PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Σουμάχερ: Μεγάλος Οδηγός ή όχι; Πότε θα αποσυρθεί;
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3, 4  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Διεθνείς Αγώνες Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  

Σουμάχερ: Μεγάλος Οδηγός ή όχι;
Ναι, δικαιούται πλέον μία θέση ανάμεσα στους κορυφαίους οδηγούς όλων των εποχών
61%
 61%  [ 16 ]
Όχι, δεν έπεισε ότι μπορεί να συγκριθεί με τους κορυφαίους οδηγούς όλων των εποχών
38%
 38%  [ 10 ]
Σύνολο Ψήφων : 26

Συγγραφέας Μήνυμα
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Οκτ 2002, 00:44:31    Θέμα δημοσίευσης: Σουμάχερ: Μεγάλος Οδηγός ή όχι; Πότε θα αποσυρθεί; Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ανοίγω ένα θέμα που κάποιοι έδειξαν διάθεση να θίξουν. Αφορμή, ήταν οι αναφορές στις ικανότητες του Σουμάχερ σε άλλο topic.

Το όνομα του Σουμάχερ έχει ήδη γραφεί στην ιστορία της F1 με μεγάλα γράμματα. Ρεκόρ στις νίκες και στα πρωταθλήματα. Καταρρίπτει το ένα ρεκόρ μετά το άλλο. Και δείχνει ότι τίποτα και κανείς δεν μπορεί να τον σταματήσει, εκτός από αυτόν που σταμάτησε τον αείμνηστο Σένα, τον Ζιλ Βιλνέβ και κάποιους άλλους μεγάλους οδηγούς.
Δικαιούται σύγκριση με τον Σένα; Τον Προστ; Τον Μάνσελ; Τον Λάουντα και τον Ζιλ Βιλνέβ (όσοι τους θυμούνται σαν οδηγούς); Τον Φάτζιο δεν είναι σωστό να τον αναφέρω γιατί μάλλον κανείς μας δεν τον έχει δει να οδηγάει (και ανήκει και σε άλλην εποχή)...

Τελικά ο Σουμάχερ είναι μεγάλος οδηγός ή όχι;


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Miltellas στις Κυρ 27 Οκτ 2002, 00:53:30, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Οκτ 2002, 00:50:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πρωτος και καλυτερος του εριξα ΟΧΙ δαγκωτο Laughing

Θα αναφερω αναλυτικα γιατι πιστευω πως οχι...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Tomcat (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1400 QS (V8) 55,927 kW+

Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 1188
Τόπος: Αθήνα-Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Οκτ 2002, 03:14:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγώ είμαι το δεύτερο όχι .Πάρακολουθώντας τις εξελίξεις παρατήρησα ότι υπάρχουν κάμποσοι οδηγοί στην Formula 1 που με την ανάλογη υποστήριξη της ferrari θα μπορούσαν να πετύχουν ανάλογες επιδόσεις και ρεκόρ!εΕίναι όπως με τους καλλιτέχνες που έχουν καλούς managers , σημασία δεν έχει η φωνή και η ποιότητα του καλλιτέχνη αλλά το πλασάρισμα του στην αγορά!Σε καμία περίπτωση δεν αναφέρω ότι δεν είναι καλός οδηγός, είναι αλλά ο θρύλος που πάει να δημιουργηθεί γύρω από το όνομα του δεν πιστεύω ότι είναι δικαιολογημένος!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Nikel 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!




Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 1054
Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Οκτ 2002, 03:27:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ναι, δικαιούται πλέον μία θέση ανάμεσα στους κορυφαίους οδηγούς όλων των εποχών αλλα...πως μπορουμε να τον συγκρινουμε την στιγμη που τα σημερινα αυτοκινητα F1 ('η τουλαχιστον της Ferrari Wink ) ειναι τεχνολογικα επιτευγματα??? Τωρα το γιατι ειναι εχει να κανει με το ποσα λεφτα ξοδευουν και απο την στιγμη που τα εχουν και κανεις δεν τους το απαγορευει καλα κανουν και τα ξοδευουν



A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Slash (Ντάνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)

Ένταξη: 25 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 541
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Οκτ 2002, 03:28:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγώ είμαι το 3ο όχι. Σαφώς και δεν μπορεί ο Σουμάχερ να συγκριθεί με τα "τέρατα" του παρελθόντος, και σαφώς δεν χρειάζονταν team orders για να βγουν πρωταθλητές. Δεν λέμε οτι δεν έχει χέρια, απλά δεν χτίζεται έτσι ο μύθος που πάνε να του χτίσουν, ακριβώς όπως είπε ο Tomcat. Παίζει σε κορυφαία ομάδα με κορυφαίο team, με αυτοκίνητα που δεν σπάνε. Για μένα καλός οδηγός ήταν ο Mika Hakkinen, και με το που έφυγε από την F1 έχασα και μέρος του ενδιαφέροντός μου για αυτή. Και κρίμα για την Arrows...



I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 28 Οκτ 2002, 03:39:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν μπορώ να βάλω όχι σε έναν οδηγό που έχει σπάσει σχεδόν όλα τα ρεκόρ, άσχετα εάν ο Σένα ήταν η συμπάθειά μου και τον θεωρώ καλύτερο, κι αυτό ίσως γιατί μου προξενούσε ρίγη συγκίνησης με την οδήγησή του, που δεν μου προκάλεσε ποτέ το ψυχρό στυλ του Σούμι (ίσως να φταίνε και τα σημερινά μονοθέσια). Υποκειμενική η προτίμηση, αλλά αντικειμενικά και τα επιτεύγματα του Σουμάχερ. Βολική η εποχή; Ίσως... Αυτή η διαπίστωση αρκεί για να αφαιρέσει τους τίτλους από τον Σουμάχερ; Τον θυμάστε στην Benetton Ford; Ότι τον θεωρούσαν την μοναδική απειλή για τον Σένα (που δυστυχώς έφυγε νωρίς...) με την αχτύπητη τότε Williams Renault;
Τώρα πια ο Σουμάχερ, έχει την ηλικία που είχε ο Σένα όταν έφυγε...

Πιστεύω ότι εάν ο Ζακ Βιλνέβ ήταν στην Ferrari δεν θα έχανε πρωτάθλημα, αλλά ο μεγάλος οδηγός δεν κρίνεται μόνο από τις ικανότητές του αλλά και από τις επιλογές του, κι έτσι κι εγώ θα μείνω με το ερώτημα αναπάντητο. Ακόμη και εάν ο Σούμι δεν είναι ο καλύτερος πιλότος όλων των εποχών, σίγουρα είναι ένας από τους λίγους μεγάλους οδηγούς, κι αυτό γιατί είναι ολοκληρωμένος. Ταχύτατος, σταθερός, μεθοδικός, εργατικός, εφυής και υπολογιστικός, ανθρώπινος και προσιτός, με ύφος πρωταθλητή και ήθος πρωταθλητή, ξέρει να χάνει (όταν χάνει), ξέρει να κερδίζει, και ικανότατος αφού είναι και ο μοναδικός οδηγός που είναι σε θέση να προκαλεί και να ελέγχει την υποστροφή όταν πιέζει ή πιέζεται σε αγώνα (δεν ξέρω κανέναν που να το κατάφερε ποτέ αυτό). Και όλα αυτά δεν τα είχε πάντα, αλλά τα απόκτησε με τα χρόνια και με πολύ δουλειά. Και όλα αυτά μαζί δεν τα έχει κανείς σύγχρονός του οδηγός. Δυστυχώς για το σπορ. Ίσως ο Χάκινεν να μπορούσε, αλλά την κοπάνησε νωρίς και δεν θα το μάθουμε ποτέ. Μάλλον θα ήθελε να μείνει ως καλή ανάμνηση, γιατί με τον Σούμι στην Ferrari, μάλλον θα γινόταν κακή...

