pygolabida (Γιάννα) Τρελλαμένο μέλος

 Fiat 500άκι C 1.4 100hp 16V Lounge
Ένταξη: 05 Αύγ 2004 Δημοσιεύσεις: 824 Τόπος: London
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 04 Απρ 2005, 14:06:19 Θέμα δημοσίευσης: Το Audi σπάει το ρεκόρ άλματος σκι |
|
|
Πηγή: Racing Sports Cars
15/03/2005 -- μια θεαματική διαφήμιση της δεκαετίας του '80 που παρουσίαζε το Audi Quattro να αψηφάει τη βαρύτητα αναρριχόμενο σε 47 μέτρα απότομής ράμπας καλλυμένης με χιόνι για άλμα σκι, ξαναγυρίστηκε χρησιμοποιόντας ένα νέο A6 αίθουσα για να γιορταστεί η 25η επέτειος του quattro.
Δεκατέσσερα έτη πρίν ο άσσος Harald Demuth οδήγησε επάνω στην πίστα άλματος σκι Pitkavuori της Φινλανδίας ένα κόκκινο Audi 100 CS Quattro, κάνοντας ένα καινούργιο ρεκόρ κατα τη διαδικασία. Ο μηχανικός της Audi Uwe Bleck ακολούθησε με το 246 αλόγων V8 A6 4,2 Quattro. Όπως ο προκάτοχός του, το A6 απέδειξε τα εξαιρετικά πλεονεκτήματα έλξης του συστήματος quattro με την επίτευξη ανάβασης ενός ύψους 47 μέτρων με μια κλίση περίπου 80 τοις εκατό ή 37,5 μοιρών, και στάθμευσε στην κορυφή.
Για την πλήρη αυθεντικότητα της διαφήμισης του 2005, η αρχική πλαισιωμένη με ξύλα πίστα άλματος σκι Pitkavuori 300 μίλια βόρεια του Ελσίνκι χρησιμοποιήθηκε και πάλι, παρά το γεγονός ότι την έκλεισαν το 1994 και χρειάστηκε εκτενείς επισκευές προτού να μπορέσει να αρχίσει η μαγνητοσκόπηση.
Με πρώτη ταχύτητα, στις 4.200 περιστροφές/λεπτό και με ταχύτητα 60 χλμ περίπου, το A6 ανέβηκε την κατά 80% κεκλιμένη πίστα με απίστευτη ευκολία, και έφτασε στην 47 μέτρων πύλη που διατηρείται κανονικά για τους σκιέρ μόνο εννέα δευτερόλεπτα μετά από την "απογείωση". Ο Uwe Bleck επανέλαβε αυτή την διαδικασία συνολικά έντεκα φορές για τη διαφήμιση, και δήλωσε αργότερα: "Θα μπορούσα να έχω πάει γρηγορότερα, ακόμη και στο πιό απότομο σημείο."
Το πιό δύσκολο κομμάτι που απασχόλησε την ομάδα της Audi που βρισκόνταν πίσω από την ενορχήστρωση και τη μαγνητοσκόπηση της διαφήμισης ήταν να κρατηθεί το A6 στάσιμο στην κορυφή του στενού και ολισθηρού άλματος. Για να επιτευχθεί αυτό μια ειδική συσκευή ασφάλειας ρόλων στηρίχτηκε σε ένα πιάτο βάσεων χάλυβα και εγκαταστάθηκε στο σασί του A6. Αυτή η ελκυθρομονάδα απέτρεψε το αυτοκίνητο από να γλιστρήσει πίσω μόλις στάθμευσε, αλλά δεν ήταν ικανή να το τραβήξει. Οι μόνες άλλες πολύ ελάχιστες αλλαγές ήταν στην αυτόματη μετάδοση, η όποια καθορίστηκε στην πρώτη ταχύτητα για να αποτρέψει τις συνηθισμένες μικρές στιγμιαίες απώλειες δύναμης κατά την αλλαγή ταχυτήτων, και στις ρόδες όποιοι εγκαταστάθηκαν ελαστικά τύπου ράλλυ με ακίδες έξι χιλιοστών. Διαφορετικά το A6 4,2 quattro ήταν ένα απολύτως κανονικό πρότυπο παραγωγής.
Αυτή η αξιοπρόσεκτη νέα διαφήμιση της Audi έχει παρουσιαστεί στην τηλεόραση στην ηπειρωτική Ευρώπη από την 5η Μαρτίου, και μπορεί επίσης να προσαρμοστεί για παρουσίαση και σε ταινίες του κινηματογράφου.

Έχει επεξεργασθεί από τον/την pygolabida στις Δευ 04 Απρ 2005, 15:13:07, 3 φορές συνολικά |
|