PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

W.T.C.C. 2005/2006
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Διεθνείς Αγώνες Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 26 Μάρ 2005, 02:04:12    Θέμα δημοσίευσης: W.T.C.C. 2005/2006 Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Από rally.gr

W.T.C.C. = To νεοσύστατο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Τουρισμού WTCC (World Touring Car Champrionship)

Ποιοι είναι, όμως οι κανονισμοί που διέπουν το WTCC; Οι αγώνες διεξάγονται ως εξής:

α) Δοκιμαστικά διάρκειας 30 λεπτών.
β) Δυο αγώνες των 50 χλμ.
γ) Συνολικά 20 γύροι πρωταθλήματος.
δ) Η σειρά εκκίνησης του πρώτου αγώνα βασίζεται στα αποτελέσματα των δοκιμαστικών, ενώ του δεύτερου στα αποτελέσματα του πρώτου αγώνα.
ε) Οι 8 πρώτοι οδηγοί βαθμολογούνται και τα δυο πρώτα αυτοκίνητα κάθε ομάδας παίρνουν βαθμούς για το πρωτάθλημα κατασκευαστών.
στ) Τα ελαστικά είναι της Michelin (ένας τύπος για στεγνός και ένας για βροχή) με περιορισμό 18 ελαστικά ανά αγώνα.
ζ) Κάθε κινητήρας πρέπει να χρησιμοποιείται για τουλάχιστον δυο αγώνες.
η) Τα πρόσθετα βάρη που τοποθετούνται μετά από κάθε αγώνα είναι: 1ος/40 κιλά, 2ος/30, 3ος/20. 4ος/10, 5ος/0, 6ος/-5, 7ος/-10, 8ος/-15 και 9ος/-20. Επίσης, για κάθε 10 βαθμούς στο Πρωτάθλημα προστίθενται 5 κιλά. Μέγιστο έρμα 60 κιλά.

Το πρόγραμμα:

10/4 Ιταλία (Μόντσα)
1/5 Γαλλία (Μανικούρ)
15/5 Ην. Βασίλειο (Σίλβερστον)
29/5 Σαν Μαρίνο (Ίμολα)
26/6 Μεξικό (Πουέμπλα)
30/7 Βέλγιο (Σπα)
28/8 Γερμανία (Οσερσλέμπεν)
18/9 Τουρκία (Κων/πολη)
2/10 Ισπανία (Βαλένθια)
20/11 Μακάου (Μακάου)

Τα αυτοκίνητα, από την άλλη πλευρά, που συμμετέχουν πρέπει να πληρούν τους ακόλουθους κανονισμούς:

Τεχνικά Χαρακτηριστικά WTC

Αυτοκίνητα που γίνονται δεκτά:...αυτοκίνητα μαζικής παραγωγής

Ελάχιστο μήκος:.........................4,2 μέτρα

Κινητήρας:.................................2.000 κ.εκ. ατμοσφαιρικός

Μέγιστο όριο περιστροφής:..........4 κύλινδροι: 8.500 σ.α.λ.
................................................5 κύλινδροι: 8.750 σ.α.λ.
................................................6 κύλινδροι: 9.000 σ.α.λ.

Μέγιστος λόγος συμπίεσης:.........11:01

Λίπανση:...................................Ελαιολεκάνη

Κίνηση:.....................................Στους 2 τροχούς

Κιβώτιο:....................................α) Σειριακό 6-σχέσεων (επιβάρυνση 30 κιλών)
................................................β) 5-σχέσεων σε διάταξη Η

Ανάρτηση:.................................Σχέδιο του αυτοκινήτου παραγωγής με ενισχυμένα ανταλλακτικά

Φρένα:......................................Εμπρός: 4-πίστονα με μέγιστη διάμετρο δίσκων 332 χλστ.
................................................Πίσω: 2-πίστονα με τους δίσκους παραγωγής

Τροχοί
(Μέγιστες διαστάσεις ζάντας):.......9"x17"

Αεροδυναμική:...........................Το αεροδυναμικό πακέτο που έχει ομολογκαριστεί για την Super 2000

Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος:..80 χλστ.

Ελάχιστο Βάρος (με τον οδηγό):...Προσθιοκίνητα 1110 κιλά
.................................................Πισωκίνητα: 1140 κιλά




η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...