Μεγάλος Οδηγός ο Μίκαελ Σουμάχερ!
Είχε κακές στιγμές; Και ποιός δεν είχε; Και ποιός είναι τέλειος;

Η Ferrari; Με μακράν το καλύτερο μονοθέσιο, δεν θα ήθελε τίποτα άλλο από έναν σταθερά γρήγορο και ασφαλή οδηγό, που να της χαρίζει πρωταθλήματα! Μόνο να μην έκανε κι αυτά τα αντιπαθητικά καραγκιοζλίκια που διώχνουν τους θεατές...


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
theflame 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)

Ένταξη: 06 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 475
Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 28 Οκτ 2002, 10:42:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Άποψη μου είναι ότι δεν μπορούμε να συγκρίνουμε 2 διαφορετικά πράγματα. Ο μπαμπάς Βιλνέβ, ο Λάουντα, αλλά ακόμα και οι Σένα και Πρόστ τώρα τελευταία, έτρεχαν σε ένα διαφορετικό αγώνα. Formula 1 ήταν και εκείνος αλλά με διαφορετικές βάσεις, αρχές. Σήμερα η τεχνολογία είναι μπροστά από τον οδηγό και αυτός είναι υποχρεωμένος να ακολουθεί. Αν συγκρίνουμε με την εποχή του μπαμπά Βιλνέβ η τεχνολογία υπηρετούσε τις ανάγκες του πιλότου. Τότε πιστεύω ότι το ένστικτο και τα χέρια μετρούσαν περισσότερο από το μυαλό και την τακτική, μετρούσε η καρδιά.
Σήμερα οι οδηγοί δεν είναι όπως τότε, είναι σαφώς περισσότερο στρατιωτάκια και λιγότερο επαναστάτες. Περισσότερο υπολογιστές και λιγότερο "μάγκες". Να θυμηθούμε ότι μετά τον Λάουντα ανέβηκαν τα κασέ στους οδηγούς και ουσιαστικά μέχρι τότε ο οδηγός ήταν σε δεύτερη μοίρα; Μέχρι τότε έτρεχαν γιατί τους άρεσε, και αυτό λέει πολλά. Όχι ότι και σήμερα δεν ισχύουν όλα αυτά, αλλά να κάπου στο δρόμο αν θέλεις να ανέβεις ψηλά πρέπει να λειτουργήσεις κάπως διαφορετικά.
Ναι ο Σούμι για μένα είναι μαζί με όλους τους μεγάλους οδηγούς, αλλά δεν μπορούμε να συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα. Άλλη ήταν η F1 πριν 30 χρόνια και άλλη σήμερα.
Και μόνο που, όλη η Ferrari έχει να λέει ότι χρωστάει πολλά στον Σούμι για την ανάπτυξή της, θυμάστε που βρισκόταν πριν πάει ο Σουμάχερ εκεί; μας δείχνει ότι οι σημερινοί οδηγοί δεν είναι μόνο χέρια και καρδιά, αλλά και μυαλό και marketing και πειθαρχία, και οργανωτές και, και, και...



206 reasons to live...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 28 Οκτ 2002, 12:33:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κατ'αρχας να ξεκαθαρισουμε οτι η Φορμουλα 1 δεν ειναι ενα αθλημα στο οποιο ο ανθρωπινος παραγοντας μπορει να παιξει τον τεραστιο ρολο. Οπως ελεγε και ο Senna "it's the car..." και ο Alesi "F1 is 90% car and 10% driver". Διαχωριζοντας αυτο, γινεται δυσκολοτερο το εργο του τηλεθεατη να κρινει την επιδοση. Ομως ο κατεχων οσον το δυνατον περισσοτερες πληροφοριες μπορει να βγαλει καποια πιο βασιμα συμπερασματα απ'τον απλο τηλεθεατη. Χρησιμοποιωντας αυτη τη γνωση θα προσπαθησω να ριξω τα φωτα μου στις αγνωστες πτυχες του ολου θεματος.

Τα επιτευγματα του εχουν βασιστει σε 7 αξονες.

1) Γρηγορα και αξιοπιστα μονοθεσια την ωρα που οι υπολοιποι εγκατελειπουν
2) Χρηση τεχνικων Cheat / Υποστηριξη αγωνοδικων / Βρωμικες οδηγικες μεθοδοι
3) Ατυχια αντιπαλων - συγκυριες. Απιστευτη τυχη ο ιδιος.
4) Προσφατως, χρηση αυτοκινητων πολυ πανω του ανταγωνισμου.
5) Υποβοηθηση αποτελεσματων απο τον ομοσταυλο οδηγο και εξασφαλιση της μη ανταγωνιστης στασης του 2ου οδηγου μεσω συμβολαιου.
6) Σχεδιαση μονοθεσιου (και προσφατως βελτιωση ελαστικων) με κυριο κριτηριο το οδηγικο του στυλ.
7) Ο Σουμαχερ συνδιαζει την υψηλη ταχυτητα ανα γυρο και καταφερνει και διατηρει αυτη την ταχυτητα γυρο με το γυρο κατι αρκετα δυσκολο. Αλ

Γιατι ο Σουμαχερ δεν πηρε πρωταθληματα τις υπολοιπες χρονιες? Γιατι απλα δεν καθοντουσαν ολοι οι παραπανω λογοι...Ας τα αναλυσουμε λιγο και θα δουμε.....


1 και 3) Ο Σουμαχερ ειναι ο οδηγος με τις περισσοτερες "μουφα" νικες απ'ολους τους οδηγους F1 που εχουν περασει ποτε. Οταν καποιος ειναι μπροστα του, τοτε ο Μιχαλακης παταει το κουμπι στο τιμονι που λεει "destroy driver in front" και ΜΠΑΜ. Ενα απιστευτο πραγμα.. Ακομα και στη Μαλαισια φετος οταν ολα εδειχναν οτι δεν θα εβγαινε ουτε καν podium (ηταν στην 4η θεση μεχρι 1 χιλιομετρο πριν το τελος), ΞΑΦΝΙΚΑ σπαει η πισω αναρτηση του Button που ηταν 3ος... Χμμμμ !! Με λιγοτερα απο 500 μετρα για το τελος, ο Σουμι περναει τον Button και τσουπ!!! Podium!!! Τι λε ρε φιλε.. Σοβαρα? Οπως εχει πολυ σωστα πει ο Montoya "when Michael has a bad day he's second... when't it's a disaster.. He's third"

