Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Απρ 2005, 20:09:30 Θέμα δημοσίευσης: Bugatti Veyron στο τέλος του 2005 |
|
|
Μπορεί η Bugatti να είχε παραμείνει ανενεργή την τελευταία δεκαετία, ωστόσο ο νέος ιδιοκτήτης της μάρκας που δεν είναι άλλος από το γκρούπ VW, αποφάσισε να φέρει στην αγορά το γρηγορότερο αυτοκίνητο του κόσμου, τη Veyron. Η ιστορία του συγκεκριμένου μοντέλου, ξεκινάει το 2000, οπότε και παρουσιάζεται υπό μορφή concept. Από την ημέρα εκείνη, πολλά άλλαξαν, με κυριότερο την λύση των αρχικών προβλημάτων που παρουσίαζε η ιδέα ενός αυτοκινήτου που θα προοριζόταν για καθημερινή χρήση, ενώ την ίδια ώρα θα μπορούσε να φτάνει ακόμη και τα 400 χλμ/ώρα! Λέγεται μάλιστα πως η VW ξόδεψε πάρα πολλά λεφτά στην εξέλιξη, προκειμένου να επιτευχθεί η τελική ταμπού των 400 χλμ/ώρα.
Σε κάθε περίπτωση, 4 χρόνια μετά την παρουσίαση του αρχικού project, η Veyron είναι έτοιμη να κυκλοφορήσει στους δημόσιους δρόμους. Όπως ανακοινώθηκε, αυτό θα γίνει προς τα τέλη του 2005, ενώ η πρόβλεψη αφορά την παραγωγή 50 αυτοκινήτων ετησίως, καθένα εκ των οποίων θα κοστίζει περί το 1 εκ. ευρώ. Ο κινητήρας της Veyron αποτελείται από 16 κυλίνδρους σε σχήμα W, με τη συνολική χωρητικότητα να φτάνει τα 8.000 κ.εκ. Οι αριθμοί αρκούν για να κόψουν την ανάσα. Η ισχύς ανέρχεται σε 1000 ίππους, ικανούς να δώσουν επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα σε λιγότερα από 3''.
Η μόνιμη τετρακίνηση κρίθηκε απαραίτητη για τη διαχείριση της θηριώδους ροπής, ενώ το σύστημα μετάδοσης περιλαμβάνει κιβώτιο 7 σχέσεων, παρόμοιο με το DSG που συναντάμε σε κάποια κορυφαία μοντέλα των Audi και VW.
Μεγαλύτερη φώτο στη σελίδα
http://automoto.flash.gr/news/models/2005/4/26/4498id/
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vinman Γεν. Γραμματέας
407 2.0
Ένταξη: 21 Φεβ 2005 Δημοσιεύσεις: 4577
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Απρ 2005, 04:31:00 Θέμα δημοσίευσης: Re: Bugatti Veyron στο τέλος του 2005 |
|
|
MEMsound έγραψε: |
..................... Λέγεται μάλιστα πως η VW ξόδεψε πάρα πολλά λεφτά στην εξέλιξη, προκειμένου να επιτευχθεί η τελική ταμπού των 400 χλμ/ώρα.
|
Αυτο το αυτοκινητο ειναι οτι πρεπει για τους δρομους μας...
Φανταζεσαι να πηγαινεις στο πεταλο Μαλιακου με 400χλμ/ωρα???  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Απρ 2005, 11:58:11 Θέμα δημοσίευσης: Re: Bugatti Veyron στο τέλος του 2005 |
|
|
vinman έγραψε: | MEMsound έγραψε: |
..................... Λέγεται μάλιστα πως η VW ξόδεψε πάρα πολλά λεφτά στην εξέλιξη, προκειμένου να επιτευχθεί η τελική ταμπού των 400 χλμ/ώρα.
|
Αυτο το αυτοκινητο ειναι οτι πρεπει για τους δρομους μας...
Φανταζεσαι να πηγαινεις στο πεταλο Μαλιακου με 400χλμ/ωρα???  |
...και αναποδο?!?!? 
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Απρ 2005, 12:22:32 Θέμα δημοσίευσης: Re: Bugatti Veyron στο τέλος του 2005 |
|
|
netblaster έγραψε: | vinman έγραψε: | MEMsound έγραψε: |
..................... Λέγεται μάλιστα πως η VW ξόδεψε πάρα πολλά λεφτά στην εξέλιξη, προκειμένου να επιτευχθεί η τελική ταμπού των 400 χλμ/ώρα.
|
Αυτο το αυτοκινητο ειναι οτι πρεπει για τους δρομους μας...
Φανταζεσαι να πηγαινεις στο πεταλο Μαλιακου με 400χλμ/ωρα???  |
...και αναποδο?!?!?  |
Μου αρέσετε γιατί είστε κανίβαλοι....!!!
Παρεπιπτόντως έχω την αίσθηση ότι δεν υπάρχουν και πολλοί Ελληνες που να μπορούν να το αποκτήσουν....!!
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Απρ 2005, 12:48:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μια χαρά αυτοκινητάκι για να κερδίζεις στο GT5 όταν θα βγεί...
Θα.... το οδηγήσουμε και αυτό!
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Απρ 2005, 13:29:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: | .....Θα.... το οδηγήσουμε και αυτό! |
χαχαχαχαχαχαχα!!!!!
Ρε τι παιδί είσαι 'σύ!!!
Πριν το οδηγήσεις κάνε και μικτή ασφάλεια γιατί έχει ακριβά ανταλλακτικά!!!
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Απρ 2005, 15:50:50 Θέμα δημοσίευσης: Re: Bugatti Veyron στο τέλος του 2005 |
|
|
MEMsound έγραψε: |
Παρεπιπτόντως έχω την αίσθηση ότι δεν υπάρχουν και πολλοί Ελληνες που να μπορούν να το αποκτήσουν....!! |
Εδω δεν εχει παρει κανενας Ferrari Εnzo ακομα... (Που ειναι και φθηνοτερη!!! )
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vinman Γεν. Γραμματέας
407 2.0
Ένταξη: 21 Φεβ 2005 Δημοσιεύσεις: 4577
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Απρ 2005, 18:14:03 Θέμα δημοσίευσης: Re: Bugatti Veyron στο τέλος του 2005 |
|
|
netblaster έγραψε: | MEMsound έγραψε: |
Παρεπιπτόντως έχω την αίσθηση ότι δεν υπάρχουν και πολλοί Ελληνες που να μπορούν να το αποκτήσουν....!! |
Εδω δεν εχει παρει κανενας Ferrari Εnzo ακομα... (Που ειναι και φθηνοτερη!!! ) |
Η αληθεια ειναι οτι σκεφτομουν να παρω μια αλλα δεν εχει μεγαλο τασακι και ετσι την απερριψα...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TZAG Τρελλαμένο μέλος

