Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
amebix (Γιάννης) Μόλις έγραψα

 206xs 1600 16v!!!
Ένταξη: 19 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 2 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Οκτ 2004, 21:36:05 Θέμα δημοσίευσης: Στρώσιμο |
|
|
Ρε παιδια για ολα λετε, για ενα καλο στρωσιμο δεν ειπε κανενας! Ειμουν κατοχος ενος 106 1300 8v(στρωμενο το πηρα). Αποφασισα να το αλαξω με ενα 206 xs 1600 16v! Το εχω περιπου 2 εβδομαδες. Για πεστε προτασεις για καλο στρωσιμο, τι να προσεξω? (π.χ. Στροφες) Αλλα μου λενε τα συνεργια, αλλα η PEUGEOT,,, δε ξερω τι να κανω,,, βοηθεια!!!!!!!!!!!!!!!! Ελεος, δεν το μπορω αλλο αυτο το... -οχι πανω απο 3000χ.στροφες!- ......Εως ποτε πια??? Θελω να βαλω σκουπα, χταποδι, -εξατμιση (μεσαιο-τελικο)-... ποτε να τα βαλω... στα ποσα χιλιομετρα? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Οκτ 2004, 21:56:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το καλυτερο στρωσιμο ειναι το σταδιακο κατ'εμε...δηλαδη οχι μεχρι τα 3000 χιλιομετρα να το πηγαινεις σαν γερος μεχρι 3000 σαλ και ξαφνικα μετα να το κοφτιαζεις... σιγα σιγα να το ανεβαζεις μεχρι να φτασεις στον νορμαλ τροπο οδηγησης σου γυρω στα 3000 χιλιομετρα.
Γενικά τώρα:
-να απογευγεις της ξερογκαζιές
-να αποφευγεις να το αφηνεις να κρεμαει
-να μη χτυπαει κοφτες
-μια και στρωσιμο δεν ειναι απλα ο κινητηρας αλλα ολα τα μερη του αυτοκινητου, μη το σκισεις στα φρενα και στις λακουβες...ολα με μετρο για λιγο...
αυτα ξερω εγω, αυτα εφαρμοσα και ολα καλα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
argonaftis (Ηλίας) Μέλος

 208 gti
Ένταξη: 08 Ιαν 2004 Δημοσιεύσεις: 115 Τόπος: Αθήνα-Βύρωνας
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Οκτ 2004, 07:33:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μέχρι τα 5000χλμ άνοιγμα ως τις 4000 στροφές.Από τα 5000 και πέρα σταδιακό άνοιγμα.
Και πάνω απ' όλα κάνε μερικά ταξιδάκια για να δουλέψει η μηχανή ομαλά και άνετα
Argonaftis |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
206gti (Στέφανος) Νέος χρήστης

 Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2004)
Ένταξη: 28 Ιούν 2004 Δημοσιεύσεις: 54 Τόπος: Άρτεμις (Λούτσα Αττικής)
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ntinos Τρελλαμένο μέλος

