπορει να γινει και το αλλο,να αφησεις τον μαμα ως εχει και να παρεμβαλεις και τον δευτερο οπου βολευει χωροταξικα.υποθεση ειναι αλλα μου φενεται οτι οι περισσοτεροι μαστορες ετσι τον βαζουν Very happy Very happy Very happy .αμα θες ολα γινονται (και μετα χανεις και 10 αλογα)


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
pugsang (Μάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 26 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1292
Τόπος: Ραφήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Μάρ 2003, 13:29:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Νίκο,

Ο ρυθμιστής σου δεν είναι επάνω στην δεξιά(οπως κοιτάς την μηχανή) μερια της μπεκιέρας?Τα επιστρεφόμενα είναι εκεί?


pedal to the metal
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!

Ένταξη: 09 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 2111
Τόπος: Were the Eagles fly higher

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Μάρ 2003, 14:51:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μακη ο ρυθμιστης ειναι επανω στην μπεκιερα στο κεντρο,οπως κοιτας την μηχανη απο την πανω μερια που ειναι η εισαγωγη.Απο εκει λοιπον εβγαζες το σωληνακι του μανισιου και επερνες το σωληνακι απο τα επιστρεφωμενα και το εβαζες στον αλλον ρυθμιστη.Σιγουρα μπαινει στα επιστρεφωμενα.
Καταργεις τον μαμα χωρις να τον βγαλεις απο επανω.Απλα ξεσυνδεεις απο πανω του την παροχη και την υποπιεση.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα AIM διεύθυνση Yahoo Messenger MSN Messenger
pugsang (Μάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 26 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1292
Τόπος: Ραφήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Μάρ 2003, 15:02:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Νίκο ξέρω που είναι ο ρυθμιστής αλλα δεν μπορω να καταλάβω γιατί έκανες ρε φίλε ολο αυτο το πράγμα με σωληνάκια και μπαρόμετρα μεσα στην καμπίνα και δεν έπαιρνες εναν ιδιο με το μαμίσιο να μπει στην ιδια θέση να ξεμπερδεύεις.

Πόσο σίγουρο είναι οτι μειώνει την παροχή??


pedal to the metal
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!

Ένταξη: 09 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 2111
Τόπος: Were the Eagles fly higher

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Μάρ 2003, 17:41:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ναι.....αν επερνα εναν ιδιο δεν θα μπορουσα να ΄΄παιξω΄΄ με την πιεση.Αυτοι που ειναι σαν τον μανισιο ειναι σταθεροι οπως ακριβως και ο μανισιος.Ενω με του εμποριου αυξωμιωνεις την πιεση αναλογα με καποια χαρακτηριστηκα.Αν εβαζα πχ εναν απο 2,7 που ειναι ο μανισιος σε 3,2 και ειχε προβλημα απο πολλη μιγμα μετα τι θα εκανα Question Παντως ειναι πιστευω λαθος το εξαρτημα αυτο.Αν δουμε πχ τα αγωνιστηκα δεν εχει κανενα τετοιο εξαρτημα.Χιλιες φορες να πληρωσεις εναν εγκεφαλο παρα τα 25 χιλιαρικα απο αυτο Wink


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα AIM διεύθυνση Yahoo Messenger MSN Messenger
Θεοδόσης 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 106 Rallye 2002

