PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Στα πόσα χλμ. ανοίγει ο κινητήρας;
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
amebix (Γιάννης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


206xs 1600 16v!!!

Ένταξη: 19 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 2
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Οκτ 2004, 21:36:05    Θέμα δημοσίευσης: Στρώσιμο Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Crying or Very sad Ρε παιδια για ολα λετε, για ενα καλο στρωσιμο δεν ειπε κανενας! Ειμουν κατοχος ενος 106 1300 8v(στρωμενο το πηρα). Αποφασισα να το αλαξω με ενα 206 xs 1600 16v! Το εχω περιπου 2 εβδομαδες. Για πεστε προτασεις για καλο στρωσιμο, τι να προσεξω? (π.χ. Στροφες) Αλλα μου λενε τα συνεργια, αλλα η PEUGEOT,,, δε ξερω τι να κανω,,, βοηθεια!!!!!!!!!!!!!!!! Ελεος, δεν το μπορω αλλο αυτο το... -οχι πανω απο 3000χ.στροφες!- ......Εως ποτε πια??? Θελω να βαλω σκουπα, χταποδι, -εξατμιση (μεσαιο-τελικο)-... ποτε να τα βαλω... στα ποσα χιλιομετρα?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Baphomet (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)

Ένταξη: 06 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 4616
Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Οκτ 2004, 21:56:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

το καλυτερο στρωσιμο ειναι το σταδιακο κατ'εμε...δηλαδη οχι μεχρι τα 3000 χιλιομετρα να το πηγαινεις σαν γερος μεχρι 3000 σαλ και ξαφνικα μετα να το κοφτιαζεις... σιγα σιγα να το ανεβαζεις μεχρι να φτασεις στον νορμαλ τροπο οδηγησης σου γυρω στα 3000 χιλιομετρα.
Γενικά τώρα:
-να απογευγεις της ξερογκαζιές
-να αποφευγεις να το αφηνεις να κρεμαει
-να μη χτυπαει κοφτες
-μια και στρωσιμο δεν ειναι απλα ο κινητηρας αλλα ολα τα μερη του αυτοκινητου, μη το σκισεις στα φρενα και στις λακουβες...ολα με μετρο για λιγο...

αυτα ξερω εγω, αυτα εφαρμοσα και ολα καλα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
argonaftis (Ηλίας)
Μέλος
Μέλος


208 gti

Ένταξη: 08 Ιαν 2004
Δημοσιεύσεις: 115
Τόπος: Αθήνα-Βύρωνας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Οκτ 2004, 07:33:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μέχρι τα 5000χλμ άνοιγμα ως τις 4000 στροφές.Από τα 5000 και πέρα σταδιακό άνοιγμα.
Και πάνω απ' όλα κάνε μερικά ταξιδάκια για να δουλέψει η μηχανή ομαλά και άνετα


Argonaftis
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
206gti (Στέφανος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2004)

Ένταξη: 28 Ιούν 2004
Δημοσιεύσεις: 54
Τόπος: Άρτεμις (Λούτσα Αττικής)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Οκτ 2004, 12:02:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

καλώς ήρθες amebix!
Κι εγώ το στρώνω... Μη βιάζεσαι, πρόσεξέ το το αυτοκίνητο τώρα που είναι καινούργιο και θα το χαρείς αργότερα...
(υπάρχουν κι άλλα topics για αυτό το θέμα. αν θες ρίξε μια ματιά)
http://www.206club.gr/forum/viewtopic.php?t=1323&postdays=0&postorder=asc&highlight=%F2%F4%F1%F9%F2%E9%EC%EF&start=0
http://www.206club.gr/forum/viewtopic.php?t=477


FUN IS NOT A STRAIGHT LINE...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Ntinos 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Saxo Vts-206 QUIKSILVER

Ένταξη: 14 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 417

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Οκτ 2004, 13:54:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

argonaftis έγραψε:
Μέχρι τα 5000χλμ άνοιγμα ως τις 4000 στροφές.Από τα 5000 και πέρα σταδιακό άνοιγμα.
Και πάνω απ' όλα κάνε μερικά ταξιδάκια για να δουλέψει η μηχανή ομαλά και άνετα