 Saxo Vts-206 QUIKSILVER
Ένταξη: 14 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 417
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Οκτ 2004, 13:54:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
argonaftis έγραψε: | Μέχρι τα 5000χλμ άνοιγμα ως τις 4000 στροφές.Από τα 5000 και πέρα σταδιακό άνοιγμα.
Και πάνω απ' όλα κάνε μερικά ταξιδάκια για να δουλέψει η μηχανή ομαλά και άνετα |
το μονο που καταφερες να κανεις εντελως φιλικα ειναι να τεσταρεις τα ορια της υπομονης σου και ισως να γινεσαι επικυνδινος σε προσπερασεις.
Το στρωσιμο του κινητηρα το εχουμε ξανασυζητησει και παλιοτερα αρκετες φορες οποτε μπορειτε να ψαξετε στα σχετικα τοπικ.
Συνοπτικα στρωσιμο σημαινει δουλεμα ωστε να φτιαχτουν ανοχες στα μηχανικα κινουμενα μερη.Αυτο σημαινει μοτερ και σασμαν.
Το ηπιο δουλεμα ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ πλεον αφου γινοταν για το πατημα των ελατηριων στον θαλαμο καυσης,το οποιο πλεον εχει γινει μεσα απο το εργοστασιο αφου οι κινητηρες ερχονται δουλεμενοι.Επισης η τεχνολογια πλεον επιτρεπει κατεργασιες μεταλλων ωστε να εχουν τις απαιτουμενες ιδιοτητες απο την πρωτη μερα ωστε να μην εχεις τετοια προβληματα (αγια προσομοιωση ).
Για το στρωσιμο λοιπον ενα διαστημα 5000χλμ ειναι απο υπερβολικο εως επικυνδινο.Το καλητερο πλεον ειναι ενα διαστημα 1000χλμ ηπιο δουλεμα (4000) για τον φοβο τον ιουδαιων και υστερα ΣΩΣΤΟ δουλεμα και κρυωμα-ζεσταμα.
ΔΗΛΑΔΗ δουλευω το μοτερ σε στροφες μεταξυ μεγιστης ροπης και ισχυς-Παντοτε με την καταλληλη σχεση στο κιβωτιο και φροντιζω πριν το κανω να εχω ζεστανει καλα τον κινητηρα.Επισης για να φτιαχτουν ακομα καλητερες ανοχες το σβηνω και το αφηνω να κρυωσει αρκετα και μετα παλι δουλεμα.Γιαυτο η εθνικη και τα πολυωρα ταξιδια ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ καλα στην περιοδο του στρωσιματος αφου και το μοτερ δεν δουλευει σωστα αμα το πηγαινεις σιγα και δεν φτιαχνει ανοχες αφου δεν περναει την διαδικασια κρυωμα-ζεσταμα και δεν δουλευει το κιβωτιο.
1000χλμ λοιπον για να ειμαστε σιγουροι και υστερα σωστο δουλεμα σταδιακα βεβαια,οχι απο το καλημερα κοφτες δηλ ξεκιναμε να ανεβαζουμε τον ρυθμο των στροφων σταδιακα (αλλα οχι σε μεγαλα διαστηματα,300χλμ για 500 στροφες ειναι ενταξει) μεχρι να μπορουμε να δουλεψουμε στο φασμα των 3500-6000 στροφων (παραπανω δεν χρειαζεται για το στρωσιμο).Υστερα το προσεχουμε για κανα 3αρι χιλιαδες χλμ και εχουμε ενα μοτερακι στρωμενο μια χαρα που ουτε εχει 'καπνισει' απο το μπουκωμα αλλα και εχει φτιαξει σωστες ανοχες ωστε να μην κανει μπαμ στο πρωτο σκισιμο
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
argonaftis (Ηλίας) Μέλος