Έχει επεξεργασθεί από τον/την MEMsound στις Τρι 21 Οκτ 2008, 09:27:52, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 26 Μάρ 2005, 02:16:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Από rally.gr

Ντεμπούτο για το νέο Focus στο WTCC



To νέο Ford Focus θα κάνει το ντεμπούτο του στον εναρκτήριο αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Τουρισμού, το οποίο ξεκινάει στην Απριλίου στην Monza. H Hotfiel Sport Team έχει αναλάβει την υποστήριξη των αυτοκινήτων και στους δέκα αγώνες του θεσμού, με επίσημους οδηγούς τους Thomas Klenke και Thomas Joger. To Ford Focus RS WTCC, όπως ονομάζεται, έχει εξελίξει η Ford TeamRS και εν συνεχεία την υποστήριξη ανέλαβαν οι ιδιωτικές ομάδες. Σημειώστε, ότι τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο, εξελίσσεται η αγωνιστική έκδοση του Focus RS WRC, για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, το οποίο θα κάνει το ντεμπούτο το 2006. Ο γενικός διευθυντής της Ford Team RS, Jost Capito, δήλωσε: «Η Ford συνεχίζει να αντιπροσωπεύεται ιδανικά στο μηχανοκίνητο αθλητισμό. Ενώ το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ είναι ο πρώτος μας στόχος και η κυριότερη απασχόληση μας, το WTCC είναι ένα παράδειγμα της δυνατότητας μας να υποστηρίζουμε επαγγελματικές ιδιωτικές ομάδες. Αποτελεί μέρος της στρατηγικής της Ford, η οποία έχει χαραχτεί με προσεκτικές και μελετημένες κινήσεις. Το Focus RS WTCC είναι εξελιγμένο σύμφωνα με τους κανονισμούς Super 2000, τους οποίους παρατηρούμε από κοντά, και αποδεικνύονται μία ιδιαίτερα οικονομική κατηγορία. Από εκεί και πέρα είναι θετικό ότι για τον πρώτο αγώνα του θεσμού έχουν δηλώσει ενδιαφέρον περισσότερα από 25 αυτοκίνητα. Η Ford έχει παράδοση στη συγκεκριμένη μορφή αγώνων, με τα Capri, Sierra και Mondeo, και με το Focus θέλει να τη συνεχίσει».

Τέλος, ο Capito δεν δίστασε να αναφέρει, με φανερό ενθουσιασμένο, ότι υπάρχει ενδιαφέρον και από άλλες ομάδες για να συμμετάσχουν στο WTCC με το νέο Focus. «Στόχος μας είναι αυτή τη χρονιά να εξελίξουμε το αυτοκίνητο στο WTCC, έτσι ώστε στο δεύτερο μισό της χρονιάς να μπορέσουμε να πουλήσουμε αυτοκίνητα και το κιτ σε επαγγελματικές ομάδες υψηλού επιπέδου, οι οποίες επιθυμούν να συμμετάσχουν στο θεσμό το 2006. Θέλουμε το αυτοκίνητο να είναι απόλυτα ανταγωνιστικό από τα μισά της σεζόν. Πριν από αυτή τη περίοδο, κάθε θέση στο βάθρο θα είναι πραγματικό δώρο».




η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 26 Μάρ 2005, 02:23:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Από rally.gr

Chevrolet WTC: Δοκιμές εξέλιξης στη Μonza



To Lacetti WTC δείχνει ότι έχει τα φόντα να πρωταγωνιστήσει στο μέλλον.

Το διήμερο 22 και 23 Μαρτίου η Chevrolet είχε την ευκαιρία να δοκιμάσει για δεύτερη φορά εφέτος (η πρώτη είχε γίνει στην πίστα της Αλμπαθέτε στις 10 και 11 Φεβρουαρίου) το νέο Lacetti World Touring Car. Το αυτοκίνητο με το οποίο η εταιρεία θα συμμετάσχει για πρώτη φορά στο νεοσύστατο WTCC προετοιμάζεται από την βρετανική RML, η οποία έχει μακρά ιστορία στον χώρο των αγώνων τουρισμού.