το μονο που καταφερες να κανεις εντελως φιλικα ειναι να τεσταρεις τα ορια της υπομονης σου και ισως να γινεσαι επικυνδινος σε προσπερασεις.
Το στρωσιμο του κινητηρα το εχουμε ξανασυζητησει και παλιοτερα αρκετες φορες οποτε μπορειτε να ψαξετε στα σχετικα τοπικ.
Συνοπτικα στρωσιμο σημαινει δουλεμα ωστε να φτιαχτουν ανοχες στα μηχανικα κινουμενα μερη.Αυτο σημαινει μοτερ και σασμαν.
Το ηπιο δουλεμα ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ πλεον αφου γινοταν για το πατημα των ελατηριων στον θαλαμο καυσης,το οποιο πλεον εχει γινει μεσα απο το εργοστασιο αφου οι κινητηρες ερχονται δουλεμενοι.Επισης η τεχνολογια πλεον επιτρεπει κατεργασιες μεταλλων ωστε να εχουν τις απαιτουμενες ιδιοτητες απο την πρωτη μερα ωστε να μην εχεις τετοια προβληματα (αγια προσομοιωση Very happy ).
Για το στρωσιμο λοιπον ενα διαστημα 5000χλμ ειναι απο υπερβολικο εως επικυνδινο.Το καλητερο πλεον ειναι ενα διαστημα 1000χλμ ηπιο δουλεμα (4000) για τον φοβο τον ιουδαιων και υστερα ΣΩΣΤΟ δουλεμα και κρυωμα-ζεσταμα.
ΔΗΛΑΔΗ δουλευω το μοτερ σε στροφες μεταξυ μεγιστης ροπης και ισχυς-Παντοτε με την καταλληλη σχεση στο κιβωτιο και φροντιζω πριν το κανω να εχω ζεστανει καλα τον κινητηρα.Επισης για να φτιαχτουν ακομα καλητερες ανοχες το σβηνω και το αφηνω να κρυωσει αρκετα και μετα παλι δουλεμα.Γιαυτο η εθνικη και τα πολυωρα ταξιδια ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ καλα στην περιοδο του στρωσιματος αφου και το μοτερ δεν δουλευει σωστα αμα το πηγαινεις σιγα και δεν φτιαχνει ανοχες αφου δεν περναει την διαδικασια κρυωμα-ζεσταμα και δεν δουλευει το κιβωτιο.
1000χλμ λοιπον για να ειμαστε σιγουροι και υστερα σωστο δουλεμα σταδιακα βεβαια,οχι απο το καλημερα κοφτες δηλ ξεκιναμε να ανεβαζουμε τον ρυθμο των στροφων σταδιακα (αλλα οχι σε μεγαλα διαστηματα,300χλμ για 500 στροφες ειναι ενταξει) μεχρι να μπορουμε να δουλεψουμε στο φασμα των 3500-6000 στροφων (παραπανω δεν χρειαζεται για το στρωσιμο).Υστερα το προσεχουμε για κανα 3αρι χιλιαδες χλμ και εχουμε ενα μοτερακι στρωμενο μια χαρα που ουτε εχει 'καπνισει' απο το μπουκωμα αλλα και εχει φτιαξει σωστες ανοχες ωστε να μην κανει μπαμ στο πρωτο σκισιμο


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
argonaftis (Ηλίας)
Μέλος
Μέλος


208 gti

Ένταξη: 08 Ιαν 2004
Δημοσιεύσεις: 115
Τόπος: Αθήνα-Βύρωνας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Οκτ 2004, 14:44:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ntinos έγραψε:
argonaftis έγραψε:
Μέχρι τα 5000χλμ άνοιγμα ως τις 4000 στροφές.Από τα 5000 και πέρα σταδιακό άνοιγμα.
Και πάνω απ' όλα κάνε μερικά ταξιδάκια για να δουλέψει η μηχανή ομαλά και άνετα