 208 gti
Ένταξη: 08 Ιαν 2004 Δημοσιεύσεις: 115 Τόπος: Αθήνα-Βύρωνας
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Οκτ 2004, 14:44:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ntinos έγραψε: | argonaftis έγραψε: | Μέχρι τα 5000χλμ άνοιγμα ως τις 4000 στροφές.Από τα 5000 και πέρα σταδιακό άνοιγμα.
Και πάνω απ' όλα κάνε μερικά ταξιδάκια για να δουλέψει η μηχανή ομαλά και άνετα |
το μονο που καταφερες να κανεις εντελως φιλικα ειναι να τεσταρεις τα ορια της υπομονης σου και ισως να γινεσαι επικυνδινος σε προσπερασεις.
Το στρωσιμο του κινητηρα το εχουμε ξανασυζητησει και παλιοτερα αρκετες φορες οποτε μπορειτε να ψαξετε στα σχετικα τοπικ.
Συνοπτικα στρωσιμο σημαινει δουλεμα ωστε να φτιαχτουν ανοχες στα μηχανικα κινουμενα μερη.Αυτο σημαινει μοτερ και σασμαν.
Το ηπιο δουλεμα ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ πλεον αφου γινοταν για το πατημα των ελατηριων στον θαλαμο καυσης,το οποιο πλεον εχει γινει μεσα απο το εργοστασιο αφου οι κινητηρες ερχονται δουλεμενοι.Επισης η τεχνολογια πλεον επιτρεπει κατεργασιες μεταλλων ωστε να εχουν τις απαιτουμενες ιδιοτητες απο την πρωτη μερα ωστε να μην εχεις τετοια προβληματα (αγια προσομοιωση ).
Για το στρωσιμο λοιπον ενα διαστημα 5000χλμ ειναι απο υπερβολικο εως επικυνδινο.Το καλητερο πλεον ειναι ενα διαστημα 1000χλμ ηπιο δουλεμα (4000) για τον φοβο τον ιουδαιων και υστερα ΣΩΣΤΟ δουλεμα και κρυωμα-ζεσταμα.
ΔΗΛΑΔΗ δουλευω το μοτερ σε στροφες μεταξυ μεγιστης ροπης και ισχυς-Παντοτε με την καταλληλη σχεση στο κιβωτιο και φροντιζω πριν το κανω να εχω ζεστανει καλα τον κινητηρα.Επισης για να φτιαχτουν ακομα καλητερες ανοχες το σβηνω και το αφηνω να κρυωσει αρκετα και μετα παλι δουλεμα.Γιαυτο η εθνικη και τα πολυωρα ταξιδια ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ καλα στην περιοδο του στρωσιματος αφου και το μοτερ δεν δουλευει σωστα αμα το πηγαινεις σιγα και δεν φτιαχνει ανοχες αφου δεν περναει την διαδικασια κρυωμα-ζεσταμα και δεν δουλευει το κιβωτιο.
1000χλμ λοιπον για να ειμαστε σιγουροι και υστερα σωστο δουλεμα σταδιακα βεβαια,οχι απο το καλημερα κοφτες δηλ ξεκιναμε να ανεβαζουμε τον ρυθμο των στροφων σταδιακα (αλλα οχι σε μεγαλα διαστηματα,300χλμ για 500 στροφες ειναι ενταξει) μεχρι να μπορουμε να δουλεψουμε στο φασμα των 3500-6000 στροφων (παραπανω δεν χρειαζεται για το στρωσιμο).Υστερα το προσεχουμε για κανα 3αρι χιλιαδες χλμ και εχουμε ενα μοτερακι στρωμενο μια χαρα που ουτε εχει 'καπνισει' απο το μπουκωμα αλλα και εχει φτιαξει σωστες ανοχες ωστε να μην κανει μπαμ στο πρωτο σκισιμο |
Αγαπητέ φίλε Ντίνο, μπορείς να μου εξηγήσεις πως η οδήγηση με 4000 στροφές στην εθνική τεστάρει την υπομονή και κάνει κάποιον επικύνδινο στις προσπεράσεις?Μπορεί κάποιος σε ένα ταξίδι να απολαμβάνει την ταχύτητα, εγώ όμως απολαμβάνω την οδήγηση και δεν με ενδιαφέρει τόσο αν θα φτάσω 5 λεπτά αργότερα στον προορισμό μου.
Συνήθως προσπερνάω όταν με παίρνει και δεν περιμένω να με πλησιάσει αυτός που με ακολουθεί.Πιστεύω ότι στην οδήγηση κανείς προσαρμόζει την ταχύτητα στις καταστάσεις.
Στις 4000 στροφές το μπρίκι μου μου δίνει μια ικανοποιητική (για μένα) ταχύτητα.Νομίζω οτι οι περισσότεροι οδηγοί ταξιδεύουν με την ταχύτητα που αποδίδεται σε αυτές τις στροφές.
Δηλαδή προτείνεις μια οδήγηση μέσα στην πόλη όπου οι αλλαγές γίνονται ως επί το πλήστον μεταξύ 1ης-3ης σχέσης?
Από μηχανική δεν ξέρω και δεν μπορώ να δώσω τέτοιες λεπτομέριες όπως εσύ.Thanks για τις λεπτομέρειες.
Φιλικά (πάντα) Ηλίας
Argonaftis |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Recifees (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος

 206 BlueBird 1.600.000 κεκ
Ένταξη: 07 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 491
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Οκτ 2004, 17:19:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
4000 στροφές με 5η σε 1.6 16v = ~150 χλμ πριν ανοίξει το μοτέρ
Τώρα στις 4100 είμαστε στα 170.....και ανοίγει ακόμα (18500 χλμ)
Μια αλλαγή λαδιών στα 4 με 5 χιλ χλμ καλό θα κάνει για να φύγουν τα λάδια του εργοστασίου με τα οποία και στρώθηκε ο κινητήρας
Μια πιο ομαλή χρήση του αυτοκινήτου γενικότερα κάνει καλο όχι μόνο στην αρχή αλλά και στην συνέχεια .Ετσι το σκίσιμο δεν επηρεάζει την αντοχή και την κατάσταση του αυτοκινήτου .
Ζεσταματάκι κινητήρα ,σωστό πάτημα στα φρένα (ούτε κατασκήνωση του ποδιού αλλά ουτε και σουτ απο Ρομπέρτο Καρλος =πολλήηηηη δυνατή κλωτσιά) ζεσταμα και του λάστιχου ...
Με την ρόδα στον αέρα ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ntinos Τρελλαμένο μέλος

 Saxo Vts-206 QUIKSILVER
Ένταξη: 14 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 417
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Οκτ 2004, 22:58:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παράθεση: | Αγαπητέ φίλε Ντίνο, μπορείς να μου εξηγήσεις πως η οδήγηση με 4000 στροφές στην εθνική τεστάρει την υπομονή και κάνει κάποιον επικύνδινο στις προσπεράσεις?Μπορεί κάποιος σε ένα ταξίδι να απολαμβάνει την ταχύτητα, εγώ όμως απολαμβάνω την οδήγηση και δεν με ενδιαφέρει τόσο αν θα φτάσω 5 λεπτά αργότερα στον προορισμό μου. | Σε ταξιδι στην εθνικη μπορεις να πας με 100 δεξια και 3000 σ.α.λ αν θες,το θεμα ειναι για να μπεις μεχρι την εθνικη περνας και καποιους αλλους δρομους η οταν βγεις στην εξοχη θα παρεις και εναν επαρχιακο.Εκει εγω προσωπικα θα τεσταρα την υπομονη μου αν οχι και την ασφαλεια μου να προσεχω μην ξεπερασει καποιο οριο στροφων το αμαξι.
Και δεν ειναι θεμα με ποσα πας και αν φτασεις 5 λεπτα νωριτερα παντοτε γιατι μπορει να πηγαινεις με 5η σε ανηφορα κρεμασμενος με 150χ.α.ω και ενας με τεταρτη σε ωφελιμη περιοχη (σωστο δουλεμα) με 120.Δεν λεει κατι η ταχυτητα για το πως οδηγας ουτε και σε μενα.
Παράθεση: | Πιστεύω ότι στην οδήγηση κανείς προσαρμόζει την ταχύτητα στις καταστάσεις. | Ακριβως αυτο λεω κιεγω
Παράθεση: | Δηλαδή προτείνεις μια οδήγηση μέσα στην πόλη όπου οι αλλαγές γίνονται ως επί το πλήστον μεταξύ 1ης-3ης σχέσης?
|
Ιδανικο θα θεωρουσα μια μικτη διαδρομη αλλα νομιζω οτι καταλαβαινω περισσοτερο απολους (ελεω εξειδικευσης σε product design) οτι ενα αμαξι δεν αγοραζεται για να οδηγειται σε ιδανικες συνθηκες και ειναι οποτε ατοπο το ποια διαδρομη θακολουθησει καποιος για να το στρωσει αν το αμαξι το παιρνει και θελει την αλλη μερα το πρωι να παει στην δουλεια του με αυτο.Και επουδενι δεν θα συμεριζομουνα αποψεις του στυλ 'εγω το βγαζω εξω μονο για να παω στο ταδε μερος επειδη το στρωνω',τοτε γινεσαι δουλος της λαμαρινας.