Τα τρία αυτοκίνητα της ομάδας θα καλούνται να οδηγήσουν ο Ελβετός Αλέν Μενού, ο Ιταλός Νίκολα Λαρίνι και ο Βρετανός Ρομπ Χαφ. Ο πρώτος, αποτελεί μια μεγάλη μορφή του ΒTCC, έχοντας ανέβει 36 φορές στο πόντιουμ και κατακτώντας τον τίτλο δυο φορές (1997 και 2000). Ο Λαρίνι, από την πλευρά του έχει να επιδείξει 48 γκραν πρι, ένα τίτλο στο γερμανικό πρωτάθλημα τουρισμού (DTM) το 1993 και 8 νίκες στο αντίστοιχο ευρωπαϊκό. Ο βενιαμίν της ομάδας, ο 25χρονος Ρομπ Χαφ, είναι ένας ανερχόμενος αστέρας του χώρου, αφού το 2003 κέρδισε το βρετανικό Seat Cupra Cup και πέρσι, στην πρώτη του συμμετοχή στο BTCC, πρόλαβε να σημειώσει δυο νίκες.


Οι οδηγοί της Chevrolet για το 2005: (από αριστερά) Αλέν Μενού, Ρομπ Χαφ και Νίκολα Λαρίνι.

Το αυτοκίνητο, όντας ακόμη στα πρώτα του βήματα, βρίσκεται ακόμα υπό εξέλιξη, με αποτέλεσμα η ομάδα να αντιμετωπίζει διάφορα προβλήματα, τα οποία προς το παρόν τους κρατούν μακριά από τον ανταγωνισμό. Το κυριότερο από αυτά αφορά την απόδοση του κινητήρα, την εξέλιξη του οποίου έχει αναλάβει η, επίσης βρετανική, Swindon Racing Engines, που κατά το παρελθόν έχει συνεργαστεί και πάλι με την RML στην εξέλιξη των αγωνιστικών Opel Astra και Corsa. ‘Όπως, άλλωστε, παραδέχθηκε και ο υπεύθυνος της RML, Ρέυ Μάλλοκ, «στον κινητήρα θέλουμε ακόμα πολύ δουλειά, προκειμένου να είμαστε ανταγωνιστικοί». Το κινητήριο σύνολο του Chevrolet Lacetti WTC, βασίζεται στο αντίστοιχο δίλιτρο του Opel Astra OPC (και οι δυο εταιρείες ανήκουν στην GM) και για την περίσταση αποδίδει 270 ίππους στις 8.400 σ.α.λ. (στις 8.500 βρίσκεται ο κόφτης) και 27,2 χλγμ. ροπής στις 5.800 σ.α.λ. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι σειριακό έξι σχέσεων της Hewland και οι δοκιμές σε αυτόν τον τομέα επικεντρώθηκαν στον καθορισμό των 20 διαφορετικών σετ σχέσεων που έχουν δικαίωμα να ομολογκάρει ο κάθε κατασκευαστής πριν ξεκινήσει το πρωτάθλημα.


Ο 4 κύλινδρος δεκαεξαβάλβιδος κινητήρας του Chevrolet Lacetti WTC είναι το μόνο στοιχείο που προβληματίζει ακόμα την ομάδα.

Από εκεί και πέρα τα μηνύματα ήταν πολύ αισιόδοξα, αφού οδηγοί και μηχανικοί δείχνουν πολύ ευχαριστημένοι από το πλαίσιο και την ανάρτηση. Ο Ρέυ Μάλλοκ, αφεντικό της RML, μας δικαιολόγησε την αισιοδοξία της ομάδας για το μέλλον λέγοντας ότι «είναι πολύ σημαντικό το γεγονός ότι το Lacetti είχε ήδη πολύ καλή γεωμετρία στην ανάρτηση, ενώ και η δουλειά στο θέμα της ακαμψίας, με τον κλωβό ασφαλείας, ήταν πολύ προσεκτική. Αυτά τα στοιχεία αποτελούν την βάση και τα όποια προβλήματα πέρα από αυτά μπορούν να επιλυθούν». Στο ίδιο μήκος κύματος ήταν και οι απόψεις των οδηγών με τον Νίκολα Λαρίνι να εξηγεί ότι «αν εξαιρέσουμε τον κινητήρα, στους υπόλοιπους τομείς είμαστε κατά 95% έτοιμοι».