Η το αλλο το απιστευτο που ειναι ως ενα βαθμο δεικτης της απιστευτης τυχης του και ατυχιας των υπολοιπων... Φετος, Αυστραλια... Αρχιζει ο αγωνας και γινεται το μεγαλο το τρακαρισμα που βγαζει εκτος καμια δεκαρια μονοθεσια...Ο Σουμι στην προσπαθεια να αποφυγει το τρακαρισμα βγαινει στο γρασιδι και επανερχεται στην πιστα λιγο αργοτερα πισω απο τον Coulthard που ειναι πρωτος και απομακρυνεται γρηγορα και πισω απο τον Trulli που ειναι 2ος... Ο Σουμαχερ παροτι εχει ενα μονοθεσιο 2 δευτερολεπτα πιο γρηγορο στο γυρο δεν μπορει να περασει τον Trulli. Ο Coulthard απομακρυνεται σταθερα... Σε καποια φαση ο Trulli παταει το λαδι του Button (που ειχε μεινει στην πιστα απ'το τρακαρισμα) και γλυστραει... Παει σκαει στην μπαριερα και το αμαξι γυρναει στη μεση του δρομου.. Μολις το βλεπω λεω "ΟΧΙ ΠΑΛΙ ΤΟΝ Κ@Λ@ΦΑΡΔΟ" γιατι καταλαβα οτι θα μπει στα καπακια το Safety Car ωστε να ψαλιδισει την αποσταση απο τον Coulthard...Οντως μπαινει μεσα το SC και μετα απο 2-3 γυρους ο Σουμαχερ καλυπτει τα 20+ δευτερολεπτα αποσταση απο τον Coulthard. Σβηνει τους φαρους το SC ενδειξη οτι θα μπει μεσα στα πιτς και ο αγωνας θα συνεχιστει.. Ολοι περιμενουν να δουν απο δω και περα τον "αγωνα" μεταξυ του MS και του Coul. Ματαια ομως καθως το αμαξι του Coul ξαφνικα αποσυμπλεκει απο μονο του και ο Coul βγαινει στο γρασιδι ακριβως τη στιγμη της επανεκιννησης του αγωνα!! Δηλαδη πειτε μου ποσο πιο μουφατζιδικη νικη απο αυτη μπορει να παρει καποιος ανθρωπος... Αυτο το πραγμα ειναι εκπληκτικο.. and the list goes on and on and on...Εχω το μυαλο μου τουλαχιστον 5-6 απιστευτα τετοια περιστατικα οπως για παραδειγμα Βαρκελωνη 2000, Γαλλια 2002, Μαλαισια 2001, Iνδιαναπολη 2000...και πολλους αλλους αγωνες κατα τους οποιους οι ανταγωνιστες αν και σε ρολο φαβορι ηταν τοσο ατυχοι ωστε ουτε καν να ξεκινησουν. Μεταξυ τους και ο Barichello o οποιος εδειχνε καυτο φαβορι φετος για Ιμολα και Βαρκελωνη (οπου το στησιμο που ειχε στο μονοθεσιο ταιριαζε απολυτα με το οδηγικο του στυλ και παρηγαγε καλυτερους χρονους απ'τους αντιστοιχους του Σουμαχερ, αναγκαζοντας τον Σουμαχερ να παραδεχτει στην συνεντευξη τυπου οτι αντεγραψε το setup του Bari) αλλα το μονοθεσιο του δεν ξεκινησε ποτε..

Ειναι στατιστικο ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ ενα αυτοκινητο Φορμουλα 1 να τερματισει ολους τους αγωνες λογω της εγγενους αναξιοπιστιας αυτων των οριακα φτιαγμενων κατασκευων...Και αυτο αποδυκνειεται απο το γεγονος οτι κανενας δεν ειχε λιγοτερο απο 4 εγκαταληψεις πλην ενος. Του Σουμαχερ.. Ο οποιος εχει να "σπασει" απο περυσι στο Χοκενχαιμ...Πανω απο 22 αγωνες δηλαδη...Οι στατιστικες πιθανοτητες ειναι μια στο και γω δεν ξερω ποσο...Λογικο ειναι οτι αμα εχεις τετοια αξιοπιστια θα κερδισεις πολλους παραπανω αγωνες απο αυτους που θα κερδιζαν οι αλλοι που σπανε σε φυσιολογικο ρυθμο..

2) Ο Σουμαχερ ειναι ενα ατομο ο οποιος πανω απο ολα βαζει τον στοχο του ανεξαρτητως μεσων υλοποιησης. Θα τον χαρακτηριζα αδιστακτο καθως εχει προκαλεσει σκοπιμα ατυχηματα ωστε να κερδισει.

Ετος 1990. Ο Χακινεν και ο Σουμαχερ ειναι σε αγωνα F3 στο Μακαου. Ο αγωνας ειναι διπλος και το αποτελεσμα βγαινει απ'το συνολο των δυο αποτελεσματων. Ο Χακινεν νικαει στον πρωτο με αρκετη διαφορα. Ο Σουμαχερ προπορευεται στον δευτερο και ο Χακινεν ανετα κερδιζει το Grand Prix (λογω διαφορας χρονου) αμα τερματισει 2ος πισω απο τον Σουμαχερ. Ο Χακινεν ομως δεν θα αρκεστει σε αυτο - θα παει να επιχειρησει προσπεραση στον Σουμι για την νικη. Ο Σουμαχερ τον κλινει με πολυ ασχημο τροπο με αποτελεσμα ο Χακινεν να υποστει αυτο που ο ιδιος αργοτερα χαρακτηρισε "the most frightening accident of my life"..Ο Χακινεν μιλαει με τον Σουμαχερ ο οποιος ισχυριζεται οτι δεν τον ειδε στους καθρεπτες. Λιγες μερες αργοτερα ο Σουμαχερ στο Eurosport ειπε οτι "I saw him coming and closed the door on him" και ο Χακινεν λεει επ'αυτου "I'll never forget that lie"

Ετος 1994. Ο Σενα εχει πεθανει αλλα η μαχη του τιτλου συνεχιζεται μεταξυ Σουμαχερ και Χιλ...Μεσα στον αγωνα: Ο Σουμαχερ προπορευεται και τρακαρει. Με το τρακαρισμενο αμαξι ξαναμπαινει στην πιστα με σκοπο να εμβολισει τον Χιλ ο οποις αμα τερματιζε επαιρνε το πρωταθλημα...Τα καταφερνει και γινεται πρωταθλητης με την απιστευτη ανοχη των αγωνοδικων!!!

Ετος 1995. Η Benetton ειναι το αμαξι του Σουμαχερ στο οποιο η FIA ανακαλυψε οτι ειχε Traction Control κρυμμενο σαν εξτρα επιλογη στο software της μηχανης. Δεν ακυρωνεται απο το πρωταθλημα καθως η FIA δεχεται το παραλογο σκεπτικο οτι "Εμεις μπορει να εχουμε το Traction Control αλλα δεν το χρησιμοποιουμε!!!" Αν ειναι ποτε δυνατον.. Εξ'αλλου ο κανονισμος της FIA ειναι ξεκαθαρος.. Ειτε κερδισει ενα αμαξι σε αποδοση απο καποιο cheat, ειτε οχι, αμα ειναι παρων το cheat ακομα και αν δεν δινει κατι εξτρα σε αποδοση ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΑΚΥΡΩΝΕΤΑΙ. Απιστευτη ανοχη αγωνοδικων και ομοσπονδιας για αλλη μια φορα.