το μονο που καταφερες να κανεις εντελως φιλικα ειναι να τεσταρεις τα ορια της υπομονης σου και ισως να γινεσαι επικυνδινος σε προσπερασεις.
Το στρωσιμο του κινητηρα το εχουμε ξανασυζητησει και παλιοτερα αρκετες φορες οποτε μπορειτε να ψαξετε στα σχετικα τοπικ.
Συνοπτικα στρωσιμο σημαινει δουλεμα ωστε να φτιαχτουν ανοχες στα μηχανικα κινουμενα μερη.Αυτο σημαινει μοτερ και σασμαν.
Το ηπιο δουλεμα ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ πλεον αφου γινοταν για το πατημα των ελατηριων στον θαλαμο καυσης,το οποιο πλεον εχει γινει μεσα απο το εργοστασιο αφου οι κινητηρες ερχονται δουλεμενοι.Επισης η τεχνολογια πλεον επιτρεπει κατεργασιες μεταλλων ωστε να εχουν τις απαιτουμενες ιδιοτητες απο την πρωτη μερα ωστε να μην εχεις τετοια προβληματα (αγια προσομοιωση Very happy ).
Για το στρωσιμο λοιπον ενα διαστημα 5000χλμ ειναι απο υπερβολικο εως επικυνδινο.Το καλητερο πλεον ειναι ενα διαστημα 1000χλμ ηπιο δουλεμα (4000) για τον φοβο τον ιουδαιων και υστερα ΣΩΣΤΟ δουλεμα και κρυωμα-ζεσταμα.
ΔΗΛΑΔΗ δουλευω το μοτερ σε στροφες μεταξυ μεγιστης ροπης και ισχυς-Παντοτε με την καταλληλη σχεση στο κιβωτιο και φροντιζω πριν το κανω να εχω ζεστανει καλα τον κινητηρα.Επισης για να φτιαχτουν ακομα καλητερες ανοχες το σβηνω και το αφηνω να κρυωσει αρκετα και μετα παλι δουλεμα.Γιαυτο η εθνικη και τα πολυωρα ταξιδια ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ καλα στην περιοδο του στρωσιματος αφου και το μοτερ δεν δουλευει σωστα αμα το πηγαινεις σιγα και δεν φτιαχνει ανοχες αφου δεν περναει την διαδικασια κρυωμα-ζεσταμα και δεν δουλευει το κιβωτιο.
1000χλμ λοιπον για να ειμαστε σιγουροι και υστερα σωστο δουλεμα σταδιακα βεβαια,οχι απο το καλημερα κοφτες δηλ ξεκιναμε να ανεβαζουμε τον ρυθμο των στροφων σταδιακα (αλλα οχι σε μεγαλα διαστηματα,300χλμ για 500 στροφες ειναι ενταξει) μεχρι να μπορουμε να δουλεψουμε στο φασμα των 3500-6000 στροφων (παραπανω δεν χρειαζεται για το στρωσιμο).Υστερα το προσεχουμε για κανα 3αρι χιλιαδες χλμ και εχουμε ενα μοτερακι στρωμενο μια χαρα που ουτε εχει 'καπνισει' απο το μπουκωμα αλλα και εχει φτιαξει σωστες ανοχες ωστε να μην κανει μπαμ στο πρωτο σκισιμο