Επισης ειναι ατοπο να πηγαινεις στην δουλεια σου και καθε μιση ωρα να σταματας να κρυωσει το αμαξι η να το ζεστανεις μεχρι την θερμοκρασια λειτουργιας το πρωι που βιαζεσε.
Μιλαμε θεωρητικα παντοτε και αυτα ειναι προτασεις.Σε γενικες γραμμες παντως το ζητουμενο ειναι τα κινουμενα μερη να φτιαξουν ανοχες στην αποτομη αλλαγη φορτιου και θερμοκρασιας.
Ωραια θα ητανε να ημασταν ολοι αργοσχολοι και για να στρωσουμε το αμαξι μας να βγαιναμε σεπαρχιακο δρομο και να καναμε οτι αναφερουμε ως ιδανικο αλλα δεν γινεται,απλα ακολουθαμε ΟΣΟ μπορουμε καποιες συμβουλες απο ατομα που γνωριζουν πραγματικα πεντε πραγματα και οχι του τυπου 'εχω αγορασει 5 αμαξια τα 30 χρονια που οδηγω και σου λεω οτι στρωσιμο γινεται ετσι'.Και η εμπειρια ειναι σχετικο πραγμα τις μερες μας που ολα αλλαζουν σε χρονο ρεκορ,απο μεθοδους παραγωγης μεχρι πρωτες υλες.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Οκτ 2004, 23:20:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
καταρχην ισως θα επρεπε να συνεχιστει αυτη η συζητηση σε αλλο τοπικ...εχουν χιλιοξαναειπωθει αυτα..................οοοοοοολλαα
εγω παντως θα αναφερω και κατι ακομα που ειχα ακουσει απο το στομα του μηχανικου του νο.1 αυτοκινητου που περασε απο τα ....νοτια
ειχε φτιαξει ενα σουιφτ σε ενα παλικαρι ποοοοολλα αλογα και οταν τον ρωταγε πως να το στρωσει του λεει ο μηχανικος ---κυκλοφορα μεσα στην αθηνα μεχρι 3000σαλ τα πρωτα 1000χλμ και με παρα πολλες αλλαγες συνεχεια...μην αφηνεις το αυτοκινητο με τις ιδιες στροφες συνεχεια και με λιγο γκαζι αλλα μην το πατας και τερμα...απλα γεμιζε το και μην βγαινεις εθνικη να κανεις σερι τα χλμ .ειναι θανατος για το μοτερ...
εγω βγηκα εθνικη μετα τα 800χλμ τα οποια ηταν ολα αθηνα κυριως βραδυ και με ανοιγματα στο γκαζι ως 3000σαλ χωρις να το σανιδωνω ομως και μολις φτασει 3000να αλλαζω οπως κανουν καποιοι...
ο speedy eixe κανει μια παρομοια πιο εξειδικευμενη αναλυση καπου που νομιζω ξεκαθαριζει το τοπιο.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
zippy (Βασιλης) Δραστήριο μέλος

 206 1.6 GTI (2004)
Ένταξη: 08 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 267 Τόπος: newcastle & Αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Οκτ 2004, 23:36:43 Θέμα δημοσίευσης: στροσιμο? |
|
|
Εγω παιδια εκανα 1500 χιλιομετρα στην εθνικι με 120 και μετα του αλλαξα τα φωτα.Το αμαξι δεν εχει παθει τιποτα μεχρι τωρα,ασε δε οσο περισοοτερα χιλιομετρα κανω τοσο πια καλα μου φενετε οτι δουλευει το μοτορι.Μεχρι τις 3500 δουλευει σαν κανονικο αμαξι.Μετα απο τις 4000 εως τις 6200 ξυνει ασφαλτο.χεχεχεχε. 
zippy the lion |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ntinos Τρελλαμένο μέλος