Peugeot 206CC 1.6 (16V) (2002)
Ένταξη: 25 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 451 Τόπος: Theva
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 30 Απρ 2005, 08:24:39 Θέμα δημοσίευσης: Re: Bugatti Veyron στο τέλος του 2005 |
|
|
netblaster έγραψε: | MEMsound έγραψε: |
Παρεπιπτόντως έχω την αίσθηση ότι δεν υπάρχουν και πολλοί Ελληνες που να μπορούν να το αποκτήσουν....!! |
Εδω δεν εχει παρει κανενας Ferrari Εnzo ακομα... (Που ειναι και φθηνοτερη!!! ) |
Εγώ τις έχω και τις δυό. Στο invetory μου! 
Minus the roof, the sky is the limit.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Σεπ 2005, 21:05:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τα κομμάτια που θα βγουν στην αγορά έχουν ήδη κλείσει ποιοι θα τα παρουν... Σείχηδες όλοι σε σαουδική αραβία, μπαχρέιν και δε συμμαζεύεται. Το κόστος κάθε αυτοκινήτου είναι πάνω από 1 εκατομμύριο ευρώ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tiesto (Vassilis) Τρελλαμένο μέλος

 Opel Astra GTC 1.8 Cosmo
Ένταξη: 02 Ιούν 2005 Δημοσιεύσεις: 758 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Σεπ 2005, 22:10:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
χεχε θα το βγαλουν οι τρελοι?! οι 4 τουρμπινες εχουν μεινει πανω φανταζομαι! ειμαι περιεργος για την ροπη του!
σωστος ο sidobre! στο gt5 θα ναι πολυ καλη αγορα! lol
Μια μικρη διορθωση, Enzo δεν εχει παρει κανεις επειδη ειναι προυποθεση να εχεις F50, F40 (δεν θυμαμαι αν εχει και αλλη προυποθεση) και φυσικα τα λεφτα!
"The world's best Dj! Dj Tiesto!" - Cream Amnesia Ibiza 10/08/2002
www.tiesto.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 23 Σεπ 2005, 13:44:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εεεε χάστε την μπάλα....
[quote="Juergen Zoellter από autoexpress.co.uk]
Driven: the fastest car ever!
Ιt's the world's fastest production car; the costliest, the most powerful and most exclusive - and Auto Express magazine is the first magazine to drive the new Bugatti Veyron.
The concept was first revealed in 2000, but its 8.0-litre 16-cylinder quad-turbo unit was deemed absurd and its huge performance pointless by critics who also claimed the car was so ambitious it would never work.
Now, we're about to find out the truth, as one of the firm's engineers hands us the two-seater's weighty key, and invites us to take the wheel during one of the last test sessions being held in the US.
Free from the scruffy disguise that's been used to deter photographers in the past, the Veyron is an impressive sight. The detailing is sublime, and every part looks massively oversized to cope with the car's performance, giving it phenomenal road presence.
The engine (which weighs 400kg) is wrapped tightly in the Veyron's aerodynamic aluminium bodywork and spins into life with surprising smoothness. At idle, the W16 formation unit sounds subdued, although a delicate stroke of the throttle reveals it is anything but!
Prodding the accelerator unleashes an avalanche of noise. It has neither the shrillness of a Ferrari F50, nor the harsh note of a Porsche Carrera GT - more of an earthshaking rumble, which grows in intensity with engine speed. Impressive - but it's no preparation for the car's shattering pace.
Two wide, black lines are left in the tarmac as the Veyron launches forward. Our first run suggests the benchmark 0-60mph sprint is barely worth discussing at 2.5 seconds; 0-120mph is passed in 7.5 seconds and the car is pulling hard towards 200mph before a lack of space forces us to ease off.
Slowing down, the brakes are not short on power as the engine downshifts smoothly through its six gears. You get the feeling that despite the impressive showing, the Bugatti has only hinted at its true potential.