Αγαπητέ φίλε Ντίνο, μπορείς να μου εξηγήσεις πως η οδήγηση με 4000 στροφές στην εθνική τεστάρει την υπομονή και κάνει κάποιον επικύνδινο στις προσπεράσεις?Μπορεί κάποιος σε ένα ταξίδι να απολαμβάνει την ταχύτητα, εγώ όμως απολαμβάνω την οδήγηση και δεν με ενδιαφέρει τόσο αν θα φτάσω 5 λεπτά αργότερα στον προορισμό μου.
Συνήθως προσπερνάω όταν με παίρνει και δεν περιμένω να με πλησιάσει αυτός που με ακολουθεί.Πιστεύω ότι στην οδήγηση κανείς προσαρμόζει την ταχύτητα στις καταστάσεις.
Στις 4000 στροφές το μπρίκι μου μου δίνει μια ικανοποιητική (για μένα) ταχύτητα.Νομίζω οτι οι περισσότεροι οδηγοί ταξιδεύουν με την ταχύτητα που αποδίδεται σε αυτές τις στροφές.
Δηλαδή προτείνεις μια οδήγηση μέσα στην πόλη όπου οι αλλαγές γίνονται ως επί το πλήστον μεταξύ 1ης-3ης σχέσης?
Από μηχανική δεν ξέρω και δεν μπορώ να δώσω τέτοιες λεπτομέριες όπως εσύ.Thanks για τις λεπτομέρειες.

Φιλικά (πάντα) Ηλίας


Argonaftis
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Recifees (Γιαννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 BlueBird 1.600.000 κεκ

Ένταξη: 07 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 491

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Οκτ 2004, 17:19:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

4000 στροφές με 5η σε 1.6 16v = ~150 χλμ πριν ανοίξει το μοτέρ
Τώρα στις 4100 είμαστε στα 170.....και ανοίγει ακόμα (18500 χλμ)
Μια αλλαγή λαδιών στα 4 με 5 χιλ χλμ καλό θα κάνει για να φύγουν τα λάδια του εργοστασίου με τα οποία και στρώθηκε ο κινητήρας Wink
Μια πιο ομαλή χρήση του αυτοκινήτου γενικότερα κάνει καλο όχι μόνο στην αρχή αλλά και στην συνέχεια .Ετσι το σκίσιμο δεν επηρεάζει την αντοχή και την κατάσταση του αυτοκινήτου .
Ζεσταματάκι κινητήρα ,σωστό πάτημα στα φρένα (ούτε κατασκήνωση του ποδιού αλλά ουτε και σουτ απο Ρομπέρτο Καρλος =πολλήηηηη δυνατή κλωτσιά) ζεσταμα και του λάστιχου ...


Με την ρόδα στον αέρα ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Ntinos 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Saxo Vts-206 QUIKSILVER

Ένταξη: 14 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 417

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Οκτ 2004, 22:58:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παράθεση:
Αγαπητέ φίλε Ντίνο, μπορείς να μου εξηγήσεις πως η οδήγηση με 4000 στροφές στην εθνική τεστάρει την υπομονή και κάνει κάποιον επικύνδινο στις προσπεράσεις?Μπορεί κάποιος σε ένα ταξίδι να απολαμβάνει την ταχύτητα, εγώ όμως απολαμβάνω την οδήγηση και δεν με ενδιαφέρει τόσο αν θα φτάσω 5 λεπτά αργότερα στον προορισμό μου.
Σε ταξιδι στην εθνικη μπορεις να πας με 100 δεξια και 3000 σ.α.λ αν θες,το θεμα ειναι για να μπεις μεχρι την εθνικη περνας και καποιους αλλους δρομους η οταν βγεις στην εξοχη θα παρεις και εναν επαρχιακο.Εκει εγω προσωπικα θα τεσταρα την υπομονη μου αν οχι και την ασφαλεια μου να προσεχω μην ξεπερασει καποιο οριο στροφων το αμαξι.
Και δεν ειναι θεμα με ποσα πας και αν φτασεις 5 λεπτα νωριτερα παντοτε γιατι μπορει να πηγαινεις με 5η σε ανηφορα κρεμασμενος με 150χ.α.ω και ενας με τεταρτη σε ωφελιμη περιοχη (σωστο δουλεμα) με 120.Δεν λεει κατι η ταχυτητα για το πως οδηγας ουτε και σε μενα.
Παράθεση:
Πιστεύω ότι στην οδήγηση κανείς προσαρμόζει την ταχύτητα στις καταστάσεις.
Ακριβως αυτο λεω κιεγω Wink
Παράθεση:
Δηλαδή προτείνεις μια οδήγηση μέσα στην πόλη όπου οι αλλαγές γίνονται ως επί το πλήστον μεταξύ 1ης-3ης σχέσης?

