PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Xenon
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, ... 87, 88, 89  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ηλεκτρικά - Ηλεκτρονικά - Ηχοσυστήματα Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5257
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Σεπ 2002, 17:11:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΠΑΙΔΕΣ , ΤΙ ΝΑ ΠΩ;
ΒΑΡΕΘΗΚΑ !!!!!
ΠΑΙΡΝΩ ΣΤΗ LION ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΡΩΤΑΩ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΑΦΑΝΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΠΩς ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΦΟΥ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ "ΠΛΕΞΟΥΔΑ" ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΦΑΝΑΡΙΑ!!!!
ΧΘΕΣ ΕΙΧΑ ΣΤΕΙΛΕΙ ΕΜAIL ΣΤΗ LION ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΖΗΤΑΓΑ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΕΙΣ.
ΣΚΑΕΙ ΠΡΙΝ 2 ΛΕΠΤΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΟΥ ΣΕ ΚΟΥΦΑΙΝΕΙ ΜΕ ΤΗ ΜΙΑ.

<< ΑΓΑΠΗΤΕ ΚΥΡΙΕ ,
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗ ΣΑΣ ΣΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ PEUGEOT.

ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΑΣ, ΘΑ ΘΕΛΑΜΕ ΝΑ ΣΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ
ΟΔΗΓΙΑ ΤΗΣ AUTOMOBILES PEUGEOT ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΙΣ
ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΑΣ ΤΗΝ ΣΥΣΤΗΣΟΥΜΕ.

ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ,

ΤΑΚΗΣ ΓΙΑΝΝΑΚΑΚΗΣ
ΤΜΗΜΑ MARKETING &P.R.

>>

ΤΩΡΑ ΠΟΙΟΣ ΜΕ ΠΕΙΘΕΙ ΟΤΙ ΣΤΗ LION ΒΑΡΙΟΥΝΤΑΙ ΠΟΥ ΖΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΑΛΛΑΓΗ ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ EMAIL ?? ΠΕΤΑΝΕ ΕΝΑ "ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΑΣ ΤΗΝ ΣΥΣΤΗΣΟΥΜΕ." ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΙΖΟΥΝ.

ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΑΙΡΝΩ ΤΗΛΕΦ. ΣΤΟΝ ΝΤΑΣΙΟ ΚΑΙ ΡΩΤΑΩ ΓΙΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΠΩΣ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΦΑΝΑΡΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΣΩΣΤΑ ΚΑΙ Η ΑΛΛΑΓΗ ΠΛΕΞΟΥΔΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΣΥΜΦΩΡΗ.

ΒΓΑΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΚΡΗ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ? ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΜΠΟΥΧΤΗΣΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΡΑΤΑΩ.
ΘΑ ΑΦΗΣΩ ΤΑ ΠΑΛΙΑ ΦΑΝΑΡΙΑ . _


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Σεπ 2002, 18:38:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

1ον! Μην μου μαλώνετε τον Γιαννακάκη. Ο άνθρωπος είναι του Marketing και απαντάει σε όλα τα ερωτήματα όπως μπορεί... Εγώ που έστειλα email για το πρόβλημα με την μίζα φυσικά ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΑΝ αλλά έκαναν ΤΟΥΣ ΠΑΛΙΟΚΙΝΕΖΟΥΣ.... Αλλά πίσω έχει η αχλάδα την ουρά κύριοι!!! Στις 23 θα κατέβω κάτω και ποιος με κρατάει μετά....

2ον! Ντάσιος! ΧΑ! Τώρα δέσαμε!....! Μέχρι εκεί κατάληξες βρε συ Jim? Πάντως άκρη δεν θα βρεις.....

3ον! Βάλε ρε φίλε ΒΑΛΕ τα εργοστασιακά που είναι και ποιο φτηνά και βάλε μετά λάμπες bluewhite...και όλα καλά! Είναι προτιμότερο να δώσεις τα φράγκα και να πάρεις φρυδάκια σαν και αυτά που έβαλα και εγώ ΜΠΡΟΣ-ΠΙΣΩ και είναι μούρλια....και ΦΤΗΝΑ!!!!!