Our engineer agrees, and finds us more space to test the top speed. Throttle flat to the floor, the car blasts towards the horizon again.
At 220mph, the speedo stops climbing, yet a gauge indicates the unit is delivering only 90 per cent of its full potential. That's because we're at 3,300ft above sea level, where there's simply not enough oxygen to burn all the fuel being gulped by the cylinder heads for the 252mph Bugatti to reach top speed. Yet, travelling nearly as fast as a McLaren F1, the car is stable, due to the adjustable aerodynamics and suspension. Wind and road noise roar through the cabin, but there's still a surreal quality to the serene manner with which the Bugatti covers the ground at such devastating speed.
The steering is extremely direct and the car feels much more forgiving than early rumours of its ferocity suggested.
Clearly, the Veyron is very special. But, at more than £800,000, it's also fantastically expensive, and we had to travel to an American desert to try to exploit its performance to the full! As 70 examples have already been sold, though, there are obviously buyers keen on owning a piece of motoring history. [/quote]
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tiesto (Vassilis) Τρελλαμένο μέλος

 Opel Astra GTC 1.8 Cosmo
Ένταξη: 02 Ιούν 2005 Δημοσιεύσεις: 758 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 23 Σεπ 2005, 18:00:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Χριστε μου! Πω θελω να δω τι θα λεει κανενας Πατελος οταν το οδηγησει! lol
btw, φανταστειτε τον ηχο οταν φουσκωνουν οι τουρμπινες!!!
"The world's best Dj! Dj Tiesto!" - Cream Amnesia Ibiza 10/08/2002
www.tiesto.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Σεπ 2005, 07:59:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η υπερβολη της υπερβολης, αλλα πολυ τουμπανο ρε παιδια!!!
Και φανταστειτε οτι ο κ. Πιεχ ειχε φανταστει και μια πιο ισχυρη-απολυτη εκδοση!!! 
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nOkpos (Δημήτρης) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 207 1.6 GT (2009)
Ένταξη: 10 Ιούλ 2005 Δημοσιεύσεις: 1108 Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Σεπ 2005, 08:29:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
1 enzo εχει η ελλαδα στην αθηνα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 20 Μάϊ 2006, 12:54:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|

η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 20 Μάϊ 2006, 14:00:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μαλιστα... Θα βγει και cross-country εκδοση...
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
xrisa-xs (ΧΡΥΣΑ) Moderator

 206xs 1.4 (2002) & 207 GT 1.6 (2009)
Ένταξη: 25 Οκτ 2005 Δημοσιεύσεις: 1316 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 22 Μάϊ 2006, 12:05:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
όντως πολύ τούμπανο
αλλά για να το θρέφεις πρέπει να είσαι ο ιδιοκτήτης μιας πετρελαιοπηγής!!!!!
Watch out!!! Red demoness on the loose!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
gianic (Γιάννης) Τρελλαμένο μέλος

 mx-5 1.8
Ένταξη: 02 Ιούλ 2004 Δημοσιεύσεις: 835 Τόπος: Αγ.Παρασκευη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 22 Μάϊ 2006, 14:28:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
xrisa-xs έγραψε: | όντως πολύ τούμπανο
αλλά για να το θρέφεις πρέπει να είσαι ο ιδιοκτήτης μιας πετρελαιοπηγής!!!!! |
καλα αν μπορεις να το αγορασεις δεν νομιζω να ειναι ιδιαιτερο προβλημα το κοστος της βενζινης ... 
bye bye cc , welcome miata
Fuck army... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|