Ιδανικο θα θεωρουσα μια μικτη διαδρομη αλλα νομιζω οτι καταλαβαινω περισσοτερο απολους (ελεω εξειδικευσης σε product design) οτι ενα αμαξι δεν αγοραζεται για να οδηγειται σε ιδανικες συνθηκες και ειναι οποτε ατοπο το ποια διαδρομη θακολουθησει καποιος για να το στρωσει αν το αμαξι το παιρνει και θελει την αλλη μερα το πρωι να παει στην δουλεια του με αυτο.Και επουδενι δεν θα συμεριζομουνα αποψεις του στυλ 'εγω το βγαζω εξω μονο για να παω στο ταδε μερος επειδη το στρωνω',τοτε γινεσαι δουλος της λαμαρινας.
Επισης ειναι ατοπο να πηγαινεις στην δουλεια σου και καθε μιση ωρα να σταματας να κρυωσει το αμαξι η να το ζεστανεις μεχρι την θερμοκρασια λειτουργιας το πρωι που βιαζεσε.
Μιλαμε θεωρητικα παντοτε και αυτα ειναι προτασεις.Σε γενικες γραμμες παντως το ζητουμενο ειναι τα κινουμενα μερη να φτιαξουν ανοχες στην αποτομη αλλαγη φορτιου και θερμοκρασιας.
Ωραια θα ητανε να ημασταν ολοι αργοσχολοι και για να στρωσουμε το αμαξι μας να βγαιναμε σεπαρχιακο δρομο και να καναμε οτι αναφερουμε ως ιδανικο αλλα δεν γινεται,απλα ακολουθαμε ΟΣΟ μπορουμε καποιες συμβουλες απο ατομα που γνωριζουν πραγματικα πεντε πραγματα και οχι του τυπου 'εχω αγορασει 5 αμαξια τα 30 χρονια που οδηγω και σου λεω οτι στρωσιμο γινεται ετσι'.Και η εμπειρια ειναι σχετικο πραγμα τις μερες μας που ολα αλλαζουν σε χρονο ρεκορ,απο μεθοδους παραγωγης μεχρι πρωτες υλες.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Οκτ 2004, 23:20:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

καταρχην ισως θα επρεπε να συνεχιστει αυτη η συζητηση σε αλλο τοπικ...εχουν χιλιοξαναειπωθει αυτα..................οοοοοοολλαα


εγω παντως θα αναφερω και κατι ακομα που ειχα ακουσει απο το στομα του μηχανικου του νο.1 αυτοκινητου που περασε απο τα ....νοτια

ειχε φτιαξει ενα σουιφτ σε ενα παλικαρι ποοοοολλα αλογα και οταν τον ρωταγε πως να το στρωσει του λεει ο μηχανικος ---κυκλοφορα μεσα στην αθηνα μεχρι 3000σαλ τα πρωτα 1000χλμ και με παρα πολλες αλλαγες συνεχεια...μην αφηνεις το αυτοκινητο με τις ιδιες στροφες συνεχεια και με λιγο γκαζι αλλα μην το πατας και τερμα...απλα γεμιζε το και μην βγαινεις εθνικη να κανεις σερι τα χλμ .ειναι θανατος για το μοτερ...

εγω βγηκα εθνικη μετα τα 800χλμ τα οποια ηταν ολα αθηνα κυριως βραδυ και με ανοιγματα στο γκαζι ως 3000σαλ χωρις να το σανιδωνω ομως και μολις φτασει 3000να αλλαζω οπως κανουν καποιοι...