Βέβαια, ο χρόνος πιέζει καθώς ο πρώτος αγώνας του WTCC έχει οριστεί για τις 10 Απριλίου στην θρυλική πίστα της Μόντσα και οι υπόλοιποι τέσσερις κατασκευαστές που λαμβάνουν μέρος, δηλαδή η BMW με την Μ3, η Alfa Romeo με την 156, η Seat με το Toledo και η Ford με το Focus, έχουν αρκετά χρόνια εμπειρίας πίσω τους.


Πυρετώδεις οι ρυθμοί στα πιτς!


Ο Ρομπ Χαφ στον... χώρο εργασίας του


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Ghost Dog (John Φυστίκης)
Ταμίας
Επίσημο Μέλος

206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130

Ένταξη: 18 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 5423
Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 26 Μάρ 2005, 10:22:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ωραιο το Focus! Very happy
Πλακα εχει αυτο το παλιο-daewoo... Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Απρ 2005, 11:20:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

[7/4 10:26πμ] WTCC: Ημέρα πένθους η Παρασκευή 8/4.

Καμμία αγωνιστική δραστηριότητα δεν θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 8/4 στην πίστα της Μόντσα, που το Σαββατοκύριακο θα φιλοξενήσει τον πρώτο αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Τουρισμού.
Αυτή η απόφαση πάρθηκε ομόφωνα από την FIA και τους διοργανωτές του αγώνα, οι οποίοι θέλησαν να τιμήσουν τη μνήμη του Πάπα Ιωάννη - Παύλου του 2ου, ο οποίος κηδεύεται την ίδια ημέρα.
Το πρόγραμμα του αγώνα θα επανέλθει σε κανονικούς ρυθμούς το Σάββατο με δυο περιόδους ελέυθερων δοκιμαστικών (09:00 με 09:30 και 12:30 με 13:00 τοπική ώρα) και τις κατατακτήριες δοκιμές, που θα ξεκινήσουν στις 15:15 και θα ολοκληρωθούν στις 15:45.
Ο πρώτος αγώνας είναι προγραμματισμένος να ξεκινήσει την Κυριακή στις 15:10 και θα περιλαμβάνει 9 γύρους (συνολικό μήκος 52,137 χλμ.) όσους και ο δεύτερος, που αναμένεται να ξεκινήσει στις 16:15


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 12 Απρ 2005, 21:31:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Από rally.gr

FIA WTCC: Μονομαχία BMW και Alfa Romeo στη Μόντσα


To βάθρο των νικητών της Μόντσα με τον Dirk Muller (αριστερά) και τον James Thompson (μέση) να μοιράζονται το ψηλότερο σκαλί.

Ο πρώτος αγώνας στην ιστορία του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αυτοκινήτων Τουρισμού (WTCC) είχε χρώμα γερμανοιταλικό. Στο ναό της ταχύτητας, στην ιστορική πίστα της Μόντσα, η BMW και η Alfa Romeo κυριάρχησαν αφήνοντας σε δεύτερη μοίρα την Seat, την Chevrolet και την Ford. Ας πάρουμε, όμως, τα πράγματα με τη σωστή σειρά.

Από τα δοκιμαστικά του Σαββάτου είχε ήδη αρχίσει να διαφαίνεται ότι οι δυο κατασκευαστές βρίσκονταν σε δικό τους αγώνα, αφού οι 6 από τις 8 θέσεις τις κορυφής είχαν καταληφθεί από τις 320 και τις 156. Μάλιστα, η BMW θα μπορούσε να καυχιέται ότι έκανε το 1-2-3 της σειράς εκκίνησης, αν ο Jorg Muller δεν «ξεχνούσε» να περάσει από τις ζυγαριές των τεχνικών εφόρων του αγώνα, κάτι που τον έφερε, μετά την ποινή που του επιβλήθηκε, στην 18η θέση. Έτσι, ο Dirk Muller, της BMW Γερμανίας, και ο Antonio Garcia, της Ιταλοϊσπανικής BMW, βρέθηκαν στην πρώτη γραμμή, εμπρός από τις δυο Alfa Romeo των Gabriele Tarquini και Augusto Farfus Jr. Τελικά, αποδείχθηκε ότι και στους δυο αγώνες αυτές ήταν και οι πρωταγωνίστριες ομάδες, με την Seat να δείχνει πιο κοντά από τους υπόλοιπους κατασκευαστές, γεγονός που υπογραμμίζει την καλύτερη εξέλιξη, λόγω περισσότερων ετών εμπλοκής, που έχουν οι 320 και οι 156.