 Saxo Vts-206 QUIKSILVER
Ένταξη: 14 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 417
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Οκτ 2004, 23:57:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | καταρχην ισως θα επρεπε να συνεχιστει αυτη η συζητηση σε αλλο τοπικ...εχουν χιλιοξαναειπωθει αυτα..................οοοοοοολλαα
εγω παντως θα αναφερω και κατι ακομα που ειχα ακουσει απο το στομα του μηχανικου του νο.1 αυτοκινητου που περασε απο τα ....νοτια
ειχε φτιαξει ενα σουιφτ σε ενα παλικαρι ποοοοολλα αλογα και οταν τον ρωταγε πως να το στρωσει του λεει ο μηχανικος ---κυκλοφορα μεσα στην αθηνα μεχρι 3000σαλ τα πρωτα 1000χλμ και με παρα πολλες αλλαγες συνεχεια...μην αφηνεις το αυτοκινητο με τις ιδιες στροφες συνεχεια και με λιγο γκαζι αλλα μην το πατας και τερμα...απλα γεμιζε το και μην βγαινεις εθνικη να κανεις σερι τα χλμ .ειναι θανατος για το μοτερ...
εγω βγηκα εθνικη μετα τα 800χλμ τα οποια ηταν ολα αθηνα κυριως βραδυ και με ανοιγματα στο γκαζι ως 3000σαλ χωρις να το σανιδωνω ομως και μολις φτασει 3000να αλλαζω οπως κανουν καποιοι...
ο speedy eixe κανει μια παρομοια πιο εξειδικευμενη αναλυση καπου που νομιζω ξεκαθαριζει το τοπιο.... |
Τι να συνεχισουμε?Οτι λες εσυ (ο μηχανικος σου) ειναι ακριβως οτι εγραψα πριν και το εχω ξαναγραψει αλλες χιλιες φορες.Αν βαλεις και το κρυωμα-ζεσταμα εχεις το καλητερο στρωσιμο.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
206gti (Στέφανος) Νέος χρήστης

 Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2004)
Ένταξη: 28 Ιούν 2004 Δημοσιεύσεις: 54 Τόπος: Άρτεμις (Λούτσα Αττικής)
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Οκτ 2004, 14:26:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ρε παιδιά (εσείς οι στρωμένοι) το 1.6 16V πού πιάνει κόφτες?
FUN IS NOT A STRAIGHT LINE...
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Recifees (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος

 206 BlueBird 1.600.000 κεκ
Ένταξη: 07 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 491
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Οκτ 2004, 15:30:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
6800 αλλά δεν έχει νόημα να φτάσεις μέχρι εκεί το μοτέρ πέφτει μετά τις 6000
Με την ρόδα στον αέρα ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
206gti (Στέφανος) Νέος χρήστης

 Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2004)
Ένταξη: 28 Ιούν 2004 Δημοσιεύσεις: 54 Τόπος: Άρτεμις (Λούτσα Αττικής)
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 29 Οκτ 2004, 10:07:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ναι αλλά πρέπει να τον ακούς και τον κόφτη καμιά φορά... 
FUN IS NOT A STRAIGHT LINE...
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Recifees (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος

 206 BlueBird 1.600.000 κεκ
Ένταξη: 07 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 491
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 29 Οκτ 2004, 14:47:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
206gti έγραψε: | ναι αλλά πρέπει να τον ακούς και τον κόφτη καμιά φορά...  |
Eγω τον ακουω καμια φορά με 2α σε προσπεράσεις κόλαφο ....με μεγαλύτερες 3η 4η έχω τρομάξει γιατι πήγαινα με τα διπλά του ορίου ταχύτητας
Με την ρόδα στον αέρα ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)
Ένταξη: 10 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1865 Τόπος: Αμπελογκάρντεν
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 29 Οκτ 2004, 21:47:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
206gti έγραψε: | ναι αλλά πρέπει να τον ακούς και τον κόφτη καμιά φορά...  |
δεν το καταλαβαίνω αυτό το πρέπει.....
αν τον ακούς τακτικά, ετοιμάσου να ακούσεις σύντομα και τον ....μηχανικό σου για τα δέοντα....
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
madjas (ΚΩΝ/ΝΟΣ) Νέος χρήστης

 206 GTi 1.6 - Golf GT
Ένταξη: 09 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 94 Τόπος: ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 31 Οκτ 2004, 00:47:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μέχρι τώρα πάντως έχω κάνει 1500 χλμ εκ των οποίων τα 900 στην εθνική με 120-140 χλμ ( 3250-4000 στροφές) και τα υπόλοιπα στην πόλη(πάλι μέχρι τις 3250 στροφές). Δεν άντεξα βέβαια σε 4-5 φάσεις και του έδωσα μέχρι τις 5500. Πραγματικά απ΄τις 4250 και μετά "πετάει", λες και είναι άλλο αυτοκίνητο. Θα το στρώσω μέχρι τα 3000 χλμ και μετά θα το απολαύσω.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
zippy (Βασιλης) Δραστήριο μέλος

 206 1.6 GTI (2004)
Ένταξη: 08 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 267 Τόπος: newcastle & Αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 31 Οκτ 2004, 14:24:46 Θέμα δημοσίευσης: θα γουσταρεις |
|
|
madjas έγραψε: | Μέχρι τώρα πάντως έχω κάνει 1500 χλμ εκ των οποίων τα 900 στην εθνική με 120-140 χλμ ( 3250-4000 στροφές) και τα υπόλοιπα στην πόλη(πάλι μέχρι τις 3250 στροφές). Δεν άντεξα βέβαια σε 4-5 φάσεις και του έδωσα μέχρι τις 5500. Πραγματικά απ΄τις 4250 και μετά "πετάει", λες και είναι άλλο αυτοκίνητο. Θα το στρώσω μέχρι τα 3000 χλμ και μετά θα το απολαύσω.. |
Θα σου προτινα φιλε Κωνσταντινε να πας ενα ταξιδακι αν δεν εχεις την πιεση του χρονου.Να εχει το μοτερ 5000 χιλιομετρα και μια αλλαγη λαδιων και μετα εσυ καντου τα δωστου.Καλο θα ητανε να ανοιγει σταδιακα το μοτερ.Αλλα αμα το σκιζεις οπως εγω τα λαδια θελουν συχνη αλλαγη γιατι αλλιως αστα........
zippy the lion |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
p206xs2 (Γρηγόρης) Δραστήριο μέλος


 Peugeot 206 1.6 (16V) XS (2003)
Ένταξη: 02 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 273 Τόπος: Αθήνα, Νέος Κόσμος
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 14 Μάϊ 2005, 17:47:55 Θέμα δημοσίευσης: 206 - Στρώσιμο - Στα πόσα χλμ. ανοίγει ο κινητήρας; |
|
|
Παιδιά στα πόσα χλμ. ανοίγει ο κινητήρας;
Μιλάμε για 16άρι 206. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 14 Μάϊ 2005, 18:00:44 Θέμα δημοσίευσης: Re: Στα πόσα χλμ. ανοίγει ο κινητήρας; |
|
|
p206xs2 έγραψε: | Παιδιά στα πόσα χλμ. ανοίγει ο κινητήρας;
Μιλάμε για 16άρι 206. |
αυτο δεν ειναι απολυτο..εξαρταται και απο την χρηση... γυρω στα 10.000 λεμε συνηθως... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|