ο speedy eixe κανει μια παρομοια πιο εξειδικευμενη αναλυση καπου που νομιζω ξεκαθαριζει το τοπιο....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
zippy (Βασιλης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


206 1.6 GTI (2004)

Ένταξη: 08 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 267
Τόπος: newcastle & Αθηνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Οκτ 2004, 23:36:43    Θέμα δημοσίευσης: στροσιμο? Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγω παιδια εκανα 1500 χιλιομετρα στην εθνικι με 120 και μετα του αλλαξα τα φωτα.Το αμαξι δεν εχει παθει τιποτα μεχρι τωρα,ασε δε οσο περισοοτερα χιλιομετρα κανω τοσο πια καλα μου φενετε οτι δουλευει το μοτορι.Μεχρι τις 3500 δουλευει σαν κανονικο αμαξι.Μετα απο τις 4000 εως τις 6200 ξυνει ασφαλτο.χεχεχεχε. Very happy Very happy Very happy


zippy the lion
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Ntinos 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Saxo Vts-206 QUIKSILVER

Ένταξη: 14 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 417

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Οκτ 2004, 23:57:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
καταρχην ισως θα επρεπε να συνεχιστει αυτη η συζητηση σε αλλο τοπικ...εχουν χιλιοξαναειπωθει αυτα..................οοοοοοολλαα


εγω παντως θα αναφερω και κατι ακομα που ειχα ακουσει απο το στομα του μηχανικου του νο.1 αυτοκινητου που περασε απο τα ....νοτια

ειχε φτιαξει ενα σουιφτ σε ενα παλικαρι ποοοοολλα αλογα και οταν τον ρωταγε πως να το στρωσει του λεει ο μηχανικος ---κυκλοφορα μεσα στην αθηνα μεχρι 3000σαλ τα πρωτα 1000χλμ και με παρα πολλες αλλαγες συνεχεια...μην αφηνεις το αυτοκινητο με τις ιδιες στροφες συνεχεια και με λιγο γκαζι αλλα μην το πατας και τερμα...απλα γεμιζε το και μην βγαινεις εθνικη να κανεις σερι τα χλμ .ειναι θανατος για το μοτερ...

εγω βγηκα εθνικη μετα τα 800χλμ τα οποια ηταν ολα αθηνα κυριως βραδυ και με ανοιγματα στο γκαζι ως 3000σαλ χωρις να το σανιδωνω ομως και μολις φτασει 3000να αλλαζω οπως κανουν καποιοι...

ο speedy eixe κανει μια παρομοια πιο εξειδικευμενη αναλυση καπου που νομιζω ξεκαθαριζει το τοπιο....


Τι να συνεχισουμε?Οτι λες εσυ (ο μηχανικος σου) ειναι ακριβως οτι εγραψα πριν Very happy και το εχω ξαναγραψει αλλες χιλιες φορες.Αν βαλεις και το κρυωμα-ζεσταμα εχεις το καλητερο στρωσιμο.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
206gti (Στέφανος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2004)

Ένταξη: 28 Ιούν 2004
Δημοσιεύσεις: 54
Τόπος: Άρτεμις (Λούτσα Αττικής)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 27 Οκτ 2004, 14:26:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ρε παιδιά (εσείς οι στρωμένοι) το 1.6 16V πού πιάνει κόφτες?


FUN IS NOT A STRAIGHT LINE...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Recifees (Γιαννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 BlueBird 1.600.000 κεκ

Ένταξη: 07 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 491

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 27 Οκτ 2004, 15:30:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

6800 Cool αλλά δεν έχει νόημα να φτάσεις μέχρι εκεί το μοτέρ πέφτει μετά τις 6000


Με την ρόδα στον αέρα ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
206gti (Στέφανος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2004)

Ένταξη: 28 Ιούν 2004
Δημοσιεύσεις: 54
Τόπος: Άρτεμις (Λούτσα Αττικής)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 29 Οκτ 2004, 10:07:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ναι αλλά πρέπει να τον ακούς και τον κόφτη καμιά φορά... Big wink


FUN IS NOT A STRAIGHT LINE...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Recifees (Γιαννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 BlueBird 1.600.000 κεκ

Ένταξη: 07 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 491

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 29 Οκτ 2004, 14:47:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