Ετος 1997. Ο Σουμαχερ εχοντας συνηθισει τις ανοχες αυτες, στον τελευταιο αγωνα παει να επαναλαβει το ιδιο που εκανε το 94 και πηρε το πρωταθλημα, αυτη τη φορα με θυμα το Βιλνεβ. Ο Βιλνεβ τον προσπερναει και ο Σουμαχερ στριβει το τιμονι κατα πανω του οπως εδειξε η εσωτερικη καμερα και ειδαν εκατομυρια τηλεθεατες. Για κακη του τυχη ο ιδιος βγαινει απ'την πιστα ενω ο Βιλνεβ τερματιζει και παιρνει το πρωταθλημα. Στη συνεχεια η FIA τον κανει disqualify απ'τη 2η θεση του για αντιαθλητικη συμπεριφορα.. (ΣΩΩΩΩΩΩΩΠΑ).. Αλλα αμα του χε "βγει" αυτο που εκανε εγω πιστευω οτι η FIA δεν θα εκανε τιποτα (οπως και το 94) γιατι απλα δεν θελουν να γινουν πανηγυρισμοι κτλ κτλ και να πουν "να ο νεος πρωταθλητης ο Μικαελ Σουμαχερ" και μετα απο λιγο με αποφασεις σε καποια γραφεια να αλλιωθουν αποτελεσματα και να βγει αλλος πρωταθλητης "στα χαρτια" γιατι ετσι χανει το κυρος του το Σπορ.


4, 5) Τα τελευταια δυο χρονια δεν μπορουμε να πουμε τιποτα για τον τροπο με τον οποιο πηρε το πρωταθλημα. Με μακραν το καλυτερο και πιο αξιοπιστο αυτοκινητο και teammate που ειναι συμβολαιακα υποχρεος να τον στηριζει δεν μπορω να φανταστω ποσοι οδηγοι στη θεση του θα χαναν το πρωταθλημα... Το ιδιο ισχυει εν μερη και για το 1995 οποτε και η Benetton ηταν το καλυτερο αμαξι εκεινης της χρονιας...

6) Η σχεδιαση μονοθεσιου με βαση τις οδηγικες προτιμησεις ενος ατομου ειναι κατι που λιγες ομαδες εχουν να αντιμετωπισουν σαν προβλημα. Η Ferrari σχεδιαζεται ετσι ωστε να βολευει το στυλ του Σουμαχερ για διατηρηση ταχυτητας στο Apex (δεν ειναι ουτε εισοδος αργα-εξοδος γρηγορα, ουτε εισοδος γρηγορα-εξοδος αργα αλλα κατι ενδιαμεσο). Ο Σουμαχερ τεσταρει τις εξελιξεις του μονοθεσιου και αποδεχεται η δεν αποδεχεται αυτα τα οποια του ταιριαζουν.. Το ιδιο κανει και με τα λαστιχα τα οποια η bridgestone σχεδιαζει ενα κλικ πιο σκληρα απο αυτα που ζητανε οι υπολοιποι οδηγοι της γιατι το οδηγικο στυλ του Σουμαχερ ειναι αποτομο με επιπτωσεις στη ζωη των ελαστικων (σε αντιθεση με το μαλακο στυλ του Barichello) .

Ο Σουμαχερ οταν τρεχει εχει ουσιαστικα ενα ατομο με το οποιο μπορει να συγκριθει. Αυτο ειναι ο εταιρος πιλοτος της ομαδας. Οι υπολοιποι ειναι "αλλα φρουτα" καθως οδηγουν ανομοιες οδηγικες μηχανες και δεν τιθεται πλεον συγκριση μεταξυ ανθρωπων αλλα μηχανων. Με βαση τον εταιρο πιλοτο μπορουμε να δουμε οτι ο Σουμαχερ δεν εχει αυτο που λεμε "απολυτη ταχυτητα" εχει ομως σταθερη αποδοση γυρο με το γυρο...Επισης ειναι γεγονος πως ο Σουμαχερ λογω του team-mate που εχει μπορει να φαινεται 100 φορες καλυτερος απο οτι ειναι. Στην τελικη ρε παιδια ποιους εχει νικησει ο Σουμαχερ, οχι για να καταλαβω δηλαδη... Τον Irvine, τov Bari, τον Herbert, ton Blundell (h Brundle - ειναι 2 και ολο τους μπερδευω) και τον Verstappen. Και για να δωσω ενα παραδειγμα ο Βιλνεβ φαινοταν οτι ειναι ενας απ'τους πιο γρηγορους οδηγους στη Φορμουλα 1. Νικησε τον Χιλ, τον Φρετζεν, τον Ζοντα αλλα μολις ηρθε ο Πανις στην BAR τοτε ολα ξαφνικα αλλαξαν με τον Panis να εχει σχεδον το ιδιο qualification ranking με τον Villeneuve. Το ιδιο συνεβη με τον Button. Νικησε τον Ralf την 1η χρονια και ολοι λεγανε νατος νατος ο πρωταθλητης. Αλλα μολις τα εβαλε με τον Fisichella και τον Trulli που τον ξεφτιλισαν κανεις πλεον δεν μιλαει για τον Button...

Εγω πιστευω οτι ο Σουμαχερ ειναι ενας μυθος ο οποιος αν του βαλεις εναν καλο και ΕΛΑΦΡΥ οδηγο σαν team-mate θα τον εχει ΑΝΕΤΑ. (Ειναι τυχαιο οτι ο Luca Badoer, δοκιμαστης της Ferrari, ισχυριζεται οτι παραγει τους ιδιους χρονους με τον Μιχαλακη στο Μουγκελο και το Φιορανο?) Απλα η Ferrari για καθαρα λογους Marketing δεν θελει να καταρευσει αυτος ο μυθος. Νομιζετε ειναι για λογους "σταθεροτητας" που η Ferrari κραταει τον Bari σαν 2ο οδηγο? Εγω πιστευω μαλλον για να εξασφαλισουν την θεση του Σουμαχερ σαν αναμφισβητητο νο. 1. Ξερετε ποσα κιλα ειναι ο ενας και ποσα ο αλλος? Ο Σουμι ειναι γυρω στα 69-70 κιλα και ο Bari γυρω στα 74-76. Εγω πιστευω οτι με εναν team-mate σαν τον Trulli η το Raikkonen ολος ο κοσμος θα ελεγε για τον ανθρωπο που νικησε τον Σουμαχερ. Γιατι? Γιατι ο Trulli ειναι 64 kai o Raikkonen 62 κιλα. Και θα μου πειτε εσεις: Καλα ρε Αλεξανδρε σοβαρολογεις οτι παιζει ρολο το βαρος του οδηγου? Ναι παιδια η Formula 1 πιεζει τον φακελο τον επιδοσεων σε ολους τους τομεις. Η εξελιξη στα μονοθεσια ειναι του επιπεδου των 5 εως 20 κιλων το χρονο (συνηθως οι μεγαλες ομαδες εχουν γυρω στα 10 η και λιγοτερο μιας και ειναι ηδη πολυ ελαφρια τα αμαξια τους) σε μειωση βαρους που τοποθετειται στον πατο του αυτοκινητου σε βαριδια μολυβδου. Αμα υπολογισετε οτι ο Ραικκονεν ειναι 12-13 κιλα ελαφρυτερος του Barichello μιλαμε οτι θα ειναι σαν να εχει την επομενη εκδοση του μονοθεσιου απο αποψη χαμηλοτερου κεντρου βαρους.