Aπόλυτα επιτυχημένο το ντεμπούτο του Dirk Muller και της BMW στο WTCC. Ταχύτερος στα δοκιμαστικά, νικητής του πρώτου αγώνα και δεύτερη θέση στον δεύτερο αγώνα. Η κορυφή της βαθμολογίας του ανήκει.

1ος αγώνας
Με αυτά τα δεδομένα τα αυτοκίνητα στήθηκαν στην ευθεία της ιταλικής πίστας για τον πρώτο αγώνα στην ιστορία του θεσμού. Στην εκκίνηση, λοιπόν, δεν έλειψαν οι μάχες, αφού κάθε οδηγός προσπάθησε να δώσει από την αρχή το στίγμα του στο νεοσύστατο θεσμό. Θύμα αυτών των διενέξεων ήταν ο Ιταλός, Gabriele Tarquini, ο οποίος βρέθηκε στο γρασίδι σπαταλώντας την πλεονεκτική θέση που είχε στην αρχή και πέφτοντας στην έκτη. Την ίδια, περίπου, τύχη είχε και λίγο αργότερα, στο τέλος του τρίτου γύρου, η BMW 320i του Ισπανού Antonio Garcia, ο οποίος έπεσε στην έκτη θέση, από την δεύτερη που βρισκόταν, μετά από… στενό μαρκάρισμα που δέχθηκε από την Alfa 156 του Βραζιλιάνου Augusto Farfus Jr. Βέβαια, ο τελευταίος δεν χάρηκε για πολύ την δεύτερη θέση, αφού ο «μαινόμενος» Gabriele Tarquini, τον προσπέρασε στον επόμενο (4ο) γύρο, για να διαμορφώσει νωρίς την τριάδα του πόντιουμ, αφού ο Dirk Muller φαινόταν σε άλλο αγώνα και δεν έδειξε να απειλείται σε κανένα από τους 9 συνολικά γύρους της μήκους 5.770 μέτρων πίστας. Η τελική διαφορά διαμορφώθηκε στα 2,5 δλ. από τον δεύτερο Tarquini, ενώ ο Farfus βρέθηκε άλλο 1,3 δλ. πίσω. Στα αξιοσημείωτα του πρώτου αγώνα ήταν η εγκατάλειψη του νέου Ford Focus, του Thomas Klenke, με προβλήματα στον κινητήρα, ενώ στο μέτωπο της άλλης πρωτοεμφανιζόμενης ομάδας, της Chevrolet, ο νεαρός Rob Huff, βρέθηκε μπροστά από τους ομόσταυλούς του, αλλά αρκετά πίσω από τον ανταγωνισμό, στην 20η θέση.


Ο James Thompson κράτησε ψηλά την σημαία της Alfa Romeo επί ιταλικού εδάφους κερδίζοντας τον δεύτερο αγώνα.

