Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
aaa``` (aaa```) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 20 Σεπ 2006 Δημοσιεύσεις: 2
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 20 Σεπ 2006, 17:39:38 Θέμα δημοσίευσης: ΣΒΗΣΗΜΟ ΕΙΝΔΗΞΗΣ ΒΛΑΒΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ |
|
|
ΕΙΧΑ ΠΑΕΙ ΚΑΠΟΤΕ ΣΕ ΕΝΑ ΒΕΝΖΙΝΑΔΙΚΟ ΝΑ ΓΕΜΗΣΩ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΛΙΓΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΚΑΝΕ ΔΙΑΚΟΠΕΣ. ΥΠΟΛΟΓΗΣΑ ΟΤΙ Η ΒΕΝΖΙΝΗ ΕΦΤΑΙΓΕ. ΤΟ ΑΦΗΣΑ ΝΑ ΑΔΕΙΑΣΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΤΟ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ ΠΗΓΑ ΕΒΑΛΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΠΡΑΤΗΡΟ ΒΕΝΖΙΝΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΟΛΑ ΟΚ. ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΩΡΑ ΕΧΕΙ ΜΙΝΕΙ ΑΝΑΜΕΝΟ ΤΟ ΛΑΜΠΑΚΙ ΒΑΒΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ ΣΤΟ ΤΑΜΠΛΟ ΚΑΙ ΠΟΥ ΡΩΤΗΣΑ ΚΑΤΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΑΝΑΨΕ ΛΟΓΟ ΚΑΚΟΥ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΣΒΗΣΟΥΝ ΘΕΛΟΥΝ 10 ΛΕΠΤΑ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ 30€ ΑΛΛΟΣ 40 ΚΑΙ ΑΛΛΟΣ 50. ΚΑΤΙ ΑΚΟΥΣΑ ΟΤΙ ΑΝ ΒΓΑΛΕΙΣ ΤΟΝ ΠΟΛΟ ΤΗΣ ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΓΙΑ ΛΙΓΗ ΩΡΑ ΘΑ ΣΒΗΣΕΙ. ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΑΛΛΑ ΤΙΠΟΤΑ. ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΕΙΝΑΙ ΕΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΤΟ ΣΒΗΣΩ Η ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΩ ΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΑ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΔΩΔΩ ΤΟ ΤΡΙΑΝΤΑΡΙ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 20 Σεπ 2006, 18:00:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ο άμμεσος τρόπος για να σβήσει το λαμπάκι είναι μέσω διαγνωστικού.
Για να σβήσει με διαφορετικό τρόπο εφ'όσον είναι παροδική βλάβη (σποραδικό σφάλμα) τότε θα σβήσει μόνο του μετά από έναν αριθμό που θα εκκινήσει το αυτοκίνητο (νομίζω 60-80 φορές)
Οπότε ή κάνεις υπομονή και θα φύγει, ή θα κοιτάξεις μέσω αντιπροσωπείας.
Αλλά πιστεύω ότι υπάρχουν πολλές αντιπροσωπείες που δεν θα σε χρεώσουν τόσα χρήματα για μια απλή διάγνωση...
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
aaa``` (aaa```) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 20 Σεπ 2006 Δημοσιεύσεις: 2
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 20 Σεπ 2006, 18:14:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΟΚ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΔΩ. ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΑΝΑΨΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 50 ΦΟΡΕΣ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. ΞΕΧΑΣΑ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ PARTNER 1,4 AN ΚΑΙ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕ ΤΟ 206, ΙΔΙΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΦΟΡΑΝΕ ΝΟΜΙΖΩ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΝΤΟΣ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|