Ο Σουμαχερ σαν καλος επαγγελματιας ισως ειναι απο τους λιγους οδηγους Formula 1 που εχουν καταλαβει την σημασια της λεπτομερειας σε αυτο το αθλημα. Εχει κρανος ειδικη σχεδιαση που η ροη του αερα επανω του και στη συνεχεια η εισοδος του "φορμαρισμενου" αερα στο φιλτροκουτο δινει 10 αλογα στον κινητηρα. Το συγκεκριμενο κρανος εχει κανει παρα πολλες ωρες σε αεροδυναμικα τουνελ εξελιξης. Επισης γνωριζει τη σημασια του βαρους του σε σχεση με τον αλλο οδηγο της ομαδος και γι'αυτο και εχει εισηγηθει στην Ferrari να μην τον αλλαξει (ο Σουμαχερ συμβολαιακα εχει μεριδιο στην ληψη αποφασεων στην ομαδα).

Το οτι ειναι καλος επαγγελματιας,γρηγορος και σταθερος οδηγος δεν σημαινει οτι ειναι και ο καλυτερος οδηγος στον κοσμο καθως δεν εχουμε δει τι θα εκανε με ισο αμαξι εναντιων των αλλων. Και εξηγησα τους λογους γιατι πιστευω οτι φερνει τα αποτελεσματα που φερνει. Αν φερουμε στα ισια το επιπεδο της μαχης (στους τομεις που ο Σουμαχερ εχει ανισο πλεονεκτημα) τοτε ο Σουμαχερ ισως δυσκολευτει πολυ να επιτυχει αυτο που ολοι θεωρουν αυτονοητο - να νικησει τον teammate (το να νικησει και τους υπολοιπους ειναι καθαρα θεμα του επιπέδου του ανταγωνισμου και τι αυτοκινητο εχει η καθε ομαδα).

Αυτα για τωρα ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
overgr (Σταύρος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 206 1.6 (16V) CC (2002)

Ένταξη: 21 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 248
Τόπος: Παπάγου, Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 29 Οκτ 2002, 01:10:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μερικές παρατηρήσεις μόνο...

Αυτό που αποκαλείς τύχη, μήπως δεν είναι απλώς τύχη αλλά και τεράστια προσπάθεια από την πλευρά της ομάδας για αξιοπιστία? Μήπως είναι και οδηγική ικανότητα να προστατεύεις το μονοθέσιο σου από την άσκοπη πίεση και φθορα? Μη μου πεις ότι ο Montoya εγκαταλείπει απλώς απο ατυχία? Μήπως φταίει και ο άτσαλος τρόπος που οδηγεί - σκέψου μόνο πόσες φορές είδαμε φέτος το Montoya να μπλοκάρει πάνω σε φρενάρισμα.
Μερικές φορές τα πράγματα είναι αρκετά πιο πολύπλοκα απ'ότι φαίνονται!

Και μη μου πεις ότι τα πρωταθλήματα του Hakkinen δεν είχαν παράγοντα τύχης. Θα σου θυμήσω μόνο το σκασμένο λάστιχο του Schumacher...

Στον τομέα της ηθικής, που τοσο πολύ υπερτονίζεται στον Schumacher για μένα ισχύουν τα εξής:
1. Δεν είναι άγιος - είναι επαγγελματίας
2. Η δουλεία του είναι να είναι επαγγελματίας οδηγός όχι άγιος.
3. Πολλοί ΜΕΓΑΛΟΙ οδηγοί έχουν στιγμές στη καριέρα τους, που δεν φέρθηκαν όπως θα θέλαμε. Παρέμειναν όμως μεγάλοι οδηγοί.

Σχετικά με την ανωτερότητα της Ferrari φέτος.
Μήπως έτσι δεν ήταν στο παρελθόν η Williams και μετά η McLaren? Και για αυτό φταίει ο Scumacher? Μάλλον μαγκιά του είναι το ότι κατάφερε να στήσει γύρω του μια ομάδα τόσο ικανή.

Σχετικά με τον βαρύτερο team mate
Ε. ας μην είμαστε υπερβολικοί...

Τέλος πάντων...

Κατ'αρχήν οι αριθμοί μιλάνε μόνοι τους. Τόσο ρεκόρ δεν γίνονται τυχαία από κανέναν. Όποιος έχει οδηγήσει σε πίστα μπορεί να καταλάβει τι σημαίνει να είσαι πρώτος σε τέτοιο άθλημα. Τα υπόλοιπα είναι κρίσεις του καναπέ και είναι ντροπή να γίνονται έτσι αβίαστα. Ας γίνονται με λίγο σεβασμό.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 29 Οκτ 2002, 02:14:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παράθεση:
Μερικές παρατηρήσεις μόνο...

Αυτό που αποκαλείς τύχη, μήπως δεν είναι απλώς τύχη αλλά και τεράστια προσπάθεια από την πλευρά της ομάδας για αξιοπιστία?


Και ειναι ο Σουμαχερ καλυτερος οδηγος απ'τους αλλους επειδη το αμαξι του ειναι πιο αξιοπιστο? Εξαλλου γιατι το αμαξι του συγκεκριμενα δεν εχει σπασει ουτε μια φορα απο περυσι στο Χοκενχαιμ και του Μπαρικελο εχει σπασει γυρω στις 5-6 φορες? (Τις 2 ουτε καν ξεκινησε ωστε να ισχυριστει καποιος οτι το "εσπασε" και την μια εσπασε λιγους γυρους μετα την εκκινηση -Βραζιλια 2002)


Παράθεση:
Μήπως είναι και οδηγική ικανότητα να προστατεύεις το μονοθέσιο σου από την άσκοπη πίεση και φθορα? Μη μου πεις ότι ο Montoya εγκαταλείπει απλώς απο ατυχία?


Πρεπει να ξερεις οτι ο ρολος του οδηγου ειναι να οδηγησει ενα αμαξι στο οριο. Οι μηχανικοι πρεπει να προσεξουν ποτε θα σπασει - οχι ο οδηγος. Αν οι μηχανικοι το κρινουν αναξιοπιστο δεν του το δινουν να το οδηγησει. Αν οχι τοτε το παιρνει και το οδηγαει. Φυσικα και ο Σουμαχερ δεν πολυασχολειται καθως τρεχει 30 γυρους και κανει βολτα αλλους 30 κρυωνοντας το, με την διαφορα ταχυτητας που εχει το οχημα... Μηπως και αυτο ειναι επειδη ειναι καλυτερος οδηγος? Εξαλλου η μηχανη (που ειναι και κυρια αιτια εγκαταλειψης) πρεπει να ξερεις οτι ειναι ηλεκτρονικα ρυθμιζομενη στα ΠΑΝΤΑ.. Δεν μπορεις να πατησεις παραπανω γκαζι σε μια στροφη απ'οτι σε παιρνει (traction control) η να αλλαξεις ταχυτητα νωριτερα η αργοτερα ωστε να το πιεσεις καθως ειναι ηλεκτρονικα ρυθμιζομενα. Αρα τι παραπανω κανει ο Μοντογια απ'τους αλλους οδηγους? Απλα οδηγαει και αμα σπασει εσπασε. Βλεπεις δεν εχει την ευχερεια να τρεχει το μισο αγωνα και μετα να το κρυωνει - ποσο μαλλον την ωρα που ξερει οτι ειναι ηδη χαμενος και μονο αν το πιεσει -μπορει- να νικησει. Και ο Σουμαχερ το 96 το ιδιο ακριβως με το Μοντογια ειχε παθει.. Πιεζε, εσπαγε...

Παράθεση:
Μήπως φταίει και ο άτσαλος τρόπος που οδηγεί - σκέψου μόνο πόσες φορές είδαμε φέτος το Montoya να μπλοκάρει πάνω σε φρενάρισμα.
Μερικές φορές τα πράγματα είναι αρκετά πιο πολύπλοκα απ'ότι φαίνονται!