2ος αγώνας
Ο δεύτερος αγώνας ξεκίνησε με την πρώτη οχτάδα να διαμορφώνεται από το αποτέλεσμα του πρώτου αγώνα. Έτσι, ο Σουηδός Rickard Rydell, που είχε τερματίσει όγδοος, να βρίσκεται στην πρώτη θέση, ενώ ο James Thompson, που είχε τερματίσει έβδομος να βρίσκεται δίπλα του. Η υπεροχή της 156 του Βρετανού, φάνηκε αμέσως, αφού κατάφερε να προσπεράσει σύντομα το εμπόδιο του Seat Toledo Cupra, του Rydell και να πάρε κεφάλι στον αγώνα. Βέβαια, η εκκίνηση είχε και πάλι τις στιγμές τις, αφού ο Fabrizio Giovanardi είδε την Alfa Romeo του να αρνείται να φύγει από την γραμμή, ενώ η Βρετανική BMW, του Andy Priaux, που ξεκινούσε από την 5η θέση, προσπάθησε να κάνει το… κόλπο γκρόσο, για να βρεθεί τελικά στο γρασίδι και από εκεί στην 6η θέση. Στην συνέχεια, η μαχητικότητα του Augusto Farfus, είχε άλλο ένα θύμα, αυτή τη φορά το Seat του Rydell, για τον οποίο έληξε άδοξα ένα, ούτως ή άλλως μέτριο σαββατοκύριακο. Στο μεταξύ, η μάχη επικεντρώθηκε στην πρώτη θέση με τον Thompson να κρατάει με νύχια και με δόντια πίσω του τον Antonio Garcia και τον Dirk Muller, να συμπληρώνει σύντομα μια μάχη ή οποία έμελλε να βρει και πάλιν τον Garcia χαμένο, αφού, εν μέσω εχθροπραξιών, βρέθηκε στην 5η θέση. Στον 5ο γύρο, ήταν η σειρά του Tarquini να εγκαταλείψει μετά από επαφή που είχε με τον Muller, ενώ την ίδια τύχη είχε λίγο αργότερα στον ίδιο γύρο και ο Farfus. Την παράσταση, όμως, έκλεψε ο έτερος οδηγός της BMW Γερμανίας, ο Jorg Muller, ο οποίος αν και ξεκίνησε τον αγώνα από τις τελευταίες θέσεις κατάφερε να τερματίσει 5ος, αποδεικνύοντας την δύναμη των BMW στην συγκεκριμένη πίστα. Από εκεί και πέρα, η καταστροφή για την Ford ολοκληρώθηκε, αφού είδε και το δεύτερο Focus, αυτό του Thomas Jager, να εγκαταλείπει από την ίδια αιτία, ενώ, αντίθετα, ο Nicola Larini χάρησε στην Chevrolet την καλύτερη θέση της ως τώρα, η οποία όμως ήταν μόλις 15η συνολικά.

Επόμενος αγώνας για το WTCC είναι στην πίστα του Μανικούρ στη Γαλλία την 1η Μαϊου, ενώ αναλυτικά αποτελέσματα του αγώνα της Μόντσα θα βρείτε στο www.fiawtcc.com.

Αναλυτικά απότελέσματα εδώ.


Αυτή ήταν η εικόνα που είδαμε στην Μόντσα (έστω και με άλλους πρωταγωνιστές σε κάθε αγώνα). Οι BMW να προηγούνται με βραχεία κεφαλή των Alfa Romeo, με τα Seat Toledo Cupra στο βάθος και από εκεί και πέρα το... χάος.


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 03 Μάϊ 2005, 12:07:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

WTCC Magny Cours: Κυρίαρχος ο Jorg Muller και η BMW.

Περισσότερα εδώ στο site του rally.gr


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 02 Αύγ 2005, 11:50:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Έτσι για να μην το ξεχνάμε....
http://img61.imageshack.us/img61/8813/showimg1asp0fr.jpg
http://img345.imageshack.us/img345/4030/showimgasp6lf.jpg
http://www.racing1.de/web/_img//tw_em/2005/diverse/peugeot_wtcc_o.jpg

Κοιτα να δεις που σηκώνει και τροχό!!!


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
ultra-one (Χάρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)

Ένταξη: 13 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1792
Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 03 Αύγ 2005, 11:48:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound έγραψε:
Κοιτα να δεις που σηκώνει και τροχό!!!


Σκληρές αντιστρεπτικές πίσω γαρ...... Twisted evil Twisted evil Twisted evil


Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 27 Αύγ 2005, 11:59:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

WTCC - Oschersleben: Ανεβάζει στροφές η Seat ενόψει 2006




η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 29 Αύγ 2005, 15:15:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

WTCC – Oschersleben: Grande Zanardi!




η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 20 Σεπ 2005, 20:09:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

WTCC 2005: 8οσ γύρος Κωνσταντινούπολη.



Το Σ/Κ που μας πέρασε εγινε ο 8ος αγώας WTCC στην ολοκαίνουργια πίστα τς Κωνσταντινούπολης.

Τα προκριματικά.