4ον! ΠΑΡΑΤΗΣΤΕ ΤΗΝ PEUGEOT!!!! Oι κύριοι εκεί μόνο λάδια ξέρουν να βάζουν, φίλτρο λαδιού, φίλτρο αέρα, τακάκι και με το ζόρι ανάρτηση.... Ολα τα άλλα τηλεφωνούν κάπου και κάνουν support μέσω τηλεφώνου....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
pduke (Πάνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 GT 2.0 16V

Ένταξη: 17 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1311
Τόπος: Scholarington(Duke of..)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Σεπ 2002, 19:29:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τα διάφανα τα έβαλε φίλος σε 1.1 σαν του Αλέξανδρου μοντέλο και μπήκαν κανονικά,όμως οι σκάλες ανάβουν μία μία όπως και πριν.
Σε μένα ανάβουν και οι δύο.
Απότι ξέρω είναι και θέμα δυναμό.

Το δικό μου πάντως δεν είναι multiplex


GT όπως Μέγας Τουρίστας

Don't forget about the boogie ... and those marvellous bastards !
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5257
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Σεπ 2002, 19:43:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

vini, δεν ειπα τιποτα για να αποφυγω παρεξηγησεις αλλα αφου εφτασα να απευθυνομαι στον ΝΤΑΣΙΟ καταλαβαινεις την ...απογνωση!!!
Μαλλον τα νορμαλ φαναρια θα βαλω αφου δεν βρισκω ακρη.
Οσο για τα φρυδακια μια που ειμαι απο τους δυσκολους αν δεν δω φωτο δεν μπορω να πω.
Φρυδακια θα βαλω σιγουρα εμπρος (πισω εχω αντιρρησεις) αλλα δεν μπορω να αποφασισω ποιο απο τα 2 ειδη που εχω δει σε 206 να βαλω.
Για πισω ειναι τρελλα τα σκουρα φαναρια , παλια ειχαμε αναφερει τροπους σκουρηνσης (βαψιμο,αυτοκολητο,νεα σκουρα "μαμα" φαναρια), αλλα δεν γουσταρω να τρωω 1. προστιμα, 2. αμαξια που θα πεφτουν πανω μου γιατι δεν θα βλεπουν τα stop μου.!!!!

Υ.Γ. τα φαναρια τα διαφανα τα ηθελα απλα για να ομορφυνω το 206 μου οχι πως με ετρωγε ο κ@@@@ μου για να πληρωνω 2πλες τιμες. Εχω να πληρωσω αρκετα ουτως η αλλως.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
theflame 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)