206gti έγραψε:
ναι αλλά πρέπει να τον ακούς και τον κόφτη καμιά φορά... Big wink


Eγω τον ακουω καμια φορά με 2α σε προσπεράσεις κόλαφο ....με μεγαλύτερες 3η 4η έχω τρομάξει γιατι πήγαινα με τα διπλά του ορίου ταχύτητας


Με την ρόδα στον αέρα ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)

Ένταξη: 10 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1865
Τόπος: Αμπελογκάρντεν

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 29 Οκτ 2004, 21:47:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

206gti έγραψε:
ναι αλλά πρέπει να τον ακούς και τον κόφτη καμιά φορά... Big wink


δεν το καταλαβαίνω αυτό το πρέπει.....
αν τον ακούς τακτικά, ετοιμάσου να ακούσεις σύντομα και τον ....μηχανικό σου για τα δέοντα....


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
madjas (ΚΩΝ/ΝΟΣ)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


206 GTi 1.6 - Golf GT

Ένταξη: 09 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 94
Τόπος: ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 31 Οκτ 2004, 00:47:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μέχρι τώρα πάντως έχω κάνει 1500 χλμ εκ των οποίων τα 900 στην εθνική με 120-140 χλμ ( 3250-4000 στροφές) και τα υπόλοιπα στην πόλη(πάλι μέχρι τις 3250 στροφές). Δεν άντεξα βέβαια σε 4-5 φάσεις και του έδωσα μέχρι τις 5500. Πραγματικά απ΄τις 4250 και μετά "πετάει", λες και είναι άλλο αυτοκίνητο. Θα το στρώσω μέχρι τα 3000 χλμ και μετά θα το απολαύσω..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
zippy (Βασιλης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


206 1.6 GTI (2004)

Ένταξη: 08 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 267
Τόπος: newcastle & Αθηνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 31 Οκτ 2004, 14:24:46    Θέμα δημοσίευσης: θα γουσταρεις Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

madjas έγραψε:
Μέχρι τώρα πάντως έχω κάνει 1500 χλμ εκ των οποίων τα 900 στην εθνική με 120-140 χλμ ( 3250-4000 στροφές) και τα υπόλοιπα στην πόλη(πάλι μέχρι τις 3250 στροφές). Δεν άντεξα βέβαια σε 4-5 φάσεις και του έδωσα μέχρι τις 5500. Πραγματικά απ΄τις 4250 και μετά "πετάει", λες και είναι άλλο αυτοκίνητο. Θα το στρώσω μέχρι τα 3000 χλμ και μετά θα το απολαύσω..



Θα σου προτινα φιλε Κωνσταντινε να πας ενα ταξιδακι αν δεν εχεις την πιεση του χρονου.Να εχει το μοτερ 5000 χιλιομετρα και μια αλλαγη λαδιων και μετα εσυ καντου τα δωστου.Καλο θα ητανε να ανοιγει σταδιακα το μοτερ.Αλλα αμα το σκιζεις οπως εγω τα λαδια θελουν συχνη αλλαγη γιατι αλλιως αστα........


zippy the lion
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
p206xs2 (Γρηγόρης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 1.6 (16V) XS (2003)

Ένταξη: 02 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 273
Τόπος: Αθήνα, Νέος Κόσμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 14 Μάϊ 2005, 17:47:55    Θέμα δημοσίευσης: 206 - Στρώσιμο - Στα πόσα χλμ. ανοίγει ο κινητήρας; Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδιά στα πόσα χλμ. ανοίγει ο κινητήρας;
Μιλάμε για 16άρι 206.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Baphomet (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)

Ένταξη: 06 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 4616
Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 14 Μάϊ 2005, 18:00:44    Θέμα δημοσίευσης: Re: Στα πόσα χλμ. ανοίγει ο κινητήρας; Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

p206xs2 έγραψε:
Παιδιά στα πόσα χλμ. ανοίγει ο κινητήρας;
Μιλάμε για 16άρι 206.


αυτο δεν ειναι απολυτο..εξαρταται και απο την χρηση... γυρω στα 10.000 λεμε συνηθως...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2414s (PHP: 78% - SQL: 22%) - SQL queries: 13 - GZIP enabled - Debug on