Το 1ο σκέλος

Το 2ο σκέλος

Arrow Επίσης η Peuget ανακοίνωσε την αποχώρησή της από το WTCC μετά τον αγώνα της Κωνσταντινουπολής
Arrow http://www.eurosport.com/home/pages/v4/l0/s224/e9227/sport_lng0_spo224_evt9227_sto766232.shtml




η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 10 Οκτ 2005, 09:15:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

W.T.C.C. 2005 – 9ος γύρος: Valencia

Το Leon δείχνει τα δόντια του

Τα αποτελέσματα του αγώνα:

1ος αγώνας
1. Jordi Gené (Seat Leon) Seat 13 γύροι σε 22'48"757
2. Dirk Muller (Bmw 320) Schnitzer +3"288
3. Peter Terting (Seat Leon) Seat +7"099
4. Andy Priaulx (Bmw 320) RBM +8"417
5. Jorg Muller (Bmw 320) Schnitzer +10"928
6. Fabrizio Giovanardi (Alfa 156) Alfa Racing +15"506
7. Nicola Larini (Chevrolet Lacetti) Chevrolet +19"414
8. Alex Zanardi (Bmw 320) Ravaglia +19"937
9. Stephane Ortelli (Seat Toledo) Oreca +25"285
10. Adriano De Micheli (Honda Accord) JAS +26"214

2ος αγώνας
1. Jorg Muller (Bmw 320) Schnitzer 13 γύροι σε 23'00"510
2. Fabrizio Giovanardi (Alfa 156) +7"760
3. Andy Priaulx (Bmw 320) RBM +8"245
4. Dirk Muller (Bmw 320) Schnitzer +8"480
5. Alex Zanardi (Bmw 320) Ravaglia +9"166
6. Antonio Garcia (Bmw 320) Ravaglia +9"364
7. Augusto Farfus (Alfa 156) Alfa Racing +9"806
8. Marc Carol (Seat Toledo) Seat +11"123
9 Thomas Engstrom (Honda Accord) JAS +14"798
10. Giuseppe Cirò (Bmw 320) Proteam +15"023

Η βαθμολογία μετά από 9 γύρους:
1. Dirk Muller 86 βαθμοί
2. Andy Priaulx 85
3. Fabrizio Giovanardi 81
4. Jorg Muller 59
5. Gabriele Tarquini 55
6. James Thompson 51
7. Antonio Garcia 51
8. Augusto Farfus 49
9. Ricard Rydell 49
10. Alex Zanardi 31


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 08 Νοέ 2005, 19:00:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η Alfa Romeo αποχωρεί από το WTCC στο τέλος της χρονιάς.

Η Alfa Romeo επιβεβαίωσε τις φήμες που την ήθελαν να αποχωρεί από το WTCC στο τέλος της χρονιάς λίγες μέρες πριν ο Fabrizio Giovanardi δώσει την μάχη για την κατάκτηση του φετινού τίτλου


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Νοέ 2005, 19:05:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

WTCC – Macau: Το στέμμα στον Priaulx


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 14 Φεβ 2006, 20:16:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πυρετός προετοιμασιών για BMW, Seat, Chrysler και Alfa Romeo


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
206xs (Χρήστος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Chevrolet Cruze 1.8 Auto (2009)

Ένταξη: 13 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 259
Τόπος: Αθήνα - Σεπόλια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 04 Μάρ 2006, 22:04:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ρε παίδες δεν είναι λίγο ανάποδο να επιτρέπει μεγαλύτερο ρυθμό περιστροφής στους 5,6 κυλίνδρους από τους 4 αφού αν δεν κάνω λάθος θεωρητικά όσο περισσότεροι κύλινδροι τόσο πιο ισχυρός δεν είναι ο κινητήρας σε γενικές γραμμές ? Αν και τα κυβικά είναι λίγα για 5,6 κύλινδρα...
Ας με διαφωτίσει κάποιος με περισσότερες τεχνικές γνώσεις Question
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 03 Απρ 2006, 17:20:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

WTCC – Monza: Εύκολα ο Priaulx στον 1ο αγώνα

WTCC – Monza: Νίκη του Farfus στον 2ο αγώνα


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 04 Απρ 2006, 19:52:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Στο TV Magic τα highlights του φετινού Πρωταθλήματος WTCC, κάθε Σάββατο στις 17:00 μ.μ. και σε επανάληψη κάθε Κυριακή στις 20:00 το βράδυ.


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 22 Μάϊ 2006, 10:39:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

WTCC – Brands Hatch

Πρώτη νίκη για Chevrolet


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Διεθνείς Αγώνες Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1857s (PHP: 85% - SQL: 15%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on