Το να πιεζεις φρενα και λαστιχα ειναι αλλο ζητημα. Δεν θυμαμαι να εγκατελειψε φετος ουτε απο υπερβολικα φθαρμενα μπροστα λαστιχα (τα πισω μαλιστα τρωγοντουσαν πιο πολυ λογω αναρτησης) ουτε απο χαλασμενα φρενα.

Παράθεση:
Και μη μου πεις ότι τα πρωταθλήματα του Hakkinen δεν είχαν παράγοντα τύχης. Θα σου θυμήσω μόνο το σκασμένο λάστιχο του Schumacher...


OK για μετρα μια ποσες εγκαταλειψεις ειχε ο καθενας εκεινη τη χρονια και το ξανασυζηταμε για παραγοντα τυχη Wink


Παράθεση:
Στον τομέα της ηθικής, που τοσο πολύ υπερτονίζεται στον Schumacher για μένα ισχύουν τα εξής:
1. Δεν είναι άγιος - είναι επαγγελματίας
2. Η δουλεία του είναι να είναι επαγγελματίας οδηγός όχι άγιος.
3. Πολλοί ΜΕΓΑΛΟΙ οδηγοί έχουν στιγμές στη καριέρα τους, που δεν φέρθηκαν όπως θα θέλαμε. Παρέμειναν όμως μεγάλοι οδηγοί.


Μιλησα για ηθικη πουθενα? Ολοι οι πρωταθλητες ειναι το λιγοτερο κ@λ@παιδα και εγωιστες σε απιστευτο βαθμο. Κατι αναμενομενο. Ο Σουμαχερ βεβαια το εχει παει ενα βημα παραπερα αλλα δεν με πολυνοιαζει. Εγω τον κρινω πρωτα σαν οδηγο και δευτερο ως ανθρωπο που αν θες τη γνωμη μου τον θεωρω το λιγοτερο καραγκιοζη και υποκριτη και απ'τα θετικα χαρισματα του αναγνωριζω τον επαγγελματισμο την τελειομανεια και την αποφασιστικοτητα στην επιτευκη στοχων (που εχει ομως και το συνοδευτικο "μειον" του τροπου επιτευξης των στοχων)

Παράθεση:
Σχετικά με την ανωτερότητα της Ferrari φέτος.
Μήπως έτσι δεν ήταν στο παρελθόν η Williams και μετά η McLaren?


Η McLaren και η Williams οταν ηταν στην ιδια θεση με την Ferrari τουλαχιστον αφηναν τους οδηγους τους να διεκδηκησουν το στεμα του πρωταθλητη. Δεν "διοριζαν" πρωταθλητες...

Παράθεση:
Και για αυτό φταίει ο Scumacher? Μάλλον μαγκιά του είναι το ότι κατάφερε να στήσει γύρω του μια ομάδα τόσο ικανή.


Αμφιβαλλω αν το κανε ο Σουμαχερ η τα λεφτα μιας και η Ferrari εχει τα περισσοτερα ατομα (550) και το μεγαλυτερο budget το οποιο αν και 20% ελειματικο δανειζεται λεφτα απο το sports-car department σαν λεφτα που θα πληρωνοντουσαν για διαφημιση... Εξαλλου με >65% των οπαδων να ειναι Ferrari, τα κονομαει και απο τα εμπορικα προιοντα, σημαιες, καπελακια κτλ κτλ.... Τωρα αν παει ο Σουμαχερ σε μια ομαδα που δεν μπορει να αντεξει ολα αυτα τα οικονομικα βαρη της εξελιξης μονοθεσιου εχεις την εντυπωση οτι θα νικησει αυτη τη στιγμη τη Ferrari με καποιον αλλο οδηγο στο τιμονι? Μαγκια του κατα τη γνωμη μου ηταν που πηρε μεταγραφη την καταλληλη στιγμη για την σωστη ομαδα. Τιποτα αλλο.



Παράθεση:
Σχετικά με τον βαρύτερο team mate
Ε. ας μην είμαστε υπερβολικοί...


Σου παραθετω ενα αρθρο...

Keeping Fit is Vital, Says Schumacher

Wednesday February 28th, 2001

German Formula One champion Michael Schumacher said on Wednesday that keeping fit was vital in motor racing as keeping his weight down meant a faster car.

"Racing cars are allowed to weigh 600 kilos together with their drivers. So the lighter I am, the more ballast my mechanics can attach to the car. That's definitely an advantage," Schumacher told Bild newspaper.

The 10-cylinder engine in the latest car that Ferrari have custom-built around Schumacher for the 2001 season, which starts in Australia on Sunday, weighs only 94 kilos and took 200 experts to construct.

Schumacher said he kept his weight between 70 and 71 kilos by a mixture of sport and diet.

"I go mountain climbing and do boxing -- that's not as boring as jogging or weights," he said.

"Driving makes you hungry," he said. But he added that he always paid attention to the amount of fat he consumed.

"When I'm eating meat I cut off every bit of visible fat. It's enough just to imagine that this fat I'm eating would attach itself to my body," he said.

Schumacher said playing soccer also helped him develop his lower body, something which appeals to the Formula One pilot who admits to being "a bit vain".

"Since I've started playing football my legs and backside have got more powerful," he said.

Ευχαριστημενος? Cool Εγω το ειπα οτι η Φορμουλα 1 πιεζει το φακελο της εξελιξης σε σημεια που ο μεσος ανθρωπος θεωρει αδυνατο. Αλλα επειδη ο μεσος ανθρωπος το θεωρει αδυνατο δεν σημαινει οτι δεν το κανουν κι'ολας. Εδω στα WRC βαζουν τα καθισματα των συνοδηγων σε σημειο σχεδον να μην βλεπουν τον οριζοντα για να υπαρχει χαμηλοτερο κεντρο βαρους - τι λεμε τωρα Shocked

Παράθεση:
Τέλος πάντων...

Κατ'αρχήν οι αριθμοί μιλάνε μόνοι τους. Τόσο ρεκόρ δεν γίνονται τυχαία από κανέναν. Όποιος έχει οδηγήσει σε πίστα μπορεί να καταλάβει τι σημαίνει να είσαι πρώτος σε τέτοιο άθλημα. Τα υπόλοιπα είναι κρίσεις του καναπέ και είναι ντροπή να γίνονται έτσι αβίαστα. Ας γίνονται με λίγο σεβασμό.


Εγω σεβομαι τα επιτευγματα του Σουμαχερ αλλα οπως πολυ σωστα ειπες νωριτερα τα πραγματα καμια φορα δεν ειναι οσο απλα φαινονται. Επειδη καποιος νικαει δεν λεω αμεσως οτι ειναι ο καλυτερος αμα δεν αναλυσω προσεκτικα τους λογους της νικης. Εχοντας δει πως νικαει μπορω να σου πω οτι δεν κανει κατι που καποιος αλλος δεν μπορει να κανει εξισου καλα υπο το ιδιο σετ συνθηκων (βλεπε Ιρβαιν 99).
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
overgr (Σταύρος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 206 1.6 (16V) CC (2002)

Ένταξη: 21 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 248
Τόπος: Παπάγου, Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 29 Οκτ 2002, 16:21:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αν και θα μπορούσα να συνεχίσω, δεν νομίζω ότι θα βγει πουθενά.