Ένταξη: 06 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 475
Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Σεπ 2002, 20:57:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φίλε Dimip μίλησα με κάποιο γνωστό του οποίου την γνώμη σέβομαι και εμπιστεύομαι, και ο οποίος δεν λέει ποτέ κάτι αν δεν το γνωρίζει. Ο άνθρωπος ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ηλεκτρολόγος αυτοκινήτων, απλά το θέμα φωτισμός-ηλεκτρισμός το γνωρίζει και ουσιαστικά δεν μου είπε κάνε αυτό ή εκείνο αλλά μου έθεσε κάποιες σκέψεις τις οποίες και παραθέτω:
1- Το ότι υπάρχουν 2 λάμπες σε 2 διαφορετικούς προβολείς στα διάφανα φώτα έχει να κάνει με τον τρόπο που είναι σχεδιασμένοι οι προβολείς να στοχεύουν. Το κάτοπτρο (καθρέφτης) της χαμηλής σκάλας απλώνει-στοχεύει τα 55W της λάμπας σε κοντινές αποστάσεις και φωτίζει κοντά, ενώ το κάτοπτρο της μεγάλης σκάλας στέλνει τα 55W εκείνης της λάμπας σε πιο μακρινές αποστάσεις. Το αποτέλεσμα, όπως πολύ σωστά είπαν τα παιδιά, και οι δύο σκάλες ταυτόχρονα φωτίζουν όλο το δρόμο που χρειάζεται με συνολικά 110W φωτός (Προσοχή τα watt της λάμπας σε καμία περίπτωση δεν δείχνουν την ένταση του φωτός, το χρησιμοποιώ ενδεικτικά). Το να αυξήσεις τα Watt της λάμπας βασικά θα σου δώσει περισσότερο φως στην ωφέλιμη περιοχή την οποία έχει κατασκευαστή να στοχεύει το κάτοπτρο, το ότι θα αυξήση την φωτεινότητα και των πιο δίπλα περιοχών (τις κοντινές αποστάσεις αν μιλάμε για την μεγάλη σκάλα) είναι φυσικό αλλά η αύξηση θα είναι δυσανάλογα μικρή.
2-Στο μονό προβολέα οι λάμπα έχει δύο νήματα πυρακτώσεως τα οποία στέλνουν το φως υπό διαφορετική γωνία στο κάτοπτρο, κάτι το οποίο έχει ως αποτέλεσμα να στέλνετε το φως από το κάτοπτρο σε πιο μακρινές αποστάσεις για την μεγάλη σκάλα. Και τα δύο νήματα δεν είναι καλό να ανάβουν ταυτόχρονα γιατί θα ανεβάσει θερμοκρασία ο λαμπτήρας και η υπερθέρμανση θα τον καταστρέψει γρηγορότερα ή και θα τον κάψει. Το ότι το φως μίας λάμπας απλώνετε σε μεγαλύτερη επιφάνεια το κάνει πιο αδύναμο και για αυτό η μεγάλη σκάλα σε αυτούς τους λαμπτήρες είναι πιο δυνατή. Οι λάμπες που φοράει το 206 είναι 55W για την μεσαία σκάλα και 60W για την μεγάλη.
3-Για να βάλεις τα διπλά φώτα σε ένα αυτοκίνητο με μονά θα πρέπει πρώτα να ελέγξεις τα παρακάτω:
α) Να φροντίσεις να ανάβουν και οι δύο σκάλες ταυτόχρονα όταν ανάβεις τη μεγάλη σκάλα γιατί διαφορετικά θα βλέπεις μακριά αλλά όχι κοντά και μάλλον θα κουράζεσαι σε μακροχρόνια χρήση γιατί το φως θα είναι συγκεντρωμένο μακριά και ο φωτισμός δεν θα είναι ομοιόμορφος.
β) Να μπορεί το κύκλωμα του αυτοκινήτου να κρατήσει τα 110W που θα καταναλώνουν συνολικά και οι δύο λάμπες ταυτόχρονα ανά προβολέα. Το αμάξι σου έχει προβολείς που καταναλώνουν maximum 60W. Το άθροισμα 55+60=115W που μπορεί να υποθέσει κάποιος είναι για πολύ μικρούς χρόνους και δεν μπορείς να το λάβεις σοβαρά ως ένδειξη ικανότητας. Ίσως η μακρά χρήση με 110W να δημιουργεί προβλήματα. Το ότι δύο αυτοκίνητα φοράνε τον ίδιο κινητήρα δεν σημαίνει ότι φοράνε και το ίδιο ηλεκτρικό κύκλωμα. Άρα ίσως να είναι λάθος αυτό που σου είπα σε προηγούμενο post μου. Το δε multiplex περιπλέκει περισσότερο τα πράγματα. Δυστυχώς δεν είχα μαζί μου το manual για να δούμε πιθανές διαφορές στις ασφαλειοθήκες. Αν και το ότι το δικό μου έχει μάλλον multiplex (μοντέλο 2002) ίσως να περιπλέκει τα πράγματα ακόμα περισσότερο. Ίσως δηλαδή τα μοντέλα με multiplex να έχουν κοινό ηλεκτρικό κύκλωμα ενώ αυτά χωρίς να είχαν διαφορετικό.
γ) Το θέμα με το ρελέ ίσως να θέλει λίγο περισσότερο ψάξιμο, ανάλογα με το πώς είναι το κύκλωμα. Αν είναι διπλό, με ξεχωριστό κύκλωμα για την μεγάλη και την μεσαία, ίσως να χρειάζεται διπλό ρελέ. Όταν ανάβει η μεγάλη σκάλα να στέλνει ρεύμα προς τη μεσαία από το καλώδιο της μεγάλης αλλά να μην στέλνει το ρεύμα πίσω στο διακόπτη από το καλώδιο της μεσαίας.

Ξέρω ότι τίποτα από όσα αναφέρω ουσιαστικά δεν δίνει λύση στο ερώτημά σου αλλά ίσως να σου δίνη κάποιες κατευθύνσεις να ψάξεις και να κινηθείς. Αν και μάλλον πήρες την σωστή απόφαση.


