PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Ζοφερό το μέλλον της Smart - Τέλος Roadster & Roadster C

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Νέα Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 22 Μάρ 2005, 17:40:46    Θέμα δημοσίευσης: Ζοφερό το μέλλον της Smart - Τέλος Roadster & Roadster C Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Από automotο.flash.gr

Το πρώτο της μοντέλο παρουσιάστηκε το 1998 και γρήγορα έγινε το απόλυτο τετράτροχο gadget. Το ιδανικό αυτοκίνητο για κίνηση μέσα στην πόλη (εδώ και μερικούς μήνες γνωστό ως Fortwo) πήρε ψήφο εμπιστοσύνης από όλους όσους ήθελαν να διαφέρουν, συγκεντρώνοντας επάνω του περισσότερα βλέμματα ακόμη κι από μία Ferrari. Το Smart έγινε γρήγορα μόδα, είτε μιλάμε για τους δρόμους του πριγκιπάτου του Μονακό, είτε για το δικό μας Κολωνάκι. Το αυτοκίνητο με μήκος λίγο πάνω από 2,5 μέτρα, έδειχνε να είναι αντάξιο του ονόματός του και πολλοί, βιάστηκαν να προδιαγράψουν ένα λαμπρό μέλλον για την Smart.

Τα πράγματα όμως δεν εξελίχθηκαν όπως ακριβώς θα ήθελαν οι άνθρωποι της Mercedes, η οποία να θυμίσουμε πως αγόρασε τη Smart -και μαζί το αρχικό project για το μετέπειτα Fortwo- από τη Swatch, ξέρετε, την ελβετική εταιρία trendy ρολογιών. Μόνο που το Smart, δεν εξελίχθηκε σε Swatch των αυτοκινήτων, αλλά σε μία ξεχωριστή σχεδιαστικά πρόταση της Mercedes, με ότι αυτό συνεπάγεται σε επίπεδο τιμής. Στα χρόνια που μεσολάβησαν, η Smart επιχείρησε να επεκταθεί και σε άλλες κατηγορίες της αγοράς, όμως τα πράγματα είχαν ήδη αρχίσει να ζορίζουν.

Τον περασμένο μήνα, το μέλλον της Smart τέθηκε υπό αμφισβήτηση από τον διευθύνων σύμβουλο του γκρουπ της Mercedes, κ. Eckhard Cordes και λίγο αργότερα, από τον πρόεδρο της ίδιας της Smart, κ. Ulrich Walker. H χαριστική βολή όμως, ήρθε από τον πρόεδρο και διευθύνων σύμβουλο της DaimlerChrysler, κ. Jurgen Schrempp, ο οποίος δήλωσε σε μία πρόσφατη συνάντηση με οικονομικούς αναλυτές, ότι το κλείσιμο της Smart αποτελεί ένα ενδεχόμενο στο εγγύς μέλλον. Από το 1998 μέχρι σήμερα, η Smart καταγράφει απώλειες που φτάνουν τα 2,6 δις ευρώ, ενώ οι προβλέψεις κάνουν λόγο για άλλα 600 εκ. ευρώ μέσα στο 2005.


Smart Forfour

Τα μοντέλα roadster και roadster-coupe, αποδείχθηκαν αρκετά εξεζητημένα και πολύ ακριβά, ακόμη και για τα δεδομένα της Smart. Παράλληλα, οι πωλήσεις του Forfour που ουσιαστικά είναι το ίδιο αυτοκίνητο με το νέο Mitsubishi Colt και υποτίθεται πως θα ήταν το μοντέλο με το οποίο η Smart θα αποκτούσε έρεισμα σε ένα mainstream κοινό, είναι απογοητευτικές. Οι αντιδράσεις είναι όπως συμβαίνει σε κάθε τέτοια περίπτωση, αλυσιδωτές. Το project Formore, που θα αποτελούσε την είσοδο της Smart στα SUV, σταμάτησε να εξελίσσεται τον περασμένο Δεκέμβριο με άνωθεν εντολή. Μάλιστα, άνθρωποι που φέρονται να γνωρίζουν καταστάσεις εκ των έσω, αναφέρουν πως το μοντέλο αυτό είναι ήδη «νεκρό».

Ο Schrempp διαμηνύει πως η τελική απόφαση για το μέλλον της Smart, θα ληφθεί μέχρι το τέλος Απριλίου, ενώ μία εναλλακτική πρόταση, είναι η όποια απόφαση να ανακοινωθεί στις 6 Απριλίου, ημερομηνία κατά την οποία πραγματοποιείται στο Βερολίνο η ετήσια συνάντηση των μετόχων της εταιρίας και η ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων. Πρόκειται για το χρονικό ενός προαναγγελθέντος θανάτου; Θα δείξει. Το σίγουρο πάντως είναι, πως η ιστορία της Smart έδωσε ένα μάθημα στην αγορά, που θα πρέπει να λάβει καλά υπόψη της οποιαδήποτε εταιρία επιχειρήσει κάτι αντίστοιχο στο μέλλον.