Μένω λοιπόν στο ότι, για μένα, ο Schumacher είναι ένας απο τους μεγαλύτερους οδηγούς όλων των εποχών.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 30 Οκτ 2002, 04:09:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:
Δεν μπορώ να βάλω όχι σε έναν οδηγό που έχει σπάσει σχεδόν όλα τα ρεκόρ......
.......
Τώρα πια ο Σουμάχερ, έχει την ηλικία που είχε ο Σένα όταν έφυγε...
.....
Πιστεύω ότι εάν ο Ζακ Βιλνέβ ήταν στην Ferrari δεν θα έχανε πρωτάθλημα, αλλά ο μεγάλος οδηγός δεν κρίνεται μόνο από τις ικανότητές του αλλά και από τις επιλογές του...
.....
Μεγάλος Οδηγός ο Μίκαελ Σουμάχερ!
....
Είχε κακές στιγμές; Και ποιός δεν είχε; Και ποιός είναι τέλειος;


Επαναλαμβάνω ένα μέρος από αυτά που είπα.
Δεν διαφωνώ Αλέξη σε αυτά που λες, αλλά πιστεύω να καταλαβαίνεις το γιατί θεωρώ τον Σουμάχερ Μεγάλο Οδηγό. Όσο και αν δεν τον γουστάρω σαν οδηγό, αφού ποτέ μα ποτέ δεν με συγκίνησε το στυλ του και ο οδηγικός του χαρακτήρας (το αντίθετο θα έλεγα), παραδέχομαι ότι μπήκε στο club των Μεγάλων και ότι με έκανε να μην θέλω να βλέπω F1.

Οι ικανότητές του θέλετε; Οι συγκυρίες; Η επιθυμία κάποιων ισχυρών του σπορ; Ο Σουμάχερ ανήκει ανάμεσα στους λίγους Μεγάλους Οδηγούς! Και λυπάμαι που ο Ζακ Βιλνέβ (η συμπάθειά μου) έκανε λάθος επιλογές και δεν είναι σε θέση να ανακόψει την φόρα του Σουμάχερ. Με Ferrari πιστεύω ότι και ο Montoya, ο Trulli, o Raikonen, o Fissicella, ο Coulthard, o ...,o .... και πάει λέγοντας, θα τα πήγαιναν το ίδιο καλά για να μην πω και καλύτερα.

Καλά που υπάρχει το WRC και η Peugeot (η Ford και οι άλλοι) για να γουστάρουμε στο STAR τρία βραδάκια το μήνα από μισή ώρα τη φορά, και να μην σιχαθούμε τα μηχανοκίνητα σπορ. Είναι πολύ άσχημο να βλέπεις F1 και να εύχεσαι να μην συμμετέχει ο Sumi (για να μην πω η Ferrari που συνεχώς και ξεδιάντροπα σκοτώνει τον εσωτερικό ανταγωνισμό με τον Bari) μήπως και έχει κάποιο, μικρό έστω, ενδιαφέρον ο αγώνας.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
chatasos (Τάσος)
Developer - Administrator
Developer - Administrator
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 2612
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 30 Οκτ 2002, 08:08:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ολίγον τι άσχετο, αλλά ο Jean Todt ήταν παλιά (εποχές 205T16) manager στην Peugeot (Peugeot Talbot Sport τότε) (http://www.grandprix.com/ft/ftjs043.html).
Πάλι καλά που ο Provera δεν κάνει (ως τώρα τουλάχιστον) τις "μαϊμουδιές" του.


Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Μάϊ 2005, 17:36:49    Θέμα δημοσίευσης: Γιατί δεν αποσύρεται ο Schumacher ? Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γιατι δεν αποσηρεται ο Shumacher ?

Ενα ερώτημα που απασχολεί αρκετούς φίλους της F1 το τελευταίο καιρό ειναι για ποιό λόγο ο Shumacher δεν αποσήρεται. Εχει κατακτήσει 7 πρωταθλήματα οδηγών, έχει αναβιώσει την ιστορικότερη ομάδα όλων των εποχών και στη διαδικασία εχει καταρήψει (σχεδόν) όλα τα ρεκόρ. Σωστά ? Περιπου....
Μια σύντομη ματιά στη 15ετη καριέρα του Γερμανου θα μας βοηθήσει να καταλάβουμε το γιατι. Τα πρώτα δυο του πρωταθλήματα με τη Benetton το 94 και 95 ηταν το αποτέλεσμα σκληρής δουλειάς και έφεραν τη αναγνώρηση στον τότε νεαρό Γερμανό που παρ'οτι είχε χάσει το μέγαλο του ανταγωνηστή Ayrton Senna, είχε ενα πολύ δυνατό αντίπαλο στη Williams, τον Damon Hill. Το 97 έφτασε πολύ κοντά στο όνειρο για άλλη μια φορά αλλά δεν του έκανε τη χάρη ο Villeneuve. Το 98 και 99 έχασε απ΄τον ιπτάμενο Φιλανδό Mika Hakkinen. Έτσι ερχομαστε στο 2000 οπού για άλλη μια φορα στεύθηκε πρωταθλητής έπειτα απο πολύ κόπο στο τελευταίο Grand Prix της χρονιάς στη Suzuka. Μεγάλος του αντίπαλος και αυτή τη φορά ο Hakkinen. Αυτό ήταν και το τελευταίο του "πραγματικό" πρωτάθλημα, απέναντι σε έναν αξιόλογο, ταχύτατο, δυο φορες παγκόσμιο πρωταθλητή !!! Όλοι ανγνώρησαν την αξία του. Όμως απο τότε δεν εχει βρεθεί κάποιος ανάλογος οδηγός και τα πρωταθλήματα του 2001, 2002, 2003 και 2004 ήταν περίπατος. Ενταξει ισως δυσκολεύτικε λιγο το 2003 με τον Raikkonen αλλα ουσιαστικά τα τελευταία 4 πρωταθληματά του είναι ας πούμε.... ΤΖΟΥΦΙΑ.
Αυτό το ξέρει ο Shumacher, το ακούει και το βλέπει παντού στα MME. Aυτό που θέλει και χρειάζεται για να αποσηρθεί είναι ενα τελευταίο πρωτάθλημα απέναντι σ'εναν γρήγορο και δηνατό αντίπαλο που όλοι σέβονται και εκτιμούν. Μόνο έτσι μπορεί να γυρίσει τη πλάτη στην F1 και να πεί "Γειά σας κύριοι, εγώ ήρθα και φεύγω νικητής". Δεν μπορεί να φύγει τώρα που οι Αlonso και Raikkonen εχουν αρχίσει να δείχνουν τη πραγματικη τους δήναμη. Πρέπει να κατσει και να τους αντιμετοπίσει. Να τους πει κατάμουτρα "Ο παλιός είναι αλλιός !!!". Ισως ειναι καλήτερα (και πολύ πιθανό) να χασει φέτος το πρωτάθλημα. Έτσι του χρόνου, στη τελευταία του σεζόν (αφου λήγει και το συμβόλαιό του) θα έχει την ευκαιρία να κάνει ενα comeback και να αποχωρήσει με το κεφάλι ψηλά.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
GTA 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης




Ένταξη: 28 Μάρ 2005
Δημοσιεύσεις: 80
Τόπος: Και όπως θα παίρνω τις στροφές,εσύ αν θέλεις κοίταζε με...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Μάϊ 2005, 19:24:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λαστιχο-πρωτάθλημα κατάντησε η όλη ιστορία...