Ένταξη: 07 Μάρ 2003
Δημοσιεύσεις: 15

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 28 Μάρ 2003, 14:53:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για να πάρουμε τα πράγματα από την αρχή: Ο ρυθμιστής πίεσης είναι ένα εξάρτημα το οποίο φροντίζει να διατηρείται μια πίεση συγκεκριμένη στη γραμμή των καυσίμων πριν από αυτόν. Μπαίνει πριν την επιστροφή των καυσίμων και μετά τα μπεκ, ούτως ώστε η πίεση της βενζίνης στα μπεκ να είναι η προβλεπόμενη. Υπάρχουν διαφόρων ειδών ρυθμιστέ πίεσης. Υπάρχουν κάποιοι οι οποίοι διατηρούν την πίεση των καυσίμων σταθερή σε μια προκαθορισμένη τιμή και κάποιοι οι οποίοι μεταβάλλουν την πίεση ανάλογα με το φορτίο της μηχανής (χοντρικά το πόσο πατάμε το γκάζι ). Στο Rallye για παάδειγμα, από ότι ξέρω, ο ρυθμιστής πίεσης κρατάει μια πίεση σταθερή σε συνθήκες μηδενικού φορτίου, ενώ αυξάνει την πίεση της βενζίνης ανάλογα με την υποπίεση στην εισαγωγή (γι' αυτό παίρνει το σωληνάκι της υποπίεσης. Αυτό είναι λογικό διότι τα μπεκ για να ψεκάζουν με την ίδια πίεση το καύσιμο πρέπει να έχουν σταθερή διαφορά πίεσης από το χώρο όπου ψεκάζουν το καύσιμο, δηλαδή την εισαγωγή. Εφόσον η πίεση στην εισαγωγή μεταβάλλεται, πρέπει αυτόματα να μεταβάλλεται και η πίεση στα μπεκ για να μένει η διαφορά σταθερή. Από ότι μου έχει πει ο Μάκης (pugsang ) η πίεση με την οποία ψεκάζει ο μαμά ρυθμιστής πίεσης του Rallye π.χ. σε πλήρες φορτίο είναι 3 bar.
Ο τρόπος σκέψης σύμφωνα με τον οποίο λέμε ότι ο ρυθμιστής πίεσης μπορεί να μας δώσει δύναμη, αποτελείται από 2 σκέλη. Στο πρώτο σκέλος είναι όταν έχουμε ήδη πετύχει να δώσουμε τόσο επιπλέον αέρα στο μοτέρ (με ελεύθερα φίλτρα, εκκεντροφόρους κλπ ) που ο εγκέφαλος δεν μπορεί να παρέχει, μέσω της αυτορύθμισης που διαθέτει, αρκετό καύσιμο για να είναι στη σωστή αναλογία ο αέρας με το καύσιμο, με λίγα λόγια το μείγμα μας είναι φτωχό. Στο δεύτερο σκέλος του σκεπτικού είναι το γεγονός ότι ο κατασκευαστής έχει επιλέξει να δίνει τόση βενζίνη όση να έχει ικανοποιητική δύναμη, αλλά και ικανοποιητική κατανάλωση. Με full throttle το μείγμα είναι πλούσιο, κάτω από 14.7 προς 1 που είναι η στειχοιομετρική αναλογία. Στην καμπύλη αναλογίας αέρα-καυσίμου υπάρχουν πολλά σημεία. Σε κάποιο από αυτά τα σημεία έχεις μέγιστη ιπποδύναμη, σε κάποιο σημείο έχεις ελάχιστη κατανάλωση κλπ. Το σημείο της μέγιστης ισχύος είναι με λίγο πλουσιότερο μείγμα από αυτό του κατασκευαστή, με λίγη περισσότερη βενζίνη δηλαδή. Αυτό λέγεται υπερφόρτωση του μείγματος και, αν γίνει σωστά θα δώσει λίγη ακόμη δύναμη (ίσως 2% π.χ.). Ουσιαστικά στέλνουμε παραπάνω βενζίνη από αυτή που θα χρειαζόταν αν όλα τα μόρια του οξυγόνου ενώνονταν με όλα τα μόρια βενζίνης με το σκεπτικό ότι θα περισσέψουν λίγα μόρια καυσίμου που δε θα καούν αλλά το οξυγόνο θα χρησιμοποιηθεί όλο, άρα θα εκλυθεί περισσόερη ενέργεια, άρα περισσότερη ιπποδύναμη τελικά. Αν το πλουσιέψεις όμως υπερβολικά, πάλι χάνεις σε δύναμη, πρέπει δηλαδή να βρεις τη "χρυσή" τομή. Αν θυμάμαι καλά η ιδανική αναλογία για μέγιστη ιπποδύναμη είναι 12.7 προς 1 περίπου (αέρας προς βενζίνη ).
Είναι προφανές ότι υπό προϋποθέσεις, ο ρυθμιστής πίεσης βενζίνης μπορεί να δώσει κάποια επιπλέον δύναμη, εφόσον γίνει σωστή ρύθμιση.
Βέβαια, τα παραπάνω είναι λίγο απλουστευμένα και υπάρχουν και άλλες παράμετροι. Αν μπορέσω θα γράψω κάποια πράγματα ακόμη, αλλά σε ευθετότερο χρόνο, διότι πνίγομαι λίγο.
Τα λέμε.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Tony (Αντώνης)
Μέλος
Μέλος


ibiza FR 1800cc 20v Turbo

Ένταξη: 31 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 100
Τόπος: Αθήνα-Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Μάρ 2003, 00:35:30    Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρυθμιστές πίεσης βενζίνης... Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Vini έγραψε:
Λοιπόν ξανανοίγω το θέμα και παρακαλώ να επικεντρωθούμε σε αυτό με χειροπιαστά στοιχεία και τεκμηριώσεις.

Μόλις γύρισα από την AVC WEBER....και έμαθα κάποια πράγματα για το 206...

Δυστυχώς δεν είναι σίγουροι αν ο ρυθμιστής πίεσης στο 206 είναι στο χώρο μηχανής. Το ποιο πιθανό είναι, από ότι μου είπαν, είναι να βρίσκεται μέσα στο ρεζερβουάρ...

Επειδή όμως παίζεται...θα πρέπει να το δουν από κοντά το αυτοκίνητο...

Οι τιμές είναι περίπου στα 70euro...εφόσον μπορεί να αλλαχθεί ο ρυθμιστής....

Λοιπόν τι κάνουμε? Μπορεί κάποιος να μας πει που βρίσκεται ο ρυμθιστής?

Λοιπόν 2ο θέμα σκούπα της AVC WEBER....ουπς....θα το γράψω στο άλλο τοπικ....

SIDOBRE είχες αναφέρει τα bar του εργοστασιακού ρυθμιστή μας? Πόσο είχες πει?


Φίλε μου Vini ο ρυθμιστής τοποθετείτε κάτω από το αμάξι και όχι μπροστά στο μοτέρ όπως στο 1100 το 106. Η τιμή του υπολόγιζε όπως είπε και εσύ ένας καλός ρυθμιστής βενζίνης στοιχίζει 25.000δρχ και πιστεύω πως όση έχετε βάλει σκούπα και εξάτμιση και δεν μπορείτε να βάλετε πρόγραμμα λόγο Sagem τοποθετήστε τον ρυθμιστή για να μην ταλαιπωρείτε το αμάξι λόγο έλλειψης βενζίνης


Tony - Seat Ibiza Formula Racing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
Σελίδα 2 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1422s (PHP: 80% - SQL: 20%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on