Vini τη φρυδάκια ακούω;;;;; 8O
Τιμούλες και φωτό έχουμε;;



206 reasons to live...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004

Ένταξη: 20 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 936
Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Σεπ 2002, 21:23:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λοιπον τωρα τα εχω παρει παρα πολυ αγρια
1 τι σχεση εχει το multiplexing?Το μονο που αλλαζει ειναι οικονομια σε καλωδια και τιποτα αλλο
2 πως δεν υπαρχει ρελε ?Δηλ του vini αμα χαλασει θα μεινει χωρις φωτα?
3 Η απαντηση που σου εδωσε ο Γιαννακακης ειναι η ιδια τυπικη Σκατοφυλλαδα που μου ηρθε και μενα οταν ρωτησα για τις αντιστρεπτικες.Ακριβως οι ιδιες ]μαλ***ες(ναι ολογραφως)σας ευχαριστoυμε αλλα να κτλπ
Aν δεν με πιστευεις δες το topic.Μα μας δουλευουν κανονικα
4Oι οδηγιες στο γαλλικο site αφηνουν να εννοηθει αν καταλαβα καλα οτι τα καλωδια ηδη υπαρχουν απλως δεν χρησιμοποιουνται.Και ειναι λογικο αν σκεφτεις οτι ο κινητηρας σου εχει ηδη απανω τον αισθητηρα για την θερμοκρασια λαδιου αλλα δεν ειναι συνδεδεμενος με το καντραν οπως σε
πλουσιοτερο επιπεδο εξοπλισμου.
Θα επανελθω σε λιγο με λεπτομερειες
ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΤΜΙΝ ΓΙΑ ΤΟ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ ΤΟΥ ΠΟΣΤ ΑΛΛΑ ΥΠΟΤΙΜΟΥΝ ΤΗΝ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΜΑΣ. ΕΛΕΟΣ!!!!!!


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004

Ένταξη: 20 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 936
Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Σεπ 2002, 21:28:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αγαπητέ κύριε Σγουράκη,

Σας ευχαριστούμε για την προτίμησή σας στα αυτοκίνητα PEUGEOT.

Αναφορικά με την ερώτησή σας, θα θέλαμε να σας πληροφορήσουμε ότι τεχνικά η
τοποθέτηση αυτή είναι δυνατή. Παρόλα αυτά η LION HELLAS AE, παραμένοντας σύμφωνη
στις δεσμεύσεις της προς την AUTOMOBILES PEUGEOT δεν μπορεί να προβεί σε μία
τέτοια ενέργεια. Επίσης, και αν ακόμα η μετατροπή αυτή μπορούσε να γίνει, το
κόστος της θα ήταν πολύ μεγάλο.

Παραμένουμε στην διάθεσή σας.

Με εκτίμηση,

Τάκης Γιαννακάκης
Τμήμα Marketing & P.R.
ΕΙΝΑΙ Η ΟΧΙ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ ?


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Larry69 (Λάζαρος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 GT 2.0 16V

Ένταξη: 09 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 121
Τόπος: Αθήνα - Κορυδαλλός

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Σεπ 2002, 21:40:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγώ τα έχω πεί και τα ξαναλέω για πολλαπλή φορά.Έχω 1100 μοντέλο 2001 και Υπήρχαν αναμονές για τα καινούργια φανάρια τα διπλά.Οπότε το οτιδήποτε αναφέρεται στο κύκλωμα και την αντοχή του δεν ευσταθεί.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004

Ένταξη: 20 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 936
Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Σεπ 2002, 21:49:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

To install optics with smooth ices

Here the subject awaited so much on the change of optics before 206, it acts here of a model pre-equipped. This article was carried out by Ludo88 and I make a point of thanking it in the name of all those which will use its note:

I adapted on one 206 Hdi XT Premium of the headlights freezes smooth 16S type or Roland Garros instead of mochet&eacute;s of series. The adaptation is difficult, no adaptation of cables, the catches for these existing H7 doubles (normally), being well arranged under optics. Notice, the photographs are of average quality, I hold with me to excuse some.



"standard" optics cccccccccccccccccccccccc Headlight "doubles parabola" says "smooth ice"

You need: 2 optics doubles H7 (from 800 to 1100 Frs part according to whether you buy them in a wholesaler (Val&eacute;o mark) or at Peugeot (I them paid 828 F part in a wholesaler)), a comodo * of headlight of S16, Roland Garros (276 F) and a minimum of knowledge in "do-it-yourself" car.


Για τα καλωδια οριστε τι λεει
Detail of two optics. Foreground, the standard H4, second plan, double H7 "Freezes smooth" or double parabolas. It appears that on certain models the new catch necessary to this adaptation does not exist. It is thus necessary to check its presence (disassembling of obligatory optics). It should be known that this catch is very well dissimulated.

In blue, the H4 cable with its lamp. On right-hand side in green, the cable of the catch doubles H7, nonvisible. This sheath and catch are scotch&eacute;es on the principal sheath.


Catch left double H7 in yellow. In red, the exit of the cables from which this famous catch leaves




Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004

Ένταξη: 20 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 936
Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Σεπ 2002, 21:55:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

* The change of comodo is necessary if you want an operation normal at the time of the passage in full headlight, with the dipped headlights remaining lit. If you do not change it, in full headlight, you will not see large thing of close... The control unit or orders headlight costs 276,50 Frs at Peugeot. To specify that you want the model well doubles parabolas. You can also install a relay instead of replacing the control unit ( installation relay )Voici the operation. It is relatively simple and took only 10 minutes to me. Dismount the two screws torx below the wheel. A small pin located between the two screws retains the unit. Withdraw the high mask while drawing to the top with the base of the wheel. Draw to the bottom the mask of bottom, the unit comes (plastic staples). Note that the control unit of car radio is fixed at this mask will not obstruct you. You have access to the control units.





That of the headlights is maintained by two torx opposite you, in top and below of the control unit. Remove them, disconnect the two connectors and deposit the control unit by slipping it towards the left (when you are vis-a-vis the wheel). Take the new control unit, put it at the place of the other, give the two screws, replug and test it. Indicators, anti fogs before/back, night light, headlights, full headlights and call with headlights. Normally, into full headlights, the 4 H7 bulbs owe beings lit.



If not, it is not the model good. Take the low plastic mask which has the radio operator control unit, you must see a part out of plastic on the low part (towards pedals) and in the medium made to slip into a pin. Engage there. Go up the whole to the top, maintain there, take the other part and there it is about a small "delicate" operation. On the high part, two plastic hooks must be caught in the low part. When your two plastic parts take in flying sandwich the part, give the screws. Finished. A small council, engage of 2 millimetres the two screws to facilitate the operation. Notice, not to give with this control unit old H1. optics In full headlight, the two filaments of the bulb will ignite sets and crameront the bulb. Also avoid putting bulbs higher than the power of origin. Not only it is prohibited, that obstructs those which are opposite you, but most serious, that blackened the interior of optics in the long run the reflective part and can deform the optics which is out of plastic (it arrived to my brother on a ZX TD doubles optical). Calculate the power with the 2 H7. Also avoid the bulbs without mark, which are not treated and which will make the same thing. The lamps Blues Vision, does not bring obviously anything more either in term effectiveness. And here.

Ludo88


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004

Ένταξη: 20 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 936
Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Σεπ 2002, 22:04:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Kαι εδω λεπτομερειες για το ρελεhttp://206tuning.free.fr/206tuning/francais/html/relais.htm
Επειδη Γαλλικα δεν ξερω οι μεταφρασεις στα προηγουμενα ποστ ειναι απο to babelfish.altavista και μαλλον ειναι στο περιπου
Τυπωσε τα ακομα και στα γαλλικα και πηγαινε να τους τα δωσεις να ξεστραβωθουν-μεχρι και οδηγο βημα προς βημα θα τους πας -τι αλλο θελουν?Κανα μεταφραστη μηπως?http://206tuning.free.fr/206tuning/francais/html/optique.htm


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5257
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Σεπ 2002, 23:32:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σας ευχαριστω ολους για τις συμβουλες σας και τις οδηγιες σας.
Theflame, ησουν κατατοπιστικοτατος και βοηθησες περισσοτερο απο οσα τηλεφωνα εκανα σημερα για το θεμα αυτο.
Alexandros, σε ευχαριστω για την πολυ καλη δουλεια πανω στην αλλαγη των φαναριων. Νομιζεις ομως πως αν παω με τις εκτυπωσεις και τους ζητησω να κανουν αυτο που επρεπε να ξερουν ηδη (ειναι η δουλεια τους) θα εχω καμια τυχη ;
Στην καλυτερη των περιπτωσεων θα μου βαλουν τα διαφανα - δεν θα καταφερουν να τα κανουν να δουλευουν οπως πρεπει και στο τελος θα βγουν κιαπο πανω, ενω στην χειροτερη θα μου που πως δεν αναλαμβανουν κατι τετοιο με οδηγο "αγνωστου προελευσεως οδηγιες".
Παρ'ολ'αυτα θα κανω μια δοκιμη.
Το εξοργιστικο δεν ειναι τα διαφανα φαναρια
ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΜΠΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΤΙ ΟΧΙ ΣΕ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΕΙΔΙΚΕΥΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ 4->5 ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ.
ΑΚΟΜΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΟΙ ΜΙΣΟΙ ΣΟΥ ΛΕΝΕ ΝΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΜΙΣΟΙ ΟΧΙ.
Η ΙΔΙΑ Η ΛΙΟΝ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΤΗΣ ΓΙΝΕΤΑΙ.



Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
PoLiThS (Νικόλας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


306 Cabriolet 1.6 Full (2001)

Ένταξη: 15 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 841
Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 13 Σεπ 2002, 01:41:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ax ax axxxxxxxxxxx bre palikariaaaaaaaaaa axxxxxxxxxxxxxx
blepw diavazw akouw pragmata........ kai giati ola auta????? gia ena aplo reledaki


MHN balete pio isxyres lampes... 8a liwsete tous ka8reftes tou fanariou
breite to rele pou sas lew
O hlektrologos mporei na ton brei PARA POLY EYKOLA .... an den 3erei ti rele xreiazete alla3te hlektrologo.. o dikos mou ton sxediase sto xarti gia na dei ti 8elei akribws kai brhke poios einai to parhgeile kai thn allh mera ton eixame...


auto gia to moxlaki kai thn endiamesh 8esh No Way again... o diakopths einai FIXED kai den anoigei... h anoigei kai meta pas gia kainourio opote pame pali ston releeeeeee


Kostos me thn doyleia peripou 30 Eyrwpoula

Auta apo mena




Le Tavernier....

Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 13 Σεπ 2002, 07:48:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

PoLiThS έγραψε:
ax ax axxxxxxxxxxx bre palikariaaaaaaaaaa axxxxxxxxxxxxxx
blepw diavazw akouw pragmata........ kai giati ola auta????? gia ena aplo reledaki


MHN balete pio isxyres lampes... 8a liwsete tous ka8reftes tou fanariou
breite to rele pou sas lew
O hlektrologos mporei na ton brei PARA POLY EYKOLA .... an den 3erei ti rele xreiazete alla3te hlektrologo.. o dikos mou ton sxediase sto xarti gia na dei ti 8elei akribws kai brhke poios einai to parhgeile kai thn allh mera ton eixame...


auto gia to moxlaki kai thn endiamesh 8esh No Way again... o diakopths einai FIXED kai den anoigei... h anoigei kai meta pas gia kainourio opote pame pali ston releeeeeee


Kostos me thn doyleia peripou 30 Eyrwpoula

Auta apo mena



Καταρχήν φίλε Πολίτη από το Βόλο....να γράφεις Ελληνικά!...! Προσπαθούμε να καταλάβουμε σε τι γλώσσσα γράφεις και τελικά δεν καταλαβαίνουμε σχεδόν τίποτα ή παραφράζουμε αυτά που γράφεις !...! Η ευγενική παράκληση δεν αφορά μόνο το topic αυτό αλλά και τα υπόλοιπα.

Κατα δεύτερο ποτέ δεν έχει λιώσει φανάρι ή καθρέπτης μέσα στο θόλο φαναριών....είναι δημιουργημένα για μεγάλες θερμοκρασίες και για πολύωρα ταξίδια νυκτός....με τα φώτα συνέχεια ανοικτά. Με λίγα Watt παραπάνω δεν υπάρχει πρόβλημα. Το μόνο πρόβλημα εντοπίζεται μόνο στην κατανάλωση και την μπαταρία.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
christhehealer (Celebrity)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Jazzmobile

Ένταξη: 19 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 3066
Τόπος: Αθήνα - Γκύζη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 13 Σεπ 2002, 09:57:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

DIMIP έγραψε:


<< ΑΓΑΠΗΤΕ ΚΥΡΙΕ ,
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗ ΣΑΣ ΣΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ PEUGEOT.

ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΑΣ, ΘΑ ΘΕΛΑΜΕ ΝΑ ΣΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ
ΟΔΗΓΙΑ ΤΗΣ AUTOMOBILES PEUGEOT ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΙΣ
ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΑΣ ΤΗΝ ΣΥΣΤΗΣΟΥΜΕ.

ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ,

ΤΑΚΗΣ ΓΙΑΝΝΑΚΑΚΗΣ
ΤΜΗΜΑ MARKETING &P.R.



Λοιπόν επειδή γνωρίζω προσωπικά καμιά 10αρια brand managers εταιρίων που την Lion Hellas την βλέπουν σαν περίπτερο, σας ενημερώνω για να μην χάνεται το χρόνο σας, και να μην στενοχωριέστε.

Oι απαντήσεις υπάρχουν σε ένα word έτοιμες, έχουν την έγκριση κάποιου από πάνω (συνήθως και δικηγόρου), ότι δεν θίγουν τα συμφέροντα της εταιρίας. Kάθεται λοιπόν ο τύπος στο γραφείο του, βλέπει το mail η γραμματέας, και σας απαντάει. H γραμματέας!!!!!!!!!

Σας υπογράφω, ούτε καν έχει ασχοληθεί να ρωτήσει το τεχνικό τμήμα αν γίνεται. Δεν νομίζω να ξέρει που είναι κιόλας. Tο μόνο που τον ενδιαφέρει είναι τα κονέ και οι βόλτες στην διαφημιστική γιατί εκεί είναι η μαγκιά και οι ωραίες γκόμενες.

Kαι μην ορμίξεται να πείτε η Lion και έτσι και γιουβέτσι. H τακτική εφαρμόζεται σε όλες τουλάχιστον τις Eλληνικές εταιρίες, μην πω και Eυρωπαϊκές.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
theflame 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)

Ένταξη: 06 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 475
Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 15 Σεπ 2002, 22:02:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λοιπόν ψάχνοντας βρήκα στο site του Auto Express συγκριτικό τεστ με λάμπες:
http://www.autoexpress.co.uk/front_index.php?cp=1&page=http%3A%2F%2Fwww.autoexpress.co.uk%2Fproduct_test%2Fproduct_test_story.php%3Fid%3D10357
(Ίσως ζητήσει να γραφτείτε για να κάνετε login.)

Γενικά όμως θα βρείτε και διάφορα άλλα τεστ, από λάμπες μέχρι γυαλιστηκά και από μετρητές πίεσης ελαστικών μέχρι εργαλειοθήκες: 8O



206 reasons to live...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 06 Νοέ 2002, 12:23:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μια που ήμουν στην apex... ρώτησα και για τις λάμπες XENON της platinum...



Moυ είπε ότι το σετ για το 206 έχει 50 euro και δεν χρειάζεται να υπάρχει κύκλωμα για XENON λάμπες ... απλά βγαίνουν οι παλιές και μπαίνουν οι νέες...
Είναι αυτές που από μακρία είναι μπλε και κοντά είναι λευκές....
Θα ρωτήσω ποιες ακριβώς πρέπει να πάρω σήμερα στο συνεργείο για να μην γίνει κανένα λάθος.

Πληροφορίες:
http://www.apexsuspension.gr/htmldocs/platinum.htm
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5257
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 09 Νοέ 2002, 20:26:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Vini έγραψε:
Μια που ήμουν στην apex... ρώτησα και για τις λάμπες XENON της platinum...



Moυ είπε ότι το σετ για το 206 έχει 50 euro και δεν χρειάζεται να υπάρχει κύκλωμα για XENON λάμπες ... απλά βγαίνουν οι παλιές και μπαίνουν οι νέες...
Είναι αυτές που από μακρία είναι μπλε και κοντά είναι λευκές....
Θα ρωτήσω ποιες ακριβώς πρέπει να πάρω σήμερα στο συνεργείο για να μην γίνει κανένα λάθος.

Πληροφορίες:
http://www.apexsuspension.gr/htmldocs/platinum.htm


καλα πως ειναι δυνατον να ειναι xenon λαμπες και να μην θελουν το πανακριβο κυκλωμα xenon ??


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
theflame 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)

Ένταξη: 06 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 475
Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 09 Νοέ 2002, 21:00:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

DimiP έγραψε:
Vini έγραψε:
Μια που ήμουν στην apex... ρώτησα και για τις λάμπες XENON της platinum...



Moυ είπε ότι το σετ για το 206 έχει 50 euro και δεν χρειάζεται να υπάρχει κύκλωμα για XENON λάμπες ... απλά βγαίνουν οι παλιές και μπαίνουν οι νέες...
Είναι αυτές που από μακρία είναι μπλε και κοντά είναι λευκές....
Θα ρωτήσω ποιες ακριβώς πρέπει να πάρω σήμερα στο συνεργείο για να μην γίνει κανένα λάθος.

Πληροφορίες:
http://www.apexsuspension.gr/htmldocs/platinum.htm


καλα πως ειναι δυνατον να ειναι xenon λαμπες και να μην θελουν το πανακριβο κυκλωμα xenon ??


Απλά δεν είναι XENON είναι τύπου XENON. Δίνουν αυτό το γαλαζόασπρο φως που δίνουν περίπου και οι XENON.
Πάντως θέλει προσοχή. Έχω αναφέρει και πιο πάνω κάποιο site με τεστ λαμπτήρων όπου τις μισές τις βγάζουν μάπα γιατί απλά δεν καλύπτουν τα όρια του νόμου, τα οποία είναι και όρια ασφαλείας. Τι να την κάνεις τη super-ντούπερ δυνατή λάμπα άμα στραβώνει τον απέναντι ή βαράει στον ουρανό!!! (Από ότι κατάλαβα στο συγκεκριμένο site ο τρόπος που στέλνουν το φως οι λάμπες είναι καθορισμένος-το αναφέρει σαν Geometry).
Εγώ πάντως ψάχνω για Philips Cool Blue, καμιά ιδέα που μπορώ να βρω;
Σε τελική αυτές προτείνει και η Peugeot και η Philips είναι δύναμη στο φωτισμό. Τους άλλους ποιος του ξέρει (ΟΚ μπορεί να είναι και καλύτεροι αλλά...)



206 reasons to live...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 10 Νοέ 2002, 17:59:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

theflame έγραψε:

Απλά δεν είναι XENON είναι τύπου XENON. Δίνουν αυτό το γαλαζόασπρο φως που δίνουν περίπου και οι XENON.
Πάντως θέλει προσοχή. Έχω αναφέρει και πιο πάνω κάποιο site με τεστ λαμπτήρων όπου τις μισές τις βγάζουν μάπα γιατί απλά δεν καλύπτουν τα όρια του νόμου, τα οποία είναι και όρια ασφαλείας. Τι να την κάνεις τη super-ντούπερ δυνατή λάμπα άμα στραβώνει τον απέναντι ή βαράει στον ουρανό!!! (Από ότι κατάλαβα στο συγκεκριμένο site ο τρόπος που στέλνουν το φως οι λάμπες είναι καθορισμένος-το αναφέρει σαν Geometry).
Εγώ πάντως ψάχνω για Philips Cool Blue, καμιά ιδέα που μπορώ να βρω;
Σε τελική αυτές προτείνει και η Peugeot και η Philips είναι δύναμη στο φωτισμό. Τους άλλους ποιος του ξέρει (ΟΚ μπορεί να είναι και καλύτεροι αλλά...)


Σωστός....
Και εγώ έχω δει το site με τα ΤΕΣΤ...
Εκεί βγάζει τις PIAA μάπα εντελώς!!!!
Και εγώ τις βρήκα εχθές (τις ΡΙΑΑ) στην προνομιακή τιμή των 150euro!!!! Shocked Shocked
Είναι λέει οι καλύτερες!!!! Shocked Shocked Shocked Confused Confused Confused

Οσο για τις PLATINUM είναι από τι πλέον φτηνές, τόσο φτηνές που πουθενά στο Ιντερνετ δεν τις βρίσκω... Shocked Shocked Shocked
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ηλεκτρικά - Ηλεκτρονικά - Ηχοσυστήματα Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, ... 87, 88, 89  Επόμενη
Σελίδα 2 από 89

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2069s (PHP: 73% - SQL: 27%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on