MIKA 4 ever Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Stevon ("Κουμπάρος" John Φυστίκη...)
Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων
Επίσημο Μέλος

VF7 + VF3 = P.S.A.

Ένταξη: 22 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 2584

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Μάϊ 2005, 19:28:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Στέλιο ίσως να έχεις δίκιο...αλλά ακόμα και έτσι ...καί άν χάσει το φετίνό (και πάρει το επόμενο),δέν πρόκειται ποτέ να αναφερθεί σαν ΘΡΥΛΟΣ της formula1 ακόμα και άν σπάσει και το ρεκόρ των pole του(Ayrton) kai....kai...kai.....ακόμα και ΆΝ δέν καταφέρει κανένας άλλος οδηγός στο άμεσο ή όχι μέλον να καταρίψει τα ρεκόρ του θα είναι για εμένα αλλά και για την πλειοψηφία των θεατών της formula1 ώς ο γνωστός άγνωστος που παρ'όλα αυτά κατέριψε ρεκόρ και ρεκόρ ΑΛΛΑ στην μετά (Ηρώων) εποχή.............



Δέν προλάβαμε να το "τουρμπίσουμε" και μας άφησε ο 3ος...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Μάϊ 2005, 19:55:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Stevon έγραψε:
Στέλιο ίσως να έχεις δίκιο...αλλά ακόμα και έτσι ...καί άν χάσει το φετίνό (και πάρει το επόμενο),δέν πρόκειται ποτέ να αναφερθεί σαν ΘΡΥΛΟΣ της formula1 ακόμα και άν σπάσει και το ρεκόρ των pole του(Ayrton) kai....kai...kai.....ακόμα και ΆΝ δέν καταφέρει κανένας άλλος οδηγός στο άμεσο ή όχι μέλον να καταρίψει τα ρεκόρ του θα είναι για εμένα αλλά και για την πλειοψηφία των θεατών της formula1 ώς ο γνωστός άγνωστος που παρ'όλα αυτά κατέριψε ρεκόρ και ρεκόρ ΑΛΛΑ στην μετά (Ηρώων) εποχή.............


Σίγουρα δεν μπορει να σιγκρηθει μα τον Senna. Εξαλου τωρα πια αλλη εποχη σηματοδοτησε ο Senna (80s) και αλλη ο Shumacher (2000 και μετα). Απλα για λιγο διασταυρωθηκαν οι καριερες τους. Εκτως αυτου οι κανονισμοι κατατακτηριων δοκιμων και ο τροπος βαθμολογησης εχουν αλλαξει απ'την εποχη του Senna καθηστωντας μια στατιστικη συγκρηση ανουσια.
Anyway, το ποιος θεωρειται καλητερος-ταχυτερος-πιο επιτυχημενος ειναι υποκειμενικο.
Το κειμενο που εγραψα παραπανω ειναι απλα η πρωσοπικη μου εκτιμηση.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
crusader (Σπύρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!




Ένταξη: 26 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 2806

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 13 Μάϊ 2005, 09:00:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Stevon έγραψε:
Στέλιο ίσως να έχεις δίκιο...αλλά ακόμα και έτσι ...καί άν χάσει το φετίνό (και πάρει το επόμενο),δέν πρόκειται ποτέ να αναφερθεί σαν ΘΡΥΛΟΣ της formula1 ακόμα και άν σπάσει και το ρεκόρ των pole του(Ayrton) kai....kai...kai.....ακόμα και ΆΝ δέν καταφέρει κανένας άλλος οδηγός στο άμεσο ή όχι μέλον να καταρίψει τα ρεκόρ του θα είναι για εμένα αλλά και για την πλειοψηφία των θεατών της formula1 ώς ο γνωστός άγνωστος που παρ'όλα αυτά κατέριψε ρεκόρ και ρεκόρ ΑΛΛΑ στην μετά (Ηρώων) εποχή.............

Θρύλος είναι ήδη Σταύρο!
Γνωστός-άγνωστος; Shocked Δεν νομίζω...
Επίσης, ήρωες ήταν ο Καραϊσκάκης και ο Κολοκοτρώνης...

Ο Senna ήταν ο καλύτερος της εποχής του, όπως είναι και ο Schumacher ο καλύτερος της δικής του! Wink
Δεν έχει νόημα να τους συγκρίνεις...

Στέλιο ενδιαφέρουσα η εκτίμησή σου. Ίσως είναι έτσι ίσως και όχι.
Μόνο ένας Schumi θα μπορούσε να μας διαφωτίσει...


®
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ultra-one (Χάρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)

Ένταξη: 13 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1792
Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 13 Μάϊ 2005, 10:59:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

crusader έγραψε:
Ο Senna ήταν ο καλύτερος της εποχής του, όπως είναι και ο Schumacher ο καλύτερος της δικής του! Wink
Δεν έχει νόημα να τους συγκρίνεις...


Σίγουρα δεν μπορείς να τους συγκρίνεις!!!!

Ο Senna ήταν και ΕΙΝΑΙ ο καλύτερος οδηγός F1 όλων των εποχών και δεν νομίζω να υπάρξει καλύτερος για χρόνια εκτός αν μετενσαρκωθεί η ψυχή του Senna σε κάποιον άλλον!!! Shocked

Ο Μ. Schumacher είναι καλός οδηγός αλλά είναι εριστικός, εγωιστής, παλιοχαρακτήρας και "πατάει επί πτωμάτων" για να κερδίσει ένα αγώνα.

Λέτε τον Senna να τον έχει "φάει" ο Schumacher????? Shocked
Πάντως εγώ τον έχω ικάνο για όλα......


Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Stevon ("Κουμπάρος" John Φυστίκη...)
Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων
Επίσημο Μέλος

VF7 + VF3 = P.S.A.

Ένταξη: 22 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 2584

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 13 Μάϊ 2005, 11:40:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΠΑΙΔΕΣ.....δέν καταλάβατε τα λεγόμενα μου...ακριβώς...
αυτό που θέλω να πώ είναι ότι:
Ο Ayrton έπαιζε σε μία εποχή που υπήρχαν όλα τα μεγαθήρια της f1 όπως: Νέλσον Πικέ,Αλέν Πρόστ, Νάιτζελ Μάνσελ,Νίκι Λάουντα...και τόσους άλλους...
Ενώ ο Schumi ανταγωνίστηκε Έντι Ιρβά'ι'ν,Ντέ'ι'μον Χίλ,Ζάκ Βιλνέβ(το 2000Φρέντσεν και Κούλθαρντ) Μίκα Χάκινεν ,Κίμι Ρα'ι'κουνεν κτλ...
Τί εννοώ...??ότι όλοι τους είναι ταλαντούχοι,αλλά κανένας θρύλος....
με ποιό απλά λόγια έχει διαφορετική αξία το πρωτάθλημα ... και τελείως διαφορετική αξία ο αντίπαλος....οπώτε μετράει και αυτό,παρά το ΑΝ θα το πάρεις.... Idea Arrow



Δέν προλάβαμε να το "τουρμπίσουμε" και μας άφησε ο 3ος...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Διεθνείς Αγώνες Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3, 4  Επόμενη
Σελίδα 1 από 4

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2265s (PHP: 84% - SQL: 16%) - SQL queries: 21 - GZIP enabled - Debug on