Ένα αυτοκίνητο που βασίζεται στον πρωτοποριακό σχεδιασμό και όχι στην υπεροχή των μηχανικών του μερών και απευθύνεται σε ένα νεανικό κοινό, δεν μπορεί να πωλείται σε τιμή Rolex, αλλά σε τιμή Swatch, όπως άλλωστε ήταν σχεδιασμένο αρχικά να γίνει. Η εμπλοκή της Mercedes στο συγκεκριμένο project, ήταν το πρώτο αρνητικό σημάδι για όσους είχαν τη δυνατότητα να δουν μακροπρόθεσμα την εξέλιξη της υπόθεσης. Και ως γνωστόν, ενός κακού μύρια έπονται.



η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...


Έχει επεξεργασθεί από τον/την MEMsound στις Τετ 06 Απρ 2005, 13:03:30, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 22 Μάρ 2005, 18:54:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το λαθος της SMART ειναι οτι προσπαθησε να μπει στην πιο ανταγωνηστικη κατηγορια (4 θεσεις - 4πορτες αυτοκινητο πολης) με μια προταση που δεν ειναι ιδιαιτερα ελκηστικη, εχει πολυ μικρο κινητηρα και ειναι ακριβη.
Με το ForTwo ειχε το προτερημα οτι παρ'οτι ακριβο ηταν μοναδικο και παρα πολυ βολικο για την πολη (Αθηνα, Ρωμη και οπου αλλου εχουν κυκλοφοριακο προβλημα). Με το ForFour μπηκαν σε αλλη κατηγορια που παραδωσιακα κυριαρχουν αλλες καλητερες Ευρωπαϊκες και Ιαπωνικες λυσεις. Και την πατησε.....


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
vinman 
Γεν. Γραμματέας


407 2.0

Ένταξη: 21 Φεβ 2005
Δημοσιεύσεις: 4577

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 22 Μάρ 2005, 20:06:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

........ξεκινησε με αλλο οραμα,και πετυχε..........στην πορεια ομως αλλαξε προσανατολισμο,και βουλιαξε.......
Επιχειρηματικο ρισκο????
Μαλλον αλλα παιχνιδια παιχτηκαν στο ολο project του smart... Wink Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 06 Απρ 2005, 13:13:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αρχισε η αντίστροφη μέτρηση για το Smart Roadster



Μόλις λίγο καιρό πριν, γράφαμε για τα οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζει η Smart και τα οποία -στο ενδεχόμενο επαλήθευσης του πιο αρνητικού σεναρίου- μπορεί να την οδηγήσουν ακόμη και στο κλείσιμο. Την Δευτέρα 4/4, 2 μόλις μέρες πριν από την ετήσια συνάντηση των μετόχων και την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων που θα είναι μάλλον απογοητευτικά, Smart ανακοίνωσε τον τερματισμό της παραγωγής των μοντέλων Roadster και Roadster Coupe στο τέλος του 2005.

Η απόφαση αυτή, έρχεται να προστεθεί στην ήδη υπάρχουσα για ακύρωση της εξέλιξης του μοντέλου Formore που επρόκειτο να παρουσιαστεί το 2006. Αυτό σημαίνει πως από την επόμενη χρονιά, η Smart μένει με 2 μοντέλα στη γκάμα της, τα Fortwo (που ήδη μετρά αρκετά χρόνια στην αγορά) και Forfour, των οποίων το μέλλον για την ώρα, φαίνεται να μην είναι υπό αμφισβήτηση. Στη Smart θεωρούν πως μετά από αυτή την εξέλιξη, δημιουργείται μια νέα προοπτική, που θέλει τις οικονομικές ζημιές να σταματούν το 2007.

Ωστόσο, από τα μέχρι στιγμής στοιχεία ούτε η πορεία του Forfour στις διάφορες ευρωπαϊκές αγορές είναι η αναμενόμενη, ενώ στο νέο πρόγραμμα της εταιρίας που ανακοινώθηκε, περιλαμβάνεται και η εξέλιξη του αντικαταστάτη του Fortwo, χωρίς όμως να αναφέρεται το πότε αυτό θα εμφανιστεί στην αγορά.


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Νέα Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,0976s (PHP: 77% - SQL: 23%) - SQL queries: 13 - GZIP